Sezona 2019/2 - Tresty a protestySk.A - VC Brazílie - 15.9.2019 20:00


15.09.2019, 22:22 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Protesty podávejte do 16.9.2019 20:00. Řešit se budou pouze incidenty, na které bude podán protest tady na fóru nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i proti protest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je k dispozici zde

Petr

 
15.09.2019, 23:26 - Ondřej Hošek - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Zdravím, chtěl bych podat protest na začátek 43 kola kde jsem v T1 díky kolizi Martina Adamce a Davida Hančla inkasoval velké poškození a ztratil pozici a spoustu času...díky!

Ondřej "Mercury" Hošek

 
16.09.2019, 00:27 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
McLaren F1 - protest


Protest č.1:

T1 - Pošefko x Rusiňák

Nedodržanie pravidla prejazdu T1 po štarte a zatvorenie zákruty, po ktorom som sa roztočil a prišiel o preteky, napravo som šiel kvôli roztočenému Renaultu.

Znenie pravidla: "Po nájezdu do T1 po startu je nutné udržovat stejnou vzdálenost od okraje tratě, aby ostatní jezdci věděli, kde je volná stopa. Nezáleží na tom, který jezdec je v předu (stejně ohleduplní by jste měli být v každé zatáčce, kde máte vedle sebe jiný monopost). Ponecháním místa zabráníte vzájemnému kontaktu a poškození vozu, ale také možnému vyřazení ze závodu. Po T1(popřípadě až po T2, pokud přímo navazuje na T1), má právo volby stopy jezdec v předu, ale s přihlédnutím na fair play a bezpečnost obou jezdců, je zavření stopy jezdci nacházejícími se částečně na vaší úrovni, nesportovní, s velkým rizikem kontaktu. Stejně nebezpečné je i prudké brzdění na hraně T1. Pro bezpečnost je lepší uvolnit plynový pedál dříve a do T1 najíždět v menší rychlosti. Nezapomínejte na studené gumy i brzdy, náchylnější ke smyku a nepřesnosti v ovládání vozu."

Obrázok:
https://i.imgur.com/yNTpClE.jpg

Protest č.2:

6.kolo - Pošefko x Palásek

Tvrdý útok, Petr tam nechal priestor pre 1 auto, ani o kúsok viac, došlo ku kontaktu a Petra stál preteky. Protest podávam ja po Petrovej výzve, kedže by ho nestihol podať v určenom čase.

Obrázok:
https://i.imgur.com/KUNdM0f.jpg

Protest č.3 (a.k.a. chuťovečka na záver):

14.kolo - Nigrin x Rusiňák

Neviem čo ku tomu napísať, azda len to, že ak niekto nemá techniku na online hry, tak nech ide hrať Človeče nehnevaj sa a nie kaziť ostatným zábavu. Nestalo sa to ani prvý, ani druhý krát.

Video:
https://youtu.be/Rc8sUR0-V2E
 
16.09.2019, 05:41 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
Poprosím prešetriť 2 incidenty:
1. T1: Pošefko o mne vedel a nechával mi miesto, ale po chybe Novotného spravil chybu aj on, zablokoval kolesá a vošiel do mojej stopy a vytlačil ma mimo trať, ja som už nemal kam ísť.
2. V 48. kole pri mojom výjazde z boxov Martin Slezar podľa mňa minul brzdný bod a takmer ma zostrelil, navyše nebol v poradí a strácal na mňa kolo.
Ďakujem.
 
16.09.2019, 06:43 - Tomáš Pošefko - Technický vedoucí - 197 Příspěvky
Podávam protest na Petra Paláska, ten mi v šiestom kole neponechal dostatok miesta, aj keď som s ním išiel polovicu rovinky bok po boku, zavrel ma - musel som ísť na obrubník všetkými štyrmi kolesami a došlo ku kontaktu. Petr zvolil stopu, akoby o mne ani nevedel.
https://imgur.com/a/eaddLIF
Takisto sa chcem vyjadriť k incidentu s Jarom Strišovským v T1. Po chybe Novotného som sa zľakol a trošku zavrel zatáčku, no stále tam bolo miesto na to 1 auto akurát, no na výjazde som zase nemal kam ísť ja, pretože na mojej pravej strane sa nachádzal McL Petra Paláska.
https://imgur.com/a/cswTYyb

A tentokrát znova T2. Patrik v nájazde do T2 nebol na mojej úrovni, tak ako ukazuje v svojom proteste. Nos strčil na úroveň môjho zadného kolesa v momente, keď som už zatáčal a nemohol s tým nič urobiť.

EDIT: Incident s P. Paláskom je podobný ako incident Antol x Novotný, no v mojom prípade mi "bol ponechaný dostatok miesta".


 
16.09.2019, 18:34 - Martin Antol - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Ahoj, ja by som chcel len stiahuť moje V počas fáze VSC, pôvodne bola na Sladka ktorý ma obehol počas tejto fáze ale asi cca po kole mi poziciu vratil.

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." -Colin McRae #24

 
16.09.2019, 19:03 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Jelikož sem se omluvy nedočkal, podávám protest na M.Antola, čas replaye 2341s za zavření zatáčky, tím mi vzniklo lehké poškození a ploška na levé přední pneumatice. Byl to podruhé incident s M.Antolem, kdy mi to přivřel, ve SPA to bylo tak 50/50, tady to vidím jako pouze jeho chybu. Tak bych byl rád, aby Martin nechával víc místa soupeři, musel sem to vzít přes obrubník, který mě nakopl do jeho dráhy.
 
20.09.2019, 22:04 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
VC Brazílie



Tresty za nepřihlášení:
M. Hrušovský (Toro) +1.p
M. Horniš (ČF1L) +1.p

Kontrola 2 směsí pneu v závodě:
Všichni OK

Kontrola pneu Top 10 na startu:
Všichni OK

Odpykané tresty:

M. Hrušovský (Toro) + 1.p , Q1 + 1s
M. Bruňanský (Mer) Q1 + 1s
D. Hančl (Haas) Start z konce pole
O. Nigrin (Toro) Start z konce pole
M. Antol (Mer) Start z konce pole
J. Veselý (Haas) Start z boxů

Neodpykané tresty:

M. Horniš (ČF1L) - + 1.p , Q1 + 1s
M. Antol (Mer) Q1 + 1s

Vyšetřování po závodě:

1. kolo
T1 - T. Pošefko (Rac) - J. Strišovský (Ren) P - Na probrždění P. Novotného (Fer) na něj reagoval Tomáš a zablokoval kola a dostal smyk a přivřel Jara. - Závodní incident
T2 - P. Rusiňák (McL) VP - T. Pošefko (Rac) - Patrik se snažil vecpat nos na vnitřek zatáčky a dostal přez něj. - Závodní incident

6. kolo
T4 - P. Palásek (McL) VP - T. Pošefko (Rac) VP - Petr nenechal Tomášovi žádné místo a zavřel zatáčku. + 10s

13.Kolo
T15 - O. Nigrin (Toro) - P. Rusiňák (McL) VP - Bohužel Ondrovi opět vypověděla službu technika. Start z konce pole do dalšího závodu + Výstraha Při opětovném problému zákaz startu

18. Kolo
T9 - T. Konrád (Alfa) - M. Slezar (Fer) V - Tomáš přivřel Martina. + 5s

30. Kolo
T4 - M. Antol (Mer) - P. Novotný (Fer) P - Martin přivřel Patrika. + 5s

43. Kolo
T1 - D. Hančl (Haas) - M. Adamec (Rac) - Souhra okolností, kdy Davidovi nezatočil vůz jak potřeboval a Martinovi zase více než chtěl. Závodní incident

48. Kolo
T4 - M. Slezar (Fer) V - J. Strišovský (Ren) P - Jaro vyjížděl z boxů a Martin nabíral rychlost na rovince. Jaro dával jasně najevo svůj záměr zařadit se plynule do hlavní stopy. Martin to nevyřešil nejlépe a sám se poškodil. Upozornění

54. Kolo
Konec závodu - J. Veselý (Haas) - nedodržení pravidla o dojezdu a chování na trati (oslavná kolečka - Donuty) - Start z konce pole do dalšího závodu

Shrnutí trestů:

P. Palásek (McL) - + 10s
T. Konrád (Alfa) - + 5s
M. Antol (Mer) - + 5s
M. Slezar (Fer) - Upozornění

Do dalšího závodu:

M. Horniš (ČF1L) - + 1.p , Q1 + 1s
M. Antol (Mer) Q1 + 1s
O. Nigrin (Toro) Start z konce pole do dalšího závodu
J. Veselý (Haas) Start z konce pole do dalšího závodu

Legenda:

V - Podnět pro vyšetřování v závodě
P - Protest pro vyšetřování po závodě


Odvolání je možné do 21.9.2019 22:00.

Upozorňuji, že pokud bude odvolání jednomyslně zamítnuto, bude trest nebo potencionální trest, zdvojnásoben a promítnut do závodu.



 
21.09.2019, 12:53 - Martin Antol - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Odvolavam sa voci trestu za incident s Novotnym.
Prikladam par pohladov na incident.
https://youtu.be/k09Sb0hpLTg

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." -Colin McRae #24

 
21.09.2019, 16:49 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Ustanovení odvolací komise

dle nového systému ustanovení, odvolací komise jsou vyjádřením povinné týmy - VC Brazílie – WILLIAMS, RENAULT, REDBULL - připomínám, že každý tým má 4 členy a vyjádřit se může kterýkoli člen (tato povinnost povinností jen vedoucího týmu).
Prosím aby vedoucí týmu nebo jiný člen týmu napsali pověřeného jezdce nebo aby se tento jezdec přímo vyjádřil k odvolání.
Na vyjádření mají 48 hodin, tedy do pondělí do 20,00 hodin. V případě nevyjádření bude tento tým potrestám stejným trestem o kterém se má rozhodnout.

Jedná se o odvolání Martina Antola na trest za zavření zatáčky na Patrika Novotného.
Jako pomocný materiál poskytuji výpis z diskuze o upřesnění pravidel....

Tedy ... jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky.
Proč se to nesmí vztahovat za brzdným bodem je asi všem jasné, pokud ne, jen připomenu, že jsou střelci co to tam pošlou z velké dálky, někdy i bez jakékoli šance manévr zvládnout. Brzdný bod se dá u každého jezdce téměř přesně určit z předchozích kol a nebude tak diskuze o tom, kdo má kde svůj brzdný bod.


Situace z odvolání - rozhodný bod pro určení průjezdu - brzdný bod obou jezdců

https://imgur.com/z05gZ2i.jpg

Situace z odvolání - inkriminovaná zatáčka kde mělo být místo

https://imgur.com/3YL5Jev.jpg

Odvolací komise tedy má potřebné indicie aby se mohla včas vyjádřit v souladu s pravidly a závod mohl být uzavřen.


 
21.09.2019, 20:28 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
Za Renault pisem ja. Suhlasim s povodnym rezultatom a trestom pre Antola. Napadla mi aj myslienka, ze Martin podal protest, pretoze aj pri zvysenom treste uz nema co stratit, ale nemusi sa zakladat na pravde. To vie sam Martin Antol.
 
21.09.2019, 21:29 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Za Williams zamítáme odvolání jako neoprávněné. Martin jednoznačně zatáčku příliš zavřel i přesto, že měl vedle sebe monopost. V souladu s pravidly navrhuji zdvojnásobení trestu, tj. posun o 2 pozice místo původního posunu o 1 pozici.

Petr

 
22.09.2019, 12:42 - Miroslav Chvojka - - 80 Příspěvky
Redbull - Vubec nechapu z jakeho duvodu bylo dano odvolani na ten trest. Vidim to jednoznacne jako zavreni od Martina. Tudiz souhlasim s puvodnim trestem pro Martina.
 
22.09.2019, 13:19 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
UZAVŘENÍ ZÁVODU

Odvolací komise jednoznačně zamítla odvolání Martina Antola, tedy trest mu byl zdvojnásoben.

Shrnutí trestů:

P. Palásek (McL) - + 10s
T. Konrád (Alfa) - + 5s
M. Antol (Mer) - + 10s
M. Slezar (Fer) - Upozornění

Do dalšího závodu:

M. Horniš (ČF1L) - + 1.p , Q1 + 1s
M. Antol (Mer) Q1 + 1s
O. Nigrin (Toro) Start z konce pole do dalšího závodu
J. Veselý (Haas) Start z konce pole do dalšího závodu

Poznámka:
první případ odvolání a hned se ukázala velká díra v novém systému. Už to, že si někdo vůbec dovolí podat odvolání na jednoznačné pochybení s předem jasným výsledkem, je toho důkazem. Tento případ kdy jezdec podá odvolání protože nemá co ztratit i přes zamítnutí je špatně a neplní se tak funkce nového systému. Proto je nutné toto pravidlo doplnit, a to tak, že pokud zdvojnásobením trestu nedojde k posunu (posun po základním trestu se nepočítá), bude jezdec potrestán snížením bodového zisku na nižší pozici.
Tato bodová penalizace bude uplatňována i pro případ, kdy jezdec nebude mít posun jen proto, že byl poslední v kole a jezdec za ním měl tedy kolo ztrátu a penalizační systém neumožňuje posun.