Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě )F1A 15J: Melbourne GP


23.03.2015, 00:41 - - Pilot F1 - 109 Příspěvky
Keď že som mal riadny test z GP Nemecka, tak som mal cieľ sa vyhnúť štartu z Boxov. Na moje šťastie nastúpilo do Závodu jazdcov akurát, aby som mohol štartovať z roštu. Ešte pred tým musím Pogratulovať Michalovy Brezinovy k úspešnej provokácií mojej osoby na to, aby ma Mohli Administrátori následne vyhodiť z ligy. I to akurát očakávam za vyjadrenie svojho presvedčenia na osobu Michala Brezinu pri tečúcich nervoch. Samozrejme nemôže byť idiot, keď zosnoval takýto efektívny plán. Preto očákávam hneď na druhý deň Anketu o mojom vyhodení. I tak ale Michalovy Ponúkam zakopanie vojnovej Sekery, lebo ma tieto hádky o kýblik nebavia ani trošku. Zbytočne ma to pripravuje o energiu. Ale klobúk dole, prechytračil si ma. smiling Vyzývam Michala Brezinu na diskusiu cez správy, aby sme si určité veci vyjasnili. Presne kvôli tomuto.

No nič, vrátime sa k závodu. Štart za SC ma moc nepotešil, ale i potešil, keď že na pevnom štarte som utrpel náraz.
Za SC som sa sústredil hlavne na to, aby som z P19 spravil čo najrskorej aspoň P10. Ak mám byť úprimný, tak z toho závodu si pamätám najviac kolíziu s Michalom Brezinom. Mám pocit, že to bola prevažne moja chyba, lebo som mohol začať brzdiť včas, ale na strane druhe som si všimol po závode, že mi viac menej na Brzdách skrížil cestu. Ja to odmietam samozrejme ďalej riešiť, lebo to nemá význam(teda aspoň ho nevidím). Po penalizácii prejazdu boxov som si pomyslel, že asi Šanca na dobrý výsledok už padla. No, ale som si povedal "Andy, z boja sa neuteká", tak som sa rozhodol presedlať na 2 zastávkovú stratégiu. Kupodivu ma táto zmena katapultovala na 4. miesto, ale nebezpečne mi dýchal na Chrbát Milev. Jak som bol spotený a vyčerpaný z tých nekonečných provokácií, súbojou, zatváračiek a naschválou som to dokázal udržať len vďaka tomu, že Petr chyboval. Čo bolo ale prekvapenie a darček v jednom, bola chyba Paláska. Teda neviem, či to bola chyba, ale jednoducho zrazu v poslednom kole bol v boxoch. To mi donieslo 3. miesto. Samozrejme, Andrejovy Marečákovy GRATULUJEM! Vedel som, že tento pilot nás bude preháňať na priečkach najvyšších a získal konečne zaslúžené Víťazstvo. Taktiež Ludek Brunda zajazdil skvelý závod, dúfam, že v Malajzií na to nadviaže. Ďalej ma prekvapil neúspech Vladka Nesvadbu. Škoda, že ho ten Obruvník tak tvrdo nakopol a zrovna tak i Petr Palásek, ktorý nevie ukončiť smolnú šnúru. Je mi ho ozaj ľúto, keď vidím, že je rýchly a takto do dopadne.

No nič, nočná doba, nočné kecy amused Dobrú noc a hádam Ad Revidendum v Sepangu (Jak tú trať neznášam...)

Jaj, zabudol som dodať: Toto je moja posledná sezóna na tejto lige tak či tak smiling Vďaka Majteľovy ligy som sa dnes tak definitívne rozhodol smiling Dosiahol svoje smiling Čiže moji odporcovia, i tak je radosť s vami závodiť, môžete poslať ďakovné správy jemu. Moji Priaznivci a kvázi kamaráti, budete mi po sezóne chýbať smiling
 
23.03.2015, 14:17 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
Do závodu jsem opět nastoupil nepřipravený. Málo času na trenink a dost špatné nastavení (proti předcházejícím závodů) + nerozježděnost před závodem neslibovali nic moc dobrého.

Kvalifikace byla docela dobrá, ale na top jezdce jsem tentokrát neměl. Ale ztráta 0,6s na pole je docela fajn.

Start závodu mi vyšel na 1, dostal jsem se do vedení a měl náskok po pár zatáčkách asi 1,5s, ale bylo hromadné rr a tak jsem opět o svoji výhodu přišel. Doufám, že budou padat tvrdé tresty za restart. Pak se startovalo za SC... první pokus byl strašnej... jezdíme to tak už 2 sezony a pořád to někdo nechápe. Při dalším pokusu jsem si udržel 4.místo, podařilo se mi poodjet skupince bojující za mnou o páté místo a stíhal jsem Vladka. Toho se mi povedlo předjet, ale spíš to bylo omezení výkonu Williamsu než moje zásluha. To už jsem měl ztrátu na první dva 4s. Jel jsem teda v klidu a hlavně jsem se snažil šetřit pneu protože za mnou se udělal velká mezera. Po pitech jsem stáhl vedoucího A.Marečáka na 1s a myslel i na boj o vítězství, ale Andrej mi opět dokázal odskočit. Po posledních pitech jsem si myslel, že už dojedu na 2.místě a po pár kolech jsem zjistil, že vedoucího Andreje už nemůžu ohrozit, ale nemohl jsem moc ubrat, protože se na mě začal dotahovat Luděk. V posledních 4 kolech jsem musel dát B1, jinak bych nedojel do cíle a věděl jsem, že o druhé místo přijdu. V předposledním kole jsem věděl, že je Luděk rychlejší a nechtěl jsem kolizi tak jsem se hodlal stáhnout z boje, jenže Luděk zaútočil hned jak mohl na dost blbém místě, předjel mě vnějškem a pak pro mě nesmyslně zpomalil... neměl jsem šanci reagovat a přišel jsem o přední křídlo... takže v posledním kole do boxů a propad na 5.místo... pak přišel o křídlo i P. Milev a já se dostal na konečné 4.

Jsem hodně naštvanej i teď druhej den po závodě. Všichni mi psali, že je Luděk dobrej a čestnej pilot, ale v tomhle závodě co předjetí to kontakt od něj... Taky nechápu proč se mě hned snažil předjet, kluci mi psali, že je zkušenej a že se nemám bát a on se zachová jak 15letej kluk co poprvé vidí nahou holku... do 3s na věc a pak konec... Je určitě rychlej a kdyby nedostal pently tak jasně vyhrál, ale já to odnesl...


 
23.03.2015, 17:46 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
Kvalifikace byla dost náročná, protože hodně jezdců tu bylo v trénincích rychlejších než já. O to víc mrzí, že se mi nepodařilo dát dohromady ideální kolo, protože ta ztráta na nejlepší byla dost malá, ale pátá pozice spolu s penalizací na startu nevěštila nic dobrého. Nicméně ta vyrovnanost vepředu byla určitě plus pro zábavnější závodění.

Do závodu jsem šel s tím, že nasadím nastavení s velkým top speedem, který byl jen neznatelně pomalejší než ten "hotlapový" ale s poměrně nízkým optořebením a nižší spotřebou. Na poslední chvíli jsem se však rozhodnul pro ten hotlapový, což byla ale velká chyba. Ale to trochu předbíhám.
První start jsem měl docela dobrý a šel před Matěje a myslím že i před Martina. Do první zatáčky nelze začít bzdit až následkem brzdění toho dva metry před vámi, protože chvíli trvá než oni opustí brzdnou zónu. To Matěj bohužel pořád ještě nepochopil a na mé brzdění reagoval pozdě zdali vůbec. Jeho následné vyjádření, ve smyslu proč brzdím tak brzo, považuji za absolutní nepochopení chování v první zatáčce. Jak asi dopadne, když všichni ve středu a vzádu pole budeme brzdit v poslední možné nebo spíš nemožné chvíli? Dostal jsem tedy tvrdou ránu do zadní gumy a hodilo mě to na soupeře vepředu, čímž byl vyvolán hromadný karambol v první zatáčce.

Start se opakoval za SC. V zahřívacím kole jsem udělal chybu, kdy jsem v nepozornosti při zahřívání gum dotknul lehce trávníku, a na studených gumách se žákovsky roztočil. Nebudu zastírat, že tu bylo pár věcí před závodem, které rozhodili mou koncentraci a to i mimo závodní dění. Nicméně nikoho jsem nepoškodil, počkal až všichni kolem projedou a bezpečně se otočil. Proto nechápu ty následující komentáře na mou osobu, poté co někteří jezdci nepochopili, že startujeme po zahřívacím kole za SC.

Druhý start za SC se už podařil a doufal jsem, že speciálně nastavené stupně pro předjíždění mi pomohou k předjíždění a dohnání ztráty na ty vepředu, ale bohužel jsem se zaseknul. S Martinem jsme sváděli určitě zajímavý souboj, ale mrzelo mne, že mi ujíždí předek. Dlouho trvalo, než jsem se dostal před Martina a hned na to následoval Vladko, který se bránil stejně urputně. Podařilo se mi ho předjet až na konci prvního stintu, ale stejného momentu využil i zezadu řítící se Andrej. Ten chtěl okamžitě přede mne, ale po událostech minulého závodu, mu muselo být jasné, že mu pozici zadarmo jen tak nedám. Snažil jsem se bránit pouze v rámci férového hry. Ale před námi vyjel Luděk na čerstvých gumách a vzhledem k tomu, že my už měli téměř ojeté, tak jsem předpokládal, že nám spíš ujede, než že ho budeme honit. Ovšem kupudivu nebyl ještě na studených gumách tak rychlý a protože jsem za zády Andreje, tak jsem nemohl dlouho čekat, protože Andrej se s tím jak známo nemaže. V okamžiku kdy jsem se dostal před Luďa jsem ale také vyvezl na svém zadním křídle pověšeného Andreje. Protože jsem byl před ním a přede mnou nejrychlejší šikana, tak bylo nutné si najet co nejvíce vpravo, prostor tam byl a dopravdu neumím zatáčet do pravých úhlú a v okamžiku zpomalení přišla rána po které jsem udělal několik hodin a jen obrovská uniková plocha mě zachránila od totálního zničení. Nicméně na trať jsem vyjel s vozem, který byl absolutně neovladatelný a nejel rovně. V boxech mi sice dali auto do provozu-schopného stavu ale už bez možnosti jet na něm rychle. Poškozená byla podlaha a jako obvykle zadní difuzor, což způsobovalo neskutečnou přetáčivost, jak při brzdění tak i na výjezdu ze zatáček. Musel jsem tomu přizpůsobit jízdu (zpomalit), což mělo další následek a to neskutečně studené gumy především na zadku, kde jsem na pravé straně nepřekročil 100°. Takže jsem zbytek závodu musel absolovovat na téměř neovladatelném stroji a jediným úkolem bylo nějak dotlačit vůz aspoň na bodech. K tomu jsem na velmi kluzkých pneumatikách, potýkal s šileným opotřebením a proto jsem, abych nemusel opustit původní strategii dvou stintů, musel přezout na tvrdé gumy. Na snad ještě studenějších tvrdých gumách to byl teprve opravdu očistec a já se nemohl dočkat cíle, protože to bylo skoro nezvladatelný.
Určitě byla má chyba, že jsem se na začátku zaseknul v provozu, k čemuž určitě přispěla i nepovedená kvalifikace, nicméně o možnost dobrého výsledku mě připravila opět přemrštělá agresivita Andreje. Bohužel i přes jeho penalizaci jsem na jeho chybu doplatil mnohem více.

Abych nebyl jen negativní, tak jsem určitě rád, že se k nám přidalo tolik rychlých jezdců a určitě s nimi budou další závody zajímavější a napínavější tedy, pokud mě ovšem nebudou opět taranovat hoši z McLarenu. Gratulace rychlíkům na bedně a čest všem poraženým.
 
23.03.2015, 18:35 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Po nie veľmi vydarenom Nemecku sme sa presunuli do horúcej Austrálie. Teploty boli fakt vysoké a mali sme obavy z prehrievania, z čoho vyplynulo aj naše závodné nastavenie, ktoré bolo dosť konzervatívne a určite sme museli urobiť na moje pomery až obrovský kompromis na úkor dlhšej životnosti auta, bŕzd, pneumatík. V tréningu sme boli silní, bolo fajn na diaľku bojovať o najlepší čas, ktorý ale nakoniec vyznel celkom suverénne v prospech Andreja B.

Kvalifikácia dopadla veľmi dobre. Po nie veľmi presvedčivom výkone v Británii a fiasku v Nemecku som mohol byť konečne s kvalifikáciou spokojný. Samozrejme, ešte lepšie by to bolo na poleposition, ale vzhľadom k trestu Andreja B. to bolo aj tak jedno. Poleposition nebola vôbec ďaleko, ale myslím, že Andrejovi jeho kvalifikácia nevyšla a za normálnych okolností by som nemal šancu. Skôr som sa obával hrozby zozadu, najmä Luďka Brundu, ktorý jazdil každým kolom lepšie a lepšie.

Prvý štart mi nevyšiel, pretočil som kolesá a ako raketa okolo mňa preletel Petr Palásek. Navyše som neodhadol brzdenie do prvej zákruty a stratil ďalšie miesta. Tak je pochopitelné, že reštart mi padol vhod. Bonus v podobe štartu za SC bol ešte lepší. Síce prvý štart za SC nevyšiel, no druhý už konečne áno. Štart za bezpečnostným vozidlom som si užil, bolo to vôbec prvýkrát, čo som mal šancu viesť štartové pole pri odjazde SC.

Prvé kolá som bol pod tlakom Luďka, ostatní mierne strácali. Snažil som sa čo najviac manažovať palivo, preto boli rozostupy medzi nami dosť kolísavé. Snažil som sa to mať pod kontrolou, no na začiatku 10 kola bol Luděk až príliš blízko a zaútočil na mňa. Bohužiaľ, došlo ku kontaktu. Z môjho pohľadu ťažko povedať, kontroloval som si ho v späťáku, no pri brzdení som už jeho útok nečakal. Snažil som sa kontaktu vyhnúť, no mierny kontakt tam bol. Luděk sa dostal predomňa, no komisári ho za tento manéver potrestali. Paradoxne, akurát v čase, kedy dostal trest som takmer trafil bariéru, no našťastie sa mi podarilo vrátiť kontrolu nad autom a pokračovať ďalej, aj keď som čosi stratil. Po prvej zastávke som bol na prvom mieste, s miernym náskokom pred Petrom Paláskom. Prepol som na šetriaci režim a išiel som to, čo som potreboval. Akonáhle sa ku mne priblížil, pridal som na booste a trochu mu ušiel. Stále som však musel dávať pozor na chyby, pretože rozostup bol pomerne malý. Závod plynul dosť pomaly, no úspech bol čoraz bližšie a ja som začal pociťovať nervozitu. Navyše, začali sa objavovať problémy s autom, kedy som si niekoľkokrát myslel, že mi odišla brzda. Pri brzdení ma to zvyklo vynášať na trávu a dosť som s tým bojoval. Stále som mal na pamäti, že nesmiem spraviť žiadnu veľkú chybu. V poslednom stinte to najprv vyzeralo, že Peťo Palásek začne šetriť palivo, no pár kôl pred koncom sa opäť začal nebezpečne približovať. Ešte rýchlejšie sa približoval za ním jazdiaci Luděk. S mojím víťazstvom to už však vyzeralo veľmi nádejne a ostávalo mi len dúfať, že nepríde technický problém. Ten našťastie neprišiel a dokázal som doviesť svoju Saubrinku do cieľa na vytúženom prvom mieste. Za mnou došiel do cieľa parťák Luděk Brunda, čiže sme završili krásne VL double. Pochvalu si zaslúži aj Andrej Borotovský, dôjsť do cieľa na treťom mieste, so štartom z konca poľa a penalizáciou je fantastický výsledok.

Ak by som mal na záver zhodnotiť celý víkend, prebehol v podstate hladko, aj keď myslím, že dnes mi hralo všetko do karát. Posun na štarte Andreja B a Michala B, reštart a následný štart za SC, penalizácia Luďka Brundu, to všetko mi veľmi pomohlo a nebyť toho, zrejme by som dnes na víťazstvo ani zďaleka nemal. Na druhej strane, po smole v Nemeckej kvalifikácii mi to dnes šťastie vrátilo a tak som samozrejme spokojný s plným bodovým ziskom. Najbližšie sa vidíme v Malajzii, kde budeme chcieť, pochopiteľne, nadviazať na austrálsky úspech.
 
23.03.2015, 19:49 - Petr Milev - Pilot GP2 - 48 Příspěvky
Kvalifikace jsem se nezúčastnil z důvodu rodinné kulturní akce, ale závod jsem se snažil stihnout. Vyšlo to sice tak tak a bez rozježdění, ale stihl jsem to. Tady bych chtěl všem poděkovat, že jste na mě počkali.

Start ze 20 místa sliboval rozhodně ne nudný závod, což se také beze zbytku potvrdilo. Nedělal jsem si naděje na žádnou z předních příček, chtěl jsem bez úhony dojet a když by byl nějaký bod, bylo by to super. Připraven jsem byl sice tak z poloviny, co obvykle, přece jen jsem do posledka nevěděl, jestli vůbec nastoupím. Přesto, že Melbourne nepatří mezi mé oblíbené tratě, jelo se mi dobře, auto bylo nastaveno taky celkem optimálně a tak jsem se pomalu prodíral polem kupředu. Soustředil jsem se na jízdu bez chyb se správným načasováním zastávek a na ideální využití paliva. Ze závodu si moc nepamatuji, ale viděl jsem Vladka, jak se mě snažil setřást, ale na výjezdu jedné ze zatáček vyrobil chybu a vzal to do zídky a od ní zpátky na trať. Minul jsem ho jen o fous a chvíli zalapal po dechu. A pak později jsem dojel Andreje, který startoval z 19. místa, jel na dva pity, ale dostal pentli a tak se octnul před koncem závodu přede mnou a na hardech. Paliva jsem ještě měl trochu naškudleno, tak jsem vzal za boost 3 a po pár kolech jsem mu visel na difuzoru. V poslední zatáčce předposledního kola mi to mohlo vyjít, ale s lehkým autem, ne zrovna čerstvýma gumama a boostem 3 mi to na výjezdu podklouzlo tak nešťastně, že i když jsem smyk vyrovnal, štrejchnul jsem bokem o boxovou zídku, urazil křídlo a asi i prorazil pneumatiku. Při průjezdu kolem stání jsem si ani nevšimnul, že v něm stojí a opravuje Petr Palásek. Až při dokružování posledního kola ve vraku vozu, koukám najednou, že je kousek za mnou a přitom tam neměl vůbec být?? Takže dokončuji až za Petrem na pátém místě, což je vzhledem k pozici na startu velmi dobrý výsledek a závod jsem si pořádně užil, za což všem děkuji. Škoda jen té chyby.
Na závěr bych se chtěl ale zeptat Andreje, které konkrétně měl na mysli - cituji ,, nekonečné provokácie, zatváračky a naschvály“ ?? To jako z mé strany se dělo??

 
23.03.2015, 19:57 - - Pilot F1 - 109 Příspěvky
[toggle=Petr Milev napsáno:]
Kvalifikace jsem se nezúčastnil z důvodu rodinné kulturní akce, ale závod jsem se snažil stihnout. Vyšlo to sice tak tak a bez rozježdění, ale stihl jsem to. Tady bych chtěl všem poděkovat, že jste na mě počkali.

Start ze 20 místa sliboval rozhodně ne nudný závod, což se také beze zbytku potvrdilo. Nedělal jsem si naděje na žádnou z předních příček, chtěl jsem bez úhony dojet a když by byl nějaký bod, bylo by to super. Připraven jsem byl sice tak z poloviny, co obvykle, přece jen jsem do posledka nevěděl, jestli vůbec nastoupím. Přesto, že Melbourne nepatří mezi mé oblíbené tratě, jelo se mi dobře, auto bylo nastaveno taky celkem optimálně a tak jsem se pomalu prodíral polem kupředu. Soustředil jsem se na jízdu bez chyb se správným načasováním zastávek a na ideální využití paliva. Ze závodu si moc nepamatuji, ale viděl jsem Vladka, jak se mě snažil setřást, ale na výjezdu jedné ze zatáček vyrobil chybu a vzal to do zídky a od ní zpátky na trať. Minul jsem ho jen o fous a chvíli zalapal po dechu. A pak později jsem dojel Andreje, který startoval z 19. místa, jel na dva pity, ale dostal pentli a tak se octnul před koncem závodu přede mnou a na hardech. Paliva jsem ještě měl trochu naškudleno, tak jsem vzal za boost 3 a po pár kolech jsem mu visel na difuzoru. V poslední zatáčce předposledního kola mi to mohlo vyjít, ale s lehkým autem, ne zrovna čerstvýma gumama a boostem 3 mi to na výjezdu podklouzlo tak nešťastně, že i když jsem smyk vyrovnal, štrejchnul jsem bokem o boxovou zídku, urazil křídlo a asi i prorazil pneumatiku. Při průjezdu kolem stání jsem si ani nevšimnul, že v něm stojí a opravuje Petr Palásek. Až při dokružování posledního kola ve vraku vozu, koukám najednou, že je kousek za mnou a přitom tam neměl vůbec být?? Takže dokončuji až za Petrem na pátém místě, což je vzhledem k pozici na startu velmi dobrý výsledek a závod jsem si pořádně užil, za což všem děkuji. Škoda jen té chyby.
Na závěr bych se chtěl ale zeptat Andreje, které konkrétně měl na mysli - cituji ,, nekonečné provokácie, zatváračky a naschvály“ ?? To jako z mé strany se dělo??
[/toggle]

Nie, mal som na mysli iné momenty smiling S tebou som mal krásny súboj, skorej ja sa ti musím ospravedlniť za to jedno drcnutie. TO som fakt nechcel, co sme boli vedľa seba.
 
24.03.2015, 18:52 - - Pilot F1 - 109 Příspěvky
[toggle=Michal Brezina napsáno:]
Kvalifikace byla dost náročná, protože hodně jezdců tu bylo v trénincích rychlejších než já. O to víc mrzí, že se mi nepodařilo dát dohromady ideální kolo, protože ta ztráta na nejlepší byla dost malá, ale pátá pozice spolu s penalizací na startu nevěštila nic dobrého. Nicméně ta vyrovnanost vepředu byla určitě plus pro zábavnější závodění.

Do závodu jsem šel s tím, že nasadím nastavení s velkým top speedem, který byl jen neznatelně pomalejší než ten "hotlapový" ale s poměrně nízkým optořebením a nižší spotřebou. Na poslední chvíli jsem se však rozhodnul pro ten hotlapový, což byla ale velká chyba. Ale to trochu předbíhám.
První start jsem měl docela dobrý a šel před Matěje a myslím že i před Martina. Do první zatáčky nelze začít bzdit až následkem brzdění toho dva metry před vámi, protože chvíli trvá než oni opustí brzdnou zónu. To Matěj bohužel pořád ještě nepochopil a na mé brzdění reagoval pozdě zdali vůbec. Jeho následné vyjádření, ve smyslu proč brzdím tak brzo, považuji za absolutní nepochopení chování v první zatáčce. Jak asi dopadne, když všichni ve středu a vzádu pole budeme brzdit v poslední možné nebo spíš nemožné chvíli? Dostal jsem tedy tvrdou ránu do zadní gumy a hodilo mě to na soupeře vepředu, čímž byl vyvolán hromadný karambol v první zatáčce.

Start se opakoval za SC. V zahřívacím kole jsem udělal chybu, kdy jsem v nepozornosti při zahřívání gum dotknul lehce trávníku, a na studených gumách se žákovsky roztočil. Nebudu zastírat, že tu bylo pár věcí před závodem, které rozhodili mou koncentraci a to i mimo závodní dění. Nicméně nikoho jsem nepoškodil, počkal až všichni kolem projedou a bezpečně se otočil. Proto nechápu ty následující komentáře na mou osobu, poté co někteří jezdci nepochopili, že startujeme po zahřívacím kole za SC.

Druhý start za SC se už podařil a doufal jsem, že speciálně nastavené stupně pro předjíždění mi pomohou k předjíždění a dohnání ztráty na ty vepředu, ale bohužel jsem se zaseknul. S Martinem jsme sváděli určitě zajímavý souboj, ale mrzelo mne, že mi ujíždí předek. Dlouho trvalo, než jsem se dostal před Martina a hned na to následoval Vladko, který se bránil stejně urputně. Podařilo se mi ho předjet až na konci prvního stintu, ale stejného momentu využil i zezadu řítící se Andrej. Ten chtěl okamžitě přede mne, ale po událostech minulého závodu, mu muselo být jasné, že mu pozici zadarmo jen tak nedám. Snažil jsem se bránit pouze v rámci férového hry. Ale před námi vyjel Luděk na čerstvých gumách a vzhledem k tomu, že my už měli téměř ojeté, tak jsem předpokládal, že nám spíš ujede, než že ho budeme honit. Ovšem kupudivu nebyl ještě na studených gumách tak rychlý a protože jsem za zády Andreje, tak jsem nemohl dlouho čekat, protože Andrej se s tím jak známo nemaže. V okamžiku kdy jsem se dostal před Luďa jsem ale také vyvezl na svém zadním křídle pověšeného Andreje. Protože jsem byl před ním a přede mnou nejrychlejší šikana, tak bylo nutné si najet co nejvíce vpravo, prostor tam byl a dopravdu neumím zatáčet do pravých úhlú a v okamžiku zpomalení přišla rána po které jsem udělal několik hodin a jen obrovská uniková plocha mě zachránila od totálního zničení. Nicméně na trať jsem vyjel s vozem, který byl absolutně neovladatelný a nejel rovně. V boxech mi sice dali auto do provozu-schopného stavu ale už bez možnosti jet na něm rychle. Poškozená byla podlaha a jako obvykle zadní difuzor, což způsobovalo neskutečnou přetáčivost, jak při brzdění tak i na výjezdu ze zatáček. Musel jsem tomu přizpůsobit jízdu (zpomalit), což mělo další následek a to neskutečně studené gumy především na zadku, kde jsem na pravé straně nepřekročil 100°. Takže jsem zbytek závodu musel absolovovat na téměř neovladatelném stroji a jediným úkolem bylo nějak dotlačit vůz aspoň na bodech. K tomu jsem na velmi kluzkých pneumatikách, potýkal s šileným opotřebením a proto jsem, abych nemusel opustit původní strategii dvou stintů, musel přezout na tvrdé gumy. Na snad ještě studenějších tvrdých gumách to byl teprve opravdu očistec a já se nemohl dočkat cíle, protože to bylo skoro nezvladatelný.
Určitě byla má chyba, že jsem se na začátku zaseknul v provozu, k čemuž určitě přispěla i nepovedená kvalifikace, nicméně o možnost dobrého výsledku mě připravila opět přemrštělá agresivita Andreje. Bohužel i přes jeho penalizaci jsem na jeho chybu doplatil mnohem více.

Abych nebyl jen negativní, tak jsem určitě rád, že se k nám přidalo tolik rychlých jezdců a určitě s nimi budou další závody zajímavější a napínavější tedy, pokud mě ovšem nebudou opět taranovat hoši z McLarenu. Gratulace rychlíkům na bedně a čest všem poraženým.
[/toggle]

"Ovšem kupudivu nebyl ještě na studených gumách tak rychlý a protože jsem za zády Andreje, tak jsem nemohl dlouho čekat, protože Andrej se s tím jak známo nemaže. V okamžiku kdy jsem se dostal před Luďa jsem ale také vyvezl na svém zadním křídle pověšeného Andreje. Protože jsem byl před ním a přede mnou nejrychlejší šikana, tak bylo nutné si najet co nejvíce vpravo, prostor tam byl a dopravdu neumím zatáčet do pravých úhlú a v okamžiku zpomalení přišla rána po které jsem udělal několik hodin a jen obrovská uniková plocha mě zachránila od totálního zničení."

Keď to nevieš, tak nezávoď smiling A nezabudni pridať, že si si za to mohol sám, lebo si mi vbehol do cesty, kedy by som to neubrzdil za tebou, i keby dupnem v tom momente na brzdu 100% silou. Vzduch som tam mal, ale vdaka tvojemu manevru, ktorý sa odborne volá Brake Check, som totálne spanikáril. Tým sa aj tu ospravedlňujem Brundovy, že som ho tam nalepil na Mantinel. Ale to je tak, keď ťa niekto ďalší tlačí von. Totiž si sa tam zaradil až v Brzdnej zóne, ak by to bolo pred ňou, tak by som nemal k tomu tonu komentárov.
 
25.03.2015, 19:03 - - Pilot motokáry - 25 Příspěvky
Na Austrálii jsem byl poměrně dobře připraven, měl jsem to štěstí, že jsem si mohl zajet závod skupiny B a tím trochu otestovat strategii, palivo a podobně. V závodě skupiny A ale slibovalo počasí mírnější teploty, tak jsem v neděli zkusil strategii se dvěma zastávkami. Kvalda vyšla slušně, zajel jsem můj průměrný čas a po penalizaci Andrehe B. jsem startoval z 2. místa. Start za SC jasně nahrával do karet Andrejovi M., tak jsem zkoušel se jej držet, co to šlo. V 10. kole jsem jej předjel na brzdy, ale bohužel jsem za tento manévr dostal trest průjezd boxy, což mně sice překvapilo, ale odpykat jsem si ho musel. Zajel jsem tedy k penalizaci hned v následujícím kole. Pak jsem se ocitnul někde tuším na 5. místě a snažil se z auta dostat maximu a nevyrobit chybu. Celkem se mi dařilo a dostal jsem se na 3. pozici. Přede mnou jedoucí Peťa Palášek jel výborně, ale dařilo se mi jej kousek po kousku stahovat. Po poslední zastávce v boxech už jsem nasadil vysoké tempo a kolo před koncem závodu jsem ho předjel v dost hloupém místě, ale nemohl jsem dál vyčkávat. Stát se může cokoliv a každý metr tratě mi dával naději na to, že bych mohl Andreje dojet. Pokud jsem Peťovi způsobil příkoří a šik, což asi ano (nevím, jak bych v této situaci reagoval já, asi stejně), omlouvám se za to, ale souboj byl dle mého úsudku čistý a rozhodně nejezdím jako prase, abych se za každou cenu dostal do předu. Konečná 2. příčka je krásná a mám z ní radost, zvláště, když jsem penalizací ztratil asi 12 sekund a dojel jsem 5 sekund za prvním Andrejem. V Malajzii bude závod určitě hodně složitý, ale zkusím se poctivě připravit a dát do toho maximum. Taky se budu snažit vyvarovat se všech chybiček a případných penalizací. Musím ještě na závěr poděkovat všem pilotům o kolo za jejich ohleduplný přístup při předjíždění.
 
25.03.2015, 22:25 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Ludek Brunda napsáno:]
Na Austrálii jsem byl poměrně dobře připraven, měl jsem to štěstí, že jsem si mohl zajet závod skupiny B a tím trochu otestovat strategii, palivo a podobně. V závodě skupiny A ale slibovalo počasí mírnější teploty, tak jsem v neděli zkusil strategii se dvěma zastávkami. Kvalda vyšla slušně, zajel jsem můj průměrný čas a po penalizaci Andrehe B. jsem startoval z 2. místa. Start za SC jasně nahrával do karet Andrejovi M., tak jsem zkoušel se jej držet, co to šlo. V 10. kole jsem jej předjel na brzdy, ale bohužel jsem za tento manévr dostal trest průjezd boxy, což mně sice překvapilo, ale odpykat jsem si ho musel. Zajel jsem tedy k penalizaci hned v následujícím kole. Pak jsem se ocitnul někde tuším na 5. místě a snažil se z auta dostat maximu a nevyrobit chybu. Celkem se mi dařilo a dostal jsem se na 3. pozici. Přede mnou jedoucí Peťa Palášek jel výborně, ale dařilo se mi jej kousek po kousku stahovat. Po poslední zastávce v boxech už jsem nasadil vysoké tempo a kolo před koncem závodu jsem ho předjel v dost hloupém místě, ale nemohl jsem dál vyčkávat. Stát se může cokoliv a každý metr tratě mi dával naději na to, že bych mohl Andreje dojet. Pokud jsem Peťovi způsobil příkoří a šik, což asi ano (nevím, jak bych v této situaci reagoval já, asi stejně), omlouvám se za to, ale souboj byl dle mého úsudku čistý a rozhodně nejezdím jako prase, abych se za každou cenu dostal do předu. Konečná 2. příčka je krásná a mám z ní radost, zvláště, když jsem penalizací ztratil asi 12 sekund a dojel jsem 5 sekund za prvním Andrejem. V Malajzii bude závod určitě hodně složitý, ale zkusím se poctivě připravit a dát do toho maximum. Taky se budu snažit vyvarovat se všech chybiček a případných penalizací. Musím ještě na závěr poděkovat všem pilotům o kolo za jejich ohleduplný přístup při předjíždění.
[/toggle]

co se stalo, stalo se... díky za omluvu smiling a rovnou ti jednu taky pošlu... Já se ti ještě jednou omlouvám za zbytečné napadení a podrážděnou reakci na tvou osobu.