Sezona 2016/2 • Baku - razantní opotřebení brzd |
24.01.2017, 00:13 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
Chtěl bych se zeptat, jestli má někdo problém s opotřebením brzd. Já jsem včera zkoušel 3 simulace závodu a nejdál jsem se dostal do 30. kola s chladičem 10 tj. na maximum, rozložením brzd, tak, aby mi to žralo opotřebení na všechny kola stejně a tlakem v brzdách 90%. Další dvě simulace byly podobně nastavené a skončil jsem ve 29. kole a pak ve 25. kole. Mimochodem v session trenink mi to žere 2.6% na kolo při teplotě 28° a v session závod mi to žere 3.6 na kolo při teplotě 22° i 28°. Jsem si jist, že nejsem jediný s tímto problémem. Mimo to když jsem přišel prvně na trať, tak auto samo od sebe zatáčelo do strany s čímž jsem se nikdy nesetkal což mi přijde samo o sobě divné. Proto mě zajímá, jak jste na tom Vy ostatní a zda by bylo možné případně odhlasovat nějakou změnu či update, který by tolik neopotřebovával brzdy. Jen pro srovnání: V Monze, kde by to mělo být podobné jsem měl chladič brzd 6 a vydržel celý závod (43 kol), tady v Baku mám chladič brzd 10 a nevydrží ani 31 kol. Díky. Jirka "Ralf" Syrovatský |
24.01.2017, 07:36 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Jiří Syrovatský napsáno:] Chtěl bych se zeptat, jestli má někdo problém s opotřebením brzd. [/toggle]Já jsem včera zkoušel 3 simulace závodu a nejdál jsem se dostal do 30. kola s chladičem 10 tj. na maximum, rozložením brzd, tak, aby mi to žralo opotřebení na všechny kola stejně a tlakem v brzdách 90%. Další dvě simulace byly podobně nastavené a skončil jsem ve 29. kole a pak ve 25. kole. Mimochodem v session trenink mi to žere 2.6% na kolo při teplotě 28° a v session závod mi to žere 3.6 na kolo při teplotě 22° i 28°. Jsem si jist, že nejsem jediný s tímto problémem. Mimo to když jsem přišel prvně na trať, tak auto samo od sebe zatáčelo do strany s čímž jsem se nikdy nesetkal což mi přijde samo o sobě divné. Proto mě zajímá, jak jste na tom Vy ostatní a zda by bylo možné případně odhlasovat nějakou změnu či update, který by tolik neopotřebovával brzdy. Jen pro srovnání: V Monze, kde by to mělo být podobné jsem měl chladič brzd 6 a vydržel celý závod (43 kol), tady v Baku mám chladič brzd 10 a nevydrží ani 31 kol. Díky. aj mne sa brzdy opotrebúvajú viac ako inde, ale to som očakával, musím sa s tým nejako poprat... máme asi 2 možnosti: 1. zmeníme setup a štýl jazdy, aby to brzdy vydržali 2. zmeníme mod, aby sme nemuseli meniť to, čo som vypísal v bode 1 Ja som rozhodne za bod 1. |
24.01.2017, 07:55 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Chalanom v Bečku tie brzdy vydržali, aj keď neviem, aké tam mali tepoloty. Ale súhlasím s Jarom, že s týmto by sme sa mali vysporiadať my jazdci |
24.01.2017, 09:48 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
Ja mam stejný problém s brzdami...ale nemam tolik času abych trenoval a měnil styl brždění, a o setupu nemluvě...pojedu teda jako želva a závod si neužiju |
24.01.2017, 10:11 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:] Chalanom v Bečku tie brzdy vydržali, aj keď neviem, aké tam mali tepoloty. Ale súhlasím s Jarom, že s týmto by sme sa mali vysporiadať my jazdci [/toggle]Nemůžeš srovnávat Ačkaře s Bečkařema. Bečkařům vydržej déle pneumatiky i brzdy, protože mají hodně opatrný jízdní styl, který v A ani omylem na top3 nestačí. A jestli to zůstane, tak jak teď, tak jsem odkázanej na 100% nedojet, protože během těch 3 simulací jsem zkoušel měnit setup i styl brzdění a bylo to stejné nebo horší. A myslim si, že nejde ani tak o to, že když to zvládli oni, tak musíme i my. Zkus si porovnat opotřebení brzd v session trenink s opotřebením brzd v session závod a uvidíš, že i při stejné teplotě nebo i nižší budeš mít v session závod vyšší opotřebení. A to už je podle mě samo o sobě blbost a pokažená trať. Mám podezření, že v session závod to bere nějakou úplně jinou teplotu tratě a vzduchu než tu co rF ukazuje graficky i číselně. K brzdám v session závod se chová jakoby tam byla mnohem vyšší teplota ikdyž jí neukazuje. Jirka "Ralf" Syrovatský |
24.01.2017, 10:16 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Martin Adamecc napsáno:] Ja mam stejný problém s brzdami...ale nemam tolik času abych trenoval a měnil styl brždění, a o setupu nemluvě...pojedu teda jako želva a závod si neužiju [/toggle]ak nemáš veľa času, poradím ti.. daj si plnú nádrž, max chladič an brzdy a napr. 90% tlak a odjazdi 4 kolá a prepočítaj podľa opotrebenia, či to vydá na pretek.. ak hej a máš ešte čas, znižuj chladič atď... ak to nevydá, tak skús znižiť topspeed alebo zmeniť aero alebo zvýšiť predné krídlo Syrovatský je brutálny na brzdy (v dobrom) tak on je asi jediný, kto by s tým mohol mať problém, ak dá max chladič, i keď on si s tým isto poradí.. my ostatní by sme s max chladičom mali v pohode dôjsť.. a teda aj si užiť pretek |
24.01.2017, 10:44 - Franta Peternai - Pilot RC modelů - 7 Příspěvky
Kluci,když jsem první týden testoval na Baku tak vše v pohodě.Kval.časy pod 1:44,ale problém nastal,když jsem si dal sim.závodu a začaly problémy.Brzdy hodně přes 1000st.a hlavně motor vydržel tak do 30 kola. Musel jsem změnit převodovku,chladič brzd dát na 7,motor na 3 a hlavně změnit styl jízdy. Hlavně se vyvarovat zbytečným soubojům v prvních 2 sektorech kde brzdy nejvíc trpí a 3 bost jsem kvůli motoru používal až na poslední rovince. Podařilo se mi dojet do cíle a brzdy byly v pohodě,motor na 40 proc. ,časy sice tak o 1 sek. pomalejší,než v testech a tak jsem možná závod jel až moc opatrně. Váš styl jízdy je úplně někde jinde,než ten můj,tak mě neberte až tak vážně. Užijte si Baku Ahoj |
24.01.2017, 11:31 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] Martin Adamecc napsáno: Ja mam stejný problém s brzdami...ale nemam tolik času abych trenoval a měnil styl brždění, a o setupu nemluvě...pojedu teda jako želva a závod si neužiju ak nemáš veľa času, poradím ti.. daj si plnú nádrž, max chladič an brzdy a napr. 90% tlak a odjazdi 4 kolá a prepočítaj podľa opotrebenia, či to vydá na pretek.. ak hej a máš ešte čas, znižuj chladič atď... ak to nevydá, tak skús znižiť topspeed alebo zmeniť aero alebo zvýšiť predné krídlo Syrovatský je brutálny na brzdy (v dobrom) tak on je asi jediný, kto by s tým mohol mať problém, ak dá max chladič, i keď on si s tým isto poradí.. my ostatní by sme s max chladičom mali v pohode dôjsť.. a teda aj si užiť pretek Tomu co jsi napsal nerozumím. Psal jsem, že s chladičem 10 skončim v 30. kole. Původně jsem měl na závod připravený chladič 9 a s nim jsem skončil ve 26. kole. V session trenink mi to vyjde 2.4% na kolo = 81.6% na závod. V session závod mi to vyjde 3.6% na kolo = 122.4% na závod. Obojí ve stejné teplotě trati i vzduchu a se stejným setupem a chladičem 10. To je normální? Včera jsem zkoušel snížit top speed i zvýšit přítlak a dokonce na MID aerosetu jsem měl úplně stejné opotřebení brzd jako na LOW aerosetu. To ti přijde, že to je taky normální jo? A já nejsem jako Lauda, kterej by žádal o zrušení celýho závodu, já pouze žádám o update nebo o změnu verze trati, aby měli všichni možnost dojet bez hlemýžďování. Takhle se to akorát hodí Vám dvoum Williamsákům, abych já nedojel a Andrej mohl bez boje dojet pro celkové 2. místo což by bylo ještě smutnější získání pozice než to co jste předváděli v posledních závodech. Jirka "Ralf" Syrovatský |
24.01.2017, 11:34 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
A čirou náhodou já mám další verzi Baku. Tam mi to na závod sice bere celkem 108%, ale ne 122,4% jako na momentální trati na serveru. Což by bylo přijatelnější, ale i tak to je dost. A zkoušel jsem schválně teď i jiné tratě, abych porovnal opotřebení ve stejných teplotách v session trenink a v session závod. Maďarsko (s chladičem brzd 5): 1,9% - session trenink 1,8% - session závod Itálie (s chladičem brzd 6): 1,7% - session trenink 1,8% - session závod Baku (s chladičem brzd 10): 2,4% - session trenink 3,6% - session závod V Baku bych pochopil, že to bude žrát na kolo 2.4%, ale nepochopim, že v závodě oproti treninku se těch 2.4 zvedne až na 3.6. Jirka "Ralf" Syrovatský |
24.01.2017, 11:42 - Martin Adamec - Technický vedoucí - 175 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] Martin Adamecc napsáno: Ja mam stejný problém s brzdami...ale nemam tolik času abych trenoval a měnil styl brždění, a o setupu nemluvě...pojedu teda jako želva a závod si neužiju ak nemáš veľa času, poradím ti.. daj si plnú nádrž, max chladič an brzdy a napr. 90% tlak a odjazdi 4 kolá a prepočítaj podľa opotrebenia, či to vydá na pretek.. ak hej a máš ešte čas, znižuj chladič atď... ak to nevydá, tak skús znižiť topspeed alebo zmeniť aero alebo zvýšiť predné krídlo Syrovatský je brutálny na brzdy (v dobrom) tak on je asi jediný, kto by s tým mohol mať problém, ak dá max chladič, i keď on si s tým isto poradí.. my ostatní by sme s max chladičom mali v pohode dôjsť.. a teda aj si užiť pretek |
24.01.2017, 14:06 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Jáj takto, tak to je zaujímavé, že v tých pretekoch to opotrebúva o toľko viac (ja som ešte závod netestoval a ani k tomu nemám možnosti sledovať opotrebenie brzd), takže asi by sa s tým fakt malo niečo robiť, minimálne to skontrolovať |
24.01.2017, 17:13 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
A co kdybychom přidali navíc pár stupňů chlazení brzd? Tak 2-4 by měly stačit. Komu stačí současných 10, tak bude v pohodě a kdo dá víc bude trochu znevýhodněný, protože větší chlazení má větší odpor vzduchu a tím pádem nižší maximálku. Ale na druhé straně bude mít větší jistotu, že mu neodejdou brzdy. Jen by se musel udělat update modu, což je nepříjemné. Petr |
24.01.2017, 17:16 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
S Petrem Kolářem jsme přišli na řešení. Zkusili jsme manuálně do hry zvýšit maximální možný chladič brzd z 10 na 12 a pomohlo to k výsledku 108% z původních 122,4%. Chtěl bych tedy požádat všechny jezdce A skupiny, aby umožnili update, který zvýší maximální možný chladič brzd na 13, případně 14. A uvědomuju si, že kdyby to nebyla chyba tratě, tak je to jen můj problém a tim pádem bych o update ani nežádal, ale tohle je chyba tratě. Vy, kteří nemáte tak veliký problém s brzdami jako já můžete jet svůj chladič a nic na tom neztratíte. Já, který budu muset jet vyšší chladič budu pomalejší, protože budu mít vyšší chladič než vy. Tím se dosáhne, že oproti nikomu nebudu mít žádnou výhodu, jen budu mít možnost také dojet závod. Díky. Jirka "Ralf" Syrovatský |
24.01.2017, 17:55 - Radan Hodek - Pilot F1 - 89 Příspěvky
Já brzdím nějak jinak než ostatní, asi víc průběžně přibržďuji, jako v reálném civilním autě, a to asi brzdy zatěžuje víc. Musím dávat chladiče vždy asi o 2 stupně víc, než ostatní kluci z týmu. Tady jsem měl velké potíže, brzdy mi v testu odcházely kolem 20. kola při standartních chladičích. Dal jsem 10, zajel cvičnopu simulaci, bylo to ok. Pak jsme trochu upravili setup, jel jsem trochu agresivněji a brzdy mi odešly ve 31. kole. Do závodu jsem pak nastupoval s velkou nejistotou, jestli dojedu. Rozhodilo mě to a jel jsem hrozně, pořád jsem myslel na to, kdy a jak šlápnout na brzdový pedál. Pokud je možné navýšit chlazení, udělejte to, odstoupení Martina Frajky byla už tak velká daň za tuto situaci. |
24.01.2017, 18:30 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Radan Hodek napsáno:] Já brzdím nějak jinak než ostatní, asi víc průběžně přibržďuji, jako v reálném civilním autě, a to asi brzdy zatěžuje víc. Musím dávat chladiče vždy asi o 2 stupně víc, než ostatní kluci z týmu. Tady jsem měl velké potíže, brzdy mi v testu odcházely kolem 20. kola při standartních chladičích. Dal jsem 10, zajel cvičnopu simulaci, bylo to ok. Pak jsme trochu upravili setup, jel jsem trochu agresivněji a brzdy mi odešly ve 31. kole. Do závodu jsem pak nastupoval s velkou nejistotou, jestli dojedu. Rozhodilo mě to a jel jsem hrozně, pořád jsem myslel na to, kdy a jak šlápnout na brzdový pedál. Pokud je možné navýšit chlazení, udělejte to, odstoupení Martina Frajky byla už tak velká daň za tuto situaci. [/toggle]Martin mal chladič 5 S navýšením chladenia nemám problém |
24.01.2017, 18:33 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
A ak je chyba v trati, nedalo by sa to upraviť tam? Pretože meniť mod kvôli chybe trati je si zbytočné |
24.01.2017, 18:37 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:] A ak je chyba v trati, nedalo by sa to upraviť tam? Pretože meniť mod kvôli chybe trati je si zbytočné [/toggle]Chyba je u té trati v session závod. Já netuším, kde najít nastavení pro tu session kromě v souboru GDB, který však nedává tolik informací. Z toho co jsem vypozoroval během testování to vypadá jakoby se opotřebení brzd v session závod odvíjelo od nějaké danné teploty té trati pro tu session, kterou my nevidíme, ale je mnohem vyšší než v ostatních sessions. A pokud nikdo netuší jak tohle opravit, tak je tu jediné řešení zvýšení maximálního chladiče. Jirka "Ralf" Syrovatský |
25.01.2017, 10:17 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Večer jsem zkoušel opotřebení brzd. Na tréninkovém serveru A jsem měl po 5 kolech 91% vepředu a 89,3% vzadu, tj. opotřebení 2,14%. Trať sice nemám najetou, tak jsem jel pomalé časy přes 1:51. Ale důležité je, že opotřebení bylo stejné jak v tréninku tak i v závodě. Ale na lokále session "Race weekend" mám brutální rozdíl při závodu. V tréninku po 3 kolech 94,4%, tzn. 1,85% na kolo, při závodě po 3 kolech 80,6, což je 6,47% na kolo. To nechápu čím to může být způsobené. Opotřebení mám nastaveno normální. Jedině, že by na to mělo vliv nastavení Time Scaled = normální. Pro 34 kol je nutné, aby opotřebení bylo max. 2,9% na kolo s tím, že pilot dojede s 1%, což by bylo stejně asi "o hubu". Navrhuji tedy spustit zkušebně závodní server HSA minimálně některý den večer (dle možností Marka Slezara) a uspořádat test race za účelem otestování opotřebení brzd. Pokud to bude v pohodě, tak OK. Pokud se ukáže, že je opotřebení nesmyslně vysoké, tak to musíme řešit. Petr |
25.01.2017, 12:32 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Petr Kolář napsáno:] Večer jsem zkoušel opotřebení brzd. Na tréninkovém serveru A jsem měl po 5 kolech 91% vepředu a 89,3% vzadu, tj. opotřebení 2,14%. Trať sice nemám najetou, tak jsem jel pomalé časy přes 1:51. Ale důležité je, že opotřebení bylo stejné jak v tréninku tak i v závodě. [/toggle]Ale na lokále session "Race weekend" mám brutální rozdíl při závodu. V tréninku po 3 kolech 94,4%, tzn. 1,85% na kolo, při závodě po 3 kolech 80,6, což je 6,47% na kolo. To nechápu čím to může být způsobené. Opotřebení mám nastaveno normální. Jedině, že by na to mělo vliv nastavení Time Scaled = normální. Pro 34 kol je nutné, aby opotřebení bylo max. 2,9% na kolo s tím, že pilot dojede s 1%, což by bylo stejně asi "o hubu". Navrhuji tedy spustit zkušebně závodní server HSA minimálně některý den večer (dle možností Marka Slezara) a uspořádat test race za účelem otestování opotřebení brzd. Pokud to bude v pohodě, tak OK. Pokud se ukáže, že je opotřebení nesmyslně vysoké, tak to musíme řešit. Zkoušel jsem schválně, aby mi každý věřil zajet to s chladičem brzd 10 a tlakem v brzdách 94%. Zde mám důkazy z jízdy online v treninku vs závodě (obojí měřeno v teplotě 29°) - proběhlo v 11:55: Trenink: Po prvním rozehřívacím kole - 98.1%: https://ctrlv.cz/Qy7T Po 1. sektoru toho kola, kde jsou brzdy už rozehřáté (tj.2. kolo) - 96.9%: https://ctrlv.cz/DVHf Po 2. sektoru toho kola, kde jsou brzdy už rozehřáté (tj.2. kolo) - 95.8%: https://ctrlv.cz/341e Konec kola (tj. 2. kolo) - 95.5%: https://ctrlv.cz/wyH9 Výsledek je: 95,5% po 2 dvoukolech. Když vezmu, že to první je rozehřívací a vezmu hodnotu brzd, která se ukazovala po rozehřívacím kole tj. 98,1%. Tim pádem 98.1 mínus 95.5 se rovná 2,6 Je to více než jsem psal původně a netuším proč, ale i tak by to vycházelo na 88,4% na celý závod a to by vydrželo. Závod: Po prvním rozehřívacím kole - 97.2%: https://ctrlv.cz/7aCS Po 1. sektoru toho kola, kde jsou brzdy už rozehřáté (tj.2. kolo) - 95.1%: https://ctrlv.cz/8Qxe Po 2. sektoru toho kola, kde jsou brzdy už rozehřáté (tj.2. kolo) - 93.6%: https://ctrlv.cz/86EH Konec kola (tj. 2. kolo) - 93.1%: https://ctrlv.cz/XHJJ Výsledek je: 93,1% po 2 dvoukolech. Když vezmu, že to první je rozehřívací a vezmu hodnotu brzd, která se ukazovala po rozehřívacím kole tj. 97,2%. Tim pádem 97.2 mínus 93.1 se rovná 4,1 Je to více než jsem psal původně a netuším proč. Včera mi to vycházelo na 3,6 a teď na 4,1. Na závod by to vycházelo 139,4% a to by ani náhodou nevydrželo. Jirka "Ralf" Syrovatský |
25.01.2017, 13:33 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Jiří Syrovatský napsáno:] Petr Kolář napsáno: Večer jsem zkoušel opotřebení brzd. Na tréninkovém serveru A jsem měl po 5 kolech 91% vepředu a 89,3% vzadu, tj. opotřebení 2,14%. Trať sice nemám najetou, tak jsem jel pomalé časy přes 1:51. Ale důležité je, že opotřebení bylo stejné jak v tréninku tak i v závodě. Ale na lokále session "Race weekend" mám brutální rozdíl při závodu. V tréninku po 3 kolech 94,4%, tzn. 1,85% na kolo, při závodě po 3 kolech 80,6, což je 6,47% na kolo. To nechápu čím to může být způsobené. Opotřebení mám nastaveno normální. Jedině, že by na to mělo vliv nastavení Time Scaled = normální. Pro 34 kol je nutné, aby opotřebení bylo max. 2,9% na kolo s tím, že pilot dojede s 1%, což by bylo stejně asi "o hubu". Navrhuji tedy spustit zkušebně závodní server HSA minimálně některý den večer (dle možností Marka Slezara) a uspořádat test race za účelem otestování opotřebení brzd. Pokud to bude v pohodě, tak OK. Pokud se ukáže, že je opotřebení nesmyslně vysoké, tak to musíme řešit. Zkoušel jsem schválně, aby mi každý věřil zajet to s chladičem brzd 10 a tlakem v brzdách 94%. Zde mám důkazy z jízdy online v treninku vs závodě (obojí měřeno v teplotě 29°) - proběhlo v 11:55: Trenink: Po prvním rozehřívacím kole - 98.1%: https://ctrlv.cz/Qy7T Po 1. sektoru toho kola, kde jsou brzdy už rozehřáté (tj.2. kolo) - 96.9%: https://ctrlv.cz/DVHf Po 2. sektoru toho kola, kde jsou brzdy už rozehřáté (tj.2. kolo) - 95.8%: https://ctrlv.cz/341e Konec kola (tj. 2. kolo) - 95.5%: https://ctrlv.cz/wyH9 Výsledek je: 95,5% po 2 dvoukolech. Když vezmu, že to první je rozehřívací a vezmu hodnotu brzd, která se ukazovala po rozehřívacím kole tj. 98,1%. Tim pádem 98.1 mínus 95.5 se rovná 2,6 Je to více než jsem psal původně a netuším proč, ale i tak by to vycházelo na 88,4% na celý závod a to by vydrželo. Závod: Po prvním rozehřívacím kole - 97.2%: https://ctrlv.cz/7aCS Po 1. sektoru toho kola, kde jsou brzdy už rozehřáté (tj.2. kolo) - 95.1%: https://ctrlv.cz/8Qxe Po 2. sektoru toho kola, kde jsou brzdy už rozehřáté (tj.2. kolo) - 93.6%: https://ctrlv.cz/86EH Konec kola (tj. 2. kolo) - 93.1%: https://ctrlv.cz/XHJJ Výsledek je: 93,1% po 2 dvoukolech. Když vezmu, že to první je rozehřívací a vezmu hodnotu brzd, která se ukazovala po rozehřívacím kole tj. 97,2%. Tim pádem 97.2 mínus 93.1 se rovná 4,1 Je to více než jsem psal původně a netuším proč. Včera mi to vycházelo na 3,6 a teď na 4,1. Na závod by to vycházelo 139,4% a to by ani náhodou nevydrželo. Asi bude třeba kouknout se na nějakého Bčkaře jak dokázali dojet závod, s vyjímkou Frajky, který o brzdy přišel chvílii před koncem s chladičem 5. Podle těch propočtů by nebylo možné aby vůbec někdo závod dojel. A ono ejhle.... ale je pravdou, jak psal Peternai, musel si asi každý upravit setup i jízdu. Sám jsem zvědavej kdo z "profílů" se s tím nejlépe popasuje. Jezdci skupiny B to zvládli. |
25.01.2017, 15:03 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Jezdci B skupiny jezdi vseobecne pomaleji. Martin Frajka (ackar) zajel best lap 46,3, to ja jedu na druhy kolo na b2 na midech 45,8s plnou nadrzi. Zkusil sem to ted, v treninku mi to na 5 ujetejch kol sezralo 8,7% (1,74% na kolo), v zavode mi to uz na 5 kol ale sezralo 13,8% (2,76% na kolo). U me to teda tak nak staci 2,76x34=93,84, ale jel jsem pomalu, jebal se mi volant po stole, na kazdy rovince sem ho musel zastrcit zpatky nadoraz. Az ho upevnim poradne, tak zkusim znova. Kazdopadne to zere o procento na kolo vic. Ex Big Mac Boss |
25.01.2017, 18:10 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
jako nejjednodussi reseni se jevi udelat update, kde pujde nastavit chlazeni brzd dejme tomu az na hodnotu 15. Ex Big Mac Boss |
25.01.2017, 22:08 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
edit: asi by som mal zlepšiť čítanie s porozumením ... |
25.01.2017, 22:12 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:] Ale veď Petr Kolář písal, že to robí len v offline mode, teda race weekend. Skúšali ste to aj online na serveri, prepnuť si na Race a isť? (okej, Jirka asi nie, ale ostatní ) [/toggle]Ja jo, dneska. Ex Big Mac Boss |
25.01.2017, 23:00 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
čo keby ste skúsili nahodiť .GDB súbor zo Suzuky, akuráť zmeniť popisy na Baku? našiel som tam napríklad Latitude = 0, čo znamená, že by okruh ležal na rovníku. Ako, popravde, moc neverím, že by to mohlo mať vplyv na to, ale skúsiť by sa mohlo .... |
26.01.2017, 08:59 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
a nedá sa len zvýšiť to chladenie takým spôsobom, akým bol zamknutý setup na vianočnom preteku? teda na serveri? ja sa veľmi v tých kodoch nevyznám, len mi tak napadlo.. každopádne by bolo fajn to uzavrieť, či teda niečo meniť budeme, alebo nie |
26.01.2017, 10:06 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Rozdíly mezi tréninkem a závodem jsou. Původní drobné rozdíly byly už v minulé sezoně a jen těžko říci, jestli se velké opotřebení brzd objevilo až v letošním módu, nebo to bylo už loni a nikdo si toho nevšiml, protože Baku je velmi specifická. Domnívám se, že tyto rozdíly vznikly už při sestavování loňského módu. Je třeba toto odstranit a proto Vás žádám, aby jste zde napsaly rozdíly, kterých jste si všimli, nejen brzdy, ale i přilnavost, gumy, rychlost, aj. Čím více informací bude, tím lépe se podaří mód opravit. Tento problém je většího rozsahu a pravděpodobně nedokážeme to do nedělního závodu odstranit. Požádám tedy aktuálního správce módu Petra Paláska, aby vám připravil update, s tím, že rozsah chlazení brzd bude 1 - 15. Najde-li se jiné řešení, budete ihned informováni. |
26.01.2017, 12:35 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Slezar Martin napsáno:] Rozdíly mezi tréninkem a závodem jsou. Původní drobné rozdíly byly už v minulé sezoně a jen těžko říci, jestli se velké opotřebení brzd objevilo až v letošním módu, nebo to bylo už loni a nikdo si toho nevšiml, protože Baku je velmi specifická. Domnívám se, že tyto rozdíly vznikly už při sestavování loňského módu. Je třeba toto odstranit a proto Vás žádám, aby jste zde napsaly rozdíly, kterých jste si všimli, nejen brzdy, ale i přilnavost, gumy, rychlost, aj. Čím více informací bude, tím lépe se podaří mód opravit. [/toggle]Tento problém je většího rozsahu a pravděpodobně nedokážeme to do nedělního závodu odstranit. Požádám tedy aktuálního správce módu Petra Paláska, aby vám připravil update, s tím, že rozsah chlazení brzd bude 1 - 15. Najde-li se jiné řešení, budete ihned informováni. Pokud "loni" myslíš sezonu 2015/2, kde ten mód byl prvně, tak takovýto problém s opotřebením brzd nebyl, protože jsem toho v té sezoně testoval dost na závody a ničeho takového jsem si nevšiml. Jirka "Ralf" Syrovatský |
26.01.2017, 13:56 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
[toggle=Jiří Syrovatský napsáno:] Slezar Martin napsáno: Rozdíly mezi tréninkem a závodem jsou. Původní drobné rozdíly byly už v minulé sezoně a jen těžko říci, jestli se velké opotřebení brzd objevilo až v letošním módu, nebo to bylo už loni a nikdo si toho nevšiml, protože Baku je velmi specifická. Domnívám se, že tyto rozdíly vznikly už při sestavování loňského módu. Je třeba toto odstranit a proto Vás žádám, aby jste zde napsaly rozdíly, kterých jste si všimli, nejen brzdy, ale i přilnavost, gumy, rychlost, aj. Čím více informací bude, tím lépe se podaří mód opravit. Tento problém je většího rozsahu a pravděpodobně nedokážeme to do nedělního závodu odstranit. Požádám tedy aktuálního správce módu Petra Paláska, aby vám připravil update, s tím, že rozsah chlazení brzd bude 1 - 15. Najde-li se jiné řešení, budete ihned informováni. Pokud "loni" myslíš sezonu 2015/2, kde ten mód byl prvně, tak takovýto problém s opotřebením brzd nebyl, protože jsem toho v té sezoně testoval dost na závody a ničeho takového jsem si nevšiml. Tam určitě ne, myslím že jsem si rozdílů poprvé všiml v 2016/1 a určitě 2016/2 |
26.01.2017, 16:09 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
Update 16.93 |
26.01.2017, 16:46 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Ked Martin spomenul tie rozdiely medzi treningom a zavodom.... Neviem ci je to modom, podla mna skor u mna v hlave ale na treningu dokazem pri simulacii pretekov niekedy jazdit aj o dve sekundy na kolo rychlejsie ako v zavode. Cim to je to netusim. Ale je dost pravdepodobne ze je to len u mna v hlave |
26.01.2017, 16:58 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:] Ked Martin spomenul tie rozdiely medzi treningom a zavodom.... Neviem ci je to modom, podla mna skor u mna v hlave ale na treningu dokazem pri simulacii pretekov niekedy jazdit aj o dve sekundy na kolo rychlejsie ako v zavode. Cim to je to netusim. Ale je dost pravdepodobne ze je to len u mna v hlave [/toggle]Neni to v hlavě. Mě se to stává občas taky, protože při závodě můžeš mít úplně jiné podmínky než v treninku. Např. teplota tratě a vzduchu, bojování o pozice apod.. Jirka "Ralf" Syrovatský |
26.01.2017, 21:28 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
Vies co praveze to nieje pri boji o pozicie ale pri cistom vzduchu. Teplota asi mierne ina bude ale dve sekundy je dost. Skor mam z auta ako keby iny pocit, menej isty. Preto to pripisujem hlave a nervozite |
26.01.2017, 23:10 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Maroš Hrušovský napsáno:] Vies co praveze to nieje pri boji o pozicie ale pri cistom vzduchu. Teplota asi mierne ina bude ale dve sekundy je dost. Skor mam z auta ako keby iny pocit, menej isty. Preto to pripisujem hlave a nervozite [/toggle]Asi to tim taky bude, ale myslim si, že čim lepší budeš, tim menší ten rozdíl bude. A pokud se nemýlím chtěl jsi zažádat o mojí F1 školu, ale už jsi se mi neozval, jak jsem v tiskovce psal. Napiš mi tedy osobní zprávu a dořešíme to pomocí zpráv. Jirka "Ralf" Syrovatský |
28.01.2017, 13:17 - Martin Slezar - Administrator - 1019 Příspěvky
Rád bych reagoval na svá vyjádření okolo nesrovnalostí v módu. Jak jsem zjistil, mohlo by někomu připadat že kritizuji práci jiných nebo poukazuji na jejich chyby. Aby tedy byly mé příspěvky jasné jak textem, tak úmyslem,.... v žádném případě jsem nekritizoval práci Michala Březiny, který na módu dělal, ale z čistě laického hlediska jsem zveřejnil mé poznatky o rozdílnosti. Navíc to bylo směřováno spíše na podezření že tyto rozdílnosti můžou být už v RSS modu... |