Vyjádření jezdců po závodě – Šampionát ČF1LVC MEXIKA 5.11.2017


06.11.2017, 07:08 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 623 Příspěvky
Williams

Jaroslav Strišovský:
Do Mexika som si veril, s nastavením sa mi jazdilo výborne, čo ukázala aj Q a neveriacke komentáre súperov, ktoré ma potešili. Vsadil som všetko na prítlak, čo sa ukázalo ako príliš veľké riziko hlavne do štartu, kde som sa na dlhej rovinke prepadol o 4 miesta, mal som sa za niekoho zavesiť, no zaváhal som. V T1 som sa zľakol Nigrina, ktorý brzdil neskoro a prepustil som ďalšie 2 pozície. V tej chvíli som vedel, že víťazstvo je zrejme stratené, trpel som veľkou degradáciou a tak som chcel zastaviť až 3x a preto bol pôvodný plán od štartu súperom újsť, keďže väčšina nasadila hardy. No nestalo sa a ja som zastavil niekde z 5.-6. miesta..

Nakoniec sa to vyvinulo tak, že som bojoval a druhú pozíciu, bolo to trocha zaujímavé, ale strata bola vysoká a aj súper nešiel až tak pomaly, ako by som potreboval. Myslím, že v môj neprospech rozhodol hlavne štart, kde som stratil veľa pozícii a času, ktorý som už nedokázal dobehnúť. Veril som si, že by to mohlo výjsť aj na výhru, ale hlavne Aďo šiel bez chyby a tak aspoň konečne pódium. Celkom som si ten pretek užil, s jazdou som spokojný, s umiestnením až tak nie.

Ako tím si z Mexika odvážame dobré body, teším sa do Brazílie.
Na záver gratulácia všetkým, ktorí došli do cieľa.

Jaroslav Lištvan:
Tak dneska jsem nečekal, že by se v podstatě takové místo povedlo, takže relativní spokojenost. Ale od začátku,,,kvalifikace s očekáváním, nejlepší kolo to nebylo, ale i tak bych se do druhé části nedostal.

Start byl dobrý, jen jsem si po zahřívacím kole nezapl boost 2,,,takže jsem jel na jedničku a ten odpich nebyl takový. Následný propad se ale trošku podařilo spravit. V zácpě po startu se mi hrozně přehřívaly midy a docela mi to smýkalo. Z toho se vyklubaly i ty hodiny. Tímto jsem ztratil kontakt a nešlo se dotáhnout zpět. Frajka jel na hardech opravdu skvěle, nedokázal jsem ho stahovat. Největší chyba závodu byla ale, zbytečné prodlužování zastávek. Kdybych jel pokaždé o jedno kolo dříve, mohl jsem ušetřit dost sekund, abych na závěr udržel za sebou Rusináka a Koláře. Zkoušel jsem se ještě na Patrika dotáhnout, ale to jedno kolo mi ještě pak chybělo. Jinak bych skončil 6 a to by byl opravdu parádní výsledek, protože Mexiko opravdu nemám rád.

Před náma jsou nyní pro mě milejší tratě, tak uvidíme jak se bude dařit dále. Kdybych dojížděl v této konkurenci pokaždé do 10 místa, bylo by to skvělé.
 
06.11.2017, 16:01 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Force In The Air


Andrej Marečák - 1. miesto
Príprava na Mexiko bola dobrá, i keď už bolo trochu cítiť stratu motivácie a trénoval som predsalen trochu menej ako na ostatné preteky v tejto sezóne. Časy som mal však dobré, prekvapivo som bol rýchly tentokrát najmä v závodnom tempe, i keď aj v kvalifikačnom móde sa mi sem-tam podarilo zajazdiť rýchle kolo.

Kvalifikácia prebehla bez väčších problémov, na úroveň svojich top časov som sa nedostal, ale ani som to veľmi nečakal. Jirka bol znova veľmi rýchly, ale prekvapil Jaro , ktorý zašiel v Q2 neskutoné kolo a tak som skončil o pozíciu nižšie, ako som očakával. Po Jirkovom treste som sa síce dostal do prvého radu, ale opäť som neštartoval z PP, už ma to začína aj celkom štvať.

Na štarte som vedel, že to bude boj, bol som zmierený s tým, že stratím pozíciu na úkor Jirku Syrovatského, ale že sa zozadu prirúti aj Maťo Bruňanský, to ma prekvapilo. Nemal som šancu sa pred nimi udržať. Prvé kolo som mal pomalé, ale postupne som zahrial gumy a dostal sa do tempa. Nanešťastie, brzdili ma súboje s Maťom a Ondrejom. Nemal som dostatočnú topspeed nato, aby som sa po predbehnutí pred nimi aj udržal a tak som len vyčkával na svoju šancu. Z môjho pohľadu som za nimi stratil neskutočné množstvo času, ale v skutočnosti to nebolo až také zlé, keďže Jirka si nedokázal budovať vytúžený náskok. Potom sa zo zadu ešte prirútil rýchly Jaro. Keďže som si myslel, že bude rýchlejší a dokáže rýchlejšie predbehnúť Maťa Bruňanského ako ja, tak som mu svoju pozíciu prenechal. Nevedel som či mi to pomôže, ale nakoniec som na konci toho istého kola využil ich spoločného súboja a dostal sa na rovinke cez oboch. Vedel som, že ešte nemám vyhrané, keďže ma čakala ďalšia rovinka, ale nakoniec som si to dokázal ustrážiť. V technickej časti som sa Maťa striasol a začal som sa sústrediť na Ondreja, ktorý si už medzičasom vybudoval asi 4 sekundový náskok na našu skupinu a zároveň dobehol Jirku Syrovatského. Tomu akurát v tom čase padol rFactor na plochu a tak som sa dostal poľahky pred neho a naklonil tak misky váh na moju stranu. Ondrejovi už dochádzali pneumatiky a tak som ho dobehol a následne aj síce s ťažkosťami, ale predsa predbehol. Potom som už jazdil v podstate sám, snažil som sa budovať náskok, lebo som videl, že Jirka Syrovatský sa na mediumkách (myslel som si, že má hardy) trápi. Po 25 kolách som zašiel do boxov. V boxoch som strávil o dve sekundy viac ako som čakal (kvôli neviditeľnému poškodeniu), a tak som sa vrátil až za Jirku. Toho som však behol jedného kola dobehol a následne aj predbehol. Snažil som sa vybudovať si náskok, čo sa mi aj celkom darilo. Pred poslednou zastávkou to bolo cca 8 sekúnd.

V tom čase už bolo v podstate jasné obsadenie na pódiu, predbežne sme na ňom boli ja, Jirka a Jaro. Na poslednú zastávku sme zašli všetci traja v rovnakom kole a keďže bolo 9 kôl do cieľa, nasadili sme pochopiteľne softy. Bolo to zaujímavé, pretože sme mali každý inú stratégiu a aj iný setup. V tom momente som už vedel, že ak nespravím hlúposť, alebo ak mi nezlyhá auto, tak si prvé miesto udržím až do cieľa. Snažil som sa isť rozumne, trošku som šetril brzdy, pretože som si nebol istý tým, či vydržia do konca. Ale aj tak som si udržiaval viac-menej rovnaký náskok až do konca. Cieľom som prešiel na najlepšom možnom prvom mieste.

Z víťazstva mám radosť, pretože som ho po kvalifikácii veľmi nečakal. Po prvom kole to bolo ešte horšie, s víťazstvom som sa už pomaly lúčil. Veci sa však vyvinuli v môj prospech a tak trochu sa mi asi vrátilo šťastíčko. Súperi okolo mňa mali problémy, Jaro na štarte, kde vlastne prišiel o šancu na víťazstvo, Jirka s rFactorom, Martin Bruňanský, Jáchym Švejnoha, Patrik Novotný a Pavel Neplecha vypadli. Myslím, že som nemal najlepšie auto, i keď počas celej prípravy som si to myslel. O to je to víťazstvo sladšie. V PJ som sa prebojoval na druhé miesto, ktoré si dúfam udržím až do konca. Uvidíme, či bude ešte šanca polepšiť si na prvé, ale radšej sa sústredím na uhájenie toho druhého.

Na záver chcem poďakovať aj kolegovi Patrikovi sa slušný prísun bodov do tímovej kasy. Nerodilo sa to ľahko, ale body sú body, tie sa počítajú. V PK sme v A skupine na fantastickom druhom mieste, čo by pred sezónou asi povedal málokto. Gratulujem tiež Jirkovi a Jarovi na pódium, šťastie im dnes až tak neprialo, ale možno sa to obráti v ďalších pretekoch. Vidíme sa v Brazílii.

Patrik Rusiňák - 7. miesto
Po katastrofálnom USA som si potreboval spraviť prestávku a tak som celý prvý týždeň prípravy neodjazdil ani jediné kolo. Trať mi nesedela, nevedel som sa nájsť a tak bol tréning až do štvrtku pred pretekmi takmer nulový, mal som možno 50 kôl. Našťastie mi potom Aďo veľmi pomohol a ako tak som sa zrýchlil, no stále to nebolo to čo by som potreboval. Mal to byť pretek kde som musel v prvom rade prísť do cieľa, no nakoniec sa z neho stal jeden z mojich najlepších pretekov tu na lige.

Ku kvalifikácií toho asi veľa nepoviem, mal som trest štartu z posledného miesta.

Už pred pretekmi ma nabudili komentáre niektorých jazdcov ako vo warmupe, tak tesne pred pretekmi keď spadol Aďo. Pripravoval som sa na odpoveď priamo na trati. Začal som na hardoch a hneď do prvej zákruty som získal pár miest. Objavil sa predomnou môj hlavný cieľ, no hneď pri prvom pokuse o predbehnutie ma schladil špinavou hrou, keď mi vošiel rovno do stopy. To ma nabudilo ešte viac a boj sa začal. Chudák Aďo, až po pretekoch som si uvedomil že sa nemohol naplno sústrediť keď som po každej zákrute vrieskal do TSka a Láďa ma musel ukľudňovať. Vrchol to dosiahlo keď ma takmer otočil v zákrute a stratil som drahocenné sekundy (ktoré mi mimochodom chýbali na konci). Vtedy mi do izby vtrhli aj naši, vrieskal som nie len do TS ale aj keď som nemal stlačené tlačidlo. Hneď som si na rovinke prepol na jeho pohľad keď som si chcel zistiť na akých pneu ide, no samozrejme že som to nezistil, kedže nemá tyre plugin. Každopádne som bol rýchlejší a ďalší útok bol aj vďaka Romanovi Slatinovi úspešný. Môj spotter Láďa dostal za úlohu sledovať a hlásiť mi kolá konkurencie a vlastne celé dianie okolo. 20 kôl mi hardy držali takmer ako nové, časy boli na moje pomery celkom slušné a sťahoval som chalanov na mediumkach. Potom nastal menší prepad a rozhodoval som sa medzi stratégiami HHS, HMS a HMM. Aďo mi povedal, že mám obuť mediumky a potom uvidíme. Bola to dobrá voľba a lietal som s nimi po trati už s boostom 3, pričom som stiahol Tomáša Vejrycha a Petra Kolářa. Po 13 kolách na nich som mal cca 50% a rozhodol som sa pre skoršiu zastávku a znova som zobral media. Hneď po návrate na trať som pustil Jara o kolo, no ten ma na starých gumách tak trocha brzdil. Potom zašiel do boxov a mohol som na to zatlačiť. Petr Kolář potom zašiel do boxov po softy a vyšiel tesne zamnou. Asi 4 kolá som sa bránil zubami nechtami. Potom Petrovi pomohol o kolo rýchlejší Syrovatský a ja som sa už nedokázal na midoch dotiahnuť. V poslednom kole sa zozadu prirútil na softoch Jarda Lištvan ale toho som si už ustrážil. 7. miesto beriem, ale mohlo to byť ešte o kúsok lepšie.

Tieto preteky boli asi moje najlepšie na lige, celé preteky som bol v súbojoch, ak nie na trati tak aspoň na diaľku a na trati som nechal všetko. Priznám, že minulý týždeň som rozmýšľal nad prestávkou, po USA ma vôbec jazdenie nebavilo, no tieto preteky mi aj vďaka niektorým nielenže dobili baterky ale dokonca vo mne prebudili beštiu, takže prípravu začínam hneď a v Brazílií sa môžte tešiť na ružovú párty. Gratulujem k Aďovi k víťazstvu a neviem sa dočkať na preteky za 14 dní.
 
06.11.2017, 17:59 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 196 Příspěvky
V Q som sa konečne dostal do druhej časti ale aj tak mi to nevyšlo.
Do T1 som získal 1 pozíciu no zase to sekalo.... V T3 Rusiňák urobil menší Kamikadze manéver a aj keď nebolo miesto tak sa ku mne tlačil, Výsledok: zdemolovaný difúzor. Neskôr sa má znovu snažil predbehnúť a po tom čo ma zavrel sa takmer otočil, samozrejme že to zhadzuje na mňa.... aj keď kontakt evidovaný nie je. Kvôli sekanie som míňal jeden brzdný bod za druhým a tak sa zase doťahoval. Ďalší nečistý manéver prišiel na výjazde na rovinku kde môj difúzor dostal ďalšiu ranu. Po zastávke v boxoch a oprave poškodení po zbesilej jazde jedného z ružových som sa prepadol ešte hlbšie...
10. Miesto som získal vďaka odstúpeniam ostatných.
Jedným slovom katastrofa.
See ya in Brasil.

EDIT: Tire plugin mám len v spojení so Steamom blbne. Cez Steam som jazdil posledné dva preteky kvôli programu na čistenie RAMky... Určite by som na slickoch nešiel mokrý Austin wink
 
06.11.2017, 18:27 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Sauber
Bohuzial do preteku nemohol nastupit ani Filip a nakoniec ani takze preteky sa isli bez Sauberu. Je to skoda lebo som mal natrenovanu jazdu s plnou nadrzou a pri tych problemoch ktore mali vsetci ostatny to mohlo byt zase velmi dobre umiestnenie.

Okrem toho chcem apelovat na viacerych jazdcov co som si vsimol na streame. Prosim budte fer a ked uz netrafite tie esicka tak ako mate a to posledne vam nevide tak si to aspon tak okato neskracujte pod plnym plynom. Mozno mate pocit ze kedze ste sa tym manevrom nepriblizili k superovi tak ste neziskali vyhodu ale prave naopak. Ziskate cas tym ze nie ste potrestany za zly prejazd.

Tomas nevidel som o co presne islo medzi tebou a Patrikom, ale uz len zo sposobu vyjadrovania je vidiet ze pobyt vo Ferrari ti nerobi dobre. Za prve stale nechapem ako je mozne ze ti nefunguje zobrazovanie pneumatik. Dufam, uprimne, ze si sa nedal na cestu podvadzania. Za druhe troska pokory by ti neuskodilo. Nejako si ju oproti minulej sezone stratil. To ze sa Patrik o tebe vyjadri ako o hlavnom cieli mozno nie je z jeho strany najstastnejsie ale zaroven je to uplne prirodzene kedze minulu sezonu za tebou zaostal a momentalne si jeden z mala s ktorymi viem priamo zmerat svoj rast vykonnosti kedze do Acka ste postupili len vy dvaja. Cize troska pokory ku svojmu byvalemu kolegovi a kamaratovi by neuskodilo. Ak ta to stale bavi jazdit a chces sa vratit do minulorocnej formy a pohody tak mi napis a nieco vymyslime a v prvom rade odstranime vsetky pochybne veci (ze ti nevydno gumy).
 
06.11.2017, 18:45 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 196 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:]
Sauber
Bohuzial do preteku nemohol nastupit ani Filip a nakoniec ani takze preteky sa isli bez Sauberu. Je to skoda lebo som mal natrenovanu jazdu s plnou nadrzou a pri tych problemoch ktore mali vsetci ostatny to mohlo byt zase velmi dobre umiestnenie.

Okrem toho chcem apelovat na viacerych jazdcov co som si vsimol na streame. Prosim budte fer a ked uz netrafite tie esicka tak ako mate a to posledne vam nevide tak si to aspon tak okato neskracujte pod plnym plynom. Mozno mate pocit ze kedze ste sa tym manevrom nepriblizili k superovi tak ste neziskali vyhodu ale prave naopak. Ziskate cas tym ze nie ste potrestany za zly prejazd.

Tomas nevidel som o co presne islo medzi tebou a Patrikom, ale uz len zo sposobu vyjadrovania je vidiet ze pobyt vo Ferrari ti nerobi dobre. Za prve stale nechapem ako je mozne ze ti nefunguje zobrazovanie pneumatik. Dufam, uprimne, ze si sa nedal na cestu podvadzania. Za druhe troska pokory by ti neuskodilo. Nejako si ju oproti minulej sezone stratil. To ze sa Patrik o tebe vyjadri ako o hlavnom cieli mozno nie je z jeho strany najstastnejsie ale zaroven je to uplne prirodzene kedze minulu sezonu za tebou zaostal a momentalne si jeden z mala s ktorymi viem priamo zmerat svoj rast vykonnosti kedze do Acka ste postupili len vy dvaja. Cize troska pokory ku svojmu byvalemu kolegovi a kamaratovi by neuskodilo. Ak ta to stale bavi jazdit a chces sa vratit do minulorocnej formy a pohody tak mi napis a nieco vymyslime a v prvom rade odstranime vsetky pochybne veci (ze ti nevydno gumy).
[/toggle]
V minuloročnej forme som len počítač nie, ani nie počítač ale asi mód a trate. V roku 2010 (na fóre) sa myslím podobný problém riešil...
 
06.11.2017, 19:59 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
http://jyxo.info/uploads/18/18340fc3e1d7e2a118fdaaaa301287d85ed62f45.png

Zhodnotím to rychle. Bída a utrpení. Toť vše.

Ex Big Mac Boss

 
06.11.2017, 22:36 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
Mercedes AMG Petronas

Martin Bruňanský:
Po dvoch závodoch som mal konečne viac času na prípravu. Tá prebehla výborne. Auto držalo naozaj skvelo a rýchlosť bola tiež veľmi dobrá.

Q: V prvej časti kvalifikácie som mal problém zajazdiť rýchle kolo, no aj tak mi to stačilo na postup. V tej druhej to bolo o poznanie lepšie a obsadil som piatu priečku. S ňou som bol pomerne spokojný.

R: Štart bol jednoducho skvelí. Podobne ako v Monze alebo Austine, aj tu sa mi podarilo získať hneď niekoľko pozícií a bol som druhý. Tam som sa držal pár kôl, až pokým sa na mňa nedotiahol Ondra Nigrin. Hneď pri prvom súboji som spravil chybu. Myslel som si, že som ho už obehol a je za mnou, dokonca to tak mám aj na svojom zázname, ale keď som sa pozrel na záznam serveru, videl som, že to vyzeralo naozaj ,,prasácky´´, takže trest beriem a Ondrovi sa ešte raz ospravedlňujem. Potom sme chvíľu zvádzali tesné súboje. Mal som však obuté tvrdšie pneumatiky, takže mi neskôr ušiel. Následoval Aďo Marečák. Rovnako aj s ním to bolo veľmi tesné, no bolo vidieť, že je rýchlejší než ja. Pomaly som si plánoval prvú zastávku v boxoch, keď prišlo osudové sedemnáste kolo a správa connection lost. Bolo to obrovské sklamanie, pretože ten závod som mal rozbehnutý na výbornú, navyše je to moje vôbec prvé vypadnutie od leta 2016, takže to mrzí o tom viac, že to nebolo mojou vlastnou vinou. Na záver chcem pogratulovať všetkým čo závod dokončili.

Martin Frajka:
Q1: Bola pre mňa celkom prekvapením. Rýchle kolá som moc netrénoval a ani netrénujem a teda postup do Q2 ma potešil, čakal som že minimálne prvá desiatka pôjde už v Q1 pod 1:17.000 no nestalo sa. Troška ma zaskočili vysoké teploty ale po menších úpravách Q nastavenia to bolo fajn.

Q2: Tu sa mi už nepodarilo zlepšiť ale určite to nebolo sklamanie 8 miesto bolo úplne že super. Tréningu som moc nedal a vzhľadom na to, že som vsadil viac na prítlak a mal som najmenšiu maximálku asi s celého štartového poľa to bolo fajn. Síce mi vedúci Martin B radil aby som to upravil na vyššiu a pravdepodobne by bola rýchlosť na kolo ešte lepšia ale už som to nechcel tesne pred pretekom meniť.

R: Štartoval som na tvrdých pneumatikách s tým, že uvidím ako sa bude pretek vyvíjať a podľa toho upravím stratégiu. Štart sa mi celkom podaril ale pred T1 som bol až moc opatrný a prepadol som sa tuším na 11 miesto. Na konci kola vypadol Partik s Jachymom a bol som deviaty. Potom predo mnou bojovali Roman a Zdenek ja som zvádzal pekné súboje s Jarom Lištvanom až kým nedostal hodiny a musel som spomaliť a uhýbať sa mu. Vtedy ma predbehol Tomáš Vejrych, ktorý sa nás pekne držal a využil situáciu, že sme spolu s Jarom bojovali. Následne tam niečo vyviedli Roman a Zdenek a dostali sme sa s Tomášom pred nich. V T1 chyboval ešte aj Tomáš a ja som bol pred ním na 7 mieste ale s veľkou tuším 15s stratou na prvého Jirku a skupinkou najlepších za ním. Vtedy som vedel, že už je v podstate nemožné ich dobehnúť ak nespravia chybu. Ďalšia časť preteku bola len taká udržiavacia nemalo zmysel na to nejak tlačiť a ničiť gumy. Na chalanov v predu som mal veľkú stratu a za mnou bola tiež veľká diera. Všetko išlo pekne hladko auto išlo krásne troška mohla byť lepšia rýchlosť keby som dal na radu Martina. Iné by to bolo keby som musel tlačiť a bojovať, takto som v podstate nemal súpera a išiel na slepo a čakal čo sa stane predo mnou. No a potom to prišlo spadol Maťo asi karma ala Jachym. amused Konečne sme mali aj keď pri nešťastí Mclarenu šancu slušne zabojovať do PK a posunúť sa tuším na druhú priečku celkovo ale nestalo sa. Keď sa nedarí Mclarenu, nedarí sa moc ani nám predbehnúť ich a práve Mclaren je náš najbližší súper v PK. Po Maťovi nešťastne vypadol aj Pavel Neplecha a ja som bol na peknom piatom mieste. V preteku som zvolil stratégiu HMS čo bola nakoniec chyba v tak kludnom priebehu preteku by som v pohode dal aj HM. Mohol som skončiť pred Ondrejom, ktorý spravil chybu a bol v boxoch dva krát po sebe. Ja som to akosi v zápale hry prehliadol a myslel som si, že ide tú istú stratégiu čo ja a spravil niekde chybu. Pekne som si ho strážil aby sa nepriblížil lebo som mal malú maximálku na rovinke. Všetko išlo krásne až do momentu keď som zistil, že do boxu už nepôjde. Ja som obul na konci ešte softy ale strata 26s pit sa za tuším 7 kôl už nedala zmazať , tak som len dojazdil pretek na peknom 5 mieste zo šťastím. Zatiaľ najlepší výsledok síce poznačený výpadkom tuším štyroch jazdcov, ktorí by boli predo pravdepodobne predo mnou ale aj tak by to bolo umiestnenie v top 9 čo ma teší v takej konkurencii. Ak sa nám podarí dobre vyladiť auto a potrénovať do Brazílie mali by sme byť na tom ešte lepšie ako tu čo ta týka rýchlosti. Maťo pôjde určite po bedni a ja by som sa chcel dostať do P8. Do konca sezóny budú len trate, ktoré nám obom náramne sedia čo je super a u mňa to tak aj býva, že forma rastie od polovice sezóny čo dúfam, že sa aj stane. Gratulujem chalanom na bedni a teším sa na ďalší pretek. Ciao Páni.

MB10

 
08.11.2017, 23:53 - Petr Kolář - Administrator - 464 Příspěvky
HAAS

Ondřej Nigrin - Q1 9 Q2 9, R 4

Tenhle závod hodnotím docela kladně. Po nepříliš vydařené kvalifikaci jsem startoval z 9. místa, a po dobrém startu jsem se začal prokousávat pořadím, což vyústilo až k vedení v závodě. Bohužel po chybě a nárazu zádí do zdi jsem musel na neplánovanou 2. zastávku, abych opravil auto. Což mě stálo dost času a nakonec z toho bylo 4. místo v cíli, což jsou slušné body do šampionátu. Dobré jsme dopadli i z hlediska týmu, když oba vozy dojeli vysoko na bodech.

Petr Kolář (náhradník) - Q1 14, R 6

Do závodu jsem nastoupil jako náhradník za Pavla Vávru, který stále bojuje s technikou a nedostatkem času na trénink. Bohužel to vypadá, že bude muset odstoupit ze šampionátu.
V kvalifikaci jsem sice zajel svůj best čas, ale i tak to "stačilo" jen na poslední místo.
Start do závodu se mi celkem podařil, ale v úvodních zatáčkách jsem byl hodně opatrný a propadl jsem se na konec pole. Potom jsem měl pár dobrých soubojů a posunul jsem se do první desítky. Druhý stint jsem se pokusil co nejvíce natáhnout, abych nakonec mohl nasadit měkkou směs a ještě něco získat, ale asi jsem měl zajet o kolo dřív, protože v kole před boxy jsem dost ztratil. V posledním stintu jsem bojoval s Patrikem, kterého se mi podařilo předjet při využití jeho zpomalení při pouštění o kolo a do konce závodu jsem už pozici udržel. Nakonec jsem tedy s výsledkem hodně spokojený. Gratuluji Andrejovi k vítězství a Ondrovi k zisku pěkného čtvrtého místa.

Petr