Sezona 2016/2Nový systém


11.10.2016, 09:43 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
Tak po závodu v Sepangu už musím veřejně napsat co je asi každému jasné. Nový systém v lize zatím funguje podle mého názoru tak na 50%. Po odchodu některých Top jezdců v lize se v týmu objevili nový kvalitní jezdci z předních pozic skupiny B. Spolupráce v týmech (alespoň v některých) vypadá dobře a jezdci v B se zlepšují a dotahují se na A. Jen jeden tým moc asi nepochopil o co se tu snažíme... Bohužel to je dominantní tým Williams... Nechci, aby to vyznělo špatně, naopak jejich týmová spolupráce funguje jak to vypadá na 100%, ale jejich nábor jezdců do B skupiny svědčí o tom, že se jede na výsledky více než na náš původní záměr a to na výchovu jezdců. Každý vedoucí týmu si mohl přitáhnout výborné jezdce do B skupiny a tam je nechat jezdit a vítězit a sbírat body, ale skoro všichni vedoucí pochopili záměr a vzali si kluky, kteří jezdí B delší dobu a snaží se jim pomoc ve zlepšení. Williams to vzal viditelně jen na výsledky a body do konečného a společného PK... ikdyž se velmi bránili přeřarení Top jezdce B co vyhrál 3 závody ze 4 rozdílem 2 tříd a přeřazení tohoto jezdce vlastně uznali až když jsme přeřadili další 2 jezdce z B do A. Dále vyhodili jezdce co "nebral" přední pozice a přivedli si jezdce, který opět v B nemá co dělat to je opět již jisté.

Po Sepangu je bohužel jasné, že tento tým zvolil velmi agresivní taktiku získání PK a hlavně, že si dost jasně přivedl jezdce co nemají v B co dělat.

Podívejme se na časy závodů v A a B skupině TOP2 oba zavody za podobneho počasí:
A
Jaroslav Strisovsky
(Hard compound / Williams A - 1. jezdec) 0:59:26.436
Andrej Marecak
(Hard compound / Williams A - 2. jezdec) 0:59:26.585

B
Michal Horvat
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 2. jezdec) 0:59:55.382
(1:33.024)
Maros Hrusovsky
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 1. jezdec) 1:00:03.515
(1:33.410) 0:08.132

třetí v závodě A T. Staněk měl čas 1:00:10.293 (až 12 nej.kolo) a B závodě 1:00:09.499!!!!

To znamená, že jezdci z Williamsu zajeli 4 nejlepší časy závodu!!!! Tohle jako nováčci a jezdci co se mají učit rozhodně nejsou!


Proto bych navrhl, aby se již po tomto závodě změnili pravidla a to tak, že vedení ligy může vyvolat takzvané Challenge.

Tento "boj o místo" by měl jezdce co jsou dominantní v B přesunout do A a jezdce ze skupiny A co mají potíže s výkoností a nezískali ještě body, mají nejhorší výsledky přesunuli do B i bez souhlasu týmového vedoucího. Toto by snad mělo trochu zamezit zneužívání systému a hlavně by to mělo zkvalitnit A skupinu a udělat B skupinu více vyrovnanou.... protože pokud jezdí v B jezdci co jsou časama závodu Top6 tak to nováčky a B jezdce spíš demotivuje... takhle jezdi B jezdci vlasne proti TOP A


 
11.10.2016, 10:16 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Trosku na obranu williamsu. Mna zobrali do tymu preto lebo sa velmi dlho pozname este z VictoryLigy kde som s nimi jazdieval. Lenze nejazdil som 3 mozno 4 roky ziadny zavod a ked sa pozriete tak Monza a aj Singapur tak vzyerali. Cize to ze som sa znovazaucal v B skupine bola spravna volba a ako sam pisem presne na to ta B skupina je. Ano postupne sa do toho dostavam ale musite uznat ze zo zaciatku som na A skupinu nemal. Sepang bol mozno vynimocny tym ze tato trat mi celkom sedi a mam ju rad. V austine a Mexicu to bude uplne ine, lebo tieto trate som este nikdy nejazdil. Tym sa samozrejme nebranim presunu do A skupiny len hovorim ze doteraz som bol v B skupine spravne a sepang bola zatial len prva lastovicka a v dalsich zavodoch to tak uz vobec nemusi byt. Predsa po tak dlhej pauze, na uplne novom neznamom mode som nemohol zacinat v Acku.


 
11.10.2016, 10:18 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:]
Tak po závodu v Sepangu už musím veřejně napsat co je asi každému jasné. Nový systém v lize zatím funguje podle mého názoru tak na 50%. Po odchodu některých Top jezdců v lize se v týmu objevili nový kvalitní jezdci z předních pozic skupiny B. Spolupráce v týmech (alespoň v některých) vypadá dobře a jezdci v B se zlepšují a dotahují se na A. Jen jeden tým moc asi nepochopil o co se tu snažíme... Bohužel to je dominantní tým Williams... Nechci, aby to vyznělo špatně, naopak jejich týmová spolupráce funguje jak to vypadá na 100%, ale jejich nábor jezdců do B skupiny svědčí o tom, že se jede na výsledky více než na náš původní záměr a to na výchovu jezdců. Každý vedoucí týmu si mohl přitáhnout výborné jezdce do B skupiny a tam je nechat jezdit a vítězit a sbírat body, ale skoro všichni vedoucí pochopili záměr a vzali si kluky, kteří jezdí B delší dobu a snaží se jim pomoc ve zlepšení. Williams to vzal viditelně jen na výsledky a body do konečného a společného PK... ikdyž se velmi bránili přeřarení Top jezdce B co vyhrál 3 závody ze 4 rozdílem 2 tříd a přeřazení tohoto jezdce vlastně uznali až když jsme přeřadili další 2 jezdce z B do A. Dále vyhodili jezdce co "nebral" přední pozice a přivedli si jezdce, který opět v B nemá co dělat to je opět již jisté.

Po Sepangu je bohužel jasné, že tento tým zvolil velmi agresivní taktiku získání PK a hlavně, že si dost jasně přivedl jezdce co nemají v B co dělat.

Podívejme se na časy závodů v A a B skupině TOP2 oba zavody za podobneho počasí:
A
Jaroslav Strisovsky
(Hard compound / Williams A - 1. jezdec) 0:59:26.436
Andrej Marecak
(Hard compound / Williams A - 2. jezdec) 0:59:26.585

B
Michal Horvat
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 2. jezdec) 0:59:55.382
(1:33.024)
Maros Hrusovsky
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 1. jezdec) 1:00:03.515
(1:33.410) 0:08.132

třetí v závodě A T. Staněk měl čas 1:00:10.293 (až 12 nej.kolo) a B závodě 1:00:09.499!!!!

To znamená, že jezdci z Williamsu zajeli 4 nejlepší časy závodu!!!! Tohle jako nováčci a jezdci co se mají učit rozhodně nejsou!


Proto bych navrhl, aby se již po tomto závodě změnili pravidla a to tak, že vedení ligy může vyvolat takzvané Challenge.

Tento "boj o místo" by měl jezdce co jsou dominantní v B přesunout do A a jezdce ze skupiny A co mají potíže s výkoností a nezískali ještě body, mají nejhorší výsledky přesunuli do B i bez souhlasu týmového vedoucího. Toto by snad mělo trochu zamezit zneužívání systému a hlavně by to mělo zkvalitnit A skupinu a udělat B skupinu více vyrovnanou.... protože pokud jezdí v B jezdci co jsou časama závodu Top6 tak to nováčky a B jezdce spíš demotivuje... takhle jezdi B jezdci vlasne proti TOP A
[/toggle]

Petr, nebránim sa žiadnej zmene a presunu jazdcov z B do A, tak, ako ste presunuli Michala Horvátha..
píšeš tu, že som nepochopil systém atď.. no systém ste nastavili tak, že v boji o PK rozhodujú aj výsledky B skupiny (teraz už menej, ale aj tak dosť, za double v B skupine je toľko bodov, ako za bedňu v A).. tak ste nastavili pravidlá, tak som sa prispôsobil..

Nie je fér, že píšeš, že zneužívam systém a len aby bolo jasné tebe aj ostatným, Michala som nepoznal a to, že jazdil pár pretekov na williams bola náhoda, ale som za to rád, že sa k nám pridal, netušil som, že bude taký rýchly.. to čo bolo by som už nevyhadzoval..
čo sa týka MAroša, tak až teraz dokázal, že je ozaj rýchly, predsa už odjazdil 2 preteky v B kde bol priemerný v Q a pretek ani nedokončil.. s MArošom sa poznám a keď napísal Aďovi, že chce jazdiť, tak jasné, že som ho do tímu chcel, jeho časy boli slabé a akurát na B skupinu.. teraz v sepangu sme trafili nastavenie aj taktiku a preto takýto rozdiel, keď mu dáte superlicenciu, tak ok, síce záver na základe jedného z 3 pretekov, ale ok.. len tu NEPÍŠ, ŽE ZNEUŽÍVAM PRAVIDLA, nie je to pravda, ja pravidlá nevytváram.. práve naopak, bol som to ja, ktorý žiadal, aby sa body z B počítali menej do PK, pretože ste pravidlá nastavili zle.. čo sa týka bodovania

na druhú stranu chápem, že nie je populárne, keĎ jeden tím je takto vysoko, bohužiaľ odišli rýchli jazdci, odišiel tím ferrari, ktorý nás v Spa porazil.. a prešli len 4 preteky z 11, takže sa to môže všetko ešte pomeniť
 
11.10.2016, 10:49 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:]
Trosku na obranu williamsu. Mna zobrali do tymu preto lebo sa velmi dlho pozname este z VictoryLigy kde som s nimi jazdieval. Lenze nejazdil som 3 mozno 4 roky ziadny zavod a ked sa pozriete tak Monza a aj Singapur tak vzyerali. Cize to ze som sa znovazaucal v B skupine bola spravna volba a ako sam pisem presne na to ta B skupina je. Ano postupne sa do toho dostavam ale musite uznat ze zo zaciatku som na A skupinu nemal. Sepang bol mozno vynimocny tym ze tato trat mi celkom sedi a mam ju rad. V austine a Mexicu to bude uplne ine, lebo tieto trate som este nikdy nejazdil. Tym sa samozrejme nebranim presunu do A skupiny len hovorim ze doteraz som bol v B skupine spravne a sepang bola zatial len prva lastovicka a v dalsich zavodoch to tak uz vobec nemusi byt. Predsa po tak dlhej pauze, na uplne novom neznamom mode som nemohol zacinat v Acku.

[/toggle]

Jasný já tohle chápu a psal jsem, že jsem rád za každého nového jezdce. Ale nováček se pozná na první pohled a první jízdu. Nováček po 2 závodech nezajede lepší čas v závodě než 19 jezdců A skupiny. Tobě jako jezdci co porážel Marečáka přesně stačí 2-3 závody a jsi již na úrovni A. Souhlasil jsem s tím aby jsi začal v B, ale Jaro tak strašně tlačí(l) na to aby jsi v B i dojel... a to sorry ale neni to fér vzhledem k celé skupině B!

[toggle=Jaroslav Strisovsky napsáno:]
Petr Palasek napsáno:

Tak po závodu v Sepangu už musím veřejně napsat co je asi každému jasné. Nový systém v lize zatím funguje podle mého názoru tak na 50%. Po odchodu některých Top jezdců v lize se v týmu objevili nový kvalitní jezdci z předních pozic skupiny B. Spolupráce v týmech (alespoň v některých) vypadá dobře a jezdci v B se zlepšují a dotahují se na A. Jen jeden tým moc asi nepochopil o co se tu snažíme... Bohužel to je dominantní tým Williams... Nechci, aby to vyznělo špatně, naopak jejich týmová spolupráce funguje jak to vypadá na 100%, ale jejich nábor jezdců do B skupiny svědčí o tom, že se jede na výsledky více než na náš původní záměr a to na výchovu jezdců. Každý vedoucí týmu si mohl přitáhnout výborné jezdce do B skupiny a tam je nechat jezdit a vítězit a sbírat body, ale skoro všichni vedoucí pochopili záměr a vzali si kluky, kteří jezdí B delší dobu a snaží se jim pomoc ve zlepšení. Williams to vzal viditelně jen na výsledky a body do konečného a společného PK... ikdyž se velmi bránili přeřarení Top jezdce B co vyhrál 3 závody ze 4 rozdílem 2 tříd a přeřazení tohoto jezdce vlastně uznali až když jsme přeřadili další 2 jezdce z B do A. Dále vyhodili jezdce co "nebral" přední pozice a přivedli si jezdce, který opět v B nemá co dělat to je opět již jisté.

Po Sepangu je bohužel jasné, že tento tým zvolil velmi agresivní taktiku získání PK a hlavně, že si dost jasně přivedl jezdce co nemají v B co dělat.

Podívejme se na časy závodů v A a B skupině TOP2 oba zavody za podobneho počasí:
A
Jaroslav Strisovsky
(Hard compound / Williams A - 1. jezdec) 0:59:26.436
Andrej Marecak
(Hard compound / Williams A - 2. jezdec) 0:59:26.585

B
Michal Horvat
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 2. jezdec) 0:59:55.382
(1:33.024)
Maros Hrusovsky
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 1. jezdec) 1:00:03.515
(1:33.410) 0:08.132

třetí v závodě A T. Staněk měl čas 1:00:10.293 (až 12 nej.kolo) a B závodě 1:00:09.499!!!!

To znamená, že jezdci z Williamsu zajeli 4 nejlepší časy závodu!!!! Tohle jako nováčci a jezdci co se mají učit rozhodně nejsou!


Proto bych navrhl, aby se již po tomto závodě změnili pravidla a to tak, že vedení ligy může vyvolat takzvané Challenge.

Tento "boj o místo" by měl jezdce co jsou dominantní v B přesunout do A a jezdce ze skupiny A co mají potíže s výkoností a nezískali ještě body, mají nejhorší výsledky přesunuli do B i bez souhlasu týmového vedoucího. Toto by snad mělo trochu zamezit zneužívání systému a hlavně by to mělo zkvalitnit A skupinu a udělat B skupinu více vyrovnanou.... protože pokud jezdí v B jezdci co jsou časama závodu Top6 tak to nováčky a B jezdce spíš demotivuje... takhle jezdi B jezdci vlasne proti TOP A


Petr, nebránim sa žiadnej zmene a presunu jazdcov z B do A, tak, ako ste presunuli Michala Horvátha..
píšeš tu, že som nepochopil systém atď.. no systém ste nastavili tak, že v boji o PK rozhodujú aj výsledky B skupiny (teraz už menej, ale aj tak dosť, za double v B skupine je toľko bodov, ako za bedňu v A).. tak ste nastavili pravidlá, tak som sa prispôsobil..

Nie je fér, že píšeš, že zneužívam systém a len aby bolo jasné tebe aj ostatným, Michala som nepoznal a to, že jazdil pár pretekov na williams bola náhoda, ale som za to rád, že sa k nám pridal, netušil som, že bude taký rýchly.. to čo bolo by som už nevyhadzoval..
čo sa týka MAroša, tak až teraz dokázal, že je ozaj rýchly, predsa už odjazdil 2 preteky v B kde bol priemerný v Q a pretek ani nedokončil.. s MArošom sa poznám a keď napísal Aďovi, že chce jazdiť, tak jasné, že som ho do tímu chcel, jeho časy boli slabé a akurát na B skupinu.. teraz v sepangu sme trafili nastavenie aj taktiku a preto takýto rozdiel, keď mu dáte superlicenciu, tak ok, síce záver na základe jedného z 3 pretekov, ale ok.. len tu NEPÍŠ, ŽE ZNEUŽÍVAM PRAVIDLA, nie je to pravda, ja pravidlá nevytváram.. práve naopak, bol som to ja, ktorý žiadal, aby sa body z B počítali menej do PK, pretože ste pravidlá nastavili zle.. čo sa týka bodovania

na druhú stranu chápem, že nie je populárne, keĎ jeden tím je takto vysoko, bohužiaľ odišli rýchli jazdci, odišiel tím ferrari, ktorý nás v Spa porazil.. a prešli len 4 preteky z 11, takže sa to môže všetko ešte pomeniť
[/toggle]

Bránil jsi se přestupu Horváta co to jen šlo a s tímto případem "horvát" tu jsou problémy od začátku sezony. Tím nic nenamítám proti Michalovi osobně, ten je výborný jezdec a místo v A měl mít již dávno (ale sám to odmítnul- proč?) Přestup do A jeho byl podmíněný jen přestupen dalších dvou pilotů z B, jinak by byl opět kravál. Sice jsi možná Michala neznal, ale jeho přeloení do A jsi blokoval tak dlouho až nám nezbylo nic jiného než přesunout další jezdce, který nejsou rozhodně tak dominantní jako horvát. Radši jsem objetoval i své místo v Haasu... Systém jsme popisovali 3x (asi i víckrát) a dokonce jsem se ti snažil polopatě vysvětlit... B má být na výchovu a ne na zisk snadných bodů pro tým... jediný kdo tohle sdělení ignoroval jsi byl ty. Bohužel bych po této zkušenosti celý souhrný PK zrušil protože mě nebaví se po 1000x hádát a vysvětlovat co chápe 10 z 11 vedoucích v lize. Snížení počtu bodů bylo projednáváno již před sezonou, jen pro info... ale chtěli jsme spíš vidět jak bude celý systém fungovat a hlavně jsem chtěli aby si B jezdci připadali platný týmu když přivezou body a bude je to víc bavit, proto jsme nechali plné body i pro B... A mysleli jsme, že tu není nikdo kdo půjde tak na krev po PK... Ale jelikož jsi si držel "své" super B jezdce tak jsme byli nuceni to snížit, aby bylo vůbec o co hrát. Už na srazu se všichni obávali toho "zneužití (či raději abych neurazil) dovedení pravidel na hranici" a mezery v systému a tady bych si mohl přivest do B 10 lidi co by vyhrávali a přinášeli mi body. Nebo když teď nemám místo tak jako vedoucí nominuju do B sebe a na místo druhého B jezdce P. Vávru... Myslíš si, že bych tím B jezdcům a lize pomohl? Tímto naznačuji, že se tu snažíme pozvednout kvalitu ligy a hlavně srovnat výkonnost skupin.

Nenapsal jsem, že zneužíváš pravidla amused Napsal jsem přesně: " Toto by snad mělo trochu zamezit zneužívání systému a hlavně by to mělo zkvalitnit A skupinu a udělat B skupinu více vyrovnanou" Toto se vztahuje k Challenge návrhu.


 
11.10.2016, 10:58 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:]
Maroš Hrušovský napsáno:

Trosku na obranu williamsu. Mna zobrali do tymu preto lebo sa velmi dlho pozname este z VictoryLigy kde som s nimi jazdieval. Lenze nejazdil som 3 mozno 4 roky ziadny zavod a ked sa pozriete tak Monza a aj Singapur tak vzyerali. Cize to ze som sa znovazaucal v B skupine bola spravna volba a ako sam pisem presne na to ta B skupina je. Ano postupne sa do toho dostavam ale musite uznat ze zo zaciatku som na A skupinu nemal. Sepang bol mozno vynimocny tym ze tato trat mi celkom sedi a mam ju rad. V austine a Mexicu to bude uplne ine, lebo tieto trate som este nikdy nejazdil. Tym sa samozrejme nebranim presunu do A skupiny len hovorim ze doteraz som bol v B skupine spravne a sepang bola zatial len prva lastovicka a v dalsich zavodoch to tak uz vobec nemusi byt. Predsa po tak dlhej pauze, na uplne novom neznamom mode som nemohol zacinat v Acku.



Jasný já tohle chápu a psal jsem, že jsem rád za každého nového jezdce. Ale nováček se pozná na první pohled a první jízdu. Nováček po 2 závodech nezajede lepší čas v závodě než 19 jezdců A skupiny. Tobě jako jezdci co porážel Marečáka přesně stačí 2-3 závody a jsi již na úrovni A. Souhlasil jsem s tím aby jsi začal v B, ale Jaro tak strašně tlačí(l) na to aby jsi v B i dojel... a to sorry ale neni to fér vzhledem k celé skupině B!

Jaroslav Strisovsky napsáno:

Petr Palasek napsáno:

Tak po závodu v Sepangu už musím veřejně napsat co je asi každému jasné. Nový systém v lize zatím funguje podle mého názoru tak na 50%. Po odchodu některých Top jezdců v lize se v týmu objevili nový kvalitní jezdci z předních pozic skupiny B. Spolupráce v týmech (alespoň v některých) vypadá dobře a jezdci v B se zlepšují a dotahují se na A. Jen jeden tým moc asi nepochopil o co se tu snažíme... Bohužel to je dominantní tým Williams... Nechci, aby to vyznělo špatně, naopak jejich týmová spolupráce funguje jak to vypadá na 100%, ale jejich nábor jezdců do B skupiny svědčí o tom, že se jede na výsledky více než na náš původní záměr a to na výchovu jezdců. Každý vedoucí týmu si mohl přitáhnout výborné jezdce do B skupiny a tam je nechat jezdit a vítězit a sbírat body, ale skoro všichni vedoucí pochopili záměr a vzali si kluky, kteří jezdí B delší dobu a snaží se jim pomoc ve zlepšení. Williams to vzal viditelně jen na výsledky a body do konečného a společného PK... ikdyž se velmi bránili přeřarení Top jezdce B co vyhrál 3 závody ze 4 rozdílem 2 tříd a přeřazení tohoto jezdce vlastně uznali až když jsme přeřadili další 2 jezdce z B do A. Dále vyhodili jezdce co "nebral" přední pozice a přivedli si jezdce, který opět v B nemá co dělat to je opět již jisté.

Po Sepangu je bohužel jasné, že tento tým zvolil velmi agresivní taktiku získání PK a hlavně, že si dost jasně přivedl jezdce co nemají v B co dělat.

Podívejme se na časy závodů v A a B skupině TOP2 oba zavody za podobneho počasí:
A
Jaroslav Strisovsky
(Hard compound / Williams A - 1. jezdec) 0:59:26.436
Andrej Marecak
(Hard compound / Williams A - 2. jezdec) 0:59:26.585

B
Michal Horvat
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 2. jezdec) 0:59:55.382
(1:33.024)
Maros Hrusovsky
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 1. jezdec) 1:00:03.515
(1:33.410) 0:08.132

třetí v závodě A T. Staněk měl čas 1:00:10.293 (až 12 nej.kolo) a B závodě 1:00:09.499!!!!

To znamená, že jezdci z Williamsu zajeli 4 nejlepší časy závodu!!!! Tohle jako nováčci a jezdci co se mají učit rozhodně nejsou!


Proto bych navrhl, aby se již po tomto závodě změnili pravidla a to tak, že vedení ligy může vyvolat takzvané Challenge.

Tento "boj o místo" by měl jezdce co jsou dominantní v B přesunout do A a jezdce ze skupiny A co mají potíže s výkoností a nezískali ještě body, mají nejhorší výsledky přesunuli do B i bez souhlasu týmového vedoucího. Toto by snad mělo trochu zamezit zneužívání systému a hlavně by to mělo zkvalitnit A skupinu a udělat B skupinu více vyrovnanou.... protože pokud jezdí v B jezdci co jsou časama závodu Top6 tak to nováčky a B jezdce spíš demotivuje... takhle jezdi B jezdci vlasne proti TOP A


Petr, nebránim sa žiadnej zmene a presunu jazdcov z B do A, tak, ako ste presunuli Michala Horvátha..
píšeš tu, že som nepochopil systém atď.. no systém ste nastavili tak, že v boji o PK rozhodujú aj výsledky B skupiny (teraz už menej, ale aj tak dosť, za double v B skupine je toľko bodov, ako za bedňu v A).. tak ste nastavili pravidlá, tak som sa prispôsobil..

Nie je fér, že píšeš, že zneužívam systém a len aby bolo jasné tebe aj ostatným, Michala som nepoznal a to, že jazdil pár pretekov na williams bola náhoda, ale som za to rád, že sa k nám pridal, netušil som, že bude taký rýchly.. to čo bolo by som už nevyhadzoval..
čo sa týka MAroša, tak až teraz dokázal, že je ozaj rýchly, predsa už odjazdil 2 preteky v B kde bol priemerný v Q a pretek ani nedokončil.. s MArošom sa poznám a keď napísal Aďovi, že chce jazdiť, tak jasné, že som ho do tímu chcel, jeho časy boli slabé a akurát na B skupinu.. teraz v sepangu sme trafili nastavenie aj taktiku a preto takýto rozdiel, keď mu dáte superlicenciu, tak ok, síce záver na základe jedného z 3 pretekov, ale ok.. len tu NEPÍŠ, ŽE ZNEUŽÍVAM PRAVIDLA, nie je to pravda, ja pravidlá nevytváram.. práve naopak, bol som to ja, ktorý žiadal, aby sa body z B počítali menej do PK, pretože ste pravidlá nastavili zle.. čo sa týka bodovania

na druhú stranu chápem, že nie je populárne, keĎ jeden tím je takto vysoko, bohužiaľ odišli rýchli jazdci, odišiel tím ferrari, ktorý nás v Spa porazil.. a prešli len 4 preteky z 11, takže sa to môže všetko ešte pomeniť


Bránil jsi sepřestupu Horváta co to jen šlo a s tímto případem "horvát" tu jsou problémy od začátku sezony. Tím nic nenamítám proti Michalovi osobně, ten je výborný jezdec a místo v A měl mít již dávno (ale sám to odmítnul- proč?) Přestup do A jeho byl podmíněný jen přestupen dalších dvou pilotů z B, jinak by byl opět kravál. Sice jsi možná Michala neznal, ale jeho přeloení do A jsi blokoval tak dlouho až nám nezbylo nic jiného než přesunout další jezdce, který nejsou rozhodně tak dominantní jako horvát. Radši jsem objetoval i své místo v Haasu... Systém jsme popisovali 3x (asi i víckrát) a dokonce jsem se ti snažil polopatě vysvětlit... B má být na výchovu a ne na zisk snadných bodů pro tým... jediný kdo tohle sdělení ignoroval jsi byl ty. Bohužel bych po této zkušenosti celý souhrný PK zrušil protože mě nebaví se po 1000x hádát a vysvětlovat co chápe 10 z 11 vedoucích v lize. Snížení počtu bodů bylo projednáváno již před sezonou, jen pro info... ale chtěli jsme spíš vidět jak bude celý systém fungovat a hlavně jsem chtěli aby si B jezdci připadali platný týmu když přivezou body a bude je to víc bavit, proto jsme nechali plné body i pro B... A mysleli jsme, že tu není nikdo kdo půjde tak na krev po PK... Ale jelikož jsi si držel "své" super B jezdce tak jsme byli nuceni to snížit, aby bylo vůbec o co hrát. Už na srazu se všichni obávali toho "zneužití" a mezery v systému a tady bych si mohl přivest do B 10 lidi co by vyhrávali a přinášeli mi body. Nebo když teď nemám místo tak jako vedoucí nominuju do B sebe a na místo druhého B jezdce P. Vávru... Myslíš si, že bych tím B jezdcům a lize pomohl? Tímto naznačuji, že se tu snažíme pozvednout kvalitu ligy a hlavně srovnat výkonnost skupin.

Nenapsal jsem, že zneužíváš pravidla amused Napsal jsem přesně: " Toto by snad mělo trochu zamezit zneužívání systému a hlavně by to mělo zkvalitnit A skupinu a udělat B skupinu více vyrovnanou" Toto se vztahuje k Challenge návrhu.
[/toggle]

prípad "horváth" je špecifický, nakoniec ste do PK jeho body za prvé víťazstvo ani nezapočítali..
jasné, že som nereagoval OK, ale to ani vy vo vedení, keby ste vtedy boli body uznali a napísali, OK, Michal je rýchly, bude mať superlicenciu, ale vy ste vtedy zrušili body a víťaztvo, ktoré si vyjazdil, tam to začalo.. ale ako som písal, to už nechcem vykopávať, stalo sa to.. a moje jednanie bolo tiež nesprávne..

len som musel komentovať, lebo píšeš o zneužívaní systému, síce nie priamo, ale myslel si tým mňa, ale ja ten systém nezneužívam, len pracujem s tým čo je.. to, že nejazdíš kvôli Michalovi, aby mal miesto, to je zlé, ak nie je dostatok miesta v A pre rýchlych jazdcov v B, tak by tí pomalší mali ísť do B, ale nie ty..
 
11.10.2016, 11:03 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strisovsky napsáno:]
Petr Palasek napsáno:

Maroš Hrušovský napsáno:

Trosku na obranu williamsu. Mna zobrali do tymu preto lebo sa velmi dlho pozname este z VictoryLigy kde som s nimi jazdieval. Lenze nejazdil som 3 mozno 4 roky ziadny zavod a ked sa pozriete tak Monza a aj Singapur tak vzyerali. Cize to ze som sa znovazaucal v B skupine bola spravna volba a ako sam pisem presne na to ta B skupina je. Ano postupne sa do toho dostavam ale musite uznat ze zo zaciatku som na A skupinu nemal. Sepang bol mozno vynimocny tym ze tato trat mi celkom sedi a mam ju rad. V austine a Mexicu to bude uplne ine, lebo tieto trate som este nikdy nejazdil. Tym sa samozrejme nebranim presunu do A skupiny len hovorim ze doteraz som bol v B skupine spravne a sepang bola zatial len prva lastovicka a v dalsich zavodoch to tak uz vobec nemusi byt. Predsa po tak dlhej pauze, na uplne novom neznamom mode som nemohol zacinat v Acku.



Jasný já tohle chápu a psal jsem, že jsem rád za každého nového jezdce. Ale nováček se pozná na první pohled a první jízdu. Nováček po 2 závodech nezajede lepší čas v závodě než 19 jezdců A skupiny. Tobě jako jezdci co porážel Marečáka přesně stačí 2-3 závody a jsi již na úrovni A. Souhlasil jsem s tím aby jsi začal v B, ale Jaro tak strašně tlačí(l) na to aby jsi v B i dojel... a to sorry ale neni to fér vzhledem k celé skupině B!

Jaroslav Strisovsky napsáno:

Petr Palasek napsáno:

Tak po závodu v Sepangu už musím veřejně napsat co je asi každému jasné. Nový systém v lize zatím funguje podle mého názoru tak na 50%. Po odchodu některých Top jezdců v lize se v týmu objevili nový kvalitní jezdci z předních pozic skupiny B. Spolupráce v týmech (alespoň v některých) vypadá dobře a jezdci v B se zlepšují a dotahují se na A. Jen jeden tým moc asi nepochopil o co se tu snažíme... Bohužel to je dominantní tým Williams... Nechci, aby to vyznělo špatně, naopak jejich týmová spolupráce funguje jak to vypadá na 100%, ale jejich nábor jezdců do B skupiny svědčí o tom, že se jede na výsledky více než na náš původní záměr a to na výchovu jezdců. Každý vedoucí týmu si mohl přitáhnout výborné jezdce do B skupiny a tam je nechat jezdit a vítězit a sbírat body, ale skoro všichni vedoucí pochopili záměr a vzali si kluky, kteří jezdí B delší dobu a snaží se jim pomoc ve zlepšení. Williams to vzal viditelně jen na výsledky a body do konečného a společného PK... ikdyž se velmi bránili přeřarení Top jezdce B co vyhrál 3 závody ze 4 rozdílem 2 tříd a přeřazení tohoto jezdce vlastně uznali až když jsme přeřadili další 2 jezdce z B do A. Dále vyhodili jezdce co "nebral" přední pozice a přivedli si jezdce, který opět v B nemá co dělat to je opět již jisté.

Po Sepangu je bohužel jasné, že tento tým zvolil velmi agresivní taktiku získání PK a hlavně, že si dost jasně přivedl jezdce co nemají v B co dělat.

Podívejme se na časy závodů v A a B skupině TOP2 oba zavody za podobneho počasí:
A
Jaroslav Strisovsky
(Hard compound / Williams A - 1. jezdec) 0:59:26.436
Andrej Marecak
(Hard compound / Williams A - 2. jezdec) 0:59:26.585

B
Michal Horvat
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 2. jezdec) 0:59:55.382
(1:33.024)
Maros Hrusovsky
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 1. jezdec) 1:00:03.515
(1:33.410) 0:08.132

třetí v závodě A T. Staněk měl čas 1:00:10.293 (až 12 nej.kolo) a B závodě 1:00:09.499!!!!

To znamená, že jezdci z Williamsu zajeli 4 nejlepší časy závodu!!!! Tohle jako nováčci a jezdci co se mají učit rozhodně nejsou!


Proto bych navrhl, aby se již po tomto závodě změnili pravidla a to tak, že vedení ligy může vyvolat takzvané Challenge.

Tento "boj o místo" by měl jezdce co jsou dominantní v B přesunout do A a jezdce ze skupiny A co mají potíže s výkoností a nezískali ještě body, mají nejhorší výsledky přesunuli do B i bez souhlasu týmového vedoucího. Toto by snad mělo trochu zamezit zneužívání systému a hlavně by to mělo zkvalitnit A skupinu a udělat B skupinu více vyrovnanou.... protože pokud jezdí v B jezdci co jsou časama závodu Top6 tak to nováčky a B jezdce spíš demotivuje... takhle jezdi B jezdci vlasne proti TOP A


Petr, nebránim sa žiadnej zmene a presunu jazdcov z B do A, tak, ako ste presunuli Michala Horvátha..
píšeš tu, že som nepochopil systém atď.. no systém ste nastavili tak, že v boji o PK rozhodujú aj výsledky B skupiny (teraz už menej, ale aj tak dosť, za double v B skupine je toľko bodov, ako za bedňu v A).. tak ste nastavili pravidlá, tak som sa prispôsobil..

Nie je fér, že píšeš, že zneužívam systém a len aby bolo jasné tebe aj ostatným, Michala som nepoznal a to, že jazdil pár pretekov na williams bola náhoda, ale som za to rád, že sa k nám pridal, netušil som, že bude taký rýchly.. to čo bolo by som už nevyhadzoval..
čo sa týka MAroša, tak až teraz dokázal, že je ozaj rýchly, predsa už odjazdil 2 preteky v B kde bol priemerný v Q a pretek ani nedokončil.. s MArošom sa poznám a keď napísal Aďovi, že chce jazdiť, tak jasné, že som ho do tímu chcel, jeho časy boli slabé a akurát na B skupinu.. teraz v sepangu sme trafili nastavenie aj taktiku a preto takýto rozdiel, keď mu dáte superlicenciu, tak ok, síce záver na základe jedného z 3 pretekov, ale ok.. len tu NEPÍŠ, ŽE ZNEUŽÍVAM PRAVIDLA, nie je to pravda, ja pravidlá nevytváram.. práve naopak, bol som to ja, ktorý žiadal, aby sa body z B počítali menej do PK, pretože ste pravidlá nastavili zle.. čo sa týka bodovania

na druhú stranu chápem, že nie je populárne, keĎ jeden tím je takto vysoko, bohužiaľ odišli rýchli jazdci, odišiel tím ferrari, ktorý nás v Spa porazil.. a prešli len 4 preteky z 11, takže sa to môže všetko ešte pomeniť


Bránil jsi sepřestupu Horváta co to jen šlo a s tímto případem "horvát" tu jsou problémy od začátku sezony. Tím nic nenamítám proti Michalovi osobně, ten je výborný jezdec a místo v A měl mít již dávno (ale sám to odmítnul- proč?) Přestup do A jeho byl podmíněný jen přestupen dalších dvou pilotů z B, jinak by byl opět kravál. Sice jsi možná Michala neznal, ale jeho přeloení do A jsi blokoval tak dlouho až nám nezbylo nic jiného než přesunout další jezdce, který nejsou rozhodně tak dominantní jako horvát. Radši jsem objetoval i své místo v Haasu... Systém jsme popisovali 3x (asi i víckrát) a dokonce jsem se ti snažil polopatě vysvětlit... B má být na výchovu a ne na zisk snadných bodů pro tým... jediný kdo tohle sdělení ignoroval jsi byl ty. Bohužel bych po této zkušenosti celý souhrný PK zrušil protože mě nebaví se po 1000x hádát a vysvětlovat co chápe 10 z 11 vedoucích v lize. Snížení počtu bodů bylo projednáváno již před sezonou, jen pro info... ale chtěli jsme spíš vidět jak bude celý systém fungovat a hlavně jsem chtěli aby si B jezdci připadali platný týmu když přivezou body a bude je to víc bavit, proto jsme nechali plné body i pro B... A mysleli jsme, že tu není nikdo kdo půjde tak na krev po PK... Ale jelikož jsi si držel "své" super B jezdce tak jsme byli nuceni to snížit, aby bylo vůbec o co hrát. Už na srazu se všichni obávali toho "zneužití" a mezery v systému a tady bych si mohl přivest do B 10 lidi co by vyhrávali a přinášeli mi body. Nebo když teď nemám místo tak jako vedoucí nominuju do B sebe a na místo druhého B jezdce P. Vávru... Myslíš si, že bych tím B jezdcům a lize pomohl? Tímto naznačuji, že se tu snažíme pozvednout kvalitu ligy a hlavně srovnat výkonnost skupin.

Nenapsal jsem, že zneužíváš pravidla amused Napsal jsem přesně: " Toto by snad mělo trochu zamezit zneužívání systému a hlavně by to mělo zkvalitnit A skupinu a udělat B skupinu více vyrovnanou" Toto se vztahuje k Challenge návrhu.


prípad "horváth" je špecifický, nakoniec ste do PK jeho body za prvé víťazstvo ani nezapočítali..
jasné, že som nereagoval OK, ale to ani vy vo vedení, keby ste vtedy boli body uznali a napísali, OK, Michal je rýchly, bude mať superlicenciu, ale vy ste vtedy zrušili body a víťaztvo, ktoré si vyjazdil, tam to začalo.. ale ako som písal, to už nechcem vykopávať, stalo sa to.. a moje jednanie bolo tiež nesprávne..

len som musel komentovať, lebo píšeš o zneužívaní systému, síce nie priamo, ale myslel si tým mňa, ale ja ten systém nezneužívam, len pracujem s tým čo je.. to, že nejazdíš kvôli Michalovi, aby mal miesto, to je zlé, ak nie je dostatok miesta v A pre rýchlych jazdcov v B, tak by tí pomalší mali ísť do B, ale nie ty..
[/toggle]

No to je přesně to co chceme změnit... Prohodit jezdce v A a B skupině a mít v záloze pravidlo, které třeba po 2-3 závodech nového jezdce přesune automaticky do A a naopak jezdce, kterému se moc nedaří tak mu dát možnost nabrat sebevědomí v B. Navíc jezdci v B by měli mít větší šanci se zapojit do bojů o přední pozice, když proti nim nepojedou Top6 ligy.

Celou touto diskuzí se nijak nechci doktnout Michala Horvata a Maroše Hrušovského, naopak si myslím, že jsou velmi kvalitní jezdci, ale nelíbí se mi, že si dojíždí pro "snadné" vítězství v B skupině.


 
11.10.2016, 11:18 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
amused Petr sak ja som este nic nevyhral amused Ale to pravidlo Challange nie je zly napad len treba premysliet ako dosiahnut aby sa velmi casto neprehadzovali jazdci medzi timami vdaka tomu. Bol by potom zmatok a nejaky timovy vysledok by stracal zmysel ked viem ze aj tak je velka pravdepodobnost ze sezonu dokoncim za iny tim
 
11.10.2016, 11:48 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Petr, keď som ti písal, že chce u nás jazdiť kamarát, nič som nezamlčal, povedal som pravdu, že je to dobrý jazdec, ktorý sa určite dostane do Ačka a tiež som písal, že sa nebudeme brániť voči tomu, že ak sa dostane do svojej formy, tak ho môžete preradiť do Áčka. Marošovi vyšli preteky a nepochybujem, že mu výjdu už aj ďalšie (trať sa predsa naučí každý behom pár kôl), takže ja osobne som za to, aby išiel do Ačka. Ak sa to teda nedá spraviť inak (nie je voľné miesto v Áčku), rozumným krokom je preradiť najpomalších z Áčka do Béčka.

Že sa nejednalo o zneužitie systému, tak poviem len to, čo aj Jaro, Michala sme nepoznali, ani sme si ho do tímu nedoviedli, proste to tak vyšlo, že išiel k nám a svojim talentom, ale aj našimi radami sa z neho veľmi rýchlo vykľul špičkový jazdec. Z môjho pohľadu odmietol ponuky z Áčka z dôvodu, že očakával miesto vo Williamse A, keďže ja som avizoval, že už nebudem jazdiť. Tento môj odchod zatiaľ odkladám, keďže sa mi trochu zmenil rozvrh v škole a viem si to zariadiť tak, aby som mohol v nedeľu večer jazdiť.

Maroš na druhej strane získal 18 bodov v troch pretekoch, čo mi zase až také výrazné nepríde. Po prvých dvoch pretekoch mal 2x DNF (a 0 bodov), a ani nebol nejaký extrémne rýchly v tréningoch, takže pochopiteľne sa neriešil jeho prestup do Ačka. Teraz mu vyšli preteky, ukázal silu ziskal prvé body a môže isť do Ačka, čo my s Jarom umožníme, ale realizácia toho, ako sa to stane, či sami prestanete jazdiť, alebo pošlete najpomalšieho do Béčka je na vás adminoch.
 
11.10.2016, 11:54 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
A vzhľadom k tejto situácií čo nastala by som chcel pridať ešte jeden návrh a tým je, aby sa už nikdy v budúcnosti tejto ligy nestalo to, že sa v tíme stretnú dvaja silní jazdci. Je pravda, že súčasťou tohto tímu som ja, ale veľmi dobre si uvedomujem, že je to zle postavené a malo by sa to zmeniť. U nás v lige sme kedysi mali systém vyberu tímu tak, že sa jazdci rozdelili do troch skupín - Najlepší po sezone, najslabší po sezóne a tí medzi nimi. Následne si jazdci vyberali svojich kolegov nasledovne - Najlepší museli ísť do tímu s niekym z najslabšej skupiny a tí medzi nimi sa popárovali medzi sebou. V lige sme tak mali viac-menej vyrovnane tímy. Niečo takéto by sa mi páčilo aj tu. Jaro to nie je nič osobné voči tebe, šak vieš, ako to u nás fungovalo. Ale sám uznáš, že takýto monopol aký tu máme teraz (sme jediný tím, ktorý má reálnu šancu postaviť obidve autá na pódium) by tu nemal existovať.

 
11.10.2016, 12:11 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
ten system si pamatam a musim uznat ze bol fakt dobry a PK bol dost vyrovnany
 
11.10.2016, 12:12 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:]
A vzhľadom k tejto situácií čo nastala by som chcel pridať ešte jeden návrh a tým je, aby sa už nikdy v budúcnosti tejto ligy nestalo to, že sa v tíme stretnú dvaja silní jazdci. Je pravda, že súčasťou tohto tímu som ja, ale veľmi dobre si uvedomujem, že je to zle postavené a malo by sa to zmeniť. U nás v lige sme kedysi mali systém vyberu tímu tak, že sa jazdci rozdelili do troch skupín - Najlepší po sezone, najslabší po sezóne a tí medzi nimi. Následne si jazdci vyberali svojich kolegov nasledovne - Najlepší museli ísť do tímu s niekym z najslabšej skupiny a tí medzi nimi sa popárovali medzi sebou. V lige sme tak mali viac-menej vyrovnane tímy. Niečo takéto by sa mi páčilo aj tu. Jaro to nie je nič osobné voči tebe, šak vieš, ako to u nás fungovalo. Ale sám uznáš, že takýto monopol aký tu máme teraz (sme jediný tím, ktorý má reálnu šancu postaviť obidve autá na pódium) by tu nemal existovať.
[/toggle]

chápem, ale mne sa takýto prístup nepáči, veď aj v reále sú v top tímoch tí najlepší jazdci..
to spôsobí zas len to, že ak príde niekto nový a bude rýchly ale ešte nebudeme o tom vedieť, zostane visieť v nejakej spodnej skupine a vyberie si ho niekto dobrý a bude mať výhodu oproti ostatným..
a druhá vec je, že keby ferrari ostalo v zložení, akom začalo, tak monopol ako píšeš (i keĎ s tým nesúhlasím, robiť závery po 4 pretekoch je skoro a zase taký veľký náskok nemáme) by tu nebol..
napr. minulá sezona, my a vávrovci sme mali jediné 2 tímy, ktoré vedeli jazdiť pódiá a na boji o PK to len dodalo smrnc smiling
proste túto sezonu len chýba ten druhý tím, keďže ferrari odišlo a teraz má len jedného jazdca, ktorý dáva podiá, i keď aj to môže stačiť, lebo nepochybujem, že v USA bude zas najväčší favorit na výhru on
 
11.10.2016, 15:49 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Viem, že na začiatku sezóny malo dvoch top jazdcov aj ferrari, ale vidíš čo sa stalo. Práve preto by sa sila mala rozdeliť do viacerých tímov, aby sa takéto veci nestávali. Byť na mieste ostatných, tak by mi značne klesla motivácia, ak by som vedel, že PK je už v podstate rozhodnutý. A myslím, že aj my z toho nebudeme mať toľko radosti
 
11.10.2016, 16:09 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:]
Viem, že na začiatku sezóny malo dvoch top jazdcov aj ferrari, ale vidíš čo sa stalo. Práve preto by sa sila mala rozdeliť do viacerých tímov, aby sa takéto veci nestávali. Byť na mieste ostatných, tak by mi značne klesla motivácia, ak by som vedel, že PK je už v podstate rozhodnutý. A myslím, že aj my z toho nebudeme mať toľko radosti
[/toggle]

chápem, ale o čo menšiu motiváciu môžu mať ako napr. minulú sezónu, kde sme my na ferrari a williams boli vpredu a rozloženie tímov bolo také, že v podstate už len my a vávrovci mohli bojovať o PK? a takto to býva všade v motorsporte smiling
a jasné, je väčšia zábava, ak je to vyrovnané, ale dôvod, prečo to nie je vyrovnané (myslím top 5-6 jazdcov) túto sezonu nie je ten, že je zle rozloženie tímov, ale odchody a neúčasti najlepších..
ale nakoniec je tu vedenie, ktoré môže aj v tomto určit nejaký trend, len podľa mňa je to zbytočne umelý zásah..
 
11.10.2016, 16:36 - Roman Slatina - Pilot GP2 - 61 Příspěvky
Ak mozem do tohto niečo povedat je to, že fakt v B lige su jazdci co tam nemaju co hladat už od zaciatku a to sa da vsimnuť uz v kvalifikaciach. Proste to, že napr. odomna je v kvalde rýchlejsí o 2 sekundy je nonsens. A to nevravim v zavodoch. Ano mal som ja dobre zavody ale len vdaka chybam narp. Horvata. A chybam tímu HASS, ktorý akonáhle nerobil chyby bol TOP aspolu s WILLIAMSOm. Mna sa dá dobehnuť a na Ačko určite nemam to sami dobre viete. Proste v tomto mam tak trošku bordel ci v pravidlach a ci v preradovaní jazdcov. Keby je na mne tak to urobim uplne inak nech maju aj jazdci v B lige za co sutazit a mat tú dravú chut trenovať a jazdiť.
 
11.10.2016, 23:00 - 1. Michal H GDPR - Pilot motokáry - 26 Příspěvky
Ja som nikoho z tejto ligy nepoznal Williams som si vybral pretože mu fandím aj v skutočnosti. Chcel by som poďakovať vedeniu ligy že mi dalo Super licenciu. Vďaka čomu som aktuálne bez miesta. Vôbec sa mi nepáči ako sa menia pravidlá počas sezóny. Hlavne Petr napísal že som v Singapure stratil náskok. Stratil som ho pretože som pneumatikách mal pár percent ale to že HAAS stratil náskok na Monze sa neriešilo to bolo v poriadku! Prečo asi? Čo viac mám k tomu povedať....... Očividne sú pre niekoho jazdi Williamsu nepohodlný. To už nehovorím o tom čo sa dialo po Spa B. Aj jednanie Vedenia ligy (konkrétne Martina Slezara)..... štýl jeho jednania nepáči sa ti choď preč. Pozeral som si fórum iných líg a nikde som nič takéto nevidel. Tam vždy s ľuďmi jednali slušne.
 
11.10.2016, 23:12 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Michal Horvat napsáno:]
Ja som nikoho z tejto ligy nepoznal Williams som si vybral pretože mu fandím aj v skutočnosti. Chcel by som poďakovať vedeniu ligy že mi dalo Super licenciu. Vďaka čomu som aktuálne bez miesta. Vôbec sa mi nepáči ako sa menia pravidlá počas sezóny. Hlavne Petr napísal že som v Singapure stratil náskok. Stratil som ho pretože som pneumatikách mal pár percent ale to že HAAS stratil náskok na Monze sa neriešilo to bolo v poriadku! Prečo asi? Čo viac mám k tomu povedať....... Očividne sú pre niekoho jazdi Williamsu nepohodlný. To už nehovorím o tom čo sa dialo po Spa B. Aj jednanie Vedenia ligy (konkrétne Martina Slezara)..... štýl jeho jednania nepáči sa ti choď preč. Pozeral som si fórum iných líg a nikde som nič takéto nevidel. Tam vždy s ľuďmi jednali slušne.
[/toggle]

Nevim, proc to omilas porad dokola. Si dobrej, mas superlicenci, co se porad divis. A co sem cet, misto v mercedesu A si odmit, jarda fulop (haas) taky dostal superlicenci s tim, ze jeste muze odjet malajsii v B, stejne jako ty.

Ex Big Mac Boss

 
12.10.2016, 01:04 - 1. Michal H GDPR - Pilot motokáry - 26 Příspěvky
[toggle=Jachym Svejnoha napsáno:]
Michal Horvat napsáno:

Ja som nikoho z tejto ligy nepoznal Williams som si vybral pretože mu fandím aj v skutočnosti. Chcel by som poďakovať vedeniu ligy že mi dalo Super licenciu. Vďaka čomu som aktuálne bez miesta. Vôbec sa mi nepáči ako sa menia pravidlá počas sezóny. Hlavne Petr napísal že som v Singapure stratil náskok. Stratil som ho pretože som pneumatikách mal pár percent ale to že HAAS stratil náskok na Monze sa neriešilo to bolo v poriadku! Prečo asi? Čo viac mám k tomu povedať....... Očividne sú pre niekoho jazdi Williamsu nepohodlný. To už nehovorím o tom čo sa dialo po Spa B. Aj jednanie Vedenia ligy (konkrétne Martina Slezara)..... štýl jeho jednania nepáči sa ti choď preč. Pozeral som si fórum iných líg a nikde som nič takéto nevidel. Tam vždy s ľuďmi jednali slušne.


Nevim, proc to omilas porad dokola. Si dobrej, mas superlicenci, co se porad divis. A co sem cet, misto v mercedesu A si odmit, jarda fulop (haas) taky dostal superlicenci s tim, ze jeste muze odjet malajsii v B, stejne jako ty.
[/toggle]
Mne Vávra potom napísal či chcem jazdiť s ním v Mercedese a ja som s tým súhlasil ale ak si si nevšimol tak on už nieje vedúci tímu.
 
12.10.2016, 05:27 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Michal Horvat napsáno:]
Jachym Svejnoha napsáno:

Michal Horvat napsáno:

Ja som nikoho z tejto ligy nepoznal Williams som si vybral pretože mu fandím aj v skutočnosti. Chcel by som poďakovať vedeniu ligy že mi dalo Super licenciu. Vďaka čomu som aktuálne bez miesta. Vôbec sa mi nepáči ako sa menia pravidlá počas sezóny. Hlavne Petr napísal že som v Singapure stratil náskok. Stratil som ho pretože som pneumatikách mal pár percent ale to že HAAS stratil náskok na Monze sa neriešilo to bolo v poriadku! Prečo asi? Čo viac mám k tomu povedať....... Očividne sú pre niekoho jazdi Williamsu nepohodlný. To už nehovorím o tom čo sa dialo po Spa B. Aj jednanie Vedenia ligy (konkrétne Martina Slezara)..... štýl jeho jednania nepáči sa ti choď preč. Pozeral som si fórum iných líg a nikde som nič takéto nevidel. Tam vždy s ľuďmi jednali slušne.


Nevim, proc to omilas porad dokola. Si dobrej, mas superlicenci, co se porad divis. A co sem cet, misto v mercedesu A si odmit, jarda fulop (haas) taky dostal superlicenci s tim, ze jeste muze odjet malajsii v B, stejne jako ty.

Mne Vávra potom napísal či chcem jazdiť s ním v Mercedese a ja som s tým súhlasil ale ak si si nevšimol tak on už nieje vedúci tímu.
[/toggle]

Michal určite sa to vyrieši, dnes je porada vedúcich, som si istý, že v USA už budeš mať tím, v ktorom budeš normálne jazdiť.
 
12.10.2016, 05:32 - Roman Slatina - Pilot GP2 - 61 Příspěvky
Dufam sa dnes vyriesi komplet situacia kto kde jazdi...a so konca sezony bude poriadok. Mohlo by sa urobit normalne zhrnutie
 
12.10.2016, 20:00 - 1. Michal H GDPR - Pilot motokáry - 26 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:]
Tak po závodu v Sepangu už musím veřejně napsat co je asi každému jasné. Nový systém v lize zatím funguje podle mého názoru tak na 50%. Po odchodu některých Top jezdců v lize se v týmu objevili nový kvalitní jezdci z předních pozic skupiny B. Spolupráce v týmech (alespoň v některých) vypadá dobře a jezdci v B se zlepšují a dotahují se na A. Jen jeden tým moc asi nepochopil o co se tu snažíme... Bohužel to je dominantní tým Williams... Nechci, aby to vyznělo špatně, naopak jejich týmová spolupráce funguje jak to vypadá na 100%, ale jejich nábor jezdců do B skupiny svědčí o tom, že se jede na výsledky více než na náš původní záměr a to na výchovu jezdců. Každý vedoucí týmu si mohl přitáhnout výborné jezdce do B skupiny a tam je nechat jezdit a vítězit a sbírat body, ale skoro všichni vedoucí pochopili záměr a vzali si kluky, kteří jezdí B delší dobu a snaží se jim pomoc ve zlepšení. Williams to vzal viditelně jen na výsledky a body do konečného a společného PK... ikdyž se velmi bránili přeřarení Top jezdce B co vyhrál 3 závody ze 4 rozdílem 2 tříd a přeřazení tohoto jezdce vlastně uznali až když jsme přeřadili další 2 jezdce z B do A. Dále vyhodili jezdce co "nebral" přední pozice a přivedli si jezdce, který opět v B nemá co dělat to je opět již jisté.

Po Sepangu je bohužel jasné, že tento tým zvolil velmi agresivní taktiku získání PK a hlavně, že si dost jasně přivedl jezdce co nemají v B co dělat.

Podívejme se na časy závodů v A a B skupině TOP2 oba zavody za podobneho počasí:
A
Jaroslav Strisovsky
(Hard compound / Williams A - 1. jezdec) 0:59:26.436
Andrej Marecak
(Hard compound / Williams A - 2. jezdec) 0:59:26.585

B
Michal Horvat
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 2. jezdec) 0:59:55.382
(1:33.024)
Maros Hrusovsky
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 1. jezdec) 1:00:03.515
(1:33.410) 0:08.132

třetí v závodě A T. Staněk měl čas 1:00:10.293 (až 12 nej.kolo) a B závodě 1:00:09.499!!!!

To znamená, že jezdci z Williamsu zajeli 4 nejlepší časy závodu!!!! Tohle jako nováčci a jezdci co se mají učit rozhodně nejsou!


Proto bych navrhl, aby se již po tomto závodě změnili pravidla a to tak, že vedení ligy může vyvolat takzvané Challenge.

Tento "boj o místo" by měl jezdce co jsou dominantní v B přesunout do A a jezdce ze skupiny A co mají potíže s výkoností a nezískali ještě body, mají nejhorší výsledky přesunuli do B i bez souhlasu týmového vedoucího. Toto by snad mělo trochu zamezit zneužívání systému a hlavně by to mělo zkvalitnit A skupinu a udělat B skupinu více vyrovnanou.... protože pokud jezdí v B jezdci co jsou časama závodu Top6 tak to nováčky a B jezdce spíš demotivuje... takhle jezdi B jezdci vlasne proti TOP A
[/toggle]
Ty sám si držal v B skupine kvalitného jazdca. Ale to je asi v poriadku však?
 
12.10.2016, 20:54 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Michal Horvat napsáno:]
Petr Palasek napsáno:

Tak po závodu v Sepangu už musím veřejně napsat co je asi každému jasné. Nový systém v lize zatím funguje podle mého názoru tak na 50%. Po odchodu některých Top jezdců v lize se v týmu objevili nový kvalitní jezdci z předních pozic skupiny B. Spolupráce v týmech (alespoň v některých) vypadá dobře a jezdci v B se zlepšují a dotahují se na A. Jen jeden tým moc asi nepochopil o co se tu snažíme... Bohužel to je dominantní tým Williams... Nechci, aby to vyznělo špatně, naopak jejich týmová spolupráce funguje jak to vypadá na 100%, ale jejich nábor jezdců do B skupiny svědčí o tom, že se jede na výsledky více než na náš původní záměr a to na výchovu jezdců. Každý vedoucí týmu si mohl přitáhnout výborné jezdce do B skupiny a tam je nechat jezdit a vítězit a sbírat body, ale skoro všichni vedoucí pochopili záměr a vzali si kluky, kteří jezdí B delší dobu a snaží se jim pomoc ve zlepšení. Williams to vzal viditelně jen na výsledky a body do konečného a společného PK... ikdyž se velmi bránili přeřarení Top jezdce B co vyhrál 3 závody ze 4 rozdílem 2 tříd a přeřazení tohoto jezdce vlastně uznali až když jsme přeřadili další 2 jezdce z B do A. Dále vyhodili jezdce co "nebral" přední pozice a přivedli si jezdce, který opět v B nemá co dělat to je opět již jisté.

Po Sepangu je bohužel jasné, že tento tým zvolil velmi agresivní taktiku získání PK a hlavně, že si dost jasně přivedl jezdce co nemají v B co dělat.

Podívejme se na časy závodů v A a B skupině TOP2 oba zavody za podobneho počasí:
A
Jaroslav Strisovsky
(Hard compound / Williams A - 1. jezdec) 0:59:26.436
Andrej Marecak
(Hard compound / Williams A - 2. jezdec) 0:59:26.585

B
Michal Horvat
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 2. jezdec) 0:59:55.382
(1:33.024)
Maros Hrusovsky
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 1. jezdec) 1:00:03.515
(1:33.410) 0:08.132

třetí v závodě A T. Staněk měl čas 1:00:10.293 (až 12 nej.kolo) a B závodě 1:00:09.499!!!!

To znamená, že jezdci z Williamsu zajeli 4 nejlepší časy závodu!!!! Tohle jako nováčci a jezdci co se mají učit rozhodně nejsou!


Proto bych navrhl, aby se již po tomto závodě změnili pravidla a to tak, že vedení ligy může vyvolat takzvané Challenge.

Tento "boj o místo" by měl jezdce co jsou dominantní v B přesunout do A a jezdce ze skupiny A co mají potíže s výkoností a nezískali ještě body, mají nejhorší výsledky přesunuli do B i bez souhlasu týmového vedoucího. Toto by snad mělo trochu zamezit zneužívání systému a hlavně by to mělo zkvalitnit A skupinu a udělat B skupinu více vyrovnanou.... protože pokud jezdí v B jezdci co jsou časama závodu Top6 tak to nováčky a B jezdce spíš demotivuje... takhle jezdi B jezdci vlasne proti TOP A

Ty sám si držal v B skupine kvalitného jazdca. Ale to je asi v poriadku však?
[/toggle]

Takže jsi to shrneme... Superlicenci jsi dostal a jako UPLNE PRVNIMU jsme ti nabidli volne misto v Mercedesu. Ty jsi odmitl s tim, že jsi se odvolaval na tisíc jiných jezdců, kteří nedosahují tvé úrovně a ODMÍTL jsi tuto pozici a ještě jsi mi napsal, že tě tu skoro šikanujeme když jezdce kterej 3x vyhrál chceme přesunout... Následně se nabidla tato pozice Fülopovi a ten ji s nadšením přijal. Fülop vyhrál jeden závod a to o 13s... to tvé udávané jeho spomalení je v předposledním kole o 4s když je nabral v prvním sektoru po chybě! Další kolo jel už jako předtím... Ty jsi "ztratil" za poslední dvě kola nejdřív 5s to bych ještě bral... ale poslední kolo jsem tě cele sledoval a ty jsi nabral 15s a předváděl jsi slušnou show a navíc když se za tebou objevil Horošovský tak jsi jako zázrakem zabral a dojel pro vítězství. Další ani jeden můj jezdec Haasu nevyhral kvalifikaci o 0,5s ... on ji tedy nevyhral vůbec (kdo vyhrál všechny kvalifikace prosím tě). Jaro jel jen dva zavody v B... takže jaké protěžování? Fülop přešel do A dokonce dřív než ty... kvůli tvému fňukání! Takže co to tady zase kecáš!!!! Za to že nemáš monopost si můžeš úplně sám... Mám tě už fakt plné zuby a měl by jsi se naučit chovat... ale 56letech to už asi nezměním... To, že ti tu nechceme dovolit, aby jsi snadno vyhraval s o třídu (a víc) horšíma klukama... to jsme teda fakt šmejdi... To je na odvolání celého vedení! Hlavně, že na tvojí účast si stěžuje 95% B jezdců. Moc dobré jméno jsi si neudělal a neustále to zhoršuješ, ale jen ať si to každý vyloží sám.


 
13.10.2016, 23:07 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Chtěl bych tady srovnat tu tabulku Poháru konstruktérů, je tam několik chyb.

Williams v A má 139 bodů nikoliv 140
Ferrari v B získalo do PK 13, ne 16 (DSQ Králíka za gumy v Sepangu)
Renault v B získal do PK 23,5, ne 24 (chápu že dělit body na půlky je blbý, ale takhle mají body za 3.místo, a ne za 4)
Manor v A má 26 bodů ne 25
Sauber v B získal do PK 2,5 bodu, ne 3 (to stejný co Renault, jejichž jezdec tyto body právě získal v zapůjčené sedačce)

http://jyxo.info/uploads/BF/bf4c7ec038de710b539fcce82d01ca62db58fb7e.png

Ex Big Mac Boss

 
14.10.2016, 08:37 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Jachym Svejnoha napsáno:]
Chtěl bych tady srovnat tu tabulku Poháru konstruktérů, je tam několik chyb.

Williams v A má 139 bodů nikoliv 140
Ferrari v B získalo do PK 13, ne 16 (DSQ Králíka za gumy v Sepangu)
Renault v B získal do PK 23,5, ne 24 (chápu že dělit body na půlky je blbý, ale takhle mají body za 3.místo, a ne za 4)
Manor v A má 26 bodů ne 25
Sauber v B získal do PK 2,5 bodu, ne 3 (to stejný co Renault, jejichž jezdec tyto body právě získal v zapůjčené sedačce)

http://jyxo.info/uploads/BF/bf4c7ec038de710b539fcce82d01ca62db58fb7e.png
[/toggle]
Děkuji, že někdo jen nekouká, ale také kontroluje a upozorňuje na chyby které se můžou stát vždy, obvzláště, když jsem tabulky několikrát předělával a vytvářel poloautomatický program pro výpočty a zobrazení celkové sekce Přehledy ČF1L, který posílá různé informace na různá místa.
Zobrazené výsledky jsem prošel a chyby odstranil a teď uvedené výsledky by už měly být správné. Nejsou tedy stejné, jak uvádí Jáchym, vysvětlím :
WIL - má skutečně 140 b. - přehlédl jsi, že na 9-tém místě dojel Hrušovský, a to je kmenový jezdec williamsu. Tedy jeho dva body se dělí mezi WIL a MAN
FER - správně - po DQ Králíka jsem přidělil body 3,2,1, dalším v pořadí, ale 3 zůstalo u Králíka při kopírování
REN a SAU - správně - každý o 0,5 b méně. Při kontrole programu jsem přišel na automatické zaokrouhlování na 0 desetinných míst. Po vypnutí naskočily výsledky správně.
MAN - má skutečně 25 b - viz. přidělení jednoho děleného bodu pro SAU a WIL ( Hrušovský - jel za MAN ale byl jezdcem WIL)

Tak snad je vše OK a ještě jednou díky za upozornění.
 
19.10.2016, 15:26 - 1. Michal H GDPR - Pilot motokáry - 26 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:]
Michal Horvat napsáno:

Petr Palasek napsáno:

Tak po závodu v Sepangu už musím veřejně napsat co je asi každému jasné. Nový systém v lize zatím funguje podle mého názoru tak na 50%. Po odchodu některých Top jezdců v lize se v týmu objevili nový kvalitní jezdci z předních pozic skupiny B. Spolupráce v týmech (alespoň v některých) vypadá dobře a jezdci v B se zlepšují a dotahují se na A. Jen jeden tým moc asi nepochopil o co se tu snažíme... Bohužel to je dominantní tým Williams... Nechci, aby to vyznělo špatně, naopak jejich týmová spolupráce funguje jak to vypadá na 100%, ale jejich nábor jezdců do B skupiny svědčí o tom, že se jede na výsledky více než na náš původní záměr a to na výchovu jezdců. Každý vedoucí týmu si mohl přitáhnout výborné jezdce do B skupiny a tam je nechat jezdit a vítězit a sbírat body, ale skoro všichni vedoucí pochopili záměr a vzali si kluky, kteří jezdí B delší dobu a snaží se jim pomoc ve zlepšení. Williams to vzal viditelně jen na výsledky a body do konečného a společného PK... ikdyž se velmi bránili přeřarení Top jezdce B co vyhrál 3 závody ze 4 rozdílem 2 tříd a přeřazení tohoto jezdce vlastně uznali až když jsme přeřadili další 2 jezdce z B do A. Dále vyhodili jezdce co "nebral" přední pozice a přivedli si jezdce, který opět v B nemá co dělat to je opět již jisté.

Po Sepangu je bohužel jasné, že tento tým zvolil velmi agresivní taktiku získání PK a hlavně, že si dost jasně přivedl jezdce co nemají v B co dělat.

Podívejme se na časy závodů v A a B skupině TOP2 oba zavody za podobneho počasí:
A
Jaroslav Strisovsky
(Hard compound / Williams A - 1. jezdec) 0:59:26.436
Andrej Marecak
(Hard compound / Williams A - 2. jezdec) 0:59:26.585

B
Michal Horvat
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 2. jezdec) 0:59:55.382
(1:33.024)
Maros Hrusovsky
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 1. jezdec) 1:00:03.515
(1:33.410) 0:08.132

třetí v závodě A T. Staněk měl čas 1:00:10.293 (až 12 nej.kolo) a B závodě 1:00:09.499!!!!

To znamená, že jezdci z Williamsu zajeli 4 nejlepší časy závodu!!!! Tohle jako nováčci a jezdci co se mají učit rozhodně nejsou!


Proto bych navrhl, aby se již po tomto závodě změnili pravidla a to tak, že vedení ligy může vyvolat takzvané Challenge.

Tento "boj o místo" by měl jezdce co jsou dominantní v B přesunout do A a jezdce ze skupiny A co mají potíže s výkoností a nezískali ještě body, mají nejhorší výsledky přesunuli do B i bez souhlasu týmového vedoucího. Toto by snad mělo trochu zamezit zneužívání systému a hlavně by to mělo zkvalitnit A skupinu a udělat B skupinu více vyrovnanou.... protože pokud jezdí v B jezdci co jsou časama závodu Top6 tak to nováčky a B jezdce spíš demotivuje... takhle jezdi B jezdci vlasne proti TOP A

Ty sám si držal v B skupine kvalitného jazdca. Ale to je asi v poriadku však?


Takže jsi to shrneme... Superlicenci jsi dostal a jako UPLNE PRVNIMU jsme ti nabidli volne misto v Mercedesu. Ty jsi odmitl s tim, že jsi se odvolaval na tisíc jiných jezdců, kteří nedosahují tvé úrovně a ODMÍTL jsi tuto pozici a ještě jsi mi napsal, že tě tu skoro šikanujeme když jezdce kterej 3x vyhrál chceme přesunout... Následně se nabidla tato pozice Fülopovi a ten ji s nadšením přijal. Fülop vyhrál jeden závod a to o 13s... to tvé udávané jeho spomalení je v předposledním kole o 4s když je nabral v prvním sektoru po chybě! Další kolo jel už jako předtím... Ty jsi "ztratil" za poslední dvě kola nejdřív 5s to bych ještě bral... ale poslední kolo jsem tě cele sledoval a ty jsi nabral 15s a předváděl jsi slušnou show a navíc když se za tebou objevil Horošovský tak jsi jako zázrakem zabral a dojel pro vítězství. Další ani jeden můj jezdec Haasu nevyhral kvalifikaci o 0,5s ... on ji tedy nevyhral vůbec (kdo vyhrál všechny kvalifikace prosím tě). Jaro jel jen dva zavody v B... takže jaké protěžování? Fülop přešel do A dokonce dřív než ty... kvůli tvému fňukání! Takže co to tady zase kecáš!!!! Za to že nemáš monopost si můžeš úplně sám... Mám tě už fakt plné zuby a měl by jsi se naučit chovat... ale 56letech to už asi nezměním... To, že ti tu nechceme dovolit, aby jsi snadno vyhraval s o třídu (a víc) horšíma klukama... to jsme teda fakt šmejdi... To je na odvolání celého vedení! Hlavně, že na tvojí účast si stěžuje 95% B jezdců. Moc dobré jméno jsi si neudělal a neustále to zhoršuješ, ale jen ať si to každý vyloží sám.
[/toggle]
Pozri si časy na Monze B od 37-43 a pochopíš ale Haas účelne spomaľuje a je to v poriadku. Očividne teba stále maminka nenaučila že k starším by si sa mal správať slušne a nie ich urážať. Ty si úmyselne držal Fullopa v B a pritom bol rýchlejší ako Martin Slezar tak mi nepíš že fňukám. Teraz si si prestúpil do Ferrari lebo v Haase má veľkú stratu na čelo. Vkuse sa do mňa navážaš a urážaš. Očividne ty a Martin S trpíne nejakým komplexom menejcennosti.
 
19.10.2016, 18:04 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Michal Horvat napsáno:]
Petr Palasek napsáno:

Michal Horvat napsáno:

Petr Palasek napsáno:

Tak po závodu v Sepangu už musím veřejně napsat co je asi každému jasné. Nový systém v lize zatím funguje podle mého názoru tak na 50%. Po odchodu některých Top jezdců v lize se v týmu objevili nový kvalitní jezdci z předních pozic skupiny B. Spolupráce v týmech (alespoň v některých) vypadá dobře a jezdci v B se zlepšují a dotahují se na A. Jen jeden tým moc asi nepochopil o co se tu snažíme... Bohužel to je dominantní tým Williams... Nechci, aby to vyznělo špatně, naopak jejich týmová spolupráce funguje jak to vypadá na 100%, ale jejich nábor jezdců do B skupiny svědčí o tom, že se jede na výsledky více než na náš původní záměr a to na výchovu jezdců. Každý vedoucí týmu si mohl přitáhnout výborné jezdce do B skupiny a tam je nechat jezdit a vítězit a sbírat body, ale skoro všichni vedoucí pochopili záměr a vzali si kluky, kteří jezdí B delší dobu a snaží se jim pomoc ve zlepšení. Williams to vzal viditelně jen na výsledky a body do konečného a společného PK... ikdyž se velmi bránili přeřarení Top jezdce B co vyhrál 3 závody ze 4 rozdílem 2 tříd a přeřazení tohoto jezdce vlastně uznali až když jsme přeřadili další 2 jezdce z B do A. Dále vyhodili jezdce co "nebral" přední pozice a přivedli si jezdce, který opět v B nemá co dělat to je opět již jisté.

Po Sepangu je bohužel jasné, že tento tým zvolil velmi agresivní taktiku získání PK a hlavně, že si dost jasně přivedl jezdce co nemají v B co dělat.

Podívejme se na časy závodů v A a B skupině TOP2 oba zavody za podobneho počasí:
A
Jaroslav Strisovsky
(Hard compound / Williams A - 1. jezdec) 0:59:26.436
Andrej Marecak
(Hard compound / Williams A - 2. jezdec) 0:59:26.585

B
Michal Horvat
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 2. jezdec) 0:59:55.382
(1:33.024)
Maros Hrusovsky
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 1. jezdec) 1:00:03.515
(1:33.410) 0:08.132

třetí v závodě A T. Staněk měl čas 1:00:10.293 (až 12 nej.kolo) a B závodě 1:00:09.499!!!!

To znamená, že jezdci z Williamsu zajeli 4 nejlepší časy závodu!!!! Tohle jako nováčci a jezdci co se mají učit rozhodně nejsou!


Proto bych navrhl, aby se již po tomto závodě změnili pravidla a to tak, že vedení ligy může vyvolat takzvané Challenge.

Tento "boj o místo" by měl jezdce co jsou dominantní v B přesunout do A a jezdce ze skupiny A co mají potíže s výkoností a nezískali ještě body, mají nejhorší výsledky přesunuli do B i bez souhlasu týmového vedoucího. Toto by snad mělo trochu zamezit zneužívání systému a hlavně by to mělo zkvalitnit A skupinu a udělat B skupinu více vyrovnanou.... protože pokud jezdí v B jezdci co jsou časama závodu Top6 tak to nováčky a B jezdce spíš demotivuje... takhle jezdi B jezdci vlasne proti TOP A

Ty sám si držal v B skupine kvalitného jazdca. Ale to je asi v poriadku však?


Takže jsi to shrneme... Superlicenci jsi dostal a jako UPLNE PRVNIMU jsme ti nabidli volne misto v Mercedesu. Ty jsi odmitl s tim, že jsi se odvolaval na tisíc jiných jezdců, kteří nedosahují tvé úrovně a ODMÍTL jsi tuto pozici a ještě jsi mi napsal, že tě tu skoro šikanujeme když jezdce kterej 3x vyhrál chceme přesunout... Následně se nabidla tato pozice Fülopovi a ten ji s nadšením přijal. Fülop vyhrál jeden závod a to o 13s... to tvé udávané jeho spomalení je v předposledním kole o 4s když je nabral v prvním sektoru po chybě! Další kolo jel už jako předtím... Ty jsi "ztratil" za poslední dvě kola nejdřív 5s to bych ještě bral... ale poslední kolo jsem tě cele sledoval a ty jsi nabral 15s a předváděl jsi slušnou show a navíc když se za tebou objevil Horošovský tak jsi jako zázrakem zabral a dojel pro vítězství. Další ani jeden můj jezdec Haasu nevyhral kvalifikaci o 0,5s ... on ji tedy nevyhral vůbec (kdo vyhrál všechny kvalifikace prosím tě). Jaro jel jen dva zavody v B... takže jaké protěžování? Fülop přešel do A dokonce dřív než ty... kvůli tvému fňukání! Takže co to tady zase kecáš!!!! Za to že nemáš monopost si můžeš úplně sám... Mám tě už fakt plné zuby a měl by jsi se naučit chovat... ale 56letech to už asi nezměním... To, že ti tu nechceme dovolit, aby jsi snadno vyhraval s o třídu (a víc) horšíma klukama... to jsme teda fakt šmejdi... To je na odvolání celého vedení! Hlavně, že na tvojí účast si stěžuje 95% B jezdců. Moc dobré jméno jsi si neudělal a neustále to zhoršuješ, ale jen ať si to každý vyloží sám.

Pozri si časy na Monze B od 37-43 a pochopíš ale Haas účelne spomaľuje a je to v poriadku. Očividne teba stále maminka nenaučila že k starším by si sa mal správať slušne a nie ich urážať. Ty si úmyselne držal Fullopa v B a pritom bol rýchlejší ako Martin Slezar tak mi nepíš že fňukám. Teraz si si prestúpil do Ferrari lebo v Haase má veľkú stratu na čelo. Vkuse sa do mňa navážaš a urážaš. Očividne ty a Martin S trpíne nejakým komplexom menejcennosti.
[/toggle]

amused ty jsi mi, ale dobrý komik amused

Fülop sám psal, že musel v posledních kolech šetřit palivo a jel B1 a modlil se, aby mu nedošel benzín. Klidně si to přečti v tiskovce. Takže jeho "taktické zpomalení" bylo dáno nízkým boostem a časy odpovídají stavu pneumatik a Boostu který jel, navíc jsou podobné a nevybočují ani jedním směrem. Tvoje show v posledním kole je v plné parádě s boostem 3. Po závodě v Monze jsem hned na další závod vyměnil Slezara a Fülopa a Jaro jel v Singapuru zavod A a Martin závod B... To trochu popírá ty tvé neustálé kecy, že jsem "držel" Fülopa ve skupině B. Navíc, píšu už po 100x, že Jaro jel v B skupině jen 2 ZÁVODY! To jsem to nějak s tím protěžováním Haasu, ale nedomyslel... sakra... měl jsem ho tam nechat na všechny závody jako to udělal Williams co amused amused amused

No to je síla... já opustím pozici jezdce, vlastně jen kvůli tobě, aby měl Fülop místo a nebyly kecy, že tě šikanujeme a nasílím přesouváme samotného a ještě si tu přečtu, že jsem vyčůraně přešel do ferrari (to je divné, že jsem nejel Sepang- sakra) amused a že jsem opustil Haas kvůli výsledkům, když je to celý moje dílo a všechny grafické prvky i jiné na tomto monopostě jsou moje a strávil jsem na tom desítky hodin práce. Ok no... No sorry, ale když jsem nechal místo Jardovi tak je mi fakt blbé mu psát, aby mi ho navalil zpátky. Dostal jsem nabídku od Ferrari (aby se kluci u Williamsu necitili tak v pohode, že mají titul jistej), ale pokud tu mám číst takové kraviny tak to na celou ligu kašlu, pokud v ní jsou takový lidé co dělají problémy od prvního dne co jsou tu... za dva měsíce nestihl ani Borot "udělat" pro ligu tolik jako ty.

No navést se v jedné větě do dvou vedoucích ligy ... jak to asi může dopadnout...

Dlužím ti, ale jedni velkou omluvu a to je, že ti není 56 ale jen 53... takže za tento přehmat se omlouvám.


 
19.10.2016, 19:43 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Michal Horvat napsáno:]
Petr Palasek napsáno:

Michal Horvat napsáno:

Petr Palasek napsáno:

Tak po závodu v Sepangu už musím veřejně napsat co je asi každému jasné. Nový systém v lize zatím funguje podle mého názoru tak na 50%. Po odchodu některých Top jezdců v lize se v týmu objevili nový kvalitní jezdci z předních pozic skupiny B. Spolupráce v týmech (alespoň v některých) vypadá dobře a jezdci v B se zlepšují a dotahují se na A. Jen jeden tým moc asi nepochopil o co se tu snažíme... Bohužel to je dominantní tým Williams... Nechci, aby to vyznělo špatně, naopak jejich týmová spolupráce funguje jak to vypadá na 100%, ale jejich nábor jezdců do B skupiny svědčí o tom, že se jede na výsledky více než na náš původní záměr a to na výchovu jezdců. Každý vedoucí týmu si mohl přitáhnout výborné jezdce do B skupiny a tam je nechat jezdit a vítězit a sbírat body, ale skoro všichni vedoucí pochopili záměr a vzali si kluky, kteří jezdí B delší dobu a snaží se jim pomoc ve zlepšení. Williams to vzal viditelně jen na výsledky a body do konečného a společného PK... ikdyž se velmi bránili přeřarení Top jezdce B co vyhrál 3 závody ze 4 rozdílem 2 tříd a přeřazení tohoto jezdce vlastně uznali až když jsme přeřadili další 2 jezdce z B do A. Dále vyhodili jezdce co "nebral" přední pozice a přivedli si jezdce, který opět v B nemá co dělat to je opět již jisté.

Po Sepangu je bohužel jasné, že tento tým zvolil velmi agresivní taktiku získání PK a hlavně, že si dost jasně přivedl jezdce co nemají v B co dělat.

Podívejme se na časy závodů v A a B skupině TOP2 oba zavody za podobneho počasí:
A
Jaroslav Strisovsky
(Hard compound / Williams A - 1. jezdec) 0:59:26.436
Andrej Marecak
(Hard compound / Williams A - 2. jezdec) 0:59:26.585

B
Michal Horvat
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 2. jezdec) 0:59:55.382
(1:33.024)
Maros Hrusovsky
(#08 Williams Martini Racing / Williams B - 1. jezdec) 1:00:03.515
(1:33.410) 0:08.132

třetí v závodě A T. Staněk měl čas 1:00:10.293 (až 12 nej.kolo) a B závodě 1:00:09.499!!!!

To znamená, že jezdci z Williamsu zajeli 4 nejlepší časy závodu!!!! Tohle jako nováčci a jezdci co se mají učit rozhodně nejsou!


Proto bych navrhl, aby se již po tomto závodě změnili pravidla a to tak, že vedení ligy může vyvolat takzvané Challenge.

Tento "boj o místo" by měl jezdce co jsou dominantní v B přesunout do A a jezdce ze skupiny A co mají potíže s výkoností a nezískali ještě body, mají nejhorší výsledky přesunuli do B i bez souhlasu týmového vedoucího. Toto by snad mělo trochu zamezit zneužívání systému a hlavně by to mělo zkvalitnit A skupinu a udělat B skupinu více vyrovnanou.... protože pokud jezdí v B jezdci co jsou časama závodu Top6 tak to nováčky a B jezdce spíš demotivuje... takhle jezdi B jezdci vlasne proti TOP A

Ty sám si držal v B skupine kvalitného jazdca. Ale to je asi v poriadku však?


Takže jsi to shrneme... Superlicenci jsi dostal a jako UPLNE PRVNIMU jsme ti nabidli volne misto v Mercedesu. Ty jsi odmitl s tim, že jsi se odvolaval na tisíc jiných jezdců, kteří nedosahují tvé úrovně a ODMÍTL jsi tuto pozici a ještě jsi mi napsal, že tě tu skoro šikanujeme když jezdce kterej 3x vyhrál chceme přesunout... Následně se nabidla tato pozice Fülopovi a ten ji s nadšením přijal. Fülop vyhrál jeden závod a to o 13s... to tvé udávané jeho spomalení je v předposledním kole o 4s když je nabral v prvním sektoru po chybě! Další kolo jel už jako předtím... Ty jsi "ztratil" za poslední dvě kola nejdřív 5s to bych ještě bral... ale poslední kolo jsem tě cele sledoval a ty jsi nabral 15s a předváděl jsi slušnou show a navíc když se za tebou objevil Horošovský tak jsi jako zázrakem zabral a dojel pro vítězství. Další ani jeden můj jezdec Haasu nevyhral kvalifikaci o 0,5s ... on ji tedy nevyhral vůbec (kdo vyhrál všechny kvalifikace prosím tě). Jaro jel jen dva zavody v B... takže jaké protěžování? Fülop přešel do A dokonce dřív než ty... kvůli tvému fňukání! Takže co to tady zase kecáš!!!! Za to že nemáš monopost si můžeš úplně sám... Mám tě už fakt plné zuby a měl by jsi se naučit chovat... ale 56letech to už asi nezměním... To, že ti tu nechceme dovolit, aby jsi snadno vyhraval s o třídu (a víc) horšíma klukama... to jsme teda fakt šmejdi... To je na odvolání celého vedení! Hlavně, že na tvojí účast si stěžuje 95% B jezdců. Moc dobré jméno jsi si neudělal a neustále to zhoršuješ, ale jen ať si to každý vyloží sám.

Pozri si časy na Monze B od 37-43 a pochopíš ale Haas účelne spomaľuje a je to v poriadku. Očividne teba stále maminka nenaučila že k starším by si sa mal správať slušne a nie ich urážať. Ty si úmyselne držal Fullopa v B a pritom bol rýchlejší ako Martin Slezar tak mi nepíš že fňukám. Teraz si si prestúpil do Ferrari lebo v Haase má veľkú stratu na čelo. Vkuse sa do mňa navážaš a urážaš. Očividne ty a Martin S trpíne nejakým komplexom menejcennosti.
[/toggle]
Vzhledem k tomu, co tady bylo dnes napsáno, musím reagovat. Nehodlám ovšem, tak jako Petr, ztrácet tady čas k vůli takovému člověku, jako je Horvát. Proto odpovím stručně a pokud se mnou někdo nebude souhlasit, může si se mnou vyměnit pozici, jak pozici vedoucího, tak vedení, ale i každodenní práci na lize právě pro Vás - ne však pro takové, jako je on. Dostal už několik napomenutí a vzhledem k tomu, že toho nejen nenechal, ale naopak rozdmýchává potyčky čím dál víc, vyřazuji Michala Horváta s okamžitou platností z ČF1L. Pokusí-li se opět cokoli na náš web napsat ve stejném nebo podobném duchu, bude tento uživatel zabanován a jeho příspěvky smazány.
Tímto považuji případ okolo Horváta uzavřený a prosím členy ČF1L aby to respektovali. Děkuji.
 
25.11.2016, 16:02 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Co ten můj návrh, ohledně těch trestů? První součet trestů -10 pozic a více nebo počet prohřešků 4 v B za závod a 3 v A start z konce pole (bez kvalifikace), každý další takto vysoký trest v závodní sezóně, start z boxu. Jako lidský pravidlo je dobrý, ale bohužel to není zrovna echt řešení (takovej Tomáš Staněk by teď teda měl taky nárok na lidský řešení si myslím, a možná větší než Jarda Strišovský, taky jezdil čistě do tedka)



Ex Big Mac Boss

 
25.11.2016, 16:56 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Jachym Svejnoha napsáno:]
Co ten můj návrh, ohledně těch trestů? První součet trestů -10 pozic a více nebo počet prohřešků 4 v B za závod a 3 v A start z konce pole (bez kvalifikace), každý další takto vysoký trest v závodní sezóně, start z boxu. Jako lidský pravidlo je dobrý, ale bohužel to není zrovna echt řešení (takovej Tomáš Staněk by teď teda měl taky nárok na lidský řešení si myslím, a možná větší než Jarda Strišovský, taky jezdil čistě do tedka)

[/toggle]

Pravidlo se uplatnilo v praxi a tedy je platné v dalším dění ligy. Je to i závěr porady vedení a komise.
Bude i součástí kompletních pravidel a budou se ním řídit i marsalovi zavodu, popřípadě odvolací komise.

Tomáš Stanek má samozřejmě nárok využít nového pravidla. Toto platí pro všechny a budu se snažit dal co nejdříve dohromady kompletní pravidla.