Sezona 2021/2 - úvodní informace, přihlášky, příspěvky • Info k módu 2021/2 |
22.08.2021, 17:21 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
ČF1L Mód 2021/2 (změny oproti jarnímu módu): Upravené prohřívání a chlazení pneumatik tak, aby se něpřehřívaly při vysoké zátěži tak, jako tomu bylo na jaře. Dále jsou upravené ideální teploty pneumatik následovně: C5= 101°C; C4= 109°C; C3=115°C; C2= 119°C; C1= 122°C. Pozměněné jsou taktéž poměry opotřebení mezi jednotlivými směsmi. Máme z cela nový motor, který nebude nesmrtelný jako doposud. Je třeba si pohlídat maximální otáčky a při podřazování nepřesahovat 12000 RPM. Při častějším přetáčení motoru může dojít k jeho selhání. Ideální teplota oleje je 107°C a maximální bezpečná je 115°C. Při přehřívání motoru může opět dojít k jeho selhání. Ideální otáčky pro řasení se pohybují okolo 11500 RPM, nad touto hodnotou motor ztrácí výkon i krouťák a stoupá spotřeba. Fyzika chasi zůstala téměř totožná s jarním módem, pouze byla přizpůsobena jiným rozměrům nových modelů a malinko se pozměnili rozsahy pro nastavování dorazů (packers) a sklonu svyslého čepu řízení (caster). Aerodynamika zůstala od jarního módu nezměněna. A na závěr, jak už nejspíše víte máme zcela nové modely odpovídající (alespoň přibližně ) současným modelům a zcela nové zvuky jak motorů, tak i celkově chasi, řazení a pneumatik. |