Sezona 2020/1 - Tresty a protesty • Sk.A - VC Španělska 10.5.2020 20:00 |
10.05.2020, 21:53 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Protesty podávejte do 11.5.2020 20:00. Řešit se budou pouze incidenty, na které bude podán protest tady na fóru, nebo si jich všimne maršál. I na incidenty, na které bylo podáno "V" v závodě musí být podán oficiální protest. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i proti protest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu! Serverový replay je k dispozici zde Petr |
11.05.2020, 00:01 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
Protest na Honzu Veseleho, cas 4195, predbehnutie odstrcenim. |
11.05.2020, 16:38 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
Chtěl bych podat protest na Matyáše Lukovského za zavření zatáčky č.2, čas replaye 3211s Lukovský se ubránil předjetí jen za cenu velmi nebezpečného manévru a to nekompromisním zavřením zatáčky. Musel o mě vědět, že jedeme vedle sebe, místo nenechal a zatočil do mě. |
11.05.2020, 19:49 - Matyáš Lukovský - Pilot motokáry - 35 Příspěvky
Chtěl bych podat protest na Patrika Novotného, který v čase 3356 nezvládl svůj monopost při pokusu o předjetí, přičemž do mě naboural a poškodil mi celý pravý bok monopostu. Následně ještě tímto manévrem ohrozil Miroslava Chvojku, který musel zpomalit, aby se mu vyhnul. |
13.05.2020, 21:40 - Ľuboš Nežník - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Trest za neprihlásenie :žiadne Kontrola pneu v závode: v poriadku Kontrola pneu TOP10 na štarte : nekontrolované Odpykané tresty: Menšik a Vejrych za neprihlásenie Neodpykané tresty :Maciejewski, viď.nižšie Nedodržanie limitov v Q1 a Q2 :nekontrolované Vyšetrovanie po závode na riadne podane protesty: Strišovský na Veselého : Vesely postrčil súpera čo malo za následok horší prejazd zákrutou pre Strišovského a samozrejme že Veselý ho predbehol : trest :menši incident 5 s. pre Veselého Novotný na Lukovského : Lukovsky zavrel Novotneho v snahe ho predbehnúť ,nenechal mu dosť miesta : trest : menší incident 5 s. pre Lukovského Lukovský na Novotného : Novotný nezvládol predbiehanie súpera v špinavom vzduchu a narazil mu bok monopostu : trest: závodný incident s upozornením pre Novotneho lebo vie o predbiehaní súpera zo špinavého vzduchu Zrnutie tresto : Lukovský 5 s. Veselý 5 s. Novotný napomenutie Tresty do budúceho závodu : Maciejewski > +3 pozície Maciejewski > S/G10 v cca 5. kole závodu Maciejewski > podmienečný zákaz štartu Odvolanie do 14.5.2020 do 21.40 hodín Upozornenie:keď bude odvolanie jednohlasne zamietnuté ,bude trest alebo potencionálni trest ,zdvojnásobený a zohľadnený z závode .V prípade že zdvojnásobenie trestu by namalo vplyv na posun jazdca,budu mu odpočítané body na nižšiu pozíciu |
13.05.2020, 21:46 - Matyáš Lukovský - Pilot motokáry - 35 Příspěvky
Chtěl bych se odvolat proti mému trestu. |
14.05.2020, 22:19 - Ľuboš Nežník - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Zvolávam odvolovaciu komisiu v zložení zastupcou : Red Bull, Williams, McL EDIT ADMIN: Odvolací komise je stanovena dle rozpisu závod č.7 - zástupce týmu č. 8,9,10 z poslední uzavřené sezony 2019/2 Jedná se o zodpovědnost vedoucích týmu - Hančl, Řehák, Sládek D.Hančl se již jako hlavní maršál k incidentu vyjadřoval, stejně jako admin M.Slezar - proto bych rád požádal jako náhradu A.Marečáka Složení odvolací komise : Marečák, Řehák, Sládek Prosím o potvrzení, zamítnutí nebo jiný trest za incident Lukovský - Novotný Maršál: Novotný na Lukovského : Lukovsky zavrel Novotneho v snahe ho predbehnúť ,nenechal mu dosť miesta : trest : menší incident 5 s. pre Lukovského dle pravidel ČF1L a jejího upřesnění ze dne 26.3.2019 ve znění : ... jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky. Proč se to nesmí vztahovat za brzdným bodem je asi všem jasné, pokud ne, jen připomenu, že jsou střelci co to tam pošlou z velké dálky, někdy i bez jakékoli šance manévr zvládnout. Brzdný bod se dá u každého jezdce téměř přesně určit z předchozích kol a nebude tak diskuze o tom, kdo má kde svůj brzdný bod. |
15.05.2020, 10:19 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Najprv mi situácia pripomenula kolíziu Strolla (Matyáš) a Norrisa (Patrik) v minulom roku v tej istej dvojzákrute. Pozrel som si analýzu ich kontaktu z ktorého vzišlo, že to bolo správne posúdené ako závodný incident. Tuto však bola situácia trochu iná, Patrik sa dokázal udržať po boku Matyáša celú prvú zákrutu a do druhej zákruty vchádzali na rovnakej úrovni. Z toho dôvodu mal Lukovský povinnosť nechať Novotnému priestor na vnútrajšku. Z môjho pohľadu Lukovský o Novotnom vedel, keďže nejaký priestor tam nechával, Novotný tiež vedel o Lukovskom keďže pred apexom spomalil aby dokázal vytočiť a nechať priestor Lukovskému na výjazde. Povedal by som, že priestor, ktorý tam Lukovský nechal Novotnému bol menší ako by si to situácia žiadala, na druhej strane ak by sa Novotný dokázal udržať na obrubníku (čo ale chápem, že je ťažké), tak by ku kolízii nedošlo. Verdikt: Podľa mňa bol maršálmi správne označený za vinníka Lukovský, ktorý mohol nechať viacej priestoru. Súhlasim teda s trestom pre Lukovského, avšak zvážil by som jeho zmiernenie na napomenutie. |
15.05.2020, 11:31 - Miloslav Sládek - Pilot motokáry - 38 Příspěvky
Matyáš by měl nechat více prostoru ale nenalezl jsem sebemenší náznak úmyslu poškodit Patrika Novotného. Dle mého názoru pouze neodhadl ponechaný prostor pro soupeře bez úmyslu ho poškodit..Po startu v T1 se dějou mnohem horši taškařice a neřeši se to. Za mne: Napomenutí bez časove penalizace pro Matyáše. |
15.05.2020, 14:35 - Petr Řehák - Pilot GP2 - 76 Příspěvky
Zdravím, jezdec je povinen ponechat dostatek místa na průjezd, nebavme se tady zase o centimetrech, soupeř musí mít na trati prostor na projetí zatáčky, a jestli soupeř si to potom třeba střihne přes obrubník, tak to je už jeho věc. souhlasím jak rozhodl maršál, zatím ahoj a na trati se uvidíme [toggle=Ľuboš Nežník napsáno:] Zvolávam odvolovaciu komisiu v zložení zastupcou : Red Bull, Williams, McL [/toggle] EDIT ADMIN: Odvolací komise je stanovena dle rozpisu závod č.7 - zástupce týmu č. 8,9,10 z poslední uzavřené sezony 2019/2 Jedná se o zodpovědnost vedoucích týmu - Hančl, Řehák, Sládek D.Hančl se již jako hlavní maršál k incidentu vyjadřoval, stejně jako admin M.Slezar - proto bych rád požádal jako náhradu A.Marečáka Složení odvolací komise : Marečák, Řehák, Sládek Prosím o potvrzení, zamítnutí nebo jiný trest za incident Lukovský - Novotný Maršál: Novotný na Lukovského : Lukovsky zavrel Novotneho v snahe ho predbehnúť ,nenechal mu dosť miesta : trest : menší incident 5 s. pre Lukovského dle pravidel ČF1L a jejího upřesnění ze dne 26.3.2019 ve znění : ... jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky. Proč se to nesmí vztahovat za brzdným bodem je asi všem jasné, pokud ne, jen připomenu, že jsou střelci co to tam pošlou z velké dálky, někdy i bez jakékoli šance manévr zvládnout. Brzdný bod se dá u každého jezdce téměř přesně určit z předchozích kol a nebude tak diskuze o tom, kdo má kde svůj brzdný bod. |
20.05.2020, 21:33 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
Odvolací komise se v poměru 2:1 rozhodla ponížit Matyáši Lukovskému penalizaci 5s na napomenutí. Tímto je závod uzavřen. Penalizace: J. Veselý 5 s M. Lukovský Napomenutí P. Novotný Napomenutí |