Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě )

Mexiko - 30.10.2016

Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
996 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
3 -1
31.10.2016 - 11:55 odpovědět 
Vzhledem k tomu, že šéf týmu se strategicky připravuje na závod VC Mexiko A mimo Evropu, poskytnu Vyjádření k závodu sám.

Problémy se serverem těsně před kvalifikací mě nedovolili připravit se na kvalifikaci tak, jak bych si představoval. Po prvním rychlém kole na jistotu, se mě do cesty připletl pomalejší jezdec a abych zabránil kolizi, musel jsem z tratě ven. Soustředil jsem s tedy na druhé pokusy s tím, že pojedu tři rychlá kola. I když jsem s výsledným časem spokojen s průběhem Q už ne.
Ihned po Q jsem začal dělat posuny z penalizací a sestavovat startovní rošt, díky pádům některých jezdců se toto protáhlo a tak jsem se postavil na start absolutně nepřipravený a nerozjezděný. Strategii startovat na SOFTech použil i Martin Frajka a tak jsem měl co dělat abych si udržel pozici. Díky dobrému nastavení vozu jsem si mohl vyjet určitý náskok, abych ho pak ztratil na HARDech, s čímž jsem počítal. Asi 16 kol před cílem jsem udělal velkou chybu, která jen zázrakem neskončila katastrofou. Přemýšlet nad změnou strategie, přepočítávat palivo a do toho měnit nastavení pro PIT se moc neslučovalo s pozorností. Po tomto neplánovaném výletu, kdy jsem chtěl pokračovat na HARDech ještě 5 kol a pak přezout na SOTF, jsem se opět vrátil k původní strategii a ihned zamířil do boxů pro MID. Věděl jsem, že na midech mě to celkem drží a dokážu i pošetřit gumy. Paliva jsem měl dostatek abych dojel na boost 3. Vydal jsem se tedy stíhat Romana Slatinu, který přezouval v tom samém kole a potkali jsme se v boxech. Po pár kolech jsem jízdu stabilizoval a Romana stále stahoval. Velmi mě pomohl Radan Hodek, za kterým jsem se na rovince vyvezl a díky malé Romanovo chybě jsem z jeho náskoku ukrojil cca 3 sekundy. Pak už to bylo jen si připravit útok na vedoucího muže závodu. Nechtěl jsem nic ponechat náhodě a nechat útok na poslední kolo a proto jsem si útok připravil o kolo dříve. Tento mě vyšel a věděl jsem že když neudělám sám chybu, měl bych vedení udržet. Minimální kontakt který následoval, byl jednoznačně díky rozdílnému nastavení našich monopostů, kde já musel pomaleji do zatáček než Roman.
Otočení bylo naštěstí v místě, kde nehrozilo poškození vozu ani nějaké zahrabání do písku a proto jsem se ihned vrátil na trať, kde na mě Roman počkal. Klobouk dolů a vyzdvihuji tímto Romanovo fair play. Ve zbytku závodu už v podstatě neměl Roman šanci zaútočit i díky mému nastavení.
Fantastický závod, plný super jezdeckých zážitků, jsem si maximálně užil a řadím tento závod možná za nejtěžší a nejdramatičtější, co jsem na ČF1L jel. Gratuluji všem co viděli cíl tohoto náročného závodu, gratuluji jezdcům k získaným bodům a děkuji těm pomalejším za pouštění o kolo, i když v některých případech to bylo hodně nebezpečné. Děkuji také maršálovi za dohled nad závodem a doufám, že si tuto funkci ještě párkrát zopakuje.
To je z mé strany vše a těším se na Vás při VC Brazílie na okruhu Interlagos 13. listopadu.

Maroš Hrušovský Člen klanu
Pilot F1
136 Příspěvky
registrován: 30.08.2016
2 0
03.11.2016 - 19:18 odpovědět 
HAAS

Milan Králik:
Smůla byla startovat za kolegou Frantou P., který na startu trochu zaspal a já musel ubrat plyn a vyhýbat se mu. V tu chvíli se kolem nás přehnala hned tři auta... V t1 to Frantu vyneslo, takže se mi vzápětí opět připletl do cesty a já se mu musel znovu vyhnout. Ještě v první kole otočil Olda Jakuba a já zase musel brzdit, abych Kubu netrefil. To mě stálo opět dvě pozice. Pak přišel ten poškozený difuzor od Filipa. Ve třetím kole jsem měl před sebou zase Frantu. Na cílové rovince jsem ho ale díky vyššímu top speedu bez problému předjel. Po drobné chybě se pro změnu musel vyhýbat Franta mně. Pak přišel ten náraz do Posefka (to jsem dával V. Nevím jestli dostal nějaký trest ve hře) a přede mnou opět Franta. Dostat se před něj s poškozeným spoilerem, ale nebylo už tak jednoduché. Chvíli mi trvalo, než jsem si zvykl na změnu jízdních vlastností. Podařilo se mi to až po té, co se mezi nás dostal z depa vyjíždějící Martin S. Ten Frantu předjel a trochu ho zbrzdil. Toho se mi podařilo využít. Zkoušel jsem se přilepit na Martina, ale ten byl rychlejší a na čerstvých gumách. Jakmile je zahřál, byl fuč. Ztráta gripu byla značná, takže se okolo mne bez problému přehnal i Frajka. Protože jsem si ale netroufal obout hardy, snažil jsem se vyždímat z medií co nejvíc, abych mohl nakonec vzít softy. Když jsem po prvním pitu odrazil útok Lukáše Vítka a předjel v depu stojícího Frajku, dostal jsem se do pohody a v klidu si hlídal třetí místo. Škoda, že to dneska nevyšlo Frantovi, mohlo to být veselejší.

Franta Peternai:
Čakáme na vyjadrenie.

Maroš Hrušovský
Ako nový vedúci tímu musím povedať, že som dúfal, že získame viac bodov. Milan išiel veľmi pekne a 3. miesto je super a som s jeho výkonom maximálne spokojný. Franta skončil 7., čo nieje zlé, ale mal rýchlosť na lepšie umiestnenie. Škoda. Ja ako jazdec som tiež mohol priniesť nejaké body, keďže som štartoval ako náhradník v Manore. Bohužial som pre technické problémy ani neodštartoval aj napriek tomu, že kvalifikáciu som vyhral. Je to škoda, ale nevadí, pokúsime sa to napraviť v A skupine. Celkovo musíme v tíme popracovať na tímovej spolupráci aby sme sa dokázali posunúť ďalej.

Marek Slezar Člen klanu
Pilot GP2
42 Příspěvky
registrován: 25.11.2014
0 0
05.11.2016 - 17:08 odpovědět 
Tisková zpráva týmu Red Bull Racing Tag Heuer

Roman Slatina / Kvalifikace - 5. místo / Závod - 2. místo

Kvalifikacia:
Na kvalifikaciu som sa pripravoval pocas treningov a uprimne poviem, chcel som byť aj vyssie no vedel som, že mam penalizacie..co ma stalo znacne prepadnutie v poli.

Závod:
Po štarte, ktorý bol ako zvycajne podarený som sa do polovice závodu dostal dosť vysoko...myslim ze som tam bojoval aj s Kralikom na Hasse. Videl som pred sebou kolegu Vitera co ma tesilo. Počas zavodu som skusal natiahnuť moje stinty na uplne zodratie gum co sa mi podarilo. Mal som dilemu či obujem HARD alebo bude staciť Medium no napokon som chcel byt o čosi rychlejsi tak som dal mediumky. Po chybach superov som sa dopracoval na 1. priečku co ma dost zaskocilo a vedel som, že ma krátko na to bude dobiehat Slezar co sa aj potvrdilo. Držal som sa dosť dlho lidrom co tu este v lige som nezazil. Nervozita urobila svoje ked sa ku mne priblizoval. Posledne kolá som si extremne uzil, lebo ja mam rad prave taketo boje kolesom na koleso. Najprv sa predomna dostal Slezar na Ferrari no druhu rovinku som opetoval na brzdach a dostal som sa naspäť na lidra. Vedel som, že si ma pripravuje na rovinku a bol som s tým uz zmierený aj ked mi malicko chybalo k vítazstvu....no bol znacne rychlejsi. Ospravedlnujem sa mu týmto k ťukancu,,,bolo to fakt tesne a necakal som ze sa tukneme. Mali sme štastie ze to bolo práve tam a ja som ho jasne ze pockal.

Ďakujem za pretek, bol brutálny. Diky aj pomalsim jazdcom za pusťanie,,,viem ze to je aj na tomto okruhu tazke. Tesim sa na dalsie preteky v Brazilii. A som nesmierne rad aj ze konecne parádne bodoval Vitek a cele RBR.

Respect a go RBR

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz