Archiv (Vyjádření jezdců před a po závodě ) • Abu Dhabi |
06.11.2012, 22:38 - - Pilot F1 - 92 Příspěvky
Dlouho jsem žádnou tiskovku nesesmolil a MIchal nedávno apeloval abysme sem více psali tak se pokusim poslední závodní víkend nějak zesumírovat. V neděli jsem si po dlouhé době našel dostatek času před závodem abych se rozjezdil a dostal se do závodního tempa. Nebyl jsem si však do poslední chvíle jist který setup, ze dvou variant, použít. Zvolil jsem však nakonec tu špatnou, což zapříčinilo potíže v závodě, ke kterým se dostanu později. Jak jsem později v závodě zjistil, nešťastná byla i volba nejmekčí směsi pneumatik, která nakonec nevydržela tak jsem potřeboval. Kvalifikace se mi povedla více než jsem předpokládal, jelikož jsem očekával páté nebo šesté místo, tak bylo místo čtvrté milým překvapením. Přesto mi do svého maxima jěště dost zbývalo, ale i tak by to nejspíš pozici neovlivnilo. Start závodu už tak šťastný nebyl. Jelikož došlo před závodem k posunu času do nočních hodin, změnila se i teplota na trati a nepodařilo se mi zahřát pneumatiky tak jak jsem chtěl. To vyústilo v přetočení v předposlední zatáčce v zahřívacím kole a následoval nešťastný konflikt s Jirkou S. a Martinem S. za který se mu omlouvám, ale už jsem s tim sám nemohl nic dělat. Po startu závodu jsem pozici udržel a to až za dlouhou rovinku, po které následoval propad na předposlední místo po přetočení a ztráty křídla ve výjezdu na další rovinku z důvodu nezahřátých zadních pneu. Následovala tedy zastávka v boxech, která problěhla poměrně rychle a tak jsem mohl začít stahovat soupeře přede mnou. Dotáhnul jsem se až na 7mé místo a v 16tém kole následoval pit stop na hodně zníčených pneu. Dalších pár kol jsem víceméně udržoval pozici ale pak auto začalo zlobit a následovalo pár přetočení na vjezdech do zatáček, které byly nejspíš způsobeny nezahřátými pneumatikami. Zvažoval jsem proto 6 kol před cílem nouzovou zastávku pro nejměkčí pneumatiky. Nakonec jsem se však rozhodlo, že na nich vydržím až do cíle, což nejspíš byla chyba, protože to bylo snad největší trápení od mých počátků na téhle lize. Mou 6tou pozici převzal skvěle jedoucí Lukáš Vlček a mě nezbývalo než doufat, že pneu do cíle vydrží a Martin Koudelka mě už nedožene, což se naštěstí nestalo, ale dvě kola navíc a měl by mě. Vzhledem ke kontaktu se svodidly a propadu na předposlední pozici, hodnotím 7mou pozici jako dobrou avšak celkově vůbec spokojený nejsem a doufám, žet to v dalších závodech napravím a najdu nějaké nastavení které mi bude opravdu vyhovovat. Tak naviděnou v Indii |
06.11.2012, 23:47 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Tonda Polak napsáno:] Dlouho jsem žádnou tiskovku nesesmolil a MIchal nedávno apeloval abysme sem více psali tak se pokusim poslední závodní víkend nějak zesumírovat. [/toggle]V neděli jsem si po dlouhé době našel dostatek času před závodem abych se rozjezdil a dostal se do závodního tempa. Nebyl jsem si však do poslední chvíle jist který setup, ze dvou variant, použít. Zvolil jsem však nakonec tu špatnou, což zapříčinilo potíže v závodě, ke kterým se dostanu později. Jak jsem později v závodě zjistil, nešťastná byla i volba nejmekčí směsi pneumatik, která nakonec nevydržela tak jsem potřeboval. Kvalifikace se mi povedla více než jsem předpokládal, jelikož jsem očekával páté nebo šesté místo, tak bylo místo čtvrté milým překvapením. Přesto mi do svého maxima jěště dost zbývalo, ale i tak by to nejspíš pozici neovlivnilo. Start závodu už tak šťastný nebyl. Jelikož došlo před závodem k posunu času do nočních hodin, změnila se i teplota na trati a nepodařilo se mi zahřát pneumatiky tak jak jsem chtěl. To vyústilo v přetočení v předposlední zatáčce v zahřívacím kole a následoval nešťastný konflikt s Jirkou S. a Martinem S. za který se mu omlouvám, ale už jsem s tim sám nemohl nic dělat. Po startu závodu jsem pozici udržel a to až za dlouhou rovinku, po které následoval propad na předposlední místo po přetočení a ztráty křídla ve výjezdu na další rovinku z důvodu nezahřátých zadních pneu. Následovala tedy zastávka v boxech, která problěhla poměrně rychle a tak jsem mohl začít stahovat soupeře přede mnou. Dotáhnul jsem se až na 7mé místo a v 16tém kole následoval pit stop na hodně zníčených pneu. Dalších pár kol jsem víceméně udržoval pozici ale pak auto začalo zlobit a následovalo pár přetočení na vjezdech do zatáček, které byly nejspíš způsobeny nezahřátými pneumatikami. Zvažoval jsem proto 6 kol před cílem nouzovou zastávku pro nejměkčí pneumatiky. Nakonec jsem se však rozhodlo, že na nich vydržím až do cíle, což nejspíš byla chyba, protože to bylo snad největší trápení od mých počátků na téhle lize. Mou 6tou pozici převzal skvěle jedoucí Lukáš Vlček a mě nezbývalo než doufat, že pneu do cíle vydrží a Martin Koudelka mě už nedožene, což se naštěstí nestalo, ale dvě kola navíc a měl by mě. Vzhledem ke kontaktu se svodidly a propadu na předposlední pozici, hodnotím 7mou pozici jako dobrou avšak celkově vůbec spokojený nejsem a doufám, žet to v dalších závodech napravím a najdu nějaké nastavení které mi bude opravdu vyhovovat. Tak naviděnou v Indii Lukáš Vlček mě taky překvapil. Když jsem ho dojížděl o kolo, tak jel jako ďábel, a nemohl jsem ho dojet |
07.11.2012, 10:07 - - Pilot F1 - 92 Příspěvky
[toggle=Michal Brezina napsáno:] Tonda Polak napsáno: Dlouho jsem žádnou tiskovku nesesmolil a MIchal nedávno apeloval abysme sem více psali tak se pokusim poslední závodní víkend nějak zesumírovat. V neděli jsem si po dlouhé době našel dostatek času před závodem abych se rozjezdil a dostal se do závodního tempa. Nebyl jsem si však do poslední chvíle jist který setup, ze dvou variant, použít. Zvolil jsem však nakonec tu špatnou, což zapříčinilo potíže v závodě, ke kterým se dostanu později. Jak jsem později v závodě zjistil, nešťastná byla i volba nejmekčí směsi pneumatik, která nakonec nevydržela tak jsem potřeboval. Kvalifikace se mi povedla více než jsem předpokládal, jelikož jsem očekával páté nebo šesté místo, tak bylo místo čtvrté milým překvapením. Přesto mi do svého maxima jěště dost zbývalo, ale i tak by to nejspíš pozici neovlivnilo. Start závodu už tak šťastný nebyl. Jelikož došlo před závodem k posunu času do nočních hodin, změnila se i teplota na trati a nepodařilo se mi zahřát pneumatiky tak jak jsem chtěl. To vyústilo v přetočení v předposlední zatáčce v zahřívacím kole a následoval nešťastný konflikt s Jirkou S. a Martinem S. za který se mu omlouvám, ale už jsem s tim sám nemohl nic dělat. Po startu závodu jsem pozici udržel a to až za dlouhou rovinku, po které následoval propad na předposlední místo po přetočení a ztráty křídla ve výjezdu na další rovinku z důvodu nezahřátých zadních pneu. Následovala tedy zastávka v boxech, která problěhla poměrně rychle a tak jsem mohl začít stahovat soupeře přede mnou. Dotáhnul jsem se až na 7mé místo a v 16tém kole následoval pit stop na hodně zníčených pneu. Dalších pár kol jsem víceméně udržoval pozici ale pak auto začalo zlobit a následovalo pár přetočení na vjezdech do zatáček, které byly nejspíš způsobeny nezahřátými pneumatikami. Zvažoval jsem proto 6 kol před cílem nouzovou zastávku pro nejměkčí pneumatiky. Nakonec jsem se však rozhodlo, že na nich vydržím až do cíle, což nejspíš byla chyba, protože to bylo snad největší trápení od mých počátků na téhle lize. Mou 6tou pozici převzal skvěle jedoucí Lukáš Vlček a mě nezbývalo než doufat, že pneu do cíle vydrží a Martin Koudelka mě už nedožene, což se naštěstí nestalo, ale dvě kola navíc a měl by mě. Vzhledem ke kontaktu se svodidly a propadu na předposlední pozici, hodnotím 7mou pozici jako dobrou avšak celkově vůbec spokojený nejsem a doufám, žet to v dalších závodech napravím a najdu nějaké nastavení které mi bude opravdu vyhovovat. Tak naviděnou v Indii Lukáš Vlček mě taky překvapil. Když jsem ho dojížděl o kolo, tak jel jako ďábel, a nemohl jsem ho dojet On jel myslim na dvě zastávky jako Aleš a docela mu to jelo no. Aspoň máme dalšího kandidáta na sedačku v áčku EDIT: Špatně jsem to přečet, četl jsem tam Vítek, takže se omlouvám, ale Vítek jel dobře. |
07.11.2012, 12:28 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Tonda Polak napsáno:] Michal Brezina napsáno: Tonda Polak napsáno: Dlouho jsem žádnou tiskovku nesesmolil a MIchal nedávno apeloval abysme sem více psali tak se pokusim poslední závodní víkend nějak zesumírovat. V neděli jsem si po dlouhé době našel dostatek času před závodem abych se rozjezdil a dostal se do závodního tempa. Nebyl jsem si však do poslední chvíle jist který setup, ze dvou variant, použít. Zvolil jsem však nakonec tu špatnou, což zapříčinilo potíže v závodě, ke kterým se dostanu později. Jak jsem později v závodě zjistil, nešťastná byla i volba nejmekčí směsi pneumatik, která nakonec nevydržela tak jsem potřeboval. Kvalifikace se mi povedla více než jsem předpokládal, jelikož jsem očekával páté nebo šesté místo, tak bylo místo čtvrté milým překvapením. Přesto mi do svého maxima jěště dost zbývalo, ale i tak by to nejspíš pozici neovlivnilo. Start závodu už tak šťastný nebyl. Jelikož došlo před závodem k posunu času do nočních hodin, změnila se i teplota na trati a nepodařilo se mi zahřát pneumatiky tak jak jsem chtěl. To vyústilo v přetočení v předposlední zatáčce v zahřívacím kole a následoval nešťastný konflikt s Jirkou S. a Martinem S. za který se mu omlouvám, ale už jsem s tim sám nemohl nic dělat. Po startu závodu jsem pozici udržel a to až za dlouhou rovinku, po které následoval propad na předposlední místo po přetočení a ztráty křídla ve výjezdu na další rovinku z důvodu nezahřátých zadních pneu. Následovala tedy zastávka v boxech, která problěhla poměrně rychle a tak jsem mohl začít stahovat soupeře přede mnou. Dotáhnul jsem se až na 7mé místo a v 16tém kole následoval pit stop na hodně zníčených pneu. Dalších pár kol jsem víceméně udržoval pozici ale pak auto začalo zlobit a následovalo pár přetočení na vjezdech do zatáček, které byly nejspíš způsobeny nezahřátými pneumatikami. Zvažoval jsem proto 6 kol před cílem nouzovou zastávku pro nejměkčí pneumatiky. Nakonec jsem se však rozhodlo, že na nich vydržím až do cíle, což nejspíš byla chyba, protože to bylo snad největší trápení od mých počátků na téhle lize. Mou 6tou pozici převzal skvěle jedoucí Lukáš Vlček a mě nezbývalo než doufat, že pneu do cíle vydrží a Martin Koudelka mě už nedožene, což se naštěstí nestalo, ale dvě kola navíc a měl by mě. Vzhledem ke kontaktu se svodidly a propadu na předposlední pozici, hodnotím 7mou pozici jako dobrou avšak celkově vůbec spokojený nejsem a doufám, žet to v dalších závodech napravím a najdu nějaké nastavení které mi bude opravdu vyhovovat. Tak naviděnou v Indii Lukáš Vlček mě taky překvapil. Když jsem ho dojížděl o kolo, tak jel jako ďábel, a nemohl jsem ho dojet On jel myslim na dvě zastávky jako Aleš a docela mu to jelo no. Aspoň máme dalšího kandidáta na sedačku v áčku EDIT: Špatně jsem to přečet, četl jsem tam Vítek, takže se omlouvám, ale Vítek jel dobře. Lukášovi Vítkovi to jelo taky moc dobře, zvláště když si nevezme na závod 200 litrů |
07.11.2012, 14:48 - - Pilot motokáry - 22 Příspěvky
nevěděl sem že na ten závod mám mít 160 protože sem si to ani pořádně vevypočítal ale dík |
07.11.2012, 17:29 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Lukáš Vítek napsáno:] nevěděl sem že na ten závod mám mít 160 protože sem si to ani pořádně vevypočítal ale dík [/toggle]Já spíš myslel v béčku, kde jezdíš s 200 litry pod zadkem :-) Já vím sicher ist sicher :-) |
09.11.2012, 16:02 - - Pilot motokáry - 22 Příspěvky
genau |