Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě )Sakhir "B"


22.04.2013, 15:35 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
Vyjádření jezdců skupiny B po závodě v Bahrainu
 
22.04.2013, 18:19 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
Po velmi nevydařeném vstupu do šampionátu jsem chtěl konečně prorazit a dojet do cíle v Top 5. Hodně jsem testoval a připravoval se na tento závod.

Kvalifikace se mi bohužel vůbec nepovedla. Čas 1:34.534 sice stačil na 7. místo ale bylo to pro mě ten den nejhorší rychlé kolo. Před kvalifikací jsem se dostal 4x časem pod 1:34 a proto bylo pro mne kvalifikační kolo zklamáním. Ještě horší bylo, když jsem zjistil, že někteří soupeři měli technické problémy a tak bych mohl být na 3. startovní pozici.

Zkaženou kvalifikaci jsem si chtěl vynahradit v závodě. Ale stal se pravý opak. Na startu jsem tradičně ztratil dvě pozice, ale to by nebylo ještě tak špatné, kdybych před první zatáčkou nezabrzdil moooooc brzo a ostatní jezdci se přes mě nepřehnali. Propadl jsem se po 2 zatáčkách až na 13. (!!!!!!) místo. Můj strach z prvních kol se projevil naplno. Po pěti kolech jsem měl ztrátu na prvního jezdce celých 30s!!!!! Moje naštvání dosáhlo vrcholu, řekl jsem si, že je závod stejně už v háji tak proč nejezdit jako v tréninku. A najednou za dalších 5 kol jsem na vedoucího jezdce ztratil jen okolo 2s. Postupně jsem vymazal ztrátu více než 10s na skupinku Peternai, Kralik, Moravec. Frantu se mi podařilo po tvrdých, ale čistých soubojích předjet a potom jsem zajel do depa pro nové pneu. V dalším kole jsem svedl úspěšný souboj s Jakubem Moravcem a vypracoval si 2-3s náskok. Měl jsem připravenou strategii 2 pitů s tím, že poslední úsek pojedu na SS a budu rychlejší asi o 1,5s. V 21. kole jsem vydal požadavek na zastávku a před poslední zatáčkou jsem si všiml, že (opět) se mi požadavek vypnul!!! Toto zjištění mne vyvedlo z míry a já nezvládl poslední zatáčku a vyjel z tratě. Tím jsem ztratil náskok na Jakuba a ještě neměl připravenou zastávku. Další zazmatkování a místo odjetí ještě jednoho kola jsem zamířil do boxů, kde zastávka trvala 9s. Po zbytek závodu jsem se snažil dojet Jakuba, protože jsem věděl, že je na měkké směsi už od 12. kola a že budu o hodně rychlejší. V předposledním kole moje ztráta byla okolo 10s (po zastávce 23s)!!! Nakonec jsem dokončil závod na 7. místě. Škoda 21. kola, protože jsem jen v tomto kole ztratil 9s a ty mi přesně potom chyběly v boji o 5. místo.

Celkové hodnocení je opět záporné, příšerných prvních 5 kol mě stálo velmi dobrý výsledek.


 
23.04.2013, 15:03 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
Na zavod v Shakiru jsem si hodně věřil, v trenincích jsem byl nejrychlejší ze skupiny B a dokonce i před Honzou Vitarem.

Přišla kvalifikace, kterou jsem stihl na poslední chvíli, ale nastal nejaký problém a ja nebyl schopen zajet lepší čas než 1:34 což bylo cca o 2s horší než muj nejlepší čas z treninků. Obsadil jsem tedy s odřenýma ušima 5-tou pozici. Chyba byla ve volantu, na rovinkách jsem dosahoval menší maximalky než obvykle a vubec nevim čim to bylo. Auto jako by nechtělo jet. Tiušil jsem tedy těžký závod.

V zahřívacím kole mě sejmul Olda Hromek, ale naštěstí to nebylo fatalní a mohl jsem bez problemu pokračovat na start. Start proběhl celkem klidně, posunul jsem se na 4. pozici kde jsem ovšem přez muj problem s volantem dlouho nevydržel. V 14kole jsem musel na plánovaný pit stop, jelikož jsem plánoval jednu zastavku u mechaniků, potřeboval jsem tedy druhý stint vydržet 15 kol. Po výjezdu z boxů jsem dohnal dvojici s Lukašem Vítkem a držel se jich, i když na rovinkach jsem hodně ztrácel, ale na brzdách jsem je vždy dohnal i za pomoci jejich vzájemných soubojů, které je zpomalovaly. Byl jsem tak blízko, že jsem jen čekal na chybu obou pilotů, ale nakonec jsem udělal chybu ja a probrzdil předposlední zatáčku a Lukaše jsem trefil. Vysloužil jsem si tedy Drive True, a začal jsem stahovat se svym pomalym autem amused. dojel jsem dvojici kde byl Jakub Moravec a nasledovala stejná situace, rovinky mi ujely ale na brzdách jsem je dohnal. Chystal jsem si utok na Kubu který mi i zdánlivě nechal místo na venku, tak jsem brzdil podle sebe, tedy co nejdéle, ale bez probrždění, a v tu chvíli se mi vrátil Kuba do stopy a ja ho otočil, zato se mu ještě jednou omlouvám, protože když si to zpětně promítnu mohl jsem uhnout mimo trat a zabránit postrčení. Dostal jsem tedy podruhé Drive True. Vyjel jsem na 6.tem místě za Kubou Moravcem, který měl cca 10sec náskok, jenž eměl totalně skete pneu a ja ho kolo před cílem dohnal, ale mých karambolů bylo už více než dost tak jsem byl radši opatrný a dojel si pro 6.te místo.

byl to hodně smolný závod, jak pro mě, tak spíš pro závodníky které jsem se snažil předjet, omlouvám se tedy ještě jednou Lukaši Vítkovi a Jakubovi Moravcovi.


 
23.04.2013, 20:35 - - Pilot GP2 - 42 Příspěvky
Nejprve bych chtěl požádat o to, aby se příště hlasovalo v anketě tak, jak má a nevyhrála nesmyslně sada Super Softů, která tu vůbec nevydržela a na závod se hodilo nastavení 2pneu softy ! Tentokrát jsem měl dost na trénováno, tak jsem si docela věřil. V kvalifikaci jsem chtěl se dostat do top10, protože tu docela byly min. časové rozdíly.

Start se mi povedl parádně, předjel jsem hned dva vozy a pak začaly souboje o pozice. Na konci prvního kola jsem byl 5tý. Bohužel díky anketě mě softy odešly v 10 kole, kde mě to vyneslo na konci T2 do písku a propadl se z 5té pozice hodně hluboko. Druhý pit jsem jel ve 20 kole. Celý závod jsem odjel na softech. Ke konci jsem stíhal skupinku kolem 8-9 místa a bohužel se mi tam připletl Honza Vitvar, chtěl jsem ho původně předjet, ale zase by mi svítila modrá, tak jsem ho nechal být a na 9 místě někdo udělal hodiny, takže jsem se díky této chybě dostal z 10 na 9 pozici.

Jinak děkuji za pěkné souboje i s Petrem Zámečníkem v prvním kole a konečně jsem od Austrálie prolomil bodovou smůlu a dojel na 9 místě jako v loňském závodě.
 
23.04.2013, 21:26 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
[toggle=Tomas Tesar napsáno:]
Nejprve bych chtěl požádat o to, aby se příště hlasovalo v anketě tak, jak má a nevyhrála nesmyslně sada Super Softů, která tu vůbec nevydržela a na závod se hodilo nastavení 2pneu softy ! Tentokrát jsem měl dost na trénováno, tak jsem si docela věřil. V kvalifikaci jsem chtěl se dostat do top10, protože tu docela byly min. časové rozdíly.

Start se mi povedl parádně, předjel jsem hned dva vozy a pak začaly souboje o pozice. Na konci prvního kola jsem byl 5tý. Bohužel díky anketě mě softy odešly v 10 kole, kde mě to vyneslo na konci T2 do písku a propadl se z 5té pozice hodně hluboko. Druhý pit jsem jel ve 20 kole. Celý závod jsem odjel na softech. Ke konci jsem stíhal skupinku kolem 8-9 místa a bohužel se mi tam připletl Honza Vitvar, chtěl jsem ho původně předjet, ale zase by mi svítila modrá, tak jsem ho nechal být a na 9 místě někdo udělal hodiny, takže jsem se díky této chybě dostal z 10 na 9 pozici.

Jinak děkuji za pěkné souboje i s Petrem Zámečníkem v prvním kole a konečně jsem od Austrálie prolomil bodovou smůlu a dojel na 9 místě jako v loňském závodě.
[/toggle] Musim se ti omluvit, zapoměl jsem na hlasování, ale stejne bych dal 1. možnost, protože na SS se dalo jet na dvě zastávky a na Softech na jednu. Ale byl bych pro aby se Anketa přestěhovala z konce ztránek někam na viditelnejší místo, třeba hned pod rozpisku závodů, takhle se nani zapomene už jen proto že neni vidět