Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě )Rozhovory s jezdci


08.04.2013, 09:40 - - Pilot F1 - 92 Příspěvky
Rozhovor s Jirkou Syrovatským

Těsně před odletem na závod do Malajsie jsme zastihli jednoho z nejlepších jezdců České F1 ligy Jiřího Syrovatského. O tento rozhovor se naše redakce snažila mnoho měsíců a Jirka si naštěstí pro nás vyhradil pár minut ve svém jinak nabitém programu.

Ale ještě než se budeme věnovat samotnému rozhovoru, měli bychom jsme si trochu přiblížit tohoto pilota. Jiří žije v Praze a se závoděním začal už v roce 2005 (mod F1 2002), ale v České F1 lize debutoval ve VC Monaco 2009. Prvního vítězství dosáhl při VC Maďarska 2010. Jeho nejúspěšnější sezona byla 2012, kdy se stal vicemistrem světa. Rád poslouchá rockovou muziku a jeho nejoblíbenější jezdci jsou R.Schumacher, Kimi Raikkonen a S.Vettel.

Otázky:
1) Vraťme se k poslednímu závodu v Melbourne. Co bylo podle tebe klíčové v cestě za vítězstvím?

JS: Myslím si, že nejdůležitější věcí bylo, že jsem se dostal rychle dopředu a mohl trochu poodjet zbytku pole a také, že můj největší soupeř Michal Březina neodhadl teplotu vzduchu čímž bylo způsobeno, že nemohl jet tak stabilně rychle.

2) Po tvém vítězství jsi se posunul na 3. příčku v průběžném pořadí. Jen dva body za tvého týmového kolegu Lukáše Droppana a pět bodů za vedoucího muže šampionátu Michala Březinu. Jakou si myslíš, že máš šanci na převzetí vedení?

JS: Myslím si, že mám docela slušnou šanci, protože teď přijde na řadu Sepang, do kterého se moc těším a vždy se mi tam dařilo.
Dále také určitou roli hraje má připravenost na závody, protože poslední dobou zjišťuji, že jsem jeden z nejrychlejších v poli, protože jsem ve všech letošních závodech zatím zajel nejrychlejší kolo závodu jen já. A také je to vidět, že jsem se od prvního závodu v celkovém pořadí posunul výše.

3) Lukáš Droppan je úřadující mistr světa a v minulé sezoně byl téměř neporazitelný. I když ses stal vicemistrem tak jsi stálé „jen ten druhý“ v týmu. Poslední závod ukázal, že máš schopnosti na to, abys svého týmového kolegu sesadil z trůnu. A podle některých informací, které unikly z vašeho týmu je atmosféra mezi vámi velmi vyhrocená… Jsou tyto informace pravdivé? Jaký je váš vzájemný vztah?
JS: S tímto výrokem si nedovoluji moc souhlasit. Lukáš je sice úřadující mistr, ale tým Red Bull se rozhodl, že týmovou jedničkou budu já.
Poslední závod ukázal, že mi trať seděla více než Lukášovi, jinak pokud budu mít šanci, tak se samozřejmě Lukáše pokusím sesadit z trůnu.
Podle informací, které údajně unikly z našeho týmu ohledně atmosféry také nemohu souhlasit, protože s Lukášem mám dobrý vztah a myslím si, že to už mezi námi nemůže být lepší, protože pro nás je také nejdůležitější vozit body do poháru konstruktérů a až pak boje na trati, které většinou nejsou ani až tak moc žhavé.

4) Určitě je váš vztah tak bezproblémový?

JS: Ano, všechno je mezi námi v nejlepším pořádku a když je potřeba, tak jeden druhému i pomůžeme s nastavením vozu.

5) Team Redbull vypadá v této sezoně v poháru konstruktérů takřka neporazitelný, ale může se stát cokoli. Koho považujete za vašeho největšího konkurenta?

JS: Naším největším konkurentem je tým Lotus, protože má dobré piloty, kteří dokáží jezdit bez chyb a rychle, ale já si myslím, že se nám letos podaří vyhrát v poháru konstruktérů a pokud všechno půjde, jak má, tak si myslím, že já s Lukášem budeme i letos na prvních 2 místech v poháru jezdců.

6) Statistiky ukazují, že jsi nejrychlejším jezdcem. Tři závody a tři nejrychlejší kola. V minulé sezoně jsi přitom nezajel ani jedno. Čím je dáno toto zlepšení?

JS: No myslím si, že je to hlavně dáno tím, že letos mám k dispozici rychlejší vůz a také hodně záleží na nastavení vozu ohledně stability v zatáčkách.

7) Co očekáváš od závodu v Malajsii? Myslíš, že to bude další vítězství?

JS: Nedokáži říct, jaké umístění očekávám, protože jsem zatím tolik v Sepangu netrénoval, ale úspěchem by pro mě určitě bylo dostat se hlavně před jezdce týmu Mercedes a Lotus a když budu šanci na vítězství, tak to samozřejmě zkusím.

Děkuji za rozhovor a přeji hodně úspěchů.
JS: Děkuji


připravil Petr Palásek

 
08.04.2013, 09:41 - - Pilot F1 - 92 Příspěvky
Jako prvního jsem v paddocku zastihnul Lukáš Vítka, jezdce skupiny B za tým Toro Rosso a současně třetího může letošního šampionátu. Poprosil jsem ho proto o rozhovor a Lukáš byl tak vstřícný, že si ve svém nabitém tréninkovém programu na mě našel čas a poskytl mi malý rozhovor.

T: Poprosím tě tedy o krátké přestavení pro čtenáře a fanoušky:
L: Jmenuji se Lukáš Vítek a je mi 15 let. Mé hobby jsou fotbal, hokej a motokáry. Můj nejoblíbenější jezdec je Kimi RÄIKKÖNEN. Začátky mé kariéry: Začal jsem zkoušet rFactor roku 2009. Jezdil jsem v IC lize, ale moc jsem neuměl nastavit palivo a nedokončoval závody. Ale pak jsem přešel sem do ligy a zeptal jsem se Tomáše Tesaře, jestli bych nemohl jezdit s ním jako týmový kolega, no a Tom nabídku neodmítl. Ale to jsem nečekal na jakém místě budu dojíždět, byl jsem překvapen a řekl jsem si že v závodění budu pokračovat dál.

T: Jaké cíle sis dal pro tuto sezónu?
L: Pro tuto sezonu vyhrát co nejvíce závodů, ale důležité pro mě je letos vyhrát titul.

T: Co je pro tebe v této sezóně prioritou?
L: Zatím nic, vše vyhovuje.

T: Na čem chceš letos zapracovat a zlepšit?
L: Zapracovat bych chtěl na nastavení vozu pro závod a zlepšit na startech (moc mi to nejde)

T: V čem si myslíš, že jsou tvé přednosti oproti ostatním a co myslíš naopak, že jsou tvé slabiny?
L: No jsem rychlý, ale jen na nějakých tratích (smích), ale jak jsem řekl, musím zapracovat na nastavení vozu to je zatím moje největší slabina.

T: Koho považuješ za svého největšího rivala na této lize?
L: Martina Adamce, moc se zlepšuje, je to dost dobrý jezdec.

T: Jaký je podle tebe největší úspěch kterého jsi zde dosáhl?
L: Minulou sezonu v Japonské Suzuce, kde jsem vyhrál kvalifikaci a i závod (smích). Byl to start cíl na špičce.

T: Jak vycházíš s týmovým kolegou? Snažíte si navzájem pomáhat nebo jste jenom prostě „spolu“ v týmu?
L: S kolegou (Tomem) vycházíme velice dobře je to taky dobrý jezdec a pomáháme si navzájem. Jsem rád, že jsem s ním v týmu.

T: Jak seš spokojený s letošním módem? Myslíš si, že je lepší nebo horší, oproti minulé sezóně?
L: Letošní mód je lepší než minulou sezonu musel jsem si zvyknout, ale vyhovuje mi.

T: Děkuji za rozhovor.
L: Také děkuji.
 
08.04.2013, 09:41 - - Pilot F1 - 92 Příspěvky
Jako druhého v nové sérii rozhovorů jsem odchytil, dalo by se říct s nadsázkou, "Bernieho Ecclestona" této ligy, Michala Březinu. Michal byl tak hodný a v náročných přípravách na nadcházející velkou cenu Číny si na mě udělal čas a poskytl svým fanouškům a čtenářům tohoto webu malý rozhovor, kde nám přiblíží své myšlenky o této sezóně a svých prioritách.

T: Poprosím tě tedy o krátké přestavení pro čtenáře a fanoušky:
M: Jmenuji se Michal Březina. Na světě mám odjeto přes 40 let, takže se už asi řadím mezi zdejší veterány. Jsem ženat a krom své ženy sdílím život s jednou malou princeznou.
Simulátory jezdím od roku 1995, samozřejmě ty online, až od doby kdy to technologie umožnila. V naší lize pak jezdím pátým rokem. Po předloňském rozpadu, kdy to vypadalo na zánik ligy, jsem se rozhodnul, že to tak nenechám a chopil se organizace našich závodů.
Takže mi opravdu dělá velkou radost, že stále fungujeme a máme s kým soupeřit.
V reálné formuli nyní nikomu vyloženě nefandím, neboť můj favorit vloni ukončil kariéru.
Mezi mé koníčky patřil sport ve všech podobách, ale s postupujícím věkem a únavou z pohybu, ho začíná porážet jeho pasivní forma tzv. televizního sportovního pozorovatele.
Do loňska jsem hrál ještě aktivně fotbal, ale vzhledem k neustále zrychlujícím soupeřům, jsem to už raději pověsil.

T: Jaké cíle sis dal pro tuto sezónu?
M: Cílem je vždy si závod užít, a pokud se přidá i nějaké místo na stupních vítězů, tak je to pak o to sladší.

T: Co je pro tebe v této sezóně prioritou?
M: Priorita je být spokojený se svým výkonem, což se teda v posledním závodě zrovna nepovedlo.

T: V čem si myslíš, že jsou tvé přednosti oproti ostatním a co myslíš naopak, že jsou tvé slabiny?
M: Letos jsem hodně spokojený s výkony v kvalifikaci, ale bohužel mi nejsou moc platné, když se na startu o pár míst propadnu.
Takže kde bych potřeboval zabrat je jasné. Ale ať dělám co dělám, furt mi to nejde. Startuji už i se spojkou, aby mi neproklouzly kola, ale stejně jsem pomalejší i proti těm, kteří pogumují půlku rovinky. Nemůžu přijít v čem je zakopaný pes.

T: Koho považuješ za svého největšího rivala na této lize?
M: Největší rivalové jsou jezdci Redbullu a Lotusu. Ale je mi jasné, že i jiní mají na to vyhrávat a chybí jim jen trénink. Chybí mi v závodech Zdenda, ale jsem rád, že se k nám přidal Jirka Rucker, který má podobné kvality.

T: Jaký je podle tebe největší úspěch kterého jsi zde dosáhl?
M: Největší úspěch je už to, že se neztratím v konkurenci a nějaké to pódium je už jen takový bonus navíc. Jsem rád, že se na mě štěstíčko pousmálo a podařilo se mi konečně vyhrát závod. Ale hlavně mám radost, když se nás na startu objeví hodně a když si to všichni užijeme.

T: Jak vycházíš s týmovým kolegou? Snažíte si navzájem pomáhat nebo jste jenom prostě „spolu“ v týmu?
M: V týmu moc bohužel nespolupracujeme, neboť Péťa na testovaní nemá čas, což se podepisuje i pod jeho výsledky. Určitě má na mnohem více.

T: Jak seš spokojený s letošním módem? Myslíš si, že je lepší nebo horší, oproti minulé sezóně?
M: Mód se mi hrozně líbí, zvláště po stránce fyziky. Aspoň mě v tom baví jezdit. Je to podle mě dobrý kompromis náročnosti a zábavnosti. Dá se dobře nastavit a každá změna je cítit. Takže dá se nastavit tak, aby ho zvládnul i nezkušený jezdec a naopak (smích)
Počasí a reálná změna pneumatik dává našemu závodění navíc o jeden rozměr více. Škoda jen, že plugin RFE je nestabilní a trochu náročný na výkon sestavy. Naštěstí v závodech, až na jeden případ, co já vím, zatím všem drží.

Děkuji za rozhovor.
 
08.04.2013, 22:41 - - Pilot F1 - 92 Příspěvky
Jako třetího jsem odchytil ve vrcholících přípravách na velkou cenu Číny nováčka této ligy Pavla Rajtmajera. Pavel svolil a zodpověďel mi pár otázek. Zde pro vás jsou.

Krátké představení:
Jmenuji se Pavel Rajtmajer moje hobby jsou fotbal,hokej,formule 1, rybolov,ježdění na moto. Je mi 21 let narodil jsem se 2.května 1991.Karieru jsem začal závoděním F1 challenge 2008 postupně jsem v bývalém působišti která byla Česko Slovenská f1 liga přešel na rfactor kde jsem se začal zlepšovat a dotáhl jse na tehdejší špičku můj nejlepší výsledek 2.místo který byl potom můj poslední závod ve Francii kde došli sponzorům peníze a i týmu a musel jsem přerušit kariéru ( odešel výkonný počítač a po návratu z5 byla liga zpoplatněná jsem hledal a našel jiné působiště vás)

T: Jaké cíle sis dal pro tuto sezónu?
P: Můj cíl pro tuto sezónu je dosáhnout jakýkoliv výsledku v lize B samozřejmě těch pro mě nejlepší .

T: Co je pro tebe v této sezóně prioritou?
P: Prioritou pro mě v letošní sezóně ukázat že jsem dobrý jezdec i když né tolik zkušenný.

T:Na čem chceš letos zapracovat a zlepšit?
P: Co by jsem v této sezóně měl zlepšit je určitě konzultace a testování vozu na dané trati a zlepšit tak výkonost.

T:V čem si myslíš, že jsou tvé přednosti oproti ostatním a co myslíš naopak, že jsou tvé slabiny?
P: Mou výhodou né však o proti ostatním ale spíše některým je to že nezávodím po prvé a naopak nevýhodou si myslím že to málo dokazuju a chybí mi týmový kolega takový s kterým bych mohl vyvýjet s mechaniky nastavení vozů či případné rady

T: Koho považuješ za svého největšího rivala na této lize?
P: Rivala, tak bych nazval všechny prozatím který budou v daném závodě v pozici zamnou či předemnou a síly budou stejné je jasné že nemůžu považovat za rivala piloty z předu kteří bojují někde jinde

T: Jaký je podle tebe největší úspěch kterého jsi zde dosáhl?
P:Můj největší Úspěch zde je ten,no to je jednoduché to že se dokážu držet s některými jezdci a prozatím závod v sepangu kde jsem dojel po dlouhé stahovací jízdě 10 ale před chybou která následovala po startu jsem se nacházel na 6 místě takže se dá říct že je to vlastně i největší neůspěch

T:Jak vycházíš s týmovým kolegou? Snažíte si navzájem pomáhat nebo jste jenom prostě „spolu“ v týmu?
P:Týmový kolega, tak ten mi chybí když mě vzali do redbulu a informoval jsem se o aktivitě svého kolegy doufal jsem že se ukáže ,ale bohužel se tak nestalo mým snem je závodit za ferrari ,dokonce jsem oslovil pilote ferrari Tomáše Karmazína s dotazem ,jak to vidí je tam sám ale samozřejmě beru navědomí že na světě je talentů mnoho který mohou příjít nebo se dokonce vrátit Zděněk Kašpar , ale Tomáš neodpověděl tak tomu nechávám volný průběh.

T: Jak seš spokojený s letošním módem? Myslíš si, že je lepší nebo horší, oproti minulé sezóně?
P:s letošním modem nevím nemohu posoudit , nebyl jsem aktivní to jsem byl na dovolené

Děkuji za rozhovor.
 
09.04.2013, 17:32 - - Pilot F1 - 92 Příspěvky
Jako další jsem odchytl před startem Velké ceny Číny druhého jezdce stáje Toro Rosso, Tomáše Tesaře.

T: Poprosím tě tedy o krátké přestavení pro čtenáře a fanoušky:
TT: Jmenuji se Tomáš, pocházím z Příbrami, je mi 32 let a mojí první online hrou byl Richards Burns rallye, kde jsem si koupil i první volant a hledal další závodní hry a koupil si rFactor.
Začínal jsem na tehdejším simracing.cz, kde jsem jezdil 4 roky a Petr Jiroch mě přivedl k Vám do ČF1L, kde jsem chtěl zkusit F1. Začínal jsem s Petrem ve Ferrari a posléze v Caterhamu a dostali tým na body. Poté jsem si řekl, že vytáhnu z nulových bodů tým Torro Rosso (ač nejsem příznivcem Redbullu, protože od malička 1992 fandím Ferrari a od té doby jsem už u Torra Rossa zůstal), V té době jsem za tým jezdil sám, ale podařilo se mi ho vytáhnout mezi top 10. A pak jsem objevil talentovaného jezdce Lukáše Vítka, u kterého jsem si říkal, že mu dám šanci a za půl roku se vyjezdil a daří se mu dobře. Mezi mé další koníčky patří kolo, plavání pes, hudba. Rfactor beru jaké si odreagování, i když občas mám křížovku, když se mi nedaří a jsem na sebe hodně naštvaný. Netuším co už říci, tak bych přešel na další otázky.

T: Jaké cíle sis dal pro tuto sezónu?
TT: Nejprve bych chtěl pozdravit všechny co budou číst tento článek. Cíl pro tuto sezonu mám ten, abych dojížděl na bodech a měli i dobré postavení v poháru konstruktérů,

T: Co je pro tebe v této sezóně prioritou?
TT: Bohužel na začátku sezóny jsem měl úraz s vykloubeným ramenem, takže jsem nemohl startovat na prvních dvou závodech a postupně nabírám síly pro další závody, v Malajsii už jsem dojel na 12. pozici. V poháru konstruktérů ztrácíme jen 5 bodů na Lotus a pomáhat kolegovi k lepšímu celkovému umístění. Takže se snažit dojíždět na bodech, ale bohužel konkurence v naší skupině je velice pro letošek silná.

T Na čem chceš letos zapracovat a zlepšit?
TT: Na nastavení vozu, dosud se setupem stále učím.

T: V čem si myslíš, že jsou tvé přednosti oproti ostatním a co myslíš naopak, že jsou tvé slabiny?
TT: Jezdím s čistou hlavou, sleduji provoz, jak vepředu, tak v zrcátkách, jezdím férově. Slabiny jsou kvalifikace a starty, občas jsem u nich docela nervozní.

T: Koho považuješ za svého největšího rivala na této lize?
TT: V letošním roce se tu sešla docela silná Béčkova skupina lidiček. Asi nejvíc považuji za silné soupeře první top3 jezdců v celkovém pořadí, ale pak jsou tu i jiní jezdci, které je občas těžké předjet.

T: Jaký je podle tebe největší úspěch kterého jsi zde dosáhl?
TT: Miluji Monako i jako trať a v loni se mi podařilo dojet na 4. místě na tak krásné, ale i zároveň náročné trati.

T: Jak vycházíš s týmovým kolegou? Snažíte si navzájem pomáhat nebo jste jenom prostě „spolu“ v týmu?
TT: Lukáš Vítek můj současný týmový kolega je skvělý týmový kolega a neváhal jsem v loni přijmout do týmu Torro Rosso. Snažíme si navzájem pomáhat, i společně trénujem a ladíme setupy.

T: Jak seš spokojený s letošním módem? Myslíš si, že je lepší nebo horší, oproti minulé sezóně?
TT: S letošním módem jsem spokojen, lépe mi sedí proti loňskému roku a velké díky Petru Jirochovi a Michalu Březinovi, kteří připravovali letošní mód a všem jezdcům přeji úspěšné dokončení šampionátu a a kolegovi přeji, aby letos dosáhl vytyčeného místa dostat se do top3 a všem adminů za to, že s námi mají velkou trpělivost.

Díky za rozhovor

 
11.04.2013, 14:31 - - Pilot F1 - 92 Příspěvky
Ve velké vřavě po závodu skupiny B jsem narazil na jednoho z jezdců této skupiny a to právě Honzu Vitvara, jezdce týmu Mercedes. Zeptal jsem se ho proto na pár otázek a Honza mi je rád zodpověděl.

T: Poprosíme tě o krátké představení:
H: Ahoj, je mi 26let, končím UHK 3.rokem bakaláře. Motorsport sleduji už poměrně dlouho, především F1. Kromě toho v zimě vyučuju a působím ve skupině trenérů lyžování, v létě závodím MTB.

T: Jaké cíle sis dal pro tuto sezónu?
H: Určitě útok na titul v B pro rozježdění se a podmetat rošt v Ačku.

T: Co je pro tebe v této sezóně prioritou?
H: Konzistence, opustil jsem HOT LAP styl a snažím se jet konzistentně.

T: Na čem chceš letos zapracovat a zlepšit?
H: Určitě v brždění – trail braking, brzdím asi jako většina pouze v přímém směru a pozdě zatáčím …

T: V čem si myslíš, že jsou tvé přednosti oproti ostatním a co myslíš naopak, že jsou tvé slabiny?
H: Přednosti jsou určitě ve zkušenostech ohledně chování vozů – spolupodílel jsem se na tvorbě několika modů. Slabina je určitě psychika a dost bezcitné řízení – nízká schopnost vnímání limitu sebe a vozu …

T: Koho považuješ za svého největšího rivala na této lize?
H: Ještě vloni jsem byl do sekundy Jirkovi S. v Sauberu – letos je velmi rychlí, spolu s Lukášem a Michalem

T: Jaký je podle tebe největší úspěch kterého jsi zde dosáhl?
H: Cením si velmi pěkných soubojů s expilotem ligy a mým kamarádem Petrem Brachákem na loňské Barceloně.

T: Jak vycházíš s týmovým kolegou? Snažíte si navzájem pomáhat nebo jste jenom prostě „spolu“ v týmu?
H: Jsem v Mercedesu sám, tím bych rád vyzval jezdce, který hledá volnou sedačku – N.Haugh to u nás vede jak se patří.

T: Jak seš spokojený s letošním módem? Myslíš si, že je lepší nebo horší, oproti minulé sezóně?
H: Pozoruji, že jak vloni, tak letos je mod zaměřený na rychlost a stabilitu v zatáčkách – nikoliv na top speed. Líbí se mi ale celkové chování a především to, že minimální úprava na voze se na trati poměrně citelně projeví a chování vozu je tak hezky čitelné.

Děkuji za rozhovor.
 
12.04.2013, 22:48 - - Pilot F1 - 92 Příspěvky
Dnes jsem vyzpovídal úřadujícího šampióna této ligy a jezdce současně vedoucí stáje Red Bull, Lukáše Droppana.

T: Krátké představení:
L: Moje meno je Lukáš Droppan. Mám 17 rokov a pochádzam zo Slovenska. K Simracingu som sa dostal ešte za éry F1 Challenge kde som začína v MPL Lige. Dalej som si preišiel snáď všetkým čo sa dá a nakoniec som sa usadil tu v Českej F1 lige. Okrem simulátorov sú moje koníčky ešte aj basketbal a elektrotechnika.

T: Jaké cíle sis dal pro tuto sezónu?
L: Ciele pre túto sezónu boli zo začiatku samozrejme len tie najvyššie a to obhájiť 1. miesto medzi jednotlivcami z minulej sezóny. No prvé závody mi nevyšli podľa predstáv a tak sa snažím hlavne podporovať môjho kolegu.

T: Co je pro tebe v této sezóně prioritou?
L: Aktuálne je pre mňa prioritou vybojovať s kolegom pre náš tým Pohár konštruktérov a Jirkovi pomôcť k titulu jednotlivcov.

T: Na čem chceš letos zapracovat a zlepšit?
L: Rozhodne by som chcel a musím popracovať na stavbe setupov. Nedokážem vytvoriť ten dobrý základ. No ak sa ku mne dostane nejaký "rozrobený" setup, dokážem ho vyladiť k obrazu svojmu. Rozhodne by to ešte chcelo väčšiu konzistentnosť, pokoj a rozvážnosť pri jazde.

T: V čem si myslíš, že jsou tvé přednosti oproti ostatním a co myslíš naopak, že jsou tvé slabiny?
L: Mojou prednosťou je hlavne rýchlosť ako taká. Snažím sa posúvať hranicu čo najďalej ako sa dá a tak som si dokázal vybudovať aj svoju prepracovanú techniku brzdenia, vďaka ktorej dokážem brzdenie posunúť o pár metrov ďalej.

T: Koho povazuješ za svého největšího rivala na této lize?
L: Mojím najväčším súperom musí byť môj kolega takže určite hlavne Jirko. Ďalej nesmieme zabúdať na Michala a duo z Lotutu Aleša a Tondu. toto sú moji hlavný súperi.

T: Jaký je podle tebe největší úspěch kterého jsi zde dosáhl?
L: Za svoj najväčší úspech považujem, 1. miesto v pohári jednotlivcov v minulej sezóne, na ktoré som patrične hrdý. A to aj preto lebo je to vôbec môj prvý úspech v online ligách.

T: Jak vycházíš s týmovým kolegou? Snažíte si navzájem pomáhat nebo jste jenom prostě „spolu“ v týmu?
L: S kolegom vychádzam veľmi dobre a nebojím sa povedať že že mi je ako brat. Sme stále v kontakte a neriešime len veci ohľadom ligy, dokážeme si pomôcť aj pri každodenných problémoch a starostiach. Som teda veľmi rád, že mojím kolegom je práve Jirko Syrovatský.

T: Jak seš spokojený s letošním módem? Myslíš si, že je lepší nebo horší, oproti minulé sezóně?
L: Minulú sezónu mi mód sedel ako "uliaty" a s Jirkom sme z neho vedeli vyťažiť viac ako ktokoľvek iný. S novým módom som sa od začiatku veľmi trápil a chcel som dokonca rFactor ako sa hovorí "zavesiť na klinec" , no môj kolega mi dal nový impulz, v sebe som našiel stratenú motiváciu a tak som rád, že môžem pokračovať v Českej F1 lige aj túto sezónu.

Ďakujem za rozhovor