Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
23.06.2014 - 23:42 odpovědět 
Jako vždy začnu já.

Na závod jsem si připravil nový set, který sice nebyl nic moc pro kvaldu ale vysoká top speed pro race byla dobrá volba.
Bohužel kvalifikace se mi vůbec nepovedla a přesně po jednom kalendářním roce jsem nezískal první řadu. Nepodařilo se mi poskládat kolo ani pod 1:09, což bylo více jak půl sekundy za předpokladem, ale prostě se tentokrát nějak nedařilo.

Bohužel kvůli technickým problémům nenastoupil do závodu Jirka, který mohl hodně promluvit i do celkového pořadí neboť kvalifikaci vyhrál.

Start závodu mi vyšel a zavěsil jsem za Vladka. Díky vysoké top speed jsem se i bez problému ještě v prvním kole před Vladka dostal. Pak následoval celý první stint kde jsem měl převahu na rovinkách ale Vladko mě dojížděl v technickém druhém sektoru. Ale na předjetí neměl nárok a nemusel jsem ani používat silnější režim motoru.

Po zastávkách jsem sice ztratil pozice s jezdci, kteří jeli na jeden pit ale hlavně jsem zůstal před Vladkem. Nicméně bylo to je o chlup a po menší chybě se Vladko přede mne dostal. Zřejmě ubral křídla v boxech, protože jsem nečekal, že se v pytli dostane přede mne. Trochu jsem to podcenil, neboť na boost dvě bych to asi udržel. Ale říkal jsem si, že ho aspoň trochu nahecuji a třeba udělá osudovou chybu. Navíc jsem jednou Vladka roztočil, když se mu nepovedl odjezd z pomalé šikany a já ho jemně olíznul. Počkal jsem na něj, ale trochu rozhozený Vladko, pak probrzdil a dostal se mimo trať. Nebyl jsem si jist, zda bych pak po závodě nepykal a raději jsem na něj počkal, protože tak nějak jsem cítil, že se ho tentokráte udržím a v pytli ho později, klidně v posledním kole ho dostanu a on už mne díky nižší top speed nedostane.

Bohužel v 29. kole my jako v každém závodě zablblo řazení, kdy mi naráz skočili dva stupně dolů a na rozdíl od dvou předchozích případů se mi to už nepodařilo srovnat.To mě stálo čtyři sekundy a i když jsem pak jezdil časy srovnatelné s Vladkem, tak se mi nedařilo stahovat a dlouho zůstával mezi námi v průměru onen čtyř-sekundový odstup. V závěru, s přemíry snahy jsem ještě udělal pár drobných chybiček a asi dvakrát se vyhnul jen tak tak kolizi při předjíždění o kolo. Jednou to bylo, když se zrovna Pavel S. vracel na trať v předposlední zatáčce a asi mě neviděl v zrcátkách aměl jsem co dělat, abych zkrotil vůz ve smyku a pak někdo, myslím Martin, těsně přede mnou trefil bariéru, tak, že mi křídlo přistálo těsně před vozem, ale naštěstí se nic nestalo, tedy až na to, že jsem musel zvolnit. V obou případech jsem tak ztratil nějaký čas a poslední dávku motivace, protože mne to uhrnem stálo další tři sekundy. Ale jinak pouštěli kluci výborně, díky.

Gratuluji Vladkovi opět k vítězství a výbornému výkonu. Tentokrát to ale bylo vyrovnané. Vzhledem k jeho formě se nedá moc předpokládat, že by dojel v posledním závodě až pátý, abych ho mohl vůbec celkově předehnat, takže tak nějak předem gratuluji k zaslouženému titulu. Ale budu čekat na jeho případnou chybu. :-)
Nepřekvapil Karel, který zajel svou druhou bednu v krátké historii za sebou a potěšili nováčci v naší soutěži, především Petr Kopecký, který pokud zůstane, tak klidně může bojovat o titul. Obdivuji jak rychle se sžil s pro něj jistě novým módem. Bohužel tato nová posila nás připravila o vedení v týmech, kde nás Williams o bod předehnal, přestože kolega Petr nějaký ten bod taky přidal. Ostatní ani bouračky v prvním kole jsem neviděl, takže nemohu komentovat.

Díky všem za race, moc jsem si ho užil a už se těším na tuto neděli, kde budu chtít aspoň ukončit sérii pěti závodu v kuse na druhém místě za Vladkem amused

Pilot F1
136 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
23.06.2014 - 23:43 odpovědět 
No... co napsat... Čeká Nás poslední závod jarní sezony a pro mě to bude bohužel i poslední závod v aktivní kariéře, ať už jako pilota nebo závodního komisaře... Někteří z Vás díky FB vědí, že se snažím získat práci svých snů, po které moc toužím a krůček po krůčku jsem svému snu blíž a blíž... A pokud tu mou vysněnou práci získám, tak bohužel budu nucen odejít z ČF1L... unhappy Na začátku letošní sezony jsem byl nadšený z modu a těšil jsem se, jak budu sbírat bodíky... Ale dost brzy jsem narazil na tvrdou realitu a bohužel jsem vlastními chybami a vlastní neschopností dodnes nezískal ani jeden bodík... Ale nejde o bodíky... Jde o zábavu a o poznání nových lidí! ČF1L mi dala neskutečně moc! Od prvních krůčků za volantem (Suzuka 8.10.2011), přes funkci závodního komisaře, až po opětovný návrat za volant závodního monopostu... Dala mi možnost, získat nové přátele! Dodnes si pamatuji tu neskutečně úžasnou atmosféru na srazu... Jako prvního jsem potkal Péťu Koláře... pak Jardu Nováka a spoustu dalších kluků včetně Toma Karmazína, Péti Jirocha, Michala Březiny a jeho úžasné manželky společně s jejich krásnou dceruškou Amálkou! Dodnes vzpomínám na náš 1. společný oběd u Bakaláře která stál za... No raději bez komentáře... smiling Dodnes vzpomínám na skvělou atmosféru při motokárách a pak také na úžasné a dokonalé posezení do půl páté do rána! wink Dodnes mi v uších zní tóny Nothing Else Matters kterou nám zahrál Pepík Král! V tu chvíli mi běhal mráz po zádech a byl jsem neskutečně šťastný a spokojený, že můžu být s Vámi kluci! Dále mi ČF1L dala spoustu zkušeností i jako závodnímu komisaři... Ne vždy jsem rozhodl správně unhappy , ale vždy jsem se rozhodoval nezaujatě a podle mého ,,rozumu"... Proto bych se chtěl dodatečně omluvit každému z Vás, kterému jsem svým rozhodnutím nějak ublížil, nebo pokazil závod. unhappy Čeká Nás poslední závod a tím, že se také pomalu loučím s taxislužbou, tak bych měl mít více času na testováni... Ale kvůli učení tomu tak nejspíš nebude unhappy ... Každopádně bych si moc rád dojel pro svůj první bod v letošní sezoně a poslední bodík v mé kariéře... Udělám proto co budu moct! wink
Kluci ještě jednou Vám všem mockrát děkuji a věřte, že na Vás a na NAŠÍ ČF1L nikdy nezapomenu!!!
Hodně štěstí nejen na trati, ale hlavně v osobním životě!!! wink

PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
0 0
24.06.2014 - 07:31 odpovědět 
čti více Petr Zamecnik napsáno:


Díky za všechno co jsi pro ČF1L udělal. palec Hodně štěstí a brzo se k nám vrať smiling


Pilot GP2
42 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
24.06.2014 - 08:21 odpovědět 
Takže bych nejdřív chtěl po gratulovat vítězi závodu, který se po 11 letech vrátil pro mě na vždy A1 ring do kalendáře F1.

Z jiných modů co jsem jezdil tuhle trať jsem věděl, že pro mě tu byla ošidná technická prostřední pasáž, kde pokud nedostanu spravný rytmus tak tam hodně ztrácím, což se nakonec i v tréninku nebo v kvalifikaci potvrdilo. Nicměně chtěl jsem bojovat co to dalo o lepší umístění v Q, ale měl jsem problém zahřát pneumatiky po třech kolech, takže to vypadalo, že se Jarda dostane o -0.003 s nakonec přede mě, ale zkusil jsem ještě snížit množství paliva a jel jsem nadoraz a nakonec jsem se dostal před Petra Zámečníka a Jardu N. na 13. pozici, což asi bylo maximum. V závodě jsem se nejvíc obával první a druhé zatáčky, kde jsem nemohl najít správný brzdný bod a musel brzdit už u 100 m, abych se tam vešel. Po restartech závodu jsem měl dobrý start po levé straně tratě, jenže někdo vepředu zašpuntoval první zatáčku unhappy a tím už byla naděje na body ztracena, protože jsem musel jet mimo trať, abych se vyhnul kolizím a propadl se na 19 pozici. A tak začal stíhací závod pro nějaký ten bodík. Pár jezdců v prvním kole odjelo do boxů a tak jsem už byl na 16. pozici. Nedařilo se mi pár kol předjet Milana Králíka, který si držel stabilně stopu a doháněl nás Petr Kolář, který mě předjel na začátku třetího úseku a hned jsem se za ním vyvezl a nakonec se mi Milana podařilo předjet. První stint jsem zkusil jet na softech, které mi vydrželi až do 23 kola tuším. Pak jsem dal hard a zkusil s nimi odjet až dokonce jenže 10 kol před cílem mi začali odcházet pneu a toho využil Adamecc, který mě nakonec předjel a tíím celou dobu z 10 . pozice jsem nakonec jezdil 9 kol ba 11. a snažil se ho ještě dojet a urvat aspoň ten jeden bodík. Což se nakonec podařilo, protože netuším co se stalo Adamcovi v posledním kole, že vyjlel před cílem mimo trať a ztratil přední křídlo.
Také mi přišlo, že když jsem musel pouštět jezdce o kolo zpět, že modrá vlajka tu svítila nějak moc brzdy i když jezdce jsem měl dostatečně za sebou daleko proti jiným okruhům.
Německo mi nikdy moc nešlo dostat spravný rytmus, tak spíš budu rád, že dojedu.

Jinak Peťanovi Z. děkuji za férové souboje během jeho celé kariery v CSF1 co jsme spolu měli a snad někdy přijdeš opět na trať v rámci možností smiling a také pro mě byla i zkušenost, když dělal komisaře mu pomáhat při dodržovaní pravidel v závodech.


Karel Baško Člen klanu
Pilot RC modelů
8 Příspěvky
registrován: 11.11.2010
0 0
24.06.2014 - 10:00 odpovědět 
Předem bych chtěl pogratulovat Vladkovi k vítězství na této super trati. smiling

Kvalifikace: Upřímně, lhal bych, kdybych řekl, že jsem nespokojen s třetím místem. Bylo to moje maximum, i když jsem měl kolo, kde jsem mohl být druhý, bohužel na kdyby se nehraje. smiling

Závod: Při postavení na rošt jsem se zhrozil, protože můj DynHUD se přehodil na overlay, který byl úplně na... domyslete si sami. smiling Start jsem měl značně podprůměrný, zejména díky moc krátké jedničce, díky které mi auto klouzalo a také díky velice špatné reakci na start. V T1 se odehrála jatka, naneštěstí trochu poškození schytalo zavěšení, pochroumané pravděpodobně od Pepíka Krále. Ale vůz jel stále dokonale, tudíž není důvod nějak tento incident z mého pohledu řešit. Prvních 5 kol jsem bojoval s Federicem, než udělal chybu při pokusu o předjetí. Nejsem si jist, jestli jsem nebyl v tomto incidentu přímo zamotán, případnou penalizaci příjmu. Následovaly souboje s Petrem Kopeckým, které skončily mou chybou. V době, kdy jel Petr do boxu, jsem na něj ztrácel 5 sekund. Bojoval jsem s Petrem na dálku, protože jsem měl naplánovanou jen jednu zastávku, zatímco Petr 2. Na mou strategii jel i Petr Milev. Asi 5 kol před cílem, kdy jsem měl na Petra Mileva 6 sekund náskok, se potvrdila má noční můra. V zatáčce A1, konkrétně poslední zatáčce okruhu jsem přehnal výjezd a poroučel se mimo trať. Petr Milev mě předjel a začal souboj na ostří nože. Jediný úsek, kdy se mi podařilo Petra dojet, byl poslední sektor, který mi šel nejlépe. Na ostatních částech okruhu jsem neměl šanci. 2 kola před koncem, jsem udělal polohodiny a dotáhl se na mě Williams Petra Kopeckého. V tu chvíli jsem si myslel, že je to už ztraceno. Ovšem vepředu jsem zahlédl, že i Petr Milev udělal chybu, proto jsem na to hned dupl a v zatáčce Power Horse se ho pokusil předjet. Hned jak budu doma, dodám záznam posledních 5 kol závodu. Podařilo se mi to, ale i Petr Kopecký byl při chuti a v nájezdu do zatáčky Remus jsme byli 3 téměř vedle sebe. Do Gösseru jsem byl prakticky v kleštích. Bylo to skutečně na hraně. Měl jsem pocit, že udělám v poslední zatáčce chybu... Petr Milev, netuším, co se tam přesně stalo, ale zdálo se mi, jako by zajel do boxu. Když jsem proťal cílovou čáru, začal jsem slavit, protože toto byl nejhezčí souboj a moje nejtvrději získané podium, protože proti mě stáli velmi rychlí a zkušení soupeři.

Chtěl bych poděkovat Petru Milevovi a Petru Kopeckému za suprové souboje a nejistotu až do posledního kola.

Petře Mileve, prosím, odjeď s námi Hockenheim, jsi skutečně férový soupeř! smiling

Gratulace všem, kteří dojeli závod. smiling

Video z posledních 5 kol zde: https://www.youtube.com/watch?v=0ZwW2Je_zNU&feature=youtu.be smiling

1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
24.06.2014 - 11:22 odpovědět 
čti více Petr Zamecnik napsáno:


Přeji ti hodně štěstí jak v zaměstnání tak v životě a děkuji za tvou práci s touto ligou. Doufám, že se třeba ještě v budoucnu k nám vrátíš.
Jinak plyšák sloník Natálka je pořád nezbytným mazlíkem Amálky a často si na vás nejen ona vzpomene. amused

Ondrej Bárta Člen klanu
Pilot RC modelů
4 Příspěvky
registrován: 17.06.2014
0 0
24.06.2014 - 17:13 odpovědět 
Tento svůj první závod sem si dosti užil, kvalda mě moc nevyšla ale pak sem se soustředil na race , jak psal Karel a problém z HUD sem měl také naskočil mě tam deflaut race save a bohužel už stim nešlo nic dlěat, takže Karle vím co si prožíval pač sem měl to samé ve prostřed monitoru jsem měl počet kol amused přez zrcátka a kolem dokola další zobrazovací apkky takže nic moc byl sem rád že sem viděl dopředu. Jinak po chybách Karla a Ptera jsem se dosti přiblížil a taky jsem měl dost čerstvé pneu a díky rezervě paliva přeplej mod motoru na max pak mě přišlo že jste už měli problémy s pneu stou strtegií na 1 pit, takže si myslím že sem byl aji rychlejší i když na rovinkách s vaši maximálkou si moc nejsem jistej wink každopádně je složite při těch soubojích odhadovat brzný bod soupeře jak má nastavený setup a co jsem kouknul tak Petr v poslední zatáčce do mě drknul já to ustál ale Petra to stáhlo do kraje, jinak Karle měl jsi štěstí že nebylo ještě 1 kolo to by asi bylo velmi zajímavé vzhledem ke stavu tvejch pneu wink

Super závod , super učast jen tak dál kluci !!!

Jinak myslím že by se aji dalo udělat to že zkušený jezdci by mohli těm méně zdatným nějakým způsobem pomoci se zdokonalovat v rF prostě jim pordait kde co atd...samo sebou se to dá ještě více definovat co a jak nebo v jakým smyslu to nabídnout wink




1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
24.06.2014 - 17:30 odpovědět 
čti více Petr Kopecky napsáno:


Snaha pomoci tu byla, ale když přišlo na věc tak přišli na server jen ti zkušení amused

Karel Baško Člen klanu
Pilot RC modelů
8 Příspěvky
registrován: 11.11.2010
0 0
24.06.2014 - 20:59 odpovědět 
Petře, problém jsem měl díky tomu DynHUDu, nemohl jsem jet naplno, hlavně brzdný body jsem odhadoval způsobem Loterie-Výhra. Pneumatiky v tomhle moc velkou roli nehrály, spíš nervy a právě pokažený DynHUD. smiling

1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
25.06.2014 - 15:26 odpovědět 
čti více Karel Baško napsáno:


No jo, musíte si to nastavit buď pro jednotlivé session nebo pro všechny společně a také si to v každé session otestovat. Když si to nastavíte pro trénink a nenastavíte zvlášť pro race, tak to pak bere default amused

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz