Sezona 2016/2 • Změny a návrhy pro nadcházející sezónu |
23.06.2016, 13:10 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Prosím o Vaše návrhy a změny do nové sezóny. co se Vám líbí a co naopak ne, atd.... |
25.06.2016, 12:09 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Takže, mám nějaký ty technický návrhy. - prodloužit čas na volný trénink (na treninkových serverech už to je) - zjednodušit pojmenování vozů (teď je Red Bull A - 1.jezdec a změnit na Red Bull A1, A2, B1, B2) - změnit rozdíy životnosti mezi gumama, ne že střední vydržej o kolo až dvě dýl než měkký, aspoň o pět kol Ex Big Mac Boss |
25.06.2016, 13:51 - Lukáš Droppan - Pilot GP2 - 74 Příspěvky
Čo sa týka skinov tak môžem prezradiť, že všetky skiny budú prepracované nanovo a už na tom pomaličky pracujeme. Je sa na čo tešiť |
25.06.2016, 19:36 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Co zkusit nějaký úplně jiný mód? Myslím tím fyziku. Současná je strašně uklouzaná a nereálná. Na zimním srazu jsme to trochu probírali a byl to názor více lidí. Petr |
25.06.2016, 20:19 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
tiež som za trochu radikálnejšiu zmenu fyziky, aj keď úprimne poviem, že len kvôli tomu, aby sa trošku premiešali sily |
25.06.2016, 21:14 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
Taky jsem pro zmenu, asi bych byl pro zmenu zahrivani pneumatik, aby teplota vic litala. Zkousel jsem dost modu a treba wpc 15 ma pekny prave pneu, ale celkove je ten mod prisernej na fyziku, tu bych urcite nebral... ale chtelo by to, aby fyziku tvorili tak 4-5 lidi... aby nebyl nekdo obvineny z toho ze si to sije na telo... |
26.06.2016, 01:05 - Lukáš Droppan - Pilot GP2 - 74 Příspěvky
Určite súhlasím, minimálne by sa ukázala individuálna kvalita a to ako sa každý dokáže prispôsobiť. Čo sa týka návrhu z mojej strany, keď už pripravujeme trate, mohli by namiesto bannerov na trati ako napr. Zepter, Rolex a pod. byť naše vlastné bannery napríklad s názvom či logom ligy atď. Minimálne v prenosoch a zostrihoch by to pôsobilo myslím celkom dobre. Samozrejme nie všetky, ale aspoň pár Z vlastných skúseností viem, že takáto úprava nie je zložitá a a je to viac menej len zámena súborov. Samozrejme tým chcem tiež povedať, že ponúkam pomoc. |
26.06.2016, 09:01 - Pavel Vávra - Pilot F1 - 91 Příspěvky
Snažte se naplnit skupinu A na každý závod do 22 jezdců |
26.06.2016, 21:21 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Vávra Pavel napsáno:] Snažte se naplnit skupinu A na každý závod do 22 jezdců [/toggle]+1 |
26.06.2016, 22:07 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
[toggle=Vávra Pavel napsáno:] Snažte se naplnit skupinu A na každý závod do 22 jezdců [/toggle]Každý odchozí musí za sebe najít dva nové, jinak ho nepustíme! Petr |
27.06.2016, 11:20 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:] Vávra Pavel napsáno: Snažte se naplnit skupinu A na každý závod do 22 jezdců Každý odchozí musí za sebe najít dva nové, jinak ho nepustíme! Návrh Petra Koláře se přijímá !!! |
28.06.2016, 10:23 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
taktiež som za zmenu modu a ak bude treba, kľudne pomôžem s testovaním páčia sa mi aj Jáchymove návrhy čo sa týka A, B skupín, zameral by som sa na maximálne naplnenie A skupiny a ak bude menej jazdcov v B, mohli by sa jazdiť v štýle VC Monaka (možnosť zapretekať si aj pre jazdcov A skupiny, ale do tabuľky by sa počítali len výsledky B jazdcov).. ale hlavne mať plné pole 22 jazdcov v A skupine!!! taktiež aj trofeje len pre A (ak budú vôbec) s tým, aby boli jazdci motivovaní ísť do A skupiny.. čiže B skupina by bola čísto len pre pomalších, ktorí majú radi závody a ide im iba o zábavu a žiadny výsledok.. |
28.06.2016, 21:17 - Martin Frajka - Pilot F1 - 94 Příspěvky
Všetky zmeny čo ste písali sú fajn nový mod aj Jáchym mal dobré nápady, takže ak by sa urobili tieto zmeny ja budem len za. P.S. ak by bol nový mod prosím nejaký stručný manuál lebo v aktuálnom mode mám ešte aj teraz zmätok |
05.07.2016, 12:28 - Roman Slatina - Pilot GP2 - 61 Příspěvky
Ja by som navrhol pre B ligu...nakoľko je tak viac jazdcov, ktorý nevedia tak dobre jazdit ako v A lige....navrhujem viac pomocok, napr. pre brzdy a trakciu. nie uplne na full...ale viac ako je. Pre lepsie boje |
06.07.2016, 21:23 - Radan Hodek - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Pomocníky bych ve skupině B nerozšiřoval , má to být hlavně přípravka pro A, tak by to nemělo smysl, možná bych dokonce z tohoto pohledu vypustil pomocníka TC úplně. Pokud by to bylo možné, rád bych vypustil ten aeroset tří stupňů zadního křídla a otevřel bych možnost ladit zadní křídlo přímo ve hře tak, jak je to běžné, bez nutnosti vystupovat ze hry. Rovněž bych navrhl odemknout v setupech i další zavřené položky, jako jsou třeba zarážky. |
06.07.2016, 21:55 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Radan Hodek napsáno:] Pomocníky bych ve skupině B nerozšiřoval , má to být hlavně přípravka pro A, tak by to nemělo smysl, možná bych dokonce z tohoto pohledu vypustil pomocníka TC úplně. Pokud by to bylo možné, rád bych vypustil ten aeroset tří stupňů zadního křídla a otevřel bych možnost ladit zadní křídlo přímo ve hře tak, jak je to běžné, bez nutnosti vystupovat ze hry. [/toggle]Rovněž bych navrhl odemknout v setupech i další zavřené položky, jako jsou třeba zarážky. Souhlasim s Radanem ohledne pomocniku. Jejich rozsireni B jezdcum nepomuze. Pokud jde o 3 aerosety tak ty bych urcite nerusil... 1) dava to moznost odlisne strategie a rychlosti, treba ted v suzuce se da jet jak High tak mid a casy jsou +-0,3s takze slabsi jezdec kdyz si da mid tak muze hodne potrapit i sampiona jedouciho na high. Zase kdyz mas high tak v technicke casti ujedes... neco za neco. 2) odlisujeme se od ostatnich a funguje to paradne... Setup jsme na zadost prave B jezdcu co nejvic osekaly a uzakly... protoze si vsichni ztezovali ze nevi jak nastavovat a ze je toho hodne... takze nevim... |
06.07.2016, 23:47 - Lukáš Droppan - Pilot GP2 - 74 Příspěvky
Súhlasím s Peťom, nemá význam ešte viac zľahčovať jazdu keď primárnou úlohou skupiny B je príprava na skupinu A. Aerosety sú fajn, sám som z toho ťažil aj teraz v daždi v Rakúsku. |
07.07.2016, 10:29 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Rád bych se také vyjádřil k pomocníkům ve skupině B. Z vlastní zkušenosti můžu udělit jednu radu. Vzhledem k tomu, že mě moc setupy nejdou, měl jsem problém se udržet na trati za jakých koliv podmínek. Myslel jsem, že mě v tom můžou pomocníci pomoci. Vyzkoušel jsem si na setupu se kterým jsem byl schopen jet, vypnout TC a opět jsem se neudržel na trati. Z toho jsem usoudil, že bez pomocníků to nedávám. Pak jsem ale vypnul pomocníky dřív, než jsem začal dělat setup na novou trať (neúmyslně). Připravil jsem setup se kterým byl schopen jet a až pak jsem si všiml, že nemám TC. Po zapnutí jsem byl nejen pomalejší, ale hlavně ta jízda nebyla tak atraktivní jako bez TC. Z tohoto usuzuju, že použití pomocníků není o ulehčení řízení. Nehledě na to, že pak setup postavený na TC se těžko použije ve skupině A bez TC. Doporučuji proto, aby si to každý podobným způsobem vyzkoušel a budete spokojenější a jízda Vás bude opět bavit. Pomocníky bych tedy v žádném případě nedoporučoval, ale chápu že částečná TC je jakousi psychickou podporou skupiny B. Další rozšíření ale určitě není na místě. |
18.07.2016, 12:55 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
Chtěl bych se vyjádřit, k návrhům ohledně změny fyziky módu. Rozumím, že někomu mód nevyhovuje nebo ho už unavuje a jeho názor mu neberu, ale přesto bych se chtěl k těmto názorům jako autor současných úprav fyziky,vyjádřit. Před sezónou jsem po vzoru reálné F1 snížil aerodynamický přítlak a naopak trochu navýšil ten vycházející z gripu pneumatik. To má za následek, že zvláště v rychlých zatáčkách, pokud někdo zatáčí volantem více než gumy snesou, protože ho aero už tolik nepodrží, tak dojde postupně k většímu prokluzu až smyku. Samozřejmě se tomu dá eliminovat jak řízením tak i nastavením vozu. Nutno podotknout, že i v reálu je sem tam vidět, že to jezdci trochu přeženou a projedou zatáčku trochu rallye stylem, jako např. naposledy Sainz. Je to prostě o tom, najít nastavení a styl jízdy, který je na hraně co snesou pneumatiky, ale určitě se nevyplatí jezdit tímto rallye stylem, spíše se jedná o chybu nastavení i jezdce. Ještě bych chtěl uvést, že jsem se při nastavení fyziky řídil i odhady, co se týče kvalifikačních časů na kolo a to i s ohledem na podobné maximální rychlosti na rovinkách. Jen pro příklad v Silverstone jsem před sezónou zajel svůj hotlap 1:29,1 a Hamilton odjel kvaldu za 1:29,2. V Rakousku byla vstupenkou do elity hranice 1:06 a kvalifikaci byl nejrychlejší čas v reálu 1:06,2. V Kanadě by pak Lukášův čas stačil na šesté místo. V Monaku pak Petrův čas 1:13.671 se dá srovnat s vítězem reálu Ricciardem 1:13.622 i když během testování zajel rychlejší čas. Ano v Barceloně jsme byli v kvalifikaci o více jak tři sekundy rychlejší, ale to spíš mluví o tom, že máme úroveň aerodynamického přítlaku buď velký nebo ten model tratě či grip tratě zrovna nesedí. O časech na kolo v závodu se nemá cenu bavit, protože ty jsou v reálu běžně o sedm sekund pomalejší než v kvaldě, což se v rFactoru téměř nedá nastavit, snad jedině obrovským propadem výkonnosti gum po odjetí třeba dvou tří kol a hodně úsporným a nutným módem motoru, ale i tak bychom po přezutí zajeli mnohem rychleji v reálu. Opakem letošního nastavení je fyzika, kde je ve výrazné převaze aerodynamický přítlak, který má ale za následek, že vůz jede jako po kolejích až do momentu, kdy je úroveň přetáčivosti už tak velká. že se auto "utrhne" a pak už následují jen nezvladatelné hodiny. V současném módu se mi "podařily" takové hodiny v závodech či kvalifikaci dostat snad jen jednou a to ještě na mokru a v souboji, kde jsem byl na plynu prostě příliš agresivní. Ale tím neříkám, že jiní s tím neměli větší potíže, ale co tedy chcete, mód kde to bude všem sedět jako přibitý? Také jak se často dočítám si hodně jezdců stále přeje dynamičtější změny teplot při průjezdu zatáčkami, ideálně tak, že na rovinkách úplně vychladnou a v zatáčce na jejím výjezdu se už dost výrazně přehřejí, tak jak to vídáme na termo kameře při sledování reálných závodů. Osobně nevěřím, že na dané pneumatice dochází k takovým výkyvům teplot, kde se pneumatika v zátěži rozpálí na tak vysoké teploty aby sekundu za zatáčkou se opět schladila snad pod normál. Podle mého je to jen efektní kamera, protože v porovnání s barvou teploty např. motoru, by se i ty rozdíly v rámci desítky stupňů nemohly tak dynamicky měnit. A taky podle těch kamer to vypadá, že teplota dostane barvu téměř do oranžova, takřka okamžitě a proč by si pak určité týmy stěžovali, že měli problémy se zahřátím gum na studenější trati při takhle dynamických změnách? Ještě za povolené komunikace často padaly informace o konkrétních teplotách gum a nevím k čemu by byly takové informace, pokud by se pak měnily v jednotlivých zatáčkách o desítky stupňů? A pokud bych takové podobné nastavení zavedl, tak si ani nedokážu představit ty teploty na koncích esíčkových sekcí? Aby se pak takové teploty srazily, tak na koncích nejdelších rovinek, by musely padat teploty asi k bodě mrazu. Podle mého ty efektní infra kamery snímají pouze teplotu na povrchu gumy a to ještě odděleně od čidel teplot na ostatních komponentech vozu včetně jezdce. Podle barev by totiž musely mít gumy dle jejich zabarvení chvíli teplotu jezdcova těla a chvíli na to teplotu motoru, což jsou v reálu rozdíly kolem 700° Celkově tím chci upřímně říct, že já takové nějak funkční nastavení připravit neumím a dopředu a nadále upozorňuji, že při dynamických změnách teplot, tak jak si představujete, bude docházet k obrovskému přehřívání gum na určitých tratích a naopak jinde budou gumy neustále podchlazené. Jedině, že by existoval nějaký nastavitelný koeficient, který by se snažil efektivněji vracet teploty okolo normálu i po těchto výrazných dynamických změnách, ale nic takového jsem dosud neobjevil a to jsem snad už prohledal a otestoval kde co. A mému poznání odpovídá i vyjádření hosta ve studiu v pořadu na Sport1 Honzy Krále, který v Barceloně upozornil, že ten kdo je příliš agresivní v prvních dvou sektorech, tak přehřeje gumy a pak výrazně ztratí ve třetím sektoru. Pokud by se teploty tak dynamicky měnily, tak by se přece před třetím sektorem rychle schladily nebo jinak řečeno, tak jak jsem jel před x zatáčkami by na teplotu nemohlo mít žádný vliv. A pamatuji si, že když jsem jel agresivně především první sektor, tak pak jsem měl opravdu špatné časy v posledním sektoru, protože teploty gumy šly přes 130°. Když se mi ale podařilo udržet max. teploty pod 125° tak jsem sice malinko ztratil v prvním sektoru ale pak jsem na tom těžil na zbytku trati a ve finále se mi to vyplatilo. Osobně bych navrhnul udělat výrazné změny ve fyzice až pro sezónu 2017, kde má i v reálu dojít k výrazným změnám a výraznému navýšení jak aero, tak mechanického přítlaku. Pro podzimní sezónu bych se přimlouval jen k evoluci současné fyziky. Mluví se o snížení až v řádu několika sekund na kolo. Proto navrhuji např. zvýšit defaultní chlazení motoru, aby při nastavení jedna především v kvalifikacích, nedocházelo k pohledu na kouřící vozy a to i za cenu, že budeme chladit více než je nutné, např. za chladných mokrých podmínek. Bohužel jsem nenašel v nastavení motoru koeficient, který by např. snižoval výkon motoru při jeho přehřívání, proto se vždy především pro kvalifikaci vyplatí jezdit i s přehřátým motorem, což není zrovna reálné, když vidíme v kvalifikacích kouř za vozem a ty dvě rychlé kola to motor bohužel bez problému vydrží. Jde i o to, že i jiné části fyziky by se museli přizpůsobit našim pravidlům a nastavením jako je právě chlazení, aerosety, boosty a to vyžaduje hodně ladění, testování i chuti, což je opravdu spíš evoluční záležitost, kdy kolikrát až praxe ukáže, jestli je to vyváženě naladěné. V opačném případě může dojít k tomu, že se budou používat jen jedna sada gum, jeden aeroset, jedna strategie, jedno nastavení chlazení, jeden boost a každé jiné nastavení bude znamenat nevýhodu. Navíc se to dost často nedá rozpoznat jen během testování, protože až během sezóny dojde k efektnímu doladění nastavení vozu pro danou trať, které se může výrazně lišit od testování před nasazením módu. A než se to vše opět doladí, tak přijde někdo, že je na čase změna fyziky ... Proto prosím zvažte, zda opravdu požadujete nějaké výrazné změny i s možnými výše uvedenými důsledky. |
18.07.2016, 13:32 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Michal Brezina napsáno:] Chtěl bych se vyjádřit, k návrhům ohledně změny fyziky módu. [/toggle]Rozumím, že někomu mód nevyhovuje nebo ho už unavuje a jeho názor mu neberu, ale přesto bych se chtěl k těmto názorům jako autor současných úprav fyziky,vyjádřit. Před sezónou jsem po vzoru reálné F1 snížil aerodynamický přítlak a naopak trochu navýšil ten vycházející z gripu pneumatik. To má za následek, že zvláště v rychlých zatáčkách, pokud někdo zatáčí volantem více než gumy snesou, protože ho aero už tolik nepodrží, tak dojde postupně k většímu prokluzu až smyku. Samozřejmě se tomu dá eliminovat jak řízením tak i nastavením vozu. Nutno podotknout, že i v reálu je sem tam vidět, že to jezdci trochu přeženou a projedou zatáčku trochu rallye stylem, jako např. naposledy Sainz. Je to prostě o tom, najít nastavení a styl jízdy, který je na hraně co snesou pneumatiky, ale určitě se nevyplatí jezdit tímto rallye stylem, spíše se jedná o chybu nastavení i jezdce. Ještě bych chtěl uvést, že jsem se při nastavení fyziky řídil i odhady, co se týče kvalifikačních časů na kolo a to i s ohledem na podobné maximální rychlosti na rovinkách. Jen pro příklad v Silverstone jsem před sezónou zajel svůj hotlap 1:29,1 a Hamilton odjel kvaldu za 1:29,2. V Rakousku byla vstupenkou do elity hranice 1:06 a kvalifikaci byl nejrychlejší čas v reálu 1:06,2. V Kanadě by pak Lukášův čas stačil na šesté místo. V Monaku pak Petrův čas 1:13.671 se dá srovnat s vítězem reálu Ricciardem 1:13.622 i když během testování zajel rychlejší čas. Ano v Barceloně jsme byli v kvalifikaci o více jak tři sekundy rychlejší, ale to spíš mluví o tom, že máme úroveň aerodynamického přítlaku buď velký nebo ten model tratě či grip tratě zrovna nesedí. O časech na kolo v závodu se nemá cenu bavit, protože ty jsou v reálu běžně o sedm sekund pomalejší než v kvaldě, což se v rFactoru téměř nedá nastavit, snad jedině obrovským propadem výkonnosti gum po odjetí třeba dvou tří kol a hodně úsporným a nutným módem motoru, ale i tak bychom po přezutí zajeli mnohem rychleji v reálu. Opakem letošního nastavení je fyzika, kde je ve výrazné převaze aerodynamický přítlak, který má ale za následek, že vůz jede jako po kolejích až do momentu, kdy je úroveň přetáčivosti už tak velká. že se auto "utrhne" a pak už následují jen nezvladatelné hodiny. V současném módu se mi "podařily" takové hodiny v závodech či kvalifikaci dostat snad jen jednou a to ještě na mokru a v souboji, kde jsem byl na plynu prostě příliš agresivní. Ale tím neříkám, že jiní s tím neměli větší potíže, ale co tedy chcete, mód kde to bude všem sedět jako přibitý? Také jak se často dočítám si hodně jezdců stále přeje dynamičtější změny teplot při průjezdu zatáčkami, ideálně tak, že na rovinkách úplně vychladnou a v zatáčce na jejím výjezdu se už dost výrazně přehřejí, tak jak to vídáme na termo kameře při sledování reálných závodů. Osobně nevěřím, že na dané pneumatice dochází k takovým výkyvům teplot, kde se pneumatika v zátěži rozpálí na tak vysoké teploty aby sekundu za zatáčkou se opět schladila snad pod normál. Podle mého je to jen efektní kamera, protože v porovnání s barvou teploty např. motoru, by se i ty rozdíly v rámci desítky stupňů nemohly tak dynamicky měnit. A taky podle těch kamer to vypadá, že teplota dostane barvu téměř do oranžova, takřka okamžitě a proč by si pak určité týmy stěžovali, že měli problémy se zahřátím gum na studenější trati při takhle dynamických změnách? Ještě za povolené komunikace často padaly informace o konkrétních teplotách gum a nevím k čemu by byly takové informace, pokud by se pak měnily v jednotlivých zatáčkách o desítky stupňů? A pokud bych takové podobné nastavení zavedl, tak si ani nedokážu představit ty teploty na koncích esíčkových sekcí? Aby se pak takové teploty srazily, tak na koncích nejdelších rovinek, by musely padat teploty asi k bodě mrazu. Podle mého ty efektní infra kamery snímají pouze teplotu na povrchu gumy a to ještě odděleně od čidel teplot na ostatních komponentech vozu včetně jezdce. Podle barev by totiž musely mít gumy dle jejich zabarvení chvíli teplotu jezdcova těla a chvíli na to teplotu motoru, což jsou v reálu rozdíly kolem 700° Celkově tím chci upřímně říct, že já takové nějak funkční nastavení připravit neumím a dopředu a nadále upozorňuji, že při dynamických změnách teplot, tak jak si představujete, bude docházet k obrovskému přehřívání gum na určitých tratích a naopak jinde budou gumy neustále podchlazené. Jedině, že by existoval nějaký nastavitelný koeficient, který by se snažil efektivněji vracet teploty okolo normálu i po těchto výrazných dynamických změnách, ale nic takového jsem dosud neobjevil a to jsem snad už prohledal a otestoval kde co. A mému poznání odpovídá i vyjádření hosta ve studiu v pořadu na Sport1 Honzy Krále, který v Barceloně upozornil, že ten kdo je příliš agresivní v prvních dvou sektorech, tak přehřeje gumy a pak výrazně ztratí ve třetím sektoru. Pokud by se teploty tak dynamicky měnily, tak by se přece před třetím sektorem rychle schladily nebo jinak řečeno, tak jak jsem jel před x zatáčkami by na teplotu nemohlo mít žádný vliv. A pamatuji si, že když jsem jel agresivně především první sektor, tak pak jsem měl opravdu špatné časy v posledním sektoru, protože teploty gumy šly přes 130°. Když se mi ale podařilo udržet max. teploty pod 125° tak jsem sice malinko ztratil v prvním sektoru ale pak jsem na tom těžil na zbytku trati a ve finále se mi to vyplatilo. Osobně bych navrhnul udělat výrazné změny ve fyzice až pro sezónu 2017, kde má i v reálu dojít k výrazným změnám a výraznému navýšení jak aero, tak mechanického přítlaku. Pro podzimní sezónu bych se přimlouval jen k evoluci současné fyziky. Např. zvýšit defaultní chlazení motoru, aby při nastavení jedna především v kvalifikacích, nedocházelo k pohledu na kouřící vozy. Jde i o to, že i jiné části fyziky by se museli přizpůsobit našim pravidlům a nastavením jako je chlazení, aerosety, boosty a to vyžaduje hodně ladění, testování i chuti, což je opravdu spíš evoluční záležitost, kdy kolikrát až praxe ukáže, jestli je to vyváženě naladěné. V opačném případě může dojít k tomu, že se budou používat jen jedna sada gum, jeden aeroset, jedna strategie, jedno nastavení chlazení, jeden boost a každé jiné nastavení bude znamenat nevýhodu. Navíc se to dost často nedá rozpoznat jen během testování, protože až během sezóny dojde k doladění nastavení vozu, které se může výrazně lišit od testování před nasazením módu. A než se to vše opět doladí, tak přijde někdo, že je na čase změna fyziky ... Proto prosím zvažte, zda opravdu požadujete nějaké výrazné změny i s možnými výše uvedenými důsledky. Souhlasím s Michalem, myslím, že pokud by mělo dojít k razantním změnám, bylo by lepší použít jiný mód. Pokud by byla chuť, může se připravovat mód nový pro sezonu 2017/1, kde se dá během sezony 2016/2 nový mód testovat, jako samostatný TestRace 2017. Pokud by se měla nějaká změna udát, byl bych raději pro změnu v životnosti pneu, kde by byl patrný rozdíl mezi SOFT - MID - HARD např. 10 - 15 - 20 kol a patrnou odlišností v rychlosti a gripu na těchto směsích. |
18.07.2016, 14:08 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
neuvažuje sa aspoň pridať ešte jednu sadu pneu, super soft? teraz majú tí, čo jazdia radšej na tvrdých výhodu (medium, hard), my čo máme radi mäkké sady, tak máme len soft a k tomu nutnosť použiť jednu z tvrdších |
18.07.2016, 15:02 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strisovsky napsáno:] neuvažuje sa aspoň pridať ešte jednu sadu pneu, super soft? teraz majú tí, čo jazdia radšej na tvrdých výhodu (medium, hard), my čo máme radi mäkké sady, tak máme len soft a k tomu nutnosť použiť jednu z tvrdších [/toggle]Jardo, čtyři směsi jsme už používali ale je tu riziko, že v případě nasazení čtvrté sady se vrátí i velké problémy s tím související při přihlašování na server. Jednalo se o nějaké přetečení paměti. Více tady: http://symracing.net/rfeseries/forum/viewtopic.php?f=11&t=730 Proto jsme poté přešli jen na dvě suché a dvě mokré směsi. Určitými optimalizacemi módu i v nastavení zobrazování ostatních směsí, které rFactor nativně neumí, se nám podařilo, že fungují tři suché směsi, co vím tak bez problému. S nasazením další směsi ale existuje možnost, že se tento problém navrátí a lidi budou mít opět problém s přihlášením na server a ostatní již přihlášené to naopak může opět vyhazovat ze serveru. Je ale možné, že po optimalizacích nastavení RFE i snížení paměťové náročnosti celého módu, to zvládne i více směsí než tomu bylo v minulosti. Ale v tom případě by bylo nutné provést velké testování za přítomnosti maximálního počtu jezdců. Ale ani tak toto testování nebude zárukou, že to začne způsobovat problémy. |
18.07.2016, 19:25 - Lukáš Droppan - Pilot GP2 - 74 Příspěvky
Mne osobne je viac menej jedno aké zmeny nastanú. Dobrý pretekár sa prispôsobí... |
18.07.2016, 19:41 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Lukáš Droppan napsáno:] Mne osobne je viac menej jedno aké zmeny nastanú. Dobrý pretekár sa prispôsobí... [/toggle]len čo my, čo nie sme tak dobrí, však? |
18.07.2016, 19:48 - Lukáš Droppan - Pilot GP2 - 74 Příspěvky
Treba sa snažiť A nikdy sa neuspokojiť!!! |
19.07.2016, 00:03 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
už aj keby sa nemenila fyzika, tak OK, ale aspoň sa Michal pozri na tie pneumatiky, pretože v niekoľkých závodoch sa stalo, že rozdiely medzi zmesami neboli žiadne. (keby to bolo len u mňa, tak pochopím, ale problémy sme mali asi všetci). Ak by si potreboval pomôcť s testovaním, tak mi môžeš napísať, ale pravdou je, že by som asi šiel veľmi proti tebe , nakoľko máme úplne odlišný štýl jazdy, takže asi by to nebolo efektívne. |