Seřadit:     printview




Autor: Zpráva:
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
5 0
20.11.2017 - 06:54  
Williams

Jaroslav Strišovský:
Príprava bolo fajn, tu sa dá najazdiť dosť kôl aj v relatívne malom čase, keďže trať je veľmi krátka. bol som nerozhodný, či dať viac na prítlak alebo topspeed, nakoniec (ako vždy) vyhral prítlak, keďže som bol takto rýchlejší

Kvalifikácia dopadla cca podľa predpokladov, keby som tak vystrihol moje naj kolo, mohlo to stačiť možno aj na pole, takto tretie miesto so stratou pod 1 desatinu nebolo zlé, vedel som, že pretekové tempo by mohlo byť ešte lepšie

Štart bol OK, ale zaváhal som, keďže predmnou lagovali, pustil som plyn a stratil rýchlosť, v T1 som si síce tretie miesto udržal, ale na nasledujúcej rovinke ma predbehol rýchly Ondra, nebolo úplne jednoduché mu to vrátiť, rovinky mu išli a zrejme topil boost3, ale po pár kolách sa podarilo a po tom, čo Syrovatský odparkoval na trávu v cc 5. kole, šiel som na druhé miesto. Náskok na skupinku, ktorá bojovala o 3. miesto sa pekne navyšoval až za hranicu 1 pitu, čo ma dosť upokojovalo. Na prvého Aďa som však nedokázal stiahnuť takmer nič, jazdili sme takmer identické časy. Čakam som, že pretekové tempo bude u mňa od neho a čosi rýchlejšie, ale Aďo šiel veľmi rýchlo.

Zlom nastal v prvom pite, kde som síce stratil takmer sekundu, ale obul mediumy, na rozdiel od takmer všetkých. Kým držali, tak sa mi darilo Aďa stiahnuť pod 2 sec, ku koncu stintu už nestačili, a tak som šiel do boxov s cca 2,5 sec stratou, plán bol na midoch sa na Aďa minimálne dotiahnuť, čo sa nepodarilo a tak som si myslel, že si to už na softoch ustráži. Do boxov na moje prekvapenie šiel dosť neskoro a tak som ho na midoch undercutol o cca 3 sec, čo 8 kôl pred koncom s jeho novými softami a mojimi už vtedy celkom starými midami teda nebolo ideálne. Bol som milo prekvapený, že sa náskok neznižuje tak rapídne, ako som predpokladal a 4 kolá pred koncom bol stále 2 sec. To som už mohol nahodiť boost3 až do konca, lenže hlavne pravá predná a o 2 kolá neskôr aj ľavá bola v červených farbách a Aďo sa v nájazde do posledného kola za mnou vyviezol. Nasledoval tvrdý súboj, ale podľa mňa v rámci pravidiel, kde sme si vymenil pozície a potom prišla Aďova chyba, na moje šťastie, už sa na rovinke nedokázal zavesiť a ja som vyhral.

Z výhry mám veľkú radosť, už pár pretekov sa mi vyhrať nepodarilo a po takom tesnom súboji to chutí ešte o čosi viac. Vyzerá to, že som po nepodarených pretekoch opäť našiel stratené tempo v Q aj závode, z čoho sa tiež teším. Na záver gratulovačka všetkým, čo videli cieľ, hlavne Aďovi, s ktorým som od 5. kola súperil, aj keď takmer celý pretek len na diaľku. Poriadne som si to užil.

Jaroslav Lištvan:
Brazilii mám hrozně rád, krátká, rychlá trať, která nemá zatáčky o 30° poloměru zatočení,,,,Příprava lehká v sobotu, set mi sedl, hned se mi jezdilo parádně, ztráta v rychlém kole kolem 1s bylo skvěle.

Kvalifikace docela dobrá, dostal jsem se do druhého kola, tam nakonec 9 místo.

Start po posunech z 8 místa, ale jak jsem si připravoval start a do spíku říkal, že to couvá, tak jsem byl nakonec ten kdo zaspal já :-) Spadly otáčky a ,,,,taktak se zamnou nestala mela. První kolo divočina, zase chtěli všichni vyhrát, strkají čumák úplně všude. Slatina mě znervoznoval, protože měl snad softy a zbytečně dělal rozruch, přestože věděl, že bude v půlce končit,,,V druhém kole jsme kolidovali se Zdeňkem ,,,,počkal na mě, ztratili jsme tam dobrých 6 pozic a spoustu času, než jsem se otočil. Pak byl chvíli klid, Zdeňka jsem pak zdolal, objevil se předemnou Kolář, těžký soupeř jako vždy, celou trať doháněl na topspeed ,,,takže nebylo jak ho dostat. Přece asi po 3 kolech jsem našel jeho slabinu a pak už nepustil zpět. V pitu jsem se ještě potkal s Patrikem R. kdy já odjížděl a on přijížděl těsně předemne, ale snad se to obešlo i u něj bez nějaké ztráty. Držel jsem takové tempo, že jsem nebyl schopen spočítat kolik mi výjde benál na boost 3,,,po posledním přezutí na mid se na mě dotáhl Maroš H., celkem snadno mě dostal, protože jsem tropil nějaké chyby z nepozornosti. Po předjetí jsem se nakonec dopočítal benálu a zjistil že můžu dát boost 3. Maroš měl soft a já mid, přesto jsem se ho držel a na rovinkách jsem ho krájel na kusy. Pak mi to zase vrátil, ale v posledním kole jsem byl opět za ním, jen jsem se rozhod, že ho na cílovce podjedu zleva a to byla chybná varianta. Přejel jsem totiž všechny bílé čáry a to by bylo pak nefér, pravděpodobně i penalizace, takže jsem ubral plyn a zůstal vzadu, benál ještě 1L zbyl. Jsem si jist, že kdybych ho objel z prava, tak ho dám taky,,,,mohl jsem být do 10 místa.

Na závěr, moc jsem si to užil, bylo hodně kvalitních předjíždění a soubojů, start z 8 místa a konec 11 místo - zde nespokojenost,,,,ale pořád se držím pravidla, skončit v top 10 a to se skoro podařilo.

Dneska si myslím, že ikdybych skončil 14, po takovém závodě, bych měl radost, protože jak jsem psal, užil jsem si to.

díky všem a v Abu zdar

Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
4 -2
20.11.2017 - 09:50  
Force In The Air


Andrej Marečák - 2. miesto
Kvalifikácia: Neviem čo sa stalo, ale zrazu mi to v kvalifikácii išlo, možno preto, že som nebol pod veľkým tlakom, tak sa mi podarilo zajazdiť aj v Q1 aj v Q2 výborné kolá. Nakoniec druhé miesto, spokojnosť, i keď na PP opäť nechýbalo veľa.

Preteky: Štart sa mi po dlhšej dobe podaril, síce som trochu pretáčal kolesá, ale súperi na tom boli pravdepodobne podobne, ak nie horšie. Na druhej rovinke som sa ešte snažil brániť pozíciu pred Jirkom, ale bol som dostatočne ďaleko. Potom som sa snažil isť iba to čo viem, najprv to bol súboj nadialku s Jirkom, potom s Jarom. Pred Jarom som si udržiaval cca 5 sekundový náskok celý prvý stint. Ale musel som sa naozaj snažiť, aby som s ním dokázal držať tempo, nebolo to len tak. Po prvej zastávke som obul hardy, zatiaľ čo Jaro obul midy. Zariskoval, ale ja by som spravil asi to isté, pretože na rovnakej stratégii by som si to podľa mňa postrážil až do cieľa. Druhý stint však bol aj tak super, Jarovi sa podarilo stiahnuť za 15 kôl len necelé 3 sekundy a bližšie ako na 2 sekundy sa už nedostal. To mi dávalo celkom slušnú šancu na víťazstvo. Jaro išiel teda kvôli pneumatikám do boxov o 7 kôl skôr. Vedel som, že za tú dobu sa cezomňa najskôr dostane, ale zároveň som veril sám sebe, že tú stratu na čerstvých softoch stiahnem a predbehnem. Jaro však mal v poslednom stinte veľmi dobrú rýchlosť a aj keď som ho sťahoval, nesťahoval som ho tak, ako som si to predstavoval. Musel som aj šetriť palivo a vedel som, že ak ho chcem stiahnuť, tak musím isť úplnú hranu. Z tohto dôvodu som spravil niekoľko drobných chýb, ktoré mi v stíhacej jazde teda nepomohli. Napriek tomu všetkému som sa dve kolá pred koncom dokázal na neho dotiahnuť. V poslednom kole sa na protiľahlej rovinke naskytla príležitosť, ale hoci som Jara predbehol, neprišiel mi tento manéver čistý, pretože som sa o neho v zákrute oprel. Preventívne som ho pred seba ešte pustil a stále som veril, že sa ešte šanca na predbehnutie naskytne, keďže Jarove pneumatiky už boli značne zničené. Avšak prišla osudná chyba, kedy som stratil na Jara asi sekundu a tá minimálne rozhodla o tom, že ďalšiu šancu na predbehnutie som už nemal. Do cieľa som tak prišiel na druhom mieste.

Po pretekoch mám zmiešané pocity, v príprave som nemal rýchlosť, trápil som sa a prvýkrýt v sezóne som mal pocit, že na najlepších nebudem stíhať. Avšak opäť som sa presvedčil, aký dôležitý je tréning. Keď je aj setup horší, neúnavným jazdením sa táto strata dá dohnať. Pred pretekmi by som 2. miesto bral, ale po nich som bol trochu sklamaný, pretože víťazstvo bolo blízko. Avšak nakoniec som rád, že to bol Jaro, kto skončil predomnou, túto sezónu mu to veľmi nešlo, ale hádam sa nakopne ale zároveň dúfam, že v ďalších pretekoch ho dokážem udržať za sebou. Uvidíme čo bude v Abu Dhabi, minulý rok som tam vyhral, budem sa snažiť víťazstvo obhájiť.

Patrik Rusiňák - 15. miesto
Opäť raz preteky na ktoré by som najradšej zabudol. Príprava bola taká priemerná, skôr slabšia, kedže sa pripravujem na stužkovú a aj po predchádzajúcich udalostiach na to nemám nejak náladu.

V Q1 sa mi podarilo pekné kolo, postúpil som z 8. miesta, v Q2 som skončil tiež 8. ,no s tým kolom som nebol úplne spokojný, nakoniec po trestoch som sa posunul na 7. pozíciu.

Štart som mal celkom obstojný, dokázal som sa udržať na 7. mieste a bojoval som s Mercedesmi, najmä s Martinom Frajkom sme tam mali tvrdé, no myslím že férové súboje ktoré som si užil. Okolo 18 kola ma však predbehol a spolu s ním aj skupinka Neplecha, Hrušovský a Švejnoha. No v 22. kole som spravil školácku chybu, ktorá sa nemala vôbec stať...videl som že Syrovatský vyšiel z boxov a tak som chcel Aďovi povedať čo za gumy obul (vôbec ma o to neprosil, proste som mu chcel pomôcť) no a medzitým som sa ocitol v múre, čo ma stálo slušné umiestnenie a aj poškodenie auta. Nejak som auto dostal do boxov, obul znova hardy a bojoval som s ním až do konca. Poškodenie bolo tak zlé, že v každej zákrute som sa korčuľoval a nemohol som ísť naplno. Ďalší priebeh nebudem komentovať, poviem len toľko že 8 kôl do konca som obul softy, no aj na tých som bol pomalý a nakoniec som skončil o 2 stotiny posledný lebo mi došlo palivo.

Preteky som si posral sám, no aj napriek tomu mi ich vie niekto znechutiť ešte viac ako už sú, neviem či mám na neho “šťastie” alebo čo. S Aďom sme sa o tom pred týždňom pri pivku bavili, že sa mám sústrediť hlavne na seba lebo som rýchlejší, no ja vždy niečo pokazím a potom mám znechutenú prípravu na ďalšie preteky. Tak sa vidíme v Abu Dhabí, kde si snáď napravím chuť.

Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
7 0
20.11.2017 - 10:58  
http://jyxo.info/uploads/AE/ae448a3d4d27ae3a73a0daa7e61f694a6f5791bc.png
Jáchym:
Q1
- celkem slušnej čas, do dvou desetin za mým maximem, 3. místo
Q2 – opět pod 1:08, tentokrát ale trošku slabší, takže 5. místo. Nakonec na startu díky penalizaci Martina Bruňanskýho 4. Kvalda dopadla teda víceméně pro mě tak jak měla, těch prvních 7 jezdců bylo na LT těžce vyrovnaných.
Start – opět slabší ale ne zas až taková hrůza jako jindy, byl jsem pátej
R – Vzhledem k tomu, že jsem měl vybrat trest DT z minulýho závodu, tak sem tam napral B3, abych si trošku vyjel náskok a nepropad se pak do zhuštěnýho středozadku pole. Co čert nechtěl, hned v nájezdu do druhýho kola jsem byl v T2 moc optimistickej s plynem na B3 při jízdě po obrubníku a už sem šel do panelů vpravo od trati, brzdil sem i očima, abych netrefil svodidla. To se povedlo, ovšem stálo mě to dalších 10s a propad právě za ten středozadek pole, na 13. místo. Takže jsem se rozhod, než abych se tam za nima motal, že jedu hned pro trest DT. Po výjezdu z pitlane jsem tedy figuroval na předposledním 16. místě s maňasem 28s na prvního. Za mnou už byl jen těžce poškozenej Tomáš Vejrych.
Hned v tom kole ovšem můj kolega vyrobil chybku a zapojil do ní i Jardu Lištvána, takže jsem se dostal na 14. V 6 kole jsem dojel Pošefka, 13.místo, v 10 Petra Koláře, 12. místo. Ve 12 kole vyrobil nějakou chybu Patrik Novotný a vzápětí jel do boxu „rychlík“ Slatina, tak už jsem byl 10. Pak sem dojel gruppu Hrušovský, Rusiňák, Frajka, Neplecha. První na řadě byl Maroš. Jako letos již poněkolikáté, lehce jsem se o sebe opřeli bočnicemi a Maroš odlít jako vzteklej čertík. Takže jsem ubral a pustil ho zpátky, stálo nás to cca sekundu, hned jsem se na trio před námi zas dotáhli a ják už pak Maroše předjel. Hned vzápětí jsem zdolal i Patrika Rusiňáka, tak už jsem byl 8. V 17 kole jsem se přehnal přes Frajku a začal stahovat Neplechu, v 19 už byl za mnou a já byl 6. Pak probíhaly zastávky v boxech, po kterých sem vyjel 7. Přede mnou Patrik Novotný šetřil palivo (málo, stejně mu chybělo na konci) , tak jsem se vrátil na 6 místo. V 31. kole jsem zlomil odpor Ondřeje Nigrína a pustil se do stíhání Martina Bruňanskýho. Chvíli jsem za ním šetřil palivo, pak se mi zdálo že už jede moc pomalu, tak sem ho předjel a on vzápětí uhnul do boxu.
Na poslední stint jsem obul softy, do cíle zbývalo 6 kol a já byl po výjezdu z boxu cca 3-4s opět za Martinem. Hned sem ho začal stahovat, bohužel jsem pořád nemoh dát B3, až na poslední dvě kola. No a v posledním kole jsem znovu předjel takže v cíli z toho bylo 4. místo. První dva byli v nedohlednu, ale bedna nebyla tak daleko, kdybych já blb nejezdil bokem v tý druhý zatáčce, tak i přes DT to mohlo vyjít.

Zdeňkovo vyjádření nemám, shrnu to za něj. Q1 osobní maximum, ale až 15 místo, Q2 pozorovatel, Race - začátek skvělej, po dvou kolech 10, pak chyba a nakonec podprůměrné 13. místo.


Ex Big Mac Boss
Tomáš Pošefko Člen klanu
Technický vedoucí
196 Příspěvky
registrován: 18.10.2016
2 -3
20.11.2017 - 14:44  
Q1 - Nevedel som sa do toho dostať no už to aspoň nebolo to moje obľúbené 11 miesto.
Race - Na začiatku dosť lietali autá no nejako som prvé 3 zatáčky prešiel. V nájazde do T4 ma popostrčil Maroš Hrušovský čím ma takmer otočil a poškodil difúzor + prepad na koniec. Vďaka poškodenému difúzoru sa zo mnou po trati neuveriteľne šmýkalo a v T7 som mierne vybehol na obrubník, dostal hodiny a už už som sa videl v bariére. No našťastie som sa jej vyhol a tak strata 25s na toho predo mnou sa mi zdala priepastná. Ako úplne jediný som vydržal na Hardoch 32 kôl (ešte perfektne držali) a neskôr obul Midy. Asi 9 kôl pred koncom vyšiel predo mňa z boxov Rusiňák a tak znovu začal boj. Z nejakého dôvodu som bol na Midoch rýchlejší ako on na čerstvých Softoch a tak som sa dotiahol že zaútočím. Skúsil som to najprv na brzdy v T8 ale on prebrzdil, blokol ma a takmer som ho zostrelil. Tak som si to pošetril na ďalšie kolo, na rovinku. Mal som vyšší top speed a tak som myslel že to bude ľavou zadnou, lenže on nie amused Išiel som po vnútorňajšku a on si to pekne postrážil, vytlačil ma cez vjazd do boxov a tak som musel zvoľniť a skúsiť to inde. Mal som skvelý výjazd z T3 a tak som to skúsil znovu, tlačil ma až cez výjazd z boxov, predbehol som ho no on to do T4 hodil Maldonádovským štýlom a boj pokračoval ďalej. Podobne ma blokoval až do 49 kola (môjho posledného, keďže som dostal o kolo) a tak som si povedal že pôjdem "Buď alebo". No neuvedomil som si že je to posledné, vyviezol som sa za ním a myslel som že som 15., samozrejme Patrik do mňa v cieli musel vraziť wink . Až cca 10 min po pretekoch som sa dozvedel, že som nakoniec pred ním a tak som si povedal zlaté Alonsovské - "KARMA" amused

Uvidíme aké budú tresty no väčšinu spôsobil on. K tej Patrikovej tlačovke sa vyjadrovať nebudem no, vlastne len trochu. Znechucuješ sa stále a stále sám. wink
Tak sa s vami rozlúčim pekne po arabsky amused Takže ونحن نرى في أبو ظبي smiling









Patrik Novotný Člen klanu
Pilot F1
158 Příspěvky
registrován: 13.11.2016
3 0
21.11.2017 - 11:01  
Scuderia Toro Rosso

Patrik Novotný #21 Q16 , R7

Příprava: Po 800 kolové přípravě z Mexicu, která vyšla vniveč sem se rozhodl trochu trénink omezit. Což bylo cca 300 kol. Měl sem 2 varianty setupů, menší křídla a téměř maximální. V B skupině sem viděl, že předjíždět šlo poměrně dobře i v technických pasážích, rozhodl jsem se i přes téměř poslední místo na roštu pro větší přítlak.

Kvalifikace: Věřil jsem si, že bych mohl zabojovat o poleposition, ale nakonec sem kvalifikaci o nějakých 5-10 minut nestihl, což mě mrzelo, ale vzhledem k tomu co se dělo v závodě, možná dobře, kdoví, co bych ještě způsobil...

Závod: Už v zahřívacím kole se mi jezdci nepřirozeně pohybovali po trati, skákali, lítali. Rozhodl jsem se raději na startu trochu později vystartovat a počkat co se bude dít v T1. Nechal sem se předjet Marošem Hrušovským a přepl na boost 1 a snažil se šetřit palivo. Maroš mi pak někam zmizel, Lištvan se Švancarou měli kolizi a Pošefka sem také předjel, když byl mimo trať. To bylo jediné štěstí, jinak bych je asi nepředjel. I přes boost 1 sem se celkem rychle dotahl na dvojici Rusiňák a Frajka. Lákalo mě je předjet, protože před nimi byla už mezera a mohl bych začít trochu stahovat ztrátu. Rozhodl sem se pustit do souboje s Martinem Frajkou, ale jediná možnost bylo na konci rovinek, kdy sem mohl být v jiné stopě, než soupeř, v technické části se nedalo jet těsně, abych neriskoval kolizi. Když sem byl s Martinem do T1 bok po boku, tak sem trochu cukl volantem doprava a vjel sem koly do trávy. Už sem se loučil se závodem, ale nakonec se mi podařilo nenarazit do bariéry, při vracení se na trať sem bohužel udělal polohodiny a propadl sem se snad na 16.místo. Přepl sem tedy zase boost 1 a když sem dojel skupinku přede mnou, rozhodl jsem se zkrátit 1.úsek a jel sem už v 15.kole do boxů , abych měl volnou trať a boost 3, abych takto mohl předjet.

Sám na trati se mi dařilo jet tempo, jaké sem si představoval. Tímto krokem sem předjel spousty jezdců a poté sem zdolal i Peťu Koláře, bylo to zásadní, protože Petr ještě nebyl v boxech a potřeboval sem co nejméně ztrácet čas. Dostalo mě to snad až na 6.místo, ale Jáchym s Pavlem Neplechou měli čerstvější pneu a dojeli mě. Oběma sem se nechal předjet a snažil sem se jich chvíli držet, pak sem opět přepl na boost 1 a šetřil.

Abych měl volnou trať i na poslední úsek, rozhodl jsem se upravit strategii a jet do konce media, cca sem odhadl, že 15 kol by mohly vydržet. Blbnul mi livetiming, takže poslední 2 kola sem jel boost 3, abych se stihl vrátit před Frajku, jenže sem se vrátil asi 5s za ním, bohužel toto palivo mi chybělo pak v cíli.

Frajku sem dojel a i předjel opět do T4 jako Peťu Koláře, musel se to risknout. Pak sem měl volnou trať a snažil se jet co nejdéle B3 i přes to, že bych musel poslední kola ubrat, v soubojích bych neměl šanci. Co jeli všichni na poslední zastávku, byl sem 6. Dojížděl mě ale Pavel Neplecha, kterému sem opět nekladl moc odpor. Začal mi ujíždět, takže sem to vzdal. Šel sem tedy zase šetřit palivo, ale všiml jsem si, že je blízko za mnou Ondra Nigrin. Opět sem teda zvýšil boost a snažil sem aspoň nějakou decku ušetřit v S2. V posledním kole sme byly trojice Neplecha, já a Nigrin v nějakých 2,5s. Pavel ale výrazně ztrácel a to možná rozhodlo, že mě Ondra dojel, konec S2 sem totiž opět nemohl ani zaútočit a Ondra už byl za mnou. Věděl sem, že v cíli mi zbyde tak 0,1-0,2l , ale byla to stále nejlepší varianta, jet co nejdéle sám na B3. Přišla poslední zatáčka a Neplecha byl delší, dostal sem se na jeho úroveň a když začíná čára do boxů, začalo mi to vynechávat, zařadil sem se tedy za Pavla, jenže Ondra využil své obří maximálky a stihl mě předjet.

Udělal sem za daných podmínek absolutní maximum co šlo, ale být o 2 desetiny za dvěma jezdci při tomto trápení bylo zklamání. Nakonec je to po Neplechově DQ 7.místo, ale Ondra mě trochu zase stahl.

Je to velká škoda, protože jinak bych i z chvostu pole byl bez problémů 3. Simulaci jsem měl o 2s pomalejší, než vítězný Jarův čas, takže pro mě dobré zjištění, že sem opět měl tempo na to bojovat o vítězství.

Snad to v Abu budu mít trochu plynulejší.


Tomáš Vejrych #07 - Q10 - R-DNF

Q1: Osobní maximum i když to stačilo na deváté místo cíl splněn dostat se do druhé části
Q2: Bohužel jsem oboje kola pokazil tak z toho bylo 10 místo.

Závod: Start se my docela podařil než jsem dojel k T1 kde mně ze zadu sestřelil z trati Mihalovič. Po tomhle jsme měl sto chutí se na to vys*at. Ale řekl jsme zkusím dojet do boxu a uvidím jak to půjde. Po opravě v boxech jsme chtěl zahájit stíhací jízdu. Ale co se stalo bylo to že moje maximální rychlost klesá o 15 km/h. Takže stíhací jízda se nekonala. Takže jsem začal doufat že odpadnou někteří jezdci abych se dostal do předu na lepší pozicí. Ale co čert nechtěl jsem asi v 28 kole v nájezdu do T1 jsme sjel mimo trať a nechtěně jsem škrtnul o zeď v pravo takže jsem se na to už radši vybod a zabalil jsem to. Za mně tenhle závod bída a zklamání.


Stále tedy čekáme na závod, kdy oba naši jezdci uvidí cíl závodu, smůla nás né a né pustit..
Tomáš se velmi dobře v týmu adaptoval a věříme, že v Abu Dhabí oba naši jezdci budou v Top10.

Seřadit:     printview

Předzávodní info

Další závody

.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz