Všeobecná diskuze • Přejetí čáry |
28.02.2017, 11:00 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Tohle je snad jediný pravidlo, který je jasně daný a jednoznačně dokazatelný, tak laskavě pravidla neohýbejte podle toho, že jste čáru olízli, nebo přejeli, nebo se jí nedotkli. Pokud dám tenhle pohled, pneu bude za čárou, následuje trest, jinak si to dělejte sami. Trávím nad sledováním závodu 2 hodiny, pak další dvě připravuju podklady pro tresty, další dvě to s Petrem řešíme. Půl hodiny to pak sepisuju na web, takže krásných 6,5 a pak někdo prijde, a začne vymejšlet chujoviny. V pravidlech ligy je toto: A přejezd čáry je toto: Konec diskuzí. Ex Big Mac Boss |
28.02.2017, 11:51 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Jachym Svejnoha napsáno:] Tohle je snad jediný pravidlo, který je jasně daný a jednoznačně dokazatelný, tak laskavě pravidla neohýbejte podle toho, že jste čáru olízli, nebo přejeli, nebo se jí nedotkli. Pokud dám tenhle pohled, pneu bude za čárou, následuje trest, jinak si to dělejte sami. Trávím nad sledováním závodu 2 hodiny, pak další dvě připravuju podklady pro tresty, další dvě to s Petrem řešíme. Půl hodiny to pak sepisuju na web, takže krásných 6,5 a pak někdo prijde, a začne vymejšlet chujoviny. V pravidlech ligy je toto: [/toggle]A přejezd čáry je toto: Konec diskuzí. vašu prácu si každý váži.. a ak mám námietku, to neznamená, že vašu prácu nerešpektujem.. veľa práce nemusí vždy znamenať aj veľa trestov (nehovorím, že toto je vás prípad..) "tak, aby se žádná z preumatík nedostala za její vnejší část"... to sa dá chápať aj tak, že celý objem pneumatiky, ako to je podľa mňa v reál F1.. pre mňa je prejazd na obrázku OK, ale nenamietam ani ak za to budú tresty, len som sa pýtal.. to nie je žiadna chujovina ani ohýbanie pravidel jáchyme... |
28.02.2017, 12:36 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
[toggle=Jaroslav Strišovský napsáno:] Jachym Svejnoha napsáno: Tohle je snad jediný pravidlo, který je jasně daný a jednoznačně dokazatelný, tak laskavě pravidla neohýbejte podle toho, že jste čáru olízli, nebo přejeli, nebo se jí nedotkli. Pokud dám tenhle pohled, pneu bude za čárou, následuje trest, jinak si to dělejte sami. Trávím nad sledováním závodu 2 hodiny, pak další dvě připravuju podklady pro tresty, další dvě to s Petrem řešíme. Půl hodiny to pak sepisuju na web, takže krásných 6,5 a pak někdo prijde, a začne vymejšlet chujoviny. V pravidlech ligy je toto: A přejezd čáry je toto: Konec diskuzí. vašu prácu si každý váži.. a ak mám námietku, to neznamená, že vašu prácu nerešpektujem.. veľa práce nemusí vždy znamenať aj veľa trestov (nehovorím, že toto je vás prípad..) "tak, aby se žádná z preumatík nedostala za její vnejší část"... to sa dá chápať aj tak, že celý objem pneumatiky, ako to je podľa mňa v reál F1.. pre mňa je prejazd na obrázku OK, ale nenamietam ani ak za to budú tresty, len som sa pýtal.. to nie je žiadna chujovina ani ohýbanie pravidel jáchyme... Já si naopak myslím, že v reálu se čáry nesmí ani dotknout, ale jistě to nevím. Pilot vyjíždějící z boxu nesmí ohrozit toho, co jede po cílovce. Kdyby ten, co jede po cílovce jel těsně kolem čáry a pilot z boxu vyjel za čáru, tak se srazí. Takže logicky, by neměl žádnou částí přečuhovat za čáru. Petr |
28.02.2017, 12:40 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
Přesně to stejný si myslím i já, nesmí ji přeject, To znamená, že se ji nesmí dotknout, protože jakmile se jí dotkne, už ji přejel. Ex Big Mac Boss |
28.02.2017, 12:52 - Maroš Hrušovský - Pilot F1 - 136 Příspěvky
logicky, pri vyjazde z boxov sa nemozes dostat na trat ani kuskom auta. Musis celym objemom svojho auta zostat vo vyjazde aby si nikoho neohrozil. A ako pise Petr bielej ciary by si sa nemal ani dotknut kedze biela ciara je sucastou trate a nie vyjazdu |
28.02.2017, 14:30 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Jachym Svejnoha napsáno:] Tohle je snad jediný pravidlo, který je jasně daný a jednoznačně dokazatelný, tak laskavě pravidla neohýbejte podle toho, že jste čáru olízli, nebo přejeli, nebo se jí nedotkli. Pokud dám tenhle pohled, pneu bude za čárou, následuje trest, jinak si to dělejte sami. Trávím nad sledováním závodu 2 hodiny, pak další dvě připravuju podklady pro tresty, další dvě to s Petrem řešíme. Půl hodiny to pak sepisuju na web, takže krásných 6,5 a pak někdo prijde, a začne vymejšlet chujoviny. V pravidlech ligy je toto: [/toggle]A přejezd čáry je toto: Konec diskuzí. Tohle je jasny.Pokud prejedes caru jakkoukoli casti se dostanes za caru tak mas trest. V F1 to tak je uz léta. Loni za to dostávali trest +5s v boxech. U nás na lize tohle platí co jsem tu a vždy se to vnímalo takto. Takže souhlasím s Jáchymem a Petrem a pokud to někdo poruší tak má následovat trest... je to základní pravidlo a pokud jej nedodržujete tak hrozí vždy kolize. Na druhou stranu trest -2pozice je proti pravidlům. Nyní je trest -1 a to by se mělo dodržovat. Můžem to zvýšit od příštího závodu na -2, ale nyní by měli jezdci dostat -1 pozice. Další sporný je Mihalovičův přejezd čáry. Ten na to kašlal úplně a vřítil se na trať bez jakkékoli snahy dodržet bílou čáru. Tady bych připočetl k -1 pozici za nedodržení bílé čáry také nebezpečný návrat na trať... tak -3 pozice takže dohromady -4. Ale toto je jen návrh.... Ale takové ignorování pravidla by si to zasloužilo a nebezpečný návrat to jistě byl. |
28.02.2017, 14:56 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
tak to je fail z mojej strany bol by som sa stavil, že to je tak ako som napísal .. tak dik za usmernenie |
28.02.2017, 15:37 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
trochu to komplikujete (podľa mňa zbytočne) ... prešiel čiaru => -1, neprešiel => žiadny trest. Ak prešiel čiaru a niekoho ohrozil, tak -1 + trest za ohrozenie . Ak niekoho pri tom aj vybúral, tak -1 + trest za kolíziu. Je to jednoduché. Nepáči sa mi riešiť to, či niekto prešiel o 20 cm a niekto o 2 metre rozdielnym metrom, pretože síce sa to može zdať lolgické, ale sami sa s tým dostanete do úzkych, keď začnú jazdci argumentovať, že to merali s pravítkom a bla bla. A rozhodne som za to nemeniť výšku trestu počas sezóny, buď to potrestať hneď teraz dvomi miestami, alebo to nechať na 1 miesto. |
28.02.2017, 16:32 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:] trochu to komplikujete (podľa mňa zbytočne) ... prešiel čiaru => -1, neprešiel => žiadny trest. [/toggle]Ak prešiel čiaru a niekoho ohrozil, tak -1 + trest za ohrozenie . Ak niekoho pri tom aj vybúral, tak -1 + trest za kolíziu. Je to jednoduché. Nepáči sa mi riešiť to, či niekto prešiel o 20 cm a niekto o 2 metre rozdielnym metrom, pretože síce sa to može zdať lolgické, ale sami sa s tým dostanete do úzkych, keď začnú jazdci argumentovať, že to merali s pravítkom a bla bla. A rozhodne som za to nemeniť výšku trestu počas sezóny, buď to potrestať hneď teraz dvomi miestami, alebo to nechať na 1 miesto. čo to znamená prešiel čiaru? toto riešime.. |
28.02.2017, 16:51 - Petr Kolář - Administrator - 467 Příspěvky
Nevím, že by někde bylo dané, že za přejetí je -1 p. V pravidlech to určitě není. My jsme nyní dali -2p, Normálně se za přejetí bílé čáry dává průjezd boxy nebo 5s. Oproti tomu i ty -2p je směšně malý trest. Petr |
28.02.2017, 19:19 - Andrej Marečák - Technický vedoucí - 230 Příspěvky
Jaro, z môjho pohľadu dotknúť sa bielej čiary ===> trest |
28.02.2017, 21:44 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Andrej Marečák napsáno:] Jaro, z môjho pohľadu dotknúť sa bielej čiary ===> trest [/toggle]Tak to tu mame maly problem... jedna skupina tvrdi, ze je poruseni pravidla az kdyz jsou pneu cele za bilou carou... druha tvrdi ze na bilou muze, ale nesmi zadnou casti pneu presahovat za ni... a treti ze se nesmi ani dotknout bile cary To je na me trochu moc... ze se tu da dohadovat o tomto pravidlu... |
28.02.2017, 21:55 - Jáchym Švejnoha - Technický vedoucí - 284 Příspěvky
podle me je spravne moznost 3, u nas ale plati moznost 2. Ex Big Mac Boss |
28.02.2017, 23:45 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
Já měl vždy za to, že se nesmí ani trochu dotknout, jinak trest. Takhle jsem to tu dělal když jsem tu byl maršál a ikdyž se to, některým nelíbilo, tak jsem to tak dělal pořád, protože jsem měl za to, že takhle to bylo vždy i v reálu. Jirka "Ralf" Syrovatský |
01.03.2017, 08:32 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
Tak at rozhodne vetsina a nahodme anketu a podle ni se budem ridit. |
01.03.2017, 10:48 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
Nechápu proč by se měla dělat anketa, když jedinej kdo se snažil to pravidlo ohnout byl J. Strišovský. A proč asi... protože jeho týmovej jezdec Williamsu B na tu čáru najel, ale nedostal se celýmy objemy kol až za ní. Filip tu čáru přejel a já mu řekl, že dostane trest a nesnažil jsem se to hned svést na to, že musim ohnout pravidlo, které tu je už snad od začátku ligy danné a nikdo neposmyslel na to ho měnit. Ostatní co sem napsali byly za to, že se nesmí nikdo čáry ani dotknout, jinak následuje trest. Strišovský pak uznal, že si to myslel špatně. Navíc od tý doby 2009 do teď co tu jezdím jsem nikoho nikdy neviděl ani neslyšel mluvit o tom, že by se to mohlo změnit. A ani na jedné lize v rF co jsem byl jsem neviděl, že by to bylo jinak. To najednou prostě teď po x letech co liga jede si někdo řekl, že to zkusí ohnout. Je zajímavý, že to J. Strišovský už nezkusil dřív no, ale možná ani jednou nepřejel čáru a neměl trest a tim pádem se o to nemusel starat, tak to zkusil teď. Takže dle mého názoru anketa by byla úplně zbytečná, když 4 lidi napsali tu správnou variantu a J. Strišovský pak uznal, že mají pravdu. Jirka "Ralf" Syrovatský |
01.03.2017, 11:37 - Jaroslav Strišovský - Hlavní manažer týmu F1 - 630 Příspěvky
[toggle=Jiří Syrovatský napsáno:] Nechápu proč by se měla dělat anketa, když jedinej kdo se snažil to pravidlo ohnout byl J. Strišovský. A proč asi... protože jeho týmovej jezdec Williamsu B na tu čáru najel, ale nedostal se celýmy objemy kol až za ní. Filip tu čáru přejel a já mu řekl, že dostane trest a nesnažil jsem se to hned svést na to, že musim ohnout pravidlo, které tu je už snad od začátku ligy danné a nikdo neposmyslel na to ho měnit. [/toggle]Ostatní co sem napsali byly za to, že se nesmí nikdo čáry ani dotknout, jinak následuje trest. Strišovský pak uznal, že si to myslel špatně. Navíc od tý doby 2009 do teď co tu jezdím jsem nikoho nikdy neviděl ani neslyšel mluvit o tom, že by se to mohlo změnit. A ani na jedné lize v rF co jsem byl jsem neviděl, že by to bylo jinak. To najednou prostě teď po x letech co liga jede si někdo řekl, že to zkusí ohnout. Je zajímavý, že to J. Strišovský už nezkusil dřív no, ale možná ani jednou nepřejel čáru a neměl trest a tim pádem se o to nemusel starat, tak to zkusil teď. Takže dle mého názoru anketa by byla úplně zbytečná, když 4 lidi napsali tu správnou variantu a J. Strišovský pak uznal, že mají pravdu. neskúšam sa nič ohnúť, nebuď trápny téma je podľa mňa uzavretá a myslím, že anketa ani nie je potrebná |
01.03.2017, 18:21 - PP_GDPR - Hlavní manažer týmu F1 - 367 Příspěvky
[toggle=Jiří Syrovatský napsáno:] Nechápu proč by se měla dělat anketa, když jedinej kdo se snažil to pravidlo ohnout byl J. Strišovský. A proč asi... protože jeho týmovej jezdec Williamsu B na tu čáru najel, ale nedostal se celýmy objemy kol až za ní. Filip tu čáru přejel a já mu řekl, že dostane trest a nesnažil jsem se to hned svést na to, že musim ohnout pravidlo, které tu je už snad od začátku ligy danné a nikdo neposmyslel na to ho měnit. [/toggle]Ostatní co sem napsali byly za to, že se nesmí nikdo čáry ani dotknout, jinak následuje trest. Strišovský pak uznal, že si to myslel špatně. Navíc od tý doby 2009 do teď co tu jezdím jsem nikoho nikdy neviděl ani neslyšel mluvit o tom, že by se to mohlo změnit. A ani na jedné lize v rF co jsem byl jsem neviděl, že by to bylo jinak. To najednou prostě teď po x letech co liga jede si někdo řekl, že to zkusí ohnout. Je zajímavý, že to J. Strišovský už nezkusil dřív no, ale možná ani jednou nepřejel čáru a neměl trest a tim pádem se o to nemusel starat, tak to zkusil teď. Takže dle mého názoru anketa by byla úplně zbytečná, když 4 lidi napsali tu správnou variantu a J. Strišovský pak uznal, že mají pravdu. Nechapu proc tu zbytecne utocis na Jara. Jen se zeptal kdyz mu to nebylo jasny a dal najevo svuj nazor. To muze udelat kazdy. Proc ho tu obvinujes z nejakych postrannich umyslu. Je za nama prvni zavod a uz chces aby se to tady zase hadalo? |
01.03.2017, 19:15 - Jiří Syrovatský - Technický vedoucí - 305 Příspěvky
[toggle=Petr Palasek napsáno:] Jiří Syrovatský napsáno: Nechápu proč by se měla dělat anketa, když jedinej kdo se snažil to pravidlo ohnout byl J. Strišovský. A proč asi... protože jeho týmovej jezdec Williamsu B na tu čáru najel, ale nedostal se celýmy objemy kol až za ní. Filip tu čáru přejel a já mu řekl, že dostane trest a nesnažil jsem se to hned svést na to, že musim ohnout pravidlo, které tu je už snad od začátku ligy danné a nikdo neposmyslel na to ho měnit. Ostatní co sem napsali byly za to, že se nesmí nikdo čáry ani dotknout, jinak následuje trest. Strišovský pak uznal, že si to myslel špatně. Navíc od tý doby 2009 do teď co tu jezdím jsem nikoho nikdy neviděl ani neslyšel mluvit o tom, že by se to mohlo změnit. A ani na jedné lize v rF co jsem byl jsem neviděl, že by to bylo jinak. To najednou prostě teď po x letech co liga jede si někdo řekl, že to zkusí ohnout. Je zajímavý, že to J. Strišovský už nezkusil dřív no, ale možná ani jednou nepřejel čáru a neměl trest a tim pádem se o to nemusel starat, tak to zkusil teď. Takže dle mého názoru anketa by byla úplně zbytečná, když 4 lidi napsali tu správnou variantu a J. Strišovský pak uznal, že mají pravdu. Nechapu proc tu zbytecne utocis na Jara. Jen se zeptal kdyz mu to nebylo jasny a dal najevo svuj nazor. To muze udelat kazdy. Proc ho tu obvinujes z nejakych postrannich umyslu. Je za nama prvni zavod a uz chces aby se to tady zase hadalo? Ok, tak upravím to co jsem napsal, aby tam bylo to důležité a nic urážlivýho: Dle mého názoru je anketa zbytečná, protože 4 lidi napsali jednu variantu, která tak byla vždy i v reálu a fungovala tak vždy a všude a J. Strišovský pak uznal, že mají pravdu. Jirka "Ralf" Syrovatský |