Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Martin Frajka Člen klanu
Pilot F1
94 Příspěvky
registrován: 15.03.2015
4 0
23.04.2018 - 14:39 odpovědět 
http://zapf1.com/wp-content/uploads/2016/03/Renault-Sport-ZapF1.jpg


Tomáš Stanek - Q1: 9, Q2: 6, R: 3

Q: Z loňského závodu jsem dobře věděl, že v tomto závodě úplně nerozhoduje postavení na startu, nicméně také jsem nechtěl startovat někde ve středu nebo vzadu celého pole. Pohodlně jsem se dostal do 2. části a tam vybojoval 6. místo.

R: Závod byl zejména o opatrném přístupu a snaze vyhnout se možným kolizím. Toto se mi podařilo po celý závod plnit a solidní rychlost jsem tak doplnil bezchybnou jízdou. Díky problémům ostaních jezdců to vyneslo konečné 3. místo, tedy podium, což bylo asi maximum, ve které jsem mohl doufat. Skvělý týmový výsledek podtrhl 4. místem Pepa Král, takže velká spokojenost.

Jozef Král - Q1: 13, Q2: X, R: 4

Jozefa sme zastihli pri vystupovaní z auta a po gratulácii nám dal len stručné vyjadrenie ala Kimi Raikkonen " Diky moc,nevěřím tomu" .


Team Renault

Pre náš team je tento výsledok ako keby dali chalani double a skončili na prvom a druhom mieste. Proste všetko zvládli skvele, tak ako mali. Znova ukázali svoju šikovnosť, skúsenosť, rozvážnosť a konzistentnosť, teda ukázali presne to prečo sme si ich vybrali. Oni si proste stále idú to svoje bez ohľadu na prípravu, náročnosť trate atď... Využívajú chyby a zaváhania súperov a vždy dajú do preteku viac ako od nich čakáme a vždy príjemne prekvapia. Pre mňa ako vedúceho teamu je radosť na nich pozerať. Ďakujem Vám chalani a Gratulujem ešte raz ste super Tomáš a Jozef. Gratulujem samozrejme Petrovi Kolárovi k víťazstvu zaslúženému a Ondrejovi k pódiu išli ste parádne, samozrejme pochvala patrí aj všetkým čo dokončili tento podľa mňa najťažší pretek sezóny. Ciao


Ondřej Hošek Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 31.05.2017
3 0
23.04.2018 - 20:22 odpovědět 
http://jyxo.info/uploads/34/3413ac627fdab7e2edba85ab989c4d3cc7552a41.jpg
Ondřej Hošek #3 - Q1: 1, Q2: 1, R: 2

Příprava: Téměř každá trať je pro mě nová... Takže jsem opět snažil trénink nepodcenit. Bylo mi řečeno že to bude jeden z nejtěžších závodů sezony a kluci měli opět pravdu.

Q1: Celý víkend pro mě byl neuvěřitelně náročný a ani jsem neměl moc čas na trénink ale díky tomu že jsem trénoval už dlouhodobě dopředu to nebylo ani znát a tak jsem si i přes velkou únavu dojel pro první místo.

Q2: Viděl jsem že tempo nebylo úplně stoprocentní ale nakonec to to stačilo na pole. Za mě opravdu velká radost.

R: Měli jsme dva druhy strategií. Nakonec jsem se rozhodl S, M a S. První start byl výborný... Po restartu se mi ho nepovedlo zopakovat a propadl jsem se na třetí pozici. V T3 udělal chybu Miloš Tuťko a já toho okamžitě využil a dostal se za Marka Slezara. Ten měl velice rychlý vůz na rovinkách a tak mi bylo jasné že bude téměř nemožné ho předjet. To se nakonec povedlo do T1 na brzdy. Postupně jsem si vyjel menší náskok a brzy jsem jel na první pit. Ten proběhl úspěšně a snažil jsem se na midech jet jak to šlo. Bohužel jsem musel předjíždět jezdce okolo zpět... To se mi stalo osudným... První problém nastal s Radanem Hodkem který mě zablokoval do T3 a já nestihl už dobrzdit a přišel o přední křídlo. Po boxech jsem musel improvizovat a vzal jsem další mid a rozhodl jsem se s nimi vydržet až do konce. Po stíhací jízdě jsem se potkal ještě s Láďou Skřišovským který byl v problémech otočený v T2 a opět jsem nestihl zareagovat... Další poškození tentokrát levý přední zavěšení. Snažil jsem se jet co to šlo a nakonec jsem se propracoval na druhé místo kde jsem i dojel. Gumy dostaly pořádně na frak a nakonec mi zbylo něco málo pod 30% pravé zadní gumy.

Závěr: Náročný závod... Přes to jsem dovezl "aspoň" druhé místo. Tím že Petr Kolář zvítězil jsem získali další double. Další bodíky do kasičky ToroRosso! Velký gratulace kolegovi dobrá práce. Tým zase odvedl super práci a jsem jim velice vděčný. Uvidíme se za dva týdny ve Španělsku!


Petr Kolář #15 - Q1: 4, Q2: 4, R: 1

Příprava: Tuto trať nemám příliš oblíbenou ať už kvůli velmi obtížným zatáčkám, které neodpouští žádnou chybu, tak kvůli všudypřítomným bugům, které dokáží pěkně podráždit nervovou soustavu každého pilota. V průběhu 14 denní přípravy jsem odjel jen několik kol a k poctivějšímu testování jsem se dostal až v sobotu večer před závodem. Jelikož kvalifikační časy jsem nebyl schopen stáhnout na úroveň ostatních rychlíků, tak jsem se snažil testovat se závodním nastavením. Jezdil jsem sice pomalu, ale kupodivu poměrně vyrovnaně a bez větších chyb.

Q1: Cílem 1. kvalifikace bylo postoupit, což při malém počtu pilotů v poli neměl být problém. Zajel jsem na své poměry celkem slušný čas 1:41,2, takže postup ze 4. místa byl bez problému..

Q2: Do druhé části jsem chtěl vyjet hned na začátku společně s Ondrou, ale nepodařilo se to a navíc ve snaze udělat si místo před sebou se na mě nalepil Marek a tuším Olda, tak jsem je po zkušenosti z Bahrajnu raději nechal předjet, že pojedu v klidu za nimi. Bohužel udělal jsem hrubku hned v T1, kde jsem úplně minul brzdný bod a první pokus musel vzdát. Vše jsem dal do druhého pokusu, protože na třetí už nezbýval čas. Nakonec 4. místo za Markem, kterého ale čekala penalizace a postoupil jsem na třetí místo na roštu. Zde opět připomenu svoji kvalifikační statistiku, že kdybych neměl v Bahrajnu penalizaci 1 místa, tak bych startoval čtvrtý a zde by to bez Markovy penalizace bylo také 4. místo.

R: Na předzávodním týmovém briefingu jsme si řekli, že vzhledem k naší strategii startu na měkkých pneu se musíme po startu dostat na první dvě příčky. Oba s Ondrou jsme startovali z lichých pozic, což by měla být výhody. Bohužel na startu se stal přesný opak záměru a Miloš a dokonce i Marek nás předjeli. Miloš udělal ale chybu v T1, tak Ondra naháněl Marka, který měl pekelnou maximálku a já se jich zuby nehty držel. Po tom, co se Ondra dostal před Marka jsem se ho snažil dohnat, ale ani přes boostování se mi to nedařilo a odstup byl pořád přes 1s. Kolem 5. kola, jsem se trochu dotáhl a na cílovce se mi jej podařilo předjet, ale radost mi vydržela jen do příští cílovky a zase jsem byl třetí. Gumy už přestávaly držet, tak jsem je už raděj nedrtil. Po přezutí na midy jsem si myslel, že Marek půjde z midů na softy a na konci se sejdeme na stejných pneu. Před Markovým boxem jsem jej na čerstvých midech trochu stáhl a díky tomu se mi podařil undercut. Po návratu z boxů byl Marek asi 4s za mou. Téměř noční můrou bylo předjíždění pilotů o kolo zpět. Dvakrát jsem potkal Jardu v T2 a dvakrát mi zabrzdil na vjezdu té zatáčky. Podobně dvakrát jsem se potkal s Pavlem v rychlé zatáčkovité sekci ústící na cílovou rovinku a pokaždé mi zpomalil hned v těch zatáčkách. To byly celkem 4 infarktové situace a pokud by to tak šlo dál, tak bych začal mít obavy, abych vůbec dokončil ve zdraví sezónu. Doufám, že v Monaku někoho nenapadne při pouštění o kolo zpomalovat nebo dokonce brzdit v tunelu. Po nešťastném kontaktu Ondry s Radanem jsem se propadl na první místo a i přes zvýšenou nervozitu z nastalé situace jsem jezdil poměrně vyrovnané časy. Nicméně po zastávce jsem vyjel těsně za Markem a musel s ním bojovat. Naštěstí na rovince jsem se za něj pověsil a předjel, sice se mi to snažil vrátit, ale v T1 udělal chybu a dostal jsem se dopředu. S vědomím, že Marek bude muset ještě do boxu jsem se snažil pokračovat ve vyrovnaných kolech, což se dařilo jen asi do 30. kola, kdy jsem si všiml, že brzdy se i přes poměrně vysoké chlazení začínají blížit 0%. Tak jsem na radu týmového inženýra Martina začal brzdit dříve a více dobrzďovat motorem, abych brzdám ulehčil. Poslední kola už skutečně brzdy začínaly stávkovat a v nájezdech jsem si nebyl tak jistý. Naštěstí jsem nevyrobil žádnou větší chybu a dovezl to do cíle. První vítězství v sezóně na nejvíce nenáviděné trati je opravdu paradoxem. Ale jak říká ta otřepaná fráze, to je motorsport.

Děkuji Patrikovi za výborný set a strategii, Ondrovi za nabuzení k testování a Martinovi za technickou a psychickou podporu při závodě. Zkrátka týmová práce se projevila a bez toho bych to nikdy nedokázal. Mrzí mě, že Ondru potkala ta nešťastná kolize s Radanem a pak ještě s Láďou, ale to že i s takto poškozeným autem dokázal dojet na druhém místě a to jen s pár sekundovým odstupem svědčí o tom, že je opravdu výborným pilotem a pokud se nic zásadně nepokazí, tak bude slavit celkový titul v naší skupině. Doufejme, že si spraví chuť hned na následující technické trati v Barceloně, kam se už všichni těšíme a spřádáme plány na dobrou strategii.

Ondřej "Mercury" Hošek
Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz