Články



Před sezónou - aktualizace pravidel
Datum 27.08.2015
Autor 1. Michal GDPR
Odkazy n/a
Hodnocení

Stránka 1 z 1
Ahoj všem,

v neděli se jede první závod skupiny A a proto je na místě poskytnout informace co se od jara změnilo a na co se připravit.

Co se týče pravidel, které v aktualizované verzi dnes večer nasadím, tak nejdůležitější změnou která prošla anketou, je povinnost použít dvě směsi pneumatik v závodě.
Výjimkou je okamžik, kdy jezdec použije přechodnou či mokrou pneumatiku. Samotná přítomnost deště ještě neznamená, že nebude toto pravidlo vyžadováno !!! V tom okamžiku, pravidlo již není vymáháno. Dejte si na to pozor, protože jezdec, který toto pravidlo nesplní bude ze závodu diskvalifikován !!! Nezapomeňte si tedy i natrénovat jak se objednávka změny směsi provádí během jízdy a buďte přitom maximálně opatrný. Ideální je si připravit tuto změnu směsi předem, v klidné části závodu a ideálně někde na rovince, kde nebudete riskovat případný kontakt s jiným vozem.


Podobně bude trestáno i pravidlo ohledně použití stejného aero-setu. To je jednou z novinek v módu, kdy máte na výběr pouze jeden ze tří úrovní přítlaku, které lze rozpoznat i graficky podle nastavení lamel na zadním křídle. Aero-set si musíte vybrat, nejdříve zakoupit stejně jako samotný vůz, ještě před načtením tratě, protože v garáži už měnit nelze. Změna aero-setu je zakázána v okamžiku výjezdu z boxu v prvním kvalifikačním kole. Pokud by jste ještě před závodem chtěli změnit vybraný aero-set, musíte o tom informovat prostřednictvím chatu ve Warm-up a následně startovat z boxů !!! V opačném případě bude také ze závodu diskvalifikováni. Pro informaci, úroveň přítlaku předního křídla i převodovka se automaticky posouvají spolu z velikostí zadního křídla.

Další novinkou jsou již zničitelné brzdy. Ve fóru zazněl tento požadavek a protože se nikdo nevyjádřil proti, byly instalovány zničitelné brzdy. Pro vás to znamená, především si nastavit ještě před závodem potřebné chlazení i podle klimatických podmínek, tak aby jste příliš hodně a příliš často nešli s teplotou přes 900°, kde se začínají brzdy výrazně opotřebovávat. Pro snížení přehřívání brzd u tvrdšího brzdění je potřeba přizpůsobit cit. Pokud s tím máte problém doporučuji snížit účinnost brzdy. V samotném závodě pak máte jediný nástroj a to váhu brzdy, což doporučuji používat, neboť s úbytkem paliva se mění i síla působící na brzdy. Doporučuji také používat externí hud, který vám opotřebení brzd v průběhu závodu ukazovat. V rFactoru samotném je integrovaný pouze ukazatel teplot.



Na základě vašich připomínek bylo zesílena odolnost předního křídla o 10% .

Změnou prošli i pneumatiky, kde se mírně pozměnila fyzika. Především byl navýšen grip pneumatik. Ideální teploty se změnily tak, že softy mají 110°, hardy 120°, přechodné 100°a nakonec mokré 90°. Podle výpočtů jsou při cca. 7% dešti suchá a přechodná pneumatika na podobném gripu. Ale samozřejmě záleží na teplotách i profilu tratě a dalším klimatickým vývojem, kdy se vy musíte rozhodnout kdy se vyplatí nebo nevyplatí přezout. U většího deště je vhodný okamžik přezutí na mokrou gumu


Protože motor na jaře nebyl schopen atakovat podobné maximální rychlosti jako v reálu, byl navýšen kroutící moment a tím i výkon motoru. Z toho důvodu byla přepracována i převodovka. Stále platí, že výkon po 12.000 otáčkách jde poměrně rychle dolů a hlavně se motor začíná výrazně opotřebovávat. Proto pozor na přetáčení otáček během závodu ale i při startovní proceduře !!!

Co se týče tratě ve Spa byl v závodě skupiny B zjištěn jeden bezpečnostní problém.
Při vjezdu k boxovních stáním se na začátku uličky vyskytuje vystouplý obrubník, který odděluje místo pro inženýry a jízdní stopu. V béčku došlo u jednoho jezdce k přehlednutí, tvrdému kontaktu a tím zničení celého vozu a odstoupení ze závodu !!! Je tu reálná možnost přidat ještě dodatečně svodidlo, které trochu ochrání a zvýrazní tento obrubník, ale s tím souvisí nutný update tratě a ten tu není zrovna populární. Takže nechám na vás, zda chcete toto bezpečnostní opatření ještě instalovat ?

Další věcí, kterou potřebujeme vyřešit je účast maršála při závodě ve Spa. Snažil jsem se Honzu Knotka kontaktovat ale dosud se nezadařilo. protože se Honza přihlašoval vždy z internátu či koleje, tak je možné, že bude k dipozici až začátkem školního roku. Potřeboval bych tedy zajistit dohled nad závodem pro jistotu i od někoho z béčka, ideálně někoho kdo se nekvalifikoval do závodu.

Když už jsem u té kvalifikace do závodu sk. A, tak to se týká jistě zatím jen vítěze závodu, tedy Petra Hejzlara. Nevím jaký zájem má druhý v pořadí tedy Franty Peternaye, na nedělním závodě, ale máme tu i náhradního jezdce Romana Loskota, který se možná bude taky chtít zúčastnit. Pokud se někdo neomluví, tak je potřeba to vyřešit.

Ostatním připomínám, aby se nezapomněli do závodu přihlásit zde na webu a to včas, tedy do soboty.

protože tu máme pár nováčků, tak připomínám, že v kvalifikaci je přísný zákaz návratu na trať po použití ESC, tedy rychlého virtuálního návratu na trať. Kvalifikace se jede na 20 min a je omezena maximálně osmi odjetými koly. Pokud by byl jezdec někým nešetrně poškozen, je možné učinit výjimku, ale pouze ze souhlasem maršála závodu. Dejte si i pozor na výjezd z boxů, aby jste nepřeji čáru.
V závodě i kvalifikaci platí přísný zákaz chatování. Pokud chcete diskutovat třeba s maršálem použijte tichý chat (/w jméno zpráva).
Před startem závodu je u skupiny A nutný odjet zaváděcí kolo. Během závodu máte možnost použít několik zkrácených hlášek. Jsou to V,I,T
"V" je požadavek na vyšetření nějakého přestupku, "I" jako informace, když si nejste něčím jisti, zda to bylo férové, či zda vy sami jste neporušili pravidla. "T" jako trest pak slouží jako oznámení, kde vy sami jste si vědomi, že jste třeba někoho poškodili a že od maršála požadujete verdikt.
Ono prošetření v závodě vás vyjde laciněji, než přísnější potrestání po závodě, které se ve větší míře přesune i do dalšího závodu prostřednictvím SBS. Co je a k čemu slouží SBS je na dlouhý článek, tak se spolu s pravidly ligy, podívejte i na ně.

Chtěl bych také navrhnout, zda by se Petr Hejzlar nepřesunul do skupiny A, neboť jeho výkonnost je pro skupinu B neadekvátní. Zde bych chtěl požádat Martina Slezara, jakožto nově jmenovaného vedoucího skupiny B, o pomoc při řešení této věci a to společně s dalším vedoucím Petrem Paláskem, který se nám již vrátil ze svatební cesty amused Otázka je jestli to neřešit trvalým umístěním Petra v týmu Manor či najít jiné řešení.

Toť zatím vše

Piště případné dotazy zde v komentářích, ať máme před závodem vše jasné

Michal



Musíš být zaregistrovaný a přihlášený, aby jsi mohl hodnotit články!

komentáře

Komentáre

Seřadit: Sort ascending   
#1 od libilltao
quote
Avatar
http://www.outletcoachonlinestores.com Coach Outlet Online Store
http://www.wowinnovators.com Coach Factory Outlet Online
http://www.outletscoachfactoryonline.com Coach Factory Outlet Online
http://www.outletcoachfactorystore.com Coach Factory Outlet Store
http://www.outletstorescoachonline.com Coach Outlet Store Online
https://www.mkhandbagsoutletcanada.com Michael Kors Outlet Canada
https://www.michaelkorsoutletcalgary.com Michael Kors Outlet
https://www.mkoutletcanadasale.com Michael Kors Canada
http://www.securitycompaniesindc.com Discount NFL Jerseys
http://www.kellyheatingandairoh.com Cheap NFL Authentic Jerseys
http://www.moondoggiesinthemountains.com NFL Jerseys Cheap
http://www.fitnesswithafork.com Cheap Authentic NFL Jerseys
http://www.art-for-design.com Cheap NFL Jerseys From China
http://www.homewarrantysite.com Cheap NFL Jerseys China
http://www.federalstateconfederateimages.com Wholesale NFL Jerseys
04.08.2018 - 03:59
0 0
Tvůj komentář
Jméno:
E-Mail:
Domovská stránka:
IP: 3.92.28.84
Nastavení: • HTML je VYPNUTÉ • BBCode je ZAPNUTÝ • Smajlíci jsou ZAPNUTI

Předzávodní info

Další závody

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak

Partneři

Serios.czCZECHSIM.czGPF1.cz