Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Sezona 2018/2 - Protesty

Sk.B - VC Mexika - 28.10.2018 20:00

Seřadit:      1 2  » printview




Autor: Zpráva:
Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
0 0
29.10.2018 - 00:49  
Protesty podávejte do 29.10.2018 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je k dispozici zde.

Petr
Josef Andrš Člen klanu
Pilot GP2
48 Příspěvky
registrován: 17.03.2018
0 0
29.10.2018 - 08:25  
Zdravím, mám tři momenty k prošetření.
Zkoumal jsem to na svém záznamu
Ze svého startovního místa jsem špatně viděl na světla, tak trochu opožděný start, počkal jsem až se hnou ostatní.
Start dobrý, byl jsem do T1 opatrný, mohl jsem získat pozici, ale stáhl se, stejně se mi to nevyplatilo. V následující zatáčce do
mě najel Jarda Novák-1.kolo za T1.
Pár kol jsme v závěsu jezdili s Dominikem Havlasem a pak v 17. kole, sektoru 2 v těch rychlých zatáčkách, jako bych
do něho narazil, nedotkl jsem se ho, přesto vylétl z tratě. Musel prudce ubrat, nebo nevím co se stalo, jezdili jsme v závěsu
celkem plynule.
V 27. kole v nájezdu na stadion to Josef Král přede mnou na fleku zastavil.

Radan Hodek Člen klanu
Pilot F1
89 Příspěvky
registrován: 09.01.2016
0 0
29.10.2018 - 16:53  
Prosil bych prošetřit situaci v 1. kole mezi mnou a Martinem Adamcem. V prvním kole jsem se protáhl kolem hromadné kolize v zatáčkách 1 - 3 a ocitl jsem se na 12. pozici. Po potížích se na trať vrátil Martin na Mercedesu, chvíli jsme jeli vedle sebe, Martin se ale dostal přede mě, což bylo v pořádku. Ale pak se mu malinko nepovedl výjezd z 5. zatáčky, šel jsem na vnitřek a najížděl do 6. zatáčky. Matrin se snažil pozici udržet a najel do zatáčky, jako by tam byl sám, roztočil mě, způsobil poškození auta (v boxech 7s oprava) a zároveň jsem spadl z 12. (13.) místa na 17. Děkuji.

Lukáš Balaj Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 17.11.2017
1 0
29.10.2018 - 19:59  
Nerád tu niečo riešim, ale prosím o prešetrenie nasledovných situácií:
- replay čas 1414 (asi 17 kolo), nájazd na štadión
- dodržiavanie limitov trate v kvalifikácii

PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
3 -1
29.10.2018 - 21:35  
Súhrn trestov GP Mexika sk.B



Maršáli:
Patrik Rusiňák - hlavný, Tomáš Vejrych - pomocný+SC

Odpykané tresty:
Ladislav Skřišovský +6 pozícií

Kontrola použitia 2 zmesí v pretekoch:
VŠETCI V PORIADKU

Kontrola pneu postupujúcich na štarte:
VŠETCI V PORIADKU

Tresty odpykané v pretekoch:
ŽIADNE

Kontrola limitov trate Q1:
Slatina - ani jedno čisté kolo - v budúcich pretekoch BEZ Q

Kontrola limitov trate Q2:
Antol - 1 cut - +1s v Q2
Havlas - 2 cuty - +2s v Q2
Slatina - 3 cuty - +3s v Q2

"V" v pretekoch:
Slezar, Skřišovský "V" - T1:
3 incidenty:
1. incident - Balaj, Adamec
- Balaj nabral Adamca v T1
Rozhodnutie: Balaj +10s x 2 za T1 = +20s k času

2. incident - Maciejewski, Slezar a ďalší - Maciejewski ťukol do Slezara, čo spustilo vlnu ďalších incidentov
Rozhodnutie: Maciejevski +20s k času - Uvedený trest se RUŠÍ

3.incident - Stanek, Řehák - Stanek bez vplyvu ostatných incidentov nabral Řeháka
Rozhodnutie: Stanek +10 x 2 za T1 = +20s k času

Adamec "V" (02:24) - incident s Nežníkom, chyba na oboch stranách
Rozhodnutie: závodný incident - BEZ TRESTU

Frajka "V" (25:01) - Hodek pochybil pri púšťaní o kolo
Rozhodnutie: Hodek +20s k času

Antol "V" (28:45) - rovnaká situácia ako u Hodka, Andrš pochybil pri púšťaní o kolo
Rozhodnutie: Andrš +20s k času

Adamec "V" (32:05) - Řehák dostal šmyk pri brzdení a buchol do Adamca
Rozhodnutie: Řehák +10s k času

Slatina "V" (32:26) - Nežník havaroval, vrátil sa do stopy Slatinovi a aj Králikovi
Rozhodnutie: Nežník 10s Stop&Go do ďalších pretekov

Andrš "V" (38:40) - Král nepochopitelne zastal na trati, Andrš do neho vrazil a zároveň ohrozil aj ďalších pilotov
Rozhodnutie: Král 10s Stop&Go do ďalších pretekov

Protesty:
Andrš - T1 - kontakt s Novákom - následok nehody, Novák sa vyhýbal stojacím monopostom
Rozhodnutie: BEZ TRESTU

Andrš - 17.kolo - Andrš s čerstvejšími pneu nabral Havlasa, ktorý v esíčkach nepochybil
Rozhodnutie: Andrš +20s k času

Hodek - 1.kolo - kontakt s Adamcom - Adamec nenechal miesto
Rozhodnutie: Adamec +10s k času

Balaj - 17.kolo - kolízia so Slezarom a Lištvanom - Balaj bol vpredu, za ním bojovali Slezar a Lištvanom, ktorí išli o kúsok neskôr na brzdy a 3 autá nemajú šancu vybrať túto zákrutu
Rozhodnutie: závodný incident - BEZ TRESTU - Odvolací komise = trest Slezar +10S.

Limity trate v pretekoch:
http://jyxo.info/uploads/C0/c094fd0301db3a8cd1fb84f91e3cc0e3e2d55d6f.png

Súhrn trestov
Do týchto pretekov:

Andrš +49s k času
Maciejevski +19s k času
Slezar +11s k času
Hodek +24s k času
Balaj +22s k času
Stanek +20s k času
Adamec +10s k času
Řehák +10s k času
Havlas +2s k času
Slatina +1s k času
Novák +1s k času


Do ďalších pretekov:
Král 10s Stop&Go
Nežník 10s Stop&Go
Slatina bez Q - +3s v Q2 (nasledujúcej, do ktorej sa dostane)
Havlas +2s v Q2 (nasledujúcej, do ktorej sa dostane)
Antol +1s v Q2 (nasledujúcej, do ktorej sa dostane)

Proti trestom sa môžete odvolať do 30.10.2018 21:30

Jaroslav Lištvan Člen klanu
Pilot GP2
73 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
8 -1
30.10.2018 - 20:23  
Balaj Lištvan Slezar. Myslím, že Martin, který byl nejdál nesmyslně útočil v tomto místě a tím pádem ohrozil jak mě tak i Lukáše, který vlastně ztratil 2 pozic..
My jsme neměli kam zatočit když byl Martin v zatáčce a jel rovně. Sice pak před zatáčkou zpomalil a čekal, ale za ten čas, než jsme se vyhrabali, jsme ho nemohli dojet aby nás pustil, takže pak pokračoval dále. Tohle není přece závodní incident, i za cenu, že třeba dáte trest mě, prosím o prošetření.
https://youtu.be/vk7w2fLxzpU

Lukasz Maciejewski Člen klanu
Pilot GP2
77 Příspěvky
registrován: 26.03.2018
4 -1
30.10.2018 - 21:36  
''2. incident - Maciejewski, Slezar a ďalší - Maciejewski ťukol do Slezara, čo spustilo vlnu ďalších incidentov
Rozhodnutie: Maciejevski +20s k času''
- COMPLETELY ABSURD . SOMEBODY HAS AN EYES PROBLEM. Havlas hit Slezar because he saved himself from hitting Adamec.

PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
2 0
31.10.2018 - 11:24  
Na pokyn vedenia ligy zvolávam odvolaciu komisiu zloženú z jazdcov

Hrušovský (Sauber), Bruňanský (Mercedes), Droppan (Toro Rosso)


Prosím o vyjadrenie sa k incidentom z 1.kola (Slezar, Maciejewski) a 17.kola (Lištvan, Slezar, Balaj).
Vopred ďakujem za váš čas.

Martin Slezar
Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
995 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
2 -8
31.10.2018 - 12:31  
Me vyjadreni k protestu, jako zucastneneho:
Najezd do zatacky jsem mel pod kontrolou a kola na trati. Najezdova rychlost byla jen nepatrne vyssi nez byla moje rychlost v beznem kole, coz odpovida pozdejsim brzdam v souboji. Do zatacky bych normalne zatocil, kdyby se nam nezaklinily kola s Listvanem. Zaklesnuti meho zadniho kola za jeho predni znemoznilo zatocit. Toto zaklesnuti vzniklo vrazenim Balaje do Listvana, ktery nemohl nic delat. Dalsi posouzeni ponecham na komisi.

Lukáš Droppan Člen klanu
Pilot GP2
74 Příspěvky
registrován: 21.12.2008
5 -1
31.10.2018 - 16:36  
1. kolo - Slezar vs Maciejewski
Z môjho pohľadu súhlasím s názorom / rozhorčením Lukasza. Tento drobný kontakt z môjho pohľadu nebol ten, ktorý spôsobil následnú reťazovú reakciu. Dovolím si tvrdiť, že ak mal, tak len minimálny vplyv na prejazd a následnú situáciu v T1. Za spúšťača incidentov považujem súboj Balaj vs Adamecc (následne správny trest), ostatní jazdci museli reagovať v snahe vyhnúť sa im.

17. kolo - Lištvan, Slezar, Balaj
Útok Martina Slezara bol pomerne optimistický a už v nájazde pred zákrutou bol dvoma kolesami mimo trate. Toto už mierne naznačuje, že zákrutu by bolo obtiažne zvládnuť aj v prípade ak by to bol len dvoj súboj jazdcov. Nasledovalo "zaháknutie" kolies Slezara a Lištvana čo rezultovalo v prejazd zákrutou rovno. Lukáš Balaj na vonkajšej strane trate túto situáciu nemohol predpokladať a preto zatočil priamo do nich oboch. Celá situácia tak pôsobí ako racing incident, avšak v prípade, ak by sa Martin Slezar nepokúšal predbiehať, zrejme by tejto situácií nedošlo. To sa však už nedozvieme.

Seřadit:      1 2  » printview

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz