Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě )Abu Dhabi


07.12.2014, 21:50 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
Tak po Interlagosu jsem měl směrem k Abu Dhabi velké cíle...

Kvalifikace byla naprosto zoufalá. Naprosto příšerný kola a o 1s pomalejší čas než bych si představoval.

Závod byl ještě horší. Po prvních 2 kolech jsem dostal strašný křeče do obou nohou a absolutně jsem ztratil cit v nohách... to zapříčinilo smyk a musel jsem do boxů... tak jsem víc času věnoval nohám než hře ale ani to nepomohlo a nemohl jsem pokračovat v závodě.


Celý trénink a čas strávený úplně na nic...


 
07.12.2014, 22:27 - Petr Milev - Pilot GP2 - 48 Příspěvky
K dnešnímu závodu jen tolik – hned zpočátku, nevím v kterém kole, ale třetí, nebo čtvrté, to byl opět Surhanák, který nedobrzdil a trefil mě, Jirka se se mnou spojil přes TS, že to na trest nevidí, já ale měl červený zadní křídlo a celý první stint jsem se neskutečně trápil. Po boxech a oprave to bylo už lepší a jel jsem své tempo. Ve 22. kole tuším, když jsem už měl požadavek na boxy mi ze třetího místa bouchnul motor. Vůbec to nechápu, se stejným nastavením jsem testoval simulaci celého závodu, 35 kol a to mnohokrát a při vyšší teplotě a vždy jsem s rezervou dojel. No ale teď ne. Jestli na to měl vliv ten náraz zezadu nevím. A celých 14 dní tréninku opět vniveč. Takže jen další hřebíček..
 
08.12.2014, 06:22 - Smetana Jakub - Pilot RC modelů - 14 Příspěvky
K včerejšímu závodu!

Kvalifikace: V kvalifikaci jsem zajel kolo, se kterým jsem byl spokojen. Od prvního Michala mě dělila ani né desetina, takže spokojenost, ale mohl to být lepší.

Závod: Tím, že se startovalo za SC jsem si pohlídal své druhé místo a začal jsem se snažit držet Michala. Celkem se mi to i dařilo, ale zezadu se na mě dotahovala skupinka kde byly: Petr Palásek, Petr Milev, Martin Adamecc a také myslím Vladko. Martin se přede mě dostal, jelikož měl pneumatiky SOFT a ihned vyrážel stíhat Michala. Já jsem kontroloval 3. místo. Potom se ale přede mě dostal i Petr Palásek, se kterým jsem svedl pěkné souboje smiling. Poté jsem ho ale zase předjel a jel jsem stíhat Michala a Martina. Martin mi otevřel dvířka, když chyboval a dostal smyk v zatáčce. A mě už zbýval pouze jediný úkol, dostihnout Michala. Snažil jsem se zajíždět konzistentní kola a časy. Zhruba v 15. kole jsem byl už nalepen na Michalovi. Párkrát jsme svedli i pěkný souboj a mě hned bylo jasné, že to bude tvrdý oříšek. A o to víc mě mrzí jeho kontakt a vyřazení s Omarem. Celý zbytek závodu už jsem neměl soupeře a pouze hlídal svůj náskok. Samozřejmě jsem neskutečně spokojený, moje 1. vítězství na České F1 lize! Byl to super závod kluci. Už se nemůžu dočkat Sochi!

#43 Jakub Smetana

 
08.12.2014, 09:39 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
Nejdříve chci pogratulovat Jakubovi k jeho prvnímu vítězství. I přestože jsem musel ukončit boj o první místo vinou jiného jezdce, tak Jakub vyhrál zcela zaslouženě a nejspíš by mne porazil i na trati.

V kvalifikaci jsem nezajel žádné super kolo, ale byť těsně, stačilo to na pole position.

Závodu se zúčastnilo hned pět nováčků což trochu budilo obavy, což znamenalo téměř plné pole, resp. 20 jezdců na startu. Bohužel opět se nepodařil první start, resp. už zaváděcí kolo, což už se začíná stávat tradicí. K tomu se přidali problémy se serverem, a start závodu se tak poněkud zpozdil. Start za virtuálním záváděcím vozem byl trochu složitější neboť jsem viděl v poli velké mezery a musel jsem hodně zpomalit. To je takový problém se držet jezdců před sebou v rozumné vzdálenosti ?
Když se odstartovalo, tak se mi podařilo udržet Jakuba za sebou a odjet aspoň na dvě sekundy. Pak jakub ztratil druhé místo a já toho využil a v šestém kole jsem měl už pěkný pětisekundový náskok a vše vypadalo dost pohodově. Jel jsem na druhý režim motoru, jenže Jakub se vrátil na druhé místo a v některých kolech mi dával sekundu na kolo. Proto jsem musel začít používat maximální výkon motoru, což mi pomáhalo držet aspoň malý odstup. Očekával jsem, že jel Jakub taky na velkou spotřebu a časem bude muset slevit. Začínal jsem mít ale problém s přehříváním motoru a musel se tam trochu slevit z výkonu, což znamanealo, že Jakub na mne začal útočit. Pak udělal Jakub pětisekundovou chybu a já si myslel, že bude klid. Jenže Jakubovi jako by ani neodcházeli gumy a když jsme oba odejli první pit tak už byl zase sekundu za mnou. Kde sjel ty čtyři sekundy za tři kola netuším, asi měl i lepší boxy i outlap a inlap. Je fakt, že jsem jeho chyby využil k ochlazení motoru. Závod pro mě skončil ve 24. kole, kde jsem horko těžko držel první místo s Jakubem za zády. Oba jsme dojeli Omara, který udělal to nejhorší co mohl, když výrazně zpomalil v nejrychlejší zatáčce okruhu a přitom se vrátil do ideální stopy, kydž už to vypadalo, že pojede na vnějšek. I když jsem nenajel do zatáčky úplně naplno a po zaregistrování Omara zpomalil o 90 km/h tak už se pomalu jedoucímu Omarovi nedalo vyhnout. Náraz mě stál přední křídlo. Následně jsem podal žádost o vyšetření a projel šikanu se zpomalením rovně. Očekával jsem, že zpomalení při projetí rovně bude dostatečné, abych nedostal trest za zkrácení. Ale omyl, dostal jsem stop and go s 10 sekundovým stáním. Potřeboval jsem nasadit chybějící křídlo, jenže hra mi určila nejdřív odpykání trestu, takže to znamenalo odjet další kolo bez křídla. Bohužel s tímto módem nemám zkušenost jet bez křídla a netušil jsem kolik přítlaku to na předku bere, což znamenalo několik dalších opuštění tratě i s dalším poškozením. Po opravách se s autem nedalo jet a dokonce na rovinkách ujíždělo doleva. Ale to už jsem ztrácel na Jakuba minutu a půl a jezdil na desátém místě. Pak jsem dojel už jen Oldu, který bohužel opět ukázal, že má trochu přemíru adrenalinu. Nechal jsem ho při souboji probrzdit jednu zatáčku abych ho následně podjel, jenže hned v další následující zatáčce jsem dostal ránu z boku a po odrazu a narování hned další. Když jsem se díval na záznam, tak jsem nemohl pochopit, jak chtěl olda zatáčet do právého úhlu, když díky probrždění si vůbec nenajel do další zatáčky. Po nárazech si "naštěstí" utrhl křídlo a já měl klid, byť mi zničil i ten poslední kousek, který byl na autě zdraví a byl jsem rád, že jsem to nějak dovezl do cíle.

Krom gratulace Jakubovi, který jel neuvěřitelně rychle a jak jsem zjistil po závodě i s velkou rezervou ve spotřebě, tak chci pogratulovat i Matějovi a Martinovi Adamcovi k bedně. Vůbec mne překvapilo jak se pole vyrovnalo. Nicméně obou výše jmenovaným bych doporučil trochu více rozumu při soubojích. Jít do souboje, když jsem několik délek vozů za soupeřem je prostě kravina a odrazit a poškodit následně soupeře i dost nefér. Taky gratuluji nováčkovi Martinovi Slezarovi k jeho bodům hned v prvím závodě. Takový vstup do soutěže tu měl málokdo.
 
08.12.2014, 10:58 - - Pilot RC modelů - 1 Příspěvky
Môj prvý závod v lige som si prestavoval úplne inak.
V kvalifíkácii som nezajazdil vôbec dobré kolá, takže štart z 11. miesta
V závode som sa prvé tri kolá trápil, potom som chytil tempo a priblížil som sa k Romanovi Loskotovi, ten ale v 13-tej zákrute dostal hodiny no ja som bol tak blízko, že som sa mu nedokázal vyhnúť a urazil som si predné krídlo. Po výjazde z boxov som začal mať problémy z prevodovkou, keď mi v niektorých momentoch preradovala o dva stupne, čo som nechápal. O pár kôl neskôr som sa dostal tesne za Jardu Nováka ale pri brzdení som akosi stratil prítlak a nešťastne som ho trafil. Určite sa za to ospravedlňujem, musím ešte zapracovať na pochopenie modu, aby sa niečo podobné neopakovalo v Sochi. Potom sa už len problém z prevodovkou stupňoval a pri výjazde z boxov mi znovu naskočil iný stupeň a dostal som v tuneli hodiny, ďalej som už radšej nepokračoval, aby som niekomu nepokazil závod.
 
08.12.2014, 13:44 - Smetana Jakub - Pilot RC modelů - 14 Příspěvky
[toggle=Michal Brezina napsáno:]
Nejdříve chci pogratulovat Jakubovi k jeho prvnímu vítězství. I přestože jsem musel ukončit boj o první místo vinou jiného jezdce, tak Jakub vyhrál zcela zaslouženě a nejspíš by mne porazil i na trati.

V kvalifikaci jsem nezajel žádné super kolo, ale byť těsně, stačilo to na pole position.

Závodu se zúčastnilo hned pět nováčků což trochu budilo obavy, což znamenalo téměř plné pole, resp. 20 jezdců na startu. Bohužel opět se nepodařil první start, resp. už zaváděcí kolo, což už se začíná stávat tradicí. K tomu se přidali problémy se serverem, a start závodu se tak poněkud zpozdil. Start za virtuálním záváděcím vozem byl trochu složitější neboť jsem viděl v poli velké mezery a musel jsem hodně zpomalit. To je takový problém se držet jezdců před sebou v rozumné vzdálenosti ?
Když se odstartovalo, tak se mi podařilo udržet Jakuba za sebou a odjet aspoň na dvě sekundy. Pak jakub ztratil druhé místo a já toho využil a v šestém kole jsem měl už pěkný pětisekundový náskok a vše vypadalo dost pohodově. Jel jsem na druhý režim motoru, jenže Jakub se vrátil na druhé místo a v některých kolech mi dával sekundu na kolo. Proto jsem musel začít používat maximální výkon motoru, což mi pomáhalo držet aspoň malý odstup. Očekával jsem, že jel Jakub taky na velkou spotřebu a časem bude muset slevit. Začínal jsem mít ale problém s přehříváním motoru a musel se tam trochu slevit z výkonu, což znamanealo, že Jakub na mne začal útočit. Pak udělal Jakub pětisekundovou chybu a já si myslel, že bude klid. Jenže Jakubovi jako by ani neodcházeli gumy a když jsme oba odejli první pit tak už byl zase sekundu za mnou. Kde sjel ty čtyři sekundy za tři kola netuším, asi měl i lepší boxy i outlap a inlap. Je fakt, že jsem jeho chyby využil k ochlazení motoru. Závod pro mě skončil ve 24. kole, kde jsem horko těžko držel první místo s Jakubem za zády. Oba jsme dojeli Omara, který udělal to nejhorší co mohl, když výrazně zpomalil v nejrychlejší zatáčce okruhu a přitom se vrátil do ideální stopy, kydž už to vypadalo, že pojede na vnějšek. I když jsem nenajel do zatáčky úplně naplno a po zaregistrování Omara zpomalil o 90 km/h tak už se pomalu jedoucímu Omarovi nedalo vyhnout. Náraz mě stál přední křídlo. Následně jsem podal žádost o vyšetření a projel šikanu se zpomalením rovně. Očekával jsem, že zpomalení při projetí rovně bude dostatečné, abych nedostal trest za zkrácení. Ale omyl, dostal jsem stop and go s 10 sekundovým stáním. Potřeboval jsem nasadit chybějící křídlo, jenže hra mi určila nejdřív odpykání trestu, takže to znamenalo odjet další kolo bez křídla. Bohužel s tímto módem nemám zkušenost jet bez křídla a netušil jsem kolik přítlaku to na předku bere, což znamenalo několik dalších opuštění tratě i s dalším poškozením. Po opravách se s autem nedalo jet a dokonce na rovinkách ujíždělo doleva. Ale to už jsem ztrácel na Jakuba minutu a půl a jezdil na desátém místě. Pak jsem dojel už jen Oldu, který bohužel opět ukázal, že má trochu přemíru adrenalinu. Nechal jsem ho při souboji probrzdit jednu zatáčku abych ho následně podjel, jenže hned v další následující zatáčce jsem dostal ránu z boku a po odrazu a narování hned další. Když jsem se díval na záznam, tak jsem nemohl pochopit, jak chtěl olda zatáčet do právého úhlu, když díky probrždění si vůbec nenajel do další zatáčky. Po nárazech si "naštěstí" utrhl křídlo a já měl klid, byť mi zničil i ten poslední kousek, který byl na autě zdraví a byl jsem rád, že jsem to nějak dovezl do cíle.

Krom gratulace Jakubovi, který jel neuvěřitelně rychle a jak jsem zjistil po závodě i s velkou rezervou ve spotřebě, tak chci pogratulovat i Matějovi a Martinovi Adamcovi k bedně. Vůbec mne překvapilo jak se pole vyrovnalo. Nicméně obou výše jmenovaným bych doporučil trochu více rozumu při soubojích. Jít do souboje, když jsem několik délek vozů za soupeřem je prostě kravina a odrazit a poškodit následně soupeře i dost nefér. Taky gratuluji nováčkovi Martinovi Slezarovi k jeho bodům hned v prvím závodě. Takový vstup do soutěže tu měl málokdo.
[/toggle]Michale ky mě to zarazilo jak rychle jsem tě stahoval, jel jsem na boost 2 a jenom jednou a to ještě v souboji s Petrem Paláskem jsem dal myslím boost 3. Každopádně ti moc děkuji za super závod, v tomto závodě jsem se i lecos naučil. Těším se na Soči, snad si to zopáknem.

#43 Jakub Smetana

 
08.12.2014, 13:49 - - Pilot GP2 - 61 Příspěvky
Kvalda: Zajel jsem celkem průměrný čas, určitě to mohlo být lepší, ale podle časů se trápili všichni. Nakonec tedy start z osmé pozice. Tajný cíl byl top 5.

Závod: Závod se startoval opět za safety carem. Vladko přede mnou a Matějem se asi snažil řadit na rošt a tím nás zpomalil a vytvořila se hned asi 2-3s mezera. Pro úvodní stint jsem zvolil hardy a věděl jsem, že někteří kluci budou velmi rychlí protože měli softy. Jezdil jsem stále na své pozici a snažil se držet vedoucí skupiny přede mnou. První kola měli kluci na softech výhodu a já trochu ztrácel, pak se to srovnalo. Nakonec jsem se do skupiny dotáhl i díky několika soubojům před sebou. Povedlo se mi na brzdy předjet Martina Adamce a poté i Vladka když udělal chybu. Mezitím odpadli ještě Petrové - Palásek a Milev a získal jsem tím další dvě pozice.

Vladko po své chybě na mě dost tlačil, ale udržel jsem ho za sebou až do prvních zastávek. Snažil jsem se svůj stint trochu natáhnout, abych měl možnost přejít i na jednu zastávku v případě potíží jezdcům před sebou. Trochu mě překvapilo, že se mi podařilo po pitu vyjet před Vladkem, ten však měl již zahřáté pneu a tlačil na mě. V nájezdu do první zatáčky došlo ke kontaktu, kdy mě Vlado postrčil a oba jsme skončili mimo trať, to nás stálo asi 5-6s a ukázalo se to jako rozhodující ztráta v souboji o vyšší příčky.

Po kolizi totiž ztratil i Michal a my jsme s Vladem bojovali o 4.-5. místo. Mezitím zastavil podruhé Martin Adamec a najednou to byl souboj o bednu. Zvažoval jsem dvě možnosti - zůstat na trati a pokusit se dojet na sjetých hardech a nebo dát boost 3 a na posledních 10 kol zkusit agresivní strategii. Martin Adamec byl rychlejší skoro o 2s na kolo na čerstvých pneu a náskok 15s by mi do cíle nestačil. Navíc mi trochu poodjel Vlado a já se rozhodl, že zkusím rychlý pit a dát softy. Rozhodl jsem si nechat upravit i křídlo, takže jsem stál o 2s déle v boxech.

Vladko se mě rozhodl pokrýt a zajel hned v dalším kole do boxů. Stihl to těsně přede mnou, nebýt úpravy křídla, byl by za mnou. V té fázi závodu jsem byl rychlejší (jednu dobu i nejrychlejší na trati). Došlo k několika náznakům, ale na větší souboj nedošlo. Martina Adamce na 3. místě jsme navíc stahovali celkem pomalu. Rozhodující moment přišel 4 kola před koncem, kdy už softy začaly trochu odcházet a já dostal smyk na obrubníku v prostředním sektoru.

Vladko nakonec projel cílem jen 2s za Martinem, takže nebýt vzájemné kolize, mohli jsme 3 jezdci bojovat o bednu. Celkově mě překvapila vyrovnanost pole (9 lidí v jednom kole a top 5 v 36s). Hodně lidí se dotáhlo na špičku a jsou to opravdu řežby, kdy se musí jet hrana. Závod jsem si užil.

Gratulace Kubovi k 1. vítězství a klukům na bedně. Dík patří i jezdcům o kolo zpět, snažili se pouštět. Občas někdo pozdržel, ale dalo se to. Zájem o ligu je velký a to je super. Ahoj v Rusku!


 
08.12.2014, 14:45 - Smetana Jakub - Pilot RC modelů - 14 Příspěvky
Děkuji také týmu Toro Rosso. Do poháru konstruktérů přidal krásných 35 bodů, tímto chci také poděkovat Péťovi Jirochovi. Toro Rosso rázem má šanci zabojovat o 4. místo s Marussií!

#43 Jakub Smetana

 
08.12.2014, 16:37 - Marek Slezar - Pilot GP2 - 42 Příspěvky
V prvé řadě chci jménem stáje Sauber poděkovat všem za vlídné přijetí, jste super.

Kvalifikace se nevivinula dle mých představ ale s 12. místem jsem byl spokojen, ikdyž jsem měl asi navíc. Před startem závodu jsem byl hrozně nervozní a nakonec byl pro mě start za SC lepší. Po celou dobu závodu jsem jel hodně opatrně z obavy že to někde opřu a poškodím. Celkové 8. místo bych po kvalifikaci nečekal, ale po závodě jsem byl trošku zklamaný, protože svou vlastní vinou 2 kola po sobě v poslední zatáčce jsem se připravil o možnost bojovat s oběma McLareny.

Jinak se mi závod hodně líbil a doufám, že si jich ještě pár zajedu. Díky všem za super zážitek. smiling

PS: Michale, pro 4 body jsem si dojel já. smiling
 
08.12.2014, 17:43 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Slezar Marek napsáno:]
V prvé řadě chci jménem stáje Sauber poděkovat všem za vlídné přijetí, jste super.

Kvalifikace se nevivinula dle mých představ ale s 12. místem jsem byl spokojen, ikdyž jsem měl asi navíc. Před startem závodu jsem byl hrozně nervozní a nakonec byl pro mě start za SC lepší. Po celou dobu závodu jsem jel hodně opatrně z obavy že to někde opřu a poškodím. Celkové 8. místo bych po kvalifikaci nečekal, ale po závodě jsem byl trošku zklamaný, protože svou vlastní vinou 2 kola po sobě v poslední zatáčce jsem se připravil o možnost bojovat s oběma McLareny.

Jinak se mi závod hodně líbil a doufám, že si jich ještě pár zajedu. Díky všem za super zážitek. smiling

PS: Michale, pro 4 body jsem si dojel já. smiling
[/toggle]

Aha, pořád si vás pletu. O to větší respekt, čekal jsem že mladší si tě podá amused
 
08.12.2014, 17:49 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Tak v tomhle pravdu máš Michale. Mládí kupředu..... ale syn je Marek a jak jsi předpokládal, je opravdu lepší... :-)

Táta Martin a syn Marek....

Nicméně jsem si to užil a těším se na další závod kde některé chyby už snad neudělám.
 
08.12.2014, 22:17 - 1. Matej GDPR - Pilot GP2 - 74 Příspěvky
Na tento víkend som sa moc netešil pretože trať v Abu Dhabi partrí medzi moje najmenej obľúbené.

V kvalifikácii som za svojim maximom zaostal takmer sekundu ale bol som nadšený z 3. miesto pretože som mal cieľ byť top 5.

Zaspal som hneď na štarte pretože Vladko moc nezrýchľoval a nevedel som či ho môžem obehnúť tak som radšej spomalil a skoro na to doplatil Petr Jiroch. Keď sa mi konečne podarilo obehnúť Vladka bohužiaľ som mal opäť kolíziu s Petrom Milevom. Vyzeralo to že obe auta Ferrari pôjdu na dve zastávky na mäkkých gumách a mne sa darilo jazdiť celkom slušné tempo a šetriť gumy tak som skúsil ísť na jeden box. Keď som v 17 kole išiel do boxov vedel som že sa obaja jazdci Ferrari dostanú predo mňa ale vedel som že ešte musia ísť do boxov tak som si z toho ťažkú hlavu nerobil. Vedel som že budem rýchly ale sťahoval som ich nad moje očakávania. Obehol som Martina Adamca a potom aj Petra Mileve ktorému bohužiaľ odišiel motor. Z ničoho nič som sa bol tretí a hovoril som si že to už musím dať, Michal mal kolíziu a vďaka tomu som sa dostal na fantastické druhé miesto kde som vydržal až do konca. Tento víkend nemôžem označiť ako najlepší víkend mojej kariéry. Chcem sa poďakovať aj jazdcom o kolo ktorí ma bez problémov pustili

Gratulujem Jakubovi k víťazstvu.

Veľmi sa teším na Rusko pretože trať by mi mala celkom sedieť. Verím že to bude super zakončenie sezóny a že sa mi podarí jazdiť okolo 5. miesta.
 
12.12.2014, 11:01 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
Kvalifikace na Abu Dhabi se mi celkem vydařila i když jsem čekal lepší čas, ale to, že jsem se přiblížil a dokonce porazil meho parťáka Peťu Mileva, i když jen o par setin, jsem nečekal a mile mě to překvapilo.

Do závodu jsem měl velké obavy, jelikož ve dvou posledních velkých cenách jsem se vždy v prvních kolech připletl do nějaké strkanice a s poškozeným autem jsem nebyl schopný držet tempo, jaké bych potřeboval. Start za SC neni mou oblíbenou disciplínou, ale musim si zvykat , protože to vypadá že tak budeme startovat doo každé VC.
Měl jsem parádní start a držel jsem se před všemi svými soky jako je Milev, Jiroch, Nesvatba, Palasek, držel jsem se na druhém místě jedoucího Jakuba Smetany, až se mi ho podařili předjet a snažil jsem se dohnat Mikiho, což se mi pomalu ale jistě dařilo, ale někkdy v desatem kole jsem špatně odhadl praci s plynovým pedálem a svoje auto jsem přetočil do hodin, což mě stálo asi 10s a jak se později ukázalo, stačilo by to na 2místo v cíli. Zbytek VC jsem odjel v poklidu a v dobrém tempu. Posledních 10kol jsem se snažil dohnat Maťěje, který měl náskok 18s, přestože mu odcházeli pneu a jezdil jsem cca 1,8s rychleji, nakonec mi chyběly 3s.

Závod hodnotím pro mě jako velmi vydařený, a moc jsem si užil souboje s Vladkem, Maťějem, i Petrem Milevem, jen mě mrzí, že jsem na konci druhé rovinky šel pozdě na brzdy a trefil jsem Matese, který naštěstí neutrpěl defekt ani hodiny.

Díky za závod Martin
 
13.12.2014, 00:17 - 1. Matej GDPR - Pilot GP2 - 74 Příspěvky
Podľa mňa to že ti odišiel motor si si spôsobil sám pretože podraďovať tak na 17 000 - 18 000 pri obmedzovači na 15 000 je postupná vražda motoru. Podľa mňa žiaden jazdec v F1 nikdy tak drasticky nepodraďoval
 
13.12.2014, 01:31 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Matej Šurhaňák napsáno:]
Podľa mňa to že ti odišiel motor si si spôsobil sám pretože podraďovať tak na 17 000 - 18 000 pri obmedzovači na 15 000 je postupná vražda motoru. Podľa mňa žiaden jazdec v F1 nikdy tak drasticky nepodraďoval
[/toggle]

Já to dělal podobně. amused
A často z toho byl motor v plamenech. :P

Jirka "Ralf" Syrovatský

 
13.12.2014, 13:29 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Matej Šurhaňák napsáno:]
Podľa mňa to že ti odišiel motor si si spôsobil sám pretože podraďovať tak na 17 000 - 18 000 pri obmedzovači na 15 000 je postupná vražda motoru. Podľa mňa žiaden jazdec v F1 nikdy tak drasticky nepodraďoval
[/toggle]

Mě se stalo to samé v Belgii. Všechny předzávodní testy v pohodě a pak mě zezadu někdo trefil měl jsem poškozený křídlo a motor se začal přehřívat až bouchnul... takže rozumím frustraci P. Mileva... taky do dneška nechápu proč mi motor odešel, ale mám podezření, že je to kvůli tomu kontaktu...