Fórum zpráv   >>   Tiskové Centrum   >>   Vyjádření jezdců po závodě – Serios Cup

VC Velké Británie B - 25.2.2018

Seřadit:     printview




Autor: Zpráva:
PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
4 -1
26.02.2018 - 10:07  
http://jyxo.info/uploads/2B/2bb433ac0ef02647aa91259f1aec4a91da9e7d51.jpg

Ladislav Skřišovský, Q=5.miesto, R=4.miesto
Kvalifikace:
První část jsem zajel za 1:29,5xx a z 5.místa jsem si říkal, že nemohu skončit hůř, jak desátý. Zmáčkl jsem tedy ESC a šel se podívat na rodinku. Po příchodu mi lehce zatrnulo, protoře jsem viděl časové attacky, ať už od Hodka, Králíka, tak tuším že byl ve hře i Král. Byť se strachem a vidinou opětovného průboje v závodu jsem se tak tak do TOP10 dostal. Druhá část byla překvapením i pro mne, ale cca 2 hodiny zpět jsem si dal simulaci a asi po 300 kolech se naučil jezdit rychlé esíčko - čož se mi právě povedlo a já se posunul na 5.pozici na roštu. Nyní poznávám, jak důležité je jít na startu co nejvíce dopředu a vyhnout se těm destruktivním vzadu :-)

Zavod:
Když jsem si při tréninzích zkoušel starty, měl jsem opět reálnou obavu z T1 a T2. Navíc jsem se nedokázal nikdy dobře vejít do T1 ze sudé pozice roštu. Páté místo na startu bylo pro mne tedy klíčové.
Ačkoli bych neměl, měl jsem radost z pokaženého startu MarkaS, který mi společně s Petrem Kolářem uvolnili své pozice a já se ocitl v T1 na 3.místě - paráda! Po výjezdu SC jsem zapl B1 a šetřil vše na max, abych mohl odložit PIT stop, jak jen to půjde.
Po zajetí SC jsem ihned zapnul B3 a zkoušel šlapat za MilošemT.
Držel jsem si téměř konstantní vzdálenost za Milošem, jel jsem na max, ale věděl jsem, že tohle tempo nemohu udržet a budu muset šetřit palivo a jakš-takš i pneu. Zároveň jsem celou dobu cítil tlak PetraK a tak jsem se zamýšlel nad možným stratégováním. Do toho jsem si povídal se svým týmovým kolegou Jardou, a co nevidět, chyba byla na světě. Šel jsem tedy na B1 a pustil jsem před sebe PetraK s vidinou, že mne potáhne.. špatná predikce.. Petr na to šlápl a já se držel jen chvíli. Pak jsem měl po souboji Staněk/Adamec na zádech TomášeS, se kterým jsem si začal pohrávat a bez většího souboje jsem ho po chvíli hrátek pustil. Neměl jsem ponětí, že měl měkčí směs než já, ale šlo krásně vidět, kdy to valí na B1 a kdy na B3 - a mě to zase začlo šrotovat. Měl jsem taktiku, že B3 za Staňkem jen tehdy, budu-li se muset přiblížit, aby mne táhl a v tu chvíli jsem dával zase B1. Bylo mi jasné, že je Tomáš ve stejné situaci, jako předtím já a bude muset přijít chvíle, kdy bude muset šetřit palivo i on. Překvapením pro mne byl jeho dřívější PIT stop a já věděl, že má MIDy. Ať jsem při simulacích počítal, jak jsem počítal, ideální byla volba H-H-S, pak H-M-M. Tak první kombinace mi vyšla v analýze o 16sec lépe a já jsem byl tím pádem v klidu, protože jsem věděl, že pokud nebude nějaká jezdecká bota, budu před Tomem.
Poslední stint jsem odjel na měkké sadě s B3, ale Petr Kolář byl mnohem rychlejší, a já se 'pouze' vzdaloval Tomášovi.
Vše jsem měl tentokráte sám dobře spočítané, paliva mi zůstalo cca 2litry, softy byly na 30%+. Vyplatily se mi tréninky a také simulace, kde jsem trénoval starty a strategie, a měl jsem vlastní setup, který mi fakt padl jak hrnec. Zároveň to byl můj první závod bez supportu A skupiny na TS, čili za mne spokojenost maximální!

Chci poděkovat týmu za komunikaci (Patrik, Petr), pogratulovat 'krabičákům' (výhercům), a popřát Jardovi, ale i sobě, štěstí do dalšího závodu.

Jaroslav Novák, Q=14.miesto, R=13.miesto

...doplníme...

Patrik Rusiňák, vedúci tímu
Po pretekoch vládnu v tíme znova zmiešané pocity, na jednej strane garáže oslavujeme a na druhej sa snažíme prísť na to, kde robíme chyby. Láďa sa opäť raz ukázal ako bojovník a aj keď zo začiatku prípravy nevedel triafať ani zákruty, tak tvrdým tréningom sa trať naučil dokonalo a v pretekoch to len potvrdil, keď sa naháňal o pódiové priečky. Jardovi sa konečne podarilo doviezť do cieľa nejaké body do tímovej pokladničky, no jeho výkon zaostal za očakávaniami a tempom z tréningov. Celkovo ale nie je 13.miesto katastrofa a myslím, že Jarda môže byť ešte o kúsok vyššie. Je to bojovník rovnako ako Láďa a snáď aj u neho nastane rovnaký progres. Do Nemecka odchádzame dobre naladení a stojí pred nami výzva, jedna strana garáže sa bude snažiť udržať tempo a formu, a tá druhá sa bude zas snažiť dosiahnuť progres. Tu je aj úloha pre mňa ako vedúceho tímu, musím sa chalanom povenovať viac ako v Anglicku, keď som s nimi takmer vôbec netrénoval. Zatiaľ sa s vami lúčime a tešíme sa až vás opäť potrápime na Hockenheime.

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
3 0
26.02.2018 - 13:35  
Williams

Zo včerajším závodom nemôžeme byť spokojní, Metin predviedol agresívnu jazdu, trocha za hranou, Ľuboš sa nemohol zúčastniť. Výsledkom bolo pár bodov do pohára konštruktérov a zvýšenie straty na súperov a čelo PK. Skúsime si však zobrať aj pozitíva, Ľuboš si na lyžovačke určite oddýchol a do Nemecko ho očakávam v plnej sile, Metin popracuje na agresivite a v Nemecku bude pripravený zabojovať o vyššie priečky. Pri pohľade na odstupy po Metinovej penalizácii strácal cca 44 sekúnd na prvého, v cieli to bolo pod 40 sekúmd, čo je veľký prísľub do ďalšieho priebehu sezóny.

Blahoželám jazdcom Toro Rosso Ondřejovi s Petrom a Milošovi opäť k ďalším pódiám.

Ondřej Hošek Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 31.05.2017
4 0
26.02.2018 - 15:51  
http://jyxo.info/uploads/34/3413ac627fdab7e2edba85ab989c4d3cc7552a41.jpg

Ondřej Hošek - Q1: 1, Q2: 2, R: 1

Příprava: Byla to má první zkušenost z touto tratí a tak jsem měl v tréninku co dohánět. Najel jsem zhruba 550 kol. Věděl jsem že Ferrari bude při chuti a nechtěl jsem nechat nic náhodě. Tým opět vyrobil parádní nastavení auta i strategii. Společný trénink rozhodně dělá hodně.

Q1: Trefit tu přesně celé kolo se tu tu zdálo jako nadlidský úkol. Nakonec jsem však zajel na mé poměry velmi slušné kolo a dojel jsi pro 1. Místo.

Q2: Už když jsem vyjížděl jsem věděl že bude těžké to zopakovat. A bylo. Nemohl jsem najít to správné kvalifikační tempo a nakonec jsem měl až třetí nejrychlejší čas. Avšak Marek Slezar který byl přede mnou měl penalizaci místa za nepřihlášení. To mě posunulo do první řady. Za mě spokojenost.

R: Start se mi povedl. Do T1 jsem byl za Tuťkem a stíhal ho do T3 kde probrzdil na studených gumách. Poté jsem se ujal vedení a po chvíli vyjel SC kvůli kolizi v T1. Hned jak zajel do boxů jsem si držel tempo a snažil se neudělat chybu. To se mi dařilo až do druhé zastávky kdy jsem se omylem překlikl a nezapl si omezovač. Tudíž penalizace průjezd boxy. Hned jsem na to šlápl a snažil se to dohnat. Když jsem si odpykal trest vyjel jsem těsně před kolegou Petrem Kolářem který jel parádní závod. Posledních několik kol jsem jel jen na opatrnost a v klidu jsem to dovezl do cíle. Strategie na dvě zastávky se časem ukázala jako správná.

Závěr: Opět se ukázalo že máme velice silný tým. Společný trénink i ochota si navzájem pomáhat. Měli jsme výborný setup a odejít z Velké Británie z doublem je prostě parádní pocit. Pomoc Martina Slezara v závodě jako technického manažera a psychické podpory byla opět parádní. Gratuluji týmovému kolegovi za výborný výsledek. Gratulace patří Romanu Krupkovi i Láďovi Skřišovskému, který se konečně dočkal pěkného výsledku. Největší dík si zaslouží tým, který udělal maximum a je to vidět! #ToroHYPE

http://jyxo.info/uploads/1F/1feb651edd6a87d19f16275643663ee556e4d53a.jpg

Ještě sem přidávám fotku hodinek které jsem dostal od Martina Slezara za snahu a progres až k mému prvnímu vítězství v minulé sezoně. Tento dárek má pro mě neskutečnou citovou hodnotu. Pouze se ukázalo to co víme... Tohle je nejlepší F1 Liga. Děkujeme za emoce a vášeň kterou tu můžeme prožívat!

Petr Kolář - Q1: 4, Q1: 4, R: 2

Příprava: Na tento závod jsem poměrně dost trénoval, ale časy nebyly moc dobré. Nemohl jsem se dostat pod 1:29. Tak jsem si řekl, že se budu raději soustředit na trénink na závod s plnou nádrží. Až těsně před kvalifikací, jsem si zkusil pár kol na kvalifikaci a kupodivu se mi podařilo dostat k 1:28,5

Q1: V prvním výjezdu se mi kolo nepodařilo, tak jsem zkusil ještě druhé a zrychlil jen o 0.3s na 1:29,1. Raději jsem tedy vyjel ještě jednou, ale opět první kolo nebylo ideální a ve druhém už gumy tak nedržely, ale podařilo se mi pod 1:29, takže cíl splněn. K postupu to stačilo.

Q2: Opět stejná písnička, první kolo nic moc - přes 1:29, ale druhým pokusem jsem se posunul na 4 místo. V takové konkurenci spokojenost, i když vzhledem k první rychlé pravé zatáčce jsem chtěl raději startovat z liché pozice na levé straně roštu.

R: Start se mi moc nepodařil, perfektním startem se přeze mě přehnal Láďa Skrišovský, ale hlavně jsem chtěl přežít T1, což se podařilo a jel jsem na 4 místě. Potom vyjel SC, takže jsem pošetřil gumy a palivo. Restart jsem nezvládl ideálně, ale pozici jsem udržel a po chybě Ládi v esíčkách jsem šel před něj a malinko mu ujížděl, i když nebylo to jednoduchý. Potom se mi dokonce chvíli zdálo, že stahuju Miloše, ale v tom přišla veselá kulturní vložka ve formě přepnutí hry na plochu windows. Naštěstí představení proběhlo v okamžiku, kdy jsem jel kolem starých boxů a kromě časové ztráty jsem neutrpěl žádné škody. Ale na klidu mi to nepřidalo a navíc jsem opět přišel o telemetrii v rFDynHUDu. Potom, co Láďu předjel Tomáš Staněk na mediích, tak jsem měl obavu, aby mě nedojel, ale dařilo se mi držel 1-2s odstup a pak mu gumy odešly a musel do boxů. Po výměně gum hard za hard se ale situace opakovala a Tomáš opět 1-2s za mnou. Trošku nervy mi načechral i Pepa Král, který už měl gumy na hadry, ale úspěšně mi vzdoroval a Tomáš se mezitím přiblížil pod 1s. Miloš přede mnou měl stabilní náskok kolem 7s, takže posun dopředu moc reálný nebyl, tak jsem se alespoň snažil jezdit stabilní časy. Ondra vepředu měl pohodlný náskok na celé pole. Společnost mu dělali jen piloti o kolo zpět, speciálně Emirhan Kizilgun, který i mě několikrát při (ne)pouštění o kolo pěkně zatopil. Při druhé zastávce a přezutí na měkké gumy jsem nějakým záhadným způsobem v boxech předjel Miloše, kterému se asi pohoštění v boxech zalíbilo natolik, že si mě nevšiml. Na konec závodu jsem s vědomím dostatečného množství paliva ušetřeného za SC dal boot 3 a uháněl před dotírajícím Milošem. Můj náskok se sice zmenšoval a nervy pracovaly, ale i Miloš se asi nevyhnul chybám a já to nakonec dovezl na druhém místě. JOOO. Double je doma. A bodíky do kasičky Toro Rosso se pěkně sypou.

Závěr. Děkuji Patrikovi za set a strategii do závodu, Ondrovi za motivaci k tréninku a Martinovi za perfektní týmovou podporu při závodu.
Gratuluji Ondrovi k jeho parádnímu výkonu a taky všem, co si dobře zazávodili. Těším se do Německa.

Týmový šéf Patrik Novotný

Po výborném výkonu našich obou jezdců v 1.závodě bylo jasné, že konkurecne se bude snažit o to více na další závod.
V kvalifikaci 3. a 4.místo to jen potvrdilo.

Ondrovi se tentokrát start podařil a po chybě Miloše Tuťka v 3.zatáčce šel do vedení. To si udržel i po restartu a navyšoval náskok.
Ondra jel skvělé tempo a dokázal si vyjet náskok, že i přes penalizaci si vedení udržel, i když poměrně těsně. Velká gratulace k 2.vítězství.

Petr Kolář se na Silverstone moc necítil, ale v závodní den udělal velký pokrok, až sem byl sám mile překvapen jeho tempem v kvalifikaci i v závodě.
2.místo nakonec Petrovi spadlo do klína po Milošově chybě i když ještě to byly ke konci nervy.
Velká gratulace oběma k double, bodíky pěkně přibývají.

Oba piloti zatím předvádí v nové sezóně skvělé tempo, až za očekáváním a jen doufám, že se budou poctivě připravovat i nadále.
Je radost jim pomáhat a připravovat je na závod.

Příští závod věřím, že to bude zas o něco těžší, takže nás čeká opět spousty práce. Bohužel u Petra stále přetrvávají problémy s padáním hry na lištu, takže se to budeme snažit řešit nadále.

Ondřej "Mercury" Hošek
Martin Frajka Člen klanu
Pilot F1
94 Příspěvky
registrován: 15.03.2015
4 0
28.02.2018 - 22:32  
Renault Sport F1 team.

Keďže som sa nezúčastnil tlačovej konferencie po preteku rozhodol som sa v skratke napísať pár slov sem. Znova chcem a musím pochváliť oboch chalanov odviedli parádnu prácu. Obaja skvele zvládli kvalifikáciu a boli sme znova v top 10 s oboma autami. Pretek bol tiež pekný Tomáš zvolil zaujímavú no trošku riskantnú stratégiu MMS ale vyšlo mu to, keďže bolo SC. Jozef išiel v úvode parádne v druhej časti a v závere niečo stratil ale aj tak super. Priznám sa ja zatiaľ ako vedúci tímu moc nestíham časovo svoje povinnosti a chalani sa k dôležitým nastaveniam, radám, dátam, informáciám dostávajú tak deň pred pretekom. Vzhľadom na túto moju absenciu podávajú fakt super výkony a zatiaľ ma príjemne prekvapujú. Pokúsim sa s tým niečo spraviť a lepšie ich podporiť svojimi výkonmi si to zaslúžia. Ďakujem chalani! Gratulujem chlapcom na pódiu išli veľmi pekne. Ciao


David Hančl Člen klanu
Pilot F1
127 Příspěvky
registrován: 08.11.2016
0 0
12.03.2018 - 17:59  
https://s19.postimg.org/6aow41jtf/Sauberlogo3.png
Marek Slezar #92
Kvalifikace 3, závod 6
Čas: 1:01:59.324
Nej. kolo: 1:30.294




Doplníme...

Oldřich Hromek #6
Kvalifikace 9, závod 11
Čas: 1:01:44.259 -1 kolo
Nej. kolo: 1:31.748



První část Q se mi celkem povedla. Zajel jsem své osobní maximum. V druhé části jsem bohužel dobry čas nezopakoval.
Start se mi poměrně vydařil. Škoda incidentu, kvůli kterému jsem dostal DT, které se po závodě, díky odvolání potvrdilo jako neoprávněné, ale velká ztráta se mi nepovedla zlikvidovat a naopak jsem ještě začal ztracet. Opět si nedokáži vysvětlit malý topspeed jako v Rakousku. S malými křídly a v tréninku možná jeden z nejrychlejších, ale v závodě jako bych jel s přívěsným vozíkem. Příčina se mi nepodařila zjistit. Závod jsem prakticky absolvoval osamocen bez boje. I tak jsem dřel, abych svoje umístění vylepšil, ale nepodařilo se. Strategie vyšla. Palivo taky, ale s výsledkem spokojený nejsem. Věřím ze se vše zlomí a podaří se mi v příštím závodě dostat se min do 1 pětky. Díky všem a neviděnou. Olda Hromek


Seřadit:     printview

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz