Sezona 2021/2 - úvodní informace, přihlášky, příspěvkySestavování týmů


15.06.2021, 10:07 - Martin Slezar - Administrator - 1000 Příspěvky
Jak budeme sestavovat týmy ?

Je to i na vás, tak pojďme na to....
 
17.06.2021, 16:29 - Martin Slezar - Administrator - 1000 Příspěvky
Otevírám volnou diskuzi o sestavování týmů pro novou sezonu 2021/2

Podobně jako doposud, je v plánu jako základní rozdělení :

TOP 10 i od prvního po desátého vybere svůj monopost
(jen připomínám, že TOP 10 se sestavuje dle výkonnosti, tedy průměr bodů na dokončený závod + drobné parametry dle vystupování v sezoně)

Tyto "vedoucí týmů" si k sobě vyberou (dohodnou) své kolegy na pozici A2.

Poté se dohodnou partnerské týmy a tyto čtveřice budou spolu tvořit tým pro Pohár konstruktérů.

Na závěr si tyto týmy určí hlavní stáj pod kterou budou společně sbírat body a Vedoucího celého týmu ( není nutné aby vedoucí byl A1, jde o pozici ustanovenou především ke stmelení týmu a jako zástupce týmu vůči vedení ligy.

Týmy Serios a Czechsim jsou záložní a o jejich účinkování v nové sezoně se ještě jedná.



Pokud máte jiné návrhy jak okořenit boje v šampionátu a současně nenechat slabší jezdce na pospas osudu, sem s nimi..... díky za vaše návrhy
 
17.06.2021, 19:16 - Milan Králík - Pilot GP2 - 63 Příspěvky
A co se vyprdnout na nějaké pertnerské týmy a pohár konstruktérů a nechat závodit týmy tak jako v reálu? Já sám se řadím mezi slabší jezdce a nejel jsem ani jeden závod se setem od Honzy ani nikoho jiného!!! a nepřipadám si, že jsem ponechán na pospas osudu... A když potom v závodě poslouchám ve sluchátkách svého " silnějšího kolegu z týmu " jak mi říká pozor jedu uhni, tak mi to přijde jako polovičatý závod. A v minulé sezoně u Ferrari jsem set od Patrika použil pouze jednou a to jen proto, že jsem neměl čas na trénink...
 
20.06.2021, 10:14 - Martin Slezar - Administrator - 1000 Příspěvky
Po dlouhých úvahách a naslouchání vašim názorům i soukromým rozhovorům se situace pro další sezonu ukazuje následovně :

S ohledem na předpokládanou jednu plnou hlavní skupinu, bez vazby na doprovodný šampionát SPRINT CUP, bude sestavování týmů tak jak jsme na to byli zvyklí při jedné skupině, a to :

1. po ukončení sezony (20.6.2021) budou bezprostředně otevřeny přihlášky pro sezonu novou - 2021/2
2. přihlášení jezdci budou zařazeni do tabulky dle výkonnosti (ne dle konečné pozice v tomto ročníku, ale dle průměrného zisku bodů ze závodů kterých se zúčastnil)
3. TOP 10 jezdců si vybere postupně svůj tým (monopost)
4. po oboustranných dohodách vedoucí týmu (TOP10) představí svého sezónního kolegu v týmu. (výběr z pozic 11 až konec)
5. TYTO DVOJICE BUDOU SPOLU BOJOVAT O POHÁR KONSTRUKTÉRŮ (jako v reálu)
6. v případě více přihlášených jako 20 jezdců budou k dispozici další dva týmy jako doposud (jejich název a vzhled budou teprve dojednány)
7. v případě že zájemců bude více jak 24 (popřípadě jezdci přihlášení později) budou tito nevybraní nebo nově příchozí mít možnost role náhradníka jakéhokoli týmu (víme, že sedačky se vždy nějaké uvolní) a přednostní právo pro účast v doprovodné sérii Sprint Cup.

Doprovodné série Sprint Cup se nově nebudou účastnit jezdci se superlicencí a budou tak mít možnost bojovat o pódium jezdci s nižší výkonností.

Praxe čtyř jezdců pro PK mělo pomoci především slabším jezdcům aby nezůstali bez podpory, setupů i týmových rad. U některých týmů tato spolupráce fungovala, u některých to byli jednotlivci a u některých o pomoc zájem vůbec nebyl. Proto tato změna, i když věřím, že ti co mají zájem o spolupráci a pomoc si své kamarády najdou, osloví a využijí zkušeností těch lepších. Zároveň věřím, že takto oslovení jezdci neodmítnou pomoci