Sezona 2019/2 - Nápady a rady do nové sezony • Dymiaci motor v Q aj v štarte |
14.08.2019, 12:50 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
Bude dymiaci motor nejako riešený? či už v q1, q2 alebo na štarte, nevyzerá to v prenose pekne môj návrh bol už dávno zamknúť chladič motora, prípadne 2-3 najnižšie chladiče zrušiť, ale toto neprešlo.. mohlo by sa to riešiť parc-ferme. ale myslím, že ani potom sa nevyhneme či už dymu na štarte, alebo v q1, kde ak sa to nezmenilo od minulej sezóny, ideme ako practice |
16.08.2019, 13:36 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
nejaké nápady? či to naozaj nikomu ten dym nevadí? či už z pozície jazdca alebo diváka |
16.08.2019, 18:29 - Lubomír Niče - - 19 Příspěvky
Mě osobně by zamknutí chladičů problém nedělalo. |
19.08.2019, 00:36 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Zamykat chladič motoru není ideální, protože závisí na mixu. S nižší mixem stačí nižší chladič. Navrhuji zakotvit do pravidel, že kouřící motor v Q bude brán jako nesportovní chování a bude to odměněno nějakou pěknou penalizací. Kouření na startu většinou pilot moc neovlivní, když hra někdy nesmyslně dlouho čeká na spuštění startovní procedury. Petr |
19.08.2019, 08:20 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:] Zamykat chladič motoru není ideální, protože závisí na mixu. S nižší mixem stačí nižší chladič. [/toggle]Navrhuji zakotvit do pravidel, že kouřící motor v Q bude brán jako nesportovní chování a bude to odměněno nějakou pěknou penalizací. Kouření na startu většinou pilot moc neovlivní, když hra někdy nesmyslně dlouho čeká na spuštění startovní procedury. Petr to je hlupost za to trestat, spravis nejaku chybu mimo trat, alebo sa zaseknes a nestihnes ochladit a zadymis a dostanes hned trest vcera sa vam ten start pacil? dobre ste sa vyudili... zamknuta prevodovka takmer nikomu nevadi, nechapem, preco sa s tym chladicom tolko bojujete, hlavne na tomto mode, ked uz dymit nebudeme len na starte, ale aj pocas Q nemusi sa zamknut, ale napr znepristupnit 1-2 pocas Q a 1-4 (napr.) pocas preteku, ak sa to da takto pripradne keby sa motor zacal zohrievat o cosi neskor, ale to by bolo uz zasah do modu a po testovacom preteku je to uz neskoro |
19.08.2019, 09:49 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Za mě chladič do závodu, s tím bych nic nedělal, ale do Q bych zavedl, že jezdec je povinen mít stejný chladič, jako do závodu... Kdyby šlo zavést parc farme ( nebo jak se tomu nadává ), bylo by to nejlepší... |
19.08.2019, 10:06 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] Petr Kolář napsáno: Zamykat chladič motoru není ideální, protože závisí na mixu. S nižší mixem stačí nižší chladič. Navrhuji zakotvit do pravidel, že kouřící motor v Q bude brán jako nesportovní chování a bude to odměněno nějakou pěknou penalizací. Kouření na startu většinou pilot moc neovlivní, když hra někdy nesmyslně dlouho čeká na spuštění startovní procedury. Petr to je hlupost za to trestat, spravis nejaku chybu mimo trat, alebo sa zaseknes a nestihnes ochladit a zadymis a dostanes hned trest vcera sa vam ten start pacil? dobre ste sa vyudili... zamknuta prevodovka takmer nikomu nevadi, nechapem, preco sa s tym chladicom tolko bojujete, hlavne na tomto mode, ked uz dymit nebudeme len na starte, ale aj pocas Q nemusi sa zamknut, ale napr znepristupnit 1-2 pocas Q a 1-4 (napr.) pocas preteku, ak sa to da takto pripradne keby sa motor zacal zohrievat o cosi neskor, ale to by bolo uz zasah do modu a po testovacom preteku je to uz neskoro Chladič sa zamknúť nedá, teda dá ale to by si tam mal len 1 hodnotu čo je blbosť, takže jedine pomocou Parc Ferme. Môžem ale nastaviť základnú hodnotu vyššie, teraz tam je 0.0007 a každým zvyšením chladiča v hre sa táto hodnota zmení o 0.0001. Ak by som dal základ na 0.001 (ekvivalent terajšej 4ky), tak by sme v kvalde nedymili ani na 1ke. A neviem či chceme zaviesť Parc Ferme, kedže by sme mali mať premenlivé počasie, takže si možno budeme chcieť zmeniť z Q do pretekov nejaké veci v sete |
19.08.2019, 13:27 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
Staci si dat vetsi chladic a udit nebudete, problem vyresen... Za me treba zruseni 1-2 chladice. 3-4 bych nechal kvuli zavodum. Urcite se najdou i trate kde to bude co se chlazeni tyce min narocnejsi, kde by to neudilo v q ani na 1-2 napr. Nebo zavest PF. Oboje varianty mi prijdou lepsi jak upravovani nejakych hodnot “obchazeni”... |
19.08.2019, 13:37 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Miroslav Chvojka napsáno:] Staci si dat vetsi chladic a udit nebudete, problem vyresen... [/toggle]Za me treba zruseni 1-2 chladice. 3-4-5 bych nechal kvuli zavodum. Urcite se najdou o trate kde to bude co se chlazeni tyce min narocnejsi, kde by to neudilo v q ani na 1-2 napr toto kazdy snad vie, ale vsetci chcu co najmensi, lebo je o malinko rychlejsi |
19.08.2019, 13:48 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] Miroslav Chvojka napsáno: Staci si dat vetsi chladic a udit nebudete, problem vyresen... Za me treba zruseni 1-2 chladice. 3-4-5 bych nechal kvuli zavodum. Urcite se najdou o trate kde to bude co se chlazeni tyce min narocnejsi, kde by to neudilo v q ani na 1-2 napr toto kazdy snad vie, ale vsetci chcu co najmensi, lebo je o malinko rychlejsi Zavést Parc Ferme a je po ptákách... Nejideálnější řešení... |
19.08.2019, 15:10 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
[toggle=Miroslav Chvojka napsáno:] Staci si dat vetsi chladic a udit nebudete, problem vyresen... [/toggle]Za me treba zruseni 1-2 chladice. 3-4 bych nechal kvuli zavodum. Urcite se najdou i trate kde to bude co se chlazeni tyce min narocnejsi, kde by to neudilo v q ani na 1-2 napr. Nebo zavest PF. Oboje varianty mi prijdou lepsi jak upravovani nejakych hodnot “obchazeni”... Práve to čo som napísal je zrušenie chladiča 1 2 a 3 takže 1 by bola terajšia 4, 2 terajšia 5 atď, nie su to žiadne experimenty s fyzikou. Teraz je chladič 1 na hodnote 0.0007 a každé číslo ktoré tam naklikáš tu tej hodnote pripočíta 0.0001, takže 0.001 ktorú by som nastavil je vlastne terajší chladič 4. Môžem tam kľudne nastaviť 0.0009, takže najmenší chladič by bol terajšia 3ka, len by sa to volalo 1 |
19.08.2019, 15:15 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
Nebude blbé keď budeme jazdiť závody na jednotke? Zaveďte parc fermé s tým, že si budeme môcť upraviť predné krídlo, pomer bŕzd a podobne. Majú to v tom FSR a vlastne aj v reálnej F1. MB10 |
19.08.2019, 15:33 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:] Miroslav Chvojka napsáno: Staci si dat vetsi chladic a udit nebudete, problem vyresen... Za me treba zruseni 1-2 chladice. 3-4 bych nechal kvuli zavodum. Urcite se najdou i trate kde to bude co se chlazeni tyce min narocnejsi, kde by to neudilo v q ani na 1-2 napr. Nebo zavest PF. Oboje varianty mi prijdou lepsi jak upravovani nejakych hodnot “obchazeni”... Práve to čo som napísal je zrušenie chladiča 1 2 a 3 takže 1 by bola terajšia 4, 2 terajšia 5 atď, nie su to žiadne experimenty s fyzikou. Teraz je chladič 1 na hodnote 0.0007 a každé číslo ktoré tam naklikáš tu tej hodnote pripočíta 0.0001, takže 0.001 ktorú by som nastavil je vlastne terajší chladič 4. Môžem tam kľudne nastaviť 0.0009, takže najmenší chladič by bol terajšia 3ka, len by sa to volalo 1 Ja ti rozumiom, ale stale upravujes hodnoty, je to jako obchazeni fyziky... kdyz to ma zacit udit, tak to ma zacit udit to, ze nekdo neni schopnej nastavit vyssi chladic, tak se bude upravovat ucinnost chlazeni? Me to prijde jako kokotina, ale co uz.. stejne si to udelate tak jak chcete |
19.08.2019, 15:34 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Patrik Rusiňák napsáno:] Miroslav Chvojka napsáno: Staci si dat vetsi chladic a udit nebudete, problem vyresen... Za me treba zruseni 1-2 chladice. 3-4 bych nechal kvuli zavodum. Urcite se najdou i trate kde to bude co se chlazeni tyce min narocnejsi, kde by to neudilo v q ani na 1-2 napr. Nebo zavest PF. Oboje varianty mi prijdou lepsi jak upravovani nejakych hodnot “obchazeni”... Práve to čo som napísal je zrušenie chladiča 1 2 a 3 takže 1 by bola terajšia 4, 2 terajšia 5 atď, nie su to žiadne experimenty s fyzikou. Teraz je chladič 1 na hodnote 0.0007 a každé číslo ktoré tam naklikáš tu tej hodnote pripočíta 0.0001, takže 0.001 ktorú by som nastavil je vlastne terajší chladič 4. Môžem tam kľudne nastaviť 0.0009, takže najmenší chladič by bol terajšia 3ka, len by sa to volalo 1 Podle téhle tabulky by bylo 5 - 7 zbytečné, nepoužilo by se to ani v Monaku.... |
19.08.2019, 16:28 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] Petr Kolář napsáno: Zamykat chladič motoru není ideální, protože závisí na mixu. S nižší mixem stačí nižší chladič. Navrhuji zakotvit do pravidel, že kouřící motor v Q bude brán jako nesportovní chování a bude to odměněno nějakou pěknou penalizací. Kouření na startu většinou pilot moc neovlivní, když hra někdy nesmyslně dlouho čeká na spuštění startovní procedury. Petr to je hlupost za to trestat, spravis nejaku chybu mimo trat, alebo sa zaseknes a nestihnes ochladit a zadymis a dostanes hned trest vcera sa vam ten start pacil? dobre ste sa vyudili... zamknuta prevodovka takmer nikomu nevadi, nechapem, preco sa s tym chladicom tolko bojujete, hlavne na tomto mode, ked uz dymit nebudeme len na starte, ale aj pocas Q nemusi sa zamknut, ale napr znepristupnit 1-2 pocas Q a 1-4 (napr.) pocas preteku, ak sa to da takto pripradne keby sa motor zacal zohrievat o cosi neskor, ale to by bolo uz zasah do modu a po testovacom preteku je to uz neskoro Nemluvím o chybě mimo trať, ale o tom, že někdo jede celou dobu na trati s kouřícím motorem. Rozhodně není příjemné jet za takovým autem ostré kolo. Ale ideální to není, protože by to někdo musel sledovat. Případně dávat "Véčka" nebi "Ička" :-) Petr |