Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě )Belgie - 21.8. 2016


21.08.2016, 22:08 - Radan Hodek - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Po letní přestávce nastala velká neznámá ve výkonnosti jezdců, takže jsem do závodu nastupoval s trochu neobvyklým pocitem, co nás čeká. Učast byla velice slušná a v této optice bylo jakékoliv bodování úspěchem. Snažil jsem se co nejméně chybovat, což se ohledně vážnějších incidentů podařilo, ale v těch drobnějších už méně. V kvalifikaci jsem nezajel úplně nejlépe, ale na své poměry asi odpovídajícím výkonem. Start uprostřed pole byl pro mě trochu neznámou, většinou jsem jezdil zezadu, takže jsem se bál kolizí, ale odstartoval jsem bez větších incidentů.

Závod pak probíhal chvílemi klidně, ale zejména ke konci i dosti dramaticky. Nakonec jsem dokončil na 10. místě s jedním bodíkem. Vzhledem ke konkurenci a počtu lidí to je začátek asi průměrný, ale první bodík do společné týmové kasy je vhozen.

Tak snad za týden to kluci z Ačka nějak namnoží. Díky všem za závod, myslím, že všichni jeli ohleduplně, aspoň co jsem mohl pozorovat. Díky i za uhybání klukům o kolo, vím, jak potěší takové poděkování od rychlejších, o tom vím víc než dost. Gratulace všem co dojeli, všem na bodech ještě o trochu víc a bednařům úplně nejvíc. smiling
 
21.08.2016, 22:14 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Radan Hodek napsáno:]
Po letní přestávce nastala velká neznámá ve výkonnosti jezdců, takže jsem do závodu nastupoval s trochu neobvyklým pocitem, co nás čeká. Učast byla velice slušná a v této optice bylo jakékoliv bodování úspěchem. Snažil jsem se co nejméně chybovat, což se ohledně vážnějších incidentů podařilo, ale v těch drobnějších už méně. V kvalifikaci jsem nezajel úplně nejlépe, ale na své poměry asi odpovídajícím výkonem. Start uprostřed pole byl pro mě trochu neznámou, většinou jsem jezdil zezadu, takže jsem se bál kolizí, ale odstartoval jsem se bez větších incidentů.

Závod pak probíhal chvílemi klidně, ale zejména ke konci i dosti dramaticky. Nakonec jsem dokončil na 10. místě s jedním bodíkem. Vzhledem ke konkurenci a počtu lidí to je začátek asi průměrný, ale první bodík do společné týmové kasy je vhozen.

Tak snad za týden to kluci z Ačka nějak namnoží. Díky všem za závod, myslím, že všichni jeli ohleduplně, aspoň co jsem mohl pozorovat. Díky i za uhybání klukům o kolo, vím, jak potěší takové poděkování od rychlejších, o tom vím víc než dost. Gratulace všem co dojeli, všem na bodech ještě o trochu víc a bednařům úplně nejvíc. smiling
[/toggle]
Ještě to doplním, druhý jezdec Patrik sám napsal, že předvedl tragický výkon, s čímž souhlasím,ale doufám, že po zvýšení tréninkového úsilí a komunikace s týmem se zlepší.

Ex Big Mac Boss

 
21.08.2016, 23:28 - Jaroslav Lištvan - Pilot GP2 - 73 Příspěvky
MANOR - dnes bez účasti, ikdyž Ševeček byl částečně připraven - ale během tréninku před závodem zjistil, že s ním nekomunikuje volant. Další jezdec Keszan nereaguje a nekomunikuje, takže pokud nezačne pracovat s týmem, bude následně vyloučen. Náhradník do dnešního závodu napsal hodinu před závodem, že nepojede. Takže dnešní počínáni týmu Manor se velice podobá tomu ve skutečnosti.
Budeme pracovat na vylepšení reputace a hledat jezdce, kteří mají zájem v týmu pracovat.
 
21.08.2016, 23:45 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Toto boli moje prvé preteky v tejto lige a naozaj sa hanbím za svoj výkon. Nič čo som si pred pretekmi trénoval mi nevyšlo, čo mohlo byť spôsobené aj tým, že celýčas som trénoval so stredným aerosetom, len dnes asi 2 hodinky pred pretekmi som sa rozhodol vyskúšať jazdiť s low, čo sa mi najprv zdalo ako dobrý nápad, keď som v kvalifikačnom režime bol o niečo rýchlejší. Nakoniec som sa nedostal ku simulácií pretekov s týmto aerosetom a bola chyba že som s ním nastúpil. V kvalifikácií som v každom meranom kole spravil chybu a až to posledné mi vychádzalo veľmi dobre, no musel som zamieriť do boxov aby som nebol diskvalifikovaný. Zo štartového roštu som sa odlepil veľmi dobre, no nechcel som riskovať kontakt tak som spomalil pred prvou zákrutou dosť skoro a po výjazde z nej som bol stále 12. V esíčku po rovinke som bol dosť široký a nedokázal som sa vyhnúť kontaktu s jedným monopostom ktorý tam bol roztočený, a hoci to bol len jemný ťukanec tak som dostal ranu zo zadu od jedného z Renaultov a zostal som s veľmi poškodeným monopostom, najmä predné závesy boli na šrot, tak som sa s poškodením doplazil do boxov a bolo prakticky po pretekoch. Pokračoval som so strednou zmesou a poškodenými závesmi a s low aerosetom bolo auto veľmi ťažko ovládateľné, v zákrutách som nemal takmer žiaden grip. Chyby sa somnou vliekli celé preteky od začiatku do konca, nepomáhala tomu ani psychika, keď som mal sto chutí odstaviť auto a odstúpiť. Nakoniec aby toho nebolo málo tak som tesne pred koncom pretekov uvaril motor a ani som nedošiel do cieľa. Fakt sa za ten výkon hanbím, hoci to boli moje prvé preteky ale nebol som jediný a ostatní to zvládli omnoho lepšie. Chcel by som sa takto verejne ospravedlniť tímu McLaren za ten výkon, nebolo to hodné jazdca tejto ligy. Dúfam že o 2 týždne v Monze to bude oveľa oveľa lepšie, od zajtra začnem pilne trénovať a ako napísal Jáchym, musím zlepšiť aj komunikáciu s tímom. Každopádne gratulácia všetkým, ktorí došli do cieľa a špeciálne Radanovi, ktorý vybojoval pre tím prvý bodík a samozrejme aj bedniarom k úžasnému výkonu.
 
22.08.2016, 09:27 - - Pilot RC modelů - 2 Příspěvky
Ze začátku se mi jelo dobře získal jsem 5pozic tuším také díky té nehodě.No ale pak už to bylo jenom horší a horší vytvořil jsem pár malých chyb které mě stály čas i pozice.Myslím že od té doby co jsem měl menší konktant s jedním z jezdců tak šlo vše špantým směrem ale pravda že kontaknt byl zapříčiněn mnou a uškodil jen mě.Po půlce zavodu jsem dostal penalizaci nejspiše za nedodržení rychlosti v boxech konkrétně jsem dostal průjezd boxem který jsem si chtěl odbít az to poslední možne 3.kolo ale v 3 kole jsme si poškodil přední křídlo které jsem musel vyměnit.Tudíž penalizace mi pořád zustala a následku toho jsem dostal další penalizaci tuším zastavit motor a pak zase nastartovat ale asi jsem si toho nevšiml a tudíž jsem dostal DQ.
No prostě hrůza ale doufám ze jsem někomu neuškodil hlavně předním pozicím.Ještě chci dodat omluvu mému teamu za tenhle výkon na kterej se ani koukat nedalo.
 
22.08.2016, 11:09 - Martin Frajka - Pilot F1 - 94 Příspěvky
Na prvý závod skupiny B som sa rozhodol nastúpiť hlavne kvôli podpore tímu. Pre mňa to bol skôr testovací pretek pretože som sa testovacieho preteku nemohol zúčastniť a po letnej prestávke som vôbec netušil ako asi sme s nastavením, rýchlosťou v reálnom závode.

V skupine B pribudlo veľa nových jazdcov ale aj tímová spolupráca s jazdcami A, ktorá zohráva veľmi veľkú rolu v pripravenosti jazdcov na preteky a môže hodne pomôcť. Takže sila súperov bola neznáma ale očakával som vpredu napr. Frantu, Slezara, Slatinu, Vitka, Bulka posledných troch menovaných kvôli spolupráci s jazdcami A, ktorý im dokážu dať cenné rady a kvalitné nastavenie.

Kvalifikácia sa mi ako zvyčajne až tak nepodarila. Nepodarilo sa mi zajazdiť pekné kolá no ak by sa mi to aj podarilo bolo by to tesné. Maximum nášho aktuálneho setupu je zatiaľ 1.44.6...pri čistom kole. Najväčšia strata je hlavne v strednom sektore, takže do preteku A je hodne čo zlepšovať. Horvát v Q prekvapil podal pekný výkon no evidentne mu k tomu pomohlo dobré nastavenie, keďže bol v prvom sektore o dosť rýchlejší a tam nie je kde až tak moc stratiť iba Eau Rouge ak to máte blbo nastavené.

Pretek začal nie moc dobre na štarte som skúšal niečo iné na čo som bol zvyknutý a nepodaril sa. Auto sa ledva odlepilo z miesta a padli mi otáčky no najhorší možný štart. Predbehli ma tri autá a ostal som na piatom mieste. Na konci rovinky po Eau Rouge ma nabúral Olda Hromek a bolo po difúzore čo ma trocha rozhodilo a začal na mňa útočiť Brano Bulko, ktorý mi v esíčku na konci kola po útoku zas celkom pekne otestoval ľavý zadný záves. Neviem či to malo nejaký dopad na rýchlosť na rovinkách ale v rýchlych zákrutách a hlavne Eau Rouge to bolo celkom cítiť, že auto v zadnej časti nedrží a je pretáčavé. Brano na mňa stále tlačil nevedel som sa nejak dostať do tempa asi kvôli poškodeniu.
Potom som spravil prvú veľkú chybu v preteku a to, že som si nevšimol odstrelenú stovkovú info tabulu pred posledným esíčkom prebrzdil som ho a spravil hodiny. Tam som stratil hodne času a ďalšie tri pozície. Potom už nasledoval moja prvá zastávka boxoch pri ktorej som spravil ďalšiu veľkú chybu, zmačkol zlé tlačítko a nezapol limiter. Dostal som prejazd boxami. Takže ďalšia veľká strata. Keďže som už nemal čo stratiť po pokazenom úvode rozhodol som sa zmeniť stratégiu na agresívnejšiu a aj naprie poškodeniu ešte zmazať stratu a zabojovať. Tak som obul softy a začal tlačiť, išlo to celkom dobre dobiehal som chalanov predo mnou. Podarilo sa mi nakoniec dostať až na 4 miesto. Veľa času som v závere stratil pri predbiehaní o kolo pomalších jazdcov čo ma nakoniec odstavilo od možnosti zaútočiť ešte na dvojicu Redbullov.

Gratulujem chalanom na prvých troch miestach a hlavne Horvátovi prekvapil vidím, že spolupráca s chalanmi A funguje.

Takže pretek z mojej strany zaujímavý, poučný, zábavný ale pokazený chybami, nie len mojimi! Do preteku A budeme musieť hodne popracovať v Renaulte!

Teším sa s pekného umiestnenia nášho Tomáša Staneka z Renaultu skvele Tomáš. Druhý pilot Michal Strejcovský nemal vôbec čas na dobrú prípravu preto to dopadlo tak ako to dopadlo čo nás mrzí ale do ďalších pretekov by sa to malo podstatne zlepšiť, tak uvidíme.




 
22.08.2016, 12:01 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
Tisková zpráva týmu Haas F1 Team


Franta Peternai: Q-nezajel jsem podle svých představ.Chtěl jsem zajet na hranici 1:45.Závod- start z mé strany hrozný,obtížně jsem se dostával na přední pozice.Strategie do závodu byla dobrá,nebýt mého špatného předjíždějícího manévru jezdce o kolo zpět,mohla být i bedna.Takže nakonec zklamání!

Marttin Slezar: Na včerejší závod jsem se začal připravovat ještě před dovolenou a naučil jsem se alespoň trať a trochu dal do kupy setup. Po návratu jsem zjistil, že stylem jízdy totálně mimo a chtěl jsem začít s přípravou od začátku. Mezikontinentální přechod klimatu jsem ovšem odnesl angínou a chřipkou současně a na trénink jsem se nedokázal soustředit. Během posledních pár dní jsem se ve spolupráci s týmovým vedoucím pokusil s tím něco udělat.

Do kvalifikace jsem nastupoval s cílem TOP 5. Podařilo se mě zajet skoro svůj nejlepší čas a se třetím místem jsem spokojený. Na víc jsem neměl.

Ze závodu jsem měl obavy, protože mě nebylo zdravotně nejlíp a bál jsem se že fyzicky nezvládnu hodinu soustředění a monopost rozbiju. Start se mě povedl nad očekávání a ihned jsem se dostal na první místo. Velká nervozita mě přesvědčila o tom, že se raději budu držet předem stanovené strategie a pojedu v klidu a budu šetřit palivo na závěr závodu. Při první zastávce v boxech jsem myslel že mě trefí. Před mým stáním se v závodě objevilo oplocení a vůbec jsem netušil co se děje a co mám udělat. Toto jsem objel a na své stání jsem musel couvat. Díky nervozitě jsem si omylem odmáčknul omezovač rychlosti a než jsem si to uvědomil, dostal jsem trest od hry. Hned v dalším kole, kterém jsem se snažil pochopit co se stalo, jsem projel boxy a po projetí boxovou uličkou jsem si uvědomil že trest byl STOP/GO. Tedy v dalším kole opět boxy a nucená přestávka.

Tím byl tento závod v trapu. Nicméně vzdát se není mým stylem a proto jsem vyrazil na 11 místě, poprat se o každý bod v cíli. Na poslední stint jsem měl dostatek paliva, strategii jsem očividně nedomyslel, a stíhací jízdou jsem se dostal na osmé místo, s čímž jsem vzhledem k situaci mohl být spokojen.

Celkový dojem ze závodu je dost špatný. TOP 4 který jsem si předsevzal se díky zmatkům rozplynul už v první třetině závodu a z ostatních jezdeckých chyb se můžu jen ponaučit.


Vedoucí týmu P. Palásek: První závod sezony je za náma a bohužel závod nedopadl jak jsme očekávali. Věřili jsme, že bednu by jsme měli urvat. Martin bohužel doplatil na zmatky v boxech, ale předvedl pár hezkých manévrů a hlavně při soubojích dodržoval taktiku a i techniku jízdy podle instrukcí. Franta jezdil přípravu opravdu velmi dobře a jeho čas pod 1:45s mi udělal radost a ukazoval, že se může poprat s nejlepšíma. V závodě bohužel udělal také jednu velkou chybu kdy špatně předjížděl jezdce o kolo a pak se nemohl nějakcý 20s vrátit na trať. Škoda mohl bojovat o bednu. Svoji rychlost ukázal zajetím nejrychlejšího kola v závodě a tak veřím, že v Monze vylepší své postavení. Naše strategie byla velmi špatná a beru za to plnou vinnu, tímto naši jezdci ztratili okolo 20s. Což je nepřijatelné vzhledek k silné konkurenci. Průmerný výsledek je přesné hodnocení závodu.


 
22.08.2016, 19:07 - Lukáš Droppan - Pilot GP2 - 74 Příspěvky
Tisková zpráva týmu Red Bull Racing Tag Heuer


Lukáš Vítek / Kvalifikace - 5. místo / Závod - 1. místo
Co bych mohl dodat k závodu. Docela jsem to hrotil a nešlo to, neměl jsem nějak náladu se pouštet do kvalifikace, ale jedině tak jsem se dostal tam kde jsem dlouho nebyl. vím že jsem to tam trochu po.... v druhém kole kde jsem se chystal zaútočit, ale nepovedlo se. Vyjel jsem na obrubník a auto šlo do smyku. jen tak, tak se mi podařilo auto srovnat tak aby nenabouralo do zdi a zároveň nevjelo na trať do stopy jezdcům za mnou. Jsem rád, že mi pak trat začala sedet. Přišli však malé chybky, ale druhé místo bylo potěšujicí. Byla čest ten závod jet, docela mě mrzí to, že mam trest i když jsem ztratil místa, to byl sám o sobě trest. Hlavně mě zaskočilo, že jel i Horvát. Nečekal jsem pak, že z druhého místa bude první. Chtěl bych všem poděkovat a pogratulovat. Byl to dobrý závodm, ale teď je čas připravovat se na další a zlepšovat se.

Roman Slatina / Kvalifikace - 6. místo / Závod - 2. místo
Druhý závod v lige a prvý vo farbách RBR. Dokončiť som ho chcel aspoň na 7. až 8. pozícií.
Kvalifikácia bola náročná, nakoľko som nevedel kde asi s kolegom skončíme. Prekvapila ma moja rýchlosť a dokonca som dokázal prekonať svoje maximum na okruhu. Bol som príjemne prekvapený ako tesne skončil predomnou kolega Vítek. Fajn začiatok. Štart bol z nášho pohľadu fantastický. Vyštartoval som raketovo a aj ked to vyzeralo na 2. pozíciu, urobil som chybu v prvej zákrute a prepadol sa na 4.miesto. Potom bol závod z môjho pohľadu veľmi zaujímavý.Keďže som videl, že tímový kolega urobil chybu a prepadol sa, nezostávalo nič iné ako skúsiť a vyťažiť zo situácie maximum. Napokon som sa po chybe Horváta dostal na pár kôl na 1. priečku a zacítil som pocit lídra, no k tomu väčšiu nervozitu. Nemohol som v tých okamihoch začať šetriť palivo aj napriek tomu, že som si uvedomoval následky tohto rozhodnutia ku koncu závodu. Aj napriek tomuto miernemu hendikepu sme zvádzali niekoľko veľmi pekných súbojov. K záveru závodu sa predo mňa dostal kolega Vítek, čo ma úplne šokovalo. (Kde sa ten tu berie?) Aj napriek tomu, že sme z rovnakého tímu sme predviedli niekoľko tvrdých, no férových súbojov. Pri súbojoch som trochu myslel aj na vedúceho RBR, určite by nechcel aby sme sa sami obrali o tak dobré umiestnenie. V úplnom závere som mal v pláne zaútočiť na 2. pozíciu, na ktorej jazdil kolega Vítek, no musel som extrémne šetriť palivo a tak už k ničomu nedošlo. Napokon pre mňa a RBR to bol priam nával bodov a krásny závod. Gratulujem víťazovi. Osobne som taký dobrý výsledok nečakal, no zostávam nohami na zemi, konkurencia nespí.

Lukáš Droppan / Vedoucí týmu
V prvých pretekoch sezóny ma ako vedúceho tímu obaja naši jazdci veľmi milo prekvapili a len sa mi potvrdilo, že sme zložili ten správny tím. Aj napriek dobre vyzerajúcemu tempu, či už v kvalifikácií alebo v pretekoch som ani vo sne nedúfal vo víťazné double. Som rád, že si či už Roman alebo Lukáš vzali niektoré naše interné tímové rady k srdcu a verím, že im aj tieto rady o niečo uľahčili situáciu v samotných pretekoch. Svojich jazdcov som sa snažil priebežne informovať o dianí na trati, či popohnať, prípadne upokojiť keď to bolo nutné. Hneď v prvých pretekoch sezóny nám náš B tím pripravil vynikajúcu východiskovú pozíciu do pohára konštruktérov. V pretekoch skupiny A sa budeme spoločne s Marekom Slezarom snažiť túto pozíciu potvrdiť.
Trest do najbližších pretekov v Monze pre Lukáša Vítka (+1 miesto na štarte) akceptujeme a nebudeme sa odvolávať.
 
22.08.2016, 20:25 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
vedúci tímu Wiliams:
čo dodať? náš jazdec vyhral preteky, do ktorých bol regulérne nominovaný, prihlásil sa do závodu a bol zelený (v novinke). Na fóre aj na webe bol zaradený regulérne do týmu williams B, no nakoniec mu víťazstvo zobrali.. samozrejme je mi jasné, že to nie je práca len Slezara ale aj redbullu, týmto im vopred blahoželám k PK, zrejme ich B jazdcov nepreradia do A, aj napriek tomu, že mali double..
nášho Michala to samozrejme zamrzelo, že všetko sa udialo až po preteku, že ho vedúci ligy všemohúci Slezar zaradil do preteku a potom mu výhru neuznal, asi mal ísť, ako písal Michal Brezina, na pol plynu a bolo by všetko OK (nebolo, lebo droppan má lepšiu lobby ako ja, ja nemám žiadnu)..
našťastie to Michal berie športovo a tak budú z nás súperi
my ako tím teda serieme na celý PK a celé tieto šaškárny okolo toho a pôjdeme si zajazdiť preteky po preteku, tak ako minulú sezónu vo ferrari
tam sa už teším na súboje s Michalmi, Petrom a Aďom.. a možno sa pridá aj niekto iný..

 
22.08.2016, 20:26 - 1. Michal H GDPR - Pilot motokáry - 26 Příspěvky
Q: Tá sa mi podarila nad moje očakávanie dúfal som že budem v prvej trojke ale pole som teda nečakal.
R: Po zlom štarte som sa musel prepracovať na prvú priečku čo sa mi podarilo a začal som utekať súperom potom prišla chyba a prepadol som sa na druhé miesto. Behom niekoľkých kôl som sa opäť dostal na prvé miesto a udržal si ho až do cieľa. Bol som nadšený ako mi závod vyšiel na to že to bol môj druhý závod na rFactore. To čo nastalo po prečítaní dnešných výsledkov tak na to nemám ani slov. Snáď sa to dá všetko dokopy k spokojnosti všetkých zainteresovaných.
 
22.08.2016, 20:40 - Lukáš Droppan - Pilot GP2 - 74 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strisovsky napsáno:]
vedúci tímu Wiliams:
čo dodať? náš jazdec vyhral preteky, do ktorých bol regulérne nominovaný, prihlásil sa do závodu a bol zelený (v novinke). Na fóre aj na webe bol zaradený regulérne do týmu williams B, no nakoniec mu víťazstvo zobrali.. samozrejme je mi jasné, že to nie je práca len Slezara ale aj redbullu, týmto im vopred blahoželám k PK, zrejme ich B jazdcov nepreradia do A, aj napriek tomu, že mali double..
nášho Michala to samozrejme zamrzelo, že všetko sa udialo až po preteku, že ho vedúci ligy všemohúci Slezar zaradil do preteku a potom mu výhru neuznal, asi mal ísť, ako písal Michal Brezina, na pol plynu a bolo by všetko OK (nebolo, lebo droppan má lepšiu lobby ako ja, ja nemám žiadnu)..
našťastie to Michal berie športovo a tak budú z nás súperi
my ako tím teda serieme na celý PK a celé tieto šaškárny okolo toho a pôjdeme si zajazdiť preteky po preteku, tak ako minulú sezónu vo ferrari
tam sa už teším na súboje s Michalmi, Petrom a Aďom.. a možno sa pridá aj niekto iný..
[/toggle]
Na tento tvoj výstup je škoda aj reagovať. Mňa si tým neurazil, ani nikoho z môjho tímu.
Ako nejaký typ dôkazu (alebo teda ťažko povedať ako to tvoja zvrátená psychika vyhodnotí) ti prikladám komunikáciu s vedúcim ligy o tom, ako som sa dozvedel o našom dvojitom víťazstve. Ja skutočne nemám čo skrývať, svedomie mám čisté. Ak máš pocit, že takto vyzerá lobbing za víťaztvo, a že ma spasí nejakých pár bodov navyše...



 
22.08.2016, 22:29 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Lukáš Droppan napsáno:]
Jaroslav Strisovsky napsáno:

vedúci tímu Wiliams:
čo dodať? náš jazdec vyhral preteky, do ktorých bol regulérne nominovaný, prihlásil sa do závodu a bol zelený (v novinke). Na fóre aj na webe bol zaradený regulérne do týmu williams B, no nakoniec mu víťazstvo zobrali.. samozrejme je mi jasné, že to nie je práca len Slezara ale aj redbullu, týmto im vopred blahoželám k PK, zrejme ich B jazdcov nepreradia do A, aj napriek tomu, že mali double..
nášho Michala to samozrejme zamrzelo, že všetko sa udialo až po preteku, že ho vedúci ligy všemohúci Slezar zaradil do preteku a potom mu výhru neuznal, asi mal ísť, ako písal Michal Brezina, na pol plynu a bolo by všetko OK (nebolo, lebo droppan má lepšiu lobby ako ja, ja nemám žiadnu)..
našťastie to Michal berie športovo a tak budú z nás súperi
my ako tím teda serieme na celý PK a celé tieto šaškárny okolo toho a pôjdeme si zajazdiť preteky po preteku, tak ako minulú sezónu vo ferrari
tam sa už teším na súboje s Michalmi, Petrom a Aďom.. a možno sa pridá aj niekto iný..

Na tento tvoj výstup je škoda aj reagovať. Mňa si tým neurazil, ani nikoho z môjho tímu.
Ako nejaký typ dôkazu (alebo teda ťažko povedať ako to tvoja zvrátená psychika vyhodnotí) ti prikladám komunikáciu s vedúcim ligy o tom, ako som sa dozvedel o našom dvojitom víťazstve. Ja skutočne nemám čo skrývať, svedomie mám čisté. Ak máš pocit, že takto vyzerá lobbing za víťaztvo, a že ma spasí nejakých pár bodov navyše...


[/toggle]

zaujímavé, že tvoji béčkari sa v tlačovke vyjadrili, že nechápali, prečo nastúpil Michal.. ale prečo tomu nemali chápať? v prihlasovaní na pretek sa prihlásil a vedenie ligy jeho prihlášku schválilo, na fore aj na webe bol zaradený do williamsu B, nikto nás neupozornil, že by Michal nemal nastúpiť.. Slezar písal, že Michal má nastúpiť na test race a ak prejde všetko OK, dostane licenciu...
ale tvoj jazdec sa v tlačovke k tomu vyjaril, že nechápe, prečo Michal šiel.. zaujímavé.. neverím, že v tom nemáš prsty, ale je to jedno, pretože liga je aj tak postavená tak, že čo povie Slezar, to je sväté.. žiadna diskusia nepovolená, diktatúra ako vyšitá
 
22.08.2016, 23:14 - Radan Hodek - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Vidím, že se zde rozhořela diskuse dosti plamená. Chápu emoce na obou stranách, ale přesto bych rád zmínil určité věci, které by měly připomenout, o čem vlastně tato liga je.
Tato liga je jakoby rozdělená na 3 oblasti. Pohár skupiny A, pohár týmů a pohár skupiny B. Důležitost jednotlivých skupin odpovídá pořadí, ve kterém jsem je uvedl. Je to jako závodní víkend s doprovodnými sériemi jiných závodů. V našem případě 1 doprovodné série..

Absolutní prioritou ligy je šampionát skupiny A.

Z tohoto pohledu je přeřazení jezdců dle výkonnosti do této skupiny preferovaným rozhodnutím. Chápu ovšem, že je mrzuté, když v týmu A není místo pro špičkového jezdce, který se tak skvěle prezentoval v tom samém týmu v pro něj zkušebním závodě skupiny B. Ale nic nebrání tomu, aby šéf týmu vyměnil svou dvojku v A týmu za nového jezdce, o kterého nechce přijít. Ale je to jak v reálu, také žádný tým nemůže nasadit 3 jezdce. Pak se musí rozhodnout pro nejlepší dvojici a jezdce třetího v pořadí, po vzájemné dohodě, může pustit na hostování s tím, že za půl roku se uvidí, nebo se ho musí vzdát i bohužel ve prospěch konkurence.
Jezdec, který má superlicenci, by z logiky priorit neměl do naplnění všech míst ve skupině A působit nikde jinde, než ve skupině A, až do chvíle, kdy v Ačku už nebude žádné volné místo. Pak by poslední jezdec ve skupině A měl uvolnit místo a spadnout do Béčka a byla by mu zároveň i změněna licence. Kdo by byl oním jezdcem, by rozhodly nepřímo šéfové týmů svou volbou svých jezdců. Škatule, škatule hýbejte se.

Takže Česká liga je ligou skupiny A. Jakousi dvojkou ve sledovanosti je pořadí týmů, které pomáhá zatraktivnit celou soutěž o další rozměr. Jakousi společnou soutěž všech dohromady. To je nápad velice atraktivní, ale nemá přednost před šampionátem skupiny A jednotlivců. Je pomyslnou dvojkou. A až poslední, třetí, je soutěž skupiny B. Ta má vedlejší charakter a slouží jako síto pro kvalifikaci do skupiny A, nebo jako působiště jezdců od 23. místa skupiny A.
I v reálu musejí šéfové týmů zvolit jen dvojici jezdců, i když třeba za Mercedes, nebo Ferrari by ráda jezdila celá smečka těch nejlepších jezdců. Ale nedovedu si představit, že by třeba Raikkonen šel do týmu GP2, jen aby mohl zůstat u stejné značky, než aby raději nepřestoupil do jiní stáje F1. Zde je to určitě trochu psychicky komplikovanější o tu soutěž sčítání bodů do soutěže týmů. Ale jak jsem už zmínil, tato soutěž je až ta druhá a její priority musejí ustoupit hlavní soutěži.

 
22.08.2016, 23:44 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
Radan nič v zlom, ale chcem, aby sa vyjadrilo vedenie ligy.. a nie že ako by to malo byť a ružové scenáre, ako sa budú biť o Michala šéfovia v A skupine, ale vyjadriť sa, ako ďalej, ako ďalej so situáciou.. čo ak v monze zajazdí Michal v A skupine pretek napr. o minutu horší, ako obaja piloti redbulle v B skupine, vymenia ich potom?
 
23.08.2016, 10:16 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strisovsky napsáno:]
Radan nič v zlom, ale chcem, aby sa vyjadrilo vedenie ligy.. a nie že ako by to malo byť a ružové scenáre, ako sa budú biť o Michala šéfovia v A skupine, ale vyjadriť sa, ako ďalej, ako ďalej so situáciou.. čo ak v monze zajazdí Michal v A skupine pretek napr. o minutu horší, ako obaja piloti redbulle v B skupine, vymenia ich potom?
[/toggle]
Vyjádřím se naprosto přesně : Pojedeme nadále přesně dle předem vydaných pravidel o účasti a bodování jezdců ve skupinách. Bohu žel nemáme ideálních 22 jezdců stejné výkonnosti aby jezdili Ačko a ostatní Bčko. Nově příchozí, u kterých nebude výkonnost známa, dostanou opět povolení jet ve skupině závod, nadále bez licence, dokud nebude patrné kam patří. Poté obsadí volné místo ve skupině nebo budou muset vyčkat jako náhradníci a jet závod jako náhradníci aby se utkali o některou sedačku slabších jezdců. Vedoucí skupin můžou po dohodě své jezdce měnit za účelem získání lepších pilotů, ale také se bude stávat, že pokud s některý jezdec bude pohybovat na samém konci skupiny, bude odsunut do skupiny B a jeho místo dostane lepší náhradník. Tato výměna může být provedena i ze strany vedení ligy, aby se zajistila co nejvyšší výkonnost skupiny A.
 
23.08.2016, 11:39 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Slezar Martin napsáno:]
Jaroslav Strisovsky napsáno:

Radan nič v zlom, ale chcem, aby sa vyjadrilo vedenie ligy.. a nie že ako by to malo byť a ružové scenáre, ako sa budú biť o Michala šéfovia v A skupine, ale vyjadriť sa, ako ďalej, ako ďalej so situáciou.. čo ak v monze zajazdí Michal v A skupine pretek napr. o minutu horší, ako obaja piloti redbulle v B skupine, vymenia ich potom?

Vyjádřím se naprosto přesně : Pojedeme nadále přesně dle předem vydaných pravidel o účasti a bodování jezdců ve skupinách. Bohu žel nemáme ideálních 22 jezdců stejné výkonnosti aby jezdili Ačko a ostatní Bčko. Nově příchozí, u kterých nebude výkonnost známa, dostanou opět povolení jet ve skupině závod, nadále bez licence, dokud nebude patrné kam patří. Poté obsadí volné místo ve skupině nebo budou muset vyčkat jako náhradníci a jet závod jako náhradníci aby se utkali o některou sedačku slabších jezdců. Vedoucí skupin můžou po dohodě své jezdce měnit za účelem získání lepších pilotů, ale také se bude stávat, že pokud s některý jezdec bude pohybovat na samém konci skupiny, bude odsunut do skupiny B a jeho místo dostane lepší náhradník. Tato výměna může být provedena i ze strany vedení ligy, aby se zajistila co nejvyšší výkonnost skupiny A.
[/toggle]

vôbec si sa nevyjádril presne.. píšeš 6 riadkov blábolov, ako sorry. Ja som sa pýtal, čo bude s Michalom. Pôjde teraz preteky v nedeľu v A? ja ho do williamsu zobrať nemôžem, sme tam ja a Aďo.. dostane licenciu A alebo superlicenciu? a čo bude s jazdcami redbullu v B, ak pôjdu naďalej takto rýchlo, ako v nedeľu. stratia licenciu B? ani na jednu otázku si mi neodpovedal...čo ak dostane v priebehu sezóny nakoniec B licenciu? zaráta sa mu víťazstvo naspäť?
 
23.08.2016, 12:18 - Martin Frajka - Pilot F1 - 94 Příspěvky
Aj ja mám otázku na Martina Slezara nemali sa moje body deliť medzi tím Sauber B a Renault B do pohára konštruktérov? Ja mám licenciu A, prihlásil som sa ako náhradník do závodu B s tým, že budem jazdiť za Renault aby sme nestratili body lebo sme nevedeli či Michal pôjde. Keď sa rozhodol ísť nechali sme to tak a ja som ostal ako náhradník s tým, že budeme mať nárok aspoň na polovičné body ak nastúpim za iný tím. Asi sme niečo zle pochopili to či si ma niekto vybral alebo mi bol pridelený tím nie je jedno? Alebo som bol zbavený licencia A a dostal som za spackaný pretek licenciu B? Alebo je tá tabulka neupravená?
 
23.08.2016, 13:44 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Martin Frajka napsáno:]
Aj ja mám otázku na Martina Slezara nemali sa moje body deliť medzi tím Sauber B a Renault B do pohára konštruktérov? Ja mám licenciu A, prihlásil som sa ako náhradník do závodu B s tým, že budem jazdiť za Renault aby sme nestratili body lebo sme nevedeli či Michal pôjde. Keď sa rozhodol ísť nechali sme to tak a ja som ostal ako náhradník s tým, že budeme mať nárok aspoň na polovičné body ak nastúpim za iný tím. Asi sme niečo zle pochopili to či si ma niekto vybral alebo mi bol pridelený tím nie je jedno? Alebo som bol zbavený licencia A a dostal som za spackaný pretek licenciu B? Alebo je tá tabulka neupravená?
[/toggle]
Martine ten začátek je přesně tak, pochopil jsi to správně a naprosto přesně. Problém je ten že rF takový systém Poháru konstruktérů nezná. Proto, už jsem to psal, dokud se to nevyřeší, budu muset tabulku PK dělat ručně a dát ji do fora samostatně. Vím že by jste chtěli mít vše v pořádku ihned po závodě, ale trochu se nestíhá a je s tím dost práce, tak mějte prosím strpení.
 
23.08.2016, 13:55 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strisovsky napsáno:]
Slezar Martin napsáno:

Jaroslav Strisovsky napsáno:

Radan nič v zlom, ale chcem, aby sa vyjadrilo vedenie ligy.. a nie že ako by to malo byť a ružové scenáre, ako sa budú biť o Michala šéfovia v A skupine, ale vyjadriť sa, ako ďalej, ako ďalej so situáciou.. čo ak v monze zajazdí Michal v A skupine pretek napr. o minutu horší, ako obaja piloti redbulle v B skupine, vymenia ich potom?

Vyjádřím se naprosto přesně : Pojedeme nadále přesně dle předem vydaných pravidel o účasti a bodování jezdců ve skupinách. Bohu žel nemáme ideálních 22 jezdců stejné výkonnosti aby jezdili Ačko a ostatní Bčko. Nově příchozí, u kterých nebude výkonnost známa, dostanou opět povolení jet ve skupině závod, nadále bez licence, dokud nebude patrné kam patří. Poté obsadí volné místo ve skupině nebo budou muset vyčkat jako náhradníci a jet závod jako náhradníci aby se utkali o některou sedačku slabších jezdců. Vedoucí skupin můžou po dohodě své jezdce měnit za účelem získání lepších pilotů, ale také se bude stávat, že pokud s některý jezdec bude pohybovat na samém konci skupiny, bude odsunut do skupiny B a jeho místo dostane lepší náhradník. Tato výměna může být provedena i ze strany vedení ligy, aby se zajistila co nejvyšší výkonnost skupiny A.

Na tvé otázky jsem zodpověděl. Pokud to nedokážeš pochopit, je mě líto, nejsem učitelka ve školce. Michal ví jak to je, vše jsem mu vysvětlil. To ostatní, licence a podobně se dozvíte z aktualizace tabulek jak licencí, tak postavení jezdců. Je od tebe dost drzé psát vulgární komentáře na věci které, jak všichni ví, je nutné aktualizovat a udělat změny po závodě, což obnáší několik hodin práce. Omlouvám se ti že jsem neměl čas ihned po závodě sednout a celou noc dělat aktualizace celého dění na lize jen proto aby jsi to tam ráno, až se vyspinkáš, měl vše černé na bílém. Promiň ale tvůj přístup mě dost vytáčí, na lize s ničím nepomůžeš, ale na blbé kecy jsi borec.

vôbec si sa nevyjádril presne.. píšeš 6 riadkov blábolov, ako sorry. Ja som sa pýtal, čo bude s Michalom. Pôjde teraz preteky v nedeľu v A? ja ho do williamsu zobrať nemôžem, sme tam ja a Aďo.. dostane licenciu A alebo superlicenciu? a čo bude s jazdcami redbullu v B, ak pôjdu naďalej takto rýchlo, ako v nedeľu. stratia licenciu B? ani na jednu otázku si mi neodpovedal...čo ak dostane v priebehu sezóny nakoniec B licenciu? zaráta sa mu víťazstvo naspäť?
[/toggle]
Na tvé otázky jsem zodpověděl. Pokud to nedokážeš pochopit, je mě líto, nejsem učitelka ve školce. Michal ví jak to je, vše jsem mu vysvětlil. To ostatní, licence a podobně se dozvíte z aktualizace tabulek jak licencí, tak postavení jezdců. Je od tebe dost drzé psát vulgární komentáře na věci které, jak všichni ví, je nutné aktualizovat a udělat změny po závodě, což obnáší několik hodin práce. Omlouvám se ti že jsem neměl čas ihned po závodě sednout a celou noc dělat aktualizace celého dění na lize jen proto aby jsi to tam ráno, až se vyspinkáš, měl vše černé na bílém. Promiň ale tvůj přístup mě dost vytáčí, na lize s ničím nepomůžeš, ale na blbé kecy jsi borec.
 
23.08.2016, 14:32 - 1. Michal H GDPR - Pilot motokáry - 26 Příspěvky
[toggle=Slezar Martin napsáno:]
Jaroslav Strisovsky napsáno:

Radan nič v zlom, ale chcem, aby sa vyjadrilo vedenie ligy.. a nie že ako by to malo byť a ružové scenáre, ako sa budú biť o Michala šéfovia v A skupine, ale vyjadriť sa, ako ďalej, ako ďalej so situáciou.. čo ak v monze zajazdí Michal v A skupine pretek napr. o minutu horší, ako obaja piloti redbulle v B skupine, vymenia ich potom?

Vyjádřím se naprosto přesně : Pojedeme nadále přesně dle předem vydaných pravidel o účasti a bodování jezdců ve skupinách. Bohu žel nemáme ideálních 22 jezdců stejné výkonnosti aby jezdili Ačko a ostatní Bčko. Nově příchozí, u kterých nebude výkonnost známa, dostanou opět povolení jet ve skupině závod, nadále bez licence, dokud nebude patrné kam patří. Poté obsadí volné místo ve skupině nebo budou muset vyčkat jako náhradníci a jet závod jako náhradníci aby se utkali o některou sedačku slabších jezdců. Vedoucí skupin můžou po dohodě své jezdce měnit za účelem získání lepších pilotů, ale také se bude stávat, že pokud s některý jezdec bude pohybovat na samém konci skupiny, bude odsunut do skupiny B a jeho místo dostane lepší náhradník. Tato výměna může být provedena i ze strany vedení ligy, aby se zajistila co nejvyšší výkonnost skupiny A.
[/toggle]
Čiže 22 najlepších čiže aj Peternai, Red Bull B?
 
23.08.2016, 15:07 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Michal Horvat napsáno:]
Slezar Martin napsáno:

Jaroslav Strisovsky napsáno:

Radan nič v zlom, ale chcem, aby sa vyjadrilo vedenie ligy.. a nie že ako by to malo byť a ružové scenáre, ako sa budú biť o Michala šéfovia v A skupine, ale vyjadriť sa, ako ďalej, ako ďalej so situáciou.. čo ak v monze zajazdí Michal v A skupine pretek napr. o minutu horší, ako obaja piloti redbulle v B skupine, vymenia ich potom?

Vyjádřím se naprosto přesně : Pojedeme nadále přesně dle předem vydaných pravidel o účasti a bodování jezdců ve skupinách. Bohu žel nemáme ideálních 22 jezdců stejné výkonnosti aby jezdili Ačko a ostatní Bčko. Nově příchozí, u kterých nebude výkonnost známa, dostanou opět povolení jet ve skupině závod, nadále bez licence, dokud nebude patrné kam patří. Poté obsadí volné místo ve skupině nebo budou muset vyčkat jako náhradníci a jet závod jako náhradníci aby se utkali o některou sedačku slabších jezdců. Vedoucí skupin můžou po dohodě své jezdce měnit za účelem získání lepších pilotů, ale také se bude stávat, že pokud s některý jezdec bude pohybovat na samém konci skupiny, bude odsunut do skupiny B a jeho místo dostane lepší náhradník. Tato výměna může být provedena i ze strany vedení ligy, aby se zajistila co nejvyšší výkonnost skupiny A.

Čiže 22 najlepších čiže aj Peternai, Red Bull B?
[/toggle]
Nevím jestli dobře chápu tvoji otázku, ale pokud budou jmenovaní lepší než nejhorší v Ačku, budou vyměněni. Může tomu dojít obousměrně, buď si nejlepší v B požádají o přestup do A a zabojuji o sedačky nejhorších v A nebo vedoucí týmu požádá o přeřazení svého horšího jezdce A2 a vyžádá si jezdce z B skupiny, nebo pokud to bude jednoznačné (ne jeden nepodařený závod), bude tato výměna navržena vedením. Je třeba mít stále na paměti, že skupina B je přípravkou na skupinu A. Tam by mělo být 22 nejlepších pilotů ligy.
 
23.08.2016, 18:16 - Radan Hodek - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Jardo, já jsem se nesnažil být něco jako mluvčí vedení, o nic takového jsem se nesnažil, ani na to nemám právo, ani mandát. Jen jsem využil právo vyjádřit názor ve vlákně, kde je možné své názory vyjadřovat, jak situaci vnímám a vidím. K tomu myslím ty vlákna (konkrétně zde jako vyjádření jezdců po závodě) jsou. Nic nebránilo vedení ligy, tedy Martinovi Slezarovi, aby ti nezávisle, na tom co píšu, odpověděl, což také udělal. Neber mé vyjádření jako reakci na tvou výzvu k vedení, ale jen jako nezávisle napsaný názor na věci řadového člověka z pole. smiling
 
23.08.2016, 22:08 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
Jestli taky můžu do toho vstoupit, tak bych především doporučil, aby se přeřazování z béčka řešilo, až bude jistě v áčku k dispozici jisté místo. Nejde přece někoho vyloučit svým způsobem, vzhledem k plnému stavu v áčku, z obou skupin jen proto, že byl o něco rychlejší než ostatní. Vždycky bude někdo nejrychlejší a to i v béčku. V nadsázce, to aby se bál i následující vítěz a raději trochu zpomalil nebo se raději spokojil s druhým místem.

V minulosti, tu byly v béčku závody, kde první vyhrál víc jak o minutu a všechny kola dojeli dva jezdci resp. tři jezdci. Někteří z nich i dokončili sezónu, třeba Štěpán Chvosta. A to takovou převahu ani Michal neměl. Nepopírám, že Michal je rychlý jezdec s šancí bodovat i v áčku ale řešil bych to, až bude plnohodnotně volné místo v áčku. Pokud vezmete pravomoce vedoucím týmů, a budou se mazat výsledky tímto způsobem, tak je společná soutěž týmů jen zbytečná parodie.

Možná by stálo za to, vzhledem k nastalé situaci, zrušit možnost, aby byli jezdci plnohodnotnými účastníky obou skupin a měli by se rozhodnout, kde vlastně chtějí prioritně jezdit. Účast v jiné skupině, v případě, že bude volné místo a bude mít o ně někdo zájem, by měla být umožněna na základě jasně stanovených kritérií, které by vycházeli z jejich dosavadních výsledků. Ale aby jezdec skupiny B ztratil licenci pro závody béčka aniž by se jakkoliv prosadil v závodech elitní skupiny a neměl tam ani jisté místo, mi přijde dost předčasné. Základní pravidlo by mělo být, že jezdec nemůže přijít o licenci pro závody sk. B, pokud nedostal alespoň jednu oficiální nabídku k přestupu do elitní skupiny od některého z vedoucích týmů. Až poté co by jí nepřijal tak by měl vedoucí soutěže právo ho této licence zbavit. Ale i zde by měli platit jisté výkonnostní podmínky, např. že jezdec zajel čas závodu, který by mu alespoň v jednom případě umožnilo získat body i v závodech skupiny A, pokud by podmínky v obou závodech byli srovnatelné a třeba jen v první polovině rozjeté soutěže. V opačném případě by měl mít právo jezdec přesun odmítnout a dokončit sezónu v jeho preferované úrovni.


Vymazávání výsledků jezdcům za to, že jeli příliš rychle vzhledem k určitým ambicím jiných jezdců, je prostě nemorální. A nechápu jak se pak někdo může radovat z vítězství pokud bylo dosaženo takovým zákulisním způsobem? Vždyť i v reálu, když někdo postoupí o třídu výše, tak mu nikdo zpětně nemaže výsledky, u nás to vidím poprvé. Tahle nová praxe, mi přijde jako hodně neuvážená a zbytečná.

Nechal bych prostě na vedoucích týmů ať si případně Michala vezmou, pokud dojdou k názoru, že je to ideální kandidát, místo někoho kdo nechodí nebo, kdo má v týmu někoho pomalejšího, který by přestup do béčka možná i uvítal, pokud ho třeba neuspokuje jezdit bez šance na body a chce si v béčku konkurenceschopněji zazávodit. Vše by mělo probíhat na základě vzájemné dohody, mezi vedoucími zainteresovaných týmů a samotným jezdcem s dohledem vedoucího soutěže ale určitě ne příkazem. Věřím, že Michalovi ambice sahají výše a jakmile bude možnost rád se přesune do elitní skupiny a dost možná bude první na řadě po kom vedoucí týmů v případě potřeby či určitých okolností, sáhnou a vše by fungovalo naprosto přirozeně.
 
24.08.2016, 10:32 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Slezar Martin napsáno:]
Jaroslav Strisovsky napsáno:

Slezar Martin napsáno:

Jaroslav Strisovsky napsáno:

Radan nič v zlom, ale chcem, aby sa vyjadrilo vedenie ligy.. a nie že ako by to malo byť a ružové scenáre, ako sa budú biť o Michala šéfovia v A skupine, ale vyjadriť sa, ako ďalej, ako ďalej so situáciou.. čo ak v monze zajazdí Michal v A skupine pretek napr. o minutu horší, ako obaja piloti redbulle v B skupine, vymenia ich potom?

Vyjádřím se naprosto přesně : Pojedeme nadále přesně dle předem vydaných pravidel o účasti a bodování jezdců ve skupinách. Bohu žel nemáme ideálních 22 jezdců stejné výkonnosti aby jezdili Ačko a ostatní Bčko. Nově příchozí, u kterých nebude výkonnost známa, dostanou opět povolení jet ve skupině závod, nadále bez licence, dokud nebude patrné kam patří. Poté obsadí volné místo ve skupině nebo budou muset vyčkat jako náhradníci a jet závod jako náhradníci aby se utkali o některou sedačku slabších jezdců. Vedoucí skupin můžou po dohodě své jezdce měnit za účelem získání lepších pilotů, ale také se bude stávat, že pokud s některý jezdec bude pohybovat na samém konci skupiny, bude odsunut do skupiny B a jeho místo dostane lepší náhradník. Tato výměna může být provedena i ze strany vedení ligy, aby se zajistila co nejvyšší výkonnost skupiny A.

Na tvé otázky jsem zodpověděl. Pokud to nedokážeš pochopit, je mě líto, nejsem učitelka ve školce. Michal ví jak to je, vše jsem mu vysvětlil. To ostatní, licence a podobně se dozvíte z aktualizace tabulek jak licencí, tak postavení jezdců. Je od tebe dost drzé psát vulgární komentáře na věci které, jak všichni ví, je nutné aktualizovat a udělat změny po závodě, což obnáší několik hodin práce. Omlouvám se ti že jsem neměl čas ihned po závodě sednout a celou noc dělat aktualizace celého dění na lize jen proto aby jsi to tam ráno, až se vyspinkáš, měl vše černé na bílém. Promiň ale tvůj přístup mě dost vytáčí, na lize s ničím nepomůžeš, ale na blbé kecy jsi borec.

vôbec si sa nevyjádril presne.. píšeš 6 riadkov blábolov, ako sorry. Ja som sa pýtal, čo bude s Michalom. Pôjde teraz preteky v nedeľu v A? ja ho do williamsu zobrať nemôžem, sme tam ja a Aďo.. dostane licenciu A alebo superlicenciu? a čo bude s jazdcami redbullu v B, ak pôjdu naďalej takto rýchlo, ako v nedeľu. stratia licenciu B? ani na jednu otázku si mi neodpovedal...čo ak dostane v priebehu sezóny nakoniec B licenciu? zaráta sa mu víťazstvo naspäť?

Na tvé otázky jsem zodpověděl. Pokud to nedokážeš pochopit, je mě líto, nejsem učitelka ve školce. Michal ví jak to je, vše jsem mu vysvětlil. To ostatní, licence a podobně se dozvíte z aktualizace tabulek jak licencí, tak postavení jezdců. Je od tebe dost drzé psát vulgární komentáře na věci které, jak všichni ví, je nutné aktualizovat a udělat změny po závodě, což obnáší několik hodin práce. Omlouvám se ti že jsem neměl čas ihned po závodě sednout a celou noc dělat aktualizace celého dění na lize jen proto aby jsi to tam ráno, až se vyspinkáš, měl vše černé na bílém. Promiň ale tvůj přístup mě dost vytáčí, na lize s ničím nepomůžeš, ale na blbé kecy jsi borec.
[/toggle]

mňa vytáča tvoj prístup, nevieš odpovedať priamo na otázky..
nie je ani pravda, že v lige s ničím nepomôžem, veľakrát som sa pýtal, ako môžem pomôcť s testovaním, ale nikto o pomoc nestál. Videá, grafiku a podobné veci ja robiť neviem. Často prispievam do diskusií a dávam návrhy. A v neposlednom rade aktívne jazdím už tretiu sezónu..
tak nepíš tu pls blbé kecy ty, nehovorím o nejakých zásluhách, to ani náhodou, ale neviem ako ťa môže vytáčať môj aktívny prístup a ako môžeš napísať, že v lige s ničím nepomôžem? nie je to pravda
 
24.08.2016, 21:03 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
kde zmizol Lukášov príspevok?
 
24.08.2016, 21:47 - Lukáš Droppan - Pilot GP2 - 74 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strisovsky napsáno:]
kde zmizol Lukášov príspevok?
[/toggle]
Dal som si ho dole ja sám. Našiel som si tam chybu, chcel som si to opraviť (keďže som perfekcionista amused ) a dal som zmazať.
Dúfam, že každý kto stihol, si ho prečítal. Doslova by som ho už znovu nenapísal.
 
24.08.2016, 22:17 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Lukáš Droppan napsáno:]
Jaroslav Strisovsky napsáno:

kde zmizol Lukášov príspevok?

Dal som si ho dole ja sám. Našiel som si tam chybu, chcel som si to opraviť (keďže som perfekcionista amused ) a dal som zmazať.
Dúfam, že každý kto stihol, si ho prečítal. Doslova by som ho už znovu nenapísal.
[/toggle]

to určite wink
 
24.08.2016, 23:32 - Lukáš Droppan - Pilot GP2 - 74 Příspěvky
Už tak sa táto téma vymyká podstate, takže by sa pomaly dala premazať, nechcem ale aby sa zmazali tieto príspevky a len tak sám od seba tu nič nezmažem. Zmazal som príspevok tebe, alebo niekomu inému? Ak by som skutočne chcel aby sa tu niečo ututlalo a bol tu poriadok, zostane tu možno 4 - 5 originálnych príspevkov, ktoré majú v tejto téme čo robiť.

Ako "admin" som vedený len kvôli tomu, že sme pred sezónou prerábali fórum a potreboval som mať prístup k rubrikám a aby som mohol fórum prečistiť (presunutím starých tém do archívu). Už o to nestojím, takže mi kludne môžu zobrať práva, neviem však či sa tu nájde niekto, kto by aktualizoval tabuľky (resp, upravoval ich pre potreby webu), zjednocoval názvy tém kvôli prehľadu atď.


 
25.08.2016, 09:47 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Lukáš Droppan napsáno:]
Už tak sa táto téma vymyká podstate, takže by sa pomaly dala premazať, nechcem ale aby sa zmazali tieto príspevky a len tak sám od seba tu nič nezmažem. Zmazal som príspevok tebe, alebo niekomu inému? Ak by som skutočne chcel aby sa tu niečo ututlalo a bol tu poriadok, zostane tu možno 4 - 5 originálnych príspevkov, ktoré majú v tejto téme čo robiť.

Ako "admin" som vedený len kvôli tomu, že sme pred sezónou prerábali fórum a potreboval som mať prístup k rubrikám a aby som mohol fórum prečistiť (presunutím starých tém do archívu). Už o to nestojím, takže mi kludne môžu zobrať práva, neviem však či sa tu nájde niekto, kto by aktualizoval tabuľky (resp, upravoval ich pre potreby webu), zjednocoval názvy tém kvôli prehľadu atď.

[/toggle]

v poriadku, ale názor najrýchlejšieho jazdca v lige má podľa mňa slušnú váhu, navyše, keď si aj priamy konkurent v PK a aj v danom preteku bol tvoj tím priamym konkurentom Michalovi.. takže je škoda, že si tam spravil tú "chybu" a potom ho vymazal smiling

celkovo škoda, že sa k tomu nevyjadrilo viac ľudí, myslím, že preto, lebo nevidia v tom zmysel, vedúci ligy berie moje, a koniec koncov aj príspevky Michala Brezinu asi za irelavatné a preto si myslím, že po tvojom príspevku sa mohol konečne zamyslieť nad tým hlúpym rozhodnutím, ktoré po B preteku učinil...
 
25.08.2016, 10:54 - PR GDPR - Technický vedoucí - 295 Příspěvky
Hoci som tu nováčik a nie je ma do toho nič tak by som rád vyjadril svoj názor. Podľa mňa malo byť o pridelení licencie Michalovi rozhodnuté už po Test Race kde sa zúčasnil a v Q skončil na 7. mieste a v pretekoch hoci nedošiel ale pokiaľ išiel tak bol na 5. mieste (Liveracers). Čiže už vtedy bolo jasné, že sa vie presadiť aj proti A jazdcom a aj napriek tomu mu bolo povolené štartovať v B pretekoch. A keď už bol pripustený na štart v B tak by som ani jemu, ani Williamsu nemazal body. Súhlasím s tým, že najlepší jazdci by mali byť v A skupine a on sa medzi nich radí, no viem sa vžiť do jeho situácie a je fakt nepríjemné keď vás pustia na štart, vy si vybojujete víťazstvo a potom o neho prídete len preto, že ste boli príliš rýchly. A kedže je na tejtolige nový tak by som mu nedal hneď superlicenciu ale napr. A a až po sezóne super. Viem že som ten, ktorého by do toho nemalo byť nič, len vyjadrujem podporu Michalovi.
 
26.08.2016, 15:57 - Lukáš Droppan - Pilot GP2 - 74 Příspěvky
Čisto technické vyjadrenie k situácií:

Akonáhle budú zverejnené pravidlá v plnom znení obsahujúce kompletnú problematiku vrátane prestupov atď, bude táto téma premazaná, aby v nej každý aj dodatočne našiel to čo od tejto témy očakával a to vyjadrenia po závode. Témy, ktoré riešia postavenie Martina Slezara a jeho pozíciu v lige budú taktiež dodatočne uzamknuté a presunuté do archívu hneď potom, ako bude situácia kompletne vyriešená.