Všeobecná diskuze Silvertone


05.03.2019, 18:37 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
Ah jo, zasa ide Mercedes rozpútať diskusiu amused Hoši už dlhšiu dobu sa zamýšľam nad pojmom ‚‚neoprávnené V‘‘ a stále som neprišiel na jeho význam. Predsa príkaz ‚‚V‘‘ znamená PODNET na vyšetrenie nejakej situácie, keď si jazdec nie je istý, čo sa práve udialo. Prečo, by sa mal za PODNET na vyšetrovanie mal dostávať trest? Veď nikto nežiada tvrdý trest za každé ‚‚Véčko‘‘, ktoré podá. Len chce, aby sa na to maršál pozrel. To je celé. Ja sám uznávam, že Martinovo ‚‚V‘‘ bolo zbytočné, pretože tú chybu podľa mňa spravil sám a keby zrovna nekomentujem, tak sa so mnou poradí, či ho napísať alebo nie a určite by som mu povedal nech to nechá tak. Irena neurobila nič zlé.

No a ďalšiu vec, ktorú som nie úplne pochopil je to, že Martin dal tento podnet neoprávnene už po niekoľkýkrát. Ak sa nemýlim, tak v Rakúsku to spravil iba raz a jazdec, ktorého sa to týkalo dostal napomenutie - takže evidentne to zmysel malo. Každopádne nejaké tri pozície na štarte sú mne a asi aj jemu úplne ukradnuté, veď je to malinký trest. Ide len o to, že sme tomu neporozumeli a chceli by sme tento pojem viac objasniť.

MB10

 
05.03.2019, 18:40 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
Okej až teraz som si všimol príspevok Martina Slezara. amused Ale tak ak k tomu má niekto čo povedať, tak kľudne amused

MB10

 
05.03.2019, 18:54 - Martin Slezar - Administrator - 997 Příspěvky
[toggle=Martin Bruňanský napsáno:]
Okej až teraz som si všimol príspevok Martina Slezara. amused Ale tak ak k tomu má niekto čo povedať, tak kľudne amused
[/toggle]
Martine chápu, myslím, že by něco takového nikdo neřešil, kdyby se něco stalo, sebemenší kontakt nebo i vytlačování, vyvážení. Martin byl ale daleko od kohokoli a udělal jen a jen svoji chybu. To není důvod jakkoli chatovat a rušit ostatní... viz. poslední závod sk.A kde to byl extrém a myslel jsem že si tak dají všichni pozor.. Prostě se nám tady rozmáhá něco co nemá s fair play nic společného a pak poslouchám, že s tím nic neděláme. Sám víš jak to ruší, tak chceme eliminovat alespoň ty naprosto zbytečné - neoprávněné.
 
05.03.2019, 20:05 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 196 Příspěvky
Síce sa to netýka týchto pretekov, ale dám to sem. Na štarte VC Rakúska, kde sme čakali dosť dlho a začali sme všetci dymiť, podal som žiadosť o reštart, ktorá bola posúdená ako neoprávnená, a dostal som "upozornenie". Aj keď som sa neodvolal, tak myslím, že táto žiadosť bola oprávnená. Každá sekunda, kedy nám dymí motor skracuje jeho životnosť. Po štarte, keď pred vami všetci dymia, nevidíte poriadne ani do T1. To, že sa niekto nevie postaviť na štart je tiež dôvod na prešetrenie... Naozaj je to až také ťažké? smiling
 
05.03.2019, 20:27 - Petr Řehák - Pilot GP2 - 76 Příspěvky
Tomáši ahoj, že jsem tak zvědavý, kolik jsi měl chladič? Zatím ahoj
 
05.03.2019, 20:28 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 196 Příspěvky
[toggle=Petr Řehák napsáno:]
Tomáši ahoj, že jsem tak zvědavý, kolik jsi měl chladič? Zatím ahoj
[/toggle]
4 alebo 5....dymil celý predok poľa, nebola to chyba u mňa.
 
05.03.2019, 20:32 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Bylo to zavedeno kvůli jezdcům, kteří v prvním kole vlastní chybou něco podělali, a aby bylo 5 zádostí o restart, tak ho chtěli taky. Dalším důvodem byla jistá dvojice kolegů, kteří se snad "V" naučili mačkat rychleji, než se něco stalo a během závodu byli schopni žádat 5xV, přitom z toho 4x to zavinili sami. Kdyby nic nemačkali, a v klidu si po závodě prohlídli záznam a pak dali protest, tak by pak maršál nemusel pořád někam přetáčet přenos a koukat, že se vlastně nic nestalo. A tenhle případ Martina Antola je úplně ukázkový neoprávněný "V", to se na mě nezlobte, z kilometru to tam pustí, pak se sám přetočí.

A ještě by mě zajímalo, co to je malý cut a velký cut, to je pro mě novinka.

Ex Big Mac Boss

 
05.03.2019, 20:46 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 196 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:]
Bylo to zavedeno kvůli jezdcům, kteří v prvním kole vlastní chybou něco podělali, a aby bylo 5 zádostí o restart, tak ho chtěli taky. Dalším důvodem byla jistá dvojice kolegů, kteří se snad "V" naučili mačkat rychleji, než se něco stalo a během závodu byli schopni žádat 5xV, přitom z toho 4x to zavinili sami. Kdyby nic nemačkali, a v klidu si po závodě prohlídli záznam a pak dali protest, tak by pak maršál nemusel pořád někam přetáčet přenos a koukat, že se vlastně nic nestalo. A tenhle případ Martina Antola je úplně ukázkový neoprávněný "V", to se na mě nezlobte, z kilometru to tam pustí, pak se sám přetočí.

A ještě by mě zajímalo, co to je malý cut a velký cut, to je pro mě novinka.
[/toggle]
Tiež sa mi to zdá divné... Je niečo nové v pravidlách, čo nebolo oznámené?
 
05.03.2019, 21:44 - Patrik Novotný - Pilot F1 - 158 Příspěvky
Ja měl chladic 4 a byl sem jeden z prvnich komu prestal coudit motor a to sem stal na miste jako první
 
05.03.2019, 21:50 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:]
Bylo to zavedeno kvůli jezdcům, kteří v prvním kole vlastní chybou něco podělali, a aby bylo 5 zádostí o restart, tak ho chtěli taky. Dalším důvodem byla jistá dvojice kolegů, kteří se snad "V" naučili mačkat rychleji, než se něco stalo a během závodu byli schopni žádat 5xV, přitom z toho 4x to zavinili sami. Kdyby nic nemačkali, a v klidu si po závodě prohlídli záznam a pak dali protest, tak by pak maršál nemusel pořád někam přetáčet přenos a koukat, že se vlastně nic nestalo. A tenhle případ Martina Antola je úplně ukázkový neoprávněný "V", to se na mě nezlobte, z kilometru to tam pustí, pak se sám přetočí.

A ještě by mě zajímalo, co to je malý cut a velký cut, to je pro mě novinka.
[/toggle]

V skupine B máme s Martinom takú internú dohodu, že ak jazdec výjde za čiaru len veľmi tesne, fakt len pár cm, tak tento cut má "váhu" 0,3, t.j. že 3 tieto maličké cuty sa počítajú ako jeden normálny, takto to robíme už od polovice minulej sezóny, lenže vtedy sme ich v exceli zapisovali menšími číslami, pekne to vidno na limitoch z Maďarska http://ceskaf1liga.cz/index.php?site=forum_topic&topic=2156
 
05.03.2019, 21:51 - Martin Slezar - Administrator - 997 Příspěvky
[toggle=Tomáš Pošefko napsáno:]
Jáchym Švejnoha napsáno:

Bylo to zavedeno kvůli jezdcům, kteří v prvním kole vlastní chybou něco podělali, a aby bylo 5 zádostí o restart, tak ho chtěli taky. Dalším důvodem byla jistá dvojice kolegů, kteří se snad "V" naučili mačkat rychleji, než se něco stalo a během závodu byli schopni žádat 5xV, přitom z toho 4x to zavinili sami. Kdyby nic nemačkali, a v klidu si po závodě prohlídli záznam a pak dali protest, tak by pak maršál nemusel pořád někam přetáčet přenos a koukat, že se vlastně nic nestalo. A tenhle případ Martina Antola je úplně ukázkový neoprávněný "V", to se na mě nezlobte, z kilometru to tam pustí, pak se sám přetočí.

A ještě by mě zajímalo, co to je malý cut a velký cut, to je pro mě novinka.

Tiež sa mi to zdá divné... Je niečo nové v pravidlách, čo nebolo oznámené, či sa zase upravili pravidlá na mieru pretekom a potrebám?
[/toggle]
Tak jen krátké vysvětlení...
na poradě adminů a maršálů bylo dohodnuto jak kontrolovat cutty. Prozatím jsme se domluvili na jednotném posuzování.... cutt do cca šíře pneumatiky (s ohledem na typ zatáčky a získání časové výhody) bereme jako malý cutt a není třeba z toho dělat problém. Ale v případě, kdy to tam někdo pošle a jeho monopost jede evidentně mimo trať je prostě cutt.... dovoluji si říct, že zatím je posuzování konstantní pro obě skupiny.
 
05.03.2019, 22:12 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
[toggle=Tomáš Pošefko napsáno:]
Jáchym Švejnoha napsáno:

Bylo to zavedeno kvůli jezdcům, kteří v prvním kole vlastní chybou něco podělali, a aby bylo 5 zádostí o restart, tak ho chtěli taky. Dalším důvodem byla jistá dvojice kolegů, kteří se snad "V" naučili mačkat rychleji, než se něco stalo a během závodu byli schopni žádat 5xV, přitom z toho 4x to zavinili sami. Kdyby nic nemačkali, a v klidu si po závodě prohlídli záznam a pak dali protest, tak by pak maršál nemusel pořád někam přetáčet přenos a koukat, že se vlastně nic nestalo. A tenhle případ Martina Antola je úplně ukázkový neoprávněný "V", to se na mě nezlobte, z kilometru to tam pustí, pak se sám přetočí.

A ještě by mě zajímalo, co to je malý cut a velký cut, to je pro mě novinka.

Tiež sa mi to zdá divné... Je niečo nové v pravidlách, čo nebolo oznámené, či sa zase upravili pravidlá na mieru pretekom a potrebám?
[/toggle]

A áno, boli upravené na mieru kvôli potrebám, preto prakticky jediný potrestaný jazdec bol z tímu maršála a ten istý jazdec bol potrestaný aj za predbehnutie mimo trate, na ktoré nebol podaný žiaden protest. Proste maršál manipuluje s trestami ako mu to vyhovuje, preto by mohol niekto prebrať jeho pozíciu aby nemusel každé 2 týždne sedieť 3+ hodiny nad replayami a špekulovať ako si pravidlá ohnúť podľa seba, radšej nech si zajazdí 2 simulačky pretekov a kvalifikácie