Fórum zpráv   >>   Všeobecná diskuze a Webdesign   >>   Všeobecná diskuze

Nepotrebnosť komisára na Lige

Seřadit:      1 2  » printview
Autor: Zpráva:
Tomáš Pošefko
Tomáš Pošefko Člen klanu
Technický vedoucí
196 Příspěvky
registrován: 18.10.2016
6 -11
08.12.2019 - 22:01 odpovědět 
1. Dlhé čakanie na štart - dymenie z motorov = žiadny reštart (Odpoveď komisára: "No viacerí ste stáli zle no.")
2. Minimálne 3 kolízie okolo mňa, z toho som bol ja sám v dvoch, niekoľko jazdcov dalo "RR" = Žiadny reštart, odôvodnenie: "Iba traja ste kolidovali, nebol dôvod na reštart." )
3. Moja otázka na komisára
"Prečo nebol reštart alebo aspoň SC?"
Odpoveď komisára: "Nemôžem rozhodovať, poškodil by som iných".


Pred 30 rokmi nám Niki Lauda povedal: "Zoberte cvičenú opicu, posaďte ju za počítač a nazvite ju komisárom." - vtip mimochodom smiling

Na akú prdel je nám komisár, ktorý iba zahrieva stoličku, prepína session a nemôže rozhodovať? Odpoviem si sám - na nič. Prečo tam teda je? Kto ho obmedzuje?
Ak by sa nedajbože rozbil niekto z "Červeného klanu", vyťahovali by sa čierne vlajky. Už niekoľkokrát to bolo povedané, sú tu rovní a rovnejší. Niekoľkokrát sa riešili problémy so štartami - všetci sa zhodli na jednom riešení, ktoré bolo niekoľkokrát aplikované = REŠTART - prečo nebolo aj tu?
Kolízia hneď na štartovom rošte, kolízia v T2, kolízia v 2. sektore = nič sa nestalo, reštart nebude...
Toto je už vážne na smiech, alebo skôr na plač? Táto liga hlboko upadáva.

Rovnako ako Patrez, túto ligu som miloval, no minulú sezónu sa istý červený tím s istým vysokopostaveným človekom v tíme nachádzal na druhom mieste a začali sa "špinavé" taktiky. Túto sezónu to pokračuje ešte vo väčšom a dosť viditeľnom smere. "Mafia"?

Rovnako oznamujem, že na tejto lige už ďalej pokračovať nebudem a Monza budú moje posledné preteky.
EDIT ADMIN: jestli ještě jednou budeš házet špínu na ligu, jen proto, že si děláte vlastní ligu a chceš tady vyvolat dojem že je to nefér, může se stát, že jsi svůj poslední závod na ČF1L už dokončil. To se týká i vás ostatních... sami víte o kom mluvím.

EDIT AUTOR: O tejto lige viem, no pravdepodobne do nej nepôjdem a netvorím ani jej tím. smiling

Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
15 -2
08.12.2019 - 22:21 odpovědět 
Celé je to smiešne, dnešná doba je taká, že ľudia už podvedome rozmýšľajú nad rôznymi konšpiráciami ešte predtým ako sa nad tým reálne zamyslia, ale chápem, to nás naučila dnešná doba a naši politici.

Naozaj si nemyslím, že by komisár (v tomto prípade Ľuboš) mal potrebu pomáhať niekomu z "červeného klanu", nikdy do toho klanu nepatril a ani by z toho nič nemal.

Áno, asi to bola chyba neposlať na trať SC, ale som si istý, že to bolo absolútne len a len Ľubošove rozhodnutie a jeho pohľad na vec, bez nejakého "nariadenia zhora". Všetko ostatné sú len konšpirácie.

Tomáš Pošefko
Tomáš Pošefko Člen klanu
Technický vedoucí
196 Příspěvky
registrován: 18.10.2016
1 -12
08.12.2019 - 22:33 odpovědět 
čti více Andrej Marečák napsáno:

To s červeným klanom bolo myslené ako príklad a trochu aj vtip, nie ako konšpirácia či fakt.

Ľuboš Nežník Člen klanu
Pilot F1
86 Příspěvky
registrován: 13.07.2017
8 -3
08.12.2019 - 22:42 odpovědět 
Nič v zlom ,ale mam len jeden par oči jeden monitor a nie všetko si viem ustrazit ,kto chce nech si to skusi a potom mi povie ake to je ,bolo to len moje rozhodnutie a inac som si to pozeral a ty co ziadali o restart ,tak stali zle,treba sa postavit lepsie a neboli by problemi ,nebudem sa takymito vecami zapodievat ,mam aj vlastne problemi ako tu sa odbavovat

Miroslav Chvojka
Miroslav Chvojka Člen klanu
Pilot GP2
79 Příspěvky
registrován: 06.07.2018
4 -6
08.12.2019 - 22:57 odpovědět 
čti více Lubos Neznik napsáno:
Ja zle nestal a o rr jsem psal take kvuli bezpecnosti... amused problemy jsou a budou, no marsal je tam od toho, aby to nejakym zpusobem resil, tu se to nedeje. Marsal je tam bohuzel jen na prepnuti z q do zavodu.

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
5 -4
08.12.2019 - 23:43 odpovědět 
V chate su rr od 3 pilotov, pravidlo hovori o kolkych? Tusim 4... Marsal asi moze aj po menej podla citu, ale rozhodol sa to pustit dalej.. Jeho rozhodnutie..
Btw dymenie tu uz bolo.viackrat tuto sezonu a ani raz nebolo prdmetom restartu... Dnes sme cakali extra dlho, nastastie sa to spustilo. smiling

Miroslav Chvojka Člen klanu
Pilot GP2
79 Příspěvky
registrován: 06.07.2018
5 -6
09.12.2019 - 10:04 odpovědět 
čti více Jaroslav Strišovský napsáno:
No jaro to koureni se preci strasne resilo a nakonec se upravovala hodnota ci co, ale o to ani tak nejde. Oprav me, pokud bylo nekdy aplikovano VSC, SC tuto sezonu, ja mam pocit, ze ne a vicekrat na to byl padny duvod, ale bohuzel marsal se nikdy pro toto nerozhodnul. Takze je fakt otazka, jestli je marsal vubec potrebny, kdyz se tresty rozhoduji az po zavode amused. S necim s tomasem souhlasim a s necim zase ne, ale co se VSC tyce, tak verim, ze kdyby tam byl nekdy zapleteny “oblibenec, chranenec, ci jak to mam nazvat” tak by to VSC urcite bylo. Muj nazor smiling

Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
464 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
5 -2
09.12.2019 - 11:49 odpovědět 
Ono se kritizuje lehko, ale když jede závod online, tak je to těžké. K tomu, aby maršál udělal ve správnou chvíli správné rozhodnutí, musí znát potřebné věci - vidět problémové situace, číst chat, atd. A když je na to sám a má 1 monitor, tak je to fakt obtížné. Vím to z vlastní zkušenosti, kdy jsem pár sezón maršáloval a myslím, že to bylo zrovna v Německu, kdy jsme s Ado Marečákem vypustil VSC a než jsme vše prohlédli, tak uteklo přes 5 kol a potom zase piloti remcali, že byl VSC moc dlouho.
Tome, možná by sis mohl zkusit jeden závod maršálovat a třeba bys mluvil jinak. Tím ale nerozporuju, že včera to podle mě na VSC bylo (restarty v áčku nevedeme). Ale akceptuju to, jak to maršál (ne)vyřešil. Lépe se k tomu postavit konstruktivně a ne hned začít urážet. Myslím, že záměrně tady nikdo nikoho nepoškozuje, ani nikomu nenadržuje, i když rozhodování je subjektivní a je v tom lidský faktor.
A Luboši doufám, že Tě to neodradí a vezmeš si z příspěvků užitečné podněty a posune Tě to dál. Možná by sis jako doplněk mohl na mobilu nebo na pozadí hry pustit stream, abys slyšel i to, čeho si všimli komentátoři. Je to sice o nějaký čas zpožděné, ale i tak to může pomoct.

Petr
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
5 -2
09.12.2019 - 13:55 odpovědět 
čti více Miroslav Chvojka napsáno:


Bolo to teraz na hrane.. ale zase mame skusenost z nie tak davna, ze marsal chcel riesit vsetko v preteku a dal aj zbytocne trest a ten sa neda vratit.. nehovorim, ze SC je to iste, len proste je toho vela a niekedy je lepsie nechat to ist dalej a riesit incidenty az po preteku.. urcite ale lubo nepozera na to, kto je tam zapleteny a kto nie, to mi mozes verit

Miroslav Chvojka Člen klanu
Pilot GP2
79 Příspěvky
registrován: 06.07.2018
4 -1
09.12.2019 - 15:22 odpovědět 
čti více Jaroslav Strišovský napsáno:
Ja nechci nikoho napadat ci urazet, jen chci proste rict, ze ty zavody co se toho tyce jsou strasne jednotvarne az je to proste hold podezrele. Rekni mi kolik jezdcu musi bejt zapojene fo nehody, aby byl VSC/SC aplikovan? Tento zavod bylo ovlivneno pres pulku pole. Neni to prvni zavod co se neco takoveho stalo a vzdy byl vysledek strejny proste.. to jsou pak super zavody, kdyz prvnich 5-8jezdcu ujede jen diky takove veci, ale nekoho to asi bavi smiling. Druhy moment v tomto zavode nastal, kdyz se srazil Antol ted nvm s kym, ale myslim, ze s honzou? Podle me dalsi duvod k VSC...

Seřadit:      1 2  » printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz