Sezona 2019/2 - Tresty a protestySK.B - VC Belgie 8.9.2019


08.09.2019, 21:16 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
Protesty podávejte do 9.9.2019 20:00. Řešit se budou pouze incidenty, na které bude podán protest tady na fóru nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i proti protest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je k dispozici zde

 
08.09.2019, 21:57 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
VC Belgie


Tresty za nepřihlášení:
R.Slatina (Mer) - 1 p.

Kontrola 2 směsí pneu v závodě:
Všichni OK

Kontrola pneu Top 10 na startu:
Všichni OK

Odpykané tresty:
R.Slatina (Mer) - 1 p.
J.Andrš (McL) - Cut v Q2 - Odsunut na 10 místo
Neodpykané tresty:
Žádné

Vyšetřování v závodě:

6.kolo T5 - R.Slatina(Mer) - J.Andrš(McL) - Roman zavřel Pepu při nájezdu do zatáčky - 10s

8.kolo T11 - M.Tutko(Mer) - L.Balaj(Alfa) V - Miloš se vrátil do idealní stopy před Lukáše a omezil ho Miloš nedokončil +6p.

16.kolo T7 - L.Balaj(Alfa) - J.Král(Wil) V - Lukáš narazil do Josefa a roztočil ho -10s

30.Kolo T19 -J.Novák(Has) - L.Balaj(Alfa) V - Jarda otočil Lukáše a pozici vrátil -5s

Shrnutí trestů:
R.Slatina(Mer) -10s
M.Tutko(Mer) +6p
L.Balaj(Alfa) -10s
J.Novák(Has) -5s

Do dalšího závodu:
M.Tutko(Mer) +6p

Odvolání je možné do 10.9.2019 20:00.

 
08.09.2019, 22:48 - Lukáš Balaj - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Môj pohľad (pozrel som aj replay):
Kontakt s Novákom - odvolávam sa na výšku trestu. On vyšiel mimo trať, ja som ho predbehol, bol som teda pred ním. V ďalšej zákrute som nechával miesto, keby sa tam chcel nejako šialene vrátiť späť (to sa stalo) a aj napriek tomu miestu ma trafil. Takže predo mnou nebol, akú pozíciu mi vrátil? Ano potom po kontakte počkal, keďže on bol v smere jazdy a ja už nie, OK, ale takéto návraty na trať sú predsa nebezpečné a ešte dostane polovičný trest? O čo bol kontakt s Králom horší?

Kontakt s Králom - moja chyba (neodhadol som vzdialenosť v tom novom kokpite), ale počkal som ho (aj keď trochu so zmätkom, tá tráva no), ale čakal som. Prečo v prvom kontakte sa prihliadalo na počkanie a pri druhom nie? Prečo sú teda tieto kontakty posúdené inak? Nie je nebezpečný návrat na trať ťažší priestupok ako bežný incident? Načo potom fair play čakanie..či?
Ďakujem za odpoveď, nemyslím to v zlom, len chcem mať jasno.
 
09.09.2019, 21:36 - Jaroslav Novák - Pilot F1 - 101 Příspěvky
EDIT ADMIN: S M A Z Á N O, nepatřičný příspěvek - napomenutí pro Nováka

 
10.09.2019, 16:40 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
USTANOVENÍ ODVOLACÍ KOMISE

S ohledem na následné změny v řešení maršálských a odvolacích pozicí, ustanovuji pro vyřešení tohoto jednoho odvolání členy_

Martin Slezar, David Hančl, Luboš Nežník

o výsledku odvolání i novém systému maršálování, vás budeme včas informovat.
 
17.09.2019, 20:53 - Ľuboš Nežník - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Odvolávacia komisia v zložený David Hančl,Martin Slezar,Ľuboš Nežník sa zhodla na ponechaní výšky trestu pre Nováka

odôvodnenie : oba incidenty i pozdější reakce jsou naprosto odlišné.
První incident s Králem : velmi nebezpečný kontakt ve velké rychlosti, většinou takové kontakty končí velkým poškození a vyřazením ze závodu. O počkání nemůže být řeč. Balaj se vlastní chybou otočil na trávě. Tak nevypadá počkání na soupeře.
Druhý incident s Novákem – Novák se vracel na trať za Balaje a neohrozil ani neomezil. V momentě kdy už byl na trati nezvládl rozjezd a narazil do Balaje, poté zastavil a čekal až se Balaj vrátí na trať a zařadil se za něj. To je fair play počkání.
 
17.09.2019, 21:08 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Prohlašuji závod za uzavřený, i přes jednoznačné zamítnutí protestu zůstává trest v původní výši, protože změna systému maršlování vyšla až po podání protestu. Upozorňuji však, že následující odvolání budou již dle nových regulí.