ŘEDITELSKÁ

Sezona 2019/1 za dveřmi

napsal Martin Slezar - 27.12.2018 - 13:15
Přichází druhá sezona na rFactor 2. V sezoně první jsme se naučili spoustu věcí o rF2 a sám si každý udělá představu jestli se nám přechod povedl nebo ne. Z mého pohledu se povedlo téměř vše co jsme od první sezony očekávali. Některé zkutečnosti i mnohonásobně naše představy předčily. Především účast, kde bylo nutné poprvé v historii ligy otevřít skupinu C. I když se skupina postupem sezony uzavřela a jezdci se přesunuli do skupiny B, i tak bude tuto sezonu překonán historický rekord účastí v závodech na ČF1L.
Čeká nás tedy otevření přihlášek do nové sezony, ale také spousta práce a času. Jezdce čekají tréninky, ladění setupů, vymýšlení strategií a na druhé straně vedení a realizační tým čekají inovace, příspěvky, novinky, tabulky a příprava a úpravy módu, tratí a jiných věcí nutných k tomu, abychom se mohli dál bavit na naší České F1 lize, v další sezoně, tentokrát 2019/1. Základní informací je asi to, že mód jako takový zůstává i pro nadcházející sezonu, tedy druhou polovinu tratí, které jsme dosud na rF2 ještě nejeli.



Zahájení sezony předchází, jako již tradičně, sestavení startovního pole. Toto bude obdobné jako v sezoně minulé s přihlédnutím na umístění v aktuální sezoně, lidský faktor a vyšší zájmy ČF1L a spokojenosti jezdců.

Otevírám tímto volné přihlášky do šampionátu 2019/1 a žádám všechny co s námi chtějí jet, aby do Forum – Přihlášky 2019/1 … napsali svůj zájem o účast, popř. podmínky za kterých se můžou zúčastnit (např. směny v zaměstnání, atd...), ale i nabídka pomoci pro ligu (např. maršálování závodu, komentování, aj.), dále také s ohledem na minimum času na přípravu i vámi již dohodnuté angažmá a dohody o týmové spolupráci. Bude-li to možné, budou takové dohody akceptovány. U takových dohod bude především záležet na konkurenceschopnosti týmu v PK, např. vyšší výkonnost dvojice v A může kompenzovat slabší jezdci v B...

Příklad:
Martin Martin, č.33, maršálování sk.A a úpravy módu, dohodl jsem se s Pavlem Pavlem na sedačce B1 a chtěl bych být v B týmu s Karlem Karlem

Termín uzavření přihlášek je stanoven na pátek 25.1.2019. Po tomto termínu si nepřihlášení nebo nově příchozí nebudou moci vybrat ani dohodnout angažmá v týmu, ale bude jim přiděleno Vedením ligy.

Podle počtu přihlášených jezdců bude pro sezonu otevřen odpovídající počet týmů, dle uvedené tabulky. Avizuji předem, že není prioritou naplnit skupinu A a zbytek do skupiny B. Může se stát i situace, kde ve skupině B bude i více jezdců než v A. Záležet bude především na výkonnosti jezdců.



a sestavená tabulka jezdců, podle které budou jezdci rozděleni do tří skupin
- A1 – vedoucí týmu
- A2 – týmová dvojka sk.A
- B - jezdci skupiny B



1. Vedoucí týmů (A1) uvedení v tabulce (např. bude otevřeno 8 týmů, bude 8 jezdců A1), si bude moci vybrat svůj tým, při online jednání ligy po nedělním závodě 27.1., a to od prvního uvedeného do osmého, postupně. Upozorňuji, že vedoucí týmu není určená osoba na přípravu setupů, strategií, atd..., ale jezdec, který jedná za tým, stmeluje jej a organizuje rozdělení práce v přípravě v obou jeho skupinách.



2. Jakmile budou týmy rozděleny, nadejde čas na vyjednání pozice A2, kde jako první si vybírá jezdec A1 který se umístil na poslední pozici až po prvního. To vše musí být ujednáno do 1.2.2019, nejlépe však přímo na online jednání na TS.



3. Týmy skupiny A jsou tedy obsazeny a je tedy jasné kdo bude bojovat o prestižní cenu nejen v Poháru jezdců, ale především v Poháru konstruktérů za skupinu A. Tito nový kolegové budou mít omezený čas na to, aby společnými silami vybrali své kolegy do svého týmu na pozice B1 a B2



Věřím, že tedy 3.2.2019 bude obsazení týmů kompletní a oficiálně představena tabulka Týmy a jezdci 2019/1, tak aby byl čas na zapracování výsledků na web a formou oficiálního přihlašovacího systému ČF1L se již přihlásit na první závod sezony.
Je mě více než jasné, že spousta z vás je již na spolupráci dohodnuta. Zveřejněním těchto dohod, nebo soukromou správou mě, nejen že urychlíte sestavení týmů, ale také předejdete tomu, aby vám byli kolegové přiděleni vedením ligy. Především apeluji na A jezdce aby si prohlédli výkonnost B jezdců a jejich spolehlivost v účastech na závodech a podle toho je oslovili a nabídli sedačku u nich v týmu. Stejně tak již nyní můžou jezdci oslovit jiné jezdce a dohodnout si s předstihem sedačku v případném jejich týmu. Na základě již dosažených výsledků se dá odhadnout kdo bude na pozicích v A týmech. Tato výzva se týká především jezdců s nižší výkonností, aby se jim pak nestalo, že dostanou přidělenou sedačku bez dobrého vedení A jezdců, kde se můžou něco naučit, nebo také v týmu zcela bez A jezdců.

Shrnutí :
Přihlášky do 25.1.2019
A1 výběr týmů 27.1.2019
A1 výběr A2 do 1.2.2019
A1+A2 výběr B1+B2 do 3.2.2019




Jak se ukazuje, podařilo se rF2 rozjet bez větších chyb. Určitě se ale najde něco, co by se dalo změnit a zlepšit. Přispějte tedy svým příspěvkem ve forum 2019/1 a třeba se i váš nápad ujme a budeme ho aplikovat do nové sezony.


Máte se tedy na co těšit, tak neváhejte a hlaste se. Vaše monoposty již na vás čekají......

Martin Slezar
vedoucí ČF1L

komentáře

Komentáre

Seřadit: Sort ascending   
Avatar
Před podzimní sezonou, současně s přihláškami, uděláme anketu která jednu trať vyřadí. Na 11 závodů nemáme prostor. Dovolené jsou napříč celými prázdninami. Někdo odjede hned s posledním školním dnem, někteří až na poslední chvíli.
03.01.2019 - 17:53
0 0
#6 od PR GDPR
quote
Avatar
Podľa mňa by sa 11 nestihlo ale mohli by sme vybrať trať, ktorú nechceme v šampionáte a tá GP by sa išla niekedy v sobotu alebo uprostred ttýždňa ako voľný pretek, prípadne pri účasti vyššej ako 75% kmeňových jazdcov skupiny ju normálne započítať do šampionátu.

EDIT: Ešte je tu možnosť skrátiť letnú prestávku, to ale nemusí viacerým vyhovovať
03.01.2019 - 13:57
0 0
Avatar
ešte je možnosť ísť v jesennej sezóne 11 pretekov, pred 2 rokmi sme tak šli
03.01.2019 - 13:15
0 0
Avatar
čti více Jaroslav Strišovský napsáno:


Napr. Rusko, Singapur.. Ale najlepsia by bola v takom pripade anketa, kde by sa z 11 VC vyberala jedna, ktoru nechceme
31.12.2018 - 06:19
2 0
Avatar
Existuje nejaké Monako ktoré nemá chybne urobené bariéry? Ja som zatiaľ skúšal 2 čo som našiel a obe mi odtrhli koleso pri tesnejšom prejazde okolo bariér smiling
29.12.2018 - 13:38
1 0
Avatar
čti více Jaroslav Strišovský napsáno:

Tiež by som ju z kalendáru nevynechával smiling
27.12.2018 - 20:03
1 0
Avatar
Braziliu by bolo skoda vynechat, to je stalica, nie je ina moznost?

EDIT ADMIN : určitě je, my si můžeme vybírat, jen vycházela mimo termíny, navrhněte místo které
27.12.2018 - 19:23
1 0
Tvůj komentář
Jméno:
E-Mail:
Domovská stránka:
IP: 18.221.53.209
Nastavení: • HTML je VYPNUTÉ • BBCode je ZAPNUTÝ • Smajlíci jsou ZAPNUTI

Předzávodní info

Další závody

.: 21.4. 20:00 VC Číny, 42 kol
.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz