Sezona 2019/2 - Nápady a rady do nové sezony • Postrehy z test race |
19.08.2019, 10:54 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Kedže včerajší test race bol hlavne o otestovaní techniky a nového modu, tak vás prosím o nejaké postrehy a feedback hlavne ohľadom modu, aby sme to čím skôr vyriešili a testovali čo najdlhšie na finálnej verzií. Určite upravíme chladič, kedže autá už v kvalifikácií dymili. Okrem toho som aspoň ja nepostrehol žiadne chyby, myslím že aj nádrž je nastavená dobre. |
19.08.2019, 10:59 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Podle mě je upravovat chladič nesmysl, to může být rovnou zamknutej... |
19.08.2019, 12:35 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
Chladic je naprosto v poradku. |
19.08.2019, 14:03 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
Netrvala vcera q2 10 minut? |
19.08.2019, 14:47 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] Netrvala vcera q2 10 minut? [/toggle]Q2 byla špatně nastavena, jelo se však standardně 5 minut a maršál v chatu Q2 ukončil. |
19.08.2019, 14:53 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Martin Slezar napsáno:] Jaroslav Strišovský napsáno: Netrvala vcera q2 10 minut? Q2 byla špatně nastavena, jelo se však standardně 5 minut a maršál v chatu Q2 ukončil. jj, preto to tu pisem, aby sa na to myslelo a opravili to |
19.08.2019, 14:58 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] Martin Slezar napsáno: Jaroslav Strišovský napsáno: Netrvala vcera q2 10 minut? Q2 byla špatně nastavena, jelo se však standardně 5 minut a maršál v chatu Q2 ukončil. jj, preto to tu pisem, aby sa na to myslelo a opravili to Všechny dosud zjištěné nedostatky byly již odstraněny. |
19.08.2019, 15:07 - Lubomír Niče - - 19 Příspěvky
já pořád nechápu ten odmítavej postoj pár jezdců ohledně chladiče přece když se chladič trošku posune, tak to nikoho neovlivní a pořád to bude pro všechny stejný...jen když v setupu budete mít do Q nastaveno chlazení na 1, tak to holt bude chladit o něco víc jak teď ne? kde je problém? |
19.08.2019, 16:01 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Tím padem ti vsichni pojedou 1 i v závodě |
19.08.2019, 16:07 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
To je problem? Vcera sli vsetci 4 slebo 5, tak pojdu 1 alebo 2... Co vsak asi nevyriesi problem na starte, lebo pri 4 to asi dymilo |
19.08.2019, 16:08 - Lubomír Niče - - 19 Příspěvky
no dobře, tak se to nemusí posouvat tak moc, ale např. jen o 2 stupně. 1 bude jako puvodně 3. já včera jel 5, tak bych nově jel 3. beztak skoro všichni jeli včera +- to stejný. |
19.08.2019, 16:54 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] To je problem? Vcera sli vsetci 4 slebo 5, tak pojdu 1 alebo 2... Co vsak asi nevyriesi problem na starte, lebo pri 4 to asi dymilo [/toggle]Mne jo, ale az pri svetlech, kdy sem vytocil motor. Cekal sem na 26 lidi, nez se seradi, coz tolik nas nepojede, ale dam radeji priste víc |
19.08.2019, 17:01 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Na startu ti nepomůže ani chladič 10, když stojíš nechladíš... |
19.08.2019, 17:05 - Petr Řehák - Pilot GP2 - 76 Příspěvky
Ahoj, jestli vám pomůže moje napověda, tak včera jsem jel závod schválně motor chlazení 3, nemám pocit, že bych během závodu začoudil a v 30 kole motor kleknul, jel ještě někdo na chlazení 3? zatím ahoj |
19.08.2019, 17:14 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Ja som mal 6 a tiež mi to začalo dymiť, ako píše Robert, na štarte ti nepomôže ani 10...tam robí rozdiel len to, s akou teplotou prídeš na rošt, ak máš vysší chladič tak v zahrievacom ho nebudeš mať tak horúci ako s nižším, takže ti to začne dymiť o niečo neskôr |
19.08.2019, 22:01 - Miloslav Sládek - Pilot motokáry - 38 Příspěvky
[toggle=Petr Řehák napsáno:] Ahoj, jestli vám pomůže moje napověda, tak včera jsem jel závod schválně motor chlazení 3, [/toggle]nemám pocit, že bych během závodu začoudil a v 30 kole motor kleknul, jel ještě někdo na chlazení 3? zatím ahoj Motór kouří od 120C ale už nad 100C se zvyšuje jeho opotřebení. |