Sezona 2023/1 - úvodní informace, přihlášky, příspěvky • První ochutnávka a co potřebujete |
19.12.2022, 19:21 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Situace se nám malinko zkomplikovala, protože STEAM opět změnil svou nejnovější verzi. Objevili se drobné nedostatky a proto musím přepracovat tratě a chvilku to bude trvat. Nicméně je již hotová první trať a tak vám můžu pustit server a můžete se učit s novým menu rFactoru2. Co musíte udělat: 1) Změna verze STEAMU (kdo neví jak, tak : https://www.ceskaf1liga.cz/index.php?site=forum_topic&topic=2426 2) ze STAHUJ > Sezona 2023/1 > Testování si stáhněte : CF1L_RAKOUSKO a CF1L_AUTA_2023.T006 3) Můžete na server - heslo zůstává "nazdar" |
20.12.2022, 00:35 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Změna na CF1L_AUTA_2023.T006 Změna šasí na některých modelech. |
29.12.2022, 22:43 - Jan Veselý - Pilot GP2 - 63 Příspěvky
Byla vydána nová verze módu: CF1L_AUTA_2023.T007 (aktivní na serverech a ve stahuj) Změny oproti CF1L_AUTA_2023.T006: Fyzika: Povoleny všechny směsi pneumatik na všech tratích (pro testovací účely). Upravená přilnavost předních pneumatik pro korekci extrémní nedotáčivosti. Přidána ochrana při podřazování pro eliminaci nechtěného přetáčení motoru při podřazování. Rozděleno chlazení brzd na nezávisle nastavitelný přední a zadní chladič. Přepracováno nastavování zámku řízení pro sjednocení kroků mezi jednotlivými stupni. Modely: Aktualizovány čísla jezdců. Aktualizovány helmy jezdců. Provedeny minoritní změny na některých modelech a vzhledech vozů. P.S. Je možné použít setupy z minulé sezóny, jen je potřeba nastavit chladič zadních brzd, který bude na defaultní hodnotě (50%). |
31.12.2022, 13:37 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Jan Veselý napsáno:] Byla vydána nová verze módu: CF1L_AUTA_2023.T007 (aktivní na serverech a ve stahuj) [/toggle]Změny oproti CF1L_AUTA_2023.T006: Fyzika: Povoleny všechny směsi pneumatik na všech tratích (pro testovací účely). Upravená přilnavost předních pneumatik pro korekci extrémní nedotáčivosti. Přidána ochrana při podřazování pro eliminaci nechtěného přetáčení motoru při podřazování. Rozděleno chlazení brzd na nezávisle nastavitelný přední a zadní chladič. Přepracováno nastavování zámku řízení pro sjednocení kroků mezi jednotlivými stupni. Modely: Aktualizovány čísla jezdců. Aktualizovány helmy jezdců. Provedeny minoritní změny na některých modelech a vzhledech vozů. P.S. Je možné použít setupy z minulé sezóny, jen je potřeba nastavit chladič zadních brzd, který bude na defaultní hodnotě (50%). Ochrana při podřazování: za mě velký zásah do jezdeckého stylu. Nejde jen o nepřetočení motoru ale i o využívání podřazení do zatáček. Navíc pokud nemám problémy s životností motoru a jsem zvyklí využívat podřazení, tato ochrana mě omezuje. Můj názor : ponechat mod bez tohoto omezování, každý ať si přetáčení motoru hlídá sám (za celou minulou sezonu shořeli asi jen dva motory a to podřazením o více stupňů dolu). |
31.12.2022, 16:02 - Jakub Chmelík - Administrator - 73 Příspěvky
Ochrana při podřazení: Za mě taky zbytečná možná až obtěžující věc dost to dokáže zmást při podrazovani o více rychlosti. Například u podrazovani z 8 stupně na třetí staci kdyz jednou člověk zmackne padlo trochu rychleji motoru by se v tu chvily nic nestalo ale auto proste nepodřadi a jezdce to paradně vyhodí z rytmu. Pokud to bude muset zůstat asi si zvyknu ale první dojem to na mě dobrý nedělá. Ps omlouvám se za diakritiku psal jsem to na mobilu a narychlo |
31.12.2022, 17:31 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Overall it's ok now, but I really don't like the problems with downshifting. In the previous version there were no problems with the gears, now they are on every lap. Both in Austria and in Great Britain. For me, this is a very big problem. |
01.01.2023, 17:41 - Jan Veselý - Pilot GP2 - 63 Příspěvky
Děkuju všem za zpětnou vazbu. Pokusím se tu ochranu do příští verze módu lépe odladit, aby vám to nedělalo takové problémy. Pokud s tím, i nadále, budete nespokojeni, tak to do finální verze odstraním. |
01.01.2023, 20:30 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Ten kdo má zájem mám pomoci otestovat tratě, palivo a pneu, stáhněte si ze stahuj TrackPack 2023/1. Otestované tratě by měli být použity jako oficiální tratě 2023/1. Kdo testovat nebude, může se později stahovat tratě jednotlivě ze stahuj tak, jak jste byli zvyklí. Termín testování bude středa od 19,00 hodin. Přijít můžete kdykoli během večera a pomoci. |
02.01.2023, 12:25 - Jan Veselý - Pilot GP2 - 63 Příspěvky
Byla vydána nová verze módu: CF1L_AUTA_2023.T008 (aktivní na serverech a ve stahuj) Změny oproti CF1L_AUTA_2023.T007: Fyzika: Přepracována ochrana při podřazování pro zlepšení řiditelnosti monopostu. Přepracována Launch control kvůli optimalizaci fungování s novými pneumatikami. Modely: Provedena minoritní změna na modelu McLarenu. |
03.01.2023, 00:45 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
It's a bit easy to drive now ... but the gears are ok |
08.01.2023, 00:54 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
hmmm ... after many laps I come to the conclusion that downshifting are still bad ... in official nomenclature - turns 1 and 4 in Austria, and turns 3 and 12 in Canada - there are problems sometimes. |
08.01.2023, 01:10 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
and in general, tire wear should be 2 times higher than now, otherwise Hard tires will not be used. |
11.01.2023, 19:43 - Jan Veselý - Pilot GP2 - 63 Příspěvky
Byla vydána nová verze módu: CF1L_AUTA_2023.T009 (aktivní na serveru CF1L_009_R11 a ve stahuj) Změny oproti CF1L_AUTA_2023.T008: Fyzika: Optimalizováno opotřebení pneumatik u všech směsí, suchých i mokrých. Vyladěno chování brzdových chladičů předních i zadních. Modely: Provedeny minoritní změny na všech modelech. NEJEDNÁ SE O FINÁLNÍ MÓD !!! - ten by měl být k dispozici koncem týdne |
14.01.2023, 22:29 - Jan Veselý - Pilot GP2 - 63 Příspěvky
Byla vydána FINÁLNÍ verze módu: CF1L_AUTA_2023.10 (aktivní na serverech a ve stahuj) Změny oproti CF1L_AUTA_2023.T009: Fyzika: Určeny konkrétní směsi pneumatik pro jednotlivé závody. Zkorigována spotřeba paliva, výkon a kroutící moment motoru na jednotlivých tratích. Modely: Upravena grafika zrcátek na všech modelech. Vyměněna helma na monopostu Aston Martin A1. |
17.01.2023, 15:08 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
Fuel consumption is not good calculated. After deducting the formation lap, there is about 118.8 liters for the race , which gives an average of 2.24 per lap. And I'm driving 1 09 2 on a full tank without a boost and I have 2.27. I am missing almost 2 liters to reach the finish line without a boost. The fuel tank should be 125 liters - in my opinion. |
17.01.2023, 21:31 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Lukasz Maciejewski napsáno:] Fuel consumption is not good calculated. After deducting the formation lap, there is about 118.8 liters for the race , which gives an average of 2.24 per lap. And I'm driving 1 09 2 on a full tank without a boost and I have 2.27. I am missing almost 2 [/toggle]liters to reach the finish line without a boost. The fuel tank should be 125 liters - in my opinion. During testing, several riders averaged 2.20 l/lap. So 53 wheels x 2.20 is 116.6 l, introduction wheel 1.4 l - approx. 118 liters and the reduction in consumption with a lighter single-seater is not taken into account. The estimate could be up to 4 liters per boost. |
17.01.2023, 21:43 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
With a lap time of 1 11, it is 2.20, but when it is done in 1 08 9, as I did a moment ago, it is already 2.27. Better time means more time on the throttle I wonder how much fuel the P. Novotny will use. |
17.01.2023, 22:27 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
[toggle=Lukasz Maciejewski napsáno:] With a lap time of 1 11, it is 2.20, but when it is done in 1 08 9, as I did a moment ago, it is already 2.27. [/toggle]Better time means more time on the throttle I wonder how much fuel the P. Novotny will use. I will try tomorrow, I'll let you know |
18.01.2023, 00:59 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
hi hi very interesting of course it is not a very big problem ,I can to fit in 2,24. , but the boost will be unusable. |
18.01.2023, 06:39 - Jakub Chmelík - Administrator - 73 Příspěvky
Nevidel bych to tak zle mám za sebou simulaci závodu zbylo mi na boost 6 L . Časy ke konci závodu 1:7.900 . Spotřeba kterou uvádí Lukasz je s plnou nádrži u druhé poloviny session kdy už je trať stoprocentně sucha a možná i trochu nagumovana pokud se bude startovat na vlhké trati jako je tomu u treninku tak v prvním stintu nebude spotřeba tak vysoká a po uschnuti trati už jsou auta o něco lehčí a tím pádem menší spotřeba paliva. Ještě pro upřesnění na suché trati s plnou jezdim 1:9.500 takže nejsem nějak daleko od času které píše Lukasz |
18.01.2023, 20:11 - Patrik Novotný - Technický vedoucí - 161 Příspěvky
2.20-2.22l |
18.01.2023, 21:49 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Jakub Chmelík napsáno:] Nevidel bych to tak zle mám za sebou simulaci závodu zbylo mi na boost 6 L . Časy ke konci závodu 1:7.900 . Spotřeba kterou uvádí Lukasz je s plnou nádrži u druhé poloviny session kdy už je trať stoprocentně sucha a možná i trochu nagumovana pokud se bude startovat na vlhké trati jako je tomu u treninku tak v prvním stintu nebude spotřeba tak vysoká a po uschnuti trati už jsou auta o něco lehčí a tím pádem menší spotřeba paliva. Ještě pro upřesnění na suché trati s plnou jezdim 1:9.500 takže nejsem nějak daleko od času které píše Lukasz [/toggle]preteky moze byt ale ine pocasie, nie? |
18.01.2023, 22:08 - Lukasz Maciejewski - Pilot GP2 - 77 Příspěvky
[toggle=Patrik Novotný napsáno:] 2.20-2.22l [/toggle] I also already know how to fit in this fuel limit, but .. but fuel should be more, 2-3 liters more ,,,,, damn it - 1 08 6 .... too fast , too fast |