Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě )Interlagos 2014


24.11.2014, 10:11 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
Do závodu jsem šel s tím, že pokud porazím Ladu, tak si již zajistím podzimní titul. Do kvalifikace nastoupilo pár staronových závodníků, takže pole bylo poměrně početné.

V kvalifikaci jsem zajel kolo jistoty ale i tak se dostal na prozatimní pole position, těsně před Ladu. Nový týmový kolega v testech vypadal hodně silně, proto jsem si nebyl jist, zda mi zajetý čas stačí i na něj a pokusil se čas v druhém stintu vylepšit. Podařilo se mi zajet optimální kolo a překonal jsem svým časem všechny své očekávání a o dvě desetiny vylepšil své tréninkové maximum. Kolegovi se nepodařilo přiblížit ke svému maximu ale i tak startoval ze třetího místa. Nicméně kvalifikace byla velmi vyrovnaná a od druhého do jedenáctého místa byly jezdci v jedné sekundě, to slibovalo zajímavý závod.

Start závodu byl ovlivněný opět problémy v první zatáčce, takže se startovalo za SC. Následně přišli problémy i za SC, takže start závodu se poněkud protahoval. Konečně se odstartovalo a podařilo se mi nejen dobře odstartovat ale rychle si i vytvořit pětisekundový náskok než Lada zachytil mé tempo. Bohužel technické problémy na serveru způsobily přerušení závodu. Bohužel někteří jezdci se již znovu nepřihlásili na dokončení závodu, takže vcelku slušně zaplněné pole poněkud prořídlo.
Na zbylých 28 kol se přihlásilo jen jedenáct jezdců, kdy se startovalo opět za SC. SC pro mě způsobil ztrátu vyjetého náskoku, takže vše bylo opět otevřené. Naštěstí jsem neměl žádné problémy a dařilo se mi opět rychle vybudovat náskok. SC velmi prospěl mému kolegovi, který i díky němu bojoval o double do posledního kola s Vladkem. Při stahování Vladka dokonce zajel nejrychlejší kolo závodu, které jsem se pokoušel v posledních pěti kolech překonat ale pořád mi nějaká setinka chyběla. Takže v tomto směru se mi poprvé letos nepodařilo získak hotlap pro sebe a Petr Palásek tak předvedl svůj potenciál.
Díky všem za pouštění o kolo, bylo to absolutně bez problému. Díky i za pozávodní gratulace k titulu a přestože jsem ho získal poměrně suverenně, tak hlavně absencí jakýchkoliv chyb, si ho velmi cením a dále i proto, že je to "teprve" můj druhý asi z devíti sezón v České lize. Nicméně byl bych rád, kdybych si ho příště vybojoval po větším boji a nervech, takže doufám, že to bude mnohem vyrovnanější. Poslední závod nicméně ukázal, že pole se vyrovnaná a někteří jezdci ukázali svůj potenciál.

 
24.11.2014, 14:16 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
Na závod jsem se docela těšil a měl jsem velké ambice vzhledem k testování. Povedlo se mi docela vyladit set na kvalifikaci a i když moje maximální rychlost byla oproti ostatním hodně nízká (313km) tak jsem ztrácel jen v třetím sektoru a naopak v prvním a druhém jsem na tom byl výborně.

V kvalifikaci jsem pokazil první kolo a tak jsem raději hlídal teplotu pneu před druhým pokusem. Ten mi taky nevyšel jak měl, ale čas 1:09.856 mě dostal na třetí místo. Pak jsem čekal jestli se zlepší velmi dobře jedoucí M. Šurhaňák a R. Loskot, ale to se jim nepovedlo. Tak jsem se rozhodl zariskovat a vsadit vše na jedno kolo. No hned ve druhé zatáčce jsem udělal chybu a věděl jsem, že budu třetí. Takže velké zklamání po kvalifikaci pokud jde o čas.

Start závodu byl jako vždy katastrofa. Byl jsem v obležení několika aut a pak rána a byl jsem ve svodidlech - křídlo pryč a zavěseni naprosto deformovane. Při SC fázi mě vyděsilo Vladkovo brzdění do jedné ze zatáček a byl jsem mimo a trať a zařadil jsem se až na 6.místo. Když se konečně začalo závodit tak jsem svedl pěkný, ale neúspěšný souboj s P. Milevem a při nájezdu na cílovou rovinku jsem udělal chybu, které využil M. Šurhaňák a dostal se dopředu, byl ale moc dlouhý v zatáčce a když se snažil vrátit do následující zatáčky tak zpomalil což jsem nečekal a přišel jsem o přední křídlo. Nebyla to Matějova chyba pouze a jen moje. Takže cesta přes celý kolo do boxů a propad na poslední místo. Sen o dobrém výsledku se začal hroutit, ale nezbývalo než bojovat aspoň o nějaké body. Po této vynucené zastávce jsem měl na prvního Michala ztrátu 47s, ale když jsem se snaži prodrat dopředu tak jsem to dokonce sundal na 42s (asi Michal šetřil palivo) povedlo se mi dostat na 10.pozici a spadl server což mě nejdřív strašně naštvalo, protože jsem si myslel, že to bylo jen u mě. Pak následoval nový restart na 28 kol a já startoval z 9. místa. Ale měl jsem šanci bojovat. Povedlo se mi prodrat se polem. Musím se omluvit P. Jirochovi za souboj, snažil jsem se nechat místo, ale nevím zda to bylo dostatečné. Povedlo se mi dojet výborně jedoucího R. Loskota a dostat se na 3.místo. Po zastávce jsem měl před sebou jen Michala a Vladka. Michal byl hodně daleko, ale Vladko s náskokem jen 1,7s. Povedlo se mi ho dojet a pak začala pořádná bitva o 2.místo. Povedlo se mi před Vladka dostat, ale on mi to hned vrátil. Byly to super souboje když jsme jeli po celou cílovku vedle sebe smiling A hlavně mi Vladko dal velké školení ohledně bránění pozice a chytrém ježdění, někdy to bylo sice na hraně (když mě na rovince vytlačil na trávu), ale fakt velká škola. V posledním kole jsem byl těsně za Vladkem a vědom si toho, že budu mít poslední šanci na cílovce jsem se snažil být co nejvíc nalepenej na něj... a pak se stalo to co v USA... kontakt a hodiny... musel jsem Vladka pustit jinak by mi hrozila penalizace.

Měl jsem velké štěstí, že byl závod přerušen jinak bych nemohl vůbec pomyslet na 3.místo. Ale je to jako v real F1 tam je taky SC atd. Jsem se závodem (po restartu) velmi spokojený a splnil jsem svůj největší cíl pro tuto sezonu a to umístění v TOP3. smiling Dále mít nejrychlejší kolo v závodě a být první kdo Michala letos v tomto směru porazil je snad ještě lepší pocit než ta "bedna" smiling

Ještě jednou gratuluju Michalovi k titulu. A rád bych taky podpořil P. Mileva a doufám, že s námi zůstane jak v této sezoně tak v té další. Je až neuvěřitelné, že v posledních třech závodech ho vždy někdo trefil, ale nikdo to nedělá úmyslně... vím, že je to demotivující, takhle přicházet o šanci bojovat o první místa, ale karta se určo obrátí!!


 
24.11.2014, 16:10 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:]
Na závod jsem se docela těšil a měl jsem velké ambice vzhledem k testování. Povedlo se mi docela vyladit set na kvalifikaci a i když moje maximální rychlost byla oproti ostatním hodně nízká (313km) tak jsem ztrácel jen v třetím sektoru a naopak v prvním a druhém jsem na tom byl výborně.

V kvalifikaci jsem pokazil první kolo a tak jsem raději hlídal teplotu pneu před druhým pokusem. Ten mi taky nevyšel jak měl, ale čas 1:09.856 mě dostal na třetí místo. Pak jsem čekal jestli se zlepší velmi dobře jedoucí M. Šurhaňák a R. Loskot, ale to se jim nepovedlo. Tak jsem se rozhodl zariskovat a vsadit vše na jedno kolo. No hned ve druhé zatáčce jsem udělal chybu a věděl jsem, že budu třetí. Takže velké zklamání po kvalifikaci pokud jde o čas.

Start závodu byl jako vždy katastrofa. Byl jsem v obležení několika aut a pak rána a byl jsem ve svodidlech - křídlo pryč a zavěseni naprosto deformovane. Při SC fázi mě vyděsilo Vladkovo brzdění do jedné ze zatáček a byl jsem mimo a trať a zařadil jsem se až na 6.místo. Když se konečně začalo závodit tak jsem svedl pěkný, ale neúspěšný souboj s P. Milevem a při nájezdu na cílovou rovinku jsem udělal chybu, které využil M. Šurhaňák a dostal se dopředu, byl ale moc dlouhý v zatáčce a když se snažil vrátit do následující zatáčky tak zpomalil což jsem nečekal a přišel jsem o přední křídlo. Nebyla to Matějova chyba pouze a jen moje. Takže cesta přes celý kolo do boxů a propad na poslední místo. Sen o dobrém výsledku se začal hroutit, ale nezbývalo než bojovat aspoň o nějaké body. Po této vynucené zastávce jsem měl na prvního Michala ztrátu 47s, ale když jsem se snaži prodrat dopředu tak jsem to dokonce sundal na 42s (asi Michal šetřil palivo) povedlo se mi dostat na 10.pozici a spadl server což mě nejdřív strašně naštvalo, protože jsem si myslel, že to bylo jen u mě. Pak následoval nový restart na 28 kol a já startoval z 9. místa. Ale měl jsem šanci bojovat. Povedlo se mi prodrat se polem. Musím se omluvit P. Jirochovi za souboj, snažil jsem se nechat místo, ale nevím zda to bylo dostatečné. Povedlo se mi dojet výborně jedoucího R. Loskota a dostat se na 3.místo. Po zastávce jsem měl před sebou jen Michala a Vladka. Michal byl hodně daleko, ale Vladko s náskokem jen 1,7s. Povedlo se mi ho dojet a pak začala pořádná bitva o 2.místo. Povedlo se mi před Vladka dostat, ale on mi to hned vrátil. Byly to super souboje když jsme jeli po celou cílovku vedle sebe smiling A hlavně mi Vladko dal velké školení ohledně bránění pozice a chytrém ježdění, někdy to bylo sice na hraně (když mě na rovince vytlačil na trávu), ale fakt velká škola. V posledním kole jsem byl těsně za Vladkem a vědom si toho, že budu mít poslední šanci na cílovce jsem se snažil být co nejvíc nalepenej na něj... a pak se stalo to co v USA... kontakt a hodiny... musel jsem Vladka pustit jinak by mi hrozila penalizace.

Měl jsem velké štěstí, že byl závod přerušen jinak bych nemohl vůbec pomyslet na 3.místo. Ale je to jako v real F1 tam je taky SC atd. Jsem se závodem (po restartu) velmi spokojený a splnil jsem svůj největší cíl pro tuto sezonu a to umístění v TOP3. smiling Dále mít nejrychlejší kolo v závodě a být první kdo Michala letos v tomto směru porazil je snad ještě lepší pocit než ta "bedna" smiling

Ještě jednou gratuluju Michalovi k titulu. A rád bych taky podpořil P. Mileva a doufám, že s námi zůstane jak v této sezoně tak v té další. Je až neuvěřitelné, že v posledních třech závodech ho vždy někdo trefil, ale nikdo to nedělá úmyslně... vím, že je to demotivující, takhle přicházet o šanci bojovat o první místa, ale karta se určo obrátí!!
[/toggle]

Koukal jsem na ten incident Olda vs Petr M. a má to dvě roviny. V té první, Olda za SC vyjel mimo trať a ztratil tak pozici vůči Petrovi, kterou si ale v rozporu s pravidly vzal klidně zpět, za což bude i potrestán. Samotný incident se odehrál chvíli po rozjetí závodu. Olda vyjel na obrubník, kde trochu podklouznul zrovna v momentě kdy ho podjížděl Petr. Petr obávaje se kontaktu s Oldou to strhnul a dostal hodiny ale myslím, že kontakt tam nebyl. Je jasné, že Petrovi hodiny vznikly na základě reakce na Oldovu hrozbu. Otázka je jestli Oldovu chybu lze brát jako porušení pravidel, protože on "jen" nezvládnul ideálně průjezd zatáčky a najel na obrubník. Pravda je, že Olda jezdí poměrně rychle ale nestabilně. Druhá věc pak je, že frustrovaný Petr M. pak následně předjížděl Oldu taky hodně optimisticky. Olda to sice v T1 zavřel, ale Petr šel do brzdného a zároveň předjížděcího manévru v momentě, kdy už Olda zatáčel a Petr v té době nebyl ani z části na jeho úrovni. Z tohoto pohledu bych oba souboje vzájemně smazal a potrestal bych jen Oldovo předjíždění za SC, tedy jeho návrat na trať a následné vzetí pozice zpět.
Jinak by mne velmi mrzelo Petrovo odstoupení ze soutěže. Snažím se konflikty řešit a trestat a byť je Petr trochu smolař, tak bohužel incidenty samotné moc ovlivnit nemohu. Jeho frustraci chápu, ale snad ho to přejde a smůlu prolomí.
 
24.11.2014, 19:27 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Michal Brezina napsáno:]
Petr Palasek napsáno:

Na závod jsem se docela těšil a měl jsem velké ambice vzhledem k testování. Povedlo se mi docela vyladit set na kvalifikaci a i když moje maximální rychlost byla oproti ostatním hodně nízká (313km) tak jsem ztrácel jen v třetím sektoru a naopak v prvním a druhém jsem na tom byl výborně.

V kvalifikaci jsem pokazil první kolo a tak jsem raději hlídal teplotu pneu před druhým pokusem. Ten mi taky nevyšel jak měl, ale čas 1:09.856 mě dostal na třetí místo. Pak jsem čekal jestli se zlepší velmi dobře jedoucí M. Šurhaňák a R. Loskot, ale to se jim nepovedlo. Tak jsem se rozhodl zariskovat a vsadit vše na jedno kolo. No hned ve druhé zatáčce jsem udělal chybu a věděl jsem, že budu třetí. Takže velké zklamání po kvalifikaci pokud jde o čas.

Start závodu byl jako vždy katastrofa. Byl jsem v obležení několika aut a pak rána a byl jsem ve svodidlech - křídlo pryč a zavěseni naprosto deformovane. Při SC fázi mě vyděsilo Vladkovo brzdění do jedné ze zatáček a byl jsem mimo a trať a zařadil jsem se až na 6.místo. Když se konečně začalo závodit tak jsem svedl pěkný, ale neúspěšný souboj s P. Milevem a při nájezdu na cílovou rovinku jsem udělal chybu, které využil M. Šurhaňák a dostal se dopředu, byl ale moc dlouhý v zatáčce a když se snažil vrátit do následující zatáčky tak zpomalil což jsem nečekal a přišel jsem o přední křídlo. Nebyla to Matějova chyba pouze a jen moje. Takže cesta přes celý kolo do boxů a propad na poslední místo. Sen o dobrém výsledku se začal hroutit, ale nezbývalo než bojovat aspoň o nějaké body. Po této vynucené zastávce jsem měl na prvního Michala ztrátu 47s, ale když jsem se snaži prodrat dopředu tak jsem to dokonce sundal na 42s (asi Michal šetřil palivo) povedlo se mi dostat na 10.pozici a spadl server což mě nejdřív strašně naštvalo, protože jsem si myslel, že to bylo jen u mě. Pak následoval nový restart na 28 kol a já startoval z 9. místa. Ale měl jsem šanci bojovat. Povedlo se mi prodrat se polem. Musím se omluvit P. Jirochovi za souboj, snažil jsem se nechat místo, ale nevím zda to bylo dostatečné. Povedlo se mi dojet výborně jedoucího R. Loskota a dostat se na 3.místo. Po zastávce jsem měl před sebou jen Michala a Vladka. Michal byl hodně daleko, ale Vladko s náskokem jen 1,7s. Povedlo se mi ho dojet a pak začala pořádná bitva o 2.místo. Povedlo se mi před Vladka dostat, ale on mi to hned vrátil. Byly to super souboje když jsme jeli po celou cílovku vedle sebe smiling A hlavně mi Vladko dal velké školení ohledně bránění pozice a chytrém ježdění, někdy to bylo sice na hraně (když mě na rovince vytlačil na trávu), ale fakt velká škola. V posledním kole jsem byl těsně za Vladkem a vědom si toho, že budu mít poslední šanci na cílovce jsem se snažil být co nejvíc nalepenej na něj... a pak se stalo to co v USA... kontakt a hodiny... musel jsem Vladka pustit jinak by mi hrozila penalizace.

Měl jsem velké štěstí, že byl závod přerušen jinak bych nemohl vůbec pomyslet na 3.místo. Ale je to jako v real F1 tam je taky SC atd. Jsem se závodem (po restartu) velmi spokojený a splnil jsem svůj největší cíl pro tuto sezonu a to umístění v TOP3. smiling Dále mít nejrychlejší kolo v závodě a být první kdo Michala letos v tomto směru porazil je snad ještě lepší pocit než ta "bedna" smiling

Ještě jednou gratuluju Michalovi k titulu. A rád bych taky podpořil P. Mileva a doufám, že s námi zůstane jak v této sezoně tak v té další. Je až neuvěřitelné, že v posledních třech závodech ho vždy někdo trefil, ale nikdo to nedělá úmyslně... vím, že je to demotivující, takhle přicházet o šanci bojovat o první místa, ale karta se určo obrátí!!


Koukal jsem na ten incident Olda vs Petr M. a má to dvě roviny. V té první, Olda za SC vyjel mimo trať a ztratil tak pozici vůči Petrovi, kterou si ale v rozporu s pravidly vzal klidně zpět, za což bude i potrestán. Samotný incident se odehrál chvíli po rozjetí závodu. Olda vyjel na obrubník, kde trochu podklouznul zrovna v momentě kdy ho podjížděl Petr. Petr obávaje se kontaktu s Oldou to strhnul a dostal hodiny ale myslím, že kontakt tam nebyl. Je jasné, že Petrovi hodiny vznikly na základě reakce na Oldovu hrozbu. Otázka je jestli Oldovu chybu lze brát jako porušení pravidel, protože on "jen" nezvládnul ideálně průjezd zatáčky a najel na obrubník. Pravda je, že Olda jezdí poměrně rychle ale nestabilně. Druhá věc pak je, že frustrovaný Petr M. pak následně předjížděl Oldu taky hodně optimisticky. Olda to sice v T1 zavřel, ale Petr šel do brzdného a zároveň předjížděcího manévru v momentě, kdy už Olda zatáčel a Petr v té době nebyl ani z části na jeho úrovni. Z tohoto pohledu bych oba souboje vzájemně smazal a potrestal bych jen Oldovo předjíždění za SC, tedy jeho návrat na trať a následné vzetí pozice zpět.
Jinak by mne velmi mrzelo Petrovo odstoupení ze soutěže. Snažím se konflikty řešit a trestat a byť je Petr trochu smolař, tak bohužel incidenty samotné moc ovlivnit nemohu. Jeho frustraci chápu, ale snad ho to přejde a smůlu prolomí.
[/toggle]

Teď jsem na to koukal znova a souhlasím s tebou. Updatoval jsem SBS a je fakt neuvěřitelný, že P. Milev je jedním z 2 pilotů co mají maximální počet bodů a má takovou smůlu...