Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě ) • Spielberg |
23.06.2014, 23:42 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
Jako vždy začnu já. Na závod jsem si připravil nový set, který sice nebyl nic moc pro kvaldu ale vysoká top speed pro race byla dobrá volba. Bohužel kvalifikace se mi vůbec nepovedla a přesně po jednom kalendářním roce jsem nezískal první řadu. Nepodařilo se mi poskládat kolo ani pod 1:09, což bylo více jak půl sekundy za předpokladem, ale prostě se tentokrát nějak nedařilo. Bohužel kvůli technickým problémům nenastoupil do závodu Jirka, který mohl hodně promluvit i do celkového pořadí neboť kvalifikaci vyhrál. Start závodu mi vyšel a zavěsil jsem za Vladka. Díky vysoké top speed jsem se i bez problému ještě v prvním kole před Vladka dostal. Pak následoval celý první stint kde jsem měl převahu na rovinkách ale Vladko mě dojížděl v technickém druhém sektoru. Ale na předjetí neměl nárok a nemusel jsem ani používat silnější režim motoru. Po zastávkách jsem sice ztratil pozice s jezdci, kteří jeli na jeden pit ale hlavně jsem zůstal před Vladkem. Nicméně bylo to je o chlup a po menší chybě se Vladko přede mne dostal. Zřejmě ubral křídla v boxech, protože jsem nečekal, že se v pytli dostane přede mne. Trochu jsem to podcenil, neboť na boost dvě bych to asi udržel. Ale říkal jsem si, že ho aspoň trochu nahecuji a třeba udělá osudovou chybu. Navíc jsem jednou Vladka roztočil, když se mu nepovedl odjezd z pomalé šikany a já ho jemně olíznul. Počkal jsem na něj, ale trochu rozhozený Vladko, pak probrzdil a dostal se mimo trať. Nebyl jsem si jist, zda bych pak po závodě nepykal a raději jsem na něj počkal, protože tak nějak jsem cítil, že se ho tentokráte udržím a v pytli ho později, klidně v posledním kole ho dostanu a on už mne díky nižší top speed nedostane. Bohužel v 29. kole my jako v každém závodě zablblo řazení, kdy mi naráz skočili dva stupně dolů a na rozdíl od dvou předchozích případů se mi to už nepodařilo srovnat.To mě stálo čtyři sekundy a i když jsem pak jezdil časy srovnatelné s Vladkem, tak se mi nedařilo stahovat a dlouho zůstával mezi námi v průměru onen čtyř-sekundový odstup. V závěru, s přemíry snahy jsem ještě udělal pár drobných chybiček a asi dvakrát se vyhnul jen tak tak kolizi při předjíždění o kolo. Jednou to bylo, když se zrovna Pavel S. vracel na trať v předposlední zatáčce a asi mě neviděl v zrcátkách aměl jsem co dělat, abych zkrotil vůz ve smyku a pak někdo, myslím Martin, těsně přede mnou trefil bariéru, tak, že mi křídlo přistálo těsně před vozem, ale naštěstí se nic nestalo, tedy až na to, že jsem musel zvolnit. V obou případech jsem tak ztratil nějaký čas a poslední dávku motivace, protože mne to uhrnem stálo další tři sekundy. Ale jinak pouštěli kluci výborně, díky. Gratuluji Vladkovi opět k vítězství a výbornému výkonu. Tentokrát to ale bylo vyrovnané. Vzhledem k jeho formě se nedá moc předpokládat, že by dojel v posledním závodě až pátý, abych ho mohl vůbec celkově předehnat, takže tak nějak předem gratuluji k zaslouženému titulu. Ale budu čekat na jeho případnou chybu. :-) Nepřekvapil Karel, který zajel svou druhou bednu v krátké historii za sebou a potěšili nováčci v naší soutěži, především Petr Kopecký, který pokud zůstane, tak klidně může bojovat o titul. Obdivuji jak rychle se sžil s pro něj jistě novým módem. Bohužel tato nová posila nás připravila o vedení v týmech, kde nás Williams o bod předehnal, přestože kolega Petr nějaký ten bod taky přidal. Ostatní ani bouračky v prvním kole jsem neviděl, takže nemohu komentovat. Díky všem za race, moc jsem si ho užil a už se těším na tuto neděli, kde budu chtít aspoň ukončit sérii pěti závodu v kuse na druhém místě za Vladkem ![]() |
23.06.2014, 23:43 - - Pilot F1 - 136 Příspěvky
No... co napsat... Čeká Nás poslední závod jarní sezony a pro mě to bude bohužel i poslední závod v aktivní kariéře, ať už jako pilota nebo závodního komisaře... Někteří z Vás díky FB vědí, že se snažím získat práci svých snů, po které moc toužím a krůček po krůčku jsem svému snu blíž a blíž... A pokud tu mou vysněnou práci získám, tak bohužel budu nucen odejít z ČF1L... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kluci ještě jednou Vám všem mockrát děkuji a věřte, že na Vás a na NAŠÍ ČF1L nikdy nezapomenu!!! Hodně štěstí nejen na trati, ale hlavně v osobním životě!!! ![]() |
24.06.2014, 07:31 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Petr Zamecnik napsáno:] No... co napsat... Čeká Nás poslední závod jarní sezony a pro mě to bude bohužel i poslední závod v aktivní kariéře, ať už jako pilota nebo závodního komisaře... Někteří z Vás díky FB vědí, že se snažím získat práci svých snů, po které moc toužím a krůček po krůčku jsem svému snu blíž a blíž... A pokud tu mou vysněnou práci získám, tak bohužel budu nucen odejít z ČF1L... [/toggle]![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kluci ještě jednou Vám všem mockrát děkuji a věřte, že na Vás a na NAŠÍ ČF1L nikdy nezapomenu!!! Hodně štěstí nejen na trati, ale hlavně v osobním životě!!! ![]() Díky za všechno co jsi pro ČF1L udělal. ![]() ![]() |
24.06.2014, 08:21 - - Pilot GP2 - 42 Příspěvky
Takže bych nejdřív chtěl po gratulovat vítězi závodu, který se po 11 letech vrátil pro mě na vždy A1 ring do kalendáře F1. Z jiných modů co jsem jezdil tuhle trať jsem věděl, že pro mě tu byla ošidná technická prostřední pasáž, kde pokud nedostanu spravný rytmus tak tam hodně ztrácím, což se nakonec i v tréninku nebo v kvalifikaci potvrdilo. Nicměně chtěl jsem bojovat co to dalo o lepší umístění v Q, ale měl jsem problém zahřát pneumatiky po třech kolech, takže to vypadalo, že se Jarda dostane o -0.003 s nakonec přede mě, ale zkusil jsem ještě snížit množství paliva a jel jsem nadoraz a nakonec jsem se dostal před Petra Zámečníka a Jardu N. na 13. pozici, což asi bylo maximum. V závodě jsem se nejvíc obával první a druhé zatáčky, kde jsem nemohl najít správný brzdný bod a musel brzdit už u 100 m, abych se tam vešel. Po restartech závodu jsem měl dobrý start po levé straně tratě, jenže někdo vepředu zašpuntoval první zatáčku ![]() Také mi přišlo, že když jsem musel pouštět jezdce o kolo zpět, že modrá vlajka tu svítila nějak moc brzdy i když jezdce jsem měl dostatečně za sebou daleko proti jiným okruhům. Německo mi nikdy moc nešlo dostat spravný rytmus, tak spíš budu rád, že dojedu. Jinak Peťanovi Z. děkuji za férové souboje během jeho celé kariery v CSF1 co jsme spolu měli a snad někdy přijdeš opět na trať v rámci možností ![]() |
24.06.2014, 10:00 - Karel Baško - Pilot RC modelů - 8 Příspěvky
Předem bych chtěl pogratulovat Vladkovi k vítězství na této super trati. ![]() Kvalifikace: Upřímně, lhal bych, kdybych řekl, že jsem nespokojen s třetím místem. Bylo to moje maximum, i když jsem měl kolo, kde jsem mohl být druhý, bohužel na kdyby se nehraje. ![]() Závod: Při postavení na rošt jsem se zhrozil, protože můj DynHUD se přehodil na overlay, který byl úplně na... domyslete si sami. ![]() Chtěl bych poděkovat Petru Milevovi a Petru Kopeckému za suprové souboje a nejistotu až do posledního kola. Petře Mileve, prosím, odjeď s námi Hockenheim, jsi skutečně férový soupeř! ![]() Gratulace všem, kteří dojeli závod. ![]() Video z posledních 5 kol zde: https://www.youtube.com/watch?v=0ZwW2Je_zNU&feature=youtu.be ![]() |
24.06.2014, 11:22 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Petr Zamecnik napsáno:] No... co napsat... Čeká Nás poslední závod jarní sezony a pro mě to bude bohužel i poslední závod v aktivní kariéře, ať už jako pilota nebo závodního komisaře... Někteří z Vás díky FB vědí, že se snažím získat práci svých snů, po které moc toužím a krůček po krůčku jsem svému snu blíž a blíž... A pokud tu mou vysněnou práci získám, tak bohužel budu nucen odejít z ČF1L... [/toggle]![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kluci ještě jednou Vám všem mockrát děkuji a věřte, že na Vás a na NAŠÍ ČF1L nikdy nezapomenu!!! Hodně štěstí nejen na trati, ale hlavně v osobním životě!!! ![]() Přeji ti hodně štěstí jak v zaměstnání tak v životě a děkuji za tvou práci s touto ligou. Doufám, že se třeba ještě v budoucnu k nám vrátíš. Jinak plyšák sloník Natálka je pořád nezbytným mazlíkem Amálky a často si na vás nejen ona vzpomene. ![]() |
24.06.2014, 17:13 - Ondrej Bárta - Pilot RC modelů - 4 Příspěvky
Tento svůj první závod sem si dosti užil, kvalda mě moc nevyšla ale pak sem se soustředil na race , jak psal Karel a problém z HUD sem měl také naskočil mě tam deflaut race save a bohužel už stim nešlo nic dlěat, takže Karle vím co si prožíval pač sem měl to samé ve prostřed monitoru jsem měl počet kol ![]() ![]() ![]() Super závod , super učast jen tak dál kluci !!! Jinak myslím že by se aji dalo udělat to že zkušený jezdci by mohli těm méně zdatným nějakým způsobem pomoci se zdokonalovat v rF prostě jim pordait kde co atd...samo sebou se to dá ještě více definovat co a jak nebo v jakým smyslu to nabídnout ![]() |
24.06.2014, 17:30 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Petr Kopecky napsáno:] Tento svůj první závod sem si dosti užil, kvalda mě moc nevyšla ale pak sem se soustředil na race , jak psal Karel a problém z HUD sem měl také naskočil mě tam deflaut race save a bohužel už stim nešlo nic dlěat, takže Karle vím co si prožíval pač sem měl to samé ve prostřed monitoru jsem měl počet kol [/toggle]![]() ![]() ![]() Super závod , super učast jen tak dál kluci !!! Jinak myslím že by se aji dalo udělat to že zkušený jezdci by mohli těm méně zdatným nějakým způsobem pomoci se zdokonalovat v rF prostě jim pordait kde co atd...samo sebou se to dá ještě více definovat co a jak nebo v jakým smyslu to nabídnout ![]() Snaha pomoci tu byla, ale když přišlo na věc tak přišli na server jen ti zkušení ![]() |
24.06.2014, 20:59 - Karel Baško - Pilot RC modelů - 8 Příspěvky
Petře, problém jsem měl díky tomu DynHUDu, nemohl jsem jet naplno, hlavně brzdný body jsem odhadoval způsobem Loterie-Výhra. Pneumatiky v tomhle moc velkou roli nehrály, spíš nervy a právě pokažený DynHUD. ![]() |
25.06.2014, 15:26 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Karel Baško napsáno:] Petře, problém jsem měl díky tomu DynHUDu, nemohl jsem jet naplno, hlavně brzdný body jsem odhadoval způsobem Loterie-Výhra. Pneumatiky v tomhle moc velkou roli nehrály, spíš nervy a právě pokažený DynHUD. [/toggle]![]() No jo, musíte si to nastavit buď pro jednotlivé session nebo pro všechny společně a také si to v každé session otestovat. Když si to nastavíte pro trénink a nenastavíte zvlášť pro race, tak to pak bere default ![]() |