Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Sezona 2018/2 - Protesty

Sk.A - VC Brazílie - 19.11.2018 20:00

Seřadit:     printview




Autor: Zpráva:
Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
0 0
19.11.2018 - 00:49  
Protesty podávejte do 20.11.2018 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je k dispozici zde.

Petr
Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
4 -1
22.11.2018 - 15:09  
18.11.2018
Maršál - Andrej Marečák


Kvalifikácia

Tresty za neprihlásenie a nenastúpenie:
OK

Odpykané tresty v Q1:
-

Odpykané tresty v Q2:
Jan Veselý
Petr Palásek

Limity trate Q1:
Všetci OK

Limity trate Q2:
Všetci OK

Preteky :

Pneu z Q1 do závodu:
OK

"V" Pošefko, L1 - Situácia sa po T1 vyvinula tak, že sa Pošefko dostal do zveráku medzi Rusiňákom a Chvojkou. Z môjho pohľadu mohol Pošefko zo súboju ustúpiť, riziko jazdy troch aut do T2 je vždy vysoké. Pošefko za svoju chybu zaplatil časovou stratou a posunom na koniec štartového poľa - bez ďalšieho trestu.

"V" Hrušovský, L4 - Vejrych trochu odvážne predbiehal Maroša Hrušovského, pričom tým, ako bol dlhý na brzdách skrížil cestu Marošovi Hrušovskému. Obaja sa tak dostali mimo trať, Hrušovský následne spravil chybu na obrubníku a otočil sa, čo už ale bola chyba Hrušovského. Z môjho pohľadu Vejrych brzdil príliš neskoro a Hrušovský by musel isť mimo trať, aby sa mohol Vejrychovi vyhnúť. Trest + 5s pre Vejrycha

"V" Rusiňák, L24 - Králik nedobrzdil do T1 a zozadu jemne nabral Rusiňáka. Následne do takmer stojaceho Králika uprostred zákruty narazil Hrušovský, ktorý s tým ale nemohol už nič spraviť. Trest + 10s pre Králika za prvotný kontakt s Rusiňákom.

"V" Strišovský, L51 - Kolizia Veselého s Vejrychom. Úplne identická situácia s predošlou, Veselý na zjazdených pneumatikách neodhadol brzdný bod a vrazil do Vejrycha.
Následne hneď v ďalšej zákrute kolízia Veselého so Strišovským. Chyba čiastočne na oboch stranách, Strišovský mohol nechať Veselému viacej miesta, Veselý na druhej strane už s zjazdenými pneumatikami nedokázal udržať auto v relatívne úzkom priestore. Trest +10s pre Veselého za prvú kolíziu s Vejrychom, druhá kolízia posúdená ako race incident.

"V" Strišovský, Vejrych, L52 - Vejrychov pokus o útok na Strišovského, ktorý bol úplne nepripravený a zbytočný. Bolo to posledné kolo, navyše kolízia nemala vplyv na výsledky závodu, preto udeľujem Vejrychovi len dôrazne napomenutie a zároveň je to aj rada, pretože to mohlo dopadnúť aj horšie a mohol tak prísť o dobrý výsledok.

Maršál:
L44 - T. Konrád - Ignorovanie modrých vlajek. Pozeral som to, Syrovatský sa po svojej chyba vrátil tesne za T. Konráda, bolo to na konci Konrádovho 42. kola. Následne celé kolo musel jazdiť Syrovatský v tesnej blízkosti za Konrádom, ktorý ho pustil až na konci prvého sektora jeho 44. kola. Znamená to, že Syrovatského držal za sebou takmer 1 a pol kola. To je už naozaj veľa a takéto správanie je neprípustné. Trest pre T. Konráda + 5s za ignorovanie modrých vlajok.

L48 - Kolízia Nigrina s T. Konrádom - Dosť nešťastná kolízia, kedy išli obaja vedľa seba na konci cieľovej rovinky, ktorá je mierne zatočený doľava. T. Konrád začal jemne kopírovať pomaly sa zužujúci priestor pred ním, Jeho reakcia mi príde prirodzená, hoci po pravej strane mal ešte trošičku priestoru. V tej rýchlosti sa však ten priestor zužuje veľmi rýchlo a Konrád zjavne cítil, že už sa blíži kolesom k tráve. Preto zatočil volantom doľava, kde bol však Nigrin. Od neho sa odrazil mimo trate a do blízkej bariéry. Z môjho pohľadu je to race incident situácia, ale výrazne apelujem na všetkých, aby ste sa snažili nechať súperovi dostatočný priestor, čím myslím nielen dostatočný priestor akurát pre formulu, ale aj nejakú tú rezervu pre prípadne jemné manévrovanie.
- bez trestu

Limity tratě :

https://i.imgur.com/lQ8BAF1.png

Čísla kôl by tentokrát mali sedieť s kolom, v ktorom sa nachádza daný jazdec, môže sa však stať, že som to niekde neprepočítal dobre, tak ak by sa vám to nezdalo, tak pozrite kolo pred (alebo po) kole uvedenom v tabuľke.

SÚHRN TRESTOV

spätne do pretekov :

Králik +14s k času závodu
Veselý + 13s k času závodu
Vávra +12s k času závodu
Vejrych + 8s k času závodu
T. Konrád + 5s k času závodu
Hrušovský + 2s k času závodu
Rusiňák +1s k času závodu

do nasledujúcich pretekov :

Marečák + 6 miest na štarte

Proti trestom je možné sa odvolať do 23.11.2018 do 20,00.


PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
1 0
22.11.2018 - 22:41  
Odvolávam sa voči trestu z Q2, najrýchlejšie kolo som cutol, no hneď po Q som to napísal do chatu a moje druhé kolo bolo len o pár tisicín pomalšie a čisté, neprišiel by som o žiadnu pozíciu http://jyxo.info/uploads/5E/5e084379950c03495a5d890fe49a78ddd61690c8.png

Video: https://youtu.be/p988rQQPPhk

Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
2 0
22.11.2018 - 23:17  
Patrik, prepáč, úplne som zabudol to že aj ty si písal. Dobre, že si sa ozval - trest ruším.

Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
995 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
0 0
24.11.2018 - 10:59  
Trest Patrika Rusiňáka je po odvolání zrušen, ostatní zůstává v platnosti a závod je uzavřen. Děkuji všem za jejich práci a čas.

Seřadit:     printview

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz