Sezona 2019/2 - Tresty a protestySk.B - VC Mexika - 3.11.2019 20:00


03.11.2019, 16:51 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Protesty podávejte do 4.11.2019 20:00. Řešit se budou pouze incidenty, na které bude podán protest tady na fóru nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i proti protest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je k dispozici zde

Petr

 
03.11.2019, 19:23 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
Protest na Romana Slatinu za nedodrzanie limitov trate pocas preteku. Z prenosu bolo evidentne, ze sa nezmestil na trat aj viackrat za kolo. Ak marsal bude vyzadovat, dodam aj casy. Bohuzial skor ako zajtra vecer nestihnem. Dakujem za pochopenie.
 
03.11.2019, 20:32 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
VC Mexika



Tresty za nepřihlášení:

J. Kurtis (ČF1L) + 1.p


Kontrola 2 směsí pneu v závodě:
Všichni OK

Kontrola pneu Top 10 na startu:
Všichni OK

Odpykané tresty:
L. Maciejewski (Rac) Q2 + 1s

Neodpykané tresty:
J. Kurtis (ČF1L) Q + 3.p

Zkrácení v Q1:
L. Nežník (Ren) + 1s
R. Slatina (Mer) + 1s
L. Balaj (Alfa) + 1s
J. Lištvan (RBR) + 1s
J. Novák (Haas) + 1s
J. Král (Wil) + 1s

Zkrácení v Q2:
M. Frajka (Toro) + 1s
L. Balaj (Alfa) + 1s
R. Slatina (Mer) + 1s
L. Nežník (Ren) + 1s

Vyšetřování po závodě:

Q1
J. Novák (Haas) - T. Staněk (Ren) V - J. Novák nechal místo vně zatáčky mimo ideální stopu. - Závodní incident

1. kolo
T4 - O. Hromek (Haas) M - M. Králík (RBR) - O. Hromek nedobrzdil a vrazil do M. Králíka. - Běžný incident 2x 10s

6.Kolo
T8 J. Andrš (McL) - L. Balaj(Alfa) P - J. Andrš zavřel L. Balaje. - Malý incident + 5s
T13 L. Balaj(Alfa) VM - J. Andrš (McL) - L. Balaj přivřel J. Andrše a došlo ke kontaktu. - Závodní incident - Odvolací komise změnila verdikt na Trest ANDR3 +10s.

9. Kolo
T5 - O. Hromek (Haas) - L. Balaj(Alfa) P - O. Hromek zavřel L. Balaje. - Malý incident + 5s
T6 - O. Hromek (Haas) M - L. Balaj(Alfa) - O. Hromek zavřel L. Balaje. - Malý incident + 5s

10. Kolo
T12 - L. Balaj(Alfa) VM - O. Hromek (Haas) V - L. Balaj nebyl na začátku brzdění na úrovni O. Hromka. - Běžný incident + 10s - odvolací komise změnila verdikt na +5s pro Hromka

31.Kolo
T4 - O. Hromek (Haas) M - J. Novák (Haas) V - O. Hromkovi blblo spojení a vrátil se do vozu J. Nováka. - Těžký incident + 20s
T4 - J. Novák (Haas) - M. Králík P - J. Novák se špatně vracel na trať a následně zahákl M. Králíka. - Nebezpečný návrat na trať s omezením + 10s
T9 - O. Hromek (Haas) M - L. Maciejewski (Rac) - O. Hromek se špatně vracel na trať a následně zahákl L. Maciejewského. - Pouštění o kolo s ohrožením + 20s

53. Kolo
T1 - L. Maciejewski (Rac) M - M. Frajka (Toro) - L. Maciejewski nebyl na začátku brzdění na úrovni M. Frajka. - Závodní incident

Dojezdové kolo
L. Maciejewski (Rac) M - L. Ničeho (ČF1L) - L. Maciejewski narazil na rovince do L. Ničeho. - Start z konce pole

Protest po závodě na limity traťe:

R. Slatina (Mer) - 94 DSQ
M. Maciejewski (Rac) - 42 DSQ
M. Frajka (Toro) - 67 DSQ

Shrnutí trestů:

O.Hromek (HAS) + 5s - nedokončil = +3 pozice
J. Andrš (McL) + 15s
R. Slatina (Mer) - DSQ
M. Maciejewski (Rac) - DSQ
M. Frajka (Toro) - DSQ

Do dalšího závodu:

L. Maciejewski (Rac) Start z konce pole
O. Hromek (Haas) Start z konce pole, +3 pozice , Podmínka na 3 závody
J. Novák (Haas) + 6.p
J. Kurtis (ČF1L) Q + 3.p

Zkrácení v Q1:
L. Nežník (Ren) + 1s
R. Slatina (Mer) + 1s
L. Balaj (Alfa) + 1s
J. Lištvan (RBR) + 1s
J. Novák (Haas) + 1s
J. Král (Wil) + 1s

Zkrácení v Q2:
M. Frajka (Toro) + 1s
L. Balaj (Alfa) + 1s
R. Slatina (Mer) + 1s
L. Nežník (Ren) + 1s


Legenda:

I - Žádost o informace v závodě
V - Podnět pro vyšetřování v závodě
P - Protest pro vyšetřování po závodě
M - Incidentu si všiml Maršál
RR - Žádost o restart závodu
X. Kolo, Tx - Protest po vydání trestů


Odvolání je možné do 5.11.2019 20:00.

Upozorňuji, že pokud bude odvolání jednomyslně zamítnuto, bude trest nebo potencionální trest, zdvojnásoben a promítnut do závodu V případě, že by zdvojnásobení trestu nemělo vliv na posun jezdce, budou mu odečteny body na nižší pozici.

 
03.11.2019, 20:33 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:]
Protest na Romana Slatinu za nedodrzanie limitov trate pocas preteku. Z prenosu bolo evidentne, ze sa nezmestil na trat aj viackrat za kolo. Ak marsal bude vyzadovat, dodam aj casy. Bohuzial skor ako zajtra vecer nestihnem. Dakujem za pochopenie.
[/toggle]

Prosím o dodaní časů (dle pravidel). Děkuji
 
03.11.2019, 20:42 - Roman Slatina - Pilot GP2 - 61 Příspěvky
Tym padom poprosim o presetrenie limitov trate vsetkych pilotov...a zvazil zvyhodnenie urcitych casov. Dakujem.
 
03.11.2019, 20:47 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
[toggle=Roman Slatina napsáno:]
Tym padom poprosim o presetrenie limitov trate vsetkych pilotov...a zvazil zvyhodnenie urcitych casov. Dakujem.
[/toggle]

Prosím o dodaní časů (dle pravidel). Děkuji


 
03.11.2019, 23:07 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
You have funny penalties - when you hit after crossing the finish line (meaning irrelevant to the race) - start from the last field.
Destruction of the race leader by a doubled player - 20 seconds., Funny.

EDIT ADMIN: Such a situation is not at all irrelevant, because in a collision there are server lags at a time when the rear positions are still fighting and their fights for the position are affected. Therefore, deliberate and unreasonable server load is penalized.
 
04.11.2019, 00:53 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
Výpis cutov Slatina:

T1: 3, 4, 16, 31, 45
T2: 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 32, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, ,49, 51
T3: 5, 7, 39
T7: 12, 19, 28, 33, 35, 41, 43, 45
T8: 1, 4, 9, 15, 22, 26, 31, 33, 37, 38, 42, 47, 49
T9: 32, 40, 44
T10: 10, 16, 17, 22, 23, 26, 33, 38, 44, 47, 50
T11: 40, 41, 46, 47, 52
T12: 4, 33, 45
T15: 17, 43
T16: 49

Jaro nemusíš si s tým robiť starosti, venuj sa radšej rodine.
Pozeral som aj iných jazdcov a našiel som dvoch, ktorí by boli diskvalifikovaní z pretekov, ale nejdem ich sem vypisovať lebo im nechcem škodiť, keďže som do závodu ani nenastúpil a môže mi to byť jedno. Bolo by ich asi trošku viac, len už tu za tým zaspávam amused

MB10

 
04.11.2019, 09:01 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=David Hančl napsáno:]
Jaroslav Strišovský napsáno:

Protest na Romana Slatinu za nedodrzanie limitov trate pocas preteku. Z prenosu bolo evidentne, ze sa nezmestil na trat aj viackrat za kolo. Ak marsal bude vyzadovat, dodam aj casy. Bohuzial skor ako zajtra vecer nestihnem. Dakujem za pochopenie.


Prosím o dodaní časů (dle pravidel). Děkuji
[/toggle]

Maťo Bruňanský to už urobil namiesto mňa. Vopred vďaka za prešetrenie.
 
04.11.2019, 16:57 - Lukáš Balaj - Pilot GP2 - 44 Příspěvky
Odvolávam sa voči rozhodnutiu za incident v 10. kole T12.

Odvolávam sa voči rozhodnutiu za incident v 6. kole T13.

Podávam protest na Hromka: replay čas 753 - zavrel mi zákrutu, celý čas som bol na jeho úrovni (aby nedošlo ku kontaktu musel som ísť mimo trať). V replay čas 758 spravil to isté.. Stále dokola opakujúci sa problém..

Podávam protest na Andrša: 6. kolo T8 (asi som nedal V) - nebezpečný návrat na trať, následne mi zavrel zákrutu, ešte aj trafil a tým vytlačil z trate.

Pokračovanie textu tu... pre istotu GPS súradnice
 
04.11.2019, 17:32 - Lubomír Niče - - 19 Příspěvky
WOW fakt WOW...po včerejší euforii ze závodu převládlo velký rozčarování...závod sem si užíval a myslel, že bojujeme fair play, ale při zpětném sledování přenosu sem si všiml, že limity tratě asi platí jen pro někoho...a po projetí replaye je mě fakt blbě...podávám protest na limity tratě v podání Maciejewskiho a Frajky.

Maciejewski:
94.2 98.0 585.6 594.6 630.8 825.0 952.0 1063.3 1500.2 1624.9 1692.8 1798.6 1894.6 2117.7 2330.6 2460.7 2597.7 2777.0 2869.7 2879.5 2967.4 3025.4 3026.7 3101.3 3229.2 3387.8
4622.3 3407.6 3560.4 3563.4 3581.0 3649.5 3673.4 3679.6 3682.0 3830.9 3837.5 3973.8 4073.0 4211.2 4223.3 4249.0

Frajka
199.8 276 384 418.2 436 574.4 597.4 678.4 740.5 821 901.2 1139 1144 1291 1346 1426 1505.7 1569.4 1587.4 1649 1667 1692.3 1826.7 1987 2129.7 2147.8 2205.7 2210.6 2389
2414.8 2432.7 2446.6 2469.4 2473 2531.5 2549.7 2611.7 2629.7 2691.3 2734.6 2814.7 2931.6 3192.2 3254.9 3273.6 3374.73403.3 3453.6 3510.2 3532.7 3557.8 3593.8 3636.6
3690.3 3751.2 3768.8 3831 3848.8 3891 3927.4 3953 4086.1 4114 4150,3 4168.1 4229.3 4326
 
04.11.2019, 19:27 - Milan Králík - Pilot GP2 - 66 Příspěvky
Podávám protest na Jardu Nováka ve 31. kole pozice 2560 za nebezpečný návrat na trať s poškozením
 
05.11.2019, 21:17 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
Tresty doplněny. Čas na odvolání prodloužen do 6.11.2019 20:00.


 
06.11.2019, 11:47 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
You should convert DSQ into penalties in seconds. Mexico is an extremely difficult track when it comes to keeping track limits. 42 track limits for 53 laps is just 0.8 per lap, it's really not much for a track like Mexico - a 42 second penalty would be enough smiling Let's take the example of the best players. In the summer, Lando Norris and Max Verstappen won the eSports race at Spa, had about 615 laps and about 890 track limits hihi - were they disqualified? - no smiling
 
06.11.2019, 20:11 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
Čas pro odvolání skončil.
 
06.11.2019, 20:28 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
Odvolací komise



Pro závod v Mexiku je stanovena odvolací komise ve složení týmů Ferrari, Alfa romeo a Williams. Vzhledem k zainteresovaní týmu Alfa romeo. Nahradí tým Alfa Romeo admin ligy Martin Slezar.

Jedná se o incidenty L. Balaje s O. Hromkem a J. Andršem.

Verdikty je nutné dodat do 8.11.2019 20:00.

Děkuji za jejich čas.
 
07.11.2019, 09:34 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Vyjádření k odvolání - ADMIN (za tým Alfa Romeo)
Incident Balaj - Andrš > protest na nebezpečný návrat na trať + zavření stopy (6.kolo , T13)
Dle mého správně posouzený incident od maršála. Po prozkoumání situace v širším pohledu je jednoznačný důvod kontaktu chyba Andrše - nebezpečný návrat na trať. Andrš se po chybě ocitl mimo trať a ihned nebezpečně vjel zpět, do stopy Balajovi, kde neměl co dělat a jakožto chybující neměl dále pokračovat v souboji, ale bezpečně se dostat na trať. Balaj tak možná nepředpokládal okamžitý tvrdý útok po úhybném manévru aby zabránil kolizi. Beru tedy celý incident za komplexní a navrhuji trest pro Andrše +10s.

Incident Balaj - Hromek > protest na zavření stopy (10.kolo , T12)
Opět dle mého správně posouzený incident od maršála. Odvolání slouží však k tomu, aby se incident prošel důkladně. Prošel jsem si tedy i několik kol před a za incidentem. Brzdný bod v kole incidentu byl dříve než v některých kolech, kdy Balaj následný průjezd zatáčkou zvládl. Maršál má však pravdu, že v 10. kole nebyl Balaj na úrovni Hromka,což by znamenalo ponechání volby stopy jezdci vepředu a kdyby Hromek pokračoval standardně ve stopě, souhlasil bych s verdiktem maršála. Nastala však situace, kdy Hromek evidentně míří do cuttu zatáčky a při pohledu na volant v inkriminovaný moment ani nemá snahu se krácení zatáčky vyhnout. Pokud Balaj počítal s tím, že Hromek pojede zatáčku v limitech, mohl s ohledem na dřívější brzdění než jindy, monopost ubrzdit. S ohledem na "kdyby" na obou stranách a ke zkutečnosti, že Hromek směřoval mimo limity tratě, navrhuji trest pro Balaje - zrušit.

 
07.11.2019, 19:04 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Vyjádření za tým Williams

6. Kolo - T13 L. Balaj(Alfa) VM - J. Andrš (McL) - L. Balaj přivřel J. Andrše a došlo ke kontaktu. - Závodní incident
Dle mého názoru od obou pilotů poměrně tvrdý souboj. Andrš byl na chvilku mimo trať. Balaj zase do zatáčky točil, jako by vedle něj nikdo nebyl. Zbytečně tvrdé, za mě posouzeno správně jako závodní incident.

10. Kolo - T12 - L. Balaj(Alfa) VM - O. Hromek (Haas) V - L. Balaj nebyl na začátku brzdění na úrovni O. Hromka. - Běžný incident + 10s
Tady dle mého názoru jednoznačná chyba Hromka, který zatáčku nejen zavřel, ale dokonce měl v úmyslu krátit. Balaje ale měl jen ztěží možnost někde vidět, dal bych tedy mírnější trest - Hromek 5s.

Petr

 
07.11.2019, 22:00 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Vyjádření za tým Ferrari

6.kolo: T13 Balaj x Andrš
Balaj nechal Andršovi místo tak akorát, ten i přesto najel a vytlačil Balaje mimo trať, který neměl šanci se udržet na trati. Proto navrhuji +10s pro J.Andrše dle tabulky ''běžný incident: naražení, vystrčení bez vážného poškození''

10.kolo: T12 Balaj x Hromek

Balaj možná o pár cm nebyl vedle Hromka při brzdném bodu, ale během celé brzdné fáze byl vedle. Stačilo, aby Hromek projel zatáčku normálně a ke kontaktu by nedošlo, nemusel Balajovi nechávat extra místo.
Evidentně by ale Hromek zatáčku jednoznačně cutl. Za mě tedy evidentní zavření. Navrhuji trest pro Hromka +5s
 
07.11.2019, 22:16 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Výsledky Odvolací komise a uzavření závodu

Incident č.1 - 6.kolo - Andrš +10s, , závodní incident , Andrš +10s = 2:1 TREST ANDRŠ +10S.
Incident č.2 _ 10.kolo - zrušit trest , Hromek +5s , Hromek +5s = 2:0 TREST HROMEK +5s

Závod uzavřen, výsledky i tresty jsou platné a promítnuty do výsledků.