Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Marek Slezar Člen klanu
Pilot GP2
42 Příspěvky
registrován: 25.11.2014
0 0
21.12.2014 - 21:47 odpovědět 
Strasne moc se vsem omlouvam, ale zradila mne technika. V kvalifikaci jsem mel misty tak strasne lagy, ze jsem jen odhadoval kdy a kam mam zatocit... ale pri kontrole ping bylo vse OK (30ms). Po startu zavodu to bylo v 1. kole celkem v poradku a po projeti 3. zatacky, kdyz jsem chtel predjet Pepu Krale se mi obraz po zatoceni seknul. Kdyz se zase rozjel byl jsem cumakem ve zdi. Protoze za mnou byla docela velka mezera, tak jsem se chtel rychle otocit nez me dojedou ostatni jezdci, ale v ten moment, kdyz jsem zatocil a pridal plyn se stalo opet to same. Po rozjeti obrazu jsem ucitil ze zadu ranu a netusil jsem co se stalo... Kdyz jsem se rozkoukal bylo mi jasne, ze jsem nekomu uplne zkazil zavod. S nekolika hodinami jsem se docoural do boxu k oprave vozu, ale poskozeni bylo tak markantni, ze jsem to po par kolech vzdal. Vsem kterych se tato situace tykala se hluboce omlouvam, s temito problemi jsem se do zavodu nemel radsi ani poustet. Mrzi me to a doufam, ze uz se mi to vickrat nestane.

Smetana Jakub Člen klanu
Pilot RC modelů
14 Příspěvky
registrován: 22.12.2013
0 0
21.12.2014 - 22:31 odpovědět 
Tiskové vyjádření k Soči!

Kvalifikace: S kolem, které jsem zajel jsem vůbec nebyl spokojen, i když z toho bylo 1. místo. Absolutně jsem pokazil poslední sektor, kde jsem byl o půl sekundy pomalejší než Michal. Ale tak první místo jsem bral. smiling

Závod: Start do závodu byl za SC, což byla pro mě výhoda, ale ihned po startu na mě byl nalepen Michal, který mě také předjel. Do prvního stintu jsem dal pneumatiky HARD, což asi byla chyba. Vůbec nedržely, Michal mi ihned začal ujíždět a budovat si náskok. Jednou jsem byl dokonce mimo trať, protože jsem si líznul štěrku. Tak jsem se rozhodl jet strategicky. Jel jsem rychle ale zároveň jsem chtěl aby mi pneumatiky vydržely co nejdéle. Na HARD jsem vydržel asi 23 kol. Poté jsem nasadil pneumatiky SOFT a začal jsem dotahovat, hned po mě zajel do boxů na svou 2 zastávku Petr Milev. Poté jsem byl hodně překvapen svou rychlostí, Petrovi jsem se vzdaloval a Michalovi přibližoval. Nakonec to stačilo na 2. místo v cíli se ztrátou okolo 2 sekund na Michala. V celkovém hodnocení jsem skončil 4, což jsem nečekal, ale byl to můj tajný cíl. Jsem za to moc rád, moc jsem si s váma užil sezonu, sice ne celou ale i tak moc díky! smiling Jste super!

#43 Jakub Smetana
Pilot GP2
61 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
21.12.2014 - 23:54 odpovědět 
Po dobrém výkonu v Abu Dhabí nebylo 13. místo v cíli se ztrátou dvou kol rozhodně cílem pro tento závod. Kvalifikaci jsem musel vynechat kvůli technickým problémům.

Cílem bylo, i přes start ze zadních pozic, umístění v top 10 a pomoc našemu týmu předstihnout Marussii. Věděl jsem, že se tu bude blbě předjíždět, proto jsem zvolil hardy pro úvodní stint, abych mohl stavět o něco později a poté útočit s čerstvými pneu v dalších stintech. Bohužel plán zhatila brzká kolize se Sauberem, kterému jsem se nedokázal vyhnout. Musel jsem pro přední křídlo a nasadil znovu hardy. Bohužel auto po opravě už nefungovalo a ztrácel jsem i na topspeed. Následovala chyba ztrátou koncentrace a musel jsem pro křídlo znova.

Brzy přišly také modré vlajky, které mi rozhodně nepomohly. Od té doby už to bylo jen o tom dovézt monopost do cíle a doufat ve výpadek několika soupeřů. Závod byl zklamáním, na Marussii nám nakonec chyběly 4 body. Věřím, že bych je dokázal vyjet. Pokud jsem zajížděl čistá kola, nebyla rychlost špatná a držel jsem se jezdců, kteří byli o kolo napřed v top 10. Jednoho jsem i předjel.

Sezóna je u konce, díky všem za závody a na jaře ahoj.

1. Matej GDPR Člen klanu
Pilot GP2
74 Příspěvky
registrován: 18.05.2014
0 0
22.12.2014 - 10:32 odpovědět 
Veľmi som sa tešil pretek pretože som vedel že patrím medzi najrýchlejších.

Kvalifikácia : Jedno obrovské sklamanie. V tréningu pred VC som bol najrýchlejší a vedel som že mám na poleposition. Žiadne kolo sa mi nepodarilo podľa mojich predstav. Skončil som tretí čo som považoval za priemerný výsledok.

Pretek to bolo jedno veľké sklamanie za druhým a najhoršie bolo to že raz mi auto brzdilo a potom vôbec. Bohužiaľ kábel od bŕzd je u môjho volantu pod ním. Keď som pozeral telemetriu tak ten pedál raz reagoval a raz na polovicu. Aspoň som si odpykal trest z minulého preteku. Kábel od pedálov bol trošku vytiahnutý takže volant mi už funguje správne.

Nato že som nováčik v rFactore a už som získal svoje prvé pódium a k tomu nejaké body je táto sezóna celkom pozitívna.

Budúci rok by som chcel v celkovom poradí skončiť v top 5. Uvidím ako mi bude sedieť mód a kto bude môj tímový kolega.

Gratulujem Michalovi k titulu, taktiež aj celému Mercedesu za víťazstvo v PK.

1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
22.12.2014 - 13:02 odpovědět 
Do kvalifikace jsem přišel trochu nepřipravený, takže jsem se obával, že se asi nepřiblížím k časům z minulého týdne a soupeři tady vypadali před závodem velmi silně.
Nakonec jsem byl ze sebe velmi zklamaný, protože stačilo poskládat aspoň jedno kolo bez chybek a bylo by z toho osmé pole v řadě. Jakub vyhrál první a poslední kvaldu sezóny a přetnul tím mou povedenou sérii, ale smutný být nemusím, protože Jakub je poslední dobou velmi silný.

Start závodu se nesl v duchu zaběhnutého standartu, kdy se muselo nakonec startovat za SC. To mi příliš nevyhovovalo, protože jsem viděl, že má Jakub tvrdé gumy a na startu by byl bez šance, což se ostatně při dvou zrušených startech potvrdilo, protože jsem šel okamžitě před něj. Věděl jsem, že i za SC musím okamžitě před Jakuba, jinak bude má strategie na měkkých gumách v háji. Naštěsí se mi podařilo jít do čela hned po letmém startu a během dalších asi devět kol jsem získával pravidelně sekundu na kolo, takže to vypadalo nadějně i při agresivnější strategii. Když jsem v 18. kole předjel Jakuba, který ještě na rozdíl ode mne nebyl v boxech, tak jsem věděl, že pokud neudělám nějakou hloupou chybu, tak se dočkám vítězství. Jakub šel překvapivě do boxů až ve 23. kole, takže mi z toho plynulo, že pojede poslední stint na měkkých. Náskok cca. devět sekund byl ale dobrý základ, abych to v klidu dojel. Musel jsem v závěru trochu šetřit palivo, protože jsem v úvodu závodu jel trochu žíznivněji, a i přestože na to Jakub velmi tlačil, tak jsem jel takový kompromis mezi rychlou a bezpečnou jízdou, abych bez problému dojel před ním. Nechtěl jsem moc riskovat při předjíždění jezdců o kolo, nicméně ti byli tentokrát velmi vstřícní, za což jim děkuji.

Gratuluji Jakubovi k druhému místu i když je mi jasné, že při jeho formě chtěl asi více. Petr Milev zase ukázal, že být rychlejší v kvalfikacích, tak mohl bojovat o vítězství. Ostatně to, že v polovině závodu ztrácel 15 sekund a nakonec dojel s 12 sekundovou ztrátou hovoří za vše. V jednom kole pak dojel i návrativší Karel Boško a nováček Roman, což je určitě znakem velkého talentu obou jmenovaných. Nedařilo se mému kolegovi Petrovi, který si určitě představoval poslední závody jinak, ale přesto vidím v jeho výkonnosti obrovský pokrok a v příští sezóně bude patřit do širšího kruhu favoritů. Škoda, že nejel Lada Nesvadba, kterému se sice nadařilo tak jako na jaře, nicméně bez problému získal celkové druhé místo a já věřím, že na jaře bude chtít opět více.

K zhodnocení sezóny. Z mého pohledu byla určitě úspěšná a ani jsme nedoufal v takový výsledek, ale na jaře budu muset být zřejmně mnohem skromnější, protože v závěru už jsem se necítil tak neohroženě. Z pohledu naší soutěže, pak poufám, že trend poslední doby v počtu zájemců o závodění s námi jen poroste. Já se budu snažit, aby byli u nás spokojeni a neměli důvod odcházet jinam a my ostatní, již kmenovený jezdci si snad budeme užívat závody s plně obsazeným startovním roštem, tak jako tomu bylo v závěru sezóny. Ještě k tomu chci říci, že jsme určitě nezapoměli na některé jezdce skupiny B, kteří se po nuceném spojení necítili jezdit závody áčka a vymyslíme způsob, aby si spolu s ještě nezkušenými nováčky, taky mohli užít závodního adrenalinu.
Samozřejmě musíme zapracovat na problémech, které máme a to především na otravných opakovaných startech, problémech s módem a serverem při větším počtu závodníků na startu a taky trochu vylepšit pár detailů. Chtěl bych poděkovat Romanovi za znovuspuštění webového magazínu. Dále Petru Paláskovi, který přestože krátce odešel z naší soutěže, nedalo mu to a nejenže se vrátil jako jezdec a nadále se spoluúčastnil i vedení celé soutěže. A ty jeho videa, ty by mi prostě chyběli.


Celkově bych chtěl všem poděkovat za přízeň naší lize, přeju všem hezké vánoce a doufám, že se v novém roce uvidíme při závodech dnes již legendárních formulích z ročníku 94 a následně na startu nové sezóny.

Smetana Jakub Člen klanu
Pilot RC modelů
14 Příspěvky
registrován: 22.12.2013
0 0
22.12.2014 - 17:37 odpovědět 
čti více Michal Brezina napsáno:
Michale, více jsem nechtěl, snažil jsem se tě dohnat, ale jel jsem spíše proto, abych skončil celkově na 4. místě. smiling

#43 Jakub Smetana
Karel Baško Člen klanu
Pilot RC modelů
8 Příspěvky
registrován: 11.11.2010
0 0
23.12.2014 - 12:11 odpovědět 
Kvalifikace: Po návratu a po mých katastrofálních výsledcích v kvalifikacích ve Spa a Itálii jsem si moc velké naděje nedával. Nakonec z toho bylo páté místo, se kterým jsem byl naprosto spokojený.

Závod: Na startu jsem se objevil na 20 místě, ale neřešil jsem to, protože jsem věděl, že si alespoň zazávodím. Na startu mě ovšem poznamenala katastrofa. Už před měsícem při testu na Virtual GP se mi na mém 3 roky starém DFGT poškodila ''pádla''. Měsíc to bylo v pořádku, ale před závodem se začaly projevovat problémy s řazením. Zařadil jsem o jeden a volant zařadil o dva. dokonce až o tři stupně nahoru nebo dolů. Proto jsem se bál o motor. Také můj ping nebyl zcela v pohodě. 3krát za závod mi internet spadl a já se jen modlil. aby se zase nahodil.

Na startu jsem se snažil vyhnout kolizím. Což se mi povedlo a asi během 10 kol jsem byl na bodech. Možná už dříve. Začal útok na Romana 'Roseho' Sentešiho. Viděl jsem, že jsem rychlejší než on, proto jsem se rozhodl pushovat. Na boxy jsem se před něj nedostal, ale protože Roman jel na 1 pit s hard směsí a já na 2 se soft směsí, mohl jsem zavelet k útoku. Před Romana jsem se dostal a musel jsem začít ujíždět, pokuď jsem se chtěl před Romana po zastávce vrátit. Jakmile jsem viděl, že je mezi námi 18 sekund, zajel jsem do boxu. Nervy se daly krájet, chtěl jsem se vrátit před 'Roseho'. Nakonec se to o půl vteřiny povedlo a já mohl začít odjíždět. Na konci závodu bylo mezi mnou a Romanem 40 sekund, ale chci mi poděkovat za perfektní souboj na dálku. Hodně jsem se zapotil.

Díky všem, kteří tuto ligu vedou. Mám v plánu si teď koupit Logitech G27 a dát 'pokoj' svému stařičkému DFGT. Uvidím, jestli se dostavím na první závody 94. Pokuď ano, tak je nejspíš pojedu na ''fofrklacku'', protože pádla už jsou opravdu ve stavu stále horšího rozpadu.

Díky všem, se kterými jsem tu mohl bojovat. Díky Andrejovi B. za pomoc se strategií na Romana. Díky Petrovi Paláskovi za super reporty ze závodů a Michalovi Březinovi za super úpravy tratí do RFE.

Příští sezonu s vámi pojedu již na G27, takže začněte pořádně trénovat, jen tak vás nepustím. amused smiling

Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
995 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
0 0
23.12.2014 - 16:30 odpovědět 
Jelikož jsem nováček nejen v této lize, ale nováček vůbec, nemůžu zhodnotit samotný závod v Sochi tak jako ostatní.

Snad jen tolik, že po trestu z Abu Dhabi jsem kvalifikaci nejel. Těsně před startem mě byl snížen trest startu z boxu na start z poslední pozice. Za tuto úlevu bych chtěl poděkovat a říci, že si uvědomuji, že tato úleva byla poskytnuta ne proto, že by to byl první prohřešek, ale proto že to byl můj první závod.
Na startu jsem již věděl co mě čeká a na co si mám dát pozor, takže jsem závod absolvoval aniž bych někoho omezil či ohrozil a do cíle dojel, pro mě na parádním, jedenáctém místě. Pro mě jako nováčka je to vlastně skoro vítězství !!!

Závěrek bych chtěl upřimně poděkovat celému vedení ligy, bez kterého by to jednoduše nešlo. Pánové.... díky Vám.

Přeji všem krásné svátky a těším se na další adrenalínové dny s Vámi. Doufám, a nejen já, ale nejméně 5 nováčků, že najdete způsob, aby jsme si zazávodili i mi.

PP_GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
367 Příspěvky
registrován: 23.09.2012
0 0
23.12.2014 - 19:16 odpovědět 
Na závod jsem se docela těšil, ale asi 2h před závodem se mi stala taková nemilá věc a to mi bohužel zamezilo v podání mého nejlepšího výkonu.

Kvalifikaci ani snad nemůžu hodnotit, byl jsem nerozježděný a čas co jsem zajel v prvním kole byl ještě hodně dobrej na to, že jsem více méně tipoval zatáčky. Pak jsem si vždy urazil křídlo a do posledního měřeného kola jsem nestihl najet asi o 2s včas... škoda v prvním a druhém sektoru jsem měl 0,4s náskok na Jakuba...

Závod jsem měl radši vynechat vzhledem k tomu co následovalo jak v závodě tak po něm amused No start mi ještě vyšel, dostal jsem se před R. Sentešiho a hned potom před R. Loskota- ztrácel jsem asi 3s na skupinu Smetana, Milev, Šurhaňák... ta mi ani moc neodjížděla což byl pro mě dost šok. Po prvních pitech jsem se posunul na 4.místo (Matěj si asi odpykal trest) byl jsem 6s za Petrem M. a náskok na dlaší piloty jsem měl 22s, což jsem bral jako hodně dobrý výkon na to, že jsem šetřil palivo a mě jisté osobní potíže. Měl jsem v plánu jet třetí část závodu na boost 3 a tím zabojovat o bednu, ale když jsem ve 20. kole předjížděl o kolo Frantu Peternaie tak jsme kolidovali a bylo po nadějích. Zkusil jsem ještě pokračovat v závodě, ale maximalka byla na B3 jen 304km a i po opravě zatáčelo auto dost doleva... tak jsem nakonec radši skončil...

Celkově byla sezona opět špatná. Sice jsem se zlepšil a opět přiblížil se nejlepším, ale výsledky pořád nepřicházejí ... Vlastně jen 2 závody bych mohl označit jako povedené a to Monza a Brazilie.

Přeji všech krásné svátky a doufám, že se potkáme v nejméně stejném počtu jako letos na konci sezony.


Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
0 0
30.12.2014 - 16:21 odpovědět 
Kvaifikace: Po minimu tréninku jsem v kvaldě zajel svůj best lap, ale na lepší než 10. místo to nestačilo.

Závod: Začal poměrně dobře a po chybách několika souperů přede mnou jsem se propadl na sedmé místo. Dokonce jsem se dotáhl za týmového kolegu Romana a měl jsem rychlost na útok. Nechtěl jsem ale vyřadit ani jednoho z nás, tak jsem musel opatrně. Předjetí se mi podařilo, ale na zadní rovince mi to Roman díky vyšší top speed vrátil. Asi v 10. kole jsem ale udělal hodiny na výjezdu na zadní rovinku a urval křídlo. Po boxu jsem ztratil rychlost a už se mi nedařilo držet jezdců přede mnou natož je stahovat. Jen díky dalším vypadnutím jezdců vepředu jsem skončil na celkovém 10. místě.

Petr
Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz