Dnes: 865Včera: 828Měsíčně: 14266
F1 B 18P: VC USA B 14.10.2018
Martin Slezar (FER)
Lukasz Maciejewski (REN)
Martin Frajka (HAS)
Marek Slezar 1:32.936
F1 A 18P: VC Ruska A 7.10.2018
Jiří Syrovatský (HAS)
Patrik Novotný (FER)
Jan Veselý (REN)
Lukáš Droppan 1:32.779

Slovak English Czech
.........................

Informace o průběhu prvního oficiálního TEST Race na rFactoru 2. Test bohužel neprobíhal hladce. Vyjádření o průběhu a co vše se podařilo/ nepodařilo otestovat se dozvíte v tomto článku. Doufáme, že vás tento test neodradil a že nám pomůžete vše vyladit ještě před zahájením sezony. Spokojeni až překvapeni jsme byli s "treninkovým" serverem a také s nastavením tzv. Dirty air v modu. Negativních věcí bylo bohužel více. Za zdlouhavý průběh se omlouváme. Tešíme se na další test race!


.

Vyhodnocení TEST Race – 22.7.2018


1)Testování serverů pro sezonu


Server CF1L 7dni - Nejdříve proběhl test na našem trénikovém serveru. Na ten se musel kvůli rFactoru 2 koupit nový Windows 7, který celý zaplatil náš vedoucí Martin Slezar. TEST Race na tomto serveru proběhl až na pár věcí hladce a při 23 jezdcích měl Data Rate 40% up a 7% down při max. 400Fps. Nikoho jsem neviděl více či méně lagovat a Ping byl od 5-20ms, jediná vyjímka byl Maroš s 180ms.

Vyhodnocení: tento server po update Windows mě velmi překvapil a myslím, že by měl zvládnout sezonu


Server CF1L Závod test, tento server jsme zkoušeli vůbec poprvé, musím poděkovat Marošovi za to, že ho pro nás vytvořil. Bohužel tento server zatím vůbec nesplnil očekávání. Ukázalo se, že je zatím velmi nestabilní a při dosáhnutí 25 jezdců hned kickne 5-8lidí. Dále lagy byly skoro u všech pilotů na trati. Při zmíněných 25 pilotech byl, ale Data Rate 1% up a 0% down při 400Fps. Ping byl v průměru vyšší 20-50ms. Pro nestabilitu serveru jsme museli test zrušit i když jsem se snažil ho ještě přehodit z 64 verze na 32.

Vyhodnocení: Bohužel zatím tento server není použitelný. Maroš slíbil, že se na to ještě podívá a kontaktuje pověřené osoby. Ale potenciál serveru je veliký s připojením 1Gb. Zkusíme ještě otestovat.

2) Dirty air
Poprosili jsme všechny piloty, aby se v testu zaměřili právě na toto + vybraní jezdci měli za úkol zaměřit se na konec rovinky či na střed zatáček atd. Musíme vyhodnotit tento test tak, že není třeba zasahovat do modu. Dirty air je celkem slušně nastavený a předjíždění či souboje nevypadají ani moc snadně ani moc složitě. Tudíž toto již upravovat nebudeme.

3) DRS
Vybraní piloti měli za úkol se co nejvíce v závodě pohybovat tak, aby vyzkoušeli tento systém na předjíždění. Odezva od těchto pilotů byla celkem dobrá. Jezdci nebyli nadšeni z chování vozu při „vystoupení“ ze vzduch pytle, ale také se shodli v tom, že se na „turbulence“ dá zvyknout a není třeba nastavení DRS měnit. Kromě vybraných TESTmanů se na forum vyjádřil k DRS negativně M. Chvojka s tím, že je pytel i DRS moc silné. Při dalším TEST Race se na to ještě tedy podíváme.

4) Penalizace
Systém penalizací se zdá funguje, jak jsme zvyklí z rf1. Tudíž to již nemusíme řešit + maršál dává penalizace podle zavedených pokynů.

5) Start z boxů
Start z boxů, pokud někdo nestihne se postavit na start či bude mít trest je opět funkční jako rf1. Ale toto ještě jednou otestujeme. Test nebyl přesný díky zdlouhavé startovní proceduře.

6) Opravy monopostů
No tady je to tedy divočina, vybraní testmani se neshodli většinou ani na přibližných časech. Někdo po ťukanci měl opravu na 10s někdo na běžných 2-4s. Dále při ztrátě předního křídla údaje strašně „skákali“ 8-16s. Oprava vozidla je tedy jak to vypadá docela loterie – i jezdec co vede závod a jen dojde k lehkému kontaktu tak může zůstat „trčet na opravě 10s což je v nabité konkurenci dost a chce se podívat do modu jak to upravit na reálnější data. Jediné co funguje celkem OK je, že pokud si zastávku „nenahlásíte“ tak to trvá přes 10s. Poprosil bych tedy Aďa Marečáka nebo Jáchyma Švejnohu, aby se na to ještě podíval

7) Connection lost
V rFactoru 2 by měla být funkce kdy hra rozpozná, že pilot neskončil v závodě ze své vlastní vůle, ale že mu na chvilku vypnul net či pc. V takových případech by se mělo dát opět přihlásit se do rozjetého závodu a vyjet z boxů – sice ze ztrátou, ale i tak aspoň dokončit závod. Bohužel toto u nás včera nefungovalo.

8 ) Poškození monopostů

Z tohoto testu vyšlo, že nastavení oproti rf1 je daleko přísnější. Poškození vznikne i při malém kontaktu. Ale naproti tomu přijít o přední křídlo je dle včerejšího tetu docela umění a musíme to více otestovat. Takhle to zatím vypadá, aby se PK nepoužívalo jako hrablo…

Připomínky na forum:
1) Viditelnost světel a boxového stání - Jáchym slíbil nápravu a úpravu na tratě pro sezonu.
2) Špatné stání na roštu - rf2 je velmi citlivý na správné stání na startu! Naučte si hlídat postavení! Pokud nestojíte dobře tak v chatu vám svítí: “not lined up propertly”!!! V B skupině bude asi start bez zaváděcího kola, jezdci A skupiny by měli toto zvládnout…


Celkově nám včerejší test poskytl mnoho poznatků. Jak vidíte tak otestováno bylo dost věcí a jezdci co to dostali na starost tak musím pochválit. Co trochu nechápu je to, že když někdo nedostane speciální úkol tak se ho dožaduje a že po testu čtu o tom, že nikdo nevěděl co má dělat. Pokud jsem Vás konkrétně nekontaktoval tak to bylo tím, že to při tomto testu nebylo třeba a že to dostal na starost někdo jiný. Požádal jsem, aby jste si všichni všimli/vyzkoušeli Dirty air a také si zaznamenali vše divné či nefunkční. Místo toho, aby jste si test co nejvíc užili a otestovali svoje PC a vůbec hru jako takovou tak jste dělali zmatky a co nechápu je, že jste začali dělat věci co si na rf1 nikdo nedovolil a naopak mi stěžovali práci. Vaše neustále řešení věci okolo - pneumatiky, palivo atd. Jen jste … přitom test nebyl vůbec zaměřen na tyto atributy, ano měl jsem před testem napsat, že to není zaměřeno na tyto atributy, ale nečekal jsem že to někteří vezmou tak smrtelně vážně. TEST včera neprobíhal podle plánu a za to se vám omlouvám.

Musím říct, že jsem já osobně z včerejšího testu a vůbec vašeho chování jak při testu tak následně tady na stránkách dost otrávený, uspořádal jsem test o měsíc dřív, než bylo původně v plánu, dal jsem vám šanci si zajet. Vše jsem si vzal na starost, ano neprobíhalo to ani trochu dle představ a omlouvám se za váš ztracený čas, ale pokud jste si nevšimli tak já se závodu neúčastnil vůbec… pozoroval jsem servery, jejich odezvu, problémy, jednal s jezdci, rozděloval úkoly atd. Prostě, aby bylo vše připraveno na start sezony a tudíž mě váš přístup docela mrzí.

Rádi si přečteme i poslechneme kritiku, ta nejvíce posune ligu, ale ať to má nějakou formu a bez napadání ostatních. Pokud s hodnocením bodů 1-8 nesouhlasíte nebo máte jiný názor tak se o něj prosím podělte. Díky

Na konec bych rád napsal, že by jsme byli neradi kdyby se tu rozjely hádky ohledně toho kdo je z jaké ligy a kdo si stěžuje víc. S ligou RGPL nemáme vůbec žádný problém ani spory, naopak doufáme, že bychom mohli v budoucnosti spolupracovat a dělat nějaké meziligové závody a úžit si tak ještě více zábavy. Jsme rádi, že někteří kluci tu s námi chtějí zkusit první sezonu na rf2, tyto jezdce bychom chtěli poprosit o trpělivost a naopak než číst nějaké uštěpačné komentáře tak si rádi přečteme jejich názor a rady.


Odkazy: n/a
napsal Petr Palasek - 23.07.2018 - 17:39


komentáře

Seřadit: Sort ascending   
Avatar   10.08.2018 - 07:13 quote
čti více Jáchym Švejnoha napsáno:


V podstate máte obaja pravdu. A to: Ked to spravi Mercedes, Ferrari alebo RedBull, tak to auto az tak nezaplava, ale ostatny plavaju dost. Dalo sa to vidiet zrovna v Spanielksu.
0 -2

Avatar   25.07.2018 - 20:49 quote
čti více Oldrich Hromek napsáno:


Oldo, uvědom si, že když máš aktivované DRS, nemáš vzadu prostě přítlak. Schválně si vem auto, vepředu si nech to co si měl v závodě a zadek hoď na minimum, a pak zkus project zatáčku. Takhle se prostě to auto chová normálně, musíš vyjíždět z pytle plynule a nehazet myšky.
4 0

  #4 od Olda Hromek
Avatar   24.07.2018 - 22:15 quote
omlouvam se,ze jsem nenapsal drive,ale ja osobne jsem pri DRS mel velke problemy. Mel jsem auto nastavene na nizsi pritlak. Maximalka pri Dirty Air cca 325km. Zadny problem jsem nemel dokud jsem se na nekoho nepovesil a pri DRS jsem se dostal cca na 340 km a pri snaze predjet a vyboceni jsem se pokazde dostal do hodin. Neslo s tim vubec nic delat. Ptakticky jsem nikoho nemohl predjet jen pouze dotahnout. Opravdu velke problemy ve sleep streamu za autem
2 0

Avatar   24.07.2018 - 16:45 quote
ospravedlnujem sa vsetkym za ten moj ping a lagy. Procesor to nedaval, pravdepodobne sa mu nieco stalo lebo az donedavna nemal s rF2 problemy. Kazdopadne hlasim ze problem je vyrieseny, vcera som otestoval novu masinu a lieta to uz paradne.

K serveru. Pisal som na podporu a tam ziadny problem neeviduju, nemaju ani v logu ziadny vypadok. Napada ma jedina vec a to skusit tam nahodit win 7 namiesto tohoto win serveru. Uvidim kedy sa k tomu dostanem ale pokusim sa to do vikendu spojazdnit.
1 0

Avatar   24.07.2018 - 15:42 quote
Peťo, pozriem na sa tie zastávky v boxoch, na rF1 som to vedel upravovať, predpokladám, že tu to nebude o moc iné.
1 0

  #1 od Robert Konrád
Avatar   24.07.2018 - 13:51 quote
Tak za tenhle článek a vůbec vyjádření k testu, včetně popisu co se testovalo a jak to dopadlo hrozně děkuju. Takhle i laik, jako já aspoň ví, že to bylo k něčemu, o co šlo a jak velkou práci s tím vedení má...
2 0

Tvůj komentář
Jméno:
E-Mail:
Domovská stránka:
IP: 54.80.188.87
Nastavení: • HTML je VYPNUTÉ • BBCode je ZAPNUTÝ • Smajlíci jsou ZAPNUTI
F1 A 18P: 21.10.2018 18:00 VC USA A (37 kol)
F1 C 18P: 28.10.2018 16:00 VC Mexika C (22 kol)
F1 B 18P: 28.10.2018 18:00 VC Mexika B (45 kol)
F1 A 18P: 4.11.2018 20:00 VC Mexika A (45 kol)
F1 C 18P: 11.11.2018 18:00 VC Brazilie C (25 kol)
F1 B 18P: 11.11.2018 20:00 VC Brazilie B (50 kol)
F1 A 18P: 18.11.2018 20:00 VC Brazilie A (50 kol)

registrovat se
zapomenuté heslo?
registrovaní uživatelé
Skupina A
P Pilot Tým B
1
Jiří Syrovatský
300
2
Patrik Novotný
226
3
Jan Veselý
154
Skupina B
P Pilot Tým B
1
Marek Slezar
136
2
Petr Kolář
125
3
Lukasz Maciejewski
124
Skupina C
P Pilot Tým B
1
Radan Hodek
Vyřazení jezdci 17
2
Josef Král
17
3
Martin Antol
Vyřazení jezdci 14
Pohár konstruktérů
P   Název týmu A B A+B
1
Scuderia Ferrari
334 198 532
2
Haas F1 Team
378 130 508
3
Alfa Romeo Sauber F1 Team
213 153 366

Kompletní tabulka>>>
anketa není aktivní

ukázat ankety


Vzkázat!   • Všechny zprávy
 

Ceska F1 Liga TeamSpeak Viewer
Žádné nové soubory ()

GPF1.czSerios.cz
Vedoucí ligy
Martin Slezar
Vedoucí týmů
Jezdec A1 v každém týmu
Admini ČF1L
Petr Palasek
Petr Kolář
Maroš Hrušovský
Maršál závodů
Aďo Marečák
Náhodné obrázky
© 2007-2018 | ČF1L All rights reserved | Owner league and admin Martin Slezar | webdesign by Palinho a Lukas Droppan | Design 3.0