Sezona 2018/2 - ProtestySk.A - VC Ruska - 7.10.2018 20:00


07.10.2018, 22:31 - Petr Kolář - Administrator - 464 Příspěvky
Protesty podávejte do 8.10.2018 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je dispozici zde

Petr

 
07.10.2018, 22:46 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:]
Protesty podávejte do 8.10.2018 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je dispozici zde
[/toggle]



Podávám tímto OFICIALNI PROTEST proti celemu zavodu, který se uskutečnil 7.10.2018 v 20h středoevropského času zde na ČF1L.
1) protest je pro opakování celého závodu z důvodu ovlivnění výsledků při 25min. kroužení za SC, 11 z 37 kol.
2) podávám protest na jedince, kteří způsobili 1 SC
3) podávám protest na jedince, kteří způsobili 2 SC
4) podávám protest na jedince, kteří neumí jezdit za SC
5) podávám protest na to, že nebylo využito pravidlo o výjmečném restartovaní závodu v A skupině, které je možné za zcela mimořádných okolností (nápříklad místo spuštění 2 SC j jednom závodě což se na lize ještě nestalo)




 
08.10.2018, 19:53 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:]
Protesty podávejte do 8.10.2018 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je dispozici zde
[/toggle]


Podavam protest na Roberta Konrada za predbiehanie pod SC pocas prvej fazy SC. Dalsi protest podavam na incident po restarte zavodu na celu situaciu co sa tam stala najprv medzi mnou R. Konradom a Lukovskym a nasledne Strisovkym a T. Konradom. Uprimne som v tom bol uplne nevinne mozno ako jediny zo vsetkych a doplatil na to najviac. Zhasol mi motor.
 
17.10.2018, 21:27 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Súhrn trestov GP Ruska- sk. A


Maršáli:
Andrej Marečák - hlavný, Ladislav Skřišovský - pomocný + SC


Prihlášky:
Maroš Hrušovský - 1. miesto na štarte - odpykané v Rusku


Limity trate v Q1
Tomáš Pošefko - 1 porušenie (3. sektor)
Matyáš Lukovský - 1 porušenie (1. sektor)
Róbert Konrád - 1 porušenie (2. sektor)


Limity trate v Q2
Z technických dôvodov nekontrolované
Na odstrarnění technickách problémů se pracuje

Použitie dvoch rôznych zmesí pneumatík počas pretekov
VŠETCI OK


Štart na zmesi pneumatík, s ktorými sa dostali do Q2
VŠETCI POSTUPUJÚCI OK


Použitie ESC v kvalifikácií
VŠETCI OK


Tresty odpykané v pretekoch:
žiadne


Protesty po pretekoch:

[toggle=Petr Palasek napsáno:]
Podávám tímto OFICIALNI PROTEST proti celemu zavodu, který se uskutečnil 7.10.2018 v 20h středoevropského času zde na ČF1L.
1) protest je pro opakování celého závodu z důvodu ovlivnění výsledků při 25min. kroužení za SC, 11 z 37 kol.
2) podávám protest na jedince, kteří způsobili 1 SC
3) podávám protest na jedince, kteří způsobili 2 SC
4) podávám protest na jedince, kteří neumí jezdit za SC
5) podávám protest na to, že nebylo využito pravidlo o výjmečném restartovaní závodu v A skupině, které je možné za zcela mimořádných okolností (nápříklad místo spuštění 2 SC j jednom závodě což se na lize ještě nestalo)
[/toggle]
Vyjadrenie maršála: Vinníci kolízii boli potrestaní v zmysle pravidiel, rozhodnutie o SC ako aj o nereštartovaní pretekov bolo tiež v zmysle pravidiel. Preteky sú platné, nie je jediný dôvod prečo by nemali byť.

[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:]

Podavam protest na Roberta Konrada za predbiehanie pod SC pocas prvej fazy SC. Dalsi protest podavam na incident po restarte zavodu na celu situaciu co sa tam stala najprv medzi mnou R. Konradom a Lukovskym a nasledne Strisovkym a T. Konradom. Uprimne som v tom bol uplne nevinne mozno ako jediny zo vsetkych a doplatil na to najviac. Zhasol mi motor.
[/toggle]
Vyjadrenie maršála: T. Konrád predbehol niekoľko jazdcov pod ohláseným SC, neskôr pozície vrátil čo beriem ako poľahčujúcu okolnosť. R. Konrád pre mňa nepochopiteľne začal predbiehať na začiatku druhého kola, stále pod SC. Predbehol 2 autá, pozíciu nevrátil ani na príkaz maršála.
Rozhodnute maršála: T. Konrád + 3 miesta na štarte v ďalších pretekoch, R. Konrád + 12 miest na štarte v ďalších pretekoch
S ohledem na malé upozornění maršála na fázi SC, také vzhledem ke vzniklým okolnostem které byly výjimečné, snižujeme tyto tresty na:
Tomáš Konrád = 0 pozic + napomenutí
Robert Konrád = -6 pozic + napomenutí


"V" v pretekoch

Prvé kolo - 4x RR
V prvom kole sa stalo niekoľko kolízii, ktoré spôsobili, že na trať vyšiel SC.

1. kolízia: zainteresovaní Rusiňák, Hošek, Bruňanský
Vyjadrenie maršála: Nájazd troch aut do prvej zákruty, Hošek trošku optimisticky zatvoril, ťažko povedať či videl Bruňanského. Ten mohol zo súboja ustúpiť, keďže mal najmenej výhodnú pozíciu. Na kolíziu priamo nedoplatil nikto, s výnimkou Hoška, ktorý ostal otočení na trati. Vzhľadom k tomu, že ako Hošek, tak aj Bruňanský majú cca rovnaký podiel viny na kolízii to vyhodnocujem ako závodný incident. Rusiňák na kolíziu nedoplatil.
Rozhodnutie maršála: bez trestu (závodný incident po štarte)

2. kolízia: zainteresovaní Lukovský, Nigrin
Vyjadrenie maršála: Lukovský nezvládol výjazd zo šikany a bez cudzieho zavinenia sa roztočil, čím nešťastne vošiel do dráhy Strišovskému, ktorý s tým už nemal šancu nič spraviť. Do istej miery tu možno zohrala svoju úlohu aj prvá kolízia, ale aj napriek tomu si myslím, že Lukovský túto situáciu mohol zvládnuť lepšie.
Rozhodnutie maršála: Lukovský + 10s *2 (prvé kolo) = 20s k času v pretekoch
Vedení zpřísňuje trest z 10s na 20s *2 = 40s, zároveň uznává po dohodě polehčující okolnost, že se Lukovský snažil zabránit další nehodě a snižuje trest na polovinu,tedy výslednýtrest je +20s k času závodu

3. kolízia: zainteresovaní Švancara, Maciejewski
Vyjadrenie maršála: Maciejewski nesprávne vyhodnotil situáciu v T1, dá sa povedať, že aj ignoroval žlté vlajky a aj keď nechtiac a veľmi tesne trafil Švancaru, ktorý spomalil aby sa vyhol kolízii pred ním. Navyše, neoprávnená žiadosť o reštart, keďže išlo o jeho chybu.
Rozhodnutie maršála: Maciejewski štart z boxov v ďalších pretekoch (v treste zahrnutá kolízia + neoprávnená žiadosť o reštart)

4. kolo

1. kolízia: zainteresovaní: Rusiňák, Švancara, T. Konrád
Vyjadrenie maršála: Rusiňák po svojej chybe najprv počkal, kým prejde väčšina jazdcov, potom však nepočkal kým okolo neho prejdú Švancara, T. Konrád a Strišovský. Výsledkom najprv mierna kolízia s Konrádom, a potom ťažká kolízia zo Švancarou. Incident posúdený ako ťažký incident.
Rozhodnutie maršála: Rusiňák bez Q v najbližšom podujatí a trest 10s S/G v ďalších pretekoch odpykaný medzi 5 - 10 kolom.
Za incident, který by se neměl stát ani ve skupině C, vlastní nepochopitelnou chybou jezdce, ukládá vedení ligy trest STOP na jeden závod. S ohledem na pozdní vydání trestů, den před závodem, mění tento trest na podmínečný na 3 závody (zaviní-li tento jezdec incident s větším poškozením soupeře, dostane STOP na další závod) + do závodu USA vyrazí z boxu + trest v závodě S/G 10s.

2. kolízia: zainteresovaní: Lukovský, R. Konrád, Hrušovský, Strišovský a T. Konrád
Vyjadrenie maršála: Lukovský predbiehal R. Konráda pod žltou vlajkou (spôsobenou Rusiňákom), čím spôsobil ťažkú haváriu prvotne s R. Konrádom a potom aj následne s Hrušovským, čím oboch pretekárov vyradil z pretekov. Samotný dotyk medzi R. Konrádom a Lukovským nebol nijak silný, bohužiaľ na smolu Lukovského mal obrovské dôsledky. Strišovský a T. Konrád prišli do kolízie o čosi neskôr a už nestihli zareagovať na rozbité autá na trati na čo doplatili hlavne oni sami.
Rozhodnutie maršála: Lukovský trest 10s S/G v ďalších pretekoch odpykaný medzi 5 - 10 kolom.
Vedení zvyšuje trest s ohledem, že jezdec byl zapleten v prvním i druhém SC, na zákaz Q + S/G 10s.

8. kolo - kolízia medzi Nigrinom a Droppanom.
Vyjadrenie maršála: Nigrin počas VSC fázy nevenoval dostatočne pozornosť jazdeniu a dotkol sa bariéry od ktorej sa odrazil do cesty Droppanovi, ktorý nemal ako zareagovať. Viem, že to nebolo naschvál, ale takéto kolízie za VSC sú úplne zbytočné a kvôli tomu sa zrušenie VSC oddialilo o 2 kolá.
Rozhodnutie maršála: Nigrin + 30s k času v pretekoch (nebezpečný návrať na trať s poškodením) + bez Q v ďalšom podujatí (kolízia za VSC)

Zdeněk Švancara - L20
Vyjadrenie maršála: Švancara spravil miernu chybu na výjazde zo zákruty, čo sa snažil využiť Maciejewski. Švancara ho však pri návrate do stopy pravdepodobne nevidel (mŕtvy uhol) a došlo k zakliesneniu sa jedného vozu do druhého. Takto zakliesnené vozy smerovali pozdlžne popri bariére, až došlo k zachyteniu Švancaru o bariéru. Z pohybu volantu som odsledoval, že Švancara sa snažil "odtlačiť" Maciejewskeho preč, ten naopak kopíroval ideálnu stopu a nereagoval na to, že Švancara je do neho zakliesnený a blížšia sa obaja k bariére. Z môjho pohľadu ťažko určiť vinníka, nakoľko obidvaja mali svoj podiel viny, preto hodnotím ako závodný incident.
Rozhodnutie maršála: bez trestu

Miroslav Chvojka - L30
Vyjadrenie maršála: Došlo k nedorozumeniu medzi Bruňanským a Chvojkom pri púštaní o kolo. Bruňanský najprv naznačoval, že Chvojku na konci rovinky pustí, ale potom mierne naznačil pohyb do ideálnej stopy na čo Chvojka reagoval miernym pohybom volantu smerom na obrubník čo viedlo k malému výjazdu mimo trať.
Rozhodnutie maršála: Bruňanský + 10s k času v pretekoch (pouštení o kolo s omezením)

Ondřej Nigrin - L36
Vyjadrenie maršála: Pri pokuse o predbehnutie Švancaru došlo ku kolízie, čoho dôsledkom bol otočený Nigrin. Švancara z môjho pohľadu nenechal pri predbiehaní dostatok miesta Nigrinovi, ktorý už mal časť monopostu vedľa neho.
Rozhodnutie maršála: Švancara + 10s k času v pretekoch (bežný incident)

Čo neušlo maršálovi:

L24 - L. Droppan prekročil bielu čiaru na výjazde z boxov.
Rozhodnutie maršála: + 5s k času v pretekoch

L27 - Z. Švancara najprv pustil o kolo rýchlejšieho P. Novotného pred seba, no následne nedobrzdil a vrazil do neho zozadu.
Rozhodnute maršála: Švancara + 20s k času v pretekoch

Doplnění trestů:

CHAT v závodě - Robert Konrád - trest +5s k času závodu
CHAT v závodě - Tomáš Konrád - trest +5s k času závodu

Porušení pravidel - překročení 200 km/h pro VSC - kontrolou bylo zjištěno, že J. Syrovatský jako VSC několikrát zásadně překročil povolenou rychlost a způsobil tím prodloužení fáze VSC. za toto porušení udělujeme souhrnná trest +10s. k času závodu.

Tento trest je s ohledem na množství a velikost porušení mírný, nebylo však stanoveno jak toto porušení trestat. Proto nižší trest a následné doplnění pravidel.


Limity trate v pretekoch

https://i.postimg.cc/25v9g2xd/image.png

Súhrn trestov
Zdeněk Švancara + 32s k času v pretekoch
Ondřej Nigrin + 30s k času v pretekoch
Matyáš Lukovský + 20s k času v pretekoch
Martin Bruňanský + 10s k času v pretekoch
Lukáš Droppan + 5s k času v pretekoch
Tomáš Vejrych + 1s k času v pretekoch
Tomáš Konrád +5s. k času závodu
Tomáš Konrád +5s. k času závodu
Syrovatský + 10s k času závodu


Súhrn trestov do ďalších pretekov
Tomáš Pošefko - 1s k času v Q1
Matyáš Lukovsky - 1s k času v Q1
Ondřej Nigrin - bez Q
Patrik Rusňák - Podmínka STOP1 + start z boxů + 10s S/G medzi 5 - 10 kolom
Matyáš Lukovsky - 1s k času v Q1, v pretekoch 10s S/G medzi 5 - 10 kolom
Lukasz Maciejewski - štart z boxov
Tomáš Konrád + 0 miesta na štarte
Robert Konrád + 1s k času v Q1, + 6 miest na štarte


Proti trestom sa môžete odvolať do 18.10.2018, 21:30







 
20.10.2018, 12:31 - Martin Slezar - Administrator - 995 Příspěvky
Po vydání trestů za VC Ruska A bylo svoláno Vedení ČF1L aby zhodnotili neuspokojivý výsledek závodu. Toto mimořádné opatření bylo vyvoláno zhoršující se disciplínou jezdců a z toho vyplývající incidenty, nervozita a následné neshody. Dohodou bylo dosaženo ke změně nejen trestů, ale také některým úpravám jak na webu, tak serveru a vnitřním předpisům pro maršály závodů.

1. kontrola limitů Q2 - dosud to nebylo technicky možné (chyba naprogramování), na odstranění se pracuje, tak aby po VC USA mohla být kontrola provedena
2. Maršálové, v případě vyhlášení fáze SC (VSC), budou intenzivně dávat do chatu upozornění, nejméně dvěma různými texty, aby každého chat upozornil.
3. Chování jezdců ve fázi SC (VSC) - jezdec je povinen co nejrychleji dohonit jezdce před sebou, bez ohledu jezdců za ním, limit 200km/h platí pouze pro vedoucího jezdce, ostatní tedy musí využít neomezené rychlosti a MIXu ke zmenšení ztráty.
4. Změnu pozice jezdce ve fázi SC (VSC) určuje maršál výzvou v chatu nebo na TS, toto platí i pro jezdce o kolo zpět. Tedy žádný jezdec nesmí svévolně změnit pozici, ani nikomu tuto pozici přepustit.

Omlouváme se tímto za pozdní uzavření VC Ruska a doufáme, že si z tohoto vezmou jezdci ponaučení a situace se již nebude opakovat. Tresty by v takovém případě byly až exemplární.

Vedení ČF1L
 
20.10.2018, 13:01 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Dodatočne sa ospravedlňujem sa incident, po pretekoch som nemal chuť sem vôbec písať, bola to školácka chyba a trest prijimam v plnom rozsahu