Sezona 2024/1 - Penalizace a protesty • SPRINT CUP 2024 - Saudi Arabie 28.04.2024 |
28.04.2024, 22:24 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Zápis maršála závodu : Řešit se budou pouze incidenty, na které bude podán protest ZDE a incidenty které odložil maršál k řešení po závodě. Jsou to: UPOZORNĚNÍ: incidenty, na které nebude podán protest nebo není uveden v tomto zápisu maršála NEBUDOU řešeny i když bylo podáno "V" v závodě. Výjimkou jsou technická porušení pravidel, jako například nepoužití dvou smění pneu, atd... Serverový replay je k dispozici zde Protesty po dohodě jezdců se budou řešit 29.04.2024 ve 20,00 hodin |
29.04.2024, 20:35 - Protesty CF1L - Administrator - 26 Příspěvky
Start závodu a první zatáčka Vážení piloti, abychom předešli zbytečným karambolům do první zatáčky po startu, je nutné si uvědomit co nejvíce vaše schopnosti a vaši pozici na startu. Co je tím myšleno? ….uvedu příklad: Pokud budete startovat první a jste schopen projet T1 rychlostí např. 50 km/h, bude vám stačit brzdit např. ve 100 m (záleží na typu zatáčky ale také na akceleraci a vzdálenosti k T1). Pokud ale budete startovat na konci pole je situace jiná. Když první monopost zabrzdí téměř na minimum, druhý monopost musí mít maximálně stejnou rychlost s tím že tohoto bodu musí dosáhnout o min 6 metrů dříve (délka monopostu + rezerva), třetí monopost už o 12 m dříve atd. Některé monoposty sice dojíždí vedle sebe ale z principu cca 12 aut před vámi musí být rychlost kterou by jste projížděli T1 dosažena o nejméně 70 metrů dříve, a to je už pořádný kus cesty. Tedy první začne brzdit ve 100m a ten vzadu nejpozději ve 170m. Ano může to být až dvojnásobná vzdálenost, ale někteří z vás to pouští dokud nezareagují na auto před vámi které začalo brzdit. To opět vede k následné reakci s malým opožděním, druhý reaguje o 0,1s později. Třetí a další také, takže desátý jezdec bude reagovat až o vteřinu později. Tedy jiný pohled, ale stejná vzdálenost. Takže pokud se na to podíváte z jakéhokoli úhlu, výsledek bude vždy stejný – brzdit mnohem dříve než si myslíte a ještě počítat s tím, že jezdec před vámi může zabrzdit až moc brzy a důsledek bude stejný. Z TOHOTO VYPLÝVÁ : Uvědomte si kolikátý startujete a o to dříve začněte brzdit bez ohledu na situaci před vámi, nebrzděte však příliš brzy, jinak můžete čekat ránu ze zadu. Ke svým zkušenostem a výkonnosti si ještě připočtěte např. studené gumy a brzdy a kolize je na světě. Těžko se to vysvětluje, ale snad jsem vás přiměl alespoň se nad tím zamyslet a do příští T1 najíždět více s rozmyslem a neposílat svůj monopost do uličky která se zavře rychleji než jste si mysleli. Je lepší ztratit dvě pozice na startu než celý závod v T1. Díky za zamyšlení |
29.04.2024, 21:21 - Protesty CF1L - Administrator - 26 Příspěvky
Penalizace F1 Sprint Saudi Arabie Kontrola 2 směsí : všichni OK Protesty Race 1 - Gunzl x Staněk - ZAVŘENÍ STOPY - Došlo ke kontaktu - +10s Slatina x Ščudla - NARAŽENÍ VYSTRČENÍ - Došlo ke kontaktu - +30s Race 2 - Gunzl x Kolář - NARAŽENÍ VYSTRČENÍ - Došlo ke kontaktu - +40s Tesař x Batík, Ščudla - NARAŽENÍ - Došlo ke kontaktu - race incident Gunzl x Staněk - NARAŽENÍ VYSTRČENÍ - Došlo ke kontaktu - +35s Souhrn penalizací: Gunzl - 10s, 40s, 35s = R1 - 10s, R2 - 75s Slatina - 30s Výsledky jsou konečné a promítnuty do celkového pořadí. Poznámka maršála : při nesprávném podání protestu nebude protest řešen !!! Protest k závodu musí obsahovat: Předmět: název závodu, skupiny (sprint Mongolsko , Race1) 1 - jméno viníka (Jakub Chmelík) 2 - časová stopa (00:07:32) 3 - stručný popis o co se jedná ( Kuba nedobrzdil a poškodil mi monopost) |