Sezona 2019/1 - ProtestySk.B - VC Bahrajnu - 31.3.2019 20:00


31.03.2019, 22:38 - Petr Kolář - Administrator - 464 Příspěvky
Protesty podávejte do 31.3.2019 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je k dispozici zde

Petr

 
31.03.2019, 22:51 - Jaroslav Lištvan - Pilot GP2 - 73 Příspěvky
Chtěl bych jenom poprosit komisi na prošetření způsobu závodění Lukáše Maciejewskeho. Nevím jak se k tomu staví ostatní jezdci, ale už při několika závodech jsem se u něho setkal s nevybíravými manévry-ne jen na mě. Jezdí s formulí stylem plechového auta. Navíc dnes 2 kola před koncem, kdy přišel o křídlo, jezdil nebezpečně a ohrožoval ostatní jezdce, místo aby dojel v poklidu a snažil se to udržet na trati. Měl nespočet výjezdů mimo trať.

děkuji za prošetření

JL
 
01.04.2019, 16:09 - 1 Ladislav Skřišovský - Pilot F1 - 111 Příspěvky
Ke svemu V v zavode, kde Neznik v position 245 (casomira rF2) zavinil nehodu a pak mne zavrel v nasledujici zatacce, jako by se nic nestalo (pritom jsem byl rad, ze jsem se kolizi vyhnul, ale pak jsem mel rozsvicene auto po obvodu, coz muj vuz cinilo nestabilnim) pridavam 2 protesty:
- navrat do trati - position 3401 - Strejcovsky mi vjel do stopy - https://www.youtube.com/watch?v=V_5ElrlaiDU
- navrat do trati - position 3696 - Kral mi vjel do stopy - https://www.youtube.com/watch?v=YN3EdFT083I

Diky marsalovi za jeho cas.
 
02.04.2019, 13:14 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Súhrn trestov GP Bahrajnu sk.B


Maršál:
Patrik Rusiňák – hlavný
Martin Slezar – pomocný

Tresty za neprihlásenie:
ŽIADNE

Kontrola použitia 2 zmesí pneu v pretekoch:
VŠETCI OK

Kontrola pneu postupujúcich na štarte:
VŠETCI OK

Odpykané tresty:
Slezar +1s v Q1
Novák +1s v Q1
Slatina +1s v Q2
Tutko +1s v Q2


Neodpykané tresty:
ŽIADNE

Limity trate v Q1:
VŠETCI OK

Limity trate v Q2:
Slatina – druhé kolo bez straty pozície OK – BEZ TRESTU

„V“ v pretekoch:
Skřišovský „V“ – Nežník išiel v T1 v súboji na brzdy neskoro, zablokoval ich a preletel krížom cez zákrutu, došlo ku kontaktu s Alfou Romeo. Skřišovský sa im vyhol mimo trať, vrátil sa a do T2 ho znova Nežnik zavrel, došlo opäť ku kontaktu.
Rozhodnutie: Nežník – +20s za prelet v T1 a +5s za ťuknutie do Skřišovského = +25s k času

Strejcovský „I“ – Maršál sa pripojil cez TS, bolo to myslené ako „V“. Michal bol v zákrute široký, to sa pokúsil využiť Tuťko, no na výjazde vošiel Strejcovskému do stopy. Došlo ku ťuknutiu.
Rozhodnutie: Tuťko - +5s k času – NEDOKONČIL - -3pozície na štarte

Tesař „V“ – Tuťko ho predbiehal, Tesař mal vpravo miesto, no aj tak jemne zatočil do Tuťka a zasekli sa o seba.
Rozhodnutie: Tesař - +20s k času

Antol „V“ – Maciejewski sa potopil pod Antola, ktorý mu nechal miesto a predbehol ho. No na výjazde došlo ku kontaktu, podobne ako pri situácií Strejcovský – Tuťko. Pozrel som si záznam až do konca cieľovej rovinky, či ho náhodou Lukasz nepustil, no namiesto toho som videl, že ho do T1 ešte aj zatvoril a došlo ku malému kontaktu.
Rozhodnutie: Maciejewski - +5s k času za ťuknutie na rovinke a +10s k času za zatvorenie = +15s k času

Slatina „V“ – Na výjazde dostal Slatina šmyk a otočilo ho rovno pred Hromeka. Došlo ku kontaktu, no Hromek vyzeral byť nepoškodený a bez veľkej časovej straty.
Rozhodnutie: Slatina - UPOZORNENIE, potrestal sa sám

Balaj „V“ – Predbehol Hromka na rovinke, no ten bránil pozíciu a zákrutu zavrel. Došlo k malému ťuknutiu.
Rozhodnutie: Hromek - +5s k času

Lištvan „V“ – o kolo pomalší Svoboda takmer zastal v stope v zákrute, Lištvan to nečakal a ťukol do neho zozadu a za ním Slatina to tiež nečakal a narazil do Lištvana.
Rozhodnutie: Svoboda - +20s za Lištvana a +20s za Slatinu = +40s k času

Lištvan „V“ – Lištvana pri brzdení do vlásenky nabral Hromek so zablokovanými kolesami, a dokonca mu do stopy vošiel aj Maciejewski bez krídla.
Rozhodnutie: Hromek - +10s k času, Maciejewski - +10s k času

Protesty:
Lištvan – jazda Maciejewského – tiež som si všimol, že Lukasz je pri súbojoch tvrdší, bol za to aj potrestaný. Čo sa týka jazdy bez krídla, chápem ho, že už nechcel ísť do boxov kvôli jednému kolu, no je pravda, že mal byť opatrnejší. Tento krát dávam veľké upozornenie, musel byť frustrovaný z toho, že kvôli svojej chybe prišiel o víťazstvo, no v ďalších pretekoch budem v podobných situáciách trestať tvrdšie.
Rozhodnutie: Maciejewski – UPOZORNENIE

Skřišovský – Strejcovský a Král, obaja nebezpečný návrat na trať – u oboch takmer tá istá situácia, zaradená spiatočka a cúvali priamo do stopy, v oboch prípadoch sa Skřišovskému podarilo nejako okolo nich prekľučkovať.
Rozhodnutie: Strejcovský - +10s k času a Král - +10s k času

Limity trate:
Limity trate neboli vzhľadom na trať v pretekoch kontrolované.

Zhrnutie trestov:
V týchto pretekoch:

Svoboda +40s k času
Maciejewski +25s k času + UPOZORNENIE
Nežník +25s k času
Tesař +20s k času
Hromek +15s k času
Strejcovský +10s k času
Král +10s k času
Slatina - UPOZORNENIE

Do ďalších pretekov:
Tuťko -3p na štarte

Tresty jsou promítnuty do celkového pořadí.


Odvolať sa môžete do 03.04.2019 13:30.


 
02.04.2019, 21:05 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Antol - Maciejewski - it is about lap 29 s3 - lap 30 s1 ?
It will be long, so I recommend chips and coca - cola.

1 - My overtaking maneuver was sensational, fantastic, perfect, beautiful smiling
Key words - curb track.
Antol flew off the track, but I did not push him - just a curb. Antol had two wheels on the curb and two wheels on the track, and the curb pulled him into the sand. It's not my fault that the curb is pulling the car on the sand. Let this happen in slow motion, and you'll see that when the cars split up, Antol was on the track.
The HIGH CURB TRACK is guilty. I'm absolutely innocent. I left enough space for him to keep the car on track.. .. but curb ... The maneuver was perfect. I expect applause - not punishment.

2 - Look at it from the camera ''from the sky'' .
Look where I'm starting to brake.
Where is Antol right now? He is FAR behind me and he IS NOT on the other side of the track, but he is behind me. Antol IS NOT in overtaking position.
When I start to brake, he then tries to delay the braking and slide to the other side of the track. It was an attack condemned to failure, a kamikaze attack. This is similar to the Perez - Raikkonen from Monaco 2013 collision. I expect - Antol to be punished for this collision. because Antol is guilty in this situation.
https://www.youtube.com/watch?v=0EvNsUDsqUk - Perez-Raikkonen
 
02.04.2019, 21:30 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Listvan - Maciejewski - lap 42 s2
First of all - I am the Leader of the Race and Listvan and Hromek is a doubled players.
It matters, because a doubled player must be very careful when he is near the race leader. And Listvan goes very carefully. Bravo.
He sees that I came off the track before the turn and I will be coming back soon. So Listvan slows down and wants to wait until I come back to the track. Unfortunately, Hromek following him does not slow down and hits Listvan.
The strength of the hits pushes Listvan to Maciejewski, in addition Hromek hits me. My return to the track was completely safe, because it was predictable and Listvan saw me and it would be okay and accident would not have happened if Hromek slowed down too.
I'm absolutely innocent. Only Hromek is guilty.
 
02.04.2019, 21:53 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Lukasz Maciejewski napsáno:]
Listvan - Maciejewski
First of all - I am the Leader of the Race and Listvan and Hromek is a doubled players.
It matters, because a doubled player must be very careful when he is near the race leader. And Listvan goes very carefully. Bravo.
He sees that I came off the track before the turn and I will be coming back soon. So Listvan slows down and wants to wait until I come back to the track. Unfortunately, Hromek following him does not slow down and hits Listvan.
The strength of the attack pushes Listvan to Maciejewski, in addition Hromek hits me. My return to the track was completely safe, because it was predictable and Listvan saw me and it would be okay and accident would not have happened if Hromek slowed down too.
I'm absolutely innocent. Only Hromek is guilty.
[/toggle]

Hochu, to můžeš bejt první s pěti kolama náskoku, ale když máš brzdy v "nemáš" a přední křídlo v první zatáčce za svodidlama, tak se tam prostě motáš a ohrožuješ ostatní jezdce, neustále si jezdil mimo trať, takže zkracování, a když už jsme u těch fantastickejch příkladů z F1 zasluhujících potlesk, nejsem si jistej, ale myslim že za jízdu s neovladatelným a těžce poškozeným autem je DSQ. Takže na tvůj trest co si za to dostal já dávám odvolání, protože si měl dostat něco natvrdo a ne jen varování. Měl si ty dva pustit a byl klid, a nešlo jen o jeden sektor v kole 42, ale celkově o poslední dvě kola.

Ex Big Mac Boss

 
02.04.2019, 23:12 - Lukáš Balaj - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Ako sa rieši situácia (a rieši sa vôbec?), keď je posledný jazdec v kole s víťazom penalizovaný a jacdec už s + 1 kolom dojazdil kúsok za ním?
Jazdil som za Hromkom max cca + 8 s a on teraz dostal trest 15 s, a pozície vo výsledkoch zostali nezmenené. V pravidlách o tom nie je nič, no ak si dobre pamätám písalo sa už niečo o tom niekde vo fóre, ale nenašiel som kde..
(píšem to schválne sem a nie do diskusie lebo odvolanie to je a čas na podanie je limitovaný - a TOTO pravidlo zvyknete striktne dodržiavať smiling
 
03.04.2019, 09:36 - Petr Kolář - Administrator - 464 Příspěvky
[toggle=Lukáš Balaj napsáno:]
Ako sa rieši situácia (a rieši sa vôbec?), keď je posledný jazdec v kole s víťazom penalizovaný a jacdec už s + 1 kolom dojazdil kúsok za ním?
Jazdil som za Hromkom max cca + 8 s a on teraz dostal trest 15 s, a pozície vo výsledkoch zostali nezmenené. V pravidlách o tom nie je nič, no ak si dobre pamätám písalo sa už niečo o tom niekde vo fóre, ale nenašiel som kde..
(píšem to schválne sem a nie do diskusie lebo odvolanie to je a čas na podanie je limitovaný - a TOTO pravidlo zvyknete striktne dodržiavať smiling
[/toggle]
I přestože to sem úplně nepatří, dovolím si sem odpovědět.
Lukáši máš pravdu, psal jsem to do fóra (taky to teď nemůžu najít), mělo to být řešené, ale ještě to není realizované. Takže jezdec o kolo zpět zatím stále zůstává za jezdcem před ním, který nebyl o kolo zpět a dostal jakoukoliv časovou penalizaci.

Petr

 
03.04.2019, 12:21 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Jáchym Švejnoha napsáno:]
Lukasz Maciejewski napsáno:

Listvan - Maciejewski
First of all - I am the Leader of the Race and Listvan and Hromek is a doubled players.
It matters, because a doubled player must be very careful when he is near the race leader. And Listvan goes very carefully. Bravo.
He sees that I came off the track before the turn and I will be coming back soon. So Listvan slows down and wants to wait until I come back to the track. Unfortunately, Hromek following him does not slow down and hits Listvan.
The strength of the attack pushes Listvan to Maciejewski, in addition Hromek hits me. My return to the track was completely safe, because it was predictable and Listvan saw me and it would be okay and accident would not have happened if Hromek slowed down too.
I'm absolutely innocent. Only Hromek is guilty.


Hochu, to můžeš bejt první s pěti kolama náskoku, ale když máš brzdy v "nemáš" a přední křídlo v první zatáčce za svodidlama, tak se tam prostě motáš a ohrožuješ ostatní jezdce, neustále si jezdil mimo trať, takže zkracování, a když už jsme u těch fantastickejch příkladů z F1 zasluhujících potlesk, nejsem si jistej, ale myslim že za jízdu s neovladatelným a těžce poškozeným autem je DSQ. Takže na tvůj trest co si za to dostal já dávám odvolání, protože si měl dostat něco natvrdo a ne jen varování. Měl si ty dva pustit a byl klid, a nešlo jen o jeden sektor v kole 42, ale celkově o poslední dvě kola.
[/toggle] Interesting for what DSQ?
What are my dangerous maneuvers on the track? Listvan, Hromek and Antol. I let all of them pass without a fight. Look and you will see. Zero contact, zero fight. . I released Listvan safely on the track - to let Hromek I go off the track - Antol overtook me safely on the corner. Accusations of blocking them are absurd - this is my opinion.
 
03.04.2019, 19:32 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Prosím komisiu v zložení

Petr Kolář, Miroslav Chvojka, Jan Veselý

aby sa ku incidentom vyjadrili a vopred im ďakujem za ich čas
 
04.04.2019, 22:38 - Petr Kolář - Administrator - 464 Příspěvky
1. Antol „V“ – Maciejewski - předjetí Lukasze bylo hodně tvrdé, vytlačil Martina na obrubník, který ho chytil a Lukasz dál neměl snahu uvolnit místo, ale naopak jel blíž k okraji dráhy. Dle mého názoru trest +5s je v pořádku.

2. Předjetí Martina v T1 bylo z velké dálky a bez šance na úspěch - Lukaszovi trest +10s zrušit a naopak dát Martinovi +5s.

3. Návrat Lukasze na trať a chyba Hromka - Olda je jasnej viník - trest 10s OK. Ale Lukasz ani jako leader závodu nemůže takto jezdit - trest +10s za nebezpečný návrat ponechat

Petr

 
06.04.2019, 18:16 - Miroslav Chvojka - - 79 Příspěvky
Protesty:
Listvan - jizda Maciejewskiho : Jizda 2kola pred koncem bez "kridla" ja v replayi kridlo vidim. Vidim jen, ze pri brzdeni do T1 v poslednim kole mu odesly brzdy. Kazdopadne nevim na co tady marsal zavodu cekal. Melo prijit jednoznacne DSQ uz v zavode, ale jen pokud opravdu nemel KRIDLO. Ohrozoval za sebou dva jezdce, sice okolo zpet, ale ohrozoval. Jizda s hodne poskozenym autem + asi tisic vyjezdu mimo trat - DSQ primo v zavode, jednoduche. Sam jezdec si musi uvedomit, ze neni na trati sam a ze ma vliv i na chovani/jizdu ostatnich jezdcu. Je tu, ale velke ALE - Ja vazne vidim obe kridla v replayi - pokud se jednalo jen o poskozeni brzd, tak uz by se situace zase menila, jelikoz to ti v pitu neopravi.
Kazdopadne: +10vterin za nebezpecny navrat na trat + velke uporozneni pro zbytek zavodu v sezone za ohrozovani jezdcu na trati

Skrisovsky - Strejcovsky, Kral: V obou pripadech neni co resit - Nebezpecne navrat na trat oba +10vterin

Antol - Maciejewski - Kolo 29 s3: Predjeti ze strany Lukasze bylo ok, ale nasledne na vyjezdu tlacil Antola mimo trat bez sebemensi snahy mu tam nechat prostor - +5vterin maly incident/otukavani.

Antol - Maciejewski - Kolo 30 t1 - Naivni pokud Antola o predjeti. Tohle je presne to, co dela spoustu jezdcu tady - poslou ti to tam z 10m a pokud jim to nenechas otevrene, tak te sejmou. - Chyba Antola.
Maciejewski ma trest za tohle, jsem jednoznacne pro zruseni a pridani trestu +5vterin Antolovi.

Listvan - Maciejewski - Hromek - lap 42 s2: Maciejewski nebezpecny navrat na trat +10 je ok.
Hromek po sve chybe na brzdach ztratil kontrolu nad vozem - +10vterin
 
06.04.2019, 19:42 - Martin Slezar - Administrator - 996 Příspěvky
UZAVŘENÍ ZÁVODU

po srovnání vyjádření dvou členů Odvolací komise se domnívám, že u nich došlo ke shodě a můžeme tedy sporné momenty uzavřít většinovým rozhodnutím a nemusíme tak uzavření prodlužovat a čekat na třetího člena komise. Opět bych vás rád poprosil, po vynesení trestů má právo na odvolání pouze poškozený jezdec nebo jeho týmový vedoucí. Odvolání pište stručně a pouze v jednom příspěvku. Jezdec již nemá právo na žádné další vyjádření. To už je pouze na Odvolací komisi. Děkuji

1. Antol - Maciejewski = trest ponechán
2. Antol - Maciejewski = MAciejewski 10s se ruší, nový trest Antl +5s.
3. Lištvan - Maciejewski - Hromek = tresty ponechány

Zhrnutie trestov:
V týchto pretekoch:
Svoboda +40s k času
Maciejewski +15s k času + UPOZORNENIE
Antol +5s k času
Nežník +25s k času
Tesař +20s k času
Hromek +15s k času
Strejcovský +10s k času
Král +10s k času
Slatina - UPOZORNENIE

Do ďalších pretekov:
Tuťko -3p na štarte