Všeobecná diskuze Japonsko A


19.12.2017, 16:12 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 196 Příspěvky
Neviem ako začať, príde mi, ako keby sa všetci hromadne snažili o to aby p. J. Syrovatský nezískal ani maličkú možnosť niečo vyhrať a získať. Či už sú to (nezmyselné) tresty - niektoré - alebo aj niečo iné. Od môjho prestupu k nemu sa to deje aj mne. Každopádne, dá sa to považovať za "vyrazenie z trate"? Pozrel som si replay minimálne 5x a nevidel som tam nič za čo by mal byť trest a nie to ešte DQ (rozumiem že Jirka mal napomenutie). Bol tam kontakt no vyrazenie z trate to nebolo, Jirka pozíciu vrátil a je už druhá vec že si ju (až) o kilometer neskôr vzal späť - takže nie HNEĎ. Nerozumiem prečo sa o to vyššie zmienené niektorí snažia u Jirku a aj u mňa no príde mi to až nefér. Prečo za väčšinu incidentov za ktoré ani nemôžeme môžu jazdci Ferrari A či dokonca aj B?
Neberte to ako "nerešpektovanie" alebo niečo iné no píšem len svoj názor na túto dosť závažnú vec.
Ďakujem.
 
19.12.2017, 17:08 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Musím souhlasit s Tomášem, tohle byl spíš závodní incident. Navíc nevim jestli nekoukám náhodou na něco jinýho, ale Pavel vyjel až v další zatáčce ven, ne v tý ve který se štrejchli. Samozřejmě to mohlo bejt následkem štrejchnutí, ale mě osobně se spíš zdá, že to vyjetí byla jeho chyba, protože tu první zatáčku projel s přehledem. Tudíž se Jirkovi nedivím, že pak co ho předjel pozici nevrátil a vrátil ji až po befelu od maršála.



Ex Big Mac Boss

 
19.12.2017, 17:20 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 196 Příspěvky
Podobný incident sa stal v Mexicu B skupiny, Řehák ťukol do T.Staňka a ten sa potom otočil. Incident sa neriešil. Tu mám pocit že to bola naozaj Pavlova chyba a tu sa to rieši... nie je to tým že tu ide o Jirku a titul? Ak áno, je to nefér.


 
19.12.2017, 17:36 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Presne súhlasím s Jáchymom, tiež som tu chcel dať video, ale predbehol ma. Vidím to rovnako.
 
19.12.2017, 17:36 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 623 Příspěvky
[toggle=Tomáš Pošefko napsáno:]
Podobný incident sa stal v Mexicu B skupiny, Řehák ťukol do T.Staňka a ten sa potom otočil. Incident sa neriešil. Tu mám pocit že to bola naozaj Pavlova chyba a tu sa to rieši... nie je to tým že tu ide o Jirku a titul? Ak áno, je to nefér.

[/toggle]

opravím ťa, Petr dostal -3 pozície, po odvolaní mu 3 členná komisia zmiernila trest na napomenutie

btw. celkom fajn prirovnanie, incidenty sú naozaj podobné, jemný (až žiadny) kontakt od Petra, resp. Jirku a následná chyba (či už zapríčinená kontaktom alebo nie) druhého jazdca Tomáša, resp. Pavla..
myslím si, že za normálnych okolností by Jiří dostal napomenutie rovnako ako Petr

 
20.12.2017, 07:17 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 623 Příspěvky
[toggle=Jiří Syrovatský napsáno:]

A dále se odvolávám, že je maršál vůči mě subjektivní a tudíž mě a můj tým bere hůř než jiné a nefér.
[/toggle]

Na takéto obvinenie máš určite spísané aj nejaké dôkazy, však?
 
20.12.2017, 09:17 - - Pilot RC modelů - 15 Příspěvky
[toggle=Jiří Syrovatský napsáno:]
Po radě od J. Strišovskýho po mém posledním odvolání po Abu Dhabi se odvolávám na to, že jsem byl po závodě terčem prošetření, ikdyž J. Strišovský protest na mě stáhnul.
Dále se odvolávám, že jsem byl terčem prošetření, ikdyž P. Neplecha se ptal na můj způsob vrácení pozice jemu a ne naši "kolizi".
Dále se odvolávám, že jsem v závodě musel vrátit zpět pozici P. Neplechovi vzhledem k tomu, že jsem žádný kontakt mezi mnou a P. Neplechou neviděl a hra nic také nezaznamenala. Následkem toho, že mi poté maršál nařídil vrátit pozici a já byl už 2 vteřiny před P. Neplechou jsem tedy 2 vteřiny ztratil a pustil ho (jakmile jsem dostal zprávu od maršála), tedy v zatáčce na rovince za vracečkou.
Dále se odvolávám, že jsem byl po závodě terčem prošetřování i přes stažení protestu na mě a odpykání si v závodě trestu, který jsem dle mého názoru vůbec dostat neměl.
A dále se odvolávám, že je maršál vůči mě subjektivní a tudíž mě a můj tým bere hůř než jiné a nefér.
[/toggle]

Je mi líto co jsem tu rozpoutal. Jak jsem psal a i v závodě jsem k tomu přistupoval, že nechci ovlivnit boj mezi třemi jezdci o titul. Takže Jirkovo DQ mě mrzí a myslím, že si jej nezaslouží. Psal jsem už v "protestu", že to nebylo nic závažného, ale vadilo mi to vrácení a hned předjetí. V tom samém závodě se mě snažil předjet Marečák probrzdil šikanu a vrátil mi pozici, ale takový stylem kdy se zpomalil a neútočil na mě hned. Prostě si udělal sám trochu trest i tím, že hned nejel naplno, což je podle mého přesně jak to má být. Ale Syrovatský ihned se zavěsil za mě a v nejbližší příležitosti zaútočil. Chtěl jsem aby se maršál vyjádřil k tomuto ne k incidentu před T1. Chtěl jsem vědět zda v příštím závodě se mohu ihned zařadit za soupeře a ihned ho předjet. Takže asi došlo k nepochopení protestu. Na T1 jsem protest nepodával a tak by ani neměl být řešen.

Incident v T1 je tu opět video, nevím jak tohle video může pomoc spravedlivě něco vyřešit z tohodle pohledu. Kdyby tam bylo například porovnání víc kol( jako minule) tak nic nepíšu, ale tohle se mi opět nelíbí. Když jsem ucítil kontakt zrovna když jsem začal brzdit tak jsem dupl na brzdu a snažil se zpomalit auto a až poté když jsem dostal auto nějak pod kontrolu tak jsem podřazoval, první půlkou zatáčky jsem prolétl díky tomu pošťouchnutí daleko vyšší rychlostí než v jiných kolech a také na jiný rychl.stupeň, to vedlo k vyjetí v druhé půlce (či jak píšete vy ve druhé zatáčce - ikdyž je to spíš kombinace než dvě jednotlivé zatáčky) když se podíváte na replay tak jsem z nouze shodil na 3stupeň což jsem za celý závod neudělal. Pokud tu píšete, že kontakt neovlivnil průjezd zmíněnými zatáčkami tak bych vám to přál vyzkoušet - a radím ať si to zkusíte než něco takového napíšete. Dále se mi nelíbí co napsal Syrovatský do odvolání a pokud popírá, že byl kontakt tak nevím co si o něm myslet, i v tom videu je vidět, případné omluvy se asi nedočkám vůbec, když vidím co píše. Ale jak jsem psal z mého pohledu byl tento incident vyřešen tak, že mi vrátil pozici, sice opožděně, ale zase tím ztratil víc času než kdyby to udělal hned. Byl potrestán v závodě a další trest už jsem ani pro něj nechtěl. Takže prosím stáhněte jeho DQ - opět píšu nechci být ten co se takto zamotá do boje o titul.

Syrovatský mě tedy tím co napsal do odvolání a hlavně jakým stylem závodí velmi zklamal. Napadá bez důkazů, zapírá a lže (ikdyž je kontakt vidět).
 
20.12.2017, 13:50 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 196 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Jiří Syrovatský napsáno:


A dále se odvolávám, že je maršál vůči mě subjektivní a tudíž mě a můj tým bere hůř než jiné a nefér.


Na takéto obvinenie máš určite spísané aj nejaké dôkazy, však?
[/toggle]

No, nechcel som to tu písať ale musím. Od prestupu k Jirkovi sa ku mne prístup ostatných výrazne zmenil. Maršal mi dáva tresty za ktoré (aj podľa názoru pár ľudí) nemôžem. Všetko aj keď to nie sú naše chyby je zhadzované na nás. Kontakty za ktoré nemôžem a v minulej a predminulej sezóne som za to trestaný nebol tak už zrazu som. To čo je u ostatných brané ako "závodní incident" je u Ferrari "to čo by sa A jazdcom nemalo stávať" a takto by som sa tu mohol rozpisovať aj 30 min. Znovu píšem - neberte to ako nerešpektovanie, je to len môj osobný názor.

EDIT: Otázka týkajúca sa toho. Prečo bol Jirka trestaný aj napriek stiahnutiu protestu po Abu Dhabi? Ak to neplatí, nepíšte tam prosím túto vetu: Řešit se budou jen incidenty, na které bude podán protest tady, nebo přímo v závodě pomocí "V".

Ďakujem

 
20.12.2017, 14:39 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
[toggle=Tomáš Pošefko napsáno:]
Jaroslav Strišovský napsáno:

Jiří Syrovatský napsáno:


A dále se odvolávám, že je maršál vůči mě subjektivní a tudíž mě a můj tým bere hůř než jiné a nefér.


Na takéto obvinenie máš určite spísané aj nejaké dôkazy, však?


No, nechcel som to tu písať ale musím. Od prestupu k Jirkovi sa ku mne prístup ostatných výrazne zmenil. Maršal mi dáva tresty za ktoré (aj podľa názoru pár ľudí) nemôžem. Všetko aj keď to nie sú naše chyby je zhadzované na nás. Kontakty za ktoré nemôžem a v minulej a predminulej sezóne som za to trestaný nebol tak už zrazu som. To čo je u ostatných brané ako "závodní incident" je u Ferrari "to čo by sa A jazdcom nemalo stávať" a takto by som sa tu mohol rozpisovať aj 30 min. Znovu píšem - neberte to ako nerešpektovanie, je to len môj osobný názor.

EDIT: Otázka týkajúca sa toho. Prečo bol Jirka trestaný aj napriek stiahnutiu protestu po Abu Dhabi? Ak to neplatí, nepíšte tam prosím túto vetu: Řešit se budou jen incidenty, na které bude podán protest tady, nebo přímo v závodě pomocí "V".

Ďakujem
[/toggle]

Je rozdiel medzi “V” a protestom a v Abu Dhabí nebol stiahnutý protest ale práve to “V”čko a maršál má právo prešetriť aj incidenty ktoré si všimol POČAS PRETEKOV a kedže bol na to upozornený tým “V”čkom tak to prešetriť mohol aj napriek stiahnutiu. Do minulej sezóny sme to my maršáli robili tak, že sme zobrali výpis z logu a prešetrovali každý jeden incident ktorý tam bol. A tak ako napísal do vlákna Martin, tak tento incident prešetroval na základe Pavlovho protestu, nie podľa Jarovho, ktorý to stiahol.

A keď sa mám vyjadriť ku tomu DQ tak neviem...Jirka v posledných pretekoch jazdí takto agresívne a mal za to podmienku, no na druhej strane to nebolo až také strašné aby to rozhodlo o šampionáte. Určite tým ovplyvnil Pavlovú jazdu, to prepustenie pozície tiež nebolo najšťastnejšie, no dal by som Jirkovi poslednú šancu. Myslím že ani Jaro ani Aďo by neboli radi že by len tak ľahko prišli o konkurenta 2 preteky pred koncom, pretože obaja majú kvalitu na to aby s ním dokázali na trati minimálne držať krok. Navrhujem teda pre Jirku do konca sezóny podmienku že ak spraví ešte niečo, to je jedno aké vážne, dostane DQ. Máme 2 preteky pred koncom troch vážnych kandidátov o titul tak si nenechajme újsť boje až do posledného kola sezóny 2017/2.
 
20.12.2017, 16:31 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 196 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:]
Tomáš Pošefko napsáno:

Jaroslav Strišovský napsáno:

Jiří Syrovatský napsáno:


A dále se odvolávám, že je maršál vůči mě subjektivní a tudíž mě a můj tým bere hůř než jiné a nefér.


Na takéto obvinenie máš určite spísané aj nejaké dôkazy, však?


No, nechcel som to tu písať ale musím. Od prestupu k Jirkovi sa ku mne prístup ostatných výrazne zmenil. Maršal mi dáva tresty za ktoré (aj podľa názoru pár ľudí) nemôžem. Všetko aj keď to nie sú naše chyby je zhadzované na nás. Kontakty za ktoré nemôžem a v minulej a predminulej sezóne som za to trestaný nebol tak už zrazu som. To čo je u ostatných brané ako "závodní incident" je u Ferrari "to čo by sa A jazdcom nemalo stávať" a takto by som sa tu mohol rozpisovať aj 30 min. Znovu píšem - neberte to ako nerešpektovanie, je to len môj osobný názor.

EDIT: Otázka týkajúca sa toho. Prečo bol Jirka trestaný aj napriek stiahnutiu protestu po Abu Dhabi? Ak to neplatí, nepíšte tam prosím túto vetu: Řešit se budou jen incidenty, na které bude podán protest tady, nebo přímo v závodě pomocí "V".

Ďakujem


Je rozdiel medzi “V” a protestom a v Abu Dhabí nebol stiahnutý protest ale práve to “V”čko a maršál má právo prešetriť aj incidenty ktoré si všimol POČAS PRETEKOV a kedže bol na to upozornený tým “V”čkom tak to prešetriť mohol aj napriek stiahnutiu. Do minulej sezóny sme to my maršáli robili tak, že sme zobrali výpis z logu a prešetrovali každý jeden incident ktorý tam bol. A tak ako napísal do vlákna Martin, tak tento incident prešetroval na základe Pavlovho protestu, nie podľa Jarovho, ktorý to stiahol.

A keď sa mám vyjadriť ku tomu DQ tak neviem...Jirka v posledných pretekoch jazdí takto agresívne a mal za to podmienku, no na druhej strane to nebolo až také strašné aby to rozhodlo o šampionáte. Určite tým ovplyvnil Pavlovú jazdu, to prepustenie pozície tiež nebolo najšťastnejšie, no dal by som Jirkovi poslednú šancu. Myslím že ani Jaro ani Aďo by neboli radi že by len tak ľahko prišli o konkurenta 2 preteky pred koncom, pretože obaja majú kvalitu na to aby s ním dokázali na trati minimálne držať krok. Navrhujem teda pre Jirku do konca sezóny podmienku že ak spraví ešte niečo, to je jedno aké vážne, dostane DQ. Máme 2 preteky pred koncom troch vážnych kandidátov o titul tak si nenechajme újsť boje až do posledného kola sezóny 2017/2.
[/toggle]

Ak niekto stiahne "V" je to ako keby stiahol protest takže by sa to riešiť nemalo ---> platí to čo som písal do EDIT,

 
20.12.2017, 16:44 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
[toggle=Tomáš Pošefko napsáno:]
Patrik Rusiňák napsáno:

Tomáš Pošefko napsáno:

Jaroslav Strišovský napsáno:

Jiří Syrovatský napsáno:


A dále se odvolávám, že je maršál vůči mě subjektivní a tudíž mě a můj tým bere hůř než jiné a nefér.


Na takéto obvinenie máš určite spísané aj nejaké dôkazy, však?


No, nechcel som to tu písať ale musím. Od prestupu k Jirkovi sa ku mne prístup ostatných výrazne zmenil. Maršal mi dáva tresty za ktoré (aj podľa názoru pár ľudí) nemôžem. Všetko aj keď to nie sú naše chyby je zhadzované na nás. Kontakty za ktoré nemôžem a v minulej a predminulej sezóne som za to trestaný nebol tak už zrazu som. To čo je u ostatných brané ako "závodní incident" je u Ferrari "to čo by sa A jazdcom nemalo stávať" a takto by som sa tu mohol rozpisovať aj 30 min. Znovu píšem - neberte to ako nerešpektovanie, je to len môj osobný názor.

EDIT: Otázka týkajúca sa toho. Prečo bol Jirka trestaný aj napriek stiahnutiu protestu po Abu Dhabi? Ak to neplatí, nepíšte tam prosím túto vetu: Řešit se budou jen incidenty, na které bude podán protest tady, nebo přímo v závodě pomocí "V".

Ďakujem


Je rozdiel medzi “V” a protestom a v Abu Dhabí nebol stiahnutý protest ale práve to “V”čko a maršál má právo prešetriť aj incidenty ktoré si všimol POČAS PRETEKOV a kedže bol na to upozornený tým “V”čkom tak to prešetriť mohol aj napriek stiahnutiu. Do minulej sezóny sme to my maršáli robili tak, že sme zobrali výpis z logu a prešetrovali každý jeden incident ktorý tam bol. A tak ako napísal do vlákna Martin, tak tento incident prešetroval na základe Pavlovho protestu, nie podľa Jarovho, ktorý to stiahol.

A keď sa mám vyjadriť ku tomu DQ tak neviem...Jirka v posledných pretekoch jazdí takto agresívne a mal za to podmienku, no na druhej strane to nebolo až také strašné aby to rozhodlo o šampionáte. Určite tým ovplyvnil Pavlovú jazdu, to prepustenie pozície tiež nebolo najšťastnejšie, no dal by som Jirkovi poslednú šancu. Myslím že ani Jaro ani Aďo by neboli radi že by len tak ľahko prišli o konkurenta 2 preteky pred koncom, pretože obaja majú kvalitu na to aby s ním dokázali na trati minimálne držať krok. Navrhujem teda pre Jirku do konca sezóny podmienku že ak spraví ešte niečo, to je jedno aké vážne, dostane DQ. Máme 2 preteky pred koncom troch vážnych kandidátov o titul tak si nenechajme újsť boje až do posledného kola sezóny 2017/2.


Ak niekto stiahne "V" je to ako keby stiahol protest takže by sa to riešiť nemalo ---> platí to čo som písal do EDIT,
[/toggle]

Ešte raz, maršál MÁ PRÁVO RIEŠIŤ INCIDENTY KTORÉ SI VŠIMOL V PRETEKOCH. Kedže Maroš to “V”čko zadal v pretekoch tak si to Martin všimol počas nich. Vieš, maršáli nemajú počas pretekov zapnutú kameru na fullscreen, vidia aj dole chat tak logicky keď niekto upozorní “V”člom na incident tak si to pretočí a buď udelí trest v pretekoch alebo si to zapíše a pozrie sa na to po nich. Napríklad tu v Japonsku v B skupine si Jáchym sám všimol Jardu ako zastavoval v strede trate, myslím že nikto na neho nedal V ani protest, no aj napriek tomu dostal trest. Maroš vtedy síce chcel stiahnuť to V, nie protest lebo ten nepodal, no keďže to Martin videl tak to považoval za potrebné riešiť. A myslím že keďže je Martin vedúcim ligy tak pozná čo smie a čo nesmie robiť.

Znenie pravidiel predstavených pred sezónou:

Co se týká posuzování incidentů, dochází také ke změně. Po dohodě nejen s maršály, ale i vedením a několika jezdci, se od nové sezony budou posuzovat pouze ty incidenty, na které bude podán protest nebo přímo v závodě zadáno „V“ (vyšetřování). To však neomezuje maršála aby posoudil a potrestal incident nebo porušení pravidel, kterého si například sám povšiml během závodu.
 
20.12.2017, 18:57 - Martin Slezar - Administrator - 997 Příspěvky
[toggle=Tomáš Pošefko napsáno:]
Patrik Rusiňák napsáno:

Tomáš Pošefko napsáno:

Jaroslav Strišovský napsáno:

Jiří Syrovatský napsáno:


A dále se odvolávám, že je maršál vůči mě subjektivní a tudíž mě a můj tým bere hůř než jiné a nefér.


Na takéto obvinenie máš určite spísané aj nejaké dôkazy, však?


No, nechcel som to tu písať ale musím. Od prestupu k Jirkovi sa ku mne prístup ostatných výrazne zmenil. Maršal mi dáva tresty za ktoré (aj podľa názoru pár ľudí) nemôžem. Všetko aj keď to nie sú naše chyby je zhadzované na nás. Kontakty za ktoré nemôžem a v minulej a predminulej sezóne som za to trestaný nebol tak už zrazu som. To čo je u ostatných brané ako "závodní incident" je u Ferrari "to čo by sa A jazdcom nemalo stávať" a takto by som sa tu mohol rozpisovať aj 30 min. Znovu píšem - neberte to ako nerešpektovanie, je to len môj osobný názor.

EDIT: Otázka týkajúca sa toho. Prečo bol Jirka trestaný aj napriek stiahnutiu protestu po Abu Dhabi? Ak to neplatí, nepíšte tam prosím túto vetu: Řešit se budou jen incidenty, na které bude podán protest tady, nebo přímo v závodě pomocí "V".

Ďakujem


Je rozdiel medzi “V” a protestom a v Abu Dhabí nebol stiahnutý protest ale práve to “V”čko a maršál má právo prešetriť aj incidenty ktoré si všimol POČAS PRETEKOV a kedže bol na to upozornený tým “V”čkom tak to prešetriť mohol aj napriek stiahnutiu. Do minulej sezóny sme to my maršáli robili tak, že sme zobrali výpis z logu a prešetrovali každý jeden incident ktorý tam bol. A tak ako napísal do vlákna Martin, tak tento incident prešetroval na základe Pavlovho protestu, nie podľa Jarovho, ktorý to stiahol.

A keď sa mám vyjadriť ku tomu DQ tak neviem...Jirka v posledných pretekoch jazdí takto agresívne a mal za to podmienku, no na druhej strane to nebolo až také strašné aby to rozhodlo o šampionáte. Určite tým ovplyvnil Pavlovú jazdu, to prepustenie pozície tiež nebolo najšťastnejšie, no dal by som Jirkovi poslednú šancu. Myslím že ani Jaro ani Aďo by neboli radi že by len tak ľahko prišli o konkurenta 2 preteky pred koncom, pretože obaja majú kvalitu na to aby s ním dokázali na trati minimálne držať krok. Navrhujem teda pre Jirku do konca sezóny podmienku že ak spraví ešte niečo, to je jedno aké vážne, dostane DQ. Máme 2 preteky pred koncom troch vážnych kandidátov o titul tak si nenechajme újsť boje až do posledného kola sezóny 2017/2.


Ak niekto stiahne "V" je to ako keby stiahol protest takže by sa to riešiť nemalo ---> platí to čo som písal do EDIT,
[/toggle]
Tomáši, Patrik má 100% pravdu. Dříve se trestalo skoro všechno a i to někdy bylo málo. Pak se většina kluků zklidnila a nebylo třeba, aby maršál nad trestama trávil dlouhé hodiny. Proto jsme po dohodě zavedli právo projednávat "pouze" označené incidenty a ty kterých si někdo všimne. Prošetření incidentu na který nebyl podán protest je úplně to samé jako protest. Jediný rozdíl je v tom, že si maršál sám protest nenapíše na web, ale rovnou ho prozkoumá. Nebo myslíš, že by to mělo být tak, že když si maršál, tak jako někdo jiný, všimne porušení, má si napsat veřejně protest a pak si ho prozkoumat ?
Já například mám při závodě tři nezávislé monitory na kterých závod sleduju a dělám si poznámky. Tak jsem si třeba teď v Q povšiml, že Maťo Bruňanský měl problém s bugem na trati a aniž by mě kontaktoval, soukromou zprávou jsem mu povolil nový výjezd. Kdyby to ale nebyla chyba tratě a on vyjel po esc a třeba zrovna tebe tím vyřadil do Q2 tak bych to potrestat neměl když si toho nikdo jiný nevšiml? Myslím, že se chápeme, proč se trestá i veřejně neoznačené....
A k tomu nařčení, že jsem na ferrari tvrdší nebo snad ještě hůř? Od tebe mě to dost mrzí, soukromě jsme to probrali a to jsi mluvil jinak. Na druhou stranu se to dá říct i jinak. Každý potrestaný se většinou cítí ukřivděný a většinou je to tak, že měl poškozené auto a ještě dostane trest... to je naštvaný každý... ano na ferrari se to sesypalo hodně, ale není spíše tím, že piloti ferrari dělali chyby nebo byli účastníky incidentů ? Kdyby jeli a jednali jinak, nebyla by o nich řeč vůbec, to by jsi si také stěžoval?
Myslím, že se to tady zbytečně rozfoukává a dělá se to jiné než to ve zkutečnosti je. Jako maršál udělat chybu můžu a mohl bych udělat i ovlivněné potrestání, ale proto tady přece máme odvolací komisi, aby takové rozhodnutí změnila. Některým už nezáleží na tom aby tady bylo pohoda a klid, to ale neznamená, že by to zle taky měli dělat. Pokud má někdo něco proti mé osobě, může mě napsat soukromě nebo si to můžeme vyříkat na TS a nekazit náladu na lize. Budou přece vánoce, svátky klidu a míru, tak zakopejte válečné sekery i mezi sebou a raději si přiďte na naši ligu zablbnout a pobavit se....
 
21.12.2017, 09:02 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 623 Příspěvky
[toggle=Tomáš Pošefko napsáno:]
Jaroslav Strišovský napsáno:

Jiří Syrovatský napsáno:


A dále se odvolávám, že je maršál vůči mě subjektivní a tudíž mě a můj tým bere hůř než jiné a nefér.


Na takéto obvinenie máš určite spísané aj nejaké dôkazy, však?


No, nechcel som to tu písať ale musím. Od prestupu k Jirkovi sa ku mne prístup ostatných výrazne zmenil. Maršal mi dáva tresty za ktoré (aj podľa názoru pár ľudí) nemôžem. Všetko aj keď to nie sú naše chyby je zhadzované na nás. Kontakty za ktoré nemôžem a v minulej a predminulej sezóne som za to trestaný nebol tak už zrazu som. To čo je u ostatných brané ako "závodní incident" je u Ferrari "to čo by sa A jazdcom nemalo stávať" a takto by som sa tu mohol rozpisovať aj 30 min. Znovu píšem - neberte to ako nerešpektovanie, je to len môj osobný názor.

EDIT: Otázka týkajúca sa toho. Prečo bol Jirka trestaný aj napriek stiahnutiu protestu po Abu Dhabi? Ak to neplatí, nepíšte tam prosím túto vetu: Řešit se budou jen incidenty, na které bude podán protest tady, nebo přímo v závodě pomocí "V".

Ďakujem
[/toggle]

Tomáš, ak tu nedáš konkrétne príklady, tak sú len keci o ničom, čo si to práve napísal..
 
21.12.2017, 10:53 - - Pilot RC modelů - 15 Příspěvky
Takže si z vyjádření komise můžu vzít to, že když do někoho "ťuknu" dojde ke kontaktu tím ho před zatáčkou vyvedu z míry a naruším mu celý průjezd a on vyjede tak může ho předjet a uhánět dál a bude to ještě jeho chyba, že se neudržel na trati a nezpomalil jak měl? A také si z toho mohu vzít, že když někomu vracím pozici tak to mohu udělat na takovém místě kde se za něj ihned zařadím a pytel odvede své. No moc s tím nesouhlasím, ale přizpůsobím se zdejším poměrům jako s limity tratě. V posledním závodě jsem si pro sebe zkontroloval limity u všech pilotů a nebylo to tak čisté ani u nejlepších, ale radši do toho už nebudu šťourat.
 
21.12.2017, 12:17 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 623 Příspěvky
[toggle=Pavel Neplecha napsáno:]
Takže si z vyjádření komise můžu vzít to, že když do někoho "ťuknu" dojde ke kontaktu tím ho před zatáčkou vyvedu z míry a naruším mu celý průjezd a on vyjede tak může ho předjet a uhánět dál a bude to ještě jeho chyba, že se neudržel na trati a nezpomalil jak měl? A také si z toho mohu vzít, že když někomu vracím pozici tak to mohu udělat na takovém místě kde se za něj ihned zařadím a pytel odvede své. No moc s tím nesouhlasím, ale přizpůsobím se zdejším poměrům jako s limity tratě. V posledním závodě jsem si pro sebe zkontroloval limity u všech pilotů a nebylo to tak čisté ani u nejlepších, ale radši do toho už nebudu šťourat.
[/toggle]

Pavel, rovnako ako Tomáš, napíš tu nejaký príklad, kto nedodržal, koľkokrát, na akom mieste...
takéto neurčité obviňovania nie sú dobré..
 
21.12.2017, 12:38 - - Pilot RC modelů - 15 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Pavel Neplecha napsáno:

Takže si z vyjádření komise můžu vzít to, že když do někoho "ťuknu" dojde ke kontaktu tím ho před zatáčkou vyvedu z míry a naruším mu celý průjezd a on vyjede tak může ho předjet a uhánět dál a bude to ještě jeho chyba, že se neudržel na trati a nezpomalil jak měl? A také si z toho mohu vzít, že když někomu vracím pozici tak to mohu udělat na takovém místě kde se za něj ihned zařadím a pytel odvede své. No moc s tím nesouhlasím, ale přizpůsobím se zdejším poměrům jako s limity tratě. V posledním závodě jsem si pro sebe zkontroloval limity u všech pilotů a nebylo to tak čisté ani u nejlepších, ale radši do toho už nebudu šťourat.


Pavel, rovnako ako Tomáš, napíš tu nejaký príklad, kto nedodržal, koľkokrát, na akom mieste...
takéto neurčité obviňovania nie sú dobré..
[/toggle]

Nechci nikoho práskat a ani nebudu. Vím, sám že to není vůbec příjemné...
 
21.12.2017, 13:04 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
[toggle=Pavel Neplecha napsáno:]
Takže si z vyjádření komise můžu vzít to, že když do někoho "ťuknu" dojde ke kontaktu tím ho před zatáčkou vyvedu z míry a naruším mu celý průjezd a on vyjede tak může ho předjet a uhánět dál a bude to ještě jeho chyba, že se neudržel na trati a nezpomalil jak měl? A také si z toho mohu vzít, že když někomu vracím pozici tak to mohu udělat na takovém místě kde se za něj ihned zařadím a pytel odvede své. No moc s tím nesouhlasím, ale přizpůsobím se zdejším poměrům jako s limity tratě. V posledním závodě jsem si pro sebe zkontroloval limity u všech pilotů a nebylo to tak čisté ani u nejlepších, ale radši do toho už nebudu šťourat.
[/toggle]

Pavle, tak som to nemyslel. Samozrejme, že nieje správne po kontakte hneď pokračovať ďalej v jazde, no záleží na jazdcovi a situácií. Je to jeho osobné rozhodnutie. Zrovna tu mi to nepripadalo nejak vážne. Maršál však posúdil, že pozíciu musel vrátiť, čo následne aj spravil. To, že ťa v zápätí predbehol naspäť je v poriadku, nič si tým nestratil, pretože by ťa aj tak predbehol na následujúcej rovinke..ale to už som spomínal. Veľmi nerád sa zapájam do týchto debát, lebo vytvárajú len zbytočné spory, ale teraz si myslím, že je správne k tomu niečo napísať, kedže som bol v komisií. peace

MB10