Dnes: 527Včera: 942Měsíčně: 17489
F1 B 18J: VC Francie 17.6.2018
Ondřej Hošek (STR)
Lukasz Maciejewski (WIL)
Milos Tutko (FER)
Ondřej Hošek 1:32.765
F1 A 18J: VC Kanady 10.6.2018
Patrik Novotný (STR)
Martin Bruňanský (FER)
Tomáš Pošefko (RBR)
Jaroslav Strišovský 1:16.437

Slovak English Czech


Nová sezona – nová doba. Jako před každou sezonou sedí několik lidí nad tím, co změnit, co vylepšit, jak inovovat a stráví mnoho hodin testováním něčeho, co se pak třeba ani nepoužije ale na druhou stranu se podaří vymyslet věc, které nás posune zase o kus dopředu. Další hodiny pak stráví někteří nad tím nejdůležitějším, a to je příprava modu a tratí. Hodiny a hodiny strávené u počítače, abychom jsme pak my ostatní mohli přijít na server a jen zmáčknout start. Po závodě se podívat na záznam a prohlédnout si web, výsledky i novinky a jiné zajímavosti.
Tato práce musí bavit, neadekvátní přístup některých členů pak spíše zamrzí než rozlobý a přesto tito lidé opět zasednou a místo zábavy, dělají to, co kolikrát ani není vidět, ale liga by nefungovala. Apeluji tedy na vás... buďte prosím ohleduplnější a mnohdy shovívavější nejen k lidem, kteří obětují svůj čas právě vám, ale také k technice, nastavování, problémům, maršálům a vlastně ke všemu, díky čemuž máte možnost se na ČF1L bavit.

Server a router

doba jde dopředu a technika také. Nejen počítače některých z vás potřebují změnu nebo inovace, ale také technika, která slouží nám všem při každém závodě. Nový závodní server který se začal v minulé sezoně testovat, dostal malý update a některé jeho části byly zcela nahrazeny novými, výkonnějšími. Stejně tak bylo providrem doporučeno radikálně změnit přenosový router a datový tok tak mnohonásobně posílit. Proto náš nový sponzor firma Serios s.r.o. (jak jste si jistě všimli loga již na testovací trati), zainvestovala nejen do update serveru, ale především zakoupila velmi kvalitní herní router a sami jsme zvědavi, jak se tato finanční investice projeví na kvalitě.

Spamování webu

hned na začátku sezony chci také upozornit, že i když neustále prosíme, aby jste si dobře rozmysleli, kam který příspěvek patří, pořád dokola zaplavujete témata příspěvky a poznámkami které tam nepatří, nebo vám nenáleží se k tomu příspěvku vyjadřovat. Protože chceme aby web byl přehledný a každý kdo jej navštíví si mohl ihned potřebné informace dohledat, budeme všechny nemístné příspěvky ihned mazat, a to bez předchozího pracného přesouvání někam, kde příspěvek patří. Mějte prosím toto na paměti, aby jste se pak nemuseli zlobit, že váš příspěvek někdo smazal.

Pravidla ligy

pravidla ligy, které se zásadně předělaly v minulém roce, zůstávají v platnosti, s vyjímkou bodování (viz. Změna bodování). Jejich opravená verze bude na webu v nejbližší době a budete o této změně informováni.

Změna bodování

změna bodování, navržená mnou již před rokem, se tenkrát neshledala s kladným ohlasem a proto bylo bodování dle reálně F1 a ve skupině B bodování poloviční, z důvodu srovnatelnosti přínosu bodů do společné kasičky Poháru konstruktérů. Na ligovém srazu bylo toto téma opět otevřeno a tentokráte se, až překvapivě, setkalo se stoprocentním souhlasem a na přepracování se začalo ihned pracovat. Ruku k dílu přiložil i Jáchym a v krátké době přinesl dva návrhy. Další dva návrhy byly moje a poslední, který hrál roli, byl původní, rok starý, návrh. Po měsíci propočtů a analýz a spojením myšlenek ze všech návrhů vyšel jeden konkrétní, do kterého jsem zapracoval nejen základní požadavek, aby bodovali všichni jezdci, aby bylo možno určit pořadí a postavení jezdců nejen do desátého místa, ale také malou odměnu za to, že se jezdec závodu zúčastní, dále pak jsem musel doladit poměry mezi pozicemi tak, aby se při přepočtení sezony neměnilo pořadí a odpovídalo nejen současnému bodování, ale také reálnému rozdílu např. mezi prvním a druhým. Od nového bodování si slibuji především přehlednost pořadí na pozicích 11-22, větší motivaci jezdců nejen top 10, kde se poměr místa a bodů nezměnil, jen jsem systém přizpůsobil realitě, protože nás nezávodí 20 ale 44.
Bodovat tedy budou všichni jezdci. Každý kdo nastoupí na start závodu, získává automaticky nejméně jeden bod. Ostatní body budou přiděleny jezdcům dle pořadí, ovšem podmínkou bude odjetí minimálně 70 % závodu. Tyto nové parametry je nutné zapracovat do automatického systému výsledkového servisu a doufám, že s tím Petr Kolář nebude mít příliš mnoho práce a systém bude připraven před prvním závodem sezony.



Maršálové a nové hodnocení

samostatná kapitola, kterou je třeba každoročně řešit. Nejen že byl nejednotný výklad pravidel, ale také se stávalo, že na závod nebyl nikdo, kdo by se role maršála ujal. V poslední sezoně jsme se již dokázali domluvit a téměř stabilně byl na postu maršála A – Martin Slezar a na postu maršála B – Jáchym Švejnoha a Petr Kolář. Byl bych rád kdyby i nadále byli ochotni v tomto směru pomoci a po přesunech by bylo nejlepší řešení, aby tito, již sehraní maršálové, pokračovali.

Maršál A – Petr Kolář, pomocný Martin Slezar
Maršál B – Jáchym Švejnoha, pomocný – zatím neobsazeno
zájemci a ochotní pomoci se mohou kontaktovat přímo na hlavního maršála skupiny nebo na Vedení ligy.

Co se týká posuzování incidentů, dochází také ke změně. Po dohodě nejen s maršály, ale i vedením a několika jezdci, se od nové sezony budou posuzovat pouze ty incidenty, na které bude podán protest nebo přímo v závodě zadáno „V“ (vyšetřování). To však neomezuje maršála aby posoudil a potrestal incident nebo porušení pravidel, kterého si například sám povšiml během závodu.
Zásadní změnou by však mělo být potrestání jezdce zpětně v tom závodě, kde pravidla porušil, tedy časovou penalizací. U trestů které však neovlivní konečné postavení jezdce, se bude trest přenášet na start dalšího závodu, jako doposud. Třetí možností maršálů bude i kombinace těchto potrestání, zejména v případech závažnějších a úmyslných přestupků. Toto řešení ještě není zcela dopracováno, ale věřím, že do začátku sezony se všichni maršálové na konečném řešení shodnou.

On line přenosy

Velkým kladem naší ligy jsou bezesporu parádní on line přenosy ze závodů. Fantastickou podívanou nám přinášel Marek Slezar, a to ze skupiny B. V nadcházející sezoně Marek sestoupil do skupiny B jako jezdec, a proto se můžeme těšit na přenosy ze skupiny A. Nicméně by ani skupina B neměla být o přenosy ochuzena a již teď se připravuje projekt na pokrytí všech závodů přenosem. Ruku k dílu přiložil Patrik Novotný a za pomoci Marka se můžeme těšit i na tuto skupinu. Podle toho co se říká v zákulisí, měli by být přenosy ještě více atraktivní, více hostů i novinek, stejně tak i nová grafika a kvalita přenosu. Nezbývá se jen těšit....

Příspěvek na chod ligy

mnohokrát diskutované téma opět na scéně. Příspěvky jsou spjaty nejen s chodem ligy, ale také s poháry a odměňováním jezdců, nikoli však s odměňováním těch, kteří vynakládají nemálo času a energie, aby liga fungovala. Nechceme ještě tuto sezonu stanovovat povinné příspěvky, ale sami si sáhněte do svědomí, co děláte vy pro ligu a co liga pro vás. Příspěvky budou tedy opět dobrovolné, vše v sekci Fórum – Sezona 2017/2 – Příspěvky na chod ligy, ale aby zase nedošlo k nepříjemnostem na konci sezony, předem oznamuji, že na poháry a odměny, pořízené z těchto finančních prostředků, budou mít nárok pouze ti, kteří přispějí v průměrné výši, nejpozději do dvou měsíců od zahájení jejich účasti v šampionátu.

Teď bych vám již chtěl představit ty, se kterými budete bojovat, bavit se i třeba sledovat jejich kariéru na naší – vaší ČF1L.




Představení týmu Ferrari nelze začít jinak, než konstatováním, že vedoucím týmu je aktuální šampion ČF1L Jirka Syrovatský. Do nové sezony zvolil nové číslo monopostu a jako jediný možný kandidát využil svého práva a vyrazí na trať s číslem 1. Špičkový jezdec, který se umí za závod dokonale připravit si jako svou týmovou dvojku vybral Tomáše Pošefka, který v minulé sezoně jezdecky velmi vyspěl a pod vedením Jiřího bude schopen atakovat horní příčky celkového pořadí. Svým druhým místem ve skupině B ukázal, že postup do elitní skupiny je zasloužený.
Druhou polovinu týmu, jezdce B skupiny, tvoří Tomáš Staněk a Denis Kukla. Tomáš, kterému se v minulé sezoně mnoho nedařilo, má ale potenciál, který pokud ve spolupráci s Jirkou využije, bude pravidelně přinášet týmu body a určitě má na získání titulu skupiny B. Denis se zatím moc na trati neukázal, ale určitě může překvapit, už jen proto, že získal angažmá u úřadujícího vítěze Poháru konstruktérů.



Tým Williams zůstává pro novou sezonu ve stejném složení jako v sezoně minulé. Vedoucí týmu Jaro Strišovský, jezdec který u svých soupeřů vyvolává respekt. Šampion ligy 2016/2 a určitě má na to, aby další titul přidal. Jestli se mu to podaří si budeme muset počkat a zatím jen sledovat, jak se svým kolegou Jaroslavem Lištvanem, 12. místo v minulé sezoně, vymyslí tu nejlepší strategii. Tento tým doplňují Bčkaři Martin Slezar a Petr Řehák. Martin se řadí k předním jezdcům sk.B a určitě přinese týmu nejeden bod do poháru konstruktérů. Obdobně je na tom i Petr a všichni věříme, že pokud začne staronový tým více spolupracovat, má velkou šanci na trofej nejvyšší - Pohár konstruktérů.



Tým na jehož výsledek jsme opravdu zvědaví. Bratrská dvojice Pavel a Petr se nám opět představí v jednom týmu a jejich spolupráce je příkladná pro každý tým. Specialista na vodu Pavel se určitě v podzimní části sezony dočká a ukáže nám všem, jak se to má na vodě dělat. Petr, stabilní a spolehlivý parťák, bude určitě krát velkou roli v celkovém výsledku týmu. I když mají na pozici B1 Ondřeje Nigrina, sestupujícího jezdce ze skupiny A, kde zatím neukázal svou bojovnost, můžou určitě pomýšlet na titul v Poháru konstruktérů, protože čtvrtým mužem týmu je Petr Kolář. Tento jezdec bude patřit bezesporu k favoritům skupiny B. Oba bývalý jezdci A skupiny určitě zamíchají celkovým pořadím.



Jak jste si jistě všimli, Petr Palásek se vrací za volant monopostu. Doufejme, že si odpočinul a smůlu již nechá za dveřmi. Jeho jezdecké umění patří určitě k těm nejlepším na naší lize a všichni jsme zvědaví, jak se mu povede po boku Tomáše Vejrycha. Tento mladý jezdec se velmi rychle dostal na přední příčky celkového pořadí, jeho styl se stává lepším a lepším, učí se každým závodem a může nás všechny překvapit již tuto sezonu. Bčková část týmu rozhodně stojí za zmínku. Tvoří ji asi nejlepší B jezdec Martin Adamec, který se minulou sezonu hledal a ve skupině A se bohužel nenašel a Josef Král, také dříve velmi dobrý jezdec A skupiny a jen na menší možnost tréninku, se propadl do skupiny B. Při dobré konstelaci je ale tým schopen závod co závod brát pódiová umístění a sám jsem zvědav na jejich konečné pořadí v Poháru konstruktérů.



Dále vám představujeme zcela slovenský tým. Duo Martin a Martin se budou určitě skvěle doplňovat a i když se minulou sezonu očekávalo od Martina Bruňaského více, nikde není napsáno, že tomu tak nebude v sezoně této. Martin Frajka, který patří k průměru skupiny A a jeho výkon může zaskočit nejednoho soupeře. Bčkovou část týmu tvoří Roman Slatina, bezesporu jezdec, který by se neztratil ani ve skupině A. Proto se na jeho výkony ve skupině B určitě těšíme a očekáváme bednu nejen v jednotlivých závodech, ale také v celkovém pořadí PJ. Posledním členem tohoto týmu je Miloš Tuťko. Svým přístupem dává všem najevo, že naučit se jezdit není záležitostí věku, ale píle. Sice ještě nevytáhl své trumfy, ale o to více budeme tohoto jezdce sledovat a fandit mu.



Tým, který si stejně tak jako tým Williams udržel svoji sestavu i pro nadcházející sezonu a i když skončil v minulé sezoně těsně na místě třetím, právě za Williamsem, je jednoznačně favoritem na získání Poháru konstruktérů. Jáchym Švejnoha, vedoucí týmu a překvapení loňské sezony, zraje jako víno a jsme sami zvědaví, kolik závodů strhne na svoji stranu a nechá za sebou všechny soupeře. Vynikajícím kolegou je mu Zdeněk Švancara, dlouholetý kamarád a parťák, stejně tak jako Radan Hodek. Ten se v poslední době přestal kochat krajinou a přešel do útoku. Jeho bodový přínos týmu nebyl zanedbatelný a určitě ne poslední. Jako poslední člen týmu si získal své místo Milan Králík. Bojovník, který pozlobil nejednoho soupeře a pokud má svůj den, je k nezadržení. Celá veřejnost bude určitě zvědavá na jejich příkladnou spolupráci, která tomuto týmu přináší kýžené ovoce v celkovém součtu bodů.



Další tým s příkladnou spolupráci, kterou mohlo závidět celé startovní pole. Jeho jezdci se v minulé sezoně zlepšili natolik, že celá B část si vybojovala stálou sedačku ve skupině A a muselo tedy dojít k razantní změně v obsazení. Vedoucí týmu, skvělí jezdec který umí vyhrávat závody, povolal do Ačka svého odchovance Patrika Rusiňáka a spolu se budou snažit vychovat si B jezdce k obrazu svému. Čeká je ale nelehký úkol. Za jejich výběr, který se se začal formovat již na srazu v Českých Budějovicích, první místo obsadil Jarda Novák, který se bez rad zkušenějších spíše trápil, ale je vidět, že na rady dá a jeho výkonnost bude stoupat. Čtvrtým členem týmu je Ladislav Skřišovský, nováček na ČF1L a jeho zkutečný výkonnost je zatím zahalena tajemstvím. Překvapí ??



Tým Sauber přebral odchovanec Force Indie Maroš Hrušovský. Jezdec, který se během minulé sezony vypracoval, si určitě zaslouží důvěru vedení ligy, aby vedl tento tým, který může být černým koněm PK. K tomuto tvrzení má vedení ligy i své argumenty. Podívejme se tedy na ostatní obsazení týmu. Pozici A2 získal jednoznačný vítěz skupiny B Filip Mihalovič a pokud se psychicky srovná se skupinou A, bude bojovat na předních příčkách. Skupinu B tvoří v prvním řadě Marek Slezar, sestupující jezdec skupiny A. Papírově sice opustil skupinu A, ale jeho potenciál odpovídá jednoznačně skupině A. Nedostatek tréninku zapříčiněný prací na přenosech a sestřizích ze závodů ligy a také velká smůla, pasovala tohoto jezdce do role favorita skupiny B. Na druhou stranu se ale můžeme těšit na fantastické on-line přenosy, tentokráte ze skupiny A. Posledním členem týmu se až v posledních dnech draftu stal Olda Hromek. Rychlí jezdec, který umí zajet parádně, pokud nebourá, tak jako tomu bylo dost často, v poslední době se ale velmi umírnil a začal jezdit více hlavou. Proto jsme na jeho výkony v nové sezoně velmi zvědavi a držíme mu palce, aby se mu incidenty vyhýbaly.



Turecký závodník Batuhan Pariltan ukázal všem, že mají rezervy v tom, jak se dá jezdit. Nezkutečné časy jak v tréninku, tak v závodě, ohromily snad všechny členy ČF1L a po právu pasuje Vedení ligy tohoto závodníka do role favorita Poháru jezdců. Jako týmovou dvojku si zvolil jezdce ze skupiny B a není to nikdo jiný, než jeho kamarád Metin Ismail z Řecka. Dokáže tento závodník být pod vedením zkušeného závodníka konkurence schopným? Uvidíme.
Z důvodu jazykové bariéry byl tým B složen Vedením ligy. Jezdci Jaromír Janečka a Branislav Bulko budou hájit barvy tohoto týmu. Jaromírových 7 bodů v minulé sezoně určitě nebylo náhodných a jeho výkonnost pomalu ale jistě stoupá a pokud se spojí s klukama v A týmu, posune se v celkovém hodnocení určitě výše. Braňo je jezdec který umí. Bohu žel pracovní povinnosti mu omezí nejen trénink, ale také účast v některých závodech, ale i tak může přinést slušnou porci bodů.



Novotný, Baško..... tak trochu překvapivé složení. Patrik si pozici týmového vedoucího vybojoval velmi dobrým výkonem a jeho potenciál je tak trochu závislý na parťákovi a chuti trénovat. Bude tím správným člověkem Karel Baško? Karel je špičkový jezdec nejen na naší scéně, ale zatím u nás své umění neukázal, přesto mu bylo nabídnuto místo týmového vedoucího a posléze možnost přejít právě k Patrikovi a můžeme se jen těšit na jejich výkony. K dohodě obou jezdců došlo dosti pozdě a proto pro výběr B jezdců jim moc možností nezbylo. Vedením k nim byli dosazeni Tomáš Tesař a Pavel Svoboda. Tomáš, fair play jezdec minulé sezony, je schopen od svých parťáků odkoukat nejednu taktiku jak si vylepšit svou bilanci a když přidá na důrazu, bude určitě bojovat víše než doposud. To se týká i posledního člena týmu. Pavel nemá moc zkušeností a právě s tím mu můžou pomoci zkušení matadoři z Ačka. Záležet bude jen na nich, jak se zapojí do týmu a budou na svém zlepšení spolupracovat s vedením týmu.



Jedenáctý tým šampionátu, který se v reálné F1 nenachází, jsme opět pustili na závodní dráhu. Velký zájem jezdců a zlepšení techniky nám tuto variantu umožnil a zvýšení počtu monopostů jen přidá na atraktivitě závodů. Tento tým nemá svého vedoucího a podléhá přímo Vedení ligy a jeho potřebám. Na začátek sezony se do kokpitu tohoto týmu posadí ve skupině A Ondřej Hošek, který bude bojovat o sedačku v nějakém renomovaném týmu a sami jsme zvědaví, jak si povede. Do závodů skupiny B budou monoposty v barvách ČF1L svěřeny Vláďa Šups a Antonín Večerka. Vláďa by potřeboval vedení a rady od zkušenějších a měl by se spojit s na tréninky s některým týmem aby mu pomohli a navedli ho správným směrem. Tonda je začínající jezdec. Toto jméno není na ČF1L náhodné. Otec bývalého člena se doufejme předvede v lepším světle a přinejmenším stabilní účastí v závodech si vybuduje pozici k vyjednání sedačky u renomovaných týmů. Vybojují si tito jezdci stálé místo v jiném týmu do nové sezony nebo přestoupí již v průběhu sezony ?



Na tyto a další otázky nám odpoví nová sezona 2017/2, tak se máte na co těšit a uvidíme se na první trati této sezony v italské Monze 3.9.2017,ve skupině B, kde bude oficiálně odstartována nová sezona, kterou ovládne tým ….... tipnete si sami přátelé....

Pokud by jste snad potřebovali malou nápovědu, přikládám pořadí týmů na základě statistických údajů, za přispění analytických propočtů a koeficientů :
Změna pořadí - omlouvám se, ale udělal jsem chybu. Skupina B se musí dělit dvěma, protože její význam je poloviční - poloviční bodování.



Tak co vy na to ? Zdělte mám váš názor nebo postřehy......



Odkazy: n/a
napsal Slezar Martin - 17.08.2017 - 10:01


komentáře

Seřadit: Sort ascending   
  #14 od Petr Kolář
Avatar   02.09.2017 - 23:10 quote
Úprava bodování při načtení výsledků je připravena, takže "Každý kdo nastoupí na start závodu, získává automaticky nejméně jeden bod."
0 0

Avatar   22.08.2017 - 10:48 quote
super, už sa teším na sezónu smiling
ja si myslím, že Ferrari bude oveľa viac vpredu, taktiež Renault.. Mclaren by som nepasoval za najväčšieho kandidáta... ale hlavne to vyzerá veľmi vyrovnane..
2 0

  #12 od Jarda Novák
Avatar   19.08.2017 - 08:26 quote
děkuji vedení za super odvedenou práci a rád přispěju na chod ligy.Už mě to zas chytlo a moc se těšim na sezonu.Jsem rád že nekončí Vláďa Šups.
5 0

Avatar   18.08.2017 - 20:20 quote
Sauber tento rok v cervenom? amused amused super Ferraristi po motore sme vam aj formulu zobrali :P
8 0

  #10 od Pavel Svoboda
Avatar   18.08.2017 - 19:28 quote
Mne se libi nove bodovani aspon mam duvod proc dojizdet kazdy zavod???
5 -1

  #9 od Petr Kolář
Avatar   18.08.2017 - 19:01 quote
čti více Andrej Marečák napsáno:

Méně je lepší. Číslo vyjadřuje pořadí v celkové tabulce pilotů.
Výpočet - vezmeš piloty zařazené v týmu v podzimní sezóně a nejdeš si jejich konečné pořadí v jarní sezóně. Tato pořadí pilotů A sečteš, k tomu přičteš součet pořadí pilotů v B skupině, které navíc vynásobíš dvěma a součet A + B je v posledním sloupci. Takže je to hypotetický součet pořadí pilotů v podzimní sezóně za předpokladu, že by skončili stejně jako na jaře.
5 0

  #8 od Denis Kukla
Avatar   18.08.2017 - 16:48 quote
Velmi pěkně napsaný článek, taky doufám že překonám sám sebe a hlavně vrátím důvěru kterou ve mě Ferrari vložilo.
4 0

  #7 od Martin Frajka
Avatar   17.08.2017 - 22:20 quote
čti více Martin Bruňanský napsáno:


Jaké "snáď, aspoň, trochu" to som ani nečítal vedúci potom je to fajn napísané. amused
3 0

  #6 od Martin Frajka
Avatar   17.08.2017 - 22:17 quote
Moc pekné ale tiež som sa stratil v tej poslednej tabuľke. :-D. Inak veľmi pekne motivujúco napísané. Už sa teším na novú sezónu bude to ešte hustejšie ako v minulej sezóne čo je super motivácia bojovať na trati v takej konkurencii. Hlavne úvod sezóny bude super kde bude mať natrénované asi každý jeden jazdec.. :-)
3 0

Avatar   17.08.2017 - 22:02 quote
Tabuľka mi moc nepomohla amused ..ale ako víťazov tipujem chlapcov z Haasu..snáď sa im v Mercedese aspoň trochu priblížime a potrápime aj ostatné týmy amused
4 0

  #4 od Tomáš Tesař
Avatar   17.08.2017 - 20:37 quote
Parádní přehledné shrnutí, vydám ze sebe max.
4 0

Avatar   17.08.2017 - 19:31 quote
To si mi moc nepomohol, ale nevadí, už sa len spýtam, či je lepšie viac bodov alebo menej amused amused amused
3 0

  #2 od Slezar Martin
Avatar   17.08.2017 - 19:29 quote
čti více Andrej Marečák napsáno:

Analyticky vypocet postaveni jezdcu na zaklade minule sezony. Jsou jakesy minusove body jezdcu v A a v B, jejich soucet a posledni je soucet A a dvojnasobec B, kde se realne odrazi rozdil mezi tymy.
2 0

Avatar   17.08.2017 - 19:15 quote
S Marošom sa zamýšľame nad posledným obrázkom, ale ani jeden sme neprišli na to, čo za čísla tam sú amused môžete nám to trochu viac vysvetlť?
7 0

Tvůj komentář
Jméno:
E-Mail:
Domovská stránka:
IP: 54.224.133.152
Nastavení: • HTML je VYPNUTÉ • BBCode je ZAPNUTÝ • Smajlíci jsou ZAPNUTI
F1 A 18J: 24.6.2018 20:00 VC Francie (37 kol)
SRAZ: 14.7.2018 14:00 České Budějovice (0 kol)

registrovat se
zapomenuté heslo?
registrovaní uživatelé
Skupina A
P Pilot Tým B
1
Andrej Marečák
692
2
Patrik Novotný
646
3
Jaroslav Strišovský
552
Skupina B
P Pilot Tým B
1
Ondřej Hošek
473
2
Petr Kolář
319
3
Tomáš Staněk
252
Pohár konstruktérů
P   Název týmu A B A+B
1
Scuderia Toro Rosso
778 792 1570
2
Sahara Force India
937 116 1053
3
Scuderia Ferrari
620 387 1007

Kompletní tabulka>>>
anketa není aktivní

ukázat ankety


Vzkázat!   • Všechny zprávy
 CF1L 2018 7dnu

 CF1L 2018 14dnu

Ceska F1 Liga TeamSpeak Viewer
Update Monako2 (91 MB)

rar soubor určený k instalaci do stávajícího modu, za účelem tréninku

rozbalenou složku nakopírujte do správné složky a nahraďte původní soubory (záleží kde máte rFactor)

Např.:
C:\Program Files (x86)\rFactor\GameData\L
ocations\CF1L_RFE

Je třeba vymazat stávající složku Monaka a instalovat novou.

Live RacersFacebook ČF1L
Vedoucí ligy
Martin Slezar
Vedoucí týmů
Jezdec A1 v každém týmu
Admini ČF1L
Lukáš Droppan
Petr Kolář
Maršál závodů
Náhodné obrázky
© 2017 | ČF1L All rights reserved | Owner league and admin Martin Slezar | webdesign by Palinho a Lukas Droppan | Design 3.0