Sezona 2020/2 - Tresty a protestySk. A-VC Talianska 27.9.2020 20:00


27.09.2020, 21:56 - Ľuboš Nežník - Pilot F1 - 86 Příspěvky
Zápis maršala závodu :


Riešiť sa budú iba incidenty, na ktoré bude podaný protest ZDE
incidenty ktoré odložil maršal k riešení po závode.


Sú to:Q1 Chvojka vs Borotovsky


UPOZORNĚNÍ:
incidenty, na které nebude podán protest nebo není uveden v tomto zápisu maršála NEBUDOU řešeny i když bylo podáno "V" v závodě. Výjimkou jsou technická porušení pravidel, jako například nepoužití dvou směsí pneu, atd...


Serverový replay je k dispozici zde
 
01.10.2020, 20:54 - Ľuboš Nežník - Pilot F1 - 86 Příspěvky
Penalizacie za neprihlásenie:

Veselý : -1P

Kontrola 2 zmesí pneu v závode:

Kontrola pneu Top 10 na štartu:
Všetci OK

Odpykané penalizácie:

Maciejewsky : zákaz Q1
Veselý : -1P

Neodpykané penalizácie:

žiadne

Skrátenie v Q1:
Lukovský : skratenie trate : do dalsieho zavodu +1s. do Q1

Skrátení v Q2:

Nekontrolované

Vyšetrovanie po závode:

Brunaňský vs Strišovský : Maťo útočil na Jara z diaľky čo Jaro zrejme nečakal, čiže v brzdnom bode bol ďaleko na útok : bez trestu

Rusiňák vs Strišovský : obaja boli v brzdnom bode kolesami pri sebe ,čiže predne koleso Jara a zadne Patrika ,Patrik Jara zatvoril a došlo k kolízií : trest Pre Rusiňáka + 10 s.

Maciejewsky vs Veselý : trest bol udelený v závode

Bruňanský vs Pošefko : Maťo po svojej chybe vyletel mimo trať v rýchlej zákrute ,pri návrate na trať vošiel do cesty Tomašovi ,ktorý vzhľadom na rýchlosť v tejto zákrute nedokázal reagovať a došlo k zrážke : trest : nebezpečný návrat na trať + 10 s.

Maciejewský vs Lukovský : Maciejewsky v T1 nemenil smer ale vracal sa do idealnej stopy pred brzdením a Lukovský utočil z dialky a to iste sa opakoval aj T6 : Maciejewsky bez trestu

Borotovský : trest zákaz Q1 za skracovanie trate v out a in kolách ,štart z konca poľa

Incident v T1 : Strišovský , Brunanský , Rusiňák - Strišovský prebrzdil T1 a za nim Brunanský a Rusinák pri brzdení sa ťukli , Strišovský T2 sekol a aj Rusinák sekol T2 ,Rusiňák počkal Brunanskeho ,čiže vratil naspät vyhodu ,Strišovský nezískal výhodu

Protest na limity trate po závode :

žiadne

Zhrnutie:
Maciejewský : trest udelený v závode
Strišovský : bez trestu
Maciejewský : NAPOMENUTÍ
Chvojka - BEZ PENALIZACE
Rusiňák : +10 s.
Bruňanský : +10 s.
Lukovský : Q1 + 1 s.
Mareček Q1 + 1 s.
Marečák - Q2 + 1 s.




Do ďalšieho závodu:

Lukovský : +1 s. do Q1
Mareček Q1 + 1 s.
Marečák - Q2 + 1 s.
Borotovský : štart z konca


Odvolanie je možné do 2.10..2020 ,do 22:00
 
01.10.2020, 21:13 - Martin Bruňanský - Technický vedoucí - 166 Příspěvky
Trest som síce nedostal, ale chcel by som, aby sa na incident mňa a Jara Strišovského pozreli aj iní ľudia.

MB10

 
02.10.2020, 17:11 - Matyáš Lukovský - Pilot motokáry - 35 Příspěvky
Chtěl bych poprosit o přešetření limitů tratě v Q1 u jezdců: Mareček (čas začátku kola 395,460, cut T7), Chvojka(čas začátku kola 559,360 T10) a v Q2: Marečák(čas začátku kola 152,844, cut T7,10). Zárověň nesouhlasím s netrestáním Maciejewského a poprosil bych opět o přešětření tohoto incidentu.
 
02.10.2020, 21:19 - Martin Slezar - Administrator - 999 Příspěvky
ODVOLACÍ KOMISE
PRO VC Itálie A


Dle pravidel sestavuji Odvolací komisi ve složení Ferrari, Haas, Mercedes
v zastoupení Novotný, Marečák, Konrád (nebo jimi pověřený zástupce z týmu).

Prosím o vyjádření k :
1. Bruňanský x Strišovský - časová stopa 247 - incident bez trestu
2. Lukovský x Maciejewski - 23.kolo, nájezd do T1

Ověření porušení limitů tratě zkontroluji sám, pokud tam cut je, penalizace dle pravidel, není třeba zdržovat komisi.
Q1 - Mareček - T7 - 5.kolo - cut > 8.kolo- cut ......... penalizace +1s.
Q1 - Chvojka - T10 - 3.kolo - cut > 3.kolo - OK ....... nemá vliv na pořadí BEZ PENALIZACE
Q2 - Marečák - T7 - 2.kolo- cut ......... penalizace +1s.
Q2 - Marečák - T10 - 2.kolo- cut ......... penalizace +1s.

 
03.10.2020, 12:01 - David Hančl - Pilot F1 - 127 Příspěvky
1. M. Bruňanský x J.Strišovský - Dle pravidel ČF1L nemusel J. Strišovský nechávat místo. - Závodní incident 50/50. M. Bruńanský se tam nemusel tlačit. J. Strišovský místo nechat mohl. (Ikdyž dle pravidel nemusel)

2. M. Lukovský x L. Maciejewski - Při brzdění by jezdec neměl jiź měnit stopu jízdy. M. Lukovský byl dost daleko, aby se na brzdách snaźl dostat vedle L. Maciejewského. - Závodní incident
 
03.10.2020, 13:06 - Robert Konrád - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Vyjádření za Mercedes.
Zdravím, rozhodně nechci nikomu škodit a doufám, že jsem dost objektivní.

Bruňanský vs Střišovský
Podle mého názoru naprosto klasický útok na brzdy, Maťo nebyl daleko a vcelku bylo jasné, že ten útok přijde. Nicméně před "běžným" brzdným bodem Maťo nebyl na úrovni Jara ( dle pravidel o zavření stopy ). Co se týče brždění, tak oba v pořádku, Jaro při průjezdu zatáčkou podle mě mohl nechat místo, ale podle pravidel nemusel. Takže závodní incident.

Lukovský vs Maciejewski
Na útok byl Matyáš příliš daleko, nicméně Lukasz nekřížil trať před brzdným bodem, ale až za 150m cedulí a to je až při brždění a když za ním někdo jede, je to nebezpečné, rozhodně bych tady navrhoval přinejmenším napomenutí. Jeho druhý takový manévr v tom samém kole nebyl v T6, ale v T8, ale tam to bylo naprosto v pořádku, tam se do stopy zařadil ještě před brzdným bodem.
 
03.10.2020, 20:10 - Patrik Novotný - Pilot F1 - 158 Příspěvky
1) Bruňanský x Strišovský , dle pravidel Strišovský místo nechat nemusel. Nicméně začal brzdit poměrně brzy, zřejmě i kvůli přehřátým pneumatikám po T1.Bruňanský se pokusil o předjetí za mě trochu uspěchaně do šikany, do které se jen hodně těžko a s velkým respektem vejdou 2 vozy vedle sebe.
Za mě riskantní útok, na to jak to dopadlo mají oba podíl tak 50/50, Strišovský místo nechat mohl.
Za mě závodní incident

2) Lukovský x Maciejewski
Maciejewski změnil stopu při brždění, na což Lukovský neměl šanci zareagovat. Jelikož se jedná pouze o jeden případ, navrhuji napomenutí
 
03.10.2020, 20:11 - Martin Slezar - Administrator - 999 Příspěvky
UZAVŘENÍ ZÁVODU


Výsledek odvolací komice:

Bruňanský x Strišovský - rozhodnutí v poměru 3:0 - verdikt maršála nezměněn
Lukovský x Maciejevsky - rozhodnutí v poměru 2:1 - verdikt NAPOMENUTÍ

Limity překontrovány v návaznosti na získání pozice neregulérní jízdou -
Chvojka - bez penalizace
Mareček Q1 + 1 s.
Marečák - Q2 + 2 s.

Výsledky a penalizace promítnuty do celkových výsledků a závod je tímto uzavřen.
Děkuji maršálovi i členům Odvolací komise za jejich práci a čas.