Všeobecná diskuze Pogumovani trati


24.10.2018, 01:38 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
Zprava z chatu:
Ladislav Skřišovský - 23:31
Admini, dotaz na vas.. Delalo se neco s trati Mexiko na B serveru mezi 22.10. a 23.10.? .. ta trat dnes, cili 23.10. sedi uplne jinak, nez vcera. Diky za info.

Kluci, jeste k ty trati. Udelal jsem pred chvili asi 3 merene kola a snad vsechny byly o vice nez 6 desetin rychlejsi, nez kola vcerejsi. To posledni jsem dal temer o sekundu. Kam smeruji.. Testujeme, delame sety, zvykame si na trat a pak se pred Q se restartne server a je vse jinak. Muzeme/umime pogumovat trat na nejakou hodnotu, kterou zafixujeme a uz s ni pak nehybeme? Co mi z toho totiz plyne je, ze test na serverech nema takovou vahu, jako kdyz testuji na lokale, kde neni provoz a tedy mam defacto stale stejne pogumovanou trat, ktera notabene bude odpovidat stavu v Q, kdy se nejaky cas pred 20:00 restartuje server.

Zaroven kdyz tohle resim, zeptam se jeste na aktualni nastaveni serveru. Pri CF1L_2018_R5_1 v1.0 vznikly nove moznosti RealRoad, a to:
- 75as
- 75new
- 75rr
Samozrejme temer kazdemu bude evokovat pouziti 75new, nicmene rad bych si toto overil u vas, at uz z vyse uvedeneho, nebo jen pro vlastni potrebu simulace zavodu.

Moc diky.
 
24.10.2018, 10:37 - Martin Slezar - Administrator - 997 Příspěvky
[toggle=Ladislav Skřišovský napsáno:]
Zprava z chatu:
Ladislav Skřišovský - 23:31
Admini, dotaz na vas.. Delalo se neco s trati Mexiko na B serveru mezi 22.10. a 23.10.? .. ta trat dnes, cili 23.10. sedi uplne jinak, nez vcera. Diky za info.

Kluci, jeste k ty trati. Udelal jsem pred chvili asi 3 merene kola a snad vsechny byly o vice nez 6 desetin rychlejsi, nez kola vcerejsi. To posledni jsem dal temer o sekundu. Kam smeruji.. Testujeme, delame sety, zvykame si na trat a pak se pred Q se restartne server a je vse jinak. Muzeme/umime pogumovat trat na nejakou hodnotu, kterou zafixujeme a uz s ni pak nehybeme? Co mi z toho totiz plyne je, ze test na serverech nema takovou vahu, jako kdyz testuji na lokale, kde neni provoz a tedy mam defacto stale stejne pogumovanou trat, ktera notabene bude odpovidat stavu v Q, kdy se nejaky cas pred 20:00 restartuje server.

Zaroven kdyz tohle resim, zeptam se jeste na aktualni nastaveni serveru. Pri CF1L_2018_R5_1 v1.0 vznikly nove moznosti RealRoad, a to:
- 75as
- 75new
- 75rr
Samozrejme temer kazdemu bude evokovat pouziti 75new, nicmene rad bych si toto overil u vas, at uz z vyse uvedeneho, nebo jen pro vlastni potrebu simulace zavodu.

Moc diky.
[/toggle]
V podstatě jsme s adminama něco podobného řešili těsně před začátkem VC USA A, protože jsme museli restartovat server, z důvodu výpadku TV pluginu. Nejprve by bylo třeba vysvětlit i pro ostatní rozdíly v 75as, 75new, 75rr, nebo přímo prodiskutovat změnu nastavení pogumování a nechat tuto proměnnou konstantní, aby se připravovaly setupy, trénovalo i závodilo na stejných podmínkách přilnavosti.
 
24.10.2018, 11:20 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Martin Slezar napsáno:]
Ladislav Skřišovský napsáno:

Zprava z chatu:
Ladislav Skřišovský - 23:31
Admini, dotaz na vas.. Delalo se neco s trati Mexiko na B serveru mezi 22.10. a 23.10.? .. ta trat dnes, cili 23.10. sedi uplne jinak, nez vcera. Diky za info.

Kluci, jeste k ty trati. Udelal jsem pred chvili asi 3 merene kola a snad vsechny byly o vice nez 6 desetin rychlejsi, nez kola vcerejsi. To posledni jsem dal temer o sekundu. Kam smeruji.. Testujeme, delame sety, zvykame si na trat a pak se pred Q se restartne server a je vse jinak. Muzeme/umime pogumovat trat na nejakou hodnotu, kterou zafixujeme a uz s ni pak nehybeme? Co mi z toho totiz plyne je, ze test na serverech nema takovou vahu, jako kdyz testuji na lokale, kde neni provoz a tedy mam defacto stale stejne pogumovanou trat, ktera notabene bude odpovidat stavu v Q, kdy se nejaky cas pred 20:00 restartuje server.

Zaroven kdyz tohle resim, zeptam se jeste na aktualni nastaveni serveru. Pri CF1L_2018_R5_1 v1.0 vznikly nove moznosti RealRoad, a to:
- 75as
- 75new
- 75rr
Samozrejme temer kazdemu bude evokovat pouziti 75new, nicmene rad bych si toto overil u vas, at uz z vyse uvedeneho, nebo jen pro vlastni potrebu simulace zavodu.

Moc diky.

V podstatě jsme s adminama něco podobného řešili těsně před začátkem VC USA A, protože jsme museli restartovat server, z důvodu výpadku TV pluginu. Nejprve by bylo třeba vysvětlit i pro ostatní rozdíly v 75as, 75new, 75rr, nebo přímo prodiskutovat změnu nastavení pogumování a nechat tuto proměnnou konstantní, aby se připravovaly setupy, trénovalo i závodilo na stejných podmínkách přilnavosti.
[/toggle]

Dobre. Chapu tedy spravne, ze v brzkem terminu, kdy vedeni ustanovi zafixovanou funkcnost pogumovani s konstantni hodnotou, budete nas informovat, vcetne vysvetleni tech trech sad pogumovani.
Diky Martine za info.
 
24.10.2018, 12:30 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Ladislav Skřišovský napsáno:]
Zprava z chatu:
Ladislav Skřišovský - 23:31
Admini, dotaz na vas.. Delalo se neco s trati Mexiko na B serveru mezi 22.10. a 23.10.? .. ta trat dnes, cili 23.10. sedi uplne jinak, nez vcera. Diky za info.

Kluci, jeste k ty trati. Udelal jsem pred chvili asi 3 merene kola a snad vsechny byly o vice nez 6 desetin rychlejsi, nez kola vcerejsi. To posledni jsem dal temer o sekundu. Kam smeruji.. Testujeme, delame sety, zvykame si na trat a pak se pred Q se restartne server a je vse jinak. Muzeme/umime pogumovat trat na nejakou hodnotu, kterou zafixujeme a uz s ni pak nehybeme? Co mi z toho totiz plyne je, ze test na serverech nema takovou vahu, jako kdyz testuji na lokale, kde neni provoz a tedy mam defacto stale stejne pogumovanou trat, ktera notabene bude odpovidat stavu v Q, kdy se nejaky cas pred 20:00 restartuje server.

Zaroven kdyz tohle resim, zeptam se jeste na aktualni nastaveni serveru. Pri CF1L_2018_R5_1 v1.0 vznikly nove moznosti RealRoad, a to:
- 75as
- 75new
- 75rr
Samozrejme temer kazdemu bude evokovat pouziti 75new, nicmene rad bych si toto overil u vas, at uz z vyse uvedeneho, nebo jen pro vlastni potrebu simulace zavodu.

Moc diky.
[/toggle]

Asi takhle. Na servru bylo nastaveno původně 75rr (to bylo v tý trati už před úpravou, i to 75as), který je zjevně divný. Přenastavil jsem to na 75new, který jsem udělal při úpravách trati já. To je tam od předevčírka a bude už pořád.

Ex Big Mac Boss

 
24.10.2018, 12:55 - Martin Slezar - Administrator - 997 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:]
Ladislav Skřišovský napsáno:

Zprava z chatu:
Ladislav Skřišovský - 23:31
Admini, dotaz na vas.. Delalo se neco s trati Mexiko na B serveru mezi 22.10. a 23.10.? .. ta trat dnes, cili 23.10. sedi uplne jinak, nez vcera. Diky za info.

Kluci, jeste k ty trati. Udelal jsem pred chvili asi 3 merene kola a snad vsechny byly o vice nez 6 desetin rychlejsi, nez kola vcerejsi. To posledni jsem dal temer o sekundu. Kam smeruji.. Testujeme, delame sety, zvykame si na trat a pak se pred Q se restartne server a je vse jinak. Muzeme/umime pogumovat trat na nejakou hodnotu, kterou zafixujeme a uz s ni pak nehybeme? Co mi z toho totiz plyne je, ze test na serverech nema takovou vahu, jako kdyz testuji na lokale, kde neni provoz a tedy mam defacto stale stejne pogumovanou trat, ktera notabene bude odpovidat stavu v Q, kdy se nejaky cas pred 20:00 restartuje server.

Zaroven kdyz tohle resim, zeptam se jeste na aktualni nastaveni serveru. Pri CF1L_2018_R5_1 v1.0 vznikly nove moznosti RealRoad, a to:
- 75as
- 75new
- 75rr
Samozrejme temer kazdemu bude evokovat pouziti 75new, nicmene rad bych si toto overil u vas, at uz z vyse uvedeneho, nebo jen pro vlastni potrebu simulace zavodu.

Moc diky.


Asi takhle. Na servru bylo nastaveno původně 75rr (to bylo v tý trati už před úpravou, i to 75as), který je zjevně divný. Přenastavil jsem to na 75new, který jsem udělal při úpravách trati já. To je tam od předevčírka a bude už pořád.
[/toggle]
Parada Jachyme. Jeste bych te poprosil, vysvetli prosim jak se to tedy bude chovat. Kolik pogumovani je po restartu serveru, jestli se pogumovani navysuje nebo spadne opet na 75 po prepnuti treba na Q nebo R. Popripade pokud to bude konstantni bez ovlivneni session a restartu, tak na kolika procentech se jezdi. Diky
 
24.10.2018, 13:38 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Je nastaveno teď 75%, po každym restartu bude zas počáteční hodnota pogumování 75%. Pokud se pojede dál (kvalda, warmup, závod) tak se to bude zvyšovat zas až do restartu servru nebo tréninku. Předtím bylo jakoby taky 75, ale ten soubor je nějakej vadnej, takže ta trať byla čistá. Navíc teď ta stopa je i vidět.

Ex Big Mac Boss

 
24.10.2018, 17:45 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Abych to ještě dovysvětlil. To 75% je jen teorie, je to dělany tak, že se 20 AI oslů pustí na trať a nechaj se tam 10 minut kroužit se zrychlením nagumování 10x. Takže je tam stopa, kterou by tam z čistý tratě vyjezdil Láďa Skrišovský sám za 2000 minut (20AI x 10minut x 10zrychlení). Tak a tahle stopa je tam pokaždý, když se restartuje server nebo trénink. Pokud se pokračuje do další session, tak se to nagumování zvětšuje, ovšem myslím si, že už to není při těchle hodnotách pak poznat. Nejvíc je poznat nagumování na čistý trati, a tu my nikdy nemáme, krom minulýho tejdne, kde byl načtenej špatnej soubor. Takže Láďo, neměj obavy z neregulérních podmínek. Navíc, všichni máme tu trať v danej okamžik nagumovanou stejně, ať na 0 nebo na 100%.

Ex Big Mac Boss

 
24.10.2018, 19:10 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:]
Abych to ještě dovysvětlil. To 75% je jen teorie, je to dělany tak, že se 20 AI oslů pustí na trať a nechaj se tam 10 minut kroužit se zrychlením nagumování 10x. Takže je tam stopa, kterou by tam z čistý tratě vyjezdil Láďa Skrišovský sám za 2000 minut (20AI x 10minut x 10zrychlení). Tak a tahle stopa je tam pokaždý, když se restartuje server nebo trénink. Pokud se pokračuje do další session, tak se to nagumování zvětšuje, ovšem myslím si, že už to není při těchle hodnotách pak poznat. Nejvíc je poznat nagumování na čistý trati, a tu my nikdy nemáme, krom minulýho tejdne, kde byl načtenej špatnej soubor. Takže Láďo, neměj obavy z neregulérních podmínek. Navíc, všichni máme tu trať v danej okamžik nagumovanou stejně, ať na 0 nebo na 100%.
[/toggle]

Diky za vysvetleni Jachyme. Protoze ale B skupina zacina jako prvni, a jak uz par lidi zminovalo, nemaji A jezdci prostor na to, aby vse vcas pro sve Beckare doladili vcas, jsme my 'amateri' odkazani na situaci nekonzistentnich podminek. Rozumim ti, ze je to pro kazdeho stejne, ale nechapu, proc je zaple to navysovani pogumovani, ktere prave tuto nekonzistenci urcuje. Proc tam neni konstantne 75new (za Real Road Time Scale - Static)? Jaky je duvod navysovani? Kdybych byl ostrileny Ackar, asi mavnu rukou, ale takto jsou pro mne konstantni podminky docela dulezite.
 
24.10.2018, 19:38 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Nevim, prostě jsme to před 4 závodama takhle nastavili a jelo se.

Ex Big Mac Boss

 
24.10.2018, 19:42 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:]
Nevim, prostě jsme to před 4 závodama takhle nastavili a jelo se.
[/toggle]

Dobre.. zpet k vyvolani tematu a vlastne me prvni otazce, zda-li je v pohode, ze jeden den to jede vsem s nejlepsimi casy na 1:15.xxx a den druhej na 1:14.xxx .. Proc je to tak?.. na co si mam zvyknout.. na prvni den?.. na druhej?
Pojdme to tema prosim dotahnout do konce, potrebuji mit jasno, jinak zase neusnu
 
24.10.2018, 20:02 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Je to jen o tom, ze tam byl nahranej vadnej soubor Real road, kterej sice v názvu má 75%, ale ve skutecnosti na trati je h.o.v.n.o. Takže teď je tam ten správnej soubor a podmínky jsou stejné jako 4 předchozí závody. Děkuji za pozornost.

PS:
Ještě jednou se mě na něco ohledně tohodle zeptej, že ti je to nejasný, a skončím buď já, nebo ty.

Ex Big Mac Boss

 
24.10.2018, 20:06 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:]
Je to jen o tom, ze tam byl nahranej vadnej soubor Real road, kterej sice v názvu má 75%, ale ve skutecnosti na trati je h.o.v.n.o. Takže teď je tam ten správnej soubor a podmínky jsou stejné jako 4 předchozí závody. Děkuji za pozornost.

PS:
Ještě jednou se mě na něco ohledně tohodle zeptej, že ti je to nejasný, a skončím buď já, nebo ty.
[/toggle]

Ono je to nejasne hodne lidem, jen se nikdo nepta verejne. Proc? .. nevim. Jachyme, dekuji za vycerpavajici odpovedi a dej se do klidu, tyhle situace hrotis zbytecne. Kdyby si to vysvetlil jasne, je to cajk. Ale to si neudelal ani ted.
 
24.10.2018, 21:19 - Radan Hodek - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Mě by naopak přišlo celkem zajímavější, když by ty podmínky nemusely být stále otrocky stejné. Když by na to přišlo, stále stejné podmínky na absolutní nacvičení sterilních podmínek nejsou ani v reálu. Jeden den je chladněji, další tepleji a o to je to pak zajímavější loterie a není hned všechno nalajnované jak někde v laboratoři. Aby tam byla nula, jak se to nedopatřením stalo, tak to ja až moc odchylka, ale začínat na solidním nagumování a pak tam nechat menší vývoj tratě, tak je to tak trochu místo vypnutého počasí. Není přeci nějak úplně cílem, vědět dopředu jak jsou rozložené síly do nejmenších detailů, proč nemít nějakou tu proměnnou k dispozici. Navíc to ta hra má v sobě takto nastavené jako možnost, tak to je v podstatě jeden ze záměrů jejích autorů. Ale za mě nelobuji za žádný konkrétní názor jak to nastavit.
 
24.10.2018, 21:41 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 623 Příspěvky
[toggle=Radan Hodek napsáno:]
Mě by naopak přišlo celkem zajímavější, když by ty podmínky nemusely být stále otrocky stejné. Když by na to přišlo, stále stejné podmínky na absolutní nacvičení sterilních podmínek nejsou ani v reálu. Jeden den je chladněji, další tepleji a o to je to pak zajímavější loterie a není hned všechno nalajnované jak někde v laboratoři. Aby tam byla nula, jak se to nedopatřením stalo, tak to ja až moc odchylka, ale začínat na solidním nagumování a pak tam nechat menší vývoj tratě, tak je to tak trochu místo vypnutého počasí. Není přeci nějak úplně cílem, vědět dopředu jak jsou rozložené síly do nejmenších detailů, proč nemít nějakou tu proměnnou k dispozici. Navíc to ta hra má v sobě takto nastavené jako možnost, tak to je v podstatě jeden ze záměrů jejích autorů. Ale za mě nelobuji za žádný konkrétní názor jak to nastavit.
[/toggle]

zaujímavé určite, ale keď trénuješ, je lepšie, keď sa to mení čo najmenej (najlepšie vôbec), aby si lepšie videl, ako fungujú zmeny na setupe a strávil pri tom relatívne rozumný čas.. lebo ešte je možnosť trénovať offline, ktorú využívajú viacerí čím ďalej tým viac, tam sú asi podmienky nemenné, neviem, nejazdil som, len si myslím smiling ale to je skôr na škodu, keď máme nonstop servery
 
24.10.2018, 22:05 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Lada, jednoducho sa stala chyba, je opravena a hotovo. Co sa tyka postupneho zrychlovania tak je to funkcia samotneho rF a pochybujem ze sa da tak lahko vypnut. 4 preteky to bolo v poriadku teraz sa stala mala chyba a po oprave je to zase v pohode, netreba nic menit a prenastavovat.
Takisto ako Radan si myslim ze netreba vzdy konstantne podmienky, vacsia sranda by bola keby na zaciatku tyzdna bola nepogumovana a postupne sa pogumovavala. amused ale chapem dovody preco to vacsina tak nechce.
Suhlasim s Jarom ze sa nam tu rozmohlo testovanie na vsetkych moznych serveroch len nie na ligovych co je naozaj na skodu ale s tym sa neda nic robit.
 
24.10.2018, 23:04 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:]
Lada, jednoducho sa stala chyba, je opravena a hotovo. Co sa tyka postupneho zrychlovania tak je to funkcia samotneho rF a pochybujem ze sa da tak lahko vypnut. 4 preteky to bolo v poriadku teraz sa stala mala chyba a po oprave je to zase v pohode, netreba nic menit a prenastavovat.
Takisto ako Radan si myslim ze netreba vzdy konstantne podmienky, vacsia sranda by bola keby na zaciatku tyzdna bola nepogumovana a postupne sa pogumovavala. amused ale chapem dovody preco to vacsina tak nechce.
Suhlasim s Jarom ze sa nam tu rozmohlo testovanie na vsetkych moznych serveroch len nie na ligovych co je naozaj na skodu ale s tym sa neda nic robit.
[/toggle]

To, co pise Jaro, dava naprosty smysl a za mne souhlas. Trenovat offline je pro mne reseni.
Marosi, nelibi se mi tve caste 'hotovo'. Proste jsem se zeptal a nikdo mi neni schopen jasne odpovedet. Jestli mas pocit, ze dokazes 'managersky' vec rozstrelit slovem 'hotovo', chtel bych te mit v tymu. Jachym ma asi pocit, ze tak ucinil, za nekolik lidi vsak jeho pocit nesdilime. Za mne 'tecka'.
Co se tyce Radanovych skills a jeho choutek k promenlivym podminkam.. jasne, Radan je ostrileny a kdyby mel rychlost, urcite by patril do A skupiny. Jenze asi nechapete jednu vec! .. nejde o promenlive podminky v zavode!!! .. ale v TESTu!!! ... Ja uz fakt nevim, jak vam to mam vysvetlit. .. nazdar

 
24.10.2018, 23:42 - Radan Hodek - Pilot F1 - 89 Příspěvky
No já to myslel tak, že právě i v přípravě jsou přirozeně proměnlivé podmínky. Teď například v reálu v USA, dny před závodem myslím že pršelo, a na závod neměl žádný tým jasno, jak vůbec budou fungovat pneu a byl to celkem zajímavý závod. A pátek ani sobota nebyl den závodu, o tom nikdo nepíše. Přeci v životě není 6 dní stejně a v neděli jinak. Každopádně nechápu Láďo, proč to nebereš víc s nadhledem, přeci není nic proti ničemu, napsat svůj pohled na věc. Já chápu, že je podstatou věci, když tomu člověk věnuje plno času a energie, že je super zúročit to v dobrý výsledek (podmínkou je mít vypiplaný set) a fakt je obdivuhodné, jak jsi se dostal kvalitativně mezi top jezdce, v tom máš můj obdiv. Určitě je velkou předností připravovat se s velkou pečlivostí, ale v životě ani ve hře, která ten život tak nějak simuluje v jakési nadstavbě a právě tím je přitažlivá, té sterility zrovna moc není a když je, je to něco jako bezbarvá rutina, ale nikoho nenutím, dívat se na to touto optikou. Top přípravě určitě sluší mít vše co nejlépe vyladěné, ale všeobecně podmínky většinou spíš takové nebývají než bývají. Přitom nemám rozhodně nic proti je zde bezevšeho vytvořit, proč ne, ale taky proč ano.
 
25.10.2018, 07:35 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Lada 4. Zavody po sebe boli podmienky konstantne na testovanie. Nikto sa nestazoval, vsetko fungovalo tak ako bolo dohodnute pred sezonou a tak to bude fungovat aj dalej. Este raz, Mexiko bola vynimocna situacia kde sa omylom nahral zly subor. Neviem co tu viac chces stale riesit. Nastavovanie trati riesi jachym, preto ti nikto iny nevedel dat odpoved na to preco taky rozdiel. Jachym prisiel, dal ti odpoved a vysvetlil ako to funguje. A ano uzavrel som to slovom hotovo lebo problem bol identifikovany, vyrieseny a vysvetleny a vratili sme sa do stavu predchadzajucich 4 zavodov kedy to fungovalo spravne. Neviem este co viac treba okolo toho riesit stale. Su tu ine vaznejsie problemy s ktorymi zapasime.
 
25.10.2018, 08:04 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:]
Lada 4. Zavody po sebe boli podmienky konstantne na testovanie. Nikto sa nestazoval, vsetko fungovalo tak ako bolo dohodnute pred sezonou a tak to bude fungovat aj dalej. Este raz, Mexiko bola vynimocna situacia kde sa omylom nahral zly subor. Neviem co tu viac chces stale riesit. Nastavovanie trati riesi jachym, preto ti nikto iny nevedel dat odpoved na to preco taky rozdiel. Jachym prisiel, dal ti odpoved a vysvetlil ako to funguje. A ano uzavrel som to slovom hotovo lebo problem bol identifikovany, vyrieseny a vysvetleny a vratili sme sa do stavu predchadzajucich 4 zavodov kedy to fungovalo spravne. Neviem este co viac treba okolo toho riesit stale. Su tu ine vaznejsie problemy s ktorymi zapasime.
[/toggle]

Ok, diky Marosi.Parkrat jsem to s nekym resil na TS a myslim, ze to bylo naposledy s tebou, Jirim, .. nevim, kdo byl jeste na poslednim test race, ktery byl v USA. A jak spravne rikas, nikdo na vznesene dotazy, nejen ode mne, nemel odpoved.
Nuze, ja zkratka cekal strucnou a jasnou odpoved typu:

Pri restartu se pouziva: 75new
Pogumovani tratii: neni staticke, nasazuje se 10AI, kteri to gumuji, pak se vrstva do restartu gumuje do 100%
Vysvetleni extremu na Mexiku: podstrceni chybneho souboru

Nic vic.. Pak jsem chtel samozrejme resit ten bod 2 ... ale na to uz nemam silu (Jachym svuj vstup ukoncil, ty jsi byl definitivne rovnez rozhodnut). Diky tedy vsem za odpovedi, treba nekdy vznikne diskuze, proc a jak zafixovat TEST pogumovani trati.

Diky panove a pekny den vsem.

.. jen jeste poznamka.. Treba mam ten dar, ze muj textovy vstup vypada, jako bych do nekoho schvalne stoural. Neni tomu tak, chci zkratka vedet co nejvic informaci, ktere mi mohou lecos osvetlit (pouzivam par vlastnich aplikaci na vypocty ruznych veci). A myslel jsem, ze je liga transparentni a lidi by meli vedet, co jak kde a proc funguje.. alespon jsem to tak vnimal. Cili prosim, az zas napisu nejakou vetu, neberte to jako utok, ale opravdu jen jako otazku zvedaveho studenta.


 
25.10.2018, 08:53 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
To jsou diskuze... smiling Stopu bych vám vypnul úplně, pogumování reálné, pomocníky zakázal, povinné hallo a pohled z kokpitu, zamknout set, ať mají všichni stejné podmínky. To by byla zábava... a nemuseli by se řešit blbosti...
 
25.10.2018, 09:05 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Aby som uviedol veci na pravú mieru...v pondelok poobede sme ja, Láďa a Lukáš trénovali na Bčkovom serveri, chalani už mali set, ktorý bol postavený presne na to pogumovanie, ktoré bolo na serveri už viac ako týždeň, časy sme mali - ja tesne pod 1:14 a chalani približne 1:14,5. Potom sme skončili, no okolo 1 v noci bol Lukáš znova jazdiť a zrazu píše do skupiny že nevie čo sa stalo ale je o vyše sekundy rýchlejší, nikto sme nechápali. Ja som si ku tomu ráno sadol na 10 minút a už v druhom meranom kole som bol o 7 desatín rýchlejší, a to som to nijak nehrotil. Nevedel som si to vysvetliť, set sme vôbec nemenili. Potom večer jazdil aj Láďa a tiež bol rýchlejší a tak sme sa zhodli že to náhoda nebude, tak sa Láďa vraj na TS niekoho pýtal že čo sa stalo, no ak som dobre rozumel tak sa odpovede nedočkal a tak to napísal sem. Nikomu nevyčítam že sa na to prišlo až po týždni, Bčkari si takéto veci väčšinou nevšimnú a Ačkari sa pripravovali na svoje preteky, no keď sa na to prišlo a opravilo tak by nebolo odveci o tom dať nejakým spôsobom vedieť, že sorry chlapi, stala sa taká vec že v trati bol chybný súbor, realroad mala byť na 75% ale kvôli tej chybe bola na 0%, tak sme to opravili. Lebo fakt sme si to nevedeli vysvetliť a ak by sa v tom Láďa nešpáral, tak by sa o tom vôbec nevedelo, čo by bola hlavne pre Bčkarov podľa môjho názoru rana pod pás. Nie je hanba, že sa chyby nájdu, sme na rF2 nováčikovia, takže by sa o tom malo informovať aj nás, obyčajných členov, nie len interne medzi adminmi. Každopádne za celý tím ďakujem, že sa chyba našla a bola vyriešená, takisto aj za objasnenie celej situácie.
 
25.10.2018, 09:14 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 623 Příspěvky
[toggle=Robert Konrád napsáno:]
To jsou diskuze... smiling Stopu bych vám vypnul úplně, pogumování reálné, pomocníky zakázal, povinné hallo a pohled z kokpitu, zamknout set, ať mají všichni stejné podmínky. To by byla zábava... a nemuseli by se řešit blbosti...
[/toggle]

jasné, a kúpme si všetci rovnaké PC a zaobstarajme rovnaký internet, ideálne je ešte sedieť v rovnakom sedadle amused
 
25.10.2018, 09:18 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Robert Konrád napsáno:

To jsou diskuze... smiling Stopu bych vám vypnul úplně, pogumování reálné, pomocníky zakázal, povinné hallo a pohled z kokpitu, zamknout set, ať mají všichni stejné podmínky. To by byla zábava... a nemuseli by se řešit blbosti...


jasné, a kúpme si všetci rovnaké PC a zaobstarajme rovnaký internet, ideálne je ešte sedieť v rovnakom sedadle amused
[/toggle]
Zabudol si na volant amused
 
25.10.2018, 09:28 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
ak som spravne pochopil tvoj bod 2 bol o tom nech sa nastavi 75 percent a necha sa to a dalej sa neyvzsuje.

Treba pochopit jednu vec. Real road ziadne percenta realne nema.Nie je za tym ziadny prepinac, ziadna nastavovacia konstanta. To ze my sme si to nazvali 75 percent je len nase pomenovanie. Je to proste nejaka hodnota pogumovania po ktorej sa trat v priebehu treningu este mierne zrychli ale uz to nie je nic vyznamne. Neexistuje ziadnych 100 percent pogumovania. Podla toho co sme zistili nie je vyvoj pogumovania linearny. Jeho vzvoj je nieco taketo kde x je cas resp mnozstvo jazdenia a y pogumovanie.
http://www.evlm.stuba.sk/~velichova/PREDNASKY/images3/obr3.gif

Samozrejme rFactor si to pocita daleko zlozitejsie a nechci odomna vediet ako. Tak ako povedal jachym my sme urobili to ze sme AI nechali najzdit to podla navodov niekde do oblasti kde sa krivka stava relativne plochou. A tam zaciname. Viac transparentnejsie vysvetlenie a blizsi popis fungovania ti uz fakt dat neviem. Ak ti nestaci napis vyvojarom rFactoru nech ti poslu algoritmus akym sa to pocita amused

Robo,
realne pogumovanie by bolo super ale pripadne restarty a podobne bz boli problem. Riesenim by bolo jedine tam nastavit na zaciatku green track a nechat ju pocas celeho tyzdna zrychlovat pogumovavanim ale to by zase nikto nechcel trenovat online lebo sa mu to tam smyka. Pomocnici su zakazany myslim. TC je povolena na low ale pochybujem ze to niekto z A ma zapnute. Pohlad. Na jednu stranu beriem ale na druhu je to tazsie hlavne pri orientacii v subojoch, co moze viest k velkym havariam a pokazeniu zabavy. Ale mozeme sa o tom do buducej sezony pobavit a zistit zaujem. Ver mi ze keby som mal hovorit sam za seba co nema cas a nevie ako upravovat set, tak som uplne za to aby sa zamkol ale z pohladu ligy a simulacie ako takej je to nezmysel. Kazdy nech si prisposobi sebe co ako potrebuje.

 
25.10.2018, 10:52 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:]
ak som spravne pochopil tvoj bod 2 bol o tom nech sa nastavi 75 percent a necha sa to a dalej sa neyvzsuje.

Treba pochopit jednu vec. Real road ziadne percenta realne nema.Nie je za tym ziadny prepinac, ziadna nastavovacia konstanta. To ze my sme si to nazvali 75 percent je len nase pomenovanie. Je to proste nejaka hodnota pogumovania po ktorej sa trat v priebehu treningu este mierne zrychli ale uz to nie je nic vyznamne. Neexistuje ziadnych 100 percent pogumovania. Podla toho co sme zistili nie je vyvoj pogumovania linearny. Jeho vzvoj je nieco taketo kde x je cas resp mnozstvo jazdenia a y pogumovanie.
http://www.evlm.stuba.sk/~velichova/PREDNASKY/images3/obr3.gif

Samozrejme rFactor si to pocita daleko zlozitejsie a nechci odomna vediet ako. Tak ako povedal jachym my sme urobili to ze sme AI nechali najzdit to podla navodov niekde do oblasti kde sa krivka stava relativne plochou. A tam zaciname. Viac transparentnejsie vysvetlenie a blizsi popis fungovania ti uz fakt dat neviem. Ak ti nestaci napis vyvojarom rFactoru nech ti poslu algoritmus akym sa to pocita amused

Robo,
realne pogumovanie by bolo super ale pripadne restarty a podobne bz boli problem. Riesenim by bolo jedine tam nastavit na zaciatku green track a nechat ju pocas celeho tyzdna zrychlovat pogumovavanim ale to by zase nikto nechcel trenovat online lebo sa mu to tam smyka. Pomocnici su zakazany myslim. TC je povolena na low ale pochybujem ze to niekto z A ma zapnute. Pohlad. Na jednu stranu beriem ale na druhu je to tazsie hlavne pri orientacii v subojoch, co moze viest k velkym havariam a pokazeniu zabavy. Ale mozeme sa o tom do buducej sezony pobavit a zistit zaujem. Ver mi ze keby som mal hovorit sam za seba co nema cas a nevie ako upravovat set, tak som uplne za to aby sa zamkol ale z pohladu ligy a simulacie ako takej je to nezmysel. Kazdy nech si prisposobi sebe co ako potrebuje.
[/toggle]


Maroš, tohle se simulací nemá nic společnýho... A co se týče toho pohledu, ty, co jezdí z T-cam si myslím zaviní víc nehod, než ty co jezdí z kokpitu, protože ty z kokpitu si právě proto, že nemají takový přehled, nedovolí to, co si dovolí T- cameráři... A jěště ke stopě, čím je vyjetější, tím je to arkádovější a opět se to vzdaluje realitě... To že jezdíme o 10s rychleji, než real to jen potvrzuje...

p.s.: moc by mě zajímalo, s ohledem na počet cutu v Austinu při závodě, jestli víc cutu mají T-cameráři, nebo ti, co jezdí z kokpitu a s hallo....
 
30.10.2018, 18:06 - Martin Frajka - Pilot F1 - 94 Příspěvky
No tak v Mexiku B to bol teda s tým realroad už extrém, oproti tréningom pneumatiky vydržali o 4 kolá dlhšie na jeden stint a to už bolo teda na úplne iné nastavenie a stratégie ako v tréningu bolo vidieť, že viac pilotov s tým teda nepočítalo čo som pozeral. Teda to celkom fajn aj zamiešalo poradím. Ako všetci mali rovnaké podmienky ale takéto veľké zmeny v trati mi už prídu nereálne... možno je Mexiko špecifická trať a prejavilo sa to preto viac ale neviem je to už divné ...to aby si človek robil minimálne dve nastavenia podľa toho koľko ludí pred pretekom gumuje trať a ako dlho. amused Ja som toto doteraz nejak neriešil a aj som nato doplatil v Mexiku aj v USA no teraz si už dám nato pozor. P.S. v USA to robilo napr. dve kola k dobru v preteku...