Sezona 2016/2 • Návrh změny - bodování v závodě |
28.06.2016, 12:20 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Vím že se držíme bodování dle reálné F1 (25,18,.....1) ale při plném obsazení je výsledek rozdílný pouze u prvních deseti jezdců. Ti ostatní jsou na tpom stejně jak za 11.-té tak 22. místo. V případě jedoucích jezdců z B skupiny je jejich souboj rozdílný nula k nule. Z tohoto důvodu otevírám diskuzi ke změně bodování, a to 25,22,20,19,18....1 bod za 22 místo. Tím by bodoval každý zúčastnění jezdec a tím by byly jasné i rozdíly mezi jezdci nejen A ale i A+B i samotné B skupiny. Byl by to svým způsobem i klíč v případě sloučení skupin kde by se vyjeté body přenášely do B hodnocení. Také by se tím zdramatizovalo pořadí A skupiny , kde by nevznikaly větší rozdíly v součtu bodů. |
28.06.2016, 13:06 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Slezar Martin napsáno:] Vím že se držíme bodování dle reálné F1 (25,18,.....1) ale při plném obsazení je výsledek rozdílný pouze u prvních deseti jezdců. Ti ostatní jsou na tpom stejně jak za 11.-té tak 22. místo. V případě jedoucích jezdců z B skupiny je jejich souboj rozdílný nula k nule. Z tohoto důvodu otevírám diskuzi ke změně bodování, a to 25,22,20,19,18....1 bod za 22 místo. Tím by bodoval každý zúčastnění jezdec a tím by byly jasné i rozdíly mezi jezdci nejen A ale i A+B i samotné B skupiny. Byl by to svým způsobem i klíč v případě sloučení skupin kde by se vyjeté body přenášely do B hodnocení. Také by se tím zdramatizovalo pořadí A skupiny , kde by nevznikaly větší rozdíly v součtu bodů. [/toggle]V rámci zachování dobrých mravů, provádím autocenzuru a mažu si rovnou svůj příspěvek dříve než ho postnu. |
28.06.2016, 13:22 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Slezar Martin napsáno:] Vím že se držíme bodování dle reálné F1 (25,18,.....1) ale při plném obsazení je výsledek rozdílný pouze u prvních deseti jezdců. Ti ostatní jsou na tpom stejně jak za 11.-té tak 22. místo. V případě jedoucích jezdců z B skupiny je jejich souboj rozdílný nula k nule. Z tohoto důvodu otevírám diskuzi ke změně bodování, a to 25,22,20,19,18....1 bod za 22 místo. Tím by bodoval každý zúčastnění jezdec a tím by byly jasné i rozdíly mezi jezdci nejen A ale i A+B i samotné B skupiny. Byl by to svým způsobem i klíč v případě sloučení skupin kde by se vyjeté body přenášely do B hodnocení. Také by se tím zdramatizovalo pořadí A skupiny , kde by nevznikaly větší rozdíly v součtu bodů. [/toggle]Opet mam stejny nazor jako na pocasi. Jezdime podle real F1. Mod, trate a vse ostatni se snazime co nejvic byt jako f1 a proto chci zacjhovat bodovani v soucasnem stylu. Misto techto umelych zasahu bych spis uvazoval nad tim jak dosahnout poctu 22.jezdcu na trati. Naopak to ze by jsme bodovali vsechny pozice tak to postrada jakoukoli motivaci... v drivejsich dobach v f1 bodovalo jen 6 jezdcu a to jich jelo i 35! |
28.06.2016, 13:37 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:] Slezar Martin napsáno: Vím že se držíme bodování dle reálné F1 (25,18,.....1) ale při plném obsazení je výsledek rozdílný pouze u prvních deseti jezdců. Ti ostatní jsou na tpom stejně jak za 11.-té tak 22. místo. V případě jedoucích jezdců z B skupiny je jejich souboj rozdílný nula k nule. Z tohoto důvodu otevírám diskuzi ke změně bodování, a to 25,22,20,19,18....1 bod za 22 místo. Tím by bodoval každý zúčastnění jezdec a tím by byly jasné i rozdíly mezi jezdci nejen A ale i A+B i samotné B skupiny. Byl by to svým způsobem i klíč v případě sloučení skupin kde by se vyjeté body přenášely do B hodnocení. Také by se tím zdramatizovalo pořadí A skupiny , kde by nevznikaly větší rozdíly v součtu bodů. Opet mam stejny nazor jako na pocasi. Jezdime podle real F1. Mod, trate a vse ostatni se snazime co nejvic byt jako f1 a proto chci zacjhovat bodovani v soucasnem stylu. Misto techto umelych zasahu bych spis uvazoval nad tim jak dosahnout poctu 22.jezdcu na trati. Naopak to ze by jsme bodovali vsechny pozice tak to postrada jakoukoli motivaci... v drivejsich dobach v f1 bodovalo jen 6 jezdcu a to jich jelo i 35! súhlas!!! jazdíme F1, hráme sa na pretekárov, tak nechajme bodovanie, aké máme v reále btw. pre tých "pomalších" resp. ktorí nemajú toľko čas na tréning.. aj tí majú šancu zabodovať, ak dobre zajazdia, silnejší vypadnú, bude zmena počasia, SC a podobne, na štarte nikdy neviete, čo sa udeje počas pretekov.. to je podľa mňa dostatočná motivácia aj pre tých, ktorí možno pravidelne nezabudujú.. a už vôbec jazdiť a merať si sily s tými najlepšími v lige a snažiť sa zlepšovať a približovať im by mala byť dostatočná motivácia pre každého nováčika, či jazdca zo stredu poľa... |
28.06.2016, 14:03 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strisovsky napsáno:] Petr Palasek napsáno: Slezar Martin napsáno: Vím že se držíme bodování dle reálné F1 (25,18,.....1) ale při plném obsazení je výsledek rozdílný pouze u prvních deseti jezdců. Ti ostatní jsou na tpom stejně jak za 11.-té tak 22. místo. V případě jedoucích jezdců z B skupiny je jejich souboj rozdílný nula k nule. Z tohoto důvodu otevírám diskuzi ke změně bodování, a to 25,22,20,19,18....1 bod za 22 místo. Tím by bodoval každý zúčastnění jezdec a tím by byly jasné i rozdíly mezi jezdci nejen A ale i A+B i samotné B skupiny. Byl by to svým způsobem i klíč v případě sloučení skupin kde by se vyjeté body přenášely do B hodnocení. Také by se tím zdramatizovalo pořadí A skupiny , kde by nevznikaly větší rozdíly v součtu bodů. Opet mam stejny nazor jako na pocasi. Jezdime podle real F1. Mod, trate a vse ostatni se snazime co nejvic byt jako f1 a proto chci zacjhovat bodovani v soucasnem stylu. Misto techto umelych zasahu bych spis uvazoval nad tim jak dosahnout poctu 22.jezdcu na trati. Naopak to ze by jsme bodovali vsechny pozice tak to postrada jakoukoli motivaci... v drivejsich dobach v f1 bodovalo jen 6 jezdcu a to jich jelo i 35! súhlas!!! jazdíme F1, hráme sa na pretekárov, tak nechajme bodovanie, aké máme v reále btw. pre tých "pomalších" resp. ktorí nemajú toľko čas na tréning.. aj tí majú šancu zabodovať, ak dobre zajazdia, silnejší vypadnú, bude zmena počasia, SC a podobne, na štarte nikdy neviete, čo sa udeje počas pretekov.. to je podľa mňa dostatočná motivácia aj pre tých, ktorí možno pravidelne nezabudujú.. a už vôbec jazdiť a merať si sily s tými najlepšími v lige a snažiť sa zlepšovať a približovať im by mala byť dostatočná motivácia pre každého nováčika, či jazdca zo stredu poľa... A hlavně, dnes je osm vítězství a získaných 200 bodů jistota vítězství i proti jezdci, který by vyhrál jen zbylé dva závody a osmkrát skončil druhý. Martinův návrh viz příklad. Ani osm vítězství by nezaručovalo titul i proti jezdci, který by skončil jen jednou druhý a jinak pokaždé třetí. Skóre 202 ku 200 pro jezdce Y, který nevyhrál ani závod. Za současné situace reálných F1 bodů, by to bylo dle příkladu jednoznačně 200:153 pro jezdce X. Jezdec X: 1 1 1 1 N 1 1 1 1 N=200 bodů Jezdec Y: 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3=202 bodů Dokonce jezdec, který by vyhrál osm závodů a dva třeba vynechal by mohl skončit teoreticky celkově až pátý. jezdec X = 25, 25, 25, 25, 25, 25, 25, 25, N, N = 200 jezdec W = 18, 18, 18, 19, 22, 20, 20, 22, 22, 22 = 201 jezdec V 22, 19, 22, 20, 20, 19, 22, 19, 19, 19 = 201 jezdec Y = 20, 20, 19, 22, 19, 22, 19, 20, 20, 20 = 201 jezdec Z = 19, 22, 20, 18, 18, 18, 18, 18, 25, 25 = 201 |
28.06.2016, 20:49 - Martin Frajka - Pilot F1 - 94 Příspěvky
Súhlas, ponechať bodovanie tak ao je. To je jedna z vecí, ktorú by sme mali ponechať podľa reálnej F1 Tiež si myslím, že na účasť a motiváciu by to nemalo vplyv ak to chcete meniť kvôli tomu. |
28.06.2016, 21:11 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Podle me by se k tomu meli vyjadrit ti, kteri jezdi vzadu na tech nebodovanych mistech. Ja si myslim, ze by to pro ne motivace byla, podminil bych to ovsem ujetim aspon cca. 75% vzdalenosti, aby nebodovali ti, co ujedou dve kola. Ex Big Mac Boss |
28.06.2016, 22:09 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Ak chcete meniť bodovanie, tak to spravte aspoň tak, aby sa zachoval pomer bodov na prvých 10 miestach, teda riešenie by bolo napríklad bodovanie: 50, 36, 30, 24, 20, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4, 2, a ostatní čo by dojazdili tak 1 bod. Nech to víťazstvo fakt za niečo stojí a nie že to bude tak ako spomínal Michal, že stačí prísť dojazdievať na treťom mieste a pri troche šťastia (alebo smoly druhého) získať titul. edit: ten pomer som uplne nezachoval, ale na prvých 6 miestach je to dvojnásobok terajších bodov. |
28.06.2016, 22:18 - 1. Michal GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 605 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:] Ak chcete meniť bodovanie, tak to spravte aspoň tak, aby sa zachoval pomer bodov na prvých 10 miestach, teda riešenie by bolo napríklad bodovanie: 50, 36, 30, 24, 20, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4, 2, a ostatní čo by dojazdili tak 1 bod. Nech to víťazstvo fakt za niečo stojí a nie že to bude tak ako spomínal Michal, že stačí prísť dojazdievať na treťom mieste a pri troche šťastia (alebo smoly druhého) získať titul. [/toggle]edit: ten pomer som uplne nezachoval, ale na prvých 6 miestach je to dvojnásobok terajších bodov. Béčku jde o to, jestli dobře chápu, aby se vyplatilo bojovat a bodovat i na pozicích za desítkou, takže pokud dáš všem jeden bod za účast, tak to jim bude prd platný A co už kvůli zachování formátu dát do desítky reál F1 bodování a od 11 místa dát 0.5 bodů, 12=0.4 bodů atd. až do 15.místa 0.1 bod? Vlk by se nažral a koza zůstala celá. Akorát už nevím jestli se dají nastavit body na desetinná místa? |
28.06.2016, 22:39 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
nechápem, že tu takú tému vôbec rozoberáte, veď bodujú až 10 jazdci, to je až až |
28.06.2016, 23:31 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:] Ak chcete meniť bodovanie, tak to spravte aspoň tak, aby sa zachoval pomer bodov na prvých 10 miestach, teda riešenie by bolo napríklad bodovanie: 50, 36, 30, 24, 20, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4, 2, a ostatní čo by dojazdili tak 1 bod. Nech to víťazstvo fakt za niečo stojí a nie že to bude tak ako spomínal Michal, že stačí prísť dojazdievať na treťom mieste a pri troche šťastia (alebo smoly druhého) získať titul. [/toggle]edit: ten pomer som uplne nezachoval, ale na prvých 6 miestach je to dvojnásobok terajších bodov. S něčím takovým bych i souhlasil. Živě si pamatuju, jak jsme s Pepou Králem dojížděli pravidelně na 11. a 12. místě a po X odjetých závodech jsme byli bez bodu. Fakt to už bylo o nervy. Při takové konkurenci se těch 10 vepředu jen těžko dalo předstihnout jinak, než sami vypadli. Posunutím bodování by špice o nic nepřišla a ti vzadu by dostali aspoň drobky ze stolu a tvořilo by se tak i přesnější pořadí za top 10. Petr |
29.06.2016, 00:03 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:] Andrej Marečák napsáno: Ak chcete meniť bodovanie, tak to spravte aspoň tak, aby sa zachoval pomer bodov na prvých 10 miestach, teda riešenie by bolo napríklad bodovanie: 50, 36, 30, 24, 20, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4, 2, a ostatní čo by dojazdili tak 1 bod. Nech to víťazstvo fakt za niečo stojí a nie že to bude tak ako spomínal Michal, že stačí prísť dojazdievať na treťom mieste a pri troche šťastia (alebo smoly druhého) získať titul. edit: ten pomer som uplne nezachoval, ale na prvých 6 miestach je to dvojnásobok terajších bodov. S něčím takovým bych i souhlasil. Živě si pamatuju, jak jsme s Pepou Králem dojížděli pravidelně na 11. a 12. místě a po X odjetých závodech jsme byli bez bodu. Fakt to už bylo o nervy. Při takové konkurenci se těch 10 vepředu jen těžko dalo předstihnout jinak, než sami vypadli. Posunutím bodování by špice o nic nepřišla a ti vzadu by dostali aspoň drobky ze stolu a tvořilo by se tak i přesnější pořadí za top 10. Ja taky nerikam , ze body musej bejt 25, 22 atd, jak psal Martin, podle me ty odstupy by mely bejt vetsi, at je proste odmena vyhrat, a ne spokojit se druhym mistem, kdyz by to bylo o 3 body min. Jen si myslim, ze proste body i pro jezdce vzadu jsou velka motivace. Ex Big Mac Boss |
07.09.2016, 09:47 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
návrh (ale už do budúcej sezóny, aby sa to nemenilo v jej priebehu) na bodovanie v PK, body vyjazdené v B skupine by mohli mať menšiu váhu (napr. polovičnú) do celkového PK je to motivácia pre vedúcich tímov brať tých dobrých do A a pomalších preradiť do B |
09.09.2016, 09:34 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strisovsky napsáno:] návrh (ale už do budúcej sezóny, aby sa to nemenilo v jej priebehu) na bodovanie v PK, body vyjazdené v B skupine by mohli mať menšiu váhu (napr. polovičnú) do celkového PK [/toggle]je to motivácia pre vedúcich tímov brať tých dobrých do A a pomalších preradiť do B Souhlasím s tím, že je nutné dostat některé jezdce z B do A skupiny. Tvůj nápad je zajímavý a určitě je to jedna z možností. Pro tuto sezonu by mělo ještě být představeno pravidlo Challenge, které právě by mělo lepší jezdce z B dostat do A již v této sezoně. |
09.09.2016, 09:48 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:] Jaroslav Strisovsky napsáno: návrh (ale už do budúcej sezóny, aby sa to nemenilo v jej priebehu) na bodovanie v PK, body vyjazdené v B skupine by mohli mať menšiu váhu (napr. polovičnú) do celkového PK je to motivácia pre vedúcich tímov brať tých dobrých do A a pomalších preradiť do B Souhlasím s tím, že je nutné dostat některé jezdce z B do A skupiny. Tvůj nápad je zajímavý a určitě je to jedna z možností. Pro tuto sezonu by mělo ještě být představeno pravidlo Challenge, které právě by mělo lepší jezdce z B dostat do A již v této sezoně. prehodnoďte nasadzovanie nových vecí v priebehu sezóny, aby to nemalo celkový negatívny dopad.. každý vedúci má nejakú taktiku a nie je ideálne ju meniť počas sezóny, obzvlášť, ak sezóna nie je tak dlhá.. iná vec by bola, ak by v A skupine bolo málo jazdcov (ako minulú sezónu), čo zatiaľ asi nehrozí, veď len čumím, ako rýchlo našlo ferrari náhradu v podobe vedúceho tímu |
09.09.2016, 11:08 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strisovsky napsáno:] Petr Palasek napsáno: Jaroslav Strisovsky napsáno: návrh (ale už do budúcej sezóny, aby sa to nemenilo v jej priebehu) na bodovanie v PK, body vyjazdené v B skupine by mohli mať menšiu váhu (napr. polovičnú) do celkového PK je to motivácia pre vedúcich tímov brať tých dobrých do A a pomalších preradiť do B Souhlasím s tím, že je nutné dostat některé jezdce z B do A skupiny. Tvůj nápad je zajímavý a určitě je to jedna z možností. Pro tuto sezonu by mělo ještě být představeno pravidlo Challenge, které právě by mělo lepší jezdce z B dostat do A již v této sezoně. prehodnoďte nasadzovanie nových vecí v priebehu sezóny, aby to nemalo celkový negatívny dopad.. každý vedúci má nejakú taktiku a nie je ideálne ju meniť počas sezóny, obzvlášť, ak sezóna nie je tak dlhá.. iná vec by bola, ak by v A skupine bolo málo jazdcov (ako minulú sezónu), čo zatiaľ asi nehrozí, veď len čumím, ako rýchlo našlo ferrari náhradu v podobe vedúceho tímu Jaro asi jsi to pochopil cele spatne... My jsme celou dobu chteli, aby se zlepsovali vsichni jezdci jak A tak i B a aby nasi B jezdci meli vetsi podporu nez tomu bylo v minulosti. Ty a nekteri jiní jste systém asi pochopili tak, ze si sezenu dobre jezdce z jinych lig co znam a vyuziju toho ze je tu nikdo nezna a hodim je do B a oni budou pro muj tym vyjizdet body a ja vyhraju. Tomuhle se proste musi predcházet, jinak z toho bude jeste vetsi fraska nez z toho pan březina udělal nebo se hodně snažil aby to tak vypadalo. Prostě když si vezmeš pilota co je dobrý a ten nejen že vyhraje závody B ale i bude pravidelně bodovat v A tak ho prostě musíš dát výš a pilota co je na chvostu A zase níž, jinak to nedává smysl... A tento systém byl zamýšlen hlavně pro zaplnění A pole (po kterém jste hlavně v dva tak řvali), ale také proto aby v A bylo co možná nejkvalitnější pole. A dalsi bod byl vychova B jezdcu... jenze kdyz si privedes jasny A jezdce tak jak je chces v B vychovávat? To je jasny jen jeden zamer... Teď třeba jak jsi si vzal do Williamsu Maroše Hrušovského... já jsem velmi rád za každého nového jezdce a musime si ho na lize predcházet, ale sam Maroš i Aďo nám psali, že je tento jezdec velmi kvalitní a že v minulých letech bojoval kolo na kolo právě z Andrejem a to je Top A jezdec. Povolili jsme Marošovi start v B, aby jsme mu dopřáli čas na rozkoukání a aby si mohl zvyknout na mod... ale dlouhodobě (a může to být i za pár zavodů) bude muset tento jezdec do A, protože prostě se nemá v B co učit. Chapeš co chci říct na tomto příkladu? |
09.09.2016, 12:16 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:] Jaroslav Strisovsky napsáno: Petr Palasek napsáno: Jaroslav Strisovsky napsáno: návrh (ale už do budúcej sezóny, aby sa to nemenilo v jej priebehu) na bodovanie v PK, body vyjazdené v B skupine by mohli mať menšiu váhu (napr. polovičnú) do celkového PK je to motivácia pre vedúcich tímov brať tých dobrých do A a pomalších preradiť do B Souhlasím s tím, že je nutné dostat některé jezdce z B do A skupiny. Tvůj nápad je zajímavý a určitě je to jedna z možností. Pro tuto sezonu by mělo ještě být představeno pravidlo Challenge, které právě by mělo lepší jezdce z B dostat do A již v této sezoně. prehodnoďte nasadzovanie nových vecí v priebehu sezóny, aby to nemalo celkový negatívny dopad.. každý vedúci má nejakú taktiku a nie je ideálne ju meniť počas sezóny, obzvlášť, ak sezóna nie je tak dlhá.. iná vec by bola, ak by v A skupine bolo málo jazdcov (ako minulú sezónu), čo zatiaľ asi nehrozí, veď len čumím, ako rýchlo našlo ferrari náhradu v podobe vedúceho tímu Jaro asi jsi to pochopil cele spatne... My jsme celou dobu chteli, aby se zlepsovali vsichni jezdci jak A tak i B a aby nasi B jezdci meli vetsi podporu nez tomu bylo v minulosti. Ty a nekteri jiní jste systém asi pochopili tak, ze si sezenu dobre jezdce z jinych lig co znam a vyuziju toho ze je tu nikdo nezna a hodim je do B a oni budou pro muj tym vyjizdet body a ja vyhraju. Tomuhle se proste musi predcházet, jinak z toho bude jeste vetsi fraska nez z toho pan březina udělal nebo se hodně snažil aby to tak vypadalo. Prostě když si vezmeš pilota co je dobrý a ten nejen že vyhraje závody B ale i bude pravidelně bodovat v A tak ho prostě musíš dát výš a pilota co je na chvostu A zase níž, jinak to nedává smysl... A tento systém byl zamýšlen hlavně pro zaplnění A pole (po kterém jste hlavně v dva tak řvali), ale také proto aby v A bylo co možná nejkvalitnější pole. A dalsi bod byl vychova B jezdcu... jenze kdyz si privedes jasny A jezdce tak jak je chces v B vychovávat? To je jasny jen jeden zamer... Teď třeba jak jsi si vzal do Williamsu Maroše Hrušovského... já jsem velmi rád za každého nového jezdce a musime si ho na lize predcházet, ale sam Maroš i Aďo nám psali, že je tento jezdec velmi kvalitní a že v minulých letech bojoval kolo na kolo právě z Andrejem a to je Top A jezdec. Povolili jsme Marošovi start v B, aby jsme mu dopřáli čas na rozkoukání a aby si mohl zvyknout na mod... ale dlouhodobě (a může to být i za pár zavodů) bude muset tento jezdec do A, protože prostě se nemá v B co učit. Chapeš co chci říct na tomto příkladu? áno, preto som navrhol ten návrh, podporím aj menší koeficient bodov do PK pre jazdcov B ako 0,5 len to nerobí dobrotu meniť veci počas sezóny, chápeš.. ja dúfam, že Maroš začne jazdiť tak, ako ho poznám, ale zatiaľ mu to ešte nejde.. ale ak sa ukáže, že napr. posledné závody sezony už bude rýchlostne na úrovni Andreja, alebo aj horších jazdcov so superlicenciou, ok, na ďalšiu sezonu ju dostane a bude zaradený výhradne do A skupiny.. ale nerobte to pls počas sezony, jedine, ak by v A skupine bolo málo jazdcov, ako to bolo minulú sezonu, vtedy to podporím a podporím aj Marošov prechod do A skupiny, aj keď budem si vedomí, že možno prídem o PK to je len rada.. chápeš |
09.09.2016, 17:34 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Je poznámka - v minulých sezónách jsme měli pravidlo, že jezdec, který je v A skupině v celkovém pořadí v top 10, tak nemůže startovat v závodě B-skupiny. Toto si myslím, že v současném kvalitním obsazení áčka je ještě hodně benevolentví pravidlo a že bychom ho mohli opětovně zavést. PS: Jardo, proč sis musel změnit helmu na Massu chvíli po tom, co jsem si ji vybral já? I když malinká odlišnost tam je :-) Petr |
09.09.2016, 17:38 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:] Je poznámka - v minulých sezónách jsme měli pravidlo, že jezdec, který je v A skupině v celkovém pořadí v top 10, tak nemůže startovat v závodě B-skupiny. Toto si myslím, že v současném kvalitním obsazení áčka je ještě hodně benevolentví pravidlo a že bychom ho mohli opětovně zavést. [/toggle]PS: Jardo, proč sis musel změnit helmu na Massu chvíli po tom, co jsem si ji vybral já? I když malinká odlišnost tam je :-) lebo som si všimol, že takú ma syrovatský a nechcel som mať rovnakú ako on.. nevšimol som si, že ty máš podobnú.. mne to je jedno, kľudne mi dajte aj inú |
09.09.2016, 18:11 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
no tiež som bol z toho mimo, že prečo Jaro píše česky |
10.09.2016, 07:59 - Pavel Vávra - Pilot F1 - 91 Příspěvky
oni snad maji stejnou helmu, nepochopim |