Fórum zpráv   >>   Tiskové Centrum   >>   Vyjádření jezdců po závodě – Serios Cup

VC Japonska 10.12.2017 sk. B

Seřadit:     printview




Autor: Zpráva:
Tomáš Tesař Člen klanu
Pilot F1
112 Příspěvky
registrován: 19.09.2016
7 0
12.12.2017 - 18:23  
Scuderia Toro Rosso

Gratuluji vítězi závodu. Také bych chtěl poděkovat vedoucímu našeho týmu za parádní setup, který mi zde seděl parádně.

Strategie pneu byla jasná. Zvolili jsme hard a softy. Jedinný problém tu byl s palivem a vhodně volit boost 1 až 3.

Ze začátku mi kvalifikace nějak nesedla až v dalších kolech jsem se zlepšil a obsadil nakonec 13. pozici, byly docela těsné časy mezi 11. až 14. místem.

Start se mi docela povedl, jen jsem opatrně najížděl do první zatáčky a dával si na jezdce pozor, abychom se neťukly. Dostal jsem se na v 2. kole na 12 .pozici. Ve třetím kole mi docela Jarda nahnal strach , kdy se vracel na dráhu a nevím, zda si mě všiml nebo ne, ale bohužel byl málem v mé stopě, kvůli žluté jsem trochu zvolnil, protože jsem nevěděl ze začátku co se děje, až pak Jarda vyjel nakonec jsem reflexivně auto strhl do kačírku a doufal, že oba vyjdem bez kolize což se naštěstí stalo a i já se už viděl ve svodidlech, ale ubrzdil jsem to a jen lehce tukl a musel trochu couvat, tím, pádem jsem na na trojici R. Hodek. P. Kolář, J. Král měl větší ztrátu, ale pozici jsem ustál a začala stíhací jízda. Po několika kolech jsem dojel tuto skupinku a začal svádět souboje s J. Králem. Občas ty souboje byly až na hraně pravidel. Využil jsem se chyby R. Hodka s J. Králem a dostal se nakonec před něho. Pak jsem zajel v 16. kole do boxů, a to jsem držel na 7. pozici dlouho. Pak byla opět stíhací jízda. kdy v 30 kole jsem se držel do boxů na 5. pozici. V 32 jsem jel do boxů a propadl se za M. Králíka. Za Petrem Řehákem jsem se vozil v aeru, abych ho dojel. Škoda, že mě nepustil Petr, protože v některých úsecích i bez jeho zavěšení v aeru jsem byl rychlejší a mohl se pokusit předjet M. Králíka. Nakonec jsem závod dojel na 8. pozici a nebýt toho kačírku a možná jsem měl pro softy o dvě kola dřív mohl závod dopadnou ještě lépe. Důležité je, že jsme i pokryly Ferrai a stáhly na něj body. Tenhle závod jsem si užil. I kolega dojel na pěkném 4. místě.


Martin Bruňanský Člen klanu
Technický vedoucí
166 Příspěvky
registrován: 22.10.2015
4 0
13.12.2017 - 19:27  
Mercedes AMG Petronas

Roman Slatina:
Q: Do kvalifikacie sme vstupovali s tým, že nakoľko mame tresty, musime zabojovat o najvyssie pozicie. Q1 sa mi vobec nepodarila, nevedel som poskladat slušne kolo. Do Q2 sme mali na to aby sme sa zlepsili len 2 kolá. V prvom sektore som mal od Tutka cca +0,060, v druhom +0,063 a pocul som vo vysielačke ze urobil velmi slušne kolo. Vobec som nevedel ake. Po prejdení ciela som zbadal ze som o -0,007 rýchlejsí a následne som pozrel svoj čas. No neskutocné pocity, ake kolo som vyskladal. Super!!!

R: Start sa mi nevydaril ale zasa nebolo ani tak špatny ako vela krat. Prve kolá som sa snazil byt prvý aby som nestrácal rýchlost. Pár brutálnych výmien pozícií som mal s Marekom, nechavali sme si priestor, nešetril som moc palivo nakoľko som potreboval drzať tempo, no vedel som ze takto to nepojde. Potom ako som sa udrzal v predu sme zacali setrit palivo a drzat si poziciu. Prvé boxy prebehli bez závad no Rehák po boxoch sa dostal testne za mnou a bol velmi rýchli. Nechcel som s nim bojovat nakoľko sme setrili palivo a mali sme tvrdsie pneu. Druhá zastávka bola plánovaná tak, že pojdeme naraz do boxov s Tutkom kedze mal cca 2 s náskok. Urobil chybu a následne z toho bol tesný vchod do PIT kde som vobec necakal brzdenie az tak skoro a kolidovali sme. Mali sme obaja poskodenie co si vyziadalo asi 4,2 s pit. Vedeli sme ze Rehak pojde pred nás, no ze az tak daleko to nerátal hádam nikto.Chceli sme sa priblížiť k nemu, dávali sme lepsie kolá no nestačilo to. Napokon Tutko urobil chybu v predposlednom kole a ja som isiel na 2. pozíciu.

Záver hodnotím tak, že toto bola jedna z mojích TOP pretekov, nerobil som chyby, rýchlost bola slušná...PP nik nečakal


Miloš Tutko: -----


Martin Bruňanský: Neskutočný výkon od oboch chalanov. Kvalifikácia bola fantastická a neuveriteľne tesná. V závode vychádzalo všetko podľa predstáv a aj keď sme vedeli, že po druhom pitstope budeme za Petrom Řehákom, verili sme si na double. Bohužiaľ prišlo veľké nedorozumenie v boxovej uličke a pripravili sme sa o víťazstvo. V tej chvíli to bolo pochopiteľne obrovské sklamanie, no keď sa na to pozerám spätne, bol to náš najsilnejší závod. Rýchlosť bola fantastická a chalani si zaslúžil vyhrať, či už jeden alebo druhý a patrí im samozrejme veľká pochvala. My v A tíme sa budeme pokúšať o niečo podobné ... nie, že sa navzájom rozbijeme ... ale rýchlostne. Do konca sezóny si chceme udržať aktuálne druhé miesto v PK. Bude to výzva, ale cítim v tíme zdravé sebavedomie, takže si na to veríme. Na záver by som chcel pogratulovať Petrovi k víťazstvu a skvelému výkonu, išiel si super.

MB10
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
3 0
14.12.2017 - 11:07  
Williams

Petr Řehák:
Hoši zdravím z Japonska.
Jaroslav poslal dva sety. Jeden s větším přítlakem a druhý s nižším. Nižší přítlak byl rychlejší, ale časy nebyly konzistentní, bylo cítit, že na trati plavu. Zvolil jsem set s vyšším přítlakem a pro svůj klid jsem zvednul i podvozek, ať někde nezůstanu viset na obrubníku. Kvalifikaci jsem odjel v top 10 a v druhé kvalifikaci jsem obsadil páté místo. Jaroslav nám před závodem oznámil, že má morybundus, a že nás bude sledovat jen z povzdáli. Strategie byla domluvena pro oba Williamsy H-H-M nebo S podle toho, co snesou gumy Hard. Do závodu nám Jaroslav poprial veľa šťastia.
Start se mi povedl, ale neměl jsem prostor. Snažil jsem se protáhnout levou stranou kolem Ondřeje Hoška. Nebylo tam moc místa, tak jsem musel ubrat plyn a pravou stranou se kolem mě protáhlo pár pilotů. Propadl jsem se na osmé místo. Piloti přede mnou začali postupně chybovat a já se posouval o příčky výše. Martin mě na rovince takticky pustil a já se snažil dojet oba Mercedesy. To mě přivedlo k myšlence, jakou má asi strategii Mercedes. Tak jsem špekuloval nad mojí strategii, protože jsem se před Mercedesy nemohl dostat. Ve čtrnáctém kole zamířil k mechanikům Miloš Tuťko. Roman Slatina a já jsme k mechanikům zajeli další kolo. Měl jsem myšlenku, že musím použít gumy Medium, abych se dostal před oba Mercedesy. Zastávka u mechaniků trvala stejně. Vyjeli jsme na trať a nic se nezměnilo, oba Mercedesy byly pořád přede mnou. Musel jsem útočit, ať využiju měkčí směs. Romana se mi podařilo předjet a Miloše nakonec taky. Další myšlenka byla poodjet, co nejvíc. Ponechal jsem boots 3 a pomalu jsem se vzdaloval. Ve čtyřiadvacátém kole jsem upozornil mechaniky, že jedu k nim a beru pneu Hard. Vyjel jsem na trať na čtvrté pozici. Pořád boots 3 a předjíždím Marka Slezara. Přede mnou byly zase oba Mercedesy. Pomalu jsem je dojížděl. Deset kol před cílem jsem stáhnul boots na 1 a trochu jsem znejistil, jestli mi bude stačit palivo. Ve dvacátém devátém kole oba Mercedesy zajely k mechanikům a já se ocitnul na prvním místě. Kluci od Mercedesu vyjeli na trať s 15s ztrátou a začali mě stahovat. Do cíle jsem nakonec dojel s přehledem i s nějakým tím palivem.
Blahopřeji pilotům z Mercedesu za skvělý výkon. Svému kolegovi z Williamsu Martinovi za podporu a dobré body do tabulky. Všem patří velký dík, že jsem s Vámi mohl strávit volný čas. Dáme menší pauzu a na Hungaroringu se uvidíme, zatím ahoj Petr.

Vedúci tímu:
Petr predviedol majstrovský výkon, bez chýb a navyše takticky perfektne, Martinovi to nevyšlo podľa predstáv, ale aj napriek smole priviezol auto do cieľa a s dobrými bodmi, vianocujeme v B skupine na 1. a 3. mieste a v PK vo vedení, takže u mňa veľká spokojnosť a vďaka obom jazdcom za predvedenú prácu v tomto roku! Tiež by som rád zablahoželal ak pilotom Mercedesu, ktorí ovládli kvalifikáciu a prvú polovicu preteku a nakoniec obsadili zvyšné 2 pozície na pódiu. Blahoželám.

Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
1 0
16.12.2017 - 22:21  
HAAS

Petr Kolář

Tento závod nám vůbec nevyšel. Kvalda těsně za TOP 10, v prvním kole skončil kolega Luboš kvůli výpadku elektriky. Já jsem na startu sice pozici přibližně udržel, ale pak jsem nejdřív po chybě vjel Jardovi do stopy a potom vyjel mimo, takže jsem hodně ztratil. Po pár kolech jsem se nezvládl vyhnout skupince pilotů, kteří předjížděli pomalu jedoucího Jardu. Jednak jsem Jardovi vylepšil difusor a jednak sobě urval křídlo. To znamenalo velké zdržení. Navíc po mi opravě klesla maximálka asi o 10 km/h, takže na nějaké stahování pilotů přede mnou to nebylo. Konečné 11. místo mi vylepšila penalizace za kolizi s Jardou o jednu pozici níž, takže s tím rozhodně nemůžu být spokojený. Doufejme, že příště to bude alespoň o něco lepší.

Petr
Seřadit:     printview

Předzávodní info

Další závody

.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz