Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě ) • Monako A |
30.05.2016, 07:26 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
tak po 3 pretekoch som konečne zasadol za môj PC a mohol si naplno zajazdiť VC, i keď Monako je moja nejneobľúbenejšia trať.. tréningu nebolo veľa a podľa časov som predpokladal, že to bude tak sú´boj maximálne o 3. miesto, ak budem mať šťastie kvalifikácia ma celkom prekvapila, hlavne môj čas, nečakal som čas pod 1:14, takže som bol rád, no stačilo to len na 3. miesto.. štart nebol ideálny, nejak som mu nevenoval dostatočnú pozornosť a keďže som už nejaký ten týždeň nemal tú česť štartovať, dosť ma prekvapilo, keď mi to skočilo do nízkych otáčok našťastie je rovinka krátka a Pavel nemal ideálny prejazd T1, takže som si tretie miesto udržal.. prvý stint som Pavla dosť blokoval, strácal som cca 1 sekundu na kolo na čelo, no s mediumkami som sa nevedel nejak dať dokopy a tak som sa tešil na výmenu, pôvodne to mali byť 3 zastávky, ale po cca 6-7 kolách mi auto dosť šmýkalo, tak som sa rozhodol pre 4 a bola to správna voľba vzhľadom na môj setup.. na Petra nikto nemal, odzazdil skvelé preteky a gratulujem mu k víťazstvu. Mne sa nakoniec podarilo dokončiť na 2. mieste, čo je fajn a po dlhšom čase zase dojazd a zase pódium, víťazstvo mi dnes ušlo o dosť veľa, nebol nárok.. či som bol druhý najrýchlejší ťažko povedať, Michal a Pavel predviedli rýchlosť, k čomu im tiež gratulujem, ja som bol v Monaku ale asi viac konzistnejší i keĎ drobné chybičky sa vyskytli teším sa na kanadu, síce zase stop and go trať, ja mám radšej tie točivé, ale horšie ako Monako už nebude, takže sa celkom teším v boji o tretie celkové miesto sa to dosť vyrovnalo, tak to môže byť zaujímavé, prví dvaja by si to už mali postrážiť, no uvidíme v Kanade |
30.05.2016, 19:08 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
Moc se omlouvám M. Březinovi, že jsem mu smazal tiskovku. Chtěl jsem vložit svojí a místo ikony reagovat jsme dal upravit. Pak jsem zazmatkoval a smazal i tu svojí když jsem chtěl vše napravit a vrátit. Promiň Michale... |
30.05.2016, 19:23 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Můj závod. První zatáčka, rána na zadek, druhá zatáčka, zjištění že to nebrzdí a nezatáčí jak by mělo, rána do svodidel, křídlo fuč, docourání se do boxu, oprava, i po opravě z auta plachetnice, u bazénu rána do svodidel, tentokrát zadní křídlo fuč, oprava, z auta už není plachetnice ale zaoceánskej parník, frustrace, beznaděj, vztek, úmyslná rána do svodidel a odstoupení. To by ještě nebylo tak hrozný, kdyby ovšem člověk na tom okruhu nenakroutil v tréninku přes 500 kol. Monako prostě "miluju". No nic, hlavu vzhůru, horší už to nebude. Ex Big Mac Boss |
30.05.2016, 19:59 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:] Moc se omlouvám M. Březinovi, že jsem mu smazal tiskovku. Chtěl jsem vložit svojí a místo ikony reagovat jsme dal upravit. Pak jsem zazmatkoval a smazal i tu svojí když jsem chtěl vše napravit a vrátit. Promiň Michale... [/toggle]Stane se. Takže už jen krátká verze. Kvalda supr, start dobrý, osm kol bomba, pak chyba, zpátečka, svodidlo, první změna geometrie křídel, Petr v řiti, stabilita káry v řiti, čudl na rychlost v boxech taky v řiti, měřič rychlosti v boxech je pěkná svině, druhá změna geometrie křídel, Pavel v cíli metr přede mnou, bronz v řiti. |
30.05.2016, 20:12 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Michal Brezina napsáno:] Petr Palasek napsáno: Moc se omlouvám M. Březinovi, že jsem mu smazal tiskovku. Chtěl jsem vložit svojí a místo ikony reagovat jsme dal upravit. Pak jsem zazmatkoval a smazal i tu svojí když jsem chtěl vše napravit a vrátit. Promiň Michale... Stane se. Takže už jen krátká verze. Kvalda supr, start dobrý, osm kol bomba, pak chyba, zpátečka, svodidlo, první změna geometrie křídel, Petr v řiti, stabilita káry v řiti, čudl na rychlost v boxech taky v řiti, měřič rychlosti v boxech je pěkná svině, druhá změna geometrie křídel, Pavel v cíli metr přede mnou, bronz v řiti. Ex Big Mac Boss |
31.05.2016, 22:16 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
Na závod v Monaku jsem se velmi těšil. Městské okruhy jsou moje oblíbené a tuto jízdu na milimetry si velmi užívám. Monako je legendární okruh a asi můj nejoblíbenější, takže po tom katastrofálním návratu do ligy kdy jsem se nejdál dostal do 5 kola, jsem měl konečně motivaci. Navíc jsem dokončil práci na modu, takže přípravě nic nebránilo. Další motivací bylo konečně vyhrát kvalifikaci a to je v Monaku "skoro" to nejdůležitější pro dobrý závod. Takže jsem změnil přípravu a více se soustředil na rychlá kola, když na ostatní závody hotlapy skoro netrenuju. Poprvé od závodu v Austinu 2015 jsem najel v tréninku víc než 400kol. Díky tomu jsem měl trať poměrně dobře najetou a brzo našel dobré nastavení. Před kvalifikací jsem věděl, že když zajedu i průměrný čas tak by to na první řadu mělo stačit. Pavel Vávra byl hrozba a také jsem podezíral Michala z toho, že neukázal svou pravou sílu. Kvalda dopadla výsledkově výborně... konečně jsem si vyjel POLE!!! Takže hlavní cíl pro tento závod jsem splnil. Ale výkon v kvaldě byl horší než průměrný. S časem 1:13.671 jsem nebyl vůbec spokojený... chtěl jsem dát pod 13, abych nalomil konkurenci a trochu ji demotivoval... ale povedl se mi pravý opak a poměrně malý rozestup jen ostatní nabudil. Kdyby se mi povedlo kolo aspoň jako tohle: Start závodu proběhl docela dobře... nijak špatný, ale ani nijak výjmečný start mi stačil, abych si udržel vedení. První dvě kola jsem jel na B3 a vybudoval 2s náskok. Pak jsem dal na B2 a k mému překvapení se Michal nijak zvlášť nedotahoval. Navíc jel na softech a vědomí toho, že mám mid a jsem stejně rychlý mě uklidnilo a tak jsem si dal B1. To už se začal Michal pomalu dotahovat a když se dotáhl asi na 1,3s tak jsem si řekl, že zase trochu odskočím a přestanu si hrát... v tom momentu koukám, že jsem sám. Brzo jsem měl 10s náskok jezdil na B1 a šetřil vše co jsem mohl. Navíc se mi dařilo ujížděť a navyšovat náskok takže jsem si zajel pro nové pneu až v 17 kole a tady se stala první chyba a to, že jsem si nepřepl na softy a musel jet další stint na midech. No dost mě to naštvalo, ale brzo se ukázalo, že opět ujíždím, než že bych ztrácel. Při druhé zastávce jsem si vypnul těsně před vjezdem do pitu zastávku (njn hlavně, že jsem to dal na novej volant! ) a trčel tak v boxech 8s, ale aspoň se mi konečně povedlo vzít softy a mohl si jízdu i trochu užít. Po pitu byl Michal za mnou asi 7s tak jsem dal B3 a zajel kolo trochu na limitu. To mi pomohlo hned odskočit na 10s a opět jsem se vrátil k jízdě na B1 a nijak netlačil na pilu ani jsem nemusel... měl jsem po zastávkách ostatních náskok okolo 30s na druhého. Vlastně celý závod jsem jel kontrolovaně tak na 60%, ostatní dost chybovali a tak jsem dojel s 10l navíc a se softama na 75%. Poslední kola v závodě mě bavil Petr Vávra, který se tak strašně bránil, aby nedostal kolo navíc... tak jsem dokroužil za ním... snad mi to někdy vrátí a taky mě ušetří od kola Monako byl pro mě výsledkama vysněný závod - Pole position, nejrychlejší kolo v závodě, vítězství a to, že jsem za celý závod nepustil nikoho na první pozici... SUPER. Ale jinak jsem nezajel kvaldu co jsem chtěl, v závodě dělal zbytečné chyby v boxech a to by se mi nemuselo příště vyplatit. Ale vyhrat legendarni Monako je parada! Gratuluji všem jezdcům, k dokončení nejtežšího závodu. Souboj o třetí místo byl skvělý... Děkuji všem za pouštění o kolo, neměl jsem jediný problém. |
01.06.2016, 10:55 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:] Na závod v Monaku jsem se velmi těšil. Městské okruhy jsou moje oblíbené a tuto jízdu na milimetry si velmi užívám. Monako je legendární okruh a asi můj nejoblíbenější, takže po tom katastrofálním návratu do ligy kdy jsem se nejdál dostal do 5 kola, jsem měl konečně motivaci. Navíc jsem dokončil práci na modu, takže přípravě nic nebránilo. Další motivací bylo konečně vyhrát kvalifikaci a to je v Monaku "skoro" to nejdůležitější pro dobrý závod. Takže jsem změnil přípravu a více se soustředil na rychlá kola, když na ostatní závody hotlapy skoro netrenuju. [/toggle]Poprvé od závodu v Austinu 2015 jsem najel v tréninku víc než 400kol. Díky tomu jsem měl trať poměrně dobře najetou a brzo našel dobré nastavení. Před kvalifikací jsem věděl, že když zajedu i průměrný čas tak by to na první řadu mělo stačit. Pavel Vávra byl hrozba a také jsem podezíral Michala z toho, že neukázal svou pravou sílu. Kvalda dopadla výsledkově výborně... konečně jsem si vyjel POLE!!! Takže hlavní cíl pro tento závod jsem splnil. Ale výkon v kvaldě byl horší než průměrný. S časem 1:13.671 jsem nebyl vůbec spokojený... chtěl jsem dát pod 13, abych nalomil konkurenci a trochu ji demotivoval... ale povedl se mi pravý opak a poměrně malý rozestup jen ostatní nabudil. Kdyby se mi povedlo kolo aspoň jako tohle: Start závodu proběhl docela dobře... nijak špatný, ale ani nijak výjmečný start mi stačil, abych si udržel vedení. První dvě kola jsem jel na B3 a vybudoval 2s náskok. Pak jsem dal na B2 a k mému překvapení se Michal nijak zvlášť nedotahoval. Navíc jel na softech a vědomí toho, že mám mid a jsem stejně rychlý mě uklidnilo a tak jsem si dal B1. To už se začal Michal pomalu dotahovat a když se dotáhl asi na 1,3s tak jsem si řekl, že zase trochu odskočím a přestanu si hrát... v tom momentu koukám, že jsem sám. Brzo jsem měl 10s náskok jezdil na B1 a šetřil vše co jsem mohl. Navíc se mi dařilo ujížděť a navyšovat náskok takže jsem si zajel pro nové pneu až v 17 kole a tady se stala první chyba a to, že jsem si nepřepl na softy a musel jet další stint na midech. No dost mě to naštvalo, ale brzo se ukázalo, že opět ujíždím, než že bych ztrácel. Při druhé zastávce jsem si vypnul těsně před vjezdem do pitu zastávku (njn hlavně, že jsem to dal na novej volant! ) a trčel tak v boxech 8s, ale aspoň se mi konečně povedlo vzít softy a mohl si jízdu i trochu užít. Po pitu byl Michal za mnou asi 7s tak jsem dal B3 a zajel kolo trochu na limitu. To mi pomohlo hned odskočit na 10s a opět jsem se vrátil k jízdě na B1 a nijak netlačil na pilu ani jsem nemusel... měl jsem po zastávkách ostatních náskok okolo 30s na druhého. Vlastně celý závod jsem jel kontrolovaně tak na 60%, ostatní dost chybovali a tak jsem dojel s 10l navíc a se softama na 75%. Poslední kola v závodě mě bavil Petr Vávra, který se tak strašně bránil, aby nedostal kolo navíc... tak jsem dokroužil za ním... snad mi to někdy vrátí a taky mě ušetří od kola Monako byl pro mě výsledkama vysněný závod - Pole position, nejrychlejší kolo v závodě, vítězství a to, že jsem za celý závod nepustil nikoho na první pozici... SUPER. Ale jinak jsem nezajel kvaldu co jsem chtěl, v závodě dělal zbytečné chyby v boxech a to by se mi nemuselo příště vyplatit. Ale vyhrat legendarni Monako je parada! Gratuluji všem jezdcům, k dokončení nejtežšího závodu. Souboj o třetí místo byl skvělý... Děkuji všem za pouštění o kolo, neměl jsem jediný problém. Pěkný kolo na tom videu, bez chyb. Je ale neuvěřitelný, jak si to naladil, že ti to tak krásně sedí a zároveň zatáčí. Přijde mi jako by si měl velmi malý castery, kolem dvou, ale jak si dosáhl té stability, tak to netuším. V každém případě se už nedozvím, jestli bych ti celý závod stačil, nebýt té chyby, ale osobně si podle dat do osmého kola myslím něco jiného než ty. Pro informaci, spočítal jsem, že za prvních osm kol jsem spotřeboval úplně stejně paliva jako ty a to 11,3 litru. Když nebudu počítat poslední sektor, kde jsem udělal chybu, tak jsem v součtu časů ztratil jen půl sekundy za celý tento úsek a to si měl první kolo o 1,4 sekundy rychlejší. Před tou chybou jsem byl už za tebou necelou sekundu, což je právě ta půl sekunda a nějaký drobek náskoku, který si měl na startu. I když je pravda, že jsem měl na startu o 4 litry paliva méně, v kterém si měl nějaký ukrytý nějaký čas, možná tak dvě sekundy. No bylo by to bývalo zajímavé. V kvalifikaci si určitě neměl konkurenci, ale v závodě bych si tak jistý nebyl, přišlo mi, že ti stačím a určitě to nebylo díky vyšší spotřebě. Otázka je, komu by odcházeli více gumy? Nepíšu to proto, že bych ti chtěl shazovat ego, na vítězství si měl výkonnost, dobré nastavení, jel si bez chyb a vítězství sis plně zasloužil, ale zase mi nepřišlo, že by sis se mnou jen hrál ... |
01.06.2016, 12:03 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Michal Brezina napsáno:] Petr Palasek napsáno: Na závod v Monaku jsem se velmi těšil. Městské okruhy jsou moje oblíbené a tuto jízdu na milimetry si velmi užívám. Monako je legendární okruh a asi můj nejoblíbenější, takže po tom katastrofálním návratu do ligy kdy jsem se nejdál dostal do 5 kola, jsem měl konečně motivaci. Navíc jsem dokončil práci na modu, takže přípravě nic nebránilo. Další motivací bylo konečně vyhrát kvalifikaci a to je v Monaku "skoro" to nejdůležitější pro dobrý závod. Takže jsem změnil přípravu a více se soustředil na rychlá kola, když na ostatní závody hotlapy skoro netrenuju. Poprvé od závodu v Austinu 2015 jsem najel v tréninku víc než 400kol. Díky tomu jsem měl trať poměrně dobře najetou a brzo našel dobré nastavení. Před kvalifikací jsem věděl, že když zajedu i průměrný čas tak by to na první řadu mělo stačit. Pavel Vávra byl hrozba a také jsem podezíral Michala z toho, že neukázal svou pravou sílu. Kvalda dopadla výsledkově výborně... konečně jsem si vyjel POLE!!! Takže hlavní cíl pro tento závod jsem splnil. Ale výkon v kvaldě byl horší než průměrný. S časem 1:13.671 jsem nebyl vůbec spokojený... chtěl jsem dát pod 13, abych nalomil konkurenci a trochu ji demotivoval... ale povedl se mi pravý opak a poměrně malý rozestup jen ostatní nabudil. Kdyby se mi povedlo kolo aspoň jako tohle: Start závodu proběhl docela dobře... nijak špatný, ale ani nijak výjmečný start mi stačil, abych si udržel vedení. První dvě kola jsem jel na B3 a vybudoval 2s náskok. Pak jsem dal na B2 a k mému překvapení se Michal nijak zvlášť nedotahoval. Navíc jel na softech a vědomí toho, že mám mid a jsem stejně rychlý mě uklidnilo a tak jsem si dal B1. To už se začal Michal pomalu dotahovat a když se dotáhl asi na 1,3s tak jsem si řekl, že zase trochu odskočím a přestanu si hrát... v tom momentu koukám, že jsem sám. Brzo jsem měl 10s náskok jezdil na B1 a šetřil vše co jsem mohl. Navíc se mi dařilo ujížděť a navyšovat náskok takže jsem si zajel pro nové pneu až v 17 kole a tady se stala první chyba a to, že jsem si nepřepl na softy a musel jet další stint na midech. No dost mě to naštvalo, ale brzo se ukázalo, že opět ujíždím, než že bych ztrácel. Při druhé zastávce jsem si vypnul těsně před vjezdem do pitu zastávku (njn hlavně, že jsem to dal na novej volant! ) a trčel tak v boxech 8s, ale aspoň se mi konečně povedlo vzít softy a mohl si jízdu i trochu užít. Po pitu byl Michal za mnou asi 7s tak jsem dal B3 a zajel kolo trochu na limitu. To mi pomohlo hned odskočit na 10s a opět jsem se vrátil k jízdě na B1 a nijak netlačil na pilu ani jsem nemusel... měl jsem po zastávkách ostatních náskok okolo 30s na druhého. Vlastně celý závod jsem jel kontrolovaně tak na 60%, ostatní dost chybovali a tak jsem dojel s 10l navíc a se softama na 75%. Poslední kola v závodě mě bavil Petr Vávra, který se tak strašně bránil, aby nedostal kolo navíc... tak jsem dokroužil za ním... snad mi to někdy vrátí a taky mě ušetří od kola Monako byl pro mě výsledkama vysněný závod - Pole position, nejrychlejší kolo v závodě, vítězství a to, že jsem za celý závod nepustil nikoho na první pozici... SUPER. Ale jinak jsem nezajel kvaldu co jsem chtěl, v závodě dělal zbytečné chyby v boxech a to by se mi nemuselo příště vyplatit. Ale vyhrat legendarni Monako je parada! Gratuluji všem jezdcům, k dokončení nejtežšího závodu. Souboj o třetí místo byl skvělý... Děkuji všem za pouštění o kolo, neměl jsem jediný problém. Pěkný kolo na tom videu, bez chyb. Je ale neuvěřitelný, jak si to naladil, že ti to tak krásně sedí a zároveň zatáčí. Přijde mi jako by si měl velmi malý castery, kolem dvou, ale jak si dosáhl té stability, tak to netuším? V každém případě se už nedozvím, jestli bych ti celý závod stačil, nebýt té chyby, ale osobně si podle dat do osmého kola myslím něco jiného než ty. Pro informaci, spočítal jsem, že za prvních osm kol jsem spotřeboval úplně stejně paliva jako ty a to 11,3 litru. Když nebudu počítat poslední sektor, kde jsem udělal chybu, tak jsem v součtu časů ztratil jen půl sekundy za celý tento úsek a to si měl první kolo o 1,4 sekundy rychlejší. Před tou chybou jsem byl už za tebou necelou sekundu, což je právě ta půl sekunda a nějaký drobek náskoku, který si měl na startu. I když je pravda, že jsem měl na startu o 4 litry paliva méně, v kterém si měl nějaký ukrytý nějaký čas, možná tak dvě sekundy. No bylo by to bývalo zajímavé. Kdyby jsi neudělal chybu tak by to určo bylo aspoň zajímavější pro mě a musel bych asi jet trochu na hraně. Možná bych pak udělal nějakou chybu, to nikdy nevíš, ale časy s plnou na midech jsem byl schopnej stlačit na 1:14,8s... vím, že v ostrém závodě je to vždy horší. Připraveno jsem měl dobře a i to že jsi jel podobně na softech zatímco já na midech mi dává sebedůvěru, že bych tě porazil. Nevím jak moc jsi měl poškozené auto a kolik tě to stálo na časech, ale třeba hotlap mám v závodě o 1,1s rychlejší a to jsem jel na softech na B3 jen jedno kolo a v něm jsem udělal dost chyb... pak jsem další 3 kola přemýšlel zda to mám zkusit ještě jednou a dát pod 1:14s, ale proč riskovat(1:13,4 jsem byl schopný dát v závodě). Navíc si myslím, že by jsi musel jet na 3pity a já bych jel jen na 2. Ale to už se nedozvíme, jak by to dopadlo... Monako a vlastně všechny tratě tohoto typu mě nejen, že baví (a rád trenuju), ale hlavně mi dost jdou. Na městské trati jsem neprohrál už 4 závody v řadě(počítám i jiné ligy). Další závody to bude spíš pravý opak... pokud vůbec pojedu tak mě ani Kanada ani Rakousko nijak nebere... jo kdyby se jel starej Detriot, Laguna Seca nebo Phoenix tam bych měl šance Takže bych řekl, že to budeš ty kdo bude mít jasně navrh... jako celou sezonu. Tím, jak jsem napsal, že jsem si hrál jsem tě nechtěl nijak urazit... spíš jsem chtěl říci, že jsem nejel top co jsem mohl (ale to bych šel zase naproti chybě). Naopak když se kdokoli na sezonu tak jediný kdo může psát, že si tu s námi hraje jsi ty... |
01.06.2016, 13:11 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:] Michal Brezina napsáno: Petr Palasek napsáno: Na závod v Monaku jsem se velmi těšil. Městské okruhy jsou moje oblíbené a tuto jízdu na milimetry si velmi užívám. Monako je legendární okruh a asi můj nejoblíbenější, takže po tom katastrofálním návratu do ligy kdy jsem se nejdál dostal do 5 kola, jsem měl konečně motivaci. Navíc jsem dokončil práci na modu, takže přípravě nic nebránilo. Další motivací bylo konečně vyhrát kvalifikaci a to je v Monaku "skoro" to nejdůležitější pro dobrý závod. Takže jsem změnil přípravu a více se soustředil na rychlá kola, když na ostatní závody hotlapy skoro netrenuju. Poprvé od závodu v Austinu 2015 jsem najel v tréninku víc než 400kol. Díky tomu jsem měl trať poměrně dobře najetou a brzo našel dobré nastavení. Před kvalifikací jsem věděl, že když zajedu i průměrný čas tak by to na první řadu mělo stačit. Pavel Vávra byl hrozba a také jsem podezíral Michala z toho, že neukázal svou pravou sílu. Kvalda dopadla výsledkově výborně... konečně jsem si vyjel POLE!!! Takže hlavní cíl pro tento závod jsem splnil. Ale výkon v kvaldě byl horší než průměrný. S časem 1:13.671 jsem nebyl vůbec spokojený... chtěl jsem dát pod 13, abych nalomil konkurenci a trochu ji demotivoval... ale povedl se mi pravý opak a poměrně malý rozestup jen ostatní nabudil. Kdyby se mi povedlo kolo aspoň jako tohle: Start závodu proběhl docela dobře... nijak špatný, ale ani nijak výjmečný start mi stačil, abych si udržel vedení. První dvě kola jsem jel na B3 a vybudoval 2s náskok. Pak jsem dal na B2 a k mému překvapení se Michal nijak zvlášť nedotahoval. Navíc jel na softech a vědomí toho, že mám mid a jsem stejně rychlý mě uklidnilo a tak jsem si dal B1. To už se začal Michal pomalu dotahovat a když se dotáhl asi na 1,3s tak jsem si řekl, že zase trochu odskočím a přestanu si hrát... v tom momentu koukám, že jsem sám. Brzo jsem měl 10s náskok jezdil na B1 a šetřil vše co jsem mohl. Navíc se mi dařilo ujížděť a navyšovat náskok takže jsem si zajel pro nové pneu až v 17 kole a tady se stala první chyba a to, že jsem si nepřepl na softy a musel jet další stint na midech. No dost mě to naštvalo, ale brzo se ukázalo, že opět ujíždím, než že bych ztrácel. Při druhé zastávce jsem si vypnul těsně před vjezdem do pitu zastávku (njn hlavně, že jsem to dal na novej volant! ) a trčel tak v boxech 8s, ale aspoň se mi konečně povedlo vzít softy a mohl si jízdu i trochu užít. Po pitu byl Michal za mnou asi 7s tak jsem dal B3 a zajel kolo trochu na limitu. To mi pomohlo hned odskočit na 10s a opět jsem se vrátil k jízdě na B1 a nijak netlačil na pilu ani jsem nemusel... měl jsem po zastávkách ostatních náskok okolo 30s na druhého. Vlastně celý závod jsem jel kontrolovaně tak na 60%, ostatní dost chybovali a tak jsem dojel s 10l navíc a se softama na 75%. Poslední kola v závodě mě bavil Petr Vávra, který se tak strašně bránil, aby nedostal kolo navíc... tak jsem dokroužil za ním... snad mi to někdy vrátí a taky mě ušetří od kola Monako byl pro mě výsledkama vysněný závod - Pole position, nejrychlejší kolo v závodě, vítězství a to, že jsem za celý závod nepustil nikoho na první pozici... SUPER. Ale jinak jsem nezajel kvaldu co jsem chtěl, v závodě dělal zbytečné chyby v boxech a to by se mi nemuselo příště vyplatit. Ale vyhrat legendarni Monako je parada! Gratuluji všem jezdcům, k dokončení nejtežšího závodu. Souboj o třetí místo byl skvělý... Děkuji všem za pouštění o kolo, neměl jsem jediný problém. Pěkný kolo na tom videu, bez chyb. Je ale neuvěřitelný, jak si to naladil, že ti to tak krásně sedí a zároveň zatáčí. Přijde mi jako by si měl velmi malý castery, kolem dvou, ale jak si dosáhl té stability, tak to netuším? V každém případě se už nedozvím, jestli bych ti celý závod stačil, nebýt té chyby, ale osobně si podle dat do osmého kola myslím něco jiného než ty. Pro informaci, spočítal jsem, že za prvních osm kol jsem spotřeboval úplně stejně paliva jako ty a to 11,3 litru. Když nebudu počítat poslední sektor, kde jsem udělal chybu, tak jsem v součtu časů ztratil jen půl sekundy za celý tento úsek a to si měl první kolo o 1,4 sekundy rychlejší. Před tou chybou jsem byl už za tebou necelou sekundu, což je právě ta půl sekunda a nějaký drobek náskoku, který si měl na startu. I když je pravda, že jsem měl na startu o 4 litry paliva méně, v kterém si měl nějaký ukrytý nějaký čas, možná tak dvě sekundy. No bylo by to bývalo zajímavé. Kdyby jsi neudělal chybu tak by to určo bylo aspoň zajímavější pro mě a musel bych asi jet trochu na hraně. Možná bych pak udělal nějakou chybu, to nikdy nevíš, ale časy s plnou na midech jsem byl schopnej stlačit na 1:14,8s... vím, že v ostrém závodě je to vždy horší. Připraveno jsem měl dobře a i to že jsi jel podobně na softech zatímco já na midech mi dává sebedůvěru, že bych tě porazil. Nevím jak moc jsi měl poškozené auto a kolik tě to stálo na časech, ale třeba hotlap mám v závodě o 1,1s rychlejší a to jsem jel na softech na B3 jen jedno kolo a v něm jsem udělal dost chyb... pak jsem další 3 kola přemýšlel zda to mám zkusit ještě jednou a dát pod 1:14s, ale proč riskovat(1:13,4 jsem byl schopný dát v závodě). Navíc si myslím, že by jsi musel jet na 3pity a já bych jel jen na 2. Ale to už se nedozvíme, jak by to dopadlo... Navíc mě Monako a vůbec všechny tratě tohoto typu nejen, že baví (a rád trenuju), ale hlavně mi dost jdou. Na městské trati jsem neprohrál už 4 závody v řadě(počítám i jiné ligy). Další závody to bude spíš pravý opak... pokud vůbec pojedu tak mě ani Kanada ani Rakousko nijak nebere... jo kdyby se jel starej Detriot, Laguna Seca nebo Phoenix tam bych měl šance Takže bych řekl, že to budeš ty kdo bude mít jasně navrh... jako celou sezonu. No na ty midy jsem nějak zapomněl ..., a pod 1:14 bych to v závodní konfiguraci určitě nedostal, takže asi by to dopadlo stejně, pokud by si neudělal nějakou chybu, to máš recht. Z druhé strany mi i na poškozeném voze nepřišel velký rozdíl mezi směsmi, poté co jsem přezul na midy taky. V řeči čísel to byl rozdíl dvě desetiny na kolo. Výhoda midů byla, že mi tak nevadilo přehřívání na zádi. Co se týče strategie, ta se rozpadla v onom osmém kole. Nicméně, plán byl jet na tři pity, protože za těch 15 sekund zastávky se na tom nedalo tratit. Já se v tréninku na Monako dost trápil s nastavením a tak trochu jsem měl obavy, že tempem nebudu stačit ani v kvalifikaci, ani v závodě a to nemyslím jen tebe. Už si ani nepamatuji, kdy jsem nastupoval do závodu s takovým deficitem v čase na kolo. Jasně, s Jirkou S., ale ten většinou neměl na serveru žádný čas a zase tak často nejezdil ... Docela jsem byl ale překvapený, že mi to v závodě tak jede, protože jsem byl o víkendu na chatě, takže jsem už neměl čas začít hledat jiné nastavení a do závodu jsem šel smířený, že na čelo budu koukat z dálky, ale možná to díky tomu ze mě spadlo. Už po prvním stintu kvaldy jsem udělal v nastavení naslepo asi čtyři změny a kupodivu to docela zabralo, proti té bídě z prvního stintu kvaldy, takže jsem ty změny použil i pro závod. Ale že budu jezdit v úvodu závodu o půl sekundy na kolo rychleji než při testování, jsem fakt nečekal, takže jsem ani neměl problém akceptovat tvé tempo. Dokonce jsem cítil, že bych mohl jet ještě rychleji, ale pak jsem to přepísknul. Ale ani jsem si nic nepoškodil, jen jsem zůstal stát kolmě ke svodidlu, jenže v obavě, že každou chvíli přilítne celé hlavní pole, jsem to přehnal s plynem při couvání. Jinak ty mé časy na kolo po nehodě jsou už irelevantní, protože to auto už vůbec nesedělo. Vždyť s prázdnou nádrží a na boost tři jsem byl jen o tři desetiny rychlejší než s plnou a na boost dvě a to se mi ještě povedlo jen v jednom kole, a odnesly to i gumy a následně jsem už na přehřátých gumách jezdil pomaleji než na začátku závodu. Ale bez poškození bych snad s lehčím vozem taky pod 1:14,5 dal, protože těch 50 litrů benálu by se muselo projevit alespoň sekundou. No snad se příští rok ještě v Monaku potkáme a rozdáme si to znovu Jinak musím uznat, že si jezdecky hodně vyrostl a docela se těším co předvedeš na podzim ... Co se týče mé celkové pozice, tak v tom je především hodně tréninku a taky docházka soupeřů. A navíc si nepamatuji, že bych v nějakém závodě ujel, snad trochu v Číně, , jinak jsem vyhrál tři závody +- o sekundu. Takže žádnou dominanci necítím, naopak absence, či vypadnutí soupeřů mi dost nahrává, jinak věřím, že je tu nejméně šest jezdců, kteří jsou schopni vyhrát jakýkoliv závod. Ostatně ty si toho příkladem. |
01.06.2016, 21:36 - Martin Frajka - Pilot F1 - 94 Příspěvky
Ciao chalani, u nás v Renaulte to bola v Monaku tragédia. Každým pretekom mi to pripadá, že je to horšie a horšie. Keď čítam vaše tlačovky príde mi, že robíme asi všetko zle. Keď som videl Petrovo P. kolo ako mu auto pekne drží je to až na neuverenie, že to ide tak doladiť. Nám sa tie autá pekne šmýkali. Ja som v preteku dokonca nevedel zahriať predné soft lebo keby idem agresívnejšie tak skončím v bariére na 99% proste to nedržalo a nešlo na to tlačiť ako v tréningu. Monako mám veľmi rád ale pripadal som si ako nováčik. Dúfam, že to nebude ďalej pokračovať a do Kanady sa konečne dôstojne a konkurencie schopne pripravíme. Mrzí ma vypadnutie Tomaša V. riešili sme spolu nastavenie no evidentne bolo zlé. Ak by toto trápenie pokračovalo na ďalšiu sezónu pravdepodobne nenastúpim už nemám toľko času a evidentne to má negatívny dopad na výkony a v preteku viac bojujem s autom ako zo súpermi. |