Seřadit:     printview




Autor: Zpráva:
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
7 0
06.03.2017 - 07:43  
Williams

Jaroslav Strišovský:
Do Číny som sa veľmi tešil, lebo trať mi sedí a tušil som, že môže prísť dobrý výsledok. Kvalifikácia to naznačila, keď som si vybojoval prvý rad, dúfal som aj v pole position, keďže som bol prvý na trati a dážď pribúdal, ale Jiří dal lepšie kolo a tak ma predbehol.

Štart bol ok, mal som aj lepšie, ale pozíciu som si udržal a tak som bol spokojný. Na konci prvého kola neodhadol brzdný bod Tomáš Vejrych a musel som sa mu uhnúť, čo využil Pavel a predbehol ma, za ním o kolo ma predbehol aj Jáchym a ja som sa celý prvý stint pozeral, ako bojujú, boli to pekné súboje. V 10. kole šiel Jáchym do boxov, mne sa podarilo predbehnúť Pavla a na B3 som sa mu vzdialil a priblížil Jiřímu, čo mi hralo do karát. Menej už to, že som sa vrátil po zastávke za Mercedes a ten ma kúsok zdržal, čoho opäť využil Jáchym a predbehol ma. Hneď sme sa dotiahli na prvého Jiřího a asi v poloci pretekov som oboch predbehol a podarilo sa mi aj újsť o cca 2 sekundy, tak, aby nemali na rovinke na mňa výhodu. Prvá polovica teda parádna a nezdar v GB ostal zabudnutý.

Potom však začalo pršať a ja som váhal, či dám intery alebo vydržím, nakoniec som šiel do boxov a myslím, že to bolo správne rozhodnutie, na suchých pneu mi to prišlo nebezpečné. Na interoch som bol oveľa rýchlejší ako jazdci, ktorí nemenili a tak som sa dostal cez Petra Vávru a neskôr aj pred Jiřího a vybudoval si asi 6-7 sekúnd náskoku. Sedem kôl pred koncom sme zašli obaja po softy a ja som si náskok udržal až do konca pretekov. Šlo sa mi veľmi dobre a som rád, že som po dlhšej dobe opäť vyhral. Bol to ťažký závod, ale ukázal som veľmi dobrú rýchlosť, tentokrát aj v kvalifikácii. Veľmi sa z toho teším, super som si zapretekal a ešte k tomu aj víťazstvo, paráda. Gratulácia aj ostatným, čo bodovali. V Rakúsku verím, že už nastúpime za Williams dvaja. smiling

Po skončení preteku som si pozrel komentovaný záznam a bolo to úžasné, škoda tých podmienok, že Petr bol len ako pozorovateľ, ale parádny prenos aj tak. Skvele to išlo obom a pretek prešiel strašne rýchlo. Proste krása!! Dúfam, že im to dlho vydrží. U nás to pozerala celá rodina, manželka, naši doma aj brat s manželkou a všetci chválili, a to nie len preto, že som vyhral. amused

Martin Slezar
Na VC Číny jsem se připravoval nejen v závodě B, ale také sám před samotným závodem A. Už v sobotu jsem nebyl schopen zajet ani vzdáleně časy, co jsem zajížděl. Přisuzoval jsem to nesoustředění a řešení spousty problémů okolo. V neděli to bylo lepší a časy spadly pod 1.34.000 a věřil jsem, že se to do Q srovná.
Už první pokus byl hodně divný, katastrofální čas a absolutní nekontrola vozu. Při druhém pokusu jsem si všiml velmi malé maximálky a velmi špatných výjezdů. Na rovince se auto cukalo a měl jsem pocit, že mě dochází palivo. Ihned jsem auto odstavil a začal hledat problém. V nastavení volantu jsem zjistil, že plynový pedál dává max. 70% výkonu a při dosažení 70% začal pulzovat mezi 65 - 75 %. Během wurm-up jsem se i s Markem snažil něco udělat, ale naše snahy byly zbytečné a byl jsem nucen odhlásit odstoupení ze závodu.

Gratuluji všem co dorazili až do cíle, bodujícím a hlavně vítězi, týmovému vedoucímu Jaroslavu Strišovskému a týmu Williams který se vyhoupl na druhé místo v PK

Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
7 0
06.03.2017 - 08:11  
Haas

Tento závod se nám bohužel opět nevydařil. Doufali jsme v lepší výsledek, když se očekávalo, že po polovině závodu zaprší a bude možnost zvolením vhodné strategie něco získat.

V kvalifikaci se mi sice podařilo zajet svo je Best kolo, ale stačilo to jen na 14 flek.

S penalizaci 2 míst jsem startovat 16. Start se mi moc nepodařil, ale hlavní bylo vyhnout se případně kolizi v T1. To se bohužel nepodařilo Martinovi a musel na výměnu předního křídla. Já jsem se pohyboval na chvostu pole a naděje na postup vpřed vzhledem k mym času byla minimální. Navíc mi při závodě začal haprovat internet, tak jsem se nemohl priblizit k ostatním, aby kvůli lagun nedošlo k nebezpečné situaci. Místy to bylo tak špatně, že jsem uvažoval, že to vzdám. Ale nakonec jsem dojel, ale mimo body.

Martin po kolizich musel odstoupit. Tak nezbývá než věřit, že příště to už opravdu vyjde lip a přivezeme první body v A skupině.


Petr
Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
6 0
06.03.2017 - 09:01  
http://jyxo.info/uploads/6F/6f2a02c9136a67d60dbc011d699a5a5bb975b368.png

Jáchym

Q1: Hned v prvním kole jsem zajel čas, o kterém sem věděl že bude na postup stačit, další dění jsem už tedy sledoval jen z boxu.

Q2: Ve výjezdu z poslední zatáčky jsem najel až za obrubník, kterej mě rozhodil a ztratil jsem tím asi 4. pozici na startu, startoval jsem tedy ze 6. místa.

R: V závodě se konečně projevil počet najetejch kol v tréninku, sice po tradičně pomalejším startu jsem se musel prokousat dopředu, ale šlo to celkem rychle. Užil jsem si spoustu krásnejch soubojů, doufám že i čistejch, hlavně s Pavlem Vávrou a Jardou Strišovským. Víceméně jsme jezdili pořád v nějaký skupince. Pak přišel déšt, kde jsem trošku slabší, ale díky tomu, že jsem se rozhodnul nazout INTERY se mi jelo podstatně líp a stejně jako Jarda jsem nakonec i zastávku navíc dohnal a Jirku Syrovatského předjel. Bohužel pro mě pak nastal klíčovej okamžik při přezouvání a softy, kde jsem zapoměl dát echo do BOXU, a narychlo se rozhodoval, jestli tam zaject a stát tam dýl, nebo ject ještě kolo. Obě možnosti ovšem stály za h...., díky dalšímu kolu na INTERECH jsem tedy ztratil oproti Jardovi a Jirkovi cca 6s. Na Jardu by to stejně nestačilo, a Jirkovi bych možná ještě zatopil. Takže blahopřeju všem co dojeli a bednařům zvláště.

Zdenda

Q1: Zajel jsem svůj BEST, bohužel na poslední chvíli jsem vypadl z postupové desítky.

Q2: Šel jsem si nalejt Metaxu a koukal na ní v TV amused

R: Zčela nečekaně, jako snad každý závod poslední dobou, jsem v T1 nafasoval nejdřív ránu zezadu a pak asi tři z boku. Díky tomu jsem se propadl snad až na třetí místo od konce. Ovšem pak zas hned díky chybám soupeřů a několika předjetím jsem se dostal na bodovanou pozici. Tam už jsem se pak držel celý závod. Bojoval jsem hlavně s Tomášem Vajrychem, tímto se mu i dodatečně omlouvám za jeden hodně optimistický pokus o předjetí, který se vymkl mojí kontrole. Mokrou část jsem přečkal na hardech, pak na usychající trati jsem na nich dostal jedny malý hodinky. Přezul jsem na Medium a vrátil se do souboje s Tomášem o 8. místo, které jsem nakonec díky jeho chybě v závěru získal pro sebe.

Ex Big Mac Boss
Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
7 0
06.03.2017 - 10:20  
Force Slovakia

Andrej Marečák - 7. miesto

Ani neviem kde začať, po pretekoch som bol veľmi frustrovaný. Až na Q1, kde som odjazdil možno aj životné kolo to bola strašná bieda. V Q2 som si zle načasoval výjazd, vyšiel som na trať neskoro a v poslednom sektore ma už zastihol silnejší dážď a nedokázal som držať krok s jazdcami, čo vyšli na trať skôr. Ale takto to už chodí, navyše v Q sa preteky aj tak nevyhrávajú. Vedel som, alebo som aspoň dúfal, že v pretekoch budeme mať výborné tempo. Tempo by aj celkom bolo, ale totálne som vyhorel v konzistencii, snáď najhoršie preteky v kariére. Ani si netrúfam spočítať, koľko chýb som spravil, či už menších, alebo aj väčších. Proste to nebol môj deň. Mám pocit, že čím viac trénujem, tým horšie, preto asi prejdem do svojho klasického režimu, aspoň ma to nebude tak mrzieť, keď to nevýjde. Aj napriek tomu som si však celkom zapretekal, keby som nemal vyššie ambície, tak by som povedal, že ma preteky bavili a užil som si ich.

Blahoželam chalanom na pódiu, myslel som si, že budem váš súper, ale nakoniec som vás snáď ani nevidel. Tak snáď v Rakúsku ....


Maroš Hrušovský - ani neviem aké miesto

Maroš bol ešte menej zhovorčivý ako ja, tak len napíšem, že Maroš musel pred pretekmi meniť techniku, jazdil v provizórnych podmienkach na televízore, takže ani on nebol spokojný. Navyše mal po kolízii poškodené zadné krídlo, čo sa prejavilo najmä v daždi.

Marek Slezar Člen klanu
Pilot GP2
42 Příspěvky
registrován: 25.11.2014
4 0
06.03.2017 - 20:33  
Red Bull Racing

Roman Slatina
Kvalifikacia:
Čakal som niečo viac..aspon TOP 15, no rychlo som vytriezvel a bolo z toho 18 te miesto.

Štart:
Štart sa mi ako tak podaril, viem, že som silny hlôavne v prvom a druhom kole..viem vyuzivať chyby druhych čo som ukazoval už vela krat,,,no a teraz sa mi podaril pekny kusok..z 18teho miesta som sa v priebehu kola doštveral na 10te. čo fakt stojí za zmienku.


Pretek:
Preteky boli náročné, držať sa tempa a rozdelovať so BOOST aby mi to vyšlo a aby som mal aj výkon. Pekne som si zapretekal s Frajkou v podstate už od druheho kola. Pripomenulo mi to Maďarsko z B ligy ked sme si vymienali pozicie. Diky Frajka. Potom ked ma predbehol v 7mom kole tak som na neho už nestíhal..odchadzali mi rapídne pneumatiky a prepadol som sa až na predposledne kolo. Naraz som prišiel do pit stopu s Benesom (mercedes), ktorý mal rýchlejsí pit a prisiel predomna o 2 sekundy. Zahajil som stihaciu jazdu a ukrajoval som na neho kazdý sektor až som sa ho pokusil predbehnut v 15tom kole na najdlhsej rovinke, kde som to prepískol a on ma dal naspäť. Zasa som to skusil na rovinke kde po rovinke v S-íčku sme si este 2x vymenili poziciu no napokon som to dal. Diky aj tebe Benes. Nechali sme si ferovo miesto. Potom som si rozbil spojler na mokrej drahe a išiel som pre nové krídlo a intermedie. Na záver som si zapretekal s tímovým kolegom Slezarom čoé bolo tiež pekné, nechával som mu priestor...v podstate nám nešlo o nič, tak sme si aspon zapretekali. Do Rakúska sa budem pripravovať podstivejšie, ten okruh by nam mal sedieť lepsie, bude to náš domáci závod...dufam sa ukažeme. Zo seba som sklamaný, bufam RBR má pre mna pochopenie..skusim im to vynahradiť najbližšie.

Marek Slezar
Kvalifikace:
Na přípravu a trénink jsem kvůli pracovní vytíženosti neměl vůbec čas a první kola jsem odjel v sobotu večer. Start do závodu z 11. místa nebyl podle nastalé situace to co bych si představoval, ale co jsem čekal bez tréninku amused

Závod:
Mé trápení začalo už na startu kdy jsem před vytočením motoru do otáček zapomněl dát neutrál, zazmatkoval a propásl ideální moment. Ještě na startovní rovince jsem se tedy logicky propadl asi o 3 místa a katastrofální strat pokračoval i v T1. Do první zatáčky jsem jel celkem rozvážně a dva vozy, které jeli přede mou tam moc místa nenechali a tak jsem byl nucen lehce zpomalit, abych do nich nenarazil. Na to ovšem pozdě zareagoval Martin Adamec a lehce se o mě otřel a namířil si to přímo do zadní části vozu Zdeňka Švancary. Tuhle situaci jsem tedy ustál bez jakékoli ztráty či poškození. Než jsem se nadál, tak jsem inkasoval obrovskou ránu na zadní křídlo od Filipa Mihaloviče, což mě roztočilo a poslalo mimo trať. V ten moment jsem věděl, že jsem na tom špatně a že mám po závodě. V boxech mi sice lehce zadní část vozu opravili, ale po zbytek závodu už jsem nemohl jet naplno, protože jsem byl pořád v přetáčivém smyku. Po X kolech jsem si trošku na poškozené auto zvykl a dalo se s ním trošku jet. Kolem 30 kola jsem po zastávce v boxech předjel svého týmového kolegu Romana a aspoň chvilku jsem mohl s někým závodit a trošku si to užít. No a aby toho nebylo málo, tak mé snažení vyvrcholilo 7 kol před koncem, kdy mi začaly odcházet brzdy a radši jsem to odstavil, abych s takto poškozeným vozem nikomu nepřekážel a nezpůsobil problém.

Pavel Vávra Člen klanu
Pilot F1
91 Příspěvky
registrován: 07.12.2014
3 0
08.03.2017 - 10:32  
http://jyxo.info/uploads/61/618d5a8e10bdd7c4867d31f96652d5eef3d03659.jpg

Kvalifikace: Trénink byl velice slabý, Čína mě nebaví a vůbec se mi nechtělo jezdit, nakonec jsem první kvalifikaci zvladl a měl šanci zabojovat v druhé části.

Kvalifikace2: Do druhé kvalifikace začalo pršet a tak všichni měli pouze jedno rychle kolo an nejlepší čas, to se mi povedlo a bylo z toho krásné 3. místo.

Závod: Start závodu nebyl uplně povedený, nastal propad o jednu pozici, ale v druhém kole jsem se probojoval na 2. místo a to chvilku držel, chvilku mi trvalo než jsem našel idealní stopu a tempo, jelikož jsem měl natrenovano asi 40kol na vodě, protože vždycky pršelo když jsem si našel chvilku na trenink a 20 na suchu, tak tempo nebylo nijak rychlé. I přes nechuť se mi dařilo celý závod s někým bojovat o pozici, věděl jsem. že Jaro si šetří palivo a nebojuje, mohl jsem to udělat stejně a jen se tahat Jáchymem, ale to mě nebaví a chci se jízdou bavit a taky bojovat o pozice, tak jsem bojoval a věděl, že Jaro ujede až bude boostit na 3... Čekali jsme, že zaprší méňe a zvládneme jet tu chvíli na suché směsi, bohužel jsem nebyl schopný jet na hardech na vodě, tak jsem se rozhodl vzít přechodné pneumatiky, ale to už jsem ztratil dvě kola na vodě na Jáchyma a Jara, a už jsem věděl, že pokud neudělají chybu, tak je nemohu dohnat, ke konci mi ještě do cesty přišel Andrej Marečák, ale neměl tak rychlé gumy ani asi boost, tak jsem neměl problém ho předjet a nakonec ještě Andrej udělal chybku v touze mě nenechat ujet a stálo ho to další pozici

Závěr: Téměř bez tréninku je 4. místo krásný výsledek, ale doufal jsem ve víc. Na příští závod potrenuji malinko více, ale samozřejmě doufám v déšť, který mě osobně strašně moc baví, protože na něm se ukáže, kdo je bez treninku nejlepší.

Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
4 0
08.03.2017 - 13:42  
Kvalifikace 1 pro mě dopadla dobře, ikdyž jsem nezajel svoje perfektní kolo, které jsem chtěl, ale i tak z toho bylo 2. místo a postup do další kvalifikace.
kvalifikace 2 proběhla dost natěsno se soupeři, protože jsme jeli všichni hned za sebou a ten kdo jel první, měl největší výhodu zajet dobrý čas, protože začínalo víc pršet.
Nakonec se mi podařilo zajet 1. místo i přesto, že jsem vyjel na trať asi až pátý, takže spokojenost.

Start závodu se mi podařil a já si udržel 1. místo. Podařilo se mi dojet celý první stint na 1. místě, ale bohužel můj náskok nebyl žádná sláva, takže ikdyž jsem se po prvních pit stopech vrátil zpět před svoje soupeře J. Strišovskýho a J. Švejnohu, tak v dalším průběhu závodu jsem musel trošku pošetřit palivo a moji soupeři mě dojeli a předjeli. Po pár kolech mi trošku poodjeli a hned na to přišel déšť. Myslel jsem si, že bude pršet maximálně do 20% a byl jsem si jistý, že v takovém případě to zvládnu na suchých pneumatikách, ale jelikož moji soupeři zajeli pro přechodné pneumatiky poměrně včas a déšť pořád sílil, tak jsem nic nezískal, spíše možná ztratil i přes to, že jsem na mokré trati neudělal žádnou chybu. Jarovi se podařilo mě předjet a ujet na náskok 7 sekund než přestalo pršet, Jáchymovi se podařilo mě taky předjet a trošku ujet, ale když přestalo pršet, tak jsem ho dojel. Pak přišli na řadu poslední pit stopy během, kterých se mi podařilo dostat undercutem před Jáchyma na 2. místo. Do posledního stintu jsem nastupoval se softy a 7 vteřinovou ztrátou na 1. místo ale i přesto, že jsem měl k dispozici dost paliva, tak můj boost 3 na to stáhnout ztrátu nestačil a do cíle se moje ztráta nezměnila a já si dojel pro 2. místo. Tohle umístění je pro mě mým nejlepším výsledkem v Číně, protože jsem jí za 7 let jel 3x a 2x nedopadla dobře a naposled před 2 lety jsem byl 3. a teď počtvrté jsem byl dokonce 2., takže jsem s výsledkem určitě spokojený.

Gratuluju ostatním na bedně.

Jirka "Ralf" Syrovatský
Patrik Novotný Člen klanu
Pilot F1
158 Příspěvky
registrován: 13.11.2016
4 0
08.03.2017 - 23:13  
Připrava: Postupně vše poznávám, takže sem se zaměřil hlavně na opotřebení gum a tím zvolit nejlepší strategii.

Kvalifikace: V první části jsem zajel slušné kolo, které v pohodě stačilo na postup do Q2. Tam jsem vyjel asi po půl minutě a bohužel mě kvůli tomu zastihl intenzivnější déšť v posledním sektoru měřeného kola. Nájezd na nejdelší rovinu nebyl ideální, musel sem krotit smyk. V posledních dvou zatáčkách jsem dělal, co jsem mohl, ale stačilo to pouze na 8.místo, což bylo zklamání. Na 4.místo chyběli pouze 2 desetiny.

Závod: Start se mi nepovedl, bál jsem se přetočení, tak sem ubral plyn a klesly mi otáčky, stálo mě to naštěstí jen jednu pozici. Věděl jsem, že na hardech se nemá cenu pouštět do soubojů a tak sem se usadil na 9.místě a snažil se o co nejvyrovnanější kola, což se dařilo. Po pitstopech jezdců přede mnou, jsem se ujal vedení. 2 kola před pitstopem mě předjel Andrej Marečák, což se ukázalo jako klíčový, protože po výjezdu z boxů se mezi nás vklínili 2 vozy. Po pěkných soubojích sem oba jezdce předjel a snažil jsem se na softech jet co to šlo, ale jen chvíli, protože začlo kapat a spustil se déšť. Rozhodl jsem se setrvat co nejdéle, předpověď naznačovala, že by to mělo brzy ustát. Při 23% deště sem se rozhodl dát ještě jedno kolo a zajet tak dle plánu 10 kol před cílem pro novou směs. V polovině kola déšť ustal a tak sem mohl zvolit softy i na poslední stint. Naštěstí jsem vodu přečkal bez větší chyby. Zkušenosti na slickách na mokru sem s tímto modem neměl doposud žádné, takže sem jel opatrně a jezdci přede mnou mi ujížděli.
Petr Vávra udělal chybu a toho sme využili s Andrejem Marečákem, kterého při vracení na trať zbrzdil, jak sem byl za ním nalepenej, tak sem přehnal nájezd do zatáčky ke konci 2.sektoru a při najetí do mokré stopy jsem šel do hodin, tím mě Petr předjel bez boje zpátky
Kroužil sem na 7.místě a snažil postupně zrychlovat a zkusit ještě chytnout Petra Vávru. 3 kola před cílem Andrej udělal hodiny a vrátil se za mě 2s, takže sem musel přidat. Náskok jsem udržel a Petra už sem nedojel, takže celkové 6.místo v 1.závodě relativně spokojenost. Mokro mi do karet moc nenahrálo, ale závod sem si moc užil.

Těším se na A1 Ring!

Seřadit:     printview

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz