Články



Shrnutí dosavadního průběhu sezony 2008
Datum 19.08.2008
Autor
Odkazy obrázek 1obrázek 2obrázek 3obrázek 4
Hodnocení

Stránka 1 z 1
Do konce sezóny nám už zbývá jen 6 závodů. Zatím se nejlépe daří jezdcům ze Subaru, kteří okupují první a třetí pozici. Mezi nimi je Richard Tesař z Bernardu, čtvrtý je Karel Juránek z Kiwi a následně za nimi jsou jezdci Barracudy. Na vedoucí pozici se nám usadil Patrik Zajíc, který má na svém kontě již 4 vítězství a 83 bodů. Jen těsně za ním, o 5 bodů, je již Richard Tesař, kterému poslední dobou stoupá forma a vyhrál poprvé během sezon roku 2007 a 2008, ale svými stabilními výsledky loni skončil celkově druhý a letos uvidíme, kam se až vyšplhá. Třetí je Radim Podešva se ztrátou 18 bodů na vedení, ale v posledních čtyřech závodech byl vždy na bedně a tím jasně ukázal, že se s ním ještě musí počítat do boje o titul. Na kontě má dvě vítězství. Nenastoupil ve třech závodech. O tři body zpět je obhájce titulu Karel Juránek, který do sezony nevstoupil vůbec špatně, ale poslední tři závody nesebral ani jeden bod. Na svém kontě má stejně jako Radim Podešva dvě vítězství. Poté jsou za sebou seřazeni jezdci Barracudy, s rozdílem mezi sebou o jeden bod. Pátý je Radim Hradecký, ztráta 10 bodů na čtvrtého Karla Juránka a šestý Felix Hanek. Oba jezdci mají po jednom vítězství. Radim Hradecký nejel dva závody a Felix Hanek chyběl na startu čtyřikrát. Jen těsně za nimi, dva body na šestého je Honza Nováček. Ukázal, že umí i vyhrát, když se mu to podařilo v nejtěžším a nejprestižnějším závodě sezony, kterým je jistě Monte Carlo. Reprezentuje tým Autonagy a nejel první závod v Austrálii. Osmý je Tomáš Hillmich, který je až 10 bodů za Honzou Nováčkem. Nedojel už čtyři závody po sobě a to týmu Kozel určitě velkou radost nedělá. Až devátý je druhý jezdec Kiwi Jirka Sedláček. Tým obhajující titul určitě od tohoto jezdce čekal víc. Momentálně ztrácí 7 bodů na Tomáše Hillmicha a uvidíme jestli překazí smolnou šňůru, když už třikrát za sebou nedojel. Stejně bodů má i desátý Aleš Mořkovský, který nenastoupil ve třech závodech a ještě ani jednou svůj monopost Hot Wheels nedovezl na stupně, ikdyž v Melbourne byl 4. Teď už jen stručněji. Jedenáctý je Marcel Kukuricáš z Vodafonu, který ve Valencii zajel svůj nejlepší závod a skončil 4. Dvanáctý je testman Barracudy Jan Fleissig, který se zůčastnil pouze čtyř závodů. Třináctý Pavel Fabry a čtrnáctý Michal Cvopa. Patnáctý Marek Ďurčík, šestnáctý Petr Kolář. 17.Petr Mohapl 18.Martin Koudelka 19.Jiří Vysloužil 20.Marek Zmrhal 21.Denis Gálffy 22.Petr Pivoňka 23.Jaroslav Cigáň 24.Jiří Hubáček 25.Jiří Eger 26.Pavel Šáfr 27.Petr Jakeš 28.Peter Říha 29.Jan Vodvárka 30.Ladislav Martínek 31.Lukáš Podstata 32.David Vostárek 33.Lukáš Vlček 34.Václav Brožovský

V týmech je na přední příčce opět Subaru se 155 body. Mají šest vítězství, čtyři druhá místa a dvě třetí. Výborně nakročili k zisku titulu a teprve se ukáže, jestli vedení uhájí nebo zaváhají a budou mít také slabší chvilku. Druhý je tým Barracuda s 123 body, který bude chtít určitě ještě zabojovat a musejí doufat v zaváhání ze strany Subaru. Na třetí místo se prokousal Bernard s 99 body, když v posledním závodě se dostali před Kiwi. Obhájci titulu jsou až na čtvrtém místě s 94 body a uvidíme, jestli se jim podaří dostat se zpět do formy. Pátý je tým Autonagy, který již dost ztrací a má 61 bodů. Na šestém a sedmém místě je Kozel a Hot Wheels, kteří mají po 44 bodech. Dále 8.Jaguar 9.Vodafone 10.Burger King 11.Drag a 12.Audi

Hlasy jezdců:
Patrik Zajíc (1.):
Pro mě se sezona do této chvíle vyvíjí velmi dobře. Snad jen pár závodů se nevyvedlo jak jsem si představoval. V Monacu jsem se připravil o jisté body jezdeckou chybou, v Hockenheimu zase zhatilo podiové umístění špatná strategie. Naopak v Bahrainu se mi velmi dařilo, kde jsem získal své první letošní vítězství. Vcelku poklidně jsem si dojel pro výhry i v Turecku a Francii. V Kanadě jsem vyhrál díky spolehlivému nastavení, protože všem ostatním kandidátům na výhru v této Grand Prix odešly brzdy. Do konce sezony si Radimem klademe za cíl uhájit vedení v poháru konstruktérů a případně i jezdců, kde mám před Ríšou „Cypem Tesařem zatím 5 bodový náskok. (Před závodem ve SPA – pozn. Redakce). Radim ale také na vedoucí pozici neztrácí vůbec mnoho. 18 bodů na 6 závodů je prakticky nic a s formou, kterou Ráďa v poslední době předvádí ho favorizuji na zisk titulu.

Richard Tesař (2.): Co se týče začátku sezóny, měl jsem trošku jiné cíle, než jakých výsledků jsem dosahoval. Na vstup do šampionátu - konkrétně prvních 5 podniků - bych nejraději zapomenul. V Austrálii lehké technické problémy s nářadím, v Bahrainu a především Turecku se sešlo více okolností: Smůla na startu a pak prostě fakt, že jsem opět nestačil. Malajsie se stala takovou malou noční můrou… nepřál bych to nikomu (Možná ani Patesovi smiling ) a nikdo to ani zažít nechce! Výpadek netu může zlehčit jen okolnost, že mě připravil „pouze“ o 3 body. Nejvíce smolným závodem bych však označil Barcelonu. Start ze 4 pozice se rázem proměnil na vyhrabání se z trávy z poslední pozice s rozbitým autem. Další komentáře k této situaci jsou zbytečné… Podobná situace se stala i v Německu, nicméně mojí chybou. Dost už naříkání, další vývoj šampionátu se začal vyvíjet až nečekaně dobře. V Monaku i Kanadě vyšlo vše perfektně a zisk 20 bodů byl až neuvěřitelný. Ve Francii první pole position od roku 2006. Jako statistika určitě potěší, bohužel výhodnou pozici jsem nedokázal protavit také v první triumf. Velkou radost mám z Británie především z napínavého souboje s Felixem, po celou dobu závodu to bylo velice těsné. Ve Valencii se splnil můj dlouho očekávaný sen. První vítězství na rFactoru přišlo v tu nejvhodnější dobu. A také to nebylo vůbec lehké, cypi ze Subaru mě opravdu překvapili a jednu chvíli jsem jel dokonce až pro 3. pozici. Poslední část sezóny vyšla opravdu senzačně a vnesla mě do boje o Mistrovský titul, čímž už se teď nemusím tajit. Patrik, Radim a i Felix (přes větší bodovou ztrátu) jezdí skvěle a nedělají větší chyby. Závěr šampionátu tak bude opravdu velice těžký a titul si zaslouží kterýkoli z nich. Ostatně ani nad Kájou bych nerad lámal hůl, jeho současný výpadek mě mrzí.

Radim Podešva (3.): Pro letošní sezónu jsem měl velkou motivaci, když jsem přišel do nového týmu Subaru. Se sezónou v této chvíli jsem v celku spokojený, když se podívám, že ztrácím 18bodů a to jsem nejel 3 závody a navíc v Turecku jsem měl connection lost. Takže se mi celkem daří dojíždět závody, což je super. Také se mi v celku povedl základní setup, z kterého vycházím na určité tratě. Určitě se těším na závěr sezóny, který bude určitě hodně napínavý a už budou rozhodovat každé maličkosti. Ani tak úplně neusiluji o titul mezi jezdci, ale pohár konstruktérů bych chtěl s Patrikem vyhrát a momentálně myslím máme k tomu dobře nakročeno, ale do konce sezóny je ještě pár závodů a v těch se může stát cokoliv. Rozhodně se těším na Spa a Interlagos, to jsou tratě co patří k mým oblíbeným. smiling

Karel Juránek (4.): Do své druhé sezóny v ČF1L jsme vstupovali s vyššími ambicemi než loni, letos jsme chtěli obhájit loňský mistrovský titul v poháru konstruktérů i v poháru jezdců. První závod v Austrálii pro nás dopadl skvěle a hned jsme se ujali vedení v celkovém pořadí obou pohárů. Pokud pominu školáckou chybu ve Španělsku, kde jsem nedokázal ani odstartovat, dojel jsem si v prvních 5-ti závodech pro slušný počet bodů. Pak se ale něco zlomilo a začaly mě trápit problémy technického rázu, nejhorší na tom bylo, že jsem pokaždé vypadl z pódiového umístění, v Monaku z prvního místa, v Kanadě ze druhého a ve Francii ze třetího. Smůlu jsem prolomil až ve Velké Británii, kde jsem dokázal po velmi náročném závodě podruhé v sezoně zvítězit. Od té doby jsem ale cíl nespatřil, v Německu mi vypověděl službu motor, v Maďarsku mě postihla diskvalifikace a naposledy ve Valencii, kde jsem uvízl na obrubníku. V celkovém pořadí jsem se propadl až na 4.místo, v konstruktérech jsem také čtvrtí, ztráta je obrovská, ale do konce sezóny ještě zbývá 6 závodů, ve kterých se pokusíme porážet všechny soupeře a dojíždět pro co největší počet bodů a pokusíme se vrátit do boje o oba tituly.

Radim Hradecký (5.): Osobně prožívám asi nejdivočejší sezonu za svou závodní kariéru. Nezačal jsem úplně ideálně, ale postupně jsem se dokázal s autem sžít. Ambice jsme měli s Felixem velké po všech směrech a tak nás jeho nehoda pořádne rozhodila, vcetne problému s hledáním náhradníka. Aspoň v tom se na nás usmálo štěstí a Honza Flessing zajel několik dobrých závodů. Úsilí vrcholilo ve Španělsku, kde se mi podařilo vyhrát, Turecko a Monaco také nedopadlo špatně. Jenže pak přišli problémy s internetem, jízda u kamaráda, diskavalifikace, odstoupení ve francii a boj o titul z mé strany nabral jasny smer (jakože jindy wink . Trošku jsem pak ztratil motivaci, i proto, že ve škole se mi taky dvakrát nedařilo. Kromě Monzy mě teď čekají mé oblíbené tratě a já pevně věřim, že se mi podaří ještě trošku s pořadím jednotlivců zahýbat. V pořadí tymů osobně doufám, že uhájíme druhou pozici, duo Patrik a Radim se mi jeví nedostižné. Když první den po závodě někdo na další trati jezdí o 3 sekundy rychleji než já, je to myslim znameni 8-) .

Felix Hanek (6.): Do sezony jsme vstoupili jako nový tým. Malé cíle jsme neměli, pomýšleli jsme o titulech, minimálně o prvních třech pozicích. První dva závody mi celkem vyšli. Titul v poháru jezdců se ale zhroutil, když přišlo mé zranění a já mnoho zameškal. V Monaku a v Kanadě mě zradili brzdy, to byla další velká bodová ztráta. Teď bych byl velice rád, kdybych skončil do třetího místa. V konstruktérech to je ještě otevřené, pokusíme se uhájit druhou pozici, případně ještě ohrozit Subaru, kteří jsou letos nesmírně silní. V následujících závodech mám mnoho oblíbených tratí – Spa, Suzuka, Fuji a Shanghai. Zkusím v nich získat co nejvíc bodů a s dosavadní bodovou ztrátou 32 bodů na Patrika Zajíce udělat maximum. Rád bych zopakoval loňské úspěchy - vítězství ve Fuji a Shanghaii. Ještě bych teda letos rád aspoň dvakrát vyhrál a v pořadí se vyhoupl co nejvýše.

Tomáš Hillmich (8.): Dosavadní výkony jsou hodně pod mými možnostmi. Bohužel si za to ale můžu sám, jelikož nedávám trénninku to, co bych měl. Je to otázkou volného času, který nemám a zároveň jsem postupem času ztratil motivaci a chuť závodit. Z toho po této sezóně vyvodím důsledky, které jsem již dříve avizoval. V závěru sezóny pár závodů vynechám a můj osobní tip na vítěze české F1 ligy v tomto roce je Ríša Tesař. Zasloužil by si to. Strhnul by tím také ze sebe nálepku toho "věčně druhého".

Jirka Sedláček (9.): Na začátku jsem šel do sezony s tím, že bych chtěl spolu s Kájou vyhrát pohár konstruktérů. První závod vyšel skvěle, dokončil jsem 3., Kája 1., jenže od té doby je to jen trápení. S každým neúspěšným závodem samozřejmě klesá chuť trénovat a tak je to trochu začarovaný kruh – bez tréninku nezajedete výsledek, bez výsledku se vám nechce trénovat. Letos je startovní pole tak vyrovnané, že kdo to fláká, nemá šanci - Felix, Radim P., Radim H., Karel, Patrik, Honza, Tom, Richard…vítěz může být prakticky kdokoliv. Moji největší slabinu vidím v kvalifikaci, kde nejsem schopný poskládat čisté, rychlé kolo. Buď jedu moc pomalu na jistotu nebo rychle, ale v drtivé většině mi to někde uklouzne a je po nadějích na slušný výsledek. V závodě je mi už dobrá rychlost na houby, když startuji kolem 10. pozice. Fyzika nedovoluje téměř žádné předjíždění a jet za někým v závěsu je risk. Moc rád bych ještě něco předvedl do konce sezony a v PK se s Kájou dostal alespoň na 2.pozici, protože se zdá, že na Subaru letos nikdo nemá. Patrik s Radimem jezdí rychle, spolehlivě a ztráta na ně je obrovská. Na závěr bych chtěl poděkovat Kájovi, celou sezonu se vlastně vozím v jeho voze, on udělal texturu, on ladí setupy + textura B vozidla, můj ůkol je jen kroužit a i v tom stojim za starou bačkoru.? Takže Děkuji.

Petr Kolář (16.)(Petr to pojal trochu obecněji – pozn. Redakce): Letošní sezónu si nejlépe rozjel tým Kiwi, který se v Austrálii díky prvnímu a třetímu místu ujal vedení. Všichni piloti zde naostro zakusili změny pravidel, zejména zrušení všech pomocníků kromě spojky a zavedené parc fermé mezi kvalifikací a závodem. V dalších závodech začali dotahovat piloti Subaru, zejména Patrik Zajíc díky svým vyrovnaným výkonům. V jednotlivcích měl po dvou druhých místech v úvodních závodech velmi dobře našlápnuto Felix Hanek z týmu Barracuda Ducati, avšak musel následující tři závody vynechat kvůli zranění ramene a ztratil. Velmi spolehlivé výkony předvádí také Richard Tesař z týmu Bernard, který nedokončil pouze jediný závod v Sepangu a patřímu průběžné druhé místo. Prozatím to vypadá, že na mety nejvyšší v šampionátu dosáhnou uvedené čtyři týmy. V poháru jednotlivců si poměrně dobře vede také Honza Nováček, kterému však chybí rychlý a spolehlivý týmový kolega.
Pokud jde o závody, tak dle mého názoru byl po Monte Carlu poměrně náročný závod v Montrealu, kde mnoha pilotům odešly brzdy a navíc bylo několik penalizací za krácení. Mnoho penalizací se rozdalo také na Hungaroringu, což hodně zamíchalo konečným pořadím závodu. Z mého pohledu byl nejnáročnější prozatím poslední závod ve Valencii. Jednak tím, že jde o nový okruh a každý se jej musel učit a jednak svými proklatě vysokými obrubníky, na kterých shořel nejeden motor. Do konce sezóny nám zbývá šest závodů a myslím, že hned ten následující ve Spa bude velmi zajímavý, takže se máme na co těšit.


Některé statistiky:
1)Bodový průměr na závod (prvních deset jezdců; započteny jen závody, do kterých jezdec startoval)

Pořadí v této statistice, (celkové pořadí)
1.(3.)Radim Podešva: 7,2
2.(1.)Patrik Zajíc: 6,916
3.(2.)Richard Tesař: 6,5
4.(6.)Felix Hanek: 6,375
5.(5.)Radim Hradecký: 5,2
6.(4.)Karel Juránek: 5,16
7.(7.)Jan Nováček: 4,18
8.(10.)Aleš Mořkovský: 3,5
9.(8.)Tomáš Hillmich: 3,25
10.(9.)Jirka Sedláček: 2,6

2)Nejvíce vítězství:
Patrik Zajíc - 4

3)Nejvíce pódiových umístění za sebou:
Radim Podešva - 4

4)Nejvíce nedojetých závodů (prvních deset jezdců):
Tomáš Hillmich – 6

5)Nejvíce nedojetých závodů v řadě (prvních deset jezdců):
Tomáš Hillmich – 4

6)Nejlepší testman:
Jan Fleissig – 12.

7)Největší počet závodů, který jezdec nejel a nejel za něj ani testman:
Martin Habrovec – 9

8 )Nejvíce dojetých závodů (prvních deset jezdců):
Pořadí v této statistice, (celkové pořadí)
1.(2.)Richard Tesař 11
2.(1.)Patrik Zajíc 9
2.(4.)Karel Juránek 9
2.(5.)Radim Hradecký 9
2.(7.)Jan Nováček 9
6.(3.)Radim Podešva 7
6.(6.)Felix Hanek 7
6.(9.)Jirka Sedláček 7
6.(10.)Aleš Mořkovský 7
10.(8.)Tomáš Hillmich 6


9)Nejvíce dojetých závodů v % a v souvislosti, v kolika startoval (prvních deset jezdců; DQ až po dojetém závodě se počítá za dojetý závod; počet dojetých závodů = statistika 8 dělena počtem závodů, do kterých jezdec nastoupil):
Pořadí v této statistice, (celkové pořadí)
1.(2.)Richard Tesař 91%
2.(5.)Radim Hradecký 90%
3.(6.)Felix Hanek 87%
4.(3.)Radim Podešva 77%
4.(10.)Aleš Mořkovský 77%
6.(1.)Patrik Zajíc 75%
6.(4.)Karel Juránek 75%%
8.(7.)Jan Nováček 72%
9.(9.)Jirka Sedláček 58%
10.(8.)Tomáš Hillmich 50%

10)Nejvíce ujetých kol (prvních deset jezdců):
Pořadí v této statistice, (celkové pořadí)
1.(2.)Richard Tesař 575
2.(1.)Patrik Zajíc 491
3.(7.)Jan Nováček 436
4.(4.)Karel Juránek 428
5.(5.)Radim Hradecký 420
6.(10.)Aleš Mořkovský 406
7.(9.)Jirka Sedláček 402
8.(8.)Tomáš Hillmich 361
9.(3.)Radim Podešva 338
9.(6.)Felix Hanek 338

11)Nejvíce kol ve vedení (prvních deset jezdců):
Pořadí v této statistice, (celkové pořadí)
1.(4.)Karel Juránek 156
2.(1.)Patrik Zajíc 109
3.(6.)Felix Hanek 102
4.(3.)Radim Podešva 74
5.(5.)Radim Hradecký 51
6.(7.)Jan Nováček 36
7.(2.)Richard Tesař 33
8.(9.)Jirka Sedláček 4
9.(8.)Tomáš Hillmich 3
10.(10.)Aleš Mořkovský 0


12)Nejvíc kol ve vedení v %, v závislosti ujetých kol (prvních deset jezdců; statistika 11 dělena statistikou 10):
Pořadí v této statistice, (celkové pořadí)
1.(4.)Karel Juránek 36%
2.(6.)Felix Hanek 30%
3.(1.)Patrik Zajíc 22%
4.(3.)Radim Podešva 21%
5.(5.)Radim Hradecký 12%
6.(7.)Jan Nováček 8%
7.(2.)Richard Tesař 5%
8.(8.)Tomáš Hillmich 1%
9.(9.)Jirka Sedláček 1%
10.(10.)Aleš Mořkovský 0%



1.Patrik Zajíc 83
2.Richard Tesař 78 +5b
3.Radim Podešva 65 +18

4.Karel Juránek 62 +21
5.Radim Hradecký 52 +31
6.Felix Hanek 51 +32
7.Jan Nováček 49 +34
8.Tomáš Hillmich 39 +44
9.Jirka Sedláček 32 +51
10.Aleš Mořkovský 32 +51
11.Marcel Kukuricáš 23
12.Jan Fleissig 20
13.Pavel Fabry 18
14.Michal Cvopa 14
15.Marek Ďurčík 13
16.Petr Kolář 11
17.Petr Mohapl 10
18.Martin Koudelka 10
19.Jiří Vysloužil 8
20.Marek Zmrhal 6
21.Denis Gálffy 6
22.Petr Pivoňka 5
23.Jaroslav Cigáň 5
24.Jiří Hubáček 1

1.SUBARU F1 TEAM 155
2.BARRACUDA DUCATI RACING 123 +32
3.BERNARD RACING TEAM 99 +56

4.KIWI Racing 94 +61
5.AUTONAGY BMW F1 TEAM 61 +94
6.KOZEL F1 RACING TEAM 44
7.HOT WHEELS TEAM 44
8.JAGUAR RACING TEAM 23
9.Vodafone F1 Racing 23
10.BURGER KING RACING TEAM 11
11.DRAG RACING TRUTNOV 11
12.AUDI ABT RACING 5

Fotky (k nalezení v horní části článku):
Sepang: Radim Podešva a Felix Hanek
Barcelona: Radim Hradecký
Magny Course: Patrik Zajíc
Silverstone: Karel Juránek a Radim Podešva

Hurá do závěrečných závodů
Děkuji za pozornost
S pozdravem Felix Hanek smiling

Musíš být zaregistrovaný a přihlášený, aby jsi mohl hodnotit články!

komentáře

Komentáre

Seřadit: Sort descending   
#1 od
quote
Avatar
Dobra prace. Na tahle dlouhej clanek bych nemel nerva. myslim s psanim.
19.08.2008 - 11:18
0 0
#2 od
quote
Avatar
Jé, já mám nejvíc kol ve vedení smiling, to jsou ty moje technický problémy, jinak bych byl na sto honů před Patrikem amused

Krásné shrnutí Feldo smile
19.08.2008 - 11:23
0 0
#3 od
quote
Avatar
Fantastická práce!! Ty statistiky jsou velmi zajímavé amused
19.08.2008 - 11:50
0 0
#4 od
quote
Avatar
opravdu zajímavé a propracované.Klobouk dolů.
19.08.2008 - 12:40
0 0
#5 od
quote
Avatar
Moc pekny napad i prace Feldo. Jenom z toho vyplyva smutne zjisteni, jsme na tom blede amused
19.08.2008 - 18:02
0 0
#6 od
quote
Avatar
Díky chlapi. V konstruktérech ještě Ráďo zabojujeme a v jezdcích jeden z nás v TOP3 taky ještě může být cool .
19.08.2008 - 19:34
0 0
#7 od
quote
Avatar
Jsem rád, že se někdo odhodlal k takovému článku. Je strašně fajn to číst! Felixe to muselo stát hodně času a parádně si vyhrál se statistikama. Z ohlasů pilotů se dá leccos dozvědět...
Spoustu podobných článků Feldo!! Třeba ještě po konci sezony
20.08.2008 - 13:21
0 0
#8 od
quote
Avatar
Díky Ríšo, od Tebe je to dvojnásobná čest amused taková pochvala, kterej sám články píše výborný a má suprový videa. Pokusim se psát častěji, někdy i report závodu třeba.
20.08.2008 - 17:34
0 0
#9 od
quote
Avatar
Dobrá práce..pěkné počtenísmiling
20.08.2008 - 20:47
0 0
#10 od
quote
Avatar
čti více Felix Hanek napsáno:


Nemáš vůbec zač Feldo!! Dobrá práce se musí ocenitsmile
23.08.2008 - 19:12
0 0


Komentáře jsou zakázané.

Předzávodní info

Další závody

F1 A 19P: 8.12.2019 20:00 VC Německa A (50 kol)
F1 B 19P: 15.12.2019 20:00 VC Německa B (50 kol)
F1 A 19P: 22.12.2019 20:00 VC Itálie A (40 kol)
F1 B 19P: 29.12.2019 20:00 VC Itálie B (40 kol)

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak

Partneři

Serios.czCZECHSIM.czVirtual GP