Sezona 2021/1 - Úvodní informace, přihlášky, příspěvkySkupiny a týmy


10.01.2021, 19:32 - Martin Slezar - Administrator - 999 Příspěvky
Je na čase dohodnout o skladbě skupin a týmů pro sezonu 2021/1.
Možností je jistě více, ale zatím, s ohledem na množství přihlášených jezdců, je nejvíce pravděpodobná následující varianta :

Úvodní informace k návrhu:
U nás na lize se dají dost přesně rozdělit jezdci do tří výkonnostních kategorií - A, B, C
Počet přihlášených odpovídá jedné závodní skupině.

Tedy:
Z jezdců zařazených do skupiny A budou vybráni vedoucí týmů - TOP 6 - pozice A1
Těchto 6 jezdců si vybere tým (k dispozici 12 týmů, přednost ve výběru má lépe umístěný jezdec v poslední sezoně).
Co nejdříve nahlásí dohodnutého kolegu na pozici A2
Tito dva kolegové si dohodnou dva jezdce na pozice B1 a B2
Takto sestavený 4 členný tým, který bude spolu bojovat o PK, si vybere partnerský tým pro jezdce B1 a B2 - přednost ve výběru je v obráceném pořadí než výběr pro A1 a A2.
Nezařazení jezdci budou vedením ligy do týmů přiděleni.
Pro zvýšení motivace by ale změnilo hodnocení, a to : CELKOVĚ o titul šampiona, jezdci skupiny B zvlášť a jezdci skupiny C také zvlášť.

Jezdci kteří se na stálou sedačku nedostanou, nebo se přihlásí po sestavení týmů, budou automaticky na místě náhradníka a mohou zastoupit kteréhokoli jezdce v případě jeho neúčasti v závodu.V takovém to případě bude aktivní automatická challenge na získání stálé sedačky v šampionátu. Takové nedobrovolné ztráty sedačky se netýká jezdců kteří dostanou V.I.P. status za práci na lize nebo budou mít uhrazený dobrovolný příspěvek na chod ligy v dohodnuté výši.

Závody by se jeli v termínu skupiny A dle kalendáře. V termínech skupiny B se uvažuje o tzv. SPRINTU (např. polovina kol) - závodu by se účastnili náhradníci a všichni co by neměli možnost účasti v hlavním šampionátu, na stejné trati která se řádně odjela, bez povinnosti výměny pneu, (ve hře jsou i dvě samostatné rozjížďky, druhá v obráceném pořadí, např. 2 x 15 kol).

Nahlášené nevýhody takové varianty:
Závodu by se nemohl zúčastnit streamer.- mohl by jet pouze SPRINT
Pavel Mareček st. - jeden volant s Marečkem ml. - jeden z nich by mohl hlavní šampionát a druhý SPRINT
Pro hlavní závod není aktivní maršál !!! - závody by se tak museli jet bez maršála
Na některých tratích bude ve 24 vozech dost velká tlačenice a velké výkonnostní rozdíly mezi jezdci budou pro všechny dosti nepříjemné.


 
11.01.2021, 16:55 - Martin Slezar - Administrator - 999 Příspěvky
Po technické konzultaci jsme došli k závěru, že výkonnostní skupiny budou pouze dvě - A a B
Několika úpravami bude také aktivní sloučení čtyř jezdců do PK ( dva různé týmy = hlavní a partnerský)

V následném týdnu se pojede Sprint:
- na právě odjeté trati
- dvě rozjížďky
- kvalifikace > závod 1 > závod 2 (obrácené pořadí ze závodu č.1
- navržený počet kol 2 x 15
- samostatné hodnocení
- zúčastnit se mohou všichni jezdci včetně náhradníků kteří mají přednost

Podrobnosti budou co nejdříve upřesněny
 
23.01.2021, 21:23 - Martin Slezar - Administrator - 999 Příspěvky
Dnes proběhli poslední jednání na sestavení týmů. Přes trochu zmatku, kde slíbené neplatí, jsem se dopátral kompletní sestavy pro novou sezonu. Nezařazení jezdci jsou automaticky přihlášeni do doprovodné série - Serios Cup 2021 - která se jede vždy o týden později (jako dřívější skupiny B) na stejné stati, jen rozsah závodního večera je jiná. Podrobnosti naleznete tady ve forum > Swzona 2021/1 > Doprovodný šampionát Serios Cup.

Jsou to : Tesař, Zedník, Svoboda, Mareček st., Slezar Marek

Jezdci hlavní série se ovšem také mohou zapojit do závodů v Serios Cupu.