Sezona 2019/2 - Tresty a protesty • Sk.A - VC Belgie - 1.9.2019 20:00 |
01.09.2019, 22:47 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Protesty podávejte do 2.9.2019 20:00. Řešit se budou pouze incidenty, na které bude podán protest tady na fóru nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i proti protest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu ! Serverový replay je k dispozici zde: zde Petr |
01.09.2019, 22:48 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Petr Řehák: prosím od startu zhodnotit LAGY Ondřeje Nigrina, z mé strany poslední LAG, 2 kolo - první sektor- za zatáčkou Eau Rouge - stopaž 388.276 děkuji Petr Petr |
02.09.2019, 16:38 - Ondřej Hošek - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Zdravím, chtěl bych podat protest v Q1 na Maťa Bruňanského který mi nedopatřením zkazil jediné použitelné kolo v poslední šikaně. Následně chci podat protest na Ondřeje Nigrina a jeho lagy které mi v zahřívacím kole za Eau Rouge svým lagem udělil velké poškození na voze. Děkuji. Ondřej "Mercury" Hošek |
02.09.2019, 19:36 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
Protest na J.Veseleho - 10kolo konec prvni DRS zony... Nejsem si jisty, jestli jsem v zavode daval "v", proto radeji davam protest tu...Diky za posouzeni. Nedokazu to brat jako zavodni incident. Honza o me musel vedet a neustale zatacel do me, ikdyz mel 95% volne trate. Ja uz nemel vice kam uhnout, kdybych najel vice na mantinel, tak by me proste stahnul. |
02.09.2019, 19:57 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
Protest na Tomáše Konráda (Alfa Romeo) za zavření v Les Combes 16.kolo. |
07.09.2019, 18:09 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
VC SPA 1.9.2019 Maršál online O. Hromek, Pozávodní komisaři: P. Palasek, M. Hrušovský Tresty za nepřihlášení: Žádné Kontrola 2 směsí pneu v závodě: Všichni OK Kontrola pneu Top 10 na startu: Všichni OK Kvalifikace 1 Cutty Hrušovský + 1s Horniš +1s Antol +1s Kvalifikace 2 Cutty Bez trestu Udělené tresty za incidenty a nedodržení pravidel: Q1: Protest Q1 Hošek vs Bruňanský - Martin bohužel omezil Ondru v jeho HL . Trest +1s do další Q1 kvalifikace. Ukončení Q1 Hančl - nedodržení pravidla o dojezdu a chování na trati - Start z konce pole do dalšího závodu. Závod: Lagy O. Nigrina vs Hošek, Řehák - dvojitý protest na lagy, které výrazně ovlivnily závod, jak Ondrovi tak Petrovi a dalším jezdcům. Proto nyní přísný trest - start z konce pole. Každý je zodpovědný za svoje připojení. Palasek vs Hrušovský - konec 1.kola - Prosíme o vyřešení třetí stranou. Komise: Novotný, Hanko Komise rozhodla - BEZ TRESTU Pošefko vs Rusiňák - nebezpečný návrat na trať. Před incidentem LAG serveru - Patrik v brzdném bodě lag a vyjetí mimo trať. Ztráta 2 pozic. I přesto omezil T. Pošefka. Udělujeme trest a kvůli Lagu ho zmírňujeme na +5s k času závodu. Antol vs. Novotný - Velmi tvrdý předjížděcí manévr. Antol ztratil 2 pozice. Trest +10s k času závodu. Chvojka vs. Veselý - Zavření a odhození Redbullu do bariéry při souboji. Následné zastavení bez příčiny na trati v závodní stopě a způsobení dalšího incidentu. Dva těžké incidenty - Trest - Start z boxů do dalšího závodu. Pošefko vs Slezar - Incident v 14.kole po rovince. Martin byl již na úrovni a vnitřní stopě. Proto mu měl přenechat Tomáš více místa. Závodní incident bez trestu. Slezar vs. Pošefko - Incident 15.kole. Předjížděcí manévr do Eau Rouge. Bohužel Tomáš zavřel zatáčku ještě před předjetím. Mohlo dojít k velké kolizi. Za zavření zatáčky co se jezdí naplno - hodnoceno jako malý incident +5s k času závodu. Ale upozornění ať si na to všichni dávají pozor! Hančl vs Konrád - Incident v 16.kole. Zavření v Les Combes . Tomáš při předjížděcím mánévru zavřel nekompromisně zatáčku. Způsobil poškození a ztrátu několika pozic pro Davida. Při takovém manévru se vždy musí nechat pro soupeře místo. Proto trest +10s k času závodu. Rusiňák vs Bruňanský - Incident v 17.kole. Maťo nedobrzdil, jemný kontakt na který sám doplatil. Bez incidentu. Kdyby v závodě se incident opakoval následoval by trest za malý incident. Takto bez trestu. Chování po dojezdu závodu: Antol - nedodržení pravidla o dojezdu a chování na trati - Start z konce pole do dalšího závodu. Shrnutí trestů: Q1 +1s k času - Hrušovský, Horniš, Antol, Bruňanský Rusinňák +5s k času závodu Pošefko +5s k času závodu Novotný +10s k času závodu - Odvolací komisí trest zrušen Konrád +10s k času závodu Start z konce pole - Hančl, Antol, Nigrin, Start z boxů - Veselý Napomenutí - Kolář Tresty byly opraveny po Odvolací komisy adminem a promítnuty do celkových výsledků . Upozorňujeme všechny piloty, aby si důkladně přečetli pravidla ligy a po dojezdu do cíle ať kvalifikace nebo závodu se podle toho chovali. Nevhodné chování ovlivňuje ještě závody pilotů co dojíždějí a může je to připravit nejen o body, ale také o celý zážitek ze závodu! Dále prosíme VŠECHNY, aby po dojetí do cíle počkali s odchodem ze serveru až dokud nebudou všichni v cíli - důvod je stejný a to způsobování LAGů. |
07.09.2019, 18:48 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:] VC SPA 1.9.2019 Maršál online O. Hromek, Pozávodní komisaři: P. Palasek, M. Hrušovský Tresty za nepřihlášení: Žádné Kontrola 2 směsí pneu v závodě: Všichni OK Kontrola pneu Top 10 na startu: Všichni OK Kvalifikace 1 Cutty Hrušovský + 1s Horniš +1s Antol +1s Kvalifikace 2 Cutty Bez trestu Udělené tresty za incidenty a nedodržení pravidel: Q1: Protest Q1 Hošek vs Bruňanský - Martin bohužel omezil Ondru v jeho HL . Trest +1s do další Q1 kvalifikace. Ukončení Q1 Hančl - nedodržení pravidla o dojezdu a chování na trati - Start z konce pole do dalšího závodu. Závod: Lagy O. Nigrina vs Hošek, Řehák - dvojitý protest na lagy, které výrazně ovlivnily závod, jak Ondrovi tak Petrovi a dalším jezdcům. Proto nyní přísný trest - start z konce pole. Každý je zodpovědný za svoje připojení. Palasek vs Hrušovský - Prosíme o vyřešení třetí stranou. Komise: Novotný, Hanko Pošefko vs Rusiňák - nebezpečný návrat na trať. Před incidentem LAG serveru - Patrik v brzdném bodě lag a vyjetí mimo trať. Ztráta 2 pozic. I přesto omezil T. Pošefka. Udělujeme trest a kvůli Lagu ho zmírňujeme na +5s k času závodu. Antol vs. Novotný - Velmi tvrdý předjížděcí manévr. Antol ztratil 2 pozice. Trest +10s k času závodu. Chvojka vs. Veselý - Zavření a odhození Redbullu do bariéry při souboji. Následné zastavení bez příčiny na trati v závodní stopě a způsobení dalšího incidentu. Dva těžké incidenty - Trest - Start z boxů do dalšího závodu. Pošefko vs Slezar - Incident v 14.kole po rovince. Martin byl již na úrovni a vnitřní stopě. Proto mu měl přenechat Tomáš více místa. Závodní incident bez trestu. Slezar vs. Pošefko - Incident 15.kole. Předjížděcí manévr do Eau Rouch. Bohužel Tomáš zavřel zatáčku ještě před předjetím. Mohlo dojít k velké kolizi. Za zavření zatáčky co se jezdí naplno - hodnoceno jako malý incident +5s k času závodu. Ale upozornění ať si na to všichni dávají pozor! Hančl vs Konrád - Incident v 16.kole. Zavření v Les Combes . Tomáš při předjížděcím mánévru zavřel nekompromisně zatáčku. Způsobil poškození a ztrátu několika pozic pro Davida. Při takovém manévru se vždy musí nechat pro soupeře místo. Proto trest +10s k času závodu. Rusiňák vs Bruňanský - Incident v 17.kole. Maťo nedobrzdil, jemný kontakt na který sám doplatil. Bez incidentu. Kdyby v závodě se incident opakoval následoval by trest za malý incident. Takto bez trestu. Chování po dojezdu závodu: Antol - nedodržení pravidla o dojezdu a chování na trati - Start z konce pole do dalšího závodu. Shrnutí trestů: Q1 +1s k času - Hrušovský, Horniš, Antol, Bruňanský Rusinňák +5s k času závodu Pošefko +5s k času závodu Novotná +10s k času závodu Konrád +10s k času závodu Start z konce pole - Hančl, Antol, Nigrin, Start z boxů - Veselý Tresty budou promítnuty do do celkových výsledků po uplynutí času na odvolání. Odvolání je možné do 8.9.2019 20:00. Upozorňujeme všechny piloty, aby si důkladně přečetli pravidla ligy a po dojezdu do cíle ať kvalifikace nebo závodu se podle toho chovali. Nevhodné chování ovlivňuje ještě závody pilotů co dojíždějí a může je to připravit nejen o body, ale také o celý zážitek ze závodu! Dále prosíme VŠECHNY, aby po dojetí do cíle počkali s odchodem ze serveru až dokud nebudou všichni v cíli - důvod je stejný a to způsobování LAGů. Podávám odvolání ke svému trestu z konce Q1. Podle pravidel ČF1L se dojezdové chování týká závodu a ne kvalifikace. ( Příště si už dám pozor) |
07.09.2019, 21:57 - Jan Veselý - Pilot GP2 - 63 Příspěvky
Tímto podávám odvolání proti trestu za kolizi s Petrem Kolářem. Na trati jsem nezastavil bez příčiny! Zastavil jsem, protože mi zhasnul motor a mimo závodní stopu. Následně jsem se pokoušel motor znovu nahodit pomocí kinetické energie auta pohybujícího se z kopce, když do mě narazil Petr Kolář jedoucí naplno i přes vyvěšené a zřetelně viditelné žluté vlajky, čímž mě vyřadil ze závodu! Ohledně incidentu s Chvojkou, tam není o čem, to byla jednoznačně moje chyba, kdy jsem správně neodhadl šířku vozidla. Tímto bych se chtěl Mirovi omluvit a trest za tuto kolizi samozřejmě přijímám. |
08.09.2019, 07:58 - Ondřej Nigrin - Pilot GP2 - 57 Příspěvky
What?? Trest z konce pole za to, že vyšel špatný update hry? A kde se v pravidlech píše o tak drastickém trestu za “špatné připojení”? Ještě k tomu když jsem odstoupil radši už po 2 kolech? Já ten večer neměl špatné připojení, měl jsem ho stejné jako obvykle. Problémem byla ta lagujici hra, která to dělala některým více, některým méně... takže podávám odvolání. Nigi |
08.09.2019, 09:10 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=David Hančl napsáno:] Petr Palasek napsáno: VC SPA 1.9.2019 Maršál online O. Hromek, Pozávodní komisaři: P. Palasek, M. Hrušovský Tresty za nepřihlášení: Žádné Kontrola 2 směsí pneu v závodě: Všichni OK Kontrola pneu Top 10 na startu: Všichni OK Kvalifikace 1 Cutty Hrušovský + 1s Horniš +1s Antol +1s Kvalifikace 2 Cutty Bez trestu Udělené tresty za incidenty a nedodržení pravidel: Q1: Protest Q1 Hošek vs Bruňanský - Martin bohužel omezil Ondru v jeho HL . Trest +1s do další Q1 kvalifikace. Ukončení Q1 Hančl - nedodržení pravidla o dojezdu a chování na trati - Start z konce pole do dalšího závodu. Závod: Lagy O. Nigrina vs Hošek, Řehák - dvojitý protest na lagy, které výrazně ovlivnily závod, jak Ondrovi tak Petrovi a dalším jezdcům. Proto nyní přísný trest - start z konce pole. Každý je zodpovědný za svoje připojení. Palasek vs Hrušovský - Prosíme o vyřešení třetí stranou. Komise: Novotný, Hanko Pošefko vs Rusiňák - nebezpečný návrat na trať. Před incidentem LAG serveru - Patrik v brzdném bodě lag a vyjetí mimo trať. Ztráta 2 pozic. I přesto omezil T. Pošefka. Udělujeme trest a kvůli Lagu ho zmírňujeme na +5s k času závodu. Antol vs. Novotný - Velmi tvrdý předjížděcí manévr. Antol ztratil 2 pozice. Trest +10s k času závodu. Chvojka vs. Veselý - Zavření a odhození Redbullu do bariéry při souboji. Následné zastavení bez příčiny na trati v závodní stopě a způsobení dalšího incidentu. Dva těžké incidenty - Trest - Start z boxů do dalšího závodu. Pošefko vs Slezar - Incident v 14.kole po rovince. Martin byl již na úrovni a vnitřní stopě. Proto mu měl přenechat Tomáš více místa. Závodní incident bez trestu. Slezar vs. Pošefko - Incident 15.kole. Předjížděcí manévr do Eau Rouch. Bohužel Tomáš zavřel zatáčku ještě před předjetím. Mohlo dojít k velké kolizi. Za zavření zatáčky co se jezdí naplno - hodnoceno jako malý incident +5s k času závodu. Ale upozornění ať si na to všichni dávají pozor! Hančl vs Konrád - Incident v 16.kole. Zavření v Les Combes . Tomáš při předjížděcím mánévru zavřel nekompromisně zatáčku. Způsobil poškození a ztrátu několika pozic pro Davida. Při takovém manévru se vždy musí nechat pro soupeře místo. Proto trest +10s k času závodu. Rusiňák vs Bruňanský - Incident v 17.kole. Maťo nedobrzdil, jemný kontakt na který sám doplatil. Bez incidentu. Kdyby v závodě se incident opakoval následoval by trest za malý incident. Takto bez trestu. Chování po dojezdu závodu: Antol - nedodržení pravidla o dojezdu a chování na trati - Start z konce pole do dalšího závodu. Shrnutí trestů: Q1 +1s k času - Hrušovský, Horniš, Antol, Bruňanský Rusinňák +5s k času závodu Pošefko +5s k času závodu Novotná +10s k času závodu Konrád +10s k času závodu Start z konce pole - Hančl, Antol, Nigrin, Start z boxů - Veselý Tresty budou promítnuty do do celkových výsledků po uplynutí času na odvolání. Odvolání je možné do 8.9.2019 20:00. Upozorňujeme všechny piloty, aby si důkladně přečetli pravidla ligy a po dojezdu do cíle ať kvalifikace nebo závodu se podle toho chovali. Nevhodné chování ovlivňuje ještě závody pilotů co dojíždějí a může je to připravit nejen o body, ale také o celý zážitek ze závodu! Dále prosíme VŠECHNY, aby po dojetí do cíle počkali s odchodem ze serveru až dokud nebudou všichni v cíli - důvod je stejný a to způsobování LAGů. Podávám odvolání ke svému trestu z konce Q1. Podle pravidel ČF1L se dojezdové chování týká závodu a ne kvalifikace. ( Příště si už dám pozor) Bohužel musím protest již teď zamítnout. Všichni před sezonou byli informováni o tom, že se bude toto tvrdě trestat. V této sezoně by se měly všechny incidenty hodnotit podle pravidel od prvního do posledního závodu, bez výjimek. Pro tuto sezonu jsme zvolili tvrdý metr pokud jde o hodnocení prohřešků, tak nabádám všechny, aby k tomu tak přistoupili na trati. |
08.09.2019, 10:12 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Odvolávám se vůči výši trestu s Antolem, když beru v potaz trest 10s, naprosto neadekvátní s porovnáním s výši trestu Slezar x Pošefko , kde byl náraz mnohem větší a jen zázrakem neskončil pro Martina závod a ve srovnání Verstappen x Leclerc v A1 ringu, kde byl Leclerc vypinknut mimo trať. Tady Antol ztratil pozici se stájovým kolegou, kde je vidět, že mu to přenechal bez boje a v následující zatáčce je vidět, že o pozici ani nestál, protože Maťa přepustil před sebe. Na tomto módu je sakra těžký se udržet v těsné blízkosti za někým. I když sem s předjetím spokojen nebyl, 10s neakceptuju. To už můžem jen za sebou kroužit a předjíždět se jen přes boxy. Edit: Nic proti Tomášovi Pošefkovi, ale byl bych rád, kdyby se porovnali tyto 2 incidenty Novotný x Antol ; Slezar x Pošefko a posoudili stejným metrem, protože mi to přijde neadekvátní |
08.09.2019, 12:00 - Patrik Hanko - Pilot RC modelů - 16 Příspěvky
Môj pohľad na incident Palásek x Hrušovský: Palásek: Za výjazdom zo zákruty Bus Stop, po kontakte s Adamcom a následných polohodinách sa vracal z ľavej strany trate smerom k závodnej stope. Nečakal že na výjazde z Bus Stopu sa bude niekto nachádzať až tak príliš na ľavej strane, nevšimol si Hrušovského a nestihol sa vyhnúť kontaktu s jeho zadným kolesom. Z Paláskovho pohľadu to vyzeralo tak, že mu Hrušovský skrížil cestu. Hrušovský: Počas výjazdu zo zákruty Bus Stop videl na pravej strane v blízkosti obrubníku 2 monoposty + pred ním idúceho Kolára, ktorý bol za nimi veľmi tesne a tak sa radil mierne na ľavú stranu. Hrušovský sa na výjazde ku Kolárovi priblížil, takže mal dôvod sa radiť na ľavú stranu aj on a pripravovať si predbiehací manéver. Zašiel ale až príliš doľava a nevšimol si vracajúceho sa Paláska. Z Hrušovského pohľadu Palásek sám narazil do jeho zadného kolesa a sám na to aj doplatil. Môj verdikt: Hrušovský bol v tejto situácií nevinný, pretože len reagoval na pred ním vzniknutú situáciu. Paláska mal v mŕtvom uhle a nemal moc možností si ho všimnúť. Zaradil sa síce až moc doľava, ale mal na to dôvod, napríklad mohol byť opatrný pre prípad, že by sa musel vyhýbať monopostu pred ním, ktorý by na výjazde na cieľovú rovinku pretočil kolesá a dostal šmyk. Taktiež to zo začiatku vypadalo tak, že sa Kolár bude radiť ešte viac doľava, keďže bol na výjazde (z Hrušovského pohľadu) veľmi tesne za Sládekom. Palásek bol tým jazdcom ktorý sa vracal na trať. Nevracal sa do stopy síce príliš prudko, ale od návratu smeroval do stredu trate a doplatil na situáciu ktorá okolo neho vznikla. Vľavo mal miesta stále dosť, mohol sa vracať trochu opatrnejšie. Netrestal by som nikoho, bola to nešťastná situácia v ktorej Palásek urobil veľmi malú chybu a sám na ňu doplatil. |
09.09.2019, 13:31 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
Odvolací komise: M. Bruňanský, J. Strišovský a L. Nežník, společně s vedoucím ligy v tomto týdnu projednání odvolání. Díky za jejich čas. Dohodněte se mezi sebou kdy to vyřešíte na TS. |
09.09.2019, 17:10 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Incident Palásek x Hrušovský Velmi smolný moment. Jak už Patrik popsal. Palásek mohl jet více vlevo, Maroš více v pravo, jeli navzájem do sebe a oba podcenili situaci. Když už bych měl někomu dát větší vinu, tak Marošovi, protože Palásek i přes to, že jel pomalu byl stále na trati. Na trest to ale nevidím, takže za mě závodní incident |
09.09.2019, 23:44 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
Vyjadrenie komisie Počínanie Davida Hančla po skončení kvalifikácie - S trestom súhlasíme. Spomínalo sa to pred sezónou niekoľko rázy a pravdepodobne väčšina pilotov pochopila, že nové pravidlá sa týkajú aj kvalifikácie. Treba to však do pravidiel jasne dopísať. Verdikt komisie: štart z konca poľa Lagy Ondru Nigrina - Zhodli sme sa, že trest bol na mieste. Ondra to síce ovplyvniť nemohol, no treba sa vžiť do kože poškodených pilotov, ktorí mali prakticky po závode. Ondra hlavu hore, v Brazílii sa dá predbiehať. Verdikt komisie: štart z konca poľa. Novotný X Antol - Tu sa naše názory líšili. Novotného útok bol tvrdý, no nemyslím že aj hodný trestu. Antol nezaujal defenzívnu stopu, nechal tam miesto a to sa Novotný snažil využiť. Z jeho pohľadu to vyzeralo, že sa jedná o pohodový manéver, z pohľadu Antola to naopak vyzeralo tvrdšie než to v skutočnosti bolo. Vrchný pohľad odhalil, že Novotnému sa auto na brzdách mierne šmyklo, no myslím, že podľa toho ako Antol zatáčal, ku kontaktu by došlo, aj keby Novotný úplne okopíroval polomer zákruty. Verdikt komisie: bez trestu Veselý X Kolář - V tomto prípade súhlasíme s pôvodným trestom. Veselý síce zostal stáť mimo stopy, no tá sa nachádzala v tesnej blízkosti, a tak to bola len otázka času, kedy do neho niekto narazí. Nie som si istý či sa dá motor naštartovať aj po náraze. Každopádne Kolář by mal byť pri vyvesených žltých vlajkách taktiež opatrnejší. Verdikt komisie: štart z boxov pre Veselého + napomenutie pre Kolářa Boli sme požiadaní aj o prešetrenie incidentov medzi Slezarom a Pošefkom a aj v tomto prípade súhlasíme s pôvodným rozhodnutím. V prvom súboji útočil Slezar na Pošefka. Útok bol tvrdý a mierne sa podobal na incident Novotný X Antol. Nešlo ale o nič vážne. Pošefko mohol nechať viac miesta a kontaktu by zabránil. Ten druhý nastal v nebezpečnej zákrute Eau Rouge. Pošefko si pravdepodobne myslel, že už je celým autom pred Slezarom a mierne mu to zavrel, no na Slezarovom mieste by som sa asi nepúšťal do súboju kolo na kolo v takomto mieste a pustil nohu z plynu. Verdikt komisie: prvý incident bez trestu, druhý incident +5 sekúnd pre Pošefka Komisia: Bruňanský, Strišovský, Nežník MB10 |
10.09.2019, 17:00 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Tresty byly opraveny po Odvolací komisy adminem a promítnuty do celkových výsledků . Tímto je závod VC Belgie uzavřen. Všem děkuji za jejich čas a práci, stejně tak ostatním, kteří vyprovokovali změnu systému maršalování a Odvolacích komisí, který by měl být zveřejněn co nejdříve, po dopracování posledních detailů. |