Seřadit:      1 2  » printview
Autor: Zpráva:
Martin Bruňanský Člen klanu
Technický vedoucí
166 Příspěvky
registrován: 22.10.2015
2 0
23.10.2018 - 19:24 odpovědět 
Keď ste kontrolovalil limity trate, tak ste pozreli či daný jazdec následne spomalil? Mám pocit, že minimálne v polovici prípadov som tak spravil.

MB10
1 Ladislav Skřišovský Člen klanu
Pilot F1
111 Příspěvky
registrován: 26.04.2017
2 0
23.10.2018 - 23:29 odpovědět 
Chci se zeptat, jak se kontroluje Q2 .. me to ze server replay stale nejde a vim, ze kdyz jsem koukal real-time na Petra Palaska, mel tam 1, resp. 2 cuty. Diky za odpoved.

Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
996 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
2 0
24.10.2018 - 00:53 odpovědět 
čti více Martin Bruňanský napsáno:

Martine v současné době jsou pravidla postavená tak, že maršál nezkoumá jestli zpomalil... nedá se totiž s jistotou říci, jestli to bylo dostatečně, nebo mohl zpomalit méně... tuto nesrovnalost jsme nahradili třemi volnými cutty a zavedli pravidlo - jsi čtyřma venku vlastní vinou, jsi mimo limity.
Přesto jsme se již s ostatními adminy bavili o změně, ale tato ještě v pravidlech není. Pokud vychytáme většinu variant, mohlo by například platit, že cutt nebude započítán, pokud jezdec sundá úplně nohu z plynu a bez nej se vrátí na trať. Chápej, že není v lidských silách všechny situace prozkoumat a ještě hodnotit úmysl, chybu, nebo jen nepozornost.
Dokážeš si představit, že by jsi kontroloval každého jezdce, celá závod, každou zatáčku a při každém podezření jsi si záznam vrátil, přiblížil a při výjezdu začal studovat okolnosti, úmysly a poté zvažoval jestli zpomalil, jestli to bylo dostatečně, atd... když nebudu mluvit o čase co by to zabralo, uvědom si, že by by už nešlo o zábavu ze hry, ale o neustálé dohady lidí, co to vidí každý svým pohledem a spory by se nestíhaly řešit. Proto metoda ta, co je v pravidlech.

Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
996 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
0 0
24.10.2018 - 00:59 odpovědět 
čti více Ladislav Skřišovský napsáno:

Láďo Q2 jde zkontrolovat aplikací. Zatím neznáme důvod proč nefunguje klasický replay. Prohlédl jsem záznam všech jezdců (ze serverového replaye) a u P. Paláska jsem pochybení nenašel, i když zrovna v jeho případě jsem si to několikrát vracel, protože měl přetáčivé auto a v několika případech mu na trati zůstalo jen zadní kolo. Není ale problém to zkontrolovat ještě jednou třeba s hlavním maršálem, se kterým jsme si ujednotili tvrdost hodnocení jednotlivých přestupků.

1 Ladislav Skřišovský Člen klanu
Pilot F1
111 Příspěvky
registrován: 26.04.2017
1 0
24.10.2018 - 01:27 odpovědět 
čti více Martin Slezar napsáno:


Diky za vysvetleni Martine. Ja nechci proti Petrovi vznaset cokoli, jen z meho pohledu jsem 1.merene kolo v Q2 videl nejak.. jak, to neni podstatne, protoze muj sber dat pro replay mohl byt ovlivnen kvalitou pripojeni apod., cili to nechme stranou.
Rikas, ze za pomoci aplikace to sledovat jde.. Muzes se, prosim, podelit a sdelit nam, o jakou appku jde? Aby si mohl kazdy projet vsechny replay soubory vcetne Q2 myslim, ze by to bylo vhodne.
Moc diky Martine.

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
0 0
24.10.2018 - 07:16 odpovědět 
čti více Martin Slezar napsáno:


ja som bol v tom, že maršál započíta každý výlet mimo, ale ak sa jazdec odvolá, že tam spomalil a maršál to uzná, tak sa cut škrtá..
ale asi som si to zle interpretoval...

Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
996 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
0 0
24.10.2018 - 09:25 odpovědět 
čti více Ladislav Skřišovský napsáno:

Pro transparentnost přikládám kvalifikační kolo Petra Paláska Q2.... https://uloz.to/!xytfTsHxOlDe/palasekq2-usa-vcr

Miroslav Chvojka Člen klanu
Pilot GP2
79 Příspěvky
registrován: 06.07.2018
1 0
24.10.2018 - 18:47 odpovědět 
Cut neni vzdy Cut... v tomhle souhlasim s Martinem, nic mene chapu, ze je casove narocne pro lidi co to kontroluji sledovat jestli dany jezdec pri cutu ziskat ci ztratil cas...
Mozna bych spise premyslel o tvrdsich trestech co se tyce cutu v Q1, Q2, ale jen tehdy, kdy vazne pujde o cut a jezdec zajede rychlejsi kolo nez predesle?nejrychlejsi?
V zavode bych to nejspis nechal trosku volnejsi, preci jen tam je to obcas kolo na kolo a par vyjezdum se clovek proste treba nevyhne. Ale zase na druhou stranu bych byl pro tvrde tresty pro lidi co cutujou v soubojich s umyslem ubranit/ziskat pozici, pokud dany clovek se po cutu nezachova jako fer jezdec... Ale to vse je myslim dost casove narocne pro dane lidi co kontrolujou unhappy.
Zase pokud se podivate na realne f1, tak tam urcite v zavode neresi kazde vyjeti o kolo mimo, nelibilo by se to podle me celemu poli, jelikoz se tomu nevyhne proste nikdo, ale zase na druhou stranu, toto neni real a ani se podle realu nejezdi, takze tak.. Tu nikdy nebudou podminky co se tohodle pro vsechny stejne.

1 Ladislav Skřišovský Člen klanu
Pilot F1
111 Příspěvky
registrován: 26.04.2017
1 0
24.10.2018 - 19:12 odpovědět 
čti více Martin Slezar napsáno:


Tak nevim... smiling) .. ja psal, ze mne tohle netlaci.. Ale rad bych Q2 videl v replay doma v teple hezky sam pro kazdeho jezdce.. Psal jsi o appce,poslal jsi Petra Palaska.. proc? .. Apka je tajna? .. nebo nerozumim..

Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
996 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
1 0
24.10.2018 - 19:24 odpovědět 
čti více Ladislav Skřišovský napsáno:

Poslal ksem Paláska, protože se tady objevil názor, že cuttoval. Appka vůbec není tajná, je veřejná https://forum.studio-397.com/index...rf2-replay-office-set-of-tools.45062/

Seřadit:      1 2  » printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz